abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 april 2017 @ 23:34:25 #51
444149 Eejit
What's the craic?
pi_170120277
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:29 schreef trui het volgende:

[..]

Hij zei niet dat ze niet verkeerd was maar dat ie niet van haar wakker lag (of droomde). Dat is toch best lomp. Ik denk dat zij niet voldoende in zijn plaatje past van het brave vrouwtje dat zich naar zijn wensen zal voegen.
Ik weet dat hij dat niet zei. Dat was een voorbeeld om aan te geven dat Noorderlingen zich vaak anders uitdrukken dan in de rest van het land.

Hij gaf alleen aan nog niet verliefd te zijn. Ondanks dat hij vond dat ze wel een klik hebben, wat ook wel te zien geweest is. Is misschien een beetje lomp maar wel eerlijk.
Tiocfaidh ár lá!
We are the pride of the North!
  zondag 9 april 2017 @ 23:34:33 #52
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_170120279
Marc is een leeg omhulsel. Hij heeft zijn uiterlijk mee, maar nog geen zinnig woord gezegd of überhaupt een volzin weten te produceren. Anne- Kim , vreselijk arrogante vrouw. Zogenaamd interessant doen met je voerconversie. Voelt zich heel wat met dr olifantjes en telefoontjes. Vreselijk koppel, past prima bij elkaar.

Riks , christenzielen wat een bot figuur. Marit ging zeker weten kapot van binnen. Hij mag zich godverdomme gelukkig prijzen dat zij bij dit figuur op die trieste vlakte met autistisch kind en enge sekte wil verblijven.

David, walgelijk figuur. Type occasionverkoper/manager die vrouwen cijfers geeft en wel wil aanduwen maar zelf al een tientonner zijn op je eind twintigste. :r Die gast knapt bijna uit z'n voegen. En alles is 'super!' Suzanne vind ik een chagrijnig moeke type die als ze getrouwd is zich aan het figuur van Deeevid gaat spiegelen.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zondag 9 april 2017 @ 23:36:19 #53
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_170120305
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 22:15 schreef JohnDDD het volgende:
Nu zegt dat natuurlijk niet zoveel, maar de dominee van Riks had voor Annekim waarschijnlijk zijn pastoraat in de waagschaal gegooid. Wel fijn om een keer wat emotie te zien bij Marc. Dat is nog een lange hete Zambiaanse nacht geworden daar.
_O- _O-
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_170120312
Van Olke zag ik niet aankomen. Dat er een turn bij Sandra kwam had ik wel verwacht, maar dan nadat ze gekozen zou zijn, dus na het keuzemoment.

Tja Riks is eigenlijk precies verlopen zoals ik gedacht had. Maar man wat had ik toch op wat meer tact gehoopt.

David vond ik erg passend dat zijn keuze niet deze aflevering was. Hij vond het namelijk zo moeilijk. Heeft nog tien extra dagen nodig lijkt mij.

Eerste aflevering dat ik van Marc genoot. Ik gun het ze, maar damn was lekker onhandig gebracht naar Anke toe. Marc en Annekim zijn die avond nog begonnen aan hun Zambiaanse liefdesbaby.

Beste kansen voor de lange termijn geef ik aan Marc en Annekim.

Daarna aan Riks en Marit. Als hij wat extra vlinders ontdekt heeft.

Herman en Fleur is wel erg pril. Weet niet of je hierin al meteen meerjarenplannen in kan ontdekken. Zegt nog vrij weinig voor de toekomst.

Bij David, ik kan me niet voorstellen dat de vrouwen het zien zitten om samen met een ander meisje 'heel leuk gevonden te worden'. En Olke is vanaf nu ook erg onduidelijk wat er gaat gebeuren.

Volgende week zit ik weer klaar!
pi_170120316
Marc/Annekim waren wel twee partners in crime. Ze kon het ook niet onder stoelen of banken steken het helemaal niet erg te vinden voor Anke. Maar dat had Marit ook. Ja jammer zei ze met een brede grijns :D Is sowieso een awkward moment want je bent blij voor jezelf maar mag dat nog niet zijn want je hebt nog een ander die het niet geworden is. Lekker concept ook wel _O-
mag het weten
pi_170120347
Wat een aflevering zeg... Rare keuzemomenten. Riks die niet overtuigd voor Marit gaat, Olke die ineens Sandra afschrikt doordat hij te snel wil, David die her en der zijn kansen loopt te peilen. Eigenlijk was alleen Marcs keuze erg schattig (die van Herman vorige week trouwens ook), dat hij het niet langer meer voor zich kon houden. Zo wil je als vrouw toch veroverd worden?

Ik snap Davids berekenbaarheid niet. Had Suzanne gekust oid na de picknick. het hing in de lucht!
Somebody that I used to know
  zondag 9 april 2017 @ 23:42:59 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170120380
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 23:40 schreef Postbus100 het volgende:
Wat een aflevering zeg... Rare keuzemomenten. Riks die niet overtuigd voor Marit gaat, Olke die ineens Sandra afschrikt doordat hij te snel wil, David die her en der zijn kansen loopt te peilen. Eigenlijk was alleen Marcs keuze erg schattig (die van Herman vorige week trouwens ook), dat hij het niet langer meer voor zich kon houden. Zo wil je als vrouw toch veroverd worden?

Ik snap Davids berekenbaarheid niet. Had Suzanne gekust oid na de picknick. het hing in de lucht!
Ja, alleen dieptriest dat ze Anke wakker gingen maken en Annekim toen begon met "We moeten even met je praten".
Dat was echt niet netjes, Marc had haar gewoon even alleen moeten aanspreken toen ze wakker was geworden (vanzelf).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170120446
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 23:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, alleen dieptriest dat ze Anke wakker gingen maken en Annekim toen begon met "We moeten even met je praten".
Dat was echt niet netjes, Marc had haar gewoon even alleen moeten aanspreken toen ze wakker was geworden (vanzelf).
Klopt, ben het met je eens.

Ik vond Yvon trouwens ook raar reageren. Beetje boos /verontwaardigd. Alsof het niet de afspraak was om nu al keuzes te maken. En waar komt zij zo snel vandaan? Hebben Marc, Anke en Annekim daar echt nog een paar uur gewacht tot Yvon haar scène met 'wij gaan even de koffers pakken' kon doen?
Zo ook bij Eline. Die had haar koffers al gepakt! Waar komt Yvon zo snel vandaan? Of is het allemaal voor de bühne?
Maar vooral de reactie van Yvon bij Marc en Annekim vond ik niet heel hartelijk, eerder bestraffend.
Somebody that I used to know
  zondag 9 april 2017 @ 23:50:33 #59
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_170120466
Aparte aflevering! Wel een beetje een kutmanier van Marc om het nieuws te brengen bij Anke. Annekim genoot wel aardig van haar victoriemomentje geloof ik.

Verder:

Marit verdient iemand die haar leuker vindt.

Sandra komt misschien nog wel bij tijdens de citytrip.

Ze houden David logischerwijs voor het laatst want daar is het het spannendst. Ik zou toch voor Suzanne gaan. Leuk meisje.

Herman en Fleur zijn lief samen :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_170120471
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:49 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Klopt, ben het met je eens.

Ik vond Yvon trouwens ook raar reageren. Beetje boos /verontwaardigd. Alsof het niet de afspraak was om nu al keuzes te maken. En waar komt zij zo snel vandaan? Hebben Marc, Anke en Annekim daar echt nog een paar uur gewacht tot Yvon haar scène met 'wij gaan even de koffers pakken' kon doen?
Zo ook bij Eline. Die had haar koffers al gepakt! Waar komt Yvon zo snel vandaan? Of is het allemaal voor de bühne?
Maar vooral de reactie van Yvon bij Marc en Annekim vond ik niet heel hartelijk, eerder bestraffend.
Yvon en die crew die zitten gewoon vijf daagjes ergens in de buurt het van een afstandje te volgen.
Denk je anders dat er 5 crews aan het filmen zijn en Yvon met een privéjet rond aan het vliegen is?
pi_170120487
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 23:50 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Yvon en die crew die zitten gewoon vijf daagjes ergens in de buurt het van een afstandje te volgen.
Denk je anders dat er 5 crews aan het filmen zijn en Yvon met een privéjet rond aan het vliegen is?
Nooit over nagedacht. Maar zit Yvon echt een week om de hoek? Die heeft toch wel meer te doen?
Somebody that I used to know
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 april 2017 @ 23:52:55 #62
163650 Greys
pi_170120491
Ik vond Mark trouwens wel voor het eerst soortvan leuk met dat mangogedoe. Daar had ik echt een soort plaatsvervangende leuke zenuwkriebels toen ik dat gestuntel zag met hoe hij haar het wilde vertellen.

Maar inderdaad, zo lullig dat hij nog nét niet Annekim de hele boodschap aan die ander liet overbrengen. Zo lomp :o Had dat even netjes zelf en apart gedaan. Manmanman.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170120493
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:49 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Klopt, ben het met je eens.

Ik vond Yvon trouwens ook raar reageren. Beetje boos /verontwaardigd. Alsof het niet de afspraak was om nu al keuzes te maken. En waar komt zij zo snel vandaan? Hebben Marc, Anke en Annekim daar echt nog een paar uur gewacht tot Yvon haar scène met 'wij gaan even de koffers pakken' kon doen?
Zo ook bij Eline. Die had haar koffers al gepakt! Waar komt Yvon zo snel vandaan? Of is het allemaal voor de bühne?
Maar vooral de reactie van Yvon bij Marc en Annekim vond ik niet heel hartelijk, eerder bestraffend.
Yvon vindt het niet leuk als kandidaten haar momentje afpakken rondom het keuzemoment denk ik :D Die 'zo, we gaan je koffers maar pakken hé' scènes voelen echt alsof ze dubbel opgenomen zijn ja. Terwijl in werkelijkheid Eline, Alberdien en Anke allang klaar waren met inpakken idd. Dat bestraffende komt daardoor denk ik _O-
mag het weten
  zondag 9 april 2017 @ 23:53:43 #64
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_170120504
Eigenlijk was het gewoon de aflevering van Yvonne die overal binnen komt rennen en vraagt wat er in hemelsnaam gebeurd is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 april 2017 @ 23:54:14 #65
163650 Greys
pi_170120508
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:52 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nooit over nagedacht. Maar zit Yvon echt een week om de hoek? Die heeft toch wel meer te doen?
Die gaat toch niet in één week zes keer op en neer vliegen naar de US en Canada en Roemenië en Frankrijk? Die hele cameracrew blijft daar, dus zij vast ook. Ze zit altijd direct op hun lip als er iemand bedenkingen heeft ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170120514
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:52 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nooit over nagedacht. Maar zit Yvon echt een week om de hoek? Die heeft toch wel meer te doen?
Precies, lijkt me dat Yvon nog wel meer te doen heeft. Daarbij was ze echt niet op stel en sprong bij Eline, Alberdien en Anke toen de keuzemomenten zeg maar door het afvoerputje gingen.
mag het weten
pi_170120524
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 23:34 schreef Revanches het volgende:
Marc is een leeg omhulsel. Hij heeft zijn uiterlijk mee, maar nog geen zinnig woord gezegd of überhaupt een volzin weten te produceren.
Ik vind zijn uiterlijk toch ook wel een beetje tegenvallen vergeleken met de foto's die te zien waren toen bzv nog niet begonnen was.
quote:
Anne- Kim , vreselijk arrogante vrouw. Zogenaamd interessant doen met je voerconversie. Voelt zich heel wat met dr olifantjes en telefoontjes. Vreselijk koppel, past prima bij elkaar.
Ghehe.
Anke moest eigenlijk nog een beetje wakker worden toen ze al te horen gekregen dat Marc gevoelens had voor Annekim. Ze was al bezig om die informatie te laten bezinken ("Oke. Nou, dan houdt het op..") toen Annekim onnodig en heel opgewekt zei "Ja! En het is wederzijds.. Dusseh.. Nja.. 😌"
Toen dacht ik ook wel even: oke, lekker subtiel..

Ze passen inderdaad wel goed bij elkaar.
pi_170120539
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 22:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp niet dat hier iedereen dacht dat Sandra ook naar huis wilde. Ze had meer even een soort paniekaanval omdat het allemaal ineens zo echt werd en snel leek te gaan.

En wat ik ook niet begrijp: waar zijn die 10 mango's nou voor?
Flinke smoothie dude.
pi_170120542
Ik heb wel een nieuw woord voor wordfeud te pakken. Voerconversie _O_
mag het weten
  zondag 9 april 2017 @ 23:56:25 #70
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_170120543
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:54 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Precies, lijkt me dat Yvon nog wel meer te doen heeft. Daarbij was ze echt niet op stel en sprong bij Eline, Alberdien en Anke toen de keuzemomenten zeg maar door het afvoerputje gingen.
Aan de andere kant moet Yvonne wel bij elke boer minstens twee keer langs, en om nou telkens heen en weer te vliegen zou erg onhandig zijn in die week dat ze daar zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_170120554
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:56 schreef MCH het volgende:

[..]

Flinke smoothie dude.
Ik verwachtte meer voor de kip mangocurry :9~ En vooruit smoothie als toetje :9
mag het weten
pi_170120564
Dagboek Anne:
'Ik merk wel dat ik soms moeite heb met het meepraten over bepaalde onderwerpen. Fleur en Herman hebben het veel over geschiedenis, daar weet ik gewoon minder van. Ook het leven op de boerderij is voor mij nieuw, en voor Fleur al bekend. Ik merk dat ik me soms terugtrek of stil word, terwijl ik dat normaal niet heb… Morgen ga ik dat tegen Herman zeggen, want ik voel me er niet fijn bij.'

Okee.. als ik dit wist dan had ik ook gezegd dat Herman voor Fleur moest kiezen. Maar dit zie je niet in de uitzending.
pi_170120576
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 23:57 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dagboek Anne:
'Ik merk wel dat ik soms moeite heb met het meepraten over bepaalde onderwerpen. Fleur en Herman hebben het veel over geschiedenis, daar weet ik gewoon minder van. Ook het leven op de boerderij is voor mij nieuw, en voor Fleur al bekend. Ik merk dat ik me soms terugtrek of stil word, terwijl ik dat normaal niet heb… Morgen ga ik dat tegen Herman zeggen, want ik voel me er niet fijn bij.'

Okee.. als ik dit wist dan had ik ook gezegd dat Herman voor Fleur moest kiezen. Maar dit zie je niet in de uitzending.
Nou dit inderdaad :o Knip en plakmontage. Zoiets mogen ze wel naar voren brengen. Want ik hoopte dan wel op Herman en Fleur, maar het kwam best uit de lucht vallen zoals het in de afleveringen te zien was..
mag het weten
pi_170120585
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Die gaat toch niet in één week zes keer op en neer vliegen naar de US en Canada en Roemenië en Frankrijk? Die hele cameracrew blijft daar, dus zij vast ook. Ze zit altijd direct op hun lip als er iemand bedenkingen heeft ofzo.
Lijkt mij ook. Dat wegstuurmoment in Zambia kwam onverwacht, toch was Yvon er snel bij.
  maandag 10 april 2017 @ 00:03:20 #75
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_170120611
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:59 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nou dit inderdaad :o Knip en plakmontage. Zoiets mogen ze wel naar voren brengen.
Je weet dat 90% 100% van de reality TV daar op gebaseerd is, he?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  † In Memoriam † maandag 10 april 2017 @ 00:10:13 #76
368283 ato
pi_170120684
En dat Riks tegen Marit zei ' moet je haar geen knuffel geven?' Kwam ook dominant over.
Marit meteen naar Eline lopen. Marit hangt echt aan zijn lippen.

Ik vond het ook wel leuk dat Marc plotseling zijn verliefdheid uitsprak aan Anne-Kim.
Tenminste hij straalde de verliefdheid uit.

Maar inderdaad had even Anke wakker laten worden..

Sandra komt nu koud over naar Olke, die wel graag wil. Arme man.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170120756
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:22 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Oh, dan was het andersom. Kan ook :Y Heb het niet meer paraat wie nu van de twee met de meloen bezig was geweest. Iig was het moment toen wel duidelijk dat David stiekem allang zijn keuze had gemaakt. Maar als enige van het stel boeren doet ie nu super lang erover en oh oh het is toch zo moeilijk..
Dat ie er langer over doet kan heel goed gewoon montage zijn.
Ik vind David gladjes maar ergens snap ik het wel.
Als je iemand date die je zelf uit een stapel met vrouwen hebt uitgekozen omdat je er wel wat in ziet, en diegene is ook gek op jou.. Tja, opzich niet zo gek dat dat iets met je doet.
Het BZV gegeven dat je synchroon 3 vrouwen date maakt t ingewikkeld.
We kunnen allemaal wel denken 'buhuhu, je weet toch wel wie je 't leukst vindt?' maar ik vermoed dat we niet allemaal dagelijks aan 't synchroondaten zijn.
pi_170120792
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:34 schreef Eejit het volgende:

[..]

Ik weet dat hij dat niet zei. Dat was een voorbeeld om aan te geven dat Noorderlingen zich vaak anders uitdrukken dan in de rest van het land.

Hij gaf alleen aan nog niet verliefd te zijn. Ondanks dat hij vond dat ze wel een klik hebben, wat ook wel te zien geweest is. Is misschien een beetje lomp maar wel eerlijk.
Exact. Dat 90% van de wereld in bij dating spelletjes speelt, mysterieus blijft, of doet alsof alles koek en ei is totdat ze ineens per sms 'toch niet zoveel toekomst zien' wil niet zeggen dat dat nou zoveel netter of beter is dan gewoon nuchter en eerlijk te zijn.
Scheelt iig een hoop gissen waar je nou aan toe bent.
pi_170120827
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:29 schreef trui het volgende:

[..]

Hij zei niet dat ze niet verkeerd was maar dat ie niet van haar wakker lag (of droomde). Dat is toch best lomp.
Als dat niet het geval is is dat gewoon de waarheid.
Om zoiets nou tijdens een date op tafel te gooien is 1 ding, maar wanneer er direct naar gevraagd wordt.. waarom zou je er dan omheen draaien? Om de ander nog even aan het lijntje te houden?
pi_170120982
Die blonde van David zag er deze aflevering opeens echt superleuk uit, wat is deze?
pi_170121051
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 00:25 schreef Maartel het volgende:

[..]

Als dat niet het geval is is dat gewoon de waarheid.
Om zoiets nou tijdens een date op tafel te gooien is 1 ding, maar wanneer er direct naar gevraagd wordt.. waarom zou je er dan omheen draaien? Om de ander nog even aan het lijntje te houden?
Een week is ook erg kort, zeker als er die week meerdere vrouwen zijn waar je de aandacht over moet verdelen. Er zullen maar weinig serieuze een-op-een momenten zijn. Riks heeft ook geen een keer iemand weg moeten sturen, misschien werkt dat ook mee.
Bij de één gaat het allemaal wat langzamer dan bij de ander, en misschien wordt het wel helemaal niks.

Olke deed ongeveer het tegenovergestelde. Hij zei iets te dwingend dat hij geen zin had om lang te wachten en dat de gekozen vrouw zsm naar Texas moet emigreren. Ik geloof niet dat die aanpak nou zo'n succes was. :P
pi_170121114
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 00:53 schreef Physsic het volgende:

[..]

Een week is ook erg kort, zeker als er die week meerdere vrouwen zijn waar je de aandacht over moet verdelen. Er zullen maar weinig serieuze een-op-een momenten zijn. Riks heeft ook geen een keer iemand weg moeten sturen, misschien werkt dat ook mee.
Bij de één gaat het allemaal wat langzamer dan bij de ander, en misschien wordt het wel helemaal niks.

Olke deed ongeveer het tegenovergestelde. Hij zei iets te dwingend dat hij geen zin had om lang te wachten en dat de gekozen vrouw zsm naar Texas moet emigreren. Ik geloof niet dat die aanpak nou zo'n succes was. :P
Ja tegenstrijdig is 't eigenlijk allemaal.
Ik heb zelf écht zo'n hekel aan het hele 'spelletjes spelen' als het om daten aankomt.
Olke was eigenlijk gewoon eerlijk en direct, maar tegelijk zou ik in 't geval de dames niet weten hoe snel ik daar weg moest komen.
't is toch allemaal een stuk aantrekkelijker als je voor iemand moet strijden dan wanneer die gene zegt 'here I am, wanneer trek je bij me in?'
  maandag 10 april 2017 @ 01:10:55 #83
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_170121145
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 01:04 schreef Maartel het volgende:

[..]
't is toch allemaal een stuk aantrekkelijker als je voor iemand moet strijden dan wanneer die gene zegt 'here I am, wanneer trek je bij me in?'
Je zegt zelf een hekel te hebben aan spelletjes spelen maar dit is gewoon een spelletje hoor. :?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 10 april 2017 @ 01:32:17 #84
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_170121266
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 00:40 schreef tralalala het volgende:
Die blonde van David zag er deze aflevering opeens echt superleuk uit, wat is deze?
Ze zat zo'n beetje de hele uitzending flink te flirten en dat heeft blijkbaar zo z'n effect, ook op jou ;)
Stop the world, I want to get out.
pi_170121273
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 01:10 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Je zegt zelf een hekel te hebben aan spelletjes spelen maar dit is gewoon een spelletje hoor. :?
Vandaar dat ik zeg dat het tegenstrijdig is ;)
Aantrekkingskracht en wat ik rationeel wil komen bij mij iig zelden overeen.
Als iemand mij gelijk zou zeggen 'ik vind je leuk, wanneer gaan we samenwonen?' dan deins ik wel terug. Wat voor een groot deel angst is, want A je beseft dat je te maken hebt met iemand die al gevoelens heeft die je niet wilt kwetsen, B alle vrijblijvendheid is gelijk de deur uit wat best wel benauwend is als je zelf nog helemaal niet zo goed weet wat je wilt.
Wat dat betreft snap ik Olke's dames wel.
Tegelijkertijd zou ik zelf iemand niet eens daten als ik er geen potentieel huwelijksmateriaal in zie.
Maar ik weet ook hoe dodelijk het kan zijn zoiets gelijk uit te spreken.
Het staat me enorm tegen, maar het voelt wel alsof je bij daten het spelletje haast wel móét spelen, of iig niet direct het achterste van je tong mag laten zien.

(Dat geldt trouwens wel voor meer aspecten in het leven. Je kunt nog zo besluiten jezelf altijd eerlijk en kwetsbaar op te stellen, maar de realiteit is dat heel veel mensen hier van schrikken omdat het hun confronteerd met hun eigen zwaktes en onzekerheden, en maar weinig mensen hier open naar durven te kijken)
  maandag 10 april 2017 @ 01:35:43 #86
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_170121288
Ik ben trouwens blij dat we van Eline verlost zijn. Zo'n beetje letterlijk alles aan haar vond ik buitengewoon irritant. Van haar uiterlijk tot hoe ze zich gedroeg, zelfs tot haar woordkeuze en manier van praten aan toe.
Stop the world, I want to get out.
pi_170121296
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 01:35 schreef Lkw het volgende:
Ik ben trouwens blij dat we van Eline verlost zijn. Zo'n beetje letterlijk alles aan haar vond ik buitengewoon irritant. Van haar uiterlijk tot hoe ze zich gedroeg, zelfs tot haar woordkeuze en manier van praten aan toe.
Alles aan haar lichaamstaal schreeuwde vooral ongemak, wat zo te zien ook gewoon het geval is geweest al die tijd. Het is wel de vraag waarom dit bij jou zo'n irritatie oproept?
pi_170121303
Herman en dinges zijn echt wel cute samen trouwens O+
  maandag 10 april 2017 @ 01:42:50 #89
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_170121314
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 01:36 schreef Maartel het volgende:

[..]

Alles aan haar lichaamstaal schreeuwde vooral ongemak, wat zo te zien ook gewoon het geval is geweest al die tijd. Het is wel de vraag waarom dit bij jou zo'n irritatie oproept?
Misschien de onoprechtheid? Ik weet het niet. Ze wist eigenlijk onmiddellijk al dat ze het niet zou trekken in Canada en met Riks, maar toch bleef ze maar hangen daar. Die zelfopgelegde zelfkastijding irriteerde me.

En verder: haar manier van doen doet me denken aan iemand uit mijn verleden die ik me liever niet herinner. Daar kan zij natuurlijk niets aan doen, maar zoiets speelt altijd latent een rol.

Tot slot vind ik haar op een bepaalde manier heel kil of zo. Op een soort koele managersmanier. En daar kan ik niet goed tegen.
Stop the world, I want to get out.
pi_170121316
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:52 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nooit over nagedacht. Maar zit Yvon echt een week om de hoek? Die heeft toch wel meer te doen?
Ik meende dat haar jaarsalaris 2,5x de Balkenendenorm is. Zij zit wel n de buurt steeds. Alleen het bevalt madam niet dat de gebeurtenissen anders lopen. Zowel Anke als Yvonne hadden tijdens het dutje van Anke niet zien aankomen dat het oment van beslissing daarvoor al was gevallen.
  maandag 10 april 2017 @ 01:48:43 #91
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_170121329
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 23:52 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nooit over nagedacht. Maar zit Yvon echt een week om de hoek? Die heeft toch wel meer te doen?
Wat dan eigenlijk? Ze doet dit prima, maar ik heb niet het idee dat ze het verder heel druk heeft. Ze schrijft af en toe een kinderboekje en dat is het wel zo ongeveer, volgens mij?
Stop the world, I want to get out.
pi_170121333
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 23:57 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dagboek Anne:
'Ik merk wel dat ik soms moeite heb met het meepraten over bepaalde onderwerpen. Fleur en Herman hebben het veel over geschiedenis, daar weet ik gewoon minder van. Ook het leven op de boerderij is voor mij nieuw, en voor Fleur al bekend. Ik merk dat ik me soms terugtrek of stil word, terwijl ik dat normaal niet heb… Morgen ga ik dat tegen Herman zeggen, want ik voel me er niet fijn bij.'

Okee.. als ik dit wist dan had ik ook gezegd dat Herman voor Fleur moest kiezen. Maar dit zie je niet in de uitzending.
Anne zit op de PABO. Maar leren ze tegenwoordig niks meer over geschiedenis?
pi_170121710
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 00:03 schreef twiFight het volgende:

[..]

Je weet dat 90% 100% van de reality TV daar op gebaseerd is, he?
Oh, zeker. Maar bij een wie is de mol, peking expres, Robinson verwacht ik het meer dan bij bzv oid..
mag het weten
  maandag 10 april 2017 @ 07:57:57 #94
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_170121768
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 01:48 schreef Lkw het volgende:

[..]

Wat dan eigenlijk? Ze doet dit prima, maar ik heb niet het idee dat ze het verder heel druk heeft. Ze schrijft af en toe een kinderboekje en dat is het wel zo ongeveer, volgens mij?
Precies en dat kan prima in een hotel in Canada, Texas of Frankrijk ;)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_170121854
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 23:57 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dagboek Anne:
'Ik merk wel dat ik soms moeite heb met het meepraten over bepaalde onderwerpen. Fleur en Herman hebben het veel over geschiedenis, daar weet ik gewoon minder van. Ook het leven op de boerderij is voor mij nieuw, en voor Fleur al bekend. Ik merk dat ik me soms terugtrek of stil word, terwijl ik dat normaal niet heb… Morgen ga ik dat tegen Herman zeggen, want ik voel me er niet fijn bij.'

Okee.. als ik dit wist dan had ik ook gezegd dat Herman voor Fleur moest kiezen. Maar dit zie je niet in de uitzending.
Vond ik ook opvallend idd. Blijkbaar laten ze idd vooral de nietszeggende gesprekken zien. :P
  maandag 10 april 2017 @ 08:25:07 #96
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170121878
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 00:25 schreef Maartel het volgende:
Als dat niet het geval is is dat gewoon de waarheid.
Om zoiets nou tijdens een date op tafel te gooien is 1 ding, maar wanneer er direct naar gevraagd wordt.. waarom zou je er dan omheen draaien? Om de ander nog even aan het lijntje te houden?
Klopt hoor, heb je ook wel gelijk in. Maar de timing van deze mededeling was uiterst pijnlijk en onnodig lomp. Ik had niet de indruk dat de vraag hem tot dit antwoord dwong.

Maar zijn gevoel tegenover Marit was al eerder aan 't kenteren, eerst was hij maar al te gevleid door haar enthousiasme. Later gaf hij haar bijna de schuld van 't feit dat ie weinig kans had gehad iets met Eline op te bouwen. Dat simultaan daten dat iemand hier al eerder noemde is en blijft ook een heel gekke situatie.
in de haak.
  maandag 10 april 2017 @ 08:28:35 #97
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170121902
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 01:42 schreef Lkw het volgende:

[..]

Misschien de onoprechtheid? Ik weet het niet. Ze wist eigenlijk onmiddellijk al dat ze het niet zou trekken in Canada en met Riks, maar toch bleef ze maar hangen daar. Die zelfopgelegde zelfkastijding irriteerde me.

En verder: haar manier van doen doet me denken aan iemand uit mijn verleden die ik me liever niet herinner. Daar kan zij natuurlijk niets aan doen, maar zoiets speelt altijd latent een rol.

Tot slot vind ik haar op een bepaalde manier heel kil of zo. Op een soort koele managersmanier. En daar kan ik niet goed tegen.
Grappig, ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vond 't juist wel knap hoe ze bij zichzelf bleef en niet maar omwille van 'het spel' enthousiast overal aan meedeed. Ze kwam daardoor wel ongemakkelijk over, maar ja, dat was hoe ze zich voelde. Ook dat ze hem wel nog een kans wilde geven vond ik vrij oprecht overkomen en best bewonderenswaardig.
in de haak.
pi_170121918
Godverdomme wie was er uien aan het snijden tijdens het gesprek tussen Olke en Alberdien :'(
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_170121953
Als Olke nou gewoon een kinderboerderij had, dan zou het tussen Olke en Alberdien best wat geworden kunnen zijn.
  maandag 10 april 2017 @ 08:41:11 #100
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_170121973
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 01:44 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik meende dat haar jaarsalaris 2,5x de Balkenendenorm is. Zij zit wel n de buurt steeds.
Wat heeft dat er mee te maken? Je denkt toch niet dat ze het uit eigen zak betaalt?
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')