abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175039750
Ik zie de laatste tijd veel reclame voorbij komen op facebook van Filipo Loreti, die claimen high end toestellen te maken tegen een lage prijs. De prijs vind ik erg schappelijk, en de horloges vind ik mooi. Maar hoe is de kwaliteit? Ik wil gewoon een leuk klokkie, ik wil er geen duizenden euro's aan besteden. Maar als ik op internet lees naar ervaringen van gebruikers zijn de meeste mensen er laaiend enthousiast over, maar sommigen hebben kritiek omdat ze kennelijk niet hun eigen "movement" maken maar een bestaande gebruiken en deze aanpassen. Als het werkt werkt het lijkt mij, dan maakt het toch niet zoveel uit of ze het zelf van scratch maken of een bestaand mechaniek aanpassen?

Het horloge waar ik in ge´nteresseerd ben is de Filipo Loreti renaissance. Een smartwatch die er uit ziet als een conventioneel horloge. Dus zonder de gadget uitstraling, maar wel met smart functies. Je mobiele telefoon is dan het display.

2100acce56e88e1623310de8eda24e9d_original.jpg?w=680&fit=max&v=1509620340&auto=format&q=92&s=3a34d4f5079b81f98bf260808d8e9ced
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
pi_175042827
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Het horloge waar ik in ge´nteresseerd ben is de Filipo Loreti renaissance. Een smartwatch die er uit ziet als een conventioneel horloge. Dus zonder de gadget uitstraling, maar wel met smart functies. Je mobiele telefoon is dan het display.

Dus eigenlijk externe knopjes voor je smartphone? :?
I'm not saying let's go kill all the stupid people. I'm just saying let's remove all the warning labels and let the problem sort itself out.
pi_175043833
quote:
99s.gif Op maandag 13 november 2017 13:42 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Dus eigenlijk externe knopjes voor je smartphone? :?
Hartslagmeter, stappenteller etc. Eigenlijk gewoon de smartwatchfunties die je gewend bent, maar dan met de uitstraling van een klassiek horloge.

Ik zie mijzelf niet zo snel whatsappjes ofzo versturen vanaf mijn horloge, maar ik vind het wel fijn als ik bij het sporten mijn hartslag kan monitoren ed. een display op mijn horloge heb ik dus niet nodig.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
  dinsdag 14 november 2017 @ 16:46:11 #154
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_175068869
Mwoa vind dat je voor het sporten dan weer geen klassiek uurwerk moet dragen
pi_175094860
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hartslagmeter, stappenteller etc. Eigenlijk gewoon de smartwatchfunties die je gewend bent, maar dan met de uitstraling van een klassiek horloge.

Ik zie mijzelf niet zo snel whatsappjes ofzo versturen vanaf mijn horloge, maar ik vind het wel fijn als ik bij het sporten mijn hartslag kan monitoren ed. een display op mijn horloge heb ik dus niet nodig.
Ik snap wat je zegt, maar kan mezelf er niet zo in vinden. Ik zou zelf nooit een klassiek horloge zoals je liet zien dragen om te sporten, dan zou ik zo'n sport tracker of sporthorloge zoeken. Ook stappenteller doet mijn gsm gewoon voor me.

Ik kom de kickstarter reclame ook overal tegen :Y
I'm not saying let's go kill all the stupid people. I'm just saying let's remove all the warning labels and let the problem sort itself out.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')