abonnement Unibet Coolblue
pi_170121987
Normaal doen ? Kan nog lastig worden een ritme te vinden met de komende 6 weken af en aan vrije dagen en extra zondagen.

Gut FFT ...dát is wel een ritme om zondagnachten wakker te liggen.
Heeft het met het werk te maken?
Hoe is het met de vacatures in de branche?

Vanmiddag met sch.va naar de kaakchirurg.
Hij wil dit graag, en er is van alles in gang gezet om de resterende elementen te verwijderen en een gebitje aan te meten.
N.b. met betreffende kaakchirurg heb ik nog op de o.k. gewerkt. (8>
  maandag 10 april 2017 @ 08:46:57 #206
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170122010
Ik ben ongelofelijk chagerijnig :X

Mondaymorningblues denk ik zo
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170122067
Ik stond een kwartier geleden op met de gedachte dat ik fanatiek schoon ging maken, en nu zit ik alweer op de bank.
pi_170122073
Pijn in onderrug/heup/SI gewricht :N
Wordt daar chagrijnig van (spelling moest ik googelen) :{w
pi_170122116
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 08:46 schreef zeefje het volgende:
Ik ben ongelofelijk chagerijnig :X

Mondaymorningblues denk ik zo
Volgens mij ben je elke maandag chagrijnig ;)

Ik wilde hetzelfde zeggen Anne, de periode met alle vrije dagen, paasontbijt, koningsspelen en knutselmomenten (voor mij dan hè?) komt er weer aan, doei ritme :W succes voor schoonvader en jullie!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 10 april 2017 @ 09:05:14 #210
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170122145
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 09:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Volgens mij ben je elke maandag chagrijnig ;)

Ik wilde hetzelfde zeggen Anne, de periode met alle vrije dagen, paasontbijt, koningsspelen en knutselmomenten (voor mij dan hè?) komt er weer aan, doei ritme :W succes voor schoonvader en jullie!
Valt het op ja :')

:@
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 april 2017 @ 09:11:40 #211
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170122229
Ach... http://www.ad.nl/rivieren(...)thuis-eten~a2ac72f8/

quote:
Het faillissement van restaurant In 't Wapen van Ameide heeft ook flinke consequenties voor Kees en Kees Molenaar. Zij aten 33 jaar lang vijf dagen in de week het populaire restaurant. ,,Ik heb nu maar een magnetron gekocht.''

Nu restaurant In 't Wapen van Ameide door faillissement zijn deuren heeft gesloten, komt er ook een einde aan een opvallende traditie. Want vanaf het moment dat eigenaar Gerrit de Boom de deur voor het laatst dichtsloeg, zijn Kees Molenaar (67) en zijn neef Kees Molenaar (80) hun vaste eetplek kwijt.

,,Ja, je kunt gerust stellen dat dit een dieptepunt is'', zegt de jongste Kees, thuis in de woonkamer van zijn rijtjeshuis op een steenworp afstand van 't Wapen. ,,Ik heb er 33 jaar lang vijf dagen in de week gegeten, in het begin zelfs zes dagen. Dat is bijna de helft van mijn leven. Dat is natuurlijk niet niks.''

Jonge Kees besloot 33 jaar geleden het plaatselijke restaurant uit te kiezen voor zijn dagelijkse warme maaltijd. De verstokte vrijgezel: ,,Dat was nadat ik mijn beide ouders binnen een half jaar verloor. De dood van moeder konden we zien aankomen, maar dat vader toch nog eerder vertrok hadden we niet verwacht.''

Nooit gekookt
,,Ik had nooit van mijn leven gekookt en daar had ik toen ook helemaal geen zin in. Dus ben ik naar Gerrit gestapt en heb ik voorgelegd dat ik in het vervolg iedere dag bij hem zou komen eten. 'Kom maar', zei hij. En twaalf jaar later kwam mijn neef Kees er ook bij, ook vijf dagen in de week. We eten wat de pot schaft: soep, hoofdgerecht, een toetje en voor mij ook nog twee glazen melk. Voor 9 euro, spotgoedkoop toch?'' Kees en Kees schoven steevast om half 6 aan. ,,Meestal aan hetzelfde tafeltje, alleen als er veel mensen of bustoeristen waren, gingen wij ergens anders zitten. Ons vaste tafeltje stond vlakbij de keuken; hoefden ze niet zo ver te lopen.''

Maar waarom vijf en niet zeven dagen? Kleine Kees: ,,Ik ga op zaterdag altijd naar de voetbal, en dan kan ik om half 6 maar beter niet naar 't Wapen gaan, want dat heb ik al behoorlijk dikke oren. Dan heb ik dus al behoorlijk wat alcohol achter de kiezen. Maar weet je, als er geld in de portemonnee zit, is overal een oplossing voor te vinden en kan je overal terecht. Vaak haalde ik dan wel wat bij de Chinees. Wat mijn neef dan deed, weet ik niet.''

Slecht nieuws
Een paar weken geleden zaten Kees en Kees weer aan de dis. ,,Gerrit kwam bij ons zitten, dat doet hij wel vaker. Maar nu zei hij, ik heb heel slecht nieuws. Ik schei er mee uit, ik trek de stekker er uit. Hij is die week daarop nog open geweest, alleen voor ons twee, maar daarna was het over.''

,,De allerlaatste keer hebben we nog met z'n viertjes gegeten. Wij tweeën, Gerrit en z'n vrouw. Het galgenmaal dus. We kregen mosterdsoep, ze hadden een pizza gemaakt en nog een toetje. Het is allemaal natuurlijk heel triest voor Gerrit, maar ook voor ons. Ik ben wel mijn loopje kwijt. Ik weet nu al dat ik dat heel erg ga missen. Ik heb Gerrit en z'n vrouw bij het afscheid een hand gegeven, sindsdien heb ik ze niet meer gezien. Maar ik ben er nu wel aan gewend hoor, ik ben niet zo sentimenteel aangelegd.''

Ouwe Kees heeft inmiddels een alternatief. Hij is aangesloten bij Tafeltje Dekje. ,,En ik moet het nu maar doen met van die klant-en-klare maaltijden. Ik heb een magnetron gekocht. Dat was ook nog even een probleem, want in mijn huisje zitten weinig stopcontacten dus heb ik er een bij moeten maken. Maar ik ben er nu wel aan gewend.''

Jonge Kees gaat in elk geval niet op zoek naar een ander restaurant. Hoofdschuddend: ,,Waar moet ik heen dan? Ik zou het echt niet weten. Hier in Ameide heb je niks, en ik ga voor geen goud op zoek naar iets buiten Ameide. Het was juist zo lekker elke dag, op mijn fietsje naar 't Wapen, hapje eten en weer naar huis. Geen denken aan dat ik dat nu in een andere gemeente ga doen. Maar na 33 jaar is het wel heel vervelend dat ik die vastigheid kwijt ben geraakt.''
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 10 april 2017 @ 09:15:28 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170122274
Mensen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 10 april 2017 @ 09:17:42 #213
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170122297
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 09:15 schreef Molo het volgende:
Mensen :')
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 10 april 2017 @ 09:18:15 #214
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170122304
quote:
Mooi verhaal. Prachtig dat er mensen zijn die zo van vastigheid houden.

En eigenlijk is 45 euro per week uitgeven aan je complete eten niet eens zo duur. Heel gezond zal het niet zijn.
pi_170122322
Ik vind het wel schattig. O+
pi_170122344
Ik vind het wel sneu. In de niet per se positieve vorm van dat woord.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170122441
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 08:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Pijn in onderrug/heup/SI gewricht :N
Wordt daar chagrijnig van (spelling moest ik googelen) :{w
Zo herkenbaar :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 10 april 2017 @ 09:28:22 #218
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170122470
vanavond lekker risotto eten :9
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170122595
De eerste 20 bladzijdes gedaan. Nog 100 te gaan. *gaap*
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 10 april 2017 @ 09:47:19 #220
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170122694
Hoppa; brainstormsessie begeleiden.
Altijd leuk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 10 april 2017 @ 10:05:52 #221
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170122927
Voor de geïnteresseerden

SPOILER: doktersuitslag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170123015
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 09:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het wel sneu. In de niet per se positieve vorm van dat woord.
Ik krijg er ook zo'n sneu gevoel bij. Maar op zich minder sneu dan al die mensen die niet kunnen koken en elke dag weer zo'n AH magnetronmaaltijd in de magnetron zetten. Daar kende ik er ook één van.

Ik heb niks met ritme. Ik zou niet weten hoe ik een ritme moet opbouwen. Elke week is anders ingedeeld en vastigheid is er amper. En dan doel ik vooral op verschillende dag-nacht ritmes en dat ik daar toch de ene keer heel moe op reageer en de andere keer niet. Moeilijk te voorspellen. Dus al die paasdagen etc hebben toch geen effect op mij. Niks anders dan anders.

FFT succes vanavond :* Of moet ik sterkte zeggen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170123031
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:05 schreef zeefje het volgende:
Voor de geïnteresseerden

SPOILER: doktersuitslag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar :* Dat andere is wel iets aan te doen en kan je klachten ook verklaren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170123032
Meer koffie. WORK FASTER. FASTER I SAY
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170123037
Ik had heel erg behoefte aan muziek van Elton John. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170123093
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 10:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik had heel erg behoefte aan muziek van Elton John. :')
In het licht van je ritme- en studiestruggles:

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170123121
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In het licht van je ritme- en studiestruggles:

Staat in het lijstje. :7

Ik merk wel dat dit tov van klassiek zorgt voor meer meebleren. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170123126
Elton John is wel een beetje guilty pleasure. Die wil ik ook nog wel een keer op het podium zien. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170123137
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 10:17 schreef Lonaa het volgende:
Elton John is wel een beetje guilty pleasure. Die wil ik ook nog wel een keer op het podium zien. :7
Lijkt me fantastisch _O_

Maar het lijkt me voor nu wat afleidend :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170123161
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lijkt me fantastisch _O_

Maar het lijkt me voor nu wat afleidend :P
De hele tijd 'Goodbye Yellow brick road' door je klassieke muziek heen mompelen ook. :P

Het moet maar even. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170123173
Goedemorgen.
Ach wel wat sneu voor de heren, maar volgens mij pikken ze het goed op. Alleen dat ze altijd samen aten en nu in hun uppie zitten te eten, dat vind ik nog sneuer.
En ritme, soms prettig maar niet te star. Dus niet in paniek raken als je je ritme niet kan volgen. Al is dat natuurlijk wel anders als je (kleine) kinderen hebt, dan is een ritme wel erg handig denk ik.

Ik zit nog lekker op de bank te lezen, straks helpen bij een taalles en wat boodschappen doen want daar heb ik nu heb ik nu zin in
We have far more in common than that which devides us..
pi_170123217
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 10:18 schreef Lonaa het volgende:

De hele tijd 'Goodbye Yellow brick road' door je klassieke muziek heen mompelen ook. :P

Het moet maar even. :')
... geen muziek een optie?

Zijn de bovenburen al weg? *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170123230
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

... geen muziek een optie?

Zijn de bovenburen al weg? *O*
Nee, geen muziek is geen optie. Dan raak ik afgeleid door ALLES. Het moet een soort homogene stroom van geluid zijn, die ik niet heel bewust wil mee zingen. Dus of klassiek, of iets wat ik door en door ken.

En het wordt boven me steeds leger *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 10 april 2017 @ 10:23:38 #235
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170123242
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170123254
Wat zijn intro's van tv-series soms toch geweldig _O_
Ben nu hier naar aan het luisteren:

Die van de Soprano's is ook al zo wow O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 april 2017 @ 10:24:24 #237
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170123260
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:05 schreef zeefje het volgende:
Voor de geïnteresseerden

SPOILER: doktersuitslag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat dat het niet is; ik kan van dichtbij bevestigen dat het anders echt no fun is..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 10 april 2017 @ 10:25:20 #238
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170123279
Ik hou van ritme. Maar desondanks ben ik dus nog ook altijd moe :O

Vandaag een lekker dagje op het werk. Niet hectisch druk maar gewoon lekker bezig. Hou van het.

quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 10:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, geen muziek is geen optie. Dan raak ik afgeleid door ALLES. Het moet een soort homogene stroom van geluid zijn, die ik niet heel bewust wil mee zingen. Dus of klassiek, of iets wat ik door en door ken.

Dit herken ik ook wel. Mijn hele middelbare schooltijd met muziek gewerkt vanwege deze reden . Ging toen prima :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170123297
Isa, sommige theme-songs zijn fantastisch. Ik ben ook altijd wel fan van 'vreemde' samenwerkingen.

In het kader van Elton John:

O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170123303
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 10:22 schreef Lonaa het volgende:

Nee, geen muziek is geen optie. Dan raak ik afgeleid door ALLES. Het moet een soort homogene stroom van geluid zijn, die ik niet heel bewust wil mee zingen. Dus of klassiek, of iets wat ik door en door ken.

En het wordt boven me steeds leger *O*
Ik hoop dat je geschikte muziek vindt :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 april 2017 @ 10:27:16 #241
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170123323
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Isa, sommige theme-songs zijn fantastisch. Ik ben ook altijd wel fan van 'vreemde' samenwerkingen.

In het kader van Elton John:

O+
Deze is tof O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170123338
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Isa, sommige theme-songs zijn fantastisch. Ik ben ook altijd wel fan van 'vreemde' samenwerkingen.

In het kader van Elton John:

O+
Oooh, die kende ik nog niet O+ Mooi hoor :Y (nou vind ik Eminem èn Elton John erg tof, dus moeilijk is het niet om dit dan gaaf te vinden :+ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 april 2017 @ 10:28:55 #243
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170123352

Ik moet dan gelijk aan deze denken. Van voor naar achter meezingen/praten :Y

En wat was lubach nog een doetje daar O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170123364
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:28 schreef zeefje het volgende:

Ik moet dan gelijk aan deze denken. Van voor naar achter meezingen/praten :Y
Lubach *O* :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 april 2017 @ 10:30:26 #245
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170123376
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lubach *O* :D
Wat een schatje daar he O+

16 jaar geleden :o
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170123385
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:30 schreef zeefje het volgende:

Wat een schatje daar he O+

16 jaar geleden :o
Ik las een tijd geleden in het NRC een artikel over Lubach en daar werd dit genoemd en ik dacht: verdomd, dat is idd Arjen Lubach :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170123409
Ik had overigens ook een parodie van Stan over het Koninklijk Huis, maar die heeft Ross van mijn harde schijf gewist |:( Ging over de trouwerij van W.Alexander en Maxima.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170123422
Concert van Elton John in het Royal Opera House uit 2002 aangezet. O+ Orkest O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170123466
Ok het probleem is vooral dat ik me door een aantal bladzijdes enorm zware kost moet doorworstelen en dat lukt niet zo goed :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170123480
Pfffft, hele wereld over, maar niet in Nederland: https://tour.eltonjohn.com/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170123486
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 10:39 schreef Lonaa het volgende:
Ok het probleem is vooral dat ik me door een aantal bladzijdes enorm zware kost moet doorworstelen en dat lukt niet zo goed :P
Waar gaat het over.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170123500
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Pfffft, hele wereld over, maar niet in Nederland: https://tour.eltonjohn.com/
Bakersfield in Californië heeft een Rabobank Arena. ok.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170123532
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar gaat het over.
Emperische en normatieve bezwaren van het instrumentalisme in het recht vanuit het oogpunt van de socioloog.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170123543
Godsamme. Op 7 juli in Berlijn. Ik kom 5 dagen daarvoor terug. :(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170123704
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 10:45 schreef Lonaa het volgende:
Godsamme. Op 7 juli in Berlijn. Ik kom 5 dagen daarvoor terug. :(
Uit Berlijn? :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')