abonnement Unibet Coolblue
pi_170097974
Kan iemand mij een stille (kant en klare) game desktop aanraden voor 1000 euro of minder?
Ik had laatst een MSI Nightblade MI2 gekocht, maar de ventilator aan de achterkant maakte teveel lawaai (hoge toon door de koptelefoon en muziek heen) dus heb ik deze geretourneerd en ben nu dus op zoek naar een andere PC.

Ik ben helaas niet technisch genoeg om zelf een PC in elkaar te zetten, ik weet ook niet welke onderdelen compatibel zijn met elkaar, dus ik ben op zoek naar een kant en klare PC.
Het is voor mij zeer belangrijk dat de PC stil is (of in ieder geval zo stil mogelijk).
  zondag 9 april 2017 @ 03:16:01 #2
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_170098618
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 01:20 schreef EvilSummoner het volgende:
game desktop (...) belangrijk dat de PC stil is (of in ieder geval zo stil mogelijk)
Ik ben een leek op het gebied van PCs, maar dit lijkt me eigenlijk een tegenstelling?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_170098695
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 03:16 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ik ben een leek op het gebied van PCs, maar dit lijkt me eigenlijk een tegenstelling?
Je hebt gelijk, dit is een tegenstelling. Hoe meer elektriciteit de PC nodig heeft (door bijvoorbeeld een krachtige GPU of CPU), hoe meer hitte er gegenereerd word en hoe meer er dus weer gekoeld moet worden (wat weer geluid maakt).

Maar er zijn veel verschillende soorten koelingen en ik ben dus op zoek naar een PC met een stille koeling, alleen ik heb geen idee welke.
pi_170100826
-Stille aftermarket CPU koeler
-SSD gebruiken (evt HDD als tweede opslagschijf)
-Stille casefans
-Stille voeding
-reviews van de videokaart opzoeken hoeveel herrie ie maakt.

Ik zou geen passieve koeling nemen, wordt toch vaak te warm zoals ik het lees.