abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 30 juli 2017 @ 10:07:42 #201
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172777445
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:09 schreef Allyo het volgende:

[..]

Ja maar ik ben zelf blond dus zal het dan niet te donker worden? De kleur bij het instagrammeisje lijkt iets assiger oid. Ik heb zelf ook al eens die dipbrow van NYX geprobeerd maar ik vond het bij mij vrij onnatuurlijk. Ik heb ook lange wenkbrauwharen dus weet niet zo goed welke producten daar bij passen. Knippen vind ik niet zo, want dan ontstaan er altijd gaten
Benefit heeft een mooie assige kleur bij de wenkbrauwpotloden, nummer 06. Ik gebruikte hem vaak, maar vond het wel duur worden. Dus nu heb ik gewoon een grijzig/assig oogpotlood dat ik ervoor gebruik, :').

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 30 juli 2017 @ 12:42:28 #202
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_172780698
Update: ik heb maar toegegeven aan het Masquerade palette, kostte me uiteindelijk 43 euro inclusief verzendkosten. Best een smak geld, maar als ik het vergelijk met bijvoorbeeld de naked palettes is het te doen en de pigmentatie is volgensmij echt insane dus ik vind het wel waard!

Heb overigens afgelopen week voor het eerst een poging gedaan tot een cut crease, zeker nog ruimte voor verbetering maar voor een eerste keer (en de eerste keer dat ik met een glitter pigment werk) vind ik het nog te doen.


(Foto is gemaakt na uitgaan vandaar dat mijn undereyes er een beetje crusty uitzien :') )
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
pi_172781731
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:05 schreef Amavi het volgende:

[..]

Wauw wat mooi! Heb zelf ook een paar van die glitter brilliants gekocht vorige week, ze zijn echt mooi O+
Heb je dat Juvia's Place palette op hun eigen site gekocht, of ken je misschien een Europese site waar je die palettes met een wat schappelijkere verzendkosten kan bestellen? Ik ging voor de grap eens kijken en zag dat ze een sale hebben op alle palettes, totdat ik zag dat shipping ook 24 dollar o.i.d. is. :')
Jaa ik wil alle kleuren!

Ja had ze op eigen site gekocht, hoorde wel dat ze het op beautybay gaan verkopen. Ben aan het wachten want wil the magic palette.

Echt fijnste oogschaduws die ik ooit hebgebruikt _O_
pi_172781761
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:42 schreef Amavi het volgende:
Update: ik heb maar toegegeven aan het Masquerade palette, kostte me uiteindelijk 43 euro inclusief verzendkosten. Best een smak geld, maar als ik het vergelijk met bijvoorbeeld de naked palettes is het te doen en de pigmentatie is volgensmij echt insane dus ik vind het wel waard!

Heb overigens afgelopen week voor het eerst een poging gedaan tot een cut crease, zeker nog ruimte voor verbetering maar voor een eerste keer (en de eerste keer dat ik met een glitter pigment werk) vind ik het nog te doen.

[ afbeelding ]
(Foto is gemaakt na uitgaan vandaar dat mijn undereyes er een beetje crusty uitzien :') )
Oh mooi _O_
pi_172781799
Heb eergister nog een look gedaan met masquerade palette. Rihanna wild thoughts inspired.

Products used:
Face:
* Catrice HD 24h liquid foundation in 040 * Maybeline master conceal in medium * Maybeline fit me concealer in 25 * Urban decay naked skin concealer light medium * Makeup studio banana powder for baking * MAC studio fix powder foundation in nc40 * Benefit cheekparade palette (used hoola lite and hoola) * MAC global glow highlighter * Jeffree star frosting from the adrogyny palette as highlight * Sleek soltice palette as extra highlight (my layering is out of hand)
Brows: * Anastasia dipbrow in Ebony applied with the number 12 brush * Hema eyebrowgel * Catrice anti shadow concealer to carve the brows

Eyes: * Juviasplace masquerade palette on the eyes * Charcoal colour from the juviasplace nubian palette * Rimmel scandaleyes waterproof kohl in electric blue as a base * Aliexpress lashes

Lips: First pic * Ruby woo lippencil and lipstick Second pic * Essence in the nude lipliner and a lipduo from action in 510 nude

  zondag 30 juli 2017 @ 13:37:52 #206
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_172782017
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:42 schreef Amavi het volgende:
Update: ik heb maar toegegeven aan het Masquerade palette, kostte me uiteindelijk 43 euro inclusief verzendkosten. Best een smak geld, maar als ik het vergelijk met bijvoorbeeld de naked palettes is het te doen en de pigmentatie is volgensmij echt insane dus ik vind het wel waard!

Heb overigens afgelopen week voor het eerst een poging gedaan tot een cut crease, zeker nog ruimte voor verbetering maar voor een eerste keer (en de eerste keer dat ik met een glitter pigment werk) vind ik het nog te doen.

[ afbeelding ]
(Foto is gemaakt na uitgaan vandaar dat mijn undereyes er een beetje crusty uitzien :') )
al die glitterssss soo shiny :9~
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  zondag 30 juli 2017 @ 14:28:10 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172783715
Ik vind jullie skills wel echt heel erg mooi, maar wat een enorme hoeveelheid make up op mooie gezichtjes zeg :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_172784187
Gezicht: eerst een dagcreme van Yves Rocher (roze deksel) die goed meegaat als primer, daarover BB Cream van Maybeline

Wenkbrauwen: Anastasia wenkbrauwpoeder

Cheeks: Blush van L'oreal met daarover highlighter van MAC

Ogen: Bourjois zwart oogpotlood & daarover paars met glitter van Yves Rocher (ik heb groenblauwe ogen, staat heel mooi daarbij), mascara van Kiko

Lippen: Dior rouge (deppen op lippen en met een potlood inkleuren)

Ik doe er ong. 5-8 minuten over. Ideaal voor doordeweekse dagen op werk. Verder gaan deze spullen heel lang mee en ben je goedkoop uit. ;)
pi_172946649
Ik vergat vanochtend mijn primer. Ik deed mijn foundation op en vond het zo mooi en dun zitten, daardoor merkte ik op dat er iets anders was, ik was primer (catrice) vergeten.

Hoort dat er gewoon bij, dat dat het gevolg van primer is, of heeft iemand misschien tips? :) Foundation doe ik zo dun mogelijk, primer weet ik nu nooit van of je het helemaal uit moet smeren tot het droog / volledig op weggesmeerd is?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172946920
Hallo allemaal,

Ik heb wat advies nodig over het gebruik van een transparante gel voor de wenkbrauwen. Met welk merk hebben jullie de beste ervaringen?

Ik heb gisteren het advies gekregen bij Douglas om de NYX gel te proberen. Heb enorme spijt. Het is zo enorm gepigmenteerd. Ik heb al dikke en donkere wenkbrauwen. Soms zit er een plekje die ik graag wil "vullen" voor een wat meer smooth look. Ik wil ook niet dat het uit kan lopen door zweet of aanrakingen o.i d. Daarnaast zou ik graag zien dat de haartjes op hun plek blijven .
Hebben jullie advies?
pi_172946940
quote:
5s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vergat vanochtend mijn primer. Ik deed mijn foundation op en vond het zo mooi en dun zitten, daardoor merkte ik op dat er iets anders was, ik was primer (catrice) vergeten.

Hoort dat er gewoon bij, dat dat het gevolg van primer is, of heeft iemand misschien tips? :) Foundation doe ik zo dun mogelijk, primer weet ik nu nooit van of je het helemaal uit moet smeren tot het droog / volledig op weggesmeerd is?
Ik heb die ervaring ook met primers. Ik gebruik daarom ook geen primer meer.
  zondag 6 augustus 2017 @ 15:44:47 #212
47102 Elvi
miemkwien
pi_172947064
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:33 schreef Melancholia_war het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb wat advies nodig over het gebruik van een transparante gel voor de wenkbrauwen. Met welk merk hebben jullie de beste ervaringen?

Ik heb gisteren het advies gekregen bij Douglas om de NYX gel te proberen. Heb enorme spijt. Het is zo enorm gepigmenteerd. Ik heb al dikke en donkere wenkbrauwen. Soms zit er een plekje die ik graag wil "vullen" voor een wat meer smooth look. Ik wil ook niet dat het uit kan lopen door zweet of aanrakingen o.i d. Daarnaast zou ik graag zien dat de haartjes op hun plek blijven .
Hebben jullie advies?
Hema. Daar hebben ze ook doorzichtige gel. Ik gebruik het vooral om de haartjes op hun plek te houden (daarom is het ook gel :P ) voor hier en daar wat te vullen zou ik gewoon een potlood of iets dergelijks gebruiken. Zeker als je wenkbrauwen van zichzelf al vol zijn. Met poeder bereik je dan niks.

Dus mijn advies is om eens een potlood en de doorzichtige gel van de Hema te gebruiken. Dan kan je uitproberen of het iets voor je is zonder dat je het voelt in je portemonnee. Ik gebruik zelf wel een wenkbrauwstift van NYX (en gel van de Hema) maar ik heb hele lichte wenkbrauwen en op sommige plekken niks ( ;( ) dus ik heb dat wel echt nodig.
pi_172953299
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:44 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hema. Daar hebben ze ook doorzichtige gel. Ik gebruik het vooral om de haartjes op hun plek te houden (daarom is het ook gel :P ) voor hier en daar wat te vullen zou ik gewoon een potlood of iets dergelijks gebruiken. Zeker als je wenkbrauwen van zichzelf al vol zijn. Met poeder bereik je dan niks.

Dus mijn advies is om eens een potlood en de doorzichtige gel van de Hema te gebruiken. Dan kan je uitproberen of het iets voor je is zonder dat je het voelt in je portemonnee. Ik gebruik zelf wel een wenkbrauwstift van NYX (en gel van de Hema) maar ik heb hele lichte wenkbrauwen en op sommige plekken niks ( ;( ) dus ik heb dat wel echt nodig.
Ah, ok. De Hema. Vind het soms wel lastig want bij een nieuw product is het ook maar de vraag of je meteen het juiste product hebt, of niet.

Wordt die gel ook plakkerig?
pi_172953370
quote:
5s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vergat vanochtend mijn primer. Ik deed mijn foundation op en vond het zo mooi en dun zitten, daardoor merkte ik op dat er iets anders was, ik was primer (catrice) vergeten.

Hoort dat er gewoon bij, dat dat het gevolg van primer is, of heeft iemand misschien tips? :) Foundation doe ik zo dun mogelijk, primer weet ik nu nooit van of je het helemaal uit moet smeren tot het droog / volledig op weggesmeerd is?
Wat bedoel je met die vraag?
Ik merk bij primer vooral dat het egaler zit. Ik laat hem niet helemaal droog worden, juist niet. Doe mijn primer ook op als mijn gezicht nog een klein beetje nat is.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:22:25 #215
47102 Elvi
miemkwien
pi_172953381
quote:
17s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:19 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Ah, ok. De Hema. Vind het soms wel lastig want bij een nieuw product is het ook maar de vraag of je meteen het juiste product hebt, of niet.

Wordt die gel ook plakkerig?
Nee ik vind van niet. Ik gebruik het al jaren; eerst de gekleurde versie en nu de kleurloze. Het is me nooit opgevallen dat het plakt ofzo. Het droogt wat op en je wenkbrauwen zitten dan goed de rest van de dag.
pi_172953455
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee ik vind van niet. Ik gebruik het al jaren; eerst de gekleurde versie en nu de kleurloze. Het is me nooit opgevallen dat het plakt ofzo. Het droogt wat op en je wenkbrauwen zitten dan goed de rest van de dag.
Cooool. Ik ga hem uitproberen. Dank je wel! :)
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:49:37 #217
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172954005
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee ik vind van niet. Ik gebruik het al jaren; eerst de gekleurde versie en nu de kleurloze. Het is me nooit opgevallen dat het plakt ofzo. Het droogt wat op en je wenkbrauwen zitten dan goed de rest van de dag.
Hier dezelfde ervaring. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172954071
quote:
11s.gif Op zondag 30 juli 2017 10:07 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Benefit heeft een mooie assige kleur bij de wenkbrauwpotloden, nummer 06. Ik gebruikte hem vaak, maar vond het wel duur worden. Dus nu heb ik gewoon een grijzig/assig oogpotlood dat ik ervoor gebruik, :').

[ afbeelding ]
Ik denk haast dat die nr 6 te donker is. Ben op het moment sowieso niet echt tevreden over m'n wenkbrauwen (en make up in het algemeen) maar ik vind het lastig om te bepalen wat er nu precies moet veranderen. Struggles..
pi_172954633
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat bedoel je met die vraag?
Ik merk bij primer vooral dat het egaler zit. Ik laat hem niet helemaal droog worden, juist niet. Doe mijn primer ook op als mijn gezicht nog een klein beetje nat is.
Oh ja ik zie dat die zin niet helemaal klopt.
Maar ik bedoelde of dat dat erbij hoort dat je foundation met primer veel minder mooi lijkt te zitten, dan met primer.

Bedoel je met nat dat je een gezicht net hebt gewassen?

Ik vind het zo dik met primer en had vandaag zo een dun laagje make-up zonder de primer, vond het er zo mooi uitzien. Foundation zat strak op de huid. Met primer is het of ik drie vloeibare lagen op heb. Ik draag primer ook alleen om foundation iets langer te laten zitten.
Misschien een ander merk proberen.
Zonder primer moet ik weer gaan poederen en dat vind ik nu ik ouder word steeds minder mooi staan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 6 augustus 2017 @ 20:14:41 #220
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172954641
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:52 schreef Allyo het volgende:

[..]

Ik denk haast dat die nr 6 te donker is. Ben op het moment sowieso niet echt tevreden over m'n wenkbrauwen (en make up in het algemeen) maar ik vind het lastig om te bepalen wat er nu precies moet veranderen. Struggles..
Die 6 is niet per se donker hoor, als je hem wat lichter aanbrengt. Ga gewoon eens langs een Douglas. Kan je ook naar de brow bar, misschien kunnen ze je verder helpen met wat er anders moet
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_172954718
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh ja ik zie dat die zin niet helemaal klopt.
Maar ik bedoelde of dat dat erbij hoort dat je foundation met primer veel minder mooi lijkt te zitten, dan met primer.

Bedoel je met nat dat je een gezicht net hebt gewassen?

Ik vind het zo dik met primer en had vandaag zo een dun laagje make-up zonder de primer, vond het er zo mooi uitzien. Foundation zat strak op de huid. Met primer is het of ik drie vloeibare lagen op heb. Ik draag primer ook alleen om foundation iets langer te laten zitten.
Misschien een ander merk proberen.
Zonder primer moet ik weer gaan poederen en dat vind ik nu ik ouder word steeds minder mooi staan.
Oh ja, okee. Nee dat is volgens mij niet de bedoeling van primer. Bij mij staat het mooier met. Misschien inderdaad eens een paar verschillende testen in de winkel?

Ik plens altijd een beetje koud water in mijn gezicht en daarna doe ik primer er overheen, gebruik ook maar een beetje altijd. Nu is mijn primer toevallig op en vind ik mijn foundation veel minder egaal zitten.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_172954838
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh ja, okee. Nee dat is volgens mij niet de bedoeling van primer. Bij mij staat het mooier met. Misschien inderdaad eens een paar verschillende testen in de winkel?

Ik plens altijd een beetje koud water in mijn gezicht en daarna doe ik primer er overheen, gebruik ook maar een beetje altijd. Nu is mijn primer toevallig op en vind ik mijn foundation veel minder egaal zitten.
Ik heb er dan net een klein half uur mijn dagcrème onder zitten. Geen idee of dat nog voor problemen zorgt maar dat is eigenlijk altijd netjes opgedroogd.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 6 augustus 2017 @ 20:22:59 #223
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172954871
Ligt erg aan je huid denk ik

Ik plamuur prima de zut erop gewoon na mijn dagcrème
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_172954966
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb er dan net een klein half uur mijn dagcrème onder zitten. Geen idee of dat nog voor problemen zorgt maar dat is eigenlijk altijd netjes opgedroogd.
En die had je er vandaag wel onder?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_172955096
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

En die had je er vandaag wel onder?
Ja.

Ik zit te twijfelen of ik morgen weer zonder primer probeer. Of half gezicht met primer, andere helft zonder. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')