abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 10 april 2017 @ 11:09:49 #176
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_170123876
registreer om deze reclame te verbergen
Die wil ik wel winnen.
Vooral de mogelijkheid om hem te programmeren maakt hem voor mijn huis echt ideaal.
Zeker met kleine kinderen en de kruimels overal.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_170123973
Ik zou hem graag winnen omdat dan ook eindelijk eens onder de bank en bed word gezogen. Daarvoor is die smart sensor wel handig. :P
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
pi_170124302
Hepa filter gaat onder de bank door ik zie alleen maar voordelen.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
pi_170124497
Ik zou hem graag willen winnen omdat ik dan tijdens het voetbal chips op de grond kan gooien en het huis schoon blijft zonder dat ik mijn vriendin moet roepen
pi_170124506
quote:
99s.gif Op maandag 10 april 2017 11:50 schreef Roypsv het volgende:
Ik zou hem graag willen winnen omdat ik dan tijdens het voetbal chips op de grond kan gooien en het huis schoon blijft zonder dat ik mijn vriendin moet roepen (vooraf ingesteld 90 minuten stofzuigen)
pi_170124865
Ik vind het fijn dat ik hem kan instellen wanneer hij moet gaan schoonmaken. Dan kunnen we dat mooi plannen op de momenten dat we niet thuis zijn.
pi_170124924
quote:
Let robot learning automatically every day.
Toppunt van luiheid.. Lekker!
pi_170124955
Alleen al het feit dat ik het zelf niet meer hoef te doen zou toch al geweldig zijn. En dat ik mijn kat erop kan zetten, zodat ie door de kamer racet is ook wel heel leuk ;-)
pi_170125580
Absoluut de functie die het meeste aanspreekt, en waarom ik de ILIFE V1 Robotic Vacuum Cleaner wil winnen is omdat het stofzuigen er vaak bij in schiet en dus een oplossing daarvoor nodig heb. Laat die nou net in deze vacuum cleaner zitten, namelijk dat je schedule's kan maken wanneer hij aan de slag gaat, bijvoorbeeld als ik naar werken ben. Zo kom ik 's avonds thuis in een schoon huis.
  maandag 10 april 2017 @ 13:04:27 #185
323881 vlutje
Altijd in voor een feestje
pi_170125682
Mij spreekt de scheduling functie het meeste aan, omdat je dan zelf makkelijk kunt instellen wanneer hij gaat stofzuigen, bv als je weg bent, zodat je er geen last van hebt :)
pi_170125741
Lekker bezig Gearbest!

Als ik deze win kan ik eindelijk mijn vrouw de deur uit doen...
Scheduling function, powerful suction en slim body zijn allemaal functies die zij mist ;)
  maandag 10 april 2017 @ 13:08:31 #187
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_170125767
Ik zou er graag een winnen omdat het door de drukke baan van mijn vriendin en ik soms lastig is tijd te maken om het huis netjes te houden.

Ik vind de scheduling functie de beste feature, zodat je deze kunt instellen dat hij bijna klaar is op het moment dat je thuis komt, zodat je ook nog even kunt bewonderen dat hij zijn werk aan het doen is zoals jij dat wilde ;)
Don't let my username fool you...
pi_170125808
Dit zou in mijn huishouden een zeer goede aanwinst zijn en mij veel tijdbesparen! Indien ik win maak ik een filmpje ervan!
pi_170125970
Wonend op een boerderij met veel zand en prut snapt onze hond nog steeds niet helemaal het principe: voeten vegen voor binnenkomst.
Daarbij hebben wij een houten vloer waar deze robot stofzuiger geschikt voor is:
zie specificatie: Floor Types: Wood Floor

Al met al een reden die ik hier boven mij vaak voorbij heb zien komen maar ik zou hem graag testen!
  maandag 10 april 2017 @ 13:36:42 #190
429573 KingRadler
Zionists Made Me a Freak
pi_170126032
mooi apparaat als je alleen thuis bent, lekker de voeten omhoog.
ik hoef hem niet te winnen.
pi_170126132
Deze robot doet dus wat mijn man niet doet: de troep van de vloer opruimen!
Alleen al daarom super noodzaak in elk huishouden. En vanwege welke specificatie ook uitgerekdn deze?
Nou, de Edge cleaning natuurlijk, voor de smalle randjes. Die anderhalf keer dt mijn man dan de stofzuiger pakt doet hij dat met de bekende Franse slag en laat de randjes mooi zitten. Deze robot doet die dus wel ;)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_170126238
Waarom ik deze moet hebben? gewoon omdat ik hebberig ben :D?
WINNUHHHH!!!
  maandag 10 april 2017 @ 13:54:07 #193
89879 YUR
Beroepsamateur
pi_170126307
Het HEPA filter ^O^
The expert in anything was once a beginner
pi_170126336
ik wil deze echt graag, vooral vanwege die 2 borstels :7
  maandag 10 april 2017 @ 14:02:32 #195
449919 pipo_de_junk
chinaaa shoppertt!
pi_170126435
HANDIG!.. geen gezeik van me vrouw meer dat ik moet stofzuigen!!

ik luister liever naar me eigen gezeik!
pi_170126466
Scheduling function zodat t ding klaar is als ik thuis kom.
pi_170126576
Mooi ding. Waarom ik hem zou willen?

Mijn vrouw en ik hebben een verdeling gemaakt in het schoonmaken in huis. Zij boven en ik beneden. Maar ja, ik ben zelf iets minder poetserig aangelegd en vind het minder snel stoffig in huis dan zij dat vindt. Dat levert nog wel eens een kleine discussie op. Hoe mooi zou het zijn als ik die life V1 zou hebben? Dat zou dan weer wat discussies over het schoonmaken schelen. Op de dagen dat we niet thuis zijn kan ik hem dus programmeren om schoon te maken. Ideale functie lijkt me dat. Thuis komen, beneden is het dan stof vrij. Vrouw blij ik ook blij... :)

Denk alleen dat de katten iets minder blij zullen zijn, maar ja die moeten er maar aan wennen :+
Music was my first love, and it will be my last.
pi_170126946
Nooit meer stofzuigen O+
pi_170127073
Wij hebben al een irobot braava voor onze harde vloeren te moppen en de chuwi zou goed zijn om de tapijt schoon te maken :D
Kan ik ze mooi vergelijken qua slimheid.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_170127262
Omdat het huis schoonmaken met een kleine een enorme uitdaging is.
En vind vooral de anti-bump and anti-drop sensors handig. 1 schade veroorzaker in huis is voldoende
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')