abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 8 april 2017 @ 20:44:16 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170092167


In samenwerking met Gearbest.com mogen wij een toffe weggeefactie organiseren!

Omdat Gearbest heeft gemerkt dat robotstofzuigers erg populair zijn, geven ze nu de kans aan een FOK!'er om er eentje te winnen! Het gaat om de ILIFE V1; het instapmodel van ILIFE, dat voor ongeveer $100 in de digitale schappen van Gearbest te vinden is.

De ILIFE robot's van het merk Chuwi staan al langer bekend om een redelijke prijs-kwaliteitsverhouding. Zo hebben ze in vergelijking met de concurrentie een aantal infraroodsensors om botsingen tegen te gaan en bevatten ze een HEPA filter.





Review

Winactie:

Om iemand de kans te geven om gratis een robotstofzuiger te testen, en daarbij zijn of/haar ervaring te delen op het forum, is er een ILIFE V1 beschikbaar is gesteld door Gearbest. De ILIFE V1 is op dit moment voor ongeveer 90 euro te koop via het EU warehouse van Gearbest. Maar nu ook hier te winnen!

Wat moet je doen om te winnen:

• Bekijk de specificaties op de Gearbest website
• Reageer in het topic waarom jij de ILIFE V1 zou willen winnen en welke specificatie je het meeste aanspreekt.
• Wacht op de uitslag!
• Gewonnen? Cool, plaats een (mini-)review in CHI.
________________________

Meer informatie
Wil je meer informatie over Gearbest of de ILIFE V1? Bekeijk dan op de website van Gearbest

De V1 is tijdelijk te koop voor 63 euro met couponcode: RBTV1 (50 stuks)!

Voor kortingen op andere robotstofzuigers te bestellen via Gearbest kan je terecht in dit topic:
CHI / [Gearbest] Robot Stofzuiger deals!


Disclaimer:
- Crew mag meedoen met deze actie (CHI-crew uitgesloten van deelname).
- Meedoen met meerdere accounts is niet toegestaan.
- Prijsvraag loopt tot en met 14 april 18.00
- Trekking van de winnaar volgt enkele dagen later door Gearbest

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 13-04-2017 07:52:53 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 8 april 2017 @ 20:45:46 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170092194
Vergeet ook niet mee te doen aan de andere winactie:

CHI / [Win] een Oukitel K6000 Plus| 6.080mAh dual sim smartphone!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 8 april 2017 @ 20:57:19 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170092458
Ik zou graag willen winnen omdat er blijkbaar geen giftbag bij de smartphone zit :( wat mij het meest aanspreekt is dat ik nu eindelijk een woning heb zonder onmogelijke drempels, waardoor deze robotstofzuiger uitstekend zijn werk kan doen met z'n sensoren
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  † In Memoriam † zaterdag 8 april 2017 @ 21:12:31 #4
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_170092897
die wil ik heeeel graag O+
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 8 april 2017 @ 21:13:18 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170092917
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 april 2017 21:12 schreef just me het volgende:
die wil ik heeeel graag O+
Nu nog een waarom erbij en je doet mee ;)! (welke specificatie / optie spreekt je het meeste aan).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  † In Memoriam † zaterdag 8 april 2017 @ 21:14:02 #6
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_170092940
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 21:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nu nog een waarom erbij en je doet mee ;)!
Nou omdat ik een oldbie op leeftijd ben en zoiets wel verdien O-)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 8 april 2017 @ 21:16:12 #7
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_170093004
Die smart sensor is natuurlijk erg handig. Ik zou 'm bij mijn ouders thuis graag willen testen. Het zou voor mijn moeder enorm schelen als ze niet meer zelf hoeft te stofzuigen, in verband met haar artrose. ^O^
  zaterdag 8 april 2017 @ 21:18:08 #8
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_170093067
Er staat een spelfout op hun pagina, doubkle ipv double ;)
Ik wil hem heel graag, elke dag op gezette tijden even de stofzuiger laten lopen, ik stofzuig drie keer per dag met vijf parkieten die los in mijn huis wonen :P :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_170093116
Ik zou deze robotstofzuiger willen winnen omdat ik zelf te lui ben om te stofzuigen.

De best specificatie is smart sensor, hierdoor rijdt de robotstofzuiger niet tegen mijn hond aan.
pi_170093124
Hij lijkt mij vooral tof in combinatie met 2 nieuwsgierige kattenbeesten.. :D De gewone stofzuiger vinden ze doodeng..

Filmpje van robotstofzuiger-concurrent..gaat om Kaptein Kater als voorbeeld :D
  zaterdag 8 april 2017 @ 21:20:28 #11
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_170093135
"Cleans almost all dirts, such as dust, hair, fur and small paper"

With 2 dogs in the house, it's a welcome addition to clean up the fur.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_170093192
Die smart sensor lijkt me superhandig, met 4 vogels in huis stofzuig ik me een breuk, en ik heb nogal de neiging dingen vaak te laten staan of verplaatsen, dus dan is die zeker helemaal top :D
  zaterdag 8 april 2017 @ 21:25:33 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170093310
Vanwege mijn bejaarde leeftijd en rugproblemen zou ik wel graag deze willen winnen.
Wat mij aanspreekt zijn de diverse zuigstanden en met name de shceduling functie, zodat ie elke dag even het huis kan doen. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_170093322
Heb echt een schurfthekel aan stofzuigen, dus een robot die het voor me doet is dan wel lekker. Beste functie is de scheduling function, kan ie mooi zuigen als ik niet thuis ben.
pi_170093663
Dit is echt een ideale vervanging van mijn inmiddels overleden roomba, heerlijk was het om iedere dag in een gezogen huis thuis te komen.

Het HEPA filter is het wat mij het meest aanspreekt!
pi_170093702
Het lijkt me geweldig dat deze stofzuiger tijdens mijn afwezigheid overdag de begane grond zuigt, zodat ik aan het eind van de dag weer een schone vloer heb.
De bewezen zuigkracht van Ilife voor zelfs het voordeligste model zoals deze V1 is iets waarmee dat wel eens heel goed zou kunnen lukken,
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 8 april 2017 @ 21:42:16 #17
147316 crew  DJMO
#trut
pi_170093712
Ik wil hem dolgraag winnen! Ik heb drie jonge rauwdouwers in huis, (8, 6 en 2 jaar) die de nodige kruimels verliezen bij ontbijt, lunch en avondeten. Hoe ideaal zou het zijn als de robot even de rommel zou opruimen op het moment dat ik ze naar school breng om half negen / half twee of terwijl ik ze in bad stop. Dat ik dan thuis / beneden kom en m'n vloer is schoon ipv dat ik in de krummels trap en me afvraag wie er nou weer heeft lopen knoeien.

de scheduled cleaning mode spreekt mij dus het meeste aan ^^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_170093880
De sterke motor. 2 honden en 3 katten dus genoeg om op te zuigen
pi_170094003
Als alleenstaande en dus alleen wonende man moet ik helaas zelf stofzuigen tot ik een vrouw gevonden heb, die me hierbij helpt. Deze Ilife V1, kan dit voor me doen, zodat ik de tijd kan gebruiken om ipv stofzuigen op zoek te gaan naar deze droomvrouw. Door de scheduling functie hoef ik zelfs niet meer na te denken over stofzuigen zodat ik zonder zorgen over stofzuigen op zoek kan gaan.
  Moderator zaterdag 8 april 2017 @ 21:58:53 #20
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_170094125
Onze kat is wederom mega aan het verharen, met de sterke motor maar ook de scheduled timing straks in onze nieuwe woning vind ik het een uitkomst! O+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_170094298
Specificaties?
Hij zuigt. En doet t uit zichzelf.
Alsof dat niet genoeg redenen zijn om 'm te willen.

Bakje met voer staat voor 'm klaar, hier.
Kom maar.
pi_170094338
Met die infraroodsensoren botst ie niet overal tegenaan zoals het onding dat momenteel regelmatig door mijn huis zoemt.
  zaterdag 8 april 2017 @ 22:08:24 #23
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_170094381
Ik wil deze stofzuiger graag winnen omdat ik net verhuisd ben en mijn huis graag schoon wil houden.

De specificatie die me het meest aanspreekt is de 'Schedule Function'. Zo kan ik ervoor zorgen dat hij nét klaar is als ik uit mijn werk kom, en mijn huis nog lekker 'zojuist gestofzuigd' ruikt. :)
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_170094496
Het opvangbakje, die hetzelfde is als bij de v5, spreekt me het meest aan.
Dat betekent dat de onderdelen uitwisselbaar zijn met de duurdere modellen, en reserve onderdelen dus ook....

Naja, natuurlijk spreekt me het meest aan dat hij automatisch werkt, maar dat zegt iedereen al.
pi_170094673
wat mij het meest aanspreekt is dat ik niet meer zelf hoeft te stofzuigen, laat dat apparaat het werk maar voor me doen!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')