abonnementen ibood.com bol.com
pi_170089334
registreer om deze reclame te verbergen
Zo'n 4 weken geleden leerde ik een leuke man kennen met wie ik nu 3 keer heb gedate. Op de 1e date raakten we niet uitgepraat en leek hij erg onder de indruk van me. Kreeg ook direct een berichtje dat hij me zo leuk en interessant vond en me graag nog eens wilde zien. Na ongeveer een week daten we opnieuw en ook deze date was gezellig, maar hij praatte wel veel over zijn exen. Hij had een relatie van 20 jaar gehad en daarna wat korte flings en vertelde me dat hij moeite had met het aangaan van een nieuwe relatie omdat hij zijn nieuwe vriendinnen met zijn ex vergeleek. Tevens zei hij dat hij bang was gekwetst te worden nadat het een aantal keren was misgegaan.
Bij mij gingen toen al wat alarmbellen af, maar ik besloot hem toch nog een keer te willen zien. Die 3e keer zoenden we, maar direct na de 1e zoen kwam hij opnieuw met hetzelfde verhaal op de proppen. Bang voor een relatie, bang om gekwetst te worden, hij wilde mij ook niet kwetsen, hij had een druk leven en ook nog een zoon die op de 1e plaats komt en blabla. Ik vertelde hem dat ik er relaxt instond en dat ik er zelf ook nog niet helemaal over uit was wat ik wilde. Daarna zijn we dus in bed beland, wat erg leuk was.

Hij stuurde me de dag erna een berichtje dat hij het erg leuk had gevonden, maar daarna hoorde ik een paar dagen niets van hem. Afgelopen woensdag vroeg hij wanneer we elkaar weer zouden zien. Ik had inmiddels wat twijfels gezien wat hij mij verteld had en vond het ook niet zo leuk dat hij een paar dagen niets van zich had laten horen nadat we intiem waren geweest. Bovendien zou ik wel graag een relatie willen en het feit dat hij meteen alle deuren dichtgooide voelde niet zo goed.
Ik heb hem toen geschreven dat het wellicht beter was dat we elkaar niet meer zouden zien, aangezien ik het idee dat hij een seksrelatie zoekt, bang is om iets nieuws aan te gaan en het voor mij dus te gevaarlijk zou worden. Dat van die seksrelatie had ik misschien niet moeten schrijven. Hij reageerde daarop met dat hij niet alleen op seks uit was, dat hij me echt heel erg leuk en interessant vond en dat het hem niet alleen daarom ging, en dat hij het vervelend vond dat hij mij dat idee had gegeven. En dat hij me graag nog eens wilde zien, maar dat hij het wel begreep en hij wenste me veel geluk.
Ik heb hem hetzelfde gewenst en geschreven dat wanneer hij de "juiste" ontmoet, dat hij dan waarschijnlijk niet meer bang is. waarop hij antwoordde: ik betwijfel of ik die zal vinden/herkennen.

Waarop ik schreef dat ik de indruk had dat hij nog niet over zijn exen heen was en dat het daardoor misschien lastig zou worden. En dat ik het daten met hem erg leuk heb gevonden, maar dat ik bang ben dat hij me op een gegeven moment zal kwetsen. Maar dat ik ook niet direct hoef te trouwen, dat laatste was een beetje bedoeld om de deur weer open te zetten.

En nu heeft hij helemaal niet meer gereageerd en heb ik spijt. Heb ik het juiste gedaan? Had ik hem niet wat meer tijd moeten geven om erachter te komen wat hij voor me voelde? Hij begon zelf over relaties en dat hij bang was, ik was dat niet. Ik wilde het op zijn beloop laten maar hij maakte het zelf zwaar. Waardoor ik ging twijfelen of dit wel was wat ik wilde.

Had ik meer begrip moeten toen? Ik vind hem echt heel erg leuk en ben bang dat ik de deur te vroeg heb dichtgegooid. Misschien was met wat tijd en geduld alles goedgekomen.
pi_170089452
Je zit niet op dezelfde golflengte. Krijg je alleen maar gedoe van als het nu al zo'n drama is. Prima opgelost voor beide partijen lijkt me. :) Hij geen stress, jij geen drama.
pi_170089475
Waarom ging alles dan zo snel, nadat bij beiden allerlei alarmbellen afgingen??

Neem eens een keer echt de tijd elkaar te leren kennen in plaats van zo snel te handelen. Misschien dat het dan beter uitpakt.
pi_170089599
Ik vind zelf ook dat ik te vroeg conclusies heb getrokken. Maar mannen die direct al beginnen over relatieangst, bang om gekwetst te worden etc., daar heb ik mijn twijfels bij. Ik hoef ook niet direct met iemand te trouwen, maar vind het niet leuk om te horen dat iemand een relatie met mij direct al bijna uitsluit.

Hij begon erover nadat we gezoend hadden, ik wilde het juist relaxt houden. Maar nadat hij dat verteld had kon ik er ook niet meer echt relaxt instaan en sloegen de twijfels toe. En nu heb ik het afgekapt en twijfel ik weer over of ik wel het juiste heb gedaan. Uiteindelijk is hij gewoon eerlijk naar mij toe geweest en heb ik dat keihard afgestraft.
pi_170089723
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:07 schreef Mathilde987 het volgende:
Ik vind zelf ook dat ik te vroeg conclusies heb getrokken. Maar mannen die direct al beginnen over relatieangst, bang om gekwetst te worden etc., daar heb ik mijn twijfels bij. Ik hoef ook niet direct met iemand te trouwen, maar vind het niet leuk om te horen dat iemand een relatie met mij direct al bijna uitsluit.

Hij begon erover nadat we gezoend hadden, ik wilde het juist relaxt houden. Maar nadat hij dat verteld had kon ik er ook niet meer echt relaxt instaan en sloegen de twijfels toe. En nu heb ik het afgekapt en twijfel ik weer over of ik wel het juiste heb gedaan. Uiteindelijk is hij gewoon eerlijk naar mij toe geweest en heb ik dat keihard afgestraft.
Mijn advies zou zijn om je benen iets langer bij elkaar te houden en pas nadat er sprake is van liefde die stap te nemen?

Neem de tijd om elkaar te leren kennen, er is geen haast als er werkelijk wederzijdse interesse is. Iedereen is erg wel bang om gekwetst te worden nadat eerdere relaties pijn hebben gedaan. Niets vreemds aan, wel dat er zo gemakkelijk wordt omgegaan met het meest intieme deel van een relatie. Wat weer geen probleem lijkt te zijn.

Zo voorkom je een hoop teleurstellingen.
pi_170089875
Bedenk wat je wilt, peil bij hem of hij je nog een kans wilt geven (wilt die wel) fucking hell hey... vrouwen, jullie jagen mannen weg op deze manier, die kerel voelt zich gewoon afgewezen door je.
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:22:52 #7
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170089898
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:07 schreef Mathilde987 het volgende:

Ik denk dat je gelijk hebt en dat je het juiste gedaan hebt. Hoezo bang om iets nieuws te beginnen? Dan had ie niet moeten gaan daten maar dat doet hij wel. Oftewel, jij bent wel interessant als hij kans maakt op pussy, en dat heeft ie ook gekregen.

Als ie continue over zn ex praat heb je daar gelijk in dat ie daar niet overheen is, want blijkbaar zit zij in zijn hoofd. Maar dan tch daten. Mag jij raden wat zijn meest waarschijnlijke beweegreden daar voor is... ;)

Als jij ht was, waardoor hij in 1 klap niet meer aan zn ex had gedacht was ie echt niet zo bang geweest, oftewel, ik vermoed dat je goed zit met je redenering en je dus geen spijt hoeft te hebben van dat je dat afgekapt hebt :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170089941
Nouja ik ben van kamp positivisme, gezeur hier =p
pi_170089985
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:21 schreef ludovico het volgende:
Bedenk wat je wilt, peil bij hem of hij je nog een kans wilt geven (wilt die wel) fucking hell hey... vrouwen, jullie jagen mannen weg op deze manier, die kerel voelt zich gewoon afgewezen door je.
Afgewezen.. Op de derde date plat gaan, smsen hoe leuk het was, en dan beiden geen contact zoeken, of ter plaatse onder de dekens al geen nieuwe dingen plannen? Lijkt mij dat beiden niet echt een kans gegrepen hebben, maar wel van alles verwachten. Klinkt mij een beetje vreemd in de oren allemaal.
pi_170090044
Je hebt het helemaal goed aangepakt.. Hij wil geen relatie, jij wel.. Wat je zei over dat hij op het moment dat hij de juiste tegenkomt dat hij dan niet meer 'bang' is, dat klopt gewoon..

Je hebt echt helemaal goed gehandeld en als hij je echt heel erg leuk had gevonden dan zou hij echt wel wat meer zijn best gedaan hebben..
pi_170090087
Ik zocht dus met opzet geen contact met hem maar liet het van hem uitkomen, met het oog op wat hij me verteld had leek me dat beter. Zo ben ik echter normaal niet, dan neem ik ook wel initatief, maar in dit geval dus niet. Wellicht wilde hij tussendoor wel contact maar had hij het idee dat ik dat niet wilde. Hij nam wel telkens het initiatief voor een nieuwe date, dat wel.

Maar het feit dat hij nu niet meer reageert op mijn berichtje, wellicht is hij ook op zijn pik getrapt dat ik hem ervan "beschuldigde" een seksrelatie te willen en de indruk had dat hij niet over zijn exen heen was. Maar het feit dat hij niet reageert... hij had best gereageerd als hij me echt leuk had gevonden toch? Dan was hij het gesprek wellicht aangegaan, had me ervan proberen te overtuigen dat hij me wel degelijk leuk vindt en het een kans wil geven.
Doet hij niet. Dat zegt toch eigenlijk ook wel genoeg of niet? Ik ben gewoon een beetje bang dat ik te vroeg de handdoek in de ring heb gegooid. Dat er een kans was dat hij wel into me was, maar dat ik hem niet de kans heb gegeven dit aan mij te laten zien.
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:30:30 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170090095
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt en dat je het juiste gedaan hebt. Hoezo bang om iets nieuws te beginnen? Dan had ie niet moeten gaan daten maar dat doet hij wel. Oftewel, jij bent wel interessant als hij kans maakt op pussy, en dat heeft ie ook gekregen.

Als ie continue over zn ex praat heb je daar gelijk in dat ie daar niet overheen is, want blijkbaar zit zij in zijn hoofd. Maar dan tch daten. Mag jij raden wat zijn meest waarschijnlijke beweegreden daar voor is... ;)

Als jij ht was, waardoor hij in 1 klap niet meer aan zn ex had gedacht was ie echt niet zo bang geweest, oftewel, ik vermoed dat je goed zit met je redenering en je dus geen spijt hoeft te hebben van dat je dat afgekapt hebt :)
Dit.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:31:33 #13
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_170090124
Je hebt niet te vroeg de handdoek in de ring gegooid. Je hebt het juiste gedaan, iemand die zich voor wat van dan ook voor reden niet wil binden, zal dat nooit gaan doen.
pi_170090131
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:26 schreef Berkenboom het volgende:

[..]

Afgewezen.. Op de derde date plat gaan, smsen hoe leuk het was, en dan beiden geen contact zoeken, of ter plaatse onder de dekens al geen nieuwe dingen plannen? Lijkt mij dat beiden niet echt een kans gegrepen hebben, maar wel van alles verwachten. Klinkt mij een beetje vreemd in de oren allemaal.
Ik zou niet anders zijn, maar manmanman de negatieve associaties die het bij jou oproept.. die man stelt gewoon weer te willen afspreken!
pi_170090155
Alles op hem afschuiven is veel te makkelijk.. Leer er iets van. Wees helder en duidelijk tegen elkaar en zorg dat je verwachtingen op tijd afspreekt, en niet van ik dacht..

Je ziet nu wat daar van komt.
pi_170090169
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:28 schreef madam-april het volgende:
Je hebt het helemaal goed aangepakt.. Hij wil geen relatie, jij wel.. Wat je zei over dat hij op het moment dat hij de juiste tegenkomt dat hij dan niet meer 'bang' is, dat klopt gewoon..

Je hebt echt helemaal goed gehandeld en als hij je echt heel erg leuk had gevonden dan zou hij echt wel wat meer zijn best gedaan hebben..
.. zucht, vrouwen.

Hij zegt zelf te willen afspreken, wat verwacht je nog meer?!
pi_170090186
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zou niet anders zijn, maar manmanman de negatieve associaties die het bij jou oproept.. die man stelt gewoon weer te willen afspreken!
Je ziet toch hoe het loopt? Niets negatiefs aan. Beiden zijn nu teleurgesteld. En dat is allemaal te voorkomen als je iets meer nadenkt.
pi_170090261
quote:
Ik vertelde hem dat ik er relaxt instond en dat ik er zelf ook nog niet helemaal over uit was wat ik wilde.
quote:
Bovendien zou ik wel graag een relatie willen (...)
Misschien dat je zelf ook niet helemaal duidelijk was naar hem toe? Ik begrijp ik je nu verkeerd :P
I hope your day is as nice as your butt.
-
Please consider the environment before printing this post.
pi_170090298
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:34 schreef Berkenboom het volgende:

[..]

Je ziet toch hoe het loopt? Niets negatiefs aan. Beiden zijn nu teleurgesteld. En dat is allemaal te voorkomen als je iets meer nadenkt.
Niet zo moeilijk doen, gewoon bedenken wat je wilt..

Die man wilde nog eens afspreken, mw heeft dat afgekapt. Klaar, man voelt zich afgewezen.
pi_170090320
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja, hij wilde inderdaad weer afspreken en nam ook initiatief. Vandaar dat ik nu ook twijfels heb. Heb ik niet te snel mijn conclusies getrokken? Ja, ik zou graag een relatie willen maar was er nog helemaal niet over uit of ik dat met hem wilde. Hij waarschuwde mij er al voor dat hij bang was om gekwetst te worden en bang was om iets nieuws aan te gaan. Hoe moet ik dat opvatten? Dat hij not into me is toch? Of bedoelde hij het anders.

Naja, hij neemt nu geen contact meer met me op, dat zegt ook wel weer genoeg.
pi_170090389
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:37 schreef KaBuf het volgende:

[..]

[..]

Misschien dat je zelf ook niet helemaal duidelijk was naar hem toe? Ik begrijp ik je nu verkeerd :P
Ja, ik stond er zelf dubbel in. Ik had wel de intentie om er wat serieus van te maken maar wilde niet te snel gaan, dat bedoelde ik met dat ik er ontspannen in stond. En dat ik nog niet zeker wist wat ik precies van hem wilde. Maar toen ging ik er over nadenken en wist ik ineens niet meer zeker of dit wel was wat ik wilde. Daten met een man die bij voorbaat eigenlijk alles al uitsluit. Of in ieder geval aangeeft dat hij me weleens zou kunnen gaan kwetsen.
Niet leuk wanneer je net iemand hebt leren kennen die je erg leuk vindt.
pi_170090535
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:39 schreef Mathilde987 het volgende:

[..]

Ja, hij wilde inderdaad weer afspreken en nam ook initiatief. Vandaar dat ik nu ook twijfels heb. Heb ik niet te snel mijn conclusies getrokken? Ja, ik zou graag een relatie willen maar was er nog helemaal niet over uit of ik dat met hem wilde. Hij waarschuwde mij er al voor dat hij bang was om gekwetst te worden en bang was om iets nieuws aan te gaan. Hoe moet ik dat opvatten? Dat hij not into me is toch? Of bedoelde hij het anders.

Naja, hij neemt nu geen contact meer met me op, dat zegt ook wel weer genoeg.
Vraag het hem weetje, waarschijnlijk moet je het een maand of 6 scharrel noemen terwijl je praktisch vriendin bent.
pi_170090574
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:41 schreef Mathilde987 het volgende:

[..]

Ja, ik stond er zelf dubbel in. Ik had wel de intentie om er wat serieus van te maken maar wilde niet te snel gaan, dat bedoelde ik met dat ik er ontspannen in stond. En dat ik nog niet zeker wist wat ik precies van hem wilde. Maar toen ging ik er over nadenken en wist ik ineens niet meer zeker of dit wel was wat ik wilde. Daten met een man die bij voorbaat eigenlijk alles al uitsluit. Of in ieder geval aangeeft dat hij me weleens zou kunnen gaan kwetsen.
Niet leuk wanneer je net iemand hebt leren kennen die je erg leuk vindt.
Die man is gewoon bang dat die niet lief kan hebben... En voelt aan dat die dan tekort doet aan een vrouw die dat wel wilt.
pi_170090726
Ja, dat zou weleens kunnen kloppen. Er kwamen na onze 1e zoen direct al zoveel waarschuwingen..
Maar ik had beter met hem moeten communiceren. Hij was erg spaarzaam met zijn berichtjes, terwijl hij wel veel online was. Ik vond het niet zo leuk dat het contact erg beperkt bleef, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles. Ik miste een beetje het enthousiasme, maar wellicht was hij niet zo'n apper. Na onze 1e date kreeg ik zo'n enthousiast berichtje van hem dat ik dacht dat het geen kwaad kon wat meer te sturen. Dus ik vroeg hem op een gegeven moment of hij nog plannen had voor het weekend, daar kwam geen reactie op... Toen dacht ik: ok, dan geen berichtjes dus bij deze man.
En sindsdien stuurde ik dus ook niets uit mezelf meer.
pi_170090924
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:53 schreef Mathilde987 het volgende:
Ja, dat zou weleens kunnen kloppen. Er kwamen na onze 1e zoen direct al zoveel waarschuwingen..
Maar ik had beter met hem moeten communiceren. Hij was erg spaarzaam met zijn berichtjes, terwijl hij wel veel online was. Ik vond het niet zo leuk dat het contact erg beperkt bleef, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles. Ik miste een beetje het enthousiasme, maar wellicht was hij niet zo'n apper. Na onze 1e date kreeg ik zo'n enthousiast berichtje van hem dat ik dacht dat het geen kwaad kon wat meer te sturen. Dus ik vroeg hem op een gegeven moment of hij nog plannen had voor het weekend, daar kwam geen reactie op... Toen dacht ik: ok, dan geen berichtjes dus bij deze man.
En sindsdien stuurde ik dus ook niets uit mezelf meer.
Wat voel je eigenlijk voor die man?
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')