abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170420090
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 16:35 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wtf :') die anderen zullen wel gewoon heel slecht zijn?
Computer tegenstanders, dus ja die zijn slecht
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_170423191
quote:
14s.gif Op zondag 23 april 2017 01:01 schreef fathank het volgende:

[..]

dan wacht je tot zaterdag of ben je bang dat de wereld dan al vergaan is
WACHTEN?! |:( |:(
pi_170449114
quote:
9s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:16 schreef DKUp het volgende:
http://www.metacritic.com(...)eviews?dist=positive
Wat raar dat mensen zin hebben in Mario Kart 8 Deluxe :'(
Omdat het ook een goede game is, van 3 jaar oud.
pi_170453067
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Omdat het ook een goede game is, van 3 jaar oud.
Alleen heeft bijna niemand het gespeeld omdat de voorganger van de Switch (ben de naam kwijt, dat ding tussen de Wii en de Switch ) door niemand gekocht is.
pi_170453693
Pre-order gezet voor de fysieke versie van Cavestory+, ik ga alle Nicalis games mooi importeren vanuit de USA want iets zegt me dat we daar heel lang op kunnen gaan wachten hier in Europa :')
  maandag 24 april 2017 @ 19:15:05 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_170460211
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 14:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Pre-order gezet voor de fysieke versie van Cavestory+, ik ga alle Nicalis games mooi importeren vanuit de USA want iets zegt me dat we daar heel lang op kunnen gaan wachten hier in Europa :')
Waar? Ik denk er ook over om Cavestory te importeren. Wil die game echt al heel lang aanschaffen, nu wordt het tijd om dat ook daadwerkelijk te doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_170461319
quote:
19s.gif Op maandag 24 april 2017 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waar? Ik denk er ook over om Cavestory te importeren. Wil die game echt al heel lang aanschaffen, nu wordt het tijd om dat ook daadwerkelijk te doen.
https://ygz.nl/cave-story-plus-usa-switch.html

Wel voor een whopping 48 euro, maar ik heb schijt want ik ben indie -en fysieke releases fanboy en het is maar afwachten wanneer en of het uberhaupt naar Europa komt.

Ik verwacht wel dat er net zoals BOI toffe US only pre-order goodies bij zitten zoals een mooie handleiding en stickers.
pi_170461453
Er komt een fysieke release van Axiom Verge naar de Switch ^O^
  maandag 24 april 2017 @ 20:40:27 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_170462488
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 19:55 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

https://ygz.nl/cave-story-plus-usa-switch.html

Wel voor een whopping 48 euro, maar ik heb schijt want ik ben indie -en fysieke releases fanboy en het is maar afwachten wanneer en of het uberhaupt naar Europa komt.

Ik verwacht wel dat er net zoals BOI toffe US only pre-order goodies bij zitten zoals een mooie handleiding en stickers.
Ah, ik zat aan good old vgp.ca te denken, letterlijke import. Komt op 33 euro inclusief verzenden dan. Er is dan wel kans op invoerrechten enzo, maar dat is niet heel veel in dit geval.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 24 april 2017 @ 21:12:15 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_170463539
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 20:00 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Er komt een fysieke release van Axiom Verge naar de Switch ^O^
Niet bevestigd, er wordt bekeken of dit een optie kan zijn. ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_170463947
Zit er aan te denken om de switch te halen maar hij is overal uitverkocht. Laatste nintendo console was de n64. Wat zijn nou de goede nintendo titels die eraan komen ? Sowieso zelda en mk8, is er al wat bekend over een super smash ? En ik begrijp dus dat je er geen wii u games op kan spelen, ook noet digitaal ?
  maandag 24 april 2017 @ 21:34:32 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_170464139
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 21:28 schreef Sjemmert het volgende:
Zit er aan te denken om de switch te halen maar hij is overal uitverkocht. Laatste nintendo console was de n64. Wat zijn nou de goede nintendo titels die eraan komen ? Sowieso zelda en mk8, is er al wat bekend over een super smash ? En ik begrijp dus dat je er geen wii u games op kan spelen, ook noet digitaal ?
Voor dit jaar zijn bevestigd (van Nintendo zelf):

Splatoon 2
Super Mario Odyssey
Xenoblade Chronicles 2
Arms

Smash Bros. is nog niets over gezegd, het gerucht gaat dat het, net als Mario Kart 8, een soort deluxe versie wordt van de WiiU-versie. Met alle dlc in één keer erbij, en misschien zelfs nieuwe personages.

WiiU-games kun je er niet op spelen. Ook geen Wii, GameCube, N64, etc. Dit komt waarschijnlijk later via de Virtual Console waarbij het niet bekend is nu welke consoles ondersteund worden.

Ik denk dat Switch sowieso de moeite waard is, echter kan ik me ook voorstellen dat je nog twijfelt. Je kunt de E3 afwachten, die is over ongeveer zes weken en dat krijgen we veel nieuws.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games maandag 24 april 2017 @ 21:37:29 #213
181272 crew  Noppie2000
pi_170464239
quote:
19s.gif Op maandag 24 april 2017 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Voor dit jaar zijn bevestigd (van Nintendo zelf):

Splatoon 2
Super Mario Odyssey
Xenoblade Chronicles 2
Arms
En Fire Emblem Warriors O+ Of telt dat niet? :P
  maandag 24 april 2017 @ 21:39:18 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_170464296
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 21:37 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

En Fire Emblem Warriors O+ Of telt dat niet? :P
Op mijn kalender is 2018 niet dit jaar.

Of nee wacht. Dat is niet van Nintendo zelf. Verkeerde argument, zelfde uitkomst ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door Notorious_Roy op 24-04-2017 21:57:13 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_170465778
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ah, ik zat aan good old vgp.ca te denken, letterlijke import. Komt op 33 euro inclusief verzenden dan. Er is dan wel kans op invoerrechten enzo, maar dat is niet heel veel in dit geval.
Serieus inc. verzenden?? Volgens zijn er ook geen invoerkosten onder de 40 euro, ik ga die site (weer) in de gaten houden voor toekomstige US releases.
pi_170467627
quote:
19s.gif Op maandag 24 april 2017 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Voor dit jaar zijn bevestigd (van Nintendo zelf):

Splatoon 2
Super Mario Odyssey
Xenoblade Chronicles 2
Arms

Smash Bros. is nog niets over gezegd, het gerucht gaat dat het, net als Mario Kart 8, een soort deluxe versie wordt van de WiiU-versie. Met alle dlc in één keer erbij, en misschien zelfs nieuwe personages.

WiiU-games kun je er niet op spelen. Ook geen Wii, GameCube, N64, etc. Dit komt waarschijnlijk later via de Virtual Console waarbij het niet bekend is nu welke consoles ondersteund worden.

Ik denk dat Switch sowieso de moeite waard is, echter kan ik me ook voorstellen dat je nog twijfelt. Je kunt de E3 afwachten, die is over ongeveer zes weken en dat krijgen we veel nieuws.
Ik wil hem vooral gebruiken voor splitscreen gamen. Die twee opzet stukjes kun je ook als 2 losse controllers gebruiken, dat is wel nice, werkt dat een beetje ? Nog 2 pro controllers erbij en je kan met 4 man gamen en dat is eigenlijk wat ik ermee wil.
pi_170469843
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 23:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik wil hem vooral gebruiken voor splitscreen gamen. Die twee opzet stukjes kun je ook als 2 losse controllers gebruiken, dat is wel nice, werkt dat een beetje ? Nog 2 pro controllers erbij en je kan met 4 man gamen en dat is eigenlijk wat ik ermee wil.
Ja, dat werkt heel erg goed.
pi_170469925
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 06:47 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ja, dat werkt heel erg goed.
Oke mooi. Dan hou ik het even in de gaten wanneer de console weer beschikbaar is. Misschien ook nog even E3 afwachten voor games dan.
pi_170471069
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 21:28 schreef Sjemmert het volgende:
Zit er aan te denken om de switch te halen maar hij is overal uitverkocht. Laatste nintendo console was de n64. Wat zijn nou de goede nintendo titels die eraan komen ? Sowieso zelda en mk8, is er al wat bekend over een super smash ? En ik begrijp dus dat je er geen wii u games op kan spelen, ook noet digitaal ?
Ik weet niet of je een Zelda-fan bent, anders zal ik nog even wachten. Ik heb het gekocht voor Zelda en vond de game echt geweldig, maar inmiddels staat het apparaat weer stof te happen.
pi_170471589
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:29 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik weet niet of je een Zelda-fan bent, anders zal ik nog even wachten. Ik heb het gekocht voor Zelda en vond de game echt geweldig, maar inmiddels staat het apparaat weer stof te happen.
Voor Breath of the Wild hoef je niet eens een Zelda-fan te zijn. Ik zou in het algemeen zeggen: Hou je van open world adventures, kopen.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_170471728
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:58 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Voor Breath of the Wild hoef je niet eens een Zelda-fan te zijn. Ik zou in het algemeen zeggen: Hou je van open world adventures, kopen.
True, maar voor mij is de eerstvolgende interessante game Mario Odyssey. Het is dat ik een groot Zelda fan ben en niet kon wachten. Bij mij staat dat ding nu stil tot die tijd waarschijnlijk. (Niet dat ik spijt heb van mijn aankoop.)
pi_170472380
Ik ben nog wel ff druk met Zelda, Mariokart (laatste die ik gespeeld heb is op de gamecube) + Binding of Isaac en alle andere toffe indies die er aan zitten te komen.

Mijn grootste selling point voor de Switch is dat het een portable indiemachine nu de vita aan zijn einde begint te komen, en de fantastische first party games van Nintendo. Multiplatforms en third party exclusives speel ik op mijn ps4, vooralsnog is de switch voor 'erbij', maar ik laat me graag verrassen deze E3 ^O^
pi_170473933
'App om pc-games naar Nintendo Switch te streamen verschijnt in Nintendo eShop'
Ontwikkelaar Andrew Sampson heeft gezegd dat de nog uit te brengen app Rainway, waarmee pc-games naar mobiele apparaten kunnen worden gestreamd, in de Nintendo eShop zal verschijnen. Dat betekent dat Nintendo deze functionaliteit waarschijnlijk officieel zal ondersteunen.
Be curious, not judgmental
  Redactie Games dinsdag 25 april 2017 @ 12:11:52 #224
181272 crew  Noppie2000
pi_170474008
quote:
Nintendo heeft nog niet bevestigd dat de app in de eShop zal verschijnen.
Zolang dit het geval is, geloof ik er weinig van.
pi_170479150
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:29 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik weet niet of je een Zelda-fan bent, anders zal ik nog even wachten. Ik heb het gekocht voor Zelda en vond de game echt geweldig, maar inmiddels staat het apparaat weer stof te happen.
Zelda OOT was een van mijn favorieten op de n64 vroeger en BOTW ziet er iid ook erg goed uit. Met MK8 erbij zou ik al even voort kunnen. Stond gister ook al in de winkel maar kwam er toen pas achter dat de switch nergens te krijgen is.
pi_170480051
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:45 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Mijn grootste selling point voor de Switch is dat het een portable indiemachine nu de vita aan zijn einde begint te komen, en de fantastische first party games van Nintendo. Multiplatforms en third party exclusives speel ik op mijn ps4, vooralsnog is de switch voor 'erbij', maar ik laat me graag verrassen deze E3 ^O^
Ik heb het gevoel dat ik één van de weinige ben die de multiplatforms en third parties op de Switch wil. Een PS4 met tv in de trein is zo onhandig. :'(
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 25 april 2017 @ 17:11:03 #227
192683 AMDB
Visionair.
pi_170480173
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:03 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat ik één van de weinige ben die de multiplatforms en third parties op de Switch wil. Een PS4 met tv in de trein is zo onhandig. :'(
Hangt van het type game af voor mij. Shooters en de meer 'serieuze' games haal ik voor m'n Xbox en platformers/indie games voor Switch. Voor m'n gevoel klopt dat gewoon :P

Bv. Lego City Undercover op de Switch gehaald. En zal Rime straks ook voor Switch halen. Maar er zullen vast games komen die ik liever op m'n Xbox speel (zo even geen voorbeelden van titels waarvan ik weet dat ze ook multiplatform zijn).
pi_170480350
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:03 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat ik één van de weinige ben die de multiplatforms en third parties op de Switch wil. Een PS4 met tv in de trein is zo onhandig. :'(
Je bent niet de enige. Nintendo's manier van aanpakken heeft ervoor gezorgd dat ik sinds de Wii al niets meer van ze gekocht heb. Jammer van een paar exclusives maar ik overleef het verder wel. Zelda zal toch nooit meer zo goed worden als ALTTP of Ocarina en Smash Bros is leuk maar de alternatieven schieten nu als paddestoelen uit de grond.

Als ze wat meer games hadden had ik zo'n switch misschien nog wel overwogen. Nu is het voor mij persoonlijk niet veel meer dan een overpriced zelda/smash apparaat.

Nintendo exclusives zijn cool maar niet cool genoeg voor mij om de aanschaf te verantwoorden. Bij de Super nintendo was dat geen probleem door het gigantische aanbod, hier wel.

Maar ik heb sowieso geen enkel gevoel van 'loyaliteit' naar een bepaald platform. Wat mij betreft verdwijnen consoles ook zo snel mogelijk en krijgt iedereen gewoon een PC waar alle games op uitkomen :P
Conscience do cost.
pi_170480542
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:11 schreef AMDB het volgende:

[..]

Hangt van het type game af voor mij. Shooters en de meer 'serieuze' games haal ik voor m'n Xbox en platformers/indie games voor Switch. Voor m'n gevoel klopt dat gewoon :P

Bv. Lego City Undercover op de Switch gehaald. En zal Rime straks ook voor Switch halen. Maar er zullen vast games komen die ik liever op m'n Xbox speel (zo even geen voorbeelden van titels waarvan ik weet dat ze ook multiplatform zijn).
Shooters lijken mij juist super tof voor op de Switch. Even in de trein wat potjes mp spelen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:22 schreef ems. het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Nintendo's manier van aanpakken heeft ervoor gezorgd dat ik sinds de Wii al niets meer van ze gekocht heb. Jammer van een paar exclusives maar ik overleef het verder wel. Zelda zal toch nooit meer zo goed worden als ALTTP of Ocarina en Smash Bros is leuk maar de alternatieven schieten nu als paddestoelen uit de grond.

Als ze wat meer games hadden had ik zo'n switch misschien nog wel overwogen. Nu is het voor mij persoonlijk niet veel meer dan een overpriced zelda/smash apparaat.

Nintendo exclusives zijn cool maar niet cool genoeg voor mij om de aanschaf te verantwoorden. Bij de Super nintendo was dat geen probleem door het gigantische aanbod, hier wel.

Maar ik heb sowieso geen enkel gevoel van 'loyaliteit' naar een bepaald platform. Wat mij betreft verdwijnen consoles ook zo snel mogelijk en krijgt iedereen gewoon een PC waar alle games op uitkomen :P
Dat gevoel voor loyaliteit heb ik ook niet, maar vanwege mijn werk (ik heb soms opdrachten waarvoor ik lang in de trein zit en moet overnachten in hotels) is dit voor mij de ideale console. En juist daarom baal ik ervan dat de games die ik graag speel, voornamelijk shooters, zo goed als niet voor de Switch uitgebracht worden.

edit: Wat heb je eigenlijk tegen consoles? Ik heb wel eens gedacht aan een pc, maar door die aan de tv hangen, wordt het gewoon een dure console. Het enige voordeel van de pc zijn de hoeveelheid exclusives. En de meeste games op een laptop spelen vind ik niet prettig.

[ Bericht 2% gewijzigd door Morrigan op 25-04-2017 17:45:11 ]
ROBODEMONS..................|:(
pi_170493262
Beide versies nu op voorraad bij wehkamp. Ik wacht toch nog heel even denk ik (:
Ja, hoi!
pi_170493432
Na het spelen van de demo gisteren Snipperclips gekocht _O_ Lang geleden dat ik zoveel plezier had met een co-op puzzlegame, hij is echt hilarisch.
  woensdag 26 april 2017 @ 10:15:02 #232
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170493971
Heb mijn switch weer de deur uitgedaan.
Prima ding, Zelda 'uitgespeeld'..

Nu maar wachten op super mario odyssey en koop ik weer een.

Voor mij is het een bij ding. dat ik nog wat games kan doen als mijn vriendin TvoH oid aan het kijken is op de tv.
  woensdag 26 april 2017 @ 10:42:13 #233
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170494489
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:33 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Shooters lijken mij juist super tof voor op de Switch. Even in de trein wat potjes mp spelen.

[..]

Dat gevoel voor loyaliteit heb ik ook niet, maar vanwege mijn werk (ik heb soms opdrachten waarvoor ik lang in de trein zit en moet overnachten in hotels) is dit voor mij de ideale console. En juist daarom baal ik ervan dat de games die ik graag speel, voornamelijk shooters, zo goed als niet voor de Switch uitgebracht worden.

edit: Wat heb je eigenlijk tegen consoles? Ik heb wel eens gedacht aan een pc, maar door die aan de tv hangen, wordt het gewoon een dure console. Het enige voordeel van de pc zijn de hoeveelheid exclusives. En de meeste games op een laptop spelen vind ik niet prettig.
Een bescheiden PC aan de tv hangen kost je hetzelfde als een console en biedt meer kracht. Plus dat je een fantastische media center hebt.

Ik speel bijna al mijn spellen op mijn laptop (wel met controller), maar in de trein is dit inderdaad geen optie. Voor die momenten is de Switch echt ideaal en dan zou het leuk zijn als je ook de games hebt die je echt wilt spelen.

Ik heb sinds gisteren een PS Vita en die schijnt (net als de GPD win) op afstand van een PC te kunnen streamen. Dat zou wel leuk zijn voor onderweg. Maar hoe tof hij ook is, de Vita legt het qua hardware toch echt flink af tegen de Switch, hoor. Het scherm is klein en de ergonomie is een stuk minder.
pi_170494494
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:15 schreef JaafkeEHV het volgende:
Heb mijn switch weer de deur uitgedaan.
Prima ding, Zelda 'uitgespeeld'..

Nu maar wachten op super mario odyssey en koop ik weer een.

Voor mij is het een bij ding. dat ik nog wat games kan doen als mijn vriendin TvoH oid aan het kijken is op de tv.
De deur uitgedaan als in verkocht? En dan koop je weer een switch als mario odyssey uit is? :')
  Redactie Games woensdag 26 april 2017 @ 10:49:52 #236
181272 crew  Noppie2000
pi_170494635
Niet weer die GPD :r
  Eindredactie Games woensdag 26 april 2017 @ 11:01:47 #237
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170494834
Sonic Forces wordt episch, zag dat 'ie ook naar Switch komt.

Green Hill Zone _O_


3D is optioneel en zelfs dat ziet er niet heel beroerd uit:

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 26 april 2017 @ 11:05:20 #238
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170494919
quote:
2s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:01 schreef 2dope het volgende:
Sonic Forces wordt episch, zag dat 'ie ook naar Switch komt.

Green Hill Zone _O_


3D is optioneel en zelfs dat ziet er niet heel beroerd uit:

[ afbeelding ]
Kijk, voor een spel als dit zou ik nou een Switch kopen!
  Eindredactie Games woensdag 26 april 2017 @ 11:11:49 #239
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170495121
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Kijk, voor een spel als dit zou ik nou een Switch kopen!
Ik ben vooral blij dat Sega eindelijk lijkt te hebben begrepen wat verstokte Sonic-fans graag willen zien. Blijft even afwachten natuurlijk want er zijn al vaker Sonic-titels voorbij gekomen die best veelbelovend leken maar alsnog vies tegenvielen. Maar damn, green hill zone O+ Right in the feels.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games woensdag 26 april 2017 @ 11:17:36 #240
181272 crew  Noppie2000
pi_170495299
quote:
2s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:11 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik ben vooral blij dat Sega eindelijk lijkt te hebben begrepen wat verstokte Sonic-fans graag willen zien. Blijft even afwachten natuurlijk want er zijn al vaker Sonic-titels voorbij gekomen die best veelbelovend leken maar alsnog vies tegenvielen. Maar damn, green hill zone O+ Right in the feels.
Meeste commentaar dat ik zie over de game is negatief :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')