abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 april 2017 @ 23:18:09 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170077213
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het christendom is dusdanig gefeminiseerd dat ik niet zie gebeuren
Ze hebben gewoon een flink zetje nodig. Iedereen, hoe gefeminiseerd dan ook, heeft gewoon dat zetje nodig. Als je de complete Rooms-katholieke kerk treft, dan heb je een hele grote groep kwade mensen te pakken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170077233
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 22:21 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het zal waarschijnlijk nog eerst erger moeten worden voor dit soort maatregelen in beeld komen. Ik vrees dat het slechts een kwestie van tijd is.
Zeg je nu dat je voor dergelijke maatregelen bent of?
pi_170077244
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:09 schreef ToT het volgende:

[..]

Dan zal de christelijke wereld heel anders naar de islam kijken, met alle gevolgen van dien.
Ja, okee, maar ik spreek even vanuit een seculier/atheïstische werkelijkheid. Voor mij is Rome het middelpunt van niets, nou ja hoofdstad van Italië, net als Parijs hoofdstad is van Fr. en Stockholm van Zw. Ik zou er geen wereldoorlog om laten beginnen. En katholieken, ja weet ik veel wat die denken. Als daar een aanslag plaats vindt zullen die gekke moslims het wel extra-stoer vinden, wat mij betreft staat het gelijk aan om het eender welke aanslag waar dan ook.
I´m back.
pi_170077277
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon een flink zetje nodig. Iedereen, hoe gefeminiseerd dan ook, heeft gewoon dat zetje nodig. Als je de complete Rooms-katholieke kerk treft, dan heb je een hele grote groep kwade mensen te pakken.
Mits dat ze kwaad worden en niet in hun schulp kruipen doen, eerst kom leed daarnaar komt woede, als, slaat het om in strijd bij sommigen.
pi_170077292
Op een dag als vandaag, ben ik wel blij dat Nederland niet zo doorgeslagen is in politiek correctheid als Zweden.

Is die geblondeerde clown in ons parlement toch nog ergens goed voor, anders zaten we hier misschien ook wel met een GroenLinks of iets dergelijks in de regering.
٩๏̯͡๏)۶
pi_170077363
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Op een dag als vandaag, ben ik wel blij dat Nederland niet zo doorgeslagen is in politiek correctheid als Zweden.

Is die geblondeerde clown in ons parlement toch nog ergens goed voor, anders zaten we hier misschien ook wel met een GroenLinks of iets dergelijks in de regering.
GL van de papa-dag?
Moest trouwens enorm lachen. Zou hij mee moeten aankomen bij Stalin.
I´m back.
pi_170077367
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:21 schreef Ronaldsen het volgende:
anders zaten we hier misschien ook wel met een GroenLinks of iets dergelijks in de regering.
Pas op met wat U wenst.
  vrijdag 7 april 2017 @ 23:23:59 #208
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170077376
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zeg je nu dat je voor dergelijke maatregelen bent of?
Ik ben bang dat ze onvermijdelijk worden als het aantal verder aanslagen toeneemt de komende jaren.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_170077402
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:23 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ze onvermijdelijk worden als het aantal aanslagen verder toeneemt de komende jaren.
Niks om aan te merken hoor, gebeurt mij zo vaak, echter dan zie ik het niet.

Ik denk vaak sneller als dat ik tikken doe.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2017 23:26:03 ]
pi_170077527
Eigenlijk wel bizar hoe Zweden afgegleden is in een paar decennia.

Je hebt er zelfs heuse ghetto's, of banlieues, hoe je het ook noemen wil in de omgeving Malmö.

Gelukkig hebben we dat nog niet in Nederland.
٩๏̯͡๏)۶
pi_170077650
is de dader gepakt?
There are only 151 Pokémon.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 7 april 2017 @ 23:36:17 #212
74056 crew  ToT
pi_170077694
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
is de dader gepakt?
:Y
pi_170077704
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nah, ik denk toch dat het eerder weer zal gebeuren, ben echt bang voor komend weekend al.

Buiten Noordwest-Europa inclusief Fr. en exclusief NL gebeurt er alleen dus in Rusland nog wat. En ja Istanbul dat half Europees is. Italië is ook helemaal droog nog, terwijl ze eigenlijk Rome willen veroveren in hun natte droompjes.
Waarom komend weekend?
pi_170077706
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
is de dader gepakt?
Ja, een 39-jarige Oezbeek met sympathie voor IS.
pi_170077841
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:36 schreef Status het volgende:

[..]

Waarom komend weekend?
Ja, gut feeling.
I´m back.
pi_170077855
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Eigenlijk wel bizar hoe Zweden afgegleden is in een paar decennia.

Je hebt er zelfs heuse ghetto's, of banlieues, hoe je het ook noemen wil in de omgeving Malmö.

Gelukkig hebben we dat nog niet in Nederland.
Klopt alle Scandinavische landen waren altijd mijn favoriete landen.
I´m back.
pi_170077908
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Gelukkig hebben we dat nog niet in Nederland.
Nee, want hier pikken we dat niet.

En terecht.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_170078171
Ik las dat et een asiel zoeker is, klopt dat?
pi_170078182
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:56 schreef ZetaOS het volgende:
Ik las dat et een asiel zoeker is, klopt dat?
Scheen 4 kinderen te hebben en in de bouw te werken.
pi_170078186
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Hmmm ja en nee.
De grootmachten hebben verhoudingsgewijs weinig Rooms-katholieken in hun land, maar toch denk ik dat ze een aanval op het Vaticaan zullen zien als een aanslag op alle christelijke landen.
Pray for the muzzies so they may come back to god
Open your house for strangers
Turn the other cheek

Dit zijn de kreten die ik verwacht , met als uitzondering een paar oost Europese landen die het anders aanpakken

Wat best wel jammer is want de christenen waren wel de enige die succesvol waren in het bestrijden van de islam . Het heeft een jaar of 700 geduurd maar ze waren wel effectief . Rivieren vol met bloed is er vergoten zodat Europa vrij kon zijn van terreur. Hoe triest is het dat het in slechts een paar decennia allemaal is teruggedraaid

Als degene die zichzelf christen noemen wisten wat er in de bijbel staat( ipv blind op de priest/pediker te vertrouwen) dan zaten we nu niet in deze situatie
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 7 april 2017 @ 23:58:32 #221
74056 crew  ToT
pi_170078217
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Pray for the muzzies so they may come back to god
Open your house for strangers
Turn the other cheek

Dit zijn de kreten die ik verwacht , met als uitzondering een paar oost Europese landen die het anders aanpakken

Wat best wel jammer is want de christenen waren wel de enige die succesvol waren in het bestrijden van de islam . Het heeft een jaar of 700 geduurd maar ze waren wel effectief . Rivieren vol met bloed is er vergoten zodat Europa vrij kon zijn van terreur. Hoe triest is het dat het in slechts een paar decennia allemaal is teruggedraaid

Als degene die zichzelf christen noemen wisten wat er in de bijbel staat( ipv blind op de priest/pediker te vertrouwen) dan zaten we nu niet in deze situatie
Zoals die 30.000 seksslaafjes van Mozes z'n volgelingen enzo, nadat ze een vijandelijk volk hadden uitgeroeid?
pi_170078265
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Pray for the muzzies so they may come back to god
Open your house for strangers
Turn the other cheek

Dit zijn de kreten die ik verwacht , met als uitzondering een paar oost Europese landen die het anders aanpakken

Wat best wel jammer is want de christenen waren wel de enige die succesvol waren in het bestrijden van de islam . Het heeft een jaar of 700 geduurd maar ze waren wel effectief . Rivieren vol met bloed is er vergoten zodat Europa vrij kon zijn van terreur. Hoe triest is het dat het in slechts een paar decennia allemaal is teruggedraaid

Als degene die zichzelf christen noemen wisten wat er in de bijbel staat( ipv blind op de priest/pediker te vertrouwen) dan zaten we nu niet in deze situatie
Klop aan en het wordt gij opengedaan,
Draai de andere wang hoe vaak,

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2017 00:04:31 ]
pi_170078272
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon een flink zetje nodig. Iedereen, hoe gefeminiseerd dan ook, heeft gewoon dat zetje nodig. Als je de complete Rooms-katholieke kerk treft, dan heb je een hele grote groep kwade mensen te pakken.
Als het een tweede kruistocht zou ontketenen dan graag :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 april 2017 @ 00:04:44 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170078339
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 00:01 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Als het een tweede kruistocht zou ontketenen dan graag :P
Vijfde :P

En hopelijk niet zo eentje als de vierde, wat effectief de val van Constantinopel en dus het laatste stuk Romeinse rijk heeft veroorzaakt. Geen zin in weer Turken bij de poorten van Wenen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170078353
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Pray for the muzzies so they may come back to god
Open your house for strangers
Turn the other cheek

Dit zijn de kreten die ik verwacht , met als uitzondering een paar oost Europese landen die het anders aanpakken

Wat best wel jammer is want de christenen waren wel de enige die succesvol waren in het bestrijden van de islam . Het heeft een jaar of 700 geduurd maar ze waren wel effectief . Rivieren vol met bloed is er vergoten zodat Europa vrij kon zijn van terreur. Hoe triest is het dat het in slechts een paar decennia allemaal is teruggedraaid

Als degene die zichzelf christen noemen wisten wat er in de bijbel staat( ipv blind op de priest/pediker te vertrouwen) dan zaten we nu niet in deze situatie
Newsflash: het aantal doden en geweld lopen al redelijk lang gestaag terug. En de tijd waar jij het over hebt was helemaal niet zo rooskleurig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')