En in een testomgeving had je het na een dag al gezien? Of hoe werkt dat? In productie valt het niemand op, maar in een testomgeving wel?quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:16 schreef Maarten het volgende:
[..]
Ja de verhalen zijn eindeloos. Onze knutselaar (voordat ik hier kwam) had een verandering doorgevoerd waardoor er dagelijks voorraad verdween. In het niets. Kwamen ze na 2 weken achter. Klant kwijtz ellende.
En dat is dan nog een klein gevolg.
Kijk. Iedereen blij.quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn dol op knutselhamsters. Wij verdienen ons geld aan hun fouten
Hij had dit gewoon gedaan, zoals jij dat doet. Niemand wist ervan. Dan merk je niks tot het misgaat.quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:25 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En in een testomgeving had je het na een dag al gezien? Of hoe werkt dat? In productie valt het niemand op, maar in een testomgeving wel?
quote:
Ja, dat heb ik ook jaren gedaan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn dol op knutselhamsters. Wij verdienen ons geld aan hun fouten
Het symptoom van Jerommekequote:
Oh, jij meent even te weten wat ik vanmorgen gedaan heb? En welke risico's dat met zich meebracht? Wow, wat een zelfoverschatting. Wat een bewijs van het rechtlijnige regeltjesfetisjisme waar ik zo'n hekel aan heb. Echt, I rest my case.quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:31 schreef Maarten het volgende:
[..]
Hij had dit gewoon gedaan, zoals jij dat doet. Niemand wist ervan. Dan merk je niks tot het misgaat.
Bij goede testprocedures test je dus dit soort fouten. Laat je productie en magazijn ook de testen doen en dan zie je dat dus meteen.
Het werkt echt hoor, maar het vergt discipline en een goed raci model.
Bij KPN hebben ze geen procedures? Alleen maar knutselaars? Echt?quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
KPN is al maanden aan het kutten met de telefoonverbinding van een van onze klanten. Die sluiten ze om de haverklap voor 1 tot 2 weken af. En wij maar uren schrijven en bellen met de helpdesk en allerlei tijdelijke maatregelen treffen. Nu is de klant het zo zat dat ze hun contract bij KPN hebben opgezegd. Ze gaan nu ook bij ons telefonie afnemen. Win-win-win-win.
Ehh wat? LHO, zit je bij Robinook?quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:39 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, jij meent even te weten wat ik vanmorgen gedaan heb? En welke risico's dat met zich meebracht? Wow, wat een zelfoverschatting. Wat een bewijs van het rechtlijnige regeltjesfetisjisme waar ik zo'n hekel aan heb. Echt, I rest my case.
Nee, dat was Piet. Die begon met 'knutselhamsters'.quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:41 schreef Maarten het volgende:
[..]
Ik had het over algemeen en je eigen woorden: knutselaar.
Geloof niet dat ik daar blij van wordquote:Op zaterdag 8 april 2017 10:36 schreef minilot het volgende:
@ Molo, deze is wel lekker easy!
http://ladyandpups.com/20(...)ujang-spaghetti-eng/
Het was ook geen gans serieuze suggestie.quote:
Daar hebben ze zo veel procedures dat wanneer iemand een fout maakt, het weken duurt voor iets opgelost is want dan moet eerst een hele riedel aan oplossingen geprobeerd worden waarvan van te voren al duidelijk is dat die het probleem niet oplossen. Dat is weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 8 april 2017 10:41 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Bij KPN hebben ze geen procedures? Alleen maar knutselaars? Echt?
Zo omschrijft ze zichzelf ook hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, dat was Piet. Die begon met 'knutselhamsters'.
Dit soort posts zijn nog veel irritanter, zeker door de afzwakking op het eind. Daar ben je je van bewust?quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Het symptoom van Jerommeke
'Narcistisch taalgebruik'.
Irritant, maar als Suske & Wiske-fan kan ik niet anders dan het endorsen.
Ik snap niet dat KPN nog bestaat. Daar gaat echt nooit iets goed.quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar hebben ze zo veel procedures dat wanneer iemand een fout maakt, het weken duurt voor iets opgelost is want dan moet eerst een hele riedel aan oplossingen geprobeerd worden waarvan van te voren al duidelijk is dat die het probleem niet oplossen. Dat is weer het andere uiterste
Neen! Het is gewoon zo. Over jezelf praten in de derde persoon, dat leest verschrikkelijk vervelend. Maar als er dan zo'n knusse term voor is, dan warm ik er wel een beetje voor op. Suske en Wiske hč, da's bij mij geen kattenpis!quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn nog veel irritanter, zeker door de afzwakking op het eind. Daar ben je je van bewust?
Dit vragen wij ons ook al jaren af. KPN is bijna een scheldwoord hier.quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:45 schreef Maarten het volgende:
[..]
Ik snap niet dat KPN nog bestaat. Daar gaat echt nooit iets goed.
De meest recente grote storingen waren toch bij Ziggo? *klopt af* bij m'n ouders is nog nooit wat mis gegaan. In Wageningen met Ziggo meerdere keren tijdje zonder internet gezeten.quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:45 schreef Maarten het volgende:
[..]
Ik snap niet dat KPN nog bestaat. Daar gaat echt nooit iets goed.
Vooral zakelijk drama. Thuis zal het allemaal best werken.quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De meest recente grote storingen waren toch bij Ziggo? *klopt af* bij m'n ouders is nog nooit wat mis gegaan. In Wageningen met Ziggo meerdere keren tijdje zonder internet gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |