abonnement Unibet Coolblue
pi_170112555
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 18:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou vrouwen zijn eeuwenlang onderdrukt door mannen, en mannen hebben nooit de behoefte gehad om rekening te houden met het gevoel van de man. Vrouwen horen de verhalen van hun moeders en oma's, en lezen boeken over de nare dingen die mannen deden en vaak nog steeds doen.

Voor vrouwen is het revanche.
Vrouwen denken niet gewoon aan zichzelf, maar gaan revanche nemen op de man :')
  zondag 9 april 2017 @ 19:37:15 #177
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170112851
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 19:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Vrouwen denken niet gewoon aan zichzelf, maar gaan revanche nemen op de man :')
Verschilt per vrouw natuurlijk. Iedereen is verschillend.

Maar bij de vrouwen die zo zijn, is het vanwege nare ervaring met mannen in het verleden, in combinatie met de geschiedenis.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170121500
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 17:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, Antilliaanse vrouwen hadden vroeger een hekel aan blanke mannen, omdat ze regelmatig verkracht werden en gebruikt als seksslaaf.

Maar in de huidige situatie zijn blanke mannen gewoon betrouwbaarder en liever gemiddeld. En ze kunnen zekerheid bieden.
Aha, vrouwen hebben dus green "last" van hun slavernij verleden, waar mannen zich er voor generaties achter kunnen verschuilen. Bedankt voor het onderuithalen van je eigen argumenten op de voorgaande pagina's. En verder ben je lekker vooroordeel bevestigend bezig.

[ Bericht 0% gewijzigd door ETphonehome op 10-04-2017 06:22:41 ]
  maandag 10 april 2017 @ 06:23:09 #179
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170121520
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 06:11 schreef ETphonehome het volgende:

[..]

Aha, vrouwen hebben dus green "last" van hun slavernij verleden, waar manjen zich er voir generaties achter kunnen verschuilen. Bedankt voor het onderuithalen van je eigen argumenten op de voorgaande pagina's. En verder ben je lekker vooroordeel bevestigend bezig.
Vrouwen hebben wel last van hun slavernij verleden. Ze hebben bijvoorbeeld een hekel aan hun kroeshaar en willen graag mannen met sluikhaar: . Daardoor hebben ze in Suriname en de Antillen een verhoogde interesse in Hindoestaanse mannen.

Vroeger kregen ze geen status door met een blanke man naar bed te gaan, vergeleken met een zwarte man die wel status kreeg door met een blanke vrouw naar bed te gaan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170121526
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 06:23 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Vrouwen hebben wel last van hun slavernij verleden. Ze hebben bijvoorbeeld een hekel aan hun kroeshaar en willen graag mannen met sluikhaar: . Daardoor hebben ze in Suriname en de Antillen een verhoogde interesse in Hindoestaanse mannen.

Vroeger kregen ze geen status door met een blanke man naar bed te gaan, vergeleken met een zwarte man die wel status kreeg door met een blanke vrouw naar bed te gaan.
Wat een ongelijkheid zeg. Ik vind die krulletjes trouwens wel gewoon leuk.
  maandag 10 april 2017 @ 06:41:22 #181
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170121559
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 06:26 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Wat een ongelijkheid zeg. Ik vind die krulletjes trouwens wel gewoon leuk.
Ik ook.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170121665
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 06:23 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Vrouwen hebben wel last van hun slavernij verleden. Ze hebben bijvoorbeeld een hekel aan hun kroeshaar en willen graag mannen met sluikhaar: . Daardoor hebben ze in Suriname en de Antillen een verhoogde interesse in Hindoestaanse mannen.

Vroeger kregen ze geen status door met een blanke man naar bed te gaan, vergeleken met een zwarte man die wel status kreeg door met een blanke vrouw naar bed te gaan.
Fantastische voorbeelden heb je weer: kroeshaar is veroorzaakt door slavernij!
Dat is last hebben van hun afrikaanse afkomst.
  maandag 10 april 2017 @ 07:30:59 #183
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170121676
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 07:24 schreef ETphonehome het volgende:

[..]

Fantastische voorbeelden heb je weer: kroeshaar is veroorzaakt door slavernij!
Dat is last hebben van hun afrikaanse afkomst.
Ze hebben geen last van hun kroeshaar; ze hebben last van het feit dat ze kroeshaar lelijk vinden, terwijl ze zelf kroeshaar hebben.

Begrijpend lezen is moeilijk voor je, of niet? Vind je het kut dat jij tot de "superieure" blanke ras behoort, maar zelf niet superieur bent?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170122510
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 18:45 schreef Sigaartje het volgende:
Je wilt toch weten hoe het op de Antillen gaat? Nou, dan weet je het nu.
Bonaire is trouwens ook een fantastisch eiland. De rust. In het noorden bos, in het zuiden de vlakte.
Nog een 10 jaar dan woon ik daar, gewoon beetje doen en laten wat we zelf willen.
pi_170123481
Ik heb vaker Antilliaanse vrouwen horen zeggen: ik neem een Makamba-man (Nederlandse man) omdat hij trouw is en niet vreemd gaat.
Feit is wel dat er veel macho-gedrag is onder Antilliaanse mannen. Veel vrouwen - haantjesgedrag en als je geen kinderen hebt, zoals ik, krijg je soms een sneer van dat je mariku zou zijn. Slaat natuurlijk helemaal nergens op. Maar ja, het zijn wel snack-praatjes natuurlijk, dus niet al te serieus nemen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_170123517
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 09:31 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nog een 10 jaar dan woon ik daar, gewoon beetje doen en laten wat we zelf willen.
Mooi eiland hoor, zou er zo kunnen wonen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_170123866
Ik stoor me enorm aan het slachtofferschap van Keep_Walking.

Ik vermoed dat hij ook een exemplaar van Black Athena in zijn boekenkast heeft staan. De meeste mensen zijn wel bekend met het slavernijverleden van Nederland en welke rol de antillen en Suriname innamen in dat verleden. Het is ook onnodig om te zeggen dat honderden jaren slavernij zijn sporen zal hebben nagelaten. Maar daar houdt het wat mij betreft dan ook op.

Keep_Walking ziet zichzelf in de eerste plaats als zwarte man, vervolgens als antilliaan, en dan pas als mens. Al zijn lotgevallen zijn dus eerst onderhevig aan zijn zwart zijn, vervolgens aan zijn antilliaan zijn, en daarna pas onderhevig aan hem als mens. Dat is natuurlijk makkelijk verantwoordelijkheid van je afschuiven. Wanneer jij allles om je heen ziet als het gevolg van zwart of niet wit zijn, hoef je niet kritisch te kijken naar je eigen handelen en zie je overal racisme om je heen, waar jij vervolgens weer slachtoffer van bent. Dat is een levenshouding waar ik helemaal niets mee kan en waar ik 0,0 respect voor op kan brengen. Alsof jij een willoos slachtoffer van je verleden bent, niet verantwoordelijk te houden voor je eigen handelen.

Door steeds alles terug te voeren op de slavernij blijf je hangen in het verleden en kom je geen stap verder. Alsof vrouwen anno 2017 hun voorkeur voor hun haar nog laten beinvloeden door wat er 200 geleden speelde. Het bizarre idee alleen al. Zwarte vrouwen willen stijl haar omdat Beyonce, Michelle Obama en Tyra Banks stijl haar hebben. Laten we nu niet doen alsof Shaneeqya uit Hoogvliet daar diepere politieke of cultuurhistorische motieven achter heeft. Alsof zwarte vrouwen willoze slachtoffers zijn van de oerdriften van zwarte mannen 200 jaar geleden, alsof zwarte vrouwen geen verstand hebben.

Slavernij was een verschrikkelijke episode, maar als jij net doet alsof jij daar 200 jaar later nog dagelijks door wordt beïnvloedt ben je niet serieus te nemen. Waarom Antillianen het wel slecht doen:

- Taalachterstand
- Bovengemiddeld vaak psychische problemen
- Laag opleidingsniveau
- Drugs
- Verslaafd aan de status van een levensstijl die ze niet kunnen betalen.
- Vandaag leven en niet aan morgen denken. En dan morgen dus in de problemen komen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 10 april 2017 @ 11:18:52 #188
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170124010
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik stoor me enorm aan het slachtofferschap van Keep_Walking.

Ik vermoed dat hij ook een exemplaar van Black Athena in zijn boekenkast heeft staan. De meeste mensen zijn wel bekend met het slavernijverleden van Nederland en welke rol de antillen en Suriname innamen in dat verleden. Het is ook onnodig om te zeggen dat honderden jaren slavernij zijn sporen zal hebben nagelaten. Maar daar houdt het wat mij betreft dan ook op.

Keep_Walking ziet zichzelf in de eerste plaats als zwarte man, vervolgens als antilliaan, en dan pas als mens. Al zijn lotgevallen zijn dus eerst onderhevig aan zijn zwart zijn, vervolgens aan zijn antilliaan zijn, en daarna pas onderhevig aan hem als mens. Dat is natuurlijk makkelijk verantwoordelijkheid van je afschuiven. Wanneer jij allles om je heen ziet als het gevolg van zwart of niet wit zijn, hoef je niet kritisch te kijken naar je eigen handelen en zie je overal racisme om je heen, waar jij vervolgens weer slachtoffer van bent. Dat is een levenshouding waar ik helemaal niets mee kan en waar ik 0,0 respect voor op kan brengen. Alsof jij een willoos slachtoffer van je verleden bent, niet verantwoordelijk te houden voor je eigen handelen.

Door steeds alles terug te voeren op de slavernij blijf je hangen in het verleden en kom je geen stap verder. Alsof vrouwen anno 2017 hun voorkeur voor hun haar nog laten beinvloeden door wat er 200 geleden speelde. Het bizarre idee alleen al. Zwarte vrouwen willen stijl haar omdat Beyonce, Michelle Obama en Tyra Banks stijl haar hebben. Laten we nu niet doen alsof Shaneeqya uit Hoogvliet daar diepere politieke of cultuurhistorische motieven achter heeft. Alsof zwarte vrouwen willoze slachtoffers zijn van de oerdriften van zwarte mannen 200 jaar geleden, alsof zwarte vrouwen geen verstand hebben.

Slavernij was een verschrikkelijke episode, maar als jij net doet alsof jij daar 200 jaar later nog dagelijks door wordt beïnvloedt ben je niet serieus te nemen. Waarom Antillianen het wel slecht doen:

- Taalachterstand
- Bovengemiddeld vaak psychische problemen
- Laag opleidingsniveau
- Drugs
- Verslaafd aan de status van een levensstijl die ze niet kunnen betalen.
- Vandaag leven en niet aan morgen denken. En dan morgen dus in de problemen komen.
Jij mag het zo zien als je wil, ik vind mezelf geen slachtoffer en zie dit soort posts niet als een voorbeeld van slachtofferrol. Ik denk dat jij aan dit soort posts stoort omdat je dan onbewust een irritante schuldgevoel krijgt waar je niet zo goed weet wat je ermee moet doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170124051
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 11:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jij mag het zo zien als je wil, ik vind mezelf geen slachtoffer en zie dit soort posts niet als een voorbeeld van slachtofferrol. Ik denk dat jij aan dit soort posts stoort omdat je dan onbewust een irritante schuldgevoel krijgt waar je niet zo goed weet wat je ermee moet doen.
Waarom zou ik een schuldgevoel krijgen van jouw posts?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 10 april 2017 @ 11:25:40 #190
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170124119
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarom zou ik een schuldgevoel krijgen van jouw posts?
Ik weet niet of je een schuldgevoel krijgt van mijn posts. Wat ik denk is dat zodra je iets leest over slavernij en wat voor effect het heeft gehad op Zwarte mensen in de Westelijke halfrond, jij en vele andere Europese mensen zich onbewust schulden voelen en dat gevoel heel irritant vinden. Vooral omdat ze vinden dat ze niet schuldig hoeft te voelen.

En dat is ook waar, je hoeft je niet schuldig te voelen voor wat er in het verleden is gebeurt. Maar het is belangrijk om sociaal-maatschappelijk problemen van nu te snappen vanuit een historisch perspectief. Zo kan je er ook mee rekening houden en oplossen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170124360
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 11:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik weet niet of je een schuldgevoel krijgt van mijn posts. Wat ik denk is dat zodra je iets leest over slavernij en wat voor effect het heeft gehad op Zwarte mensen in de Westelijke halfrond, jij en vele andere Europese mensen zich onbewust schulden voelen en dat gevoel heel irritant vinden. Vooral omdat ze vinden dat ze niet schuldig hoeft te voelen.

En dat is ook waar, je hoeft je niet schuldig te voelen voor wat er in het verleden is gebeurt. Maar het is belangrijk om sociaal-maatschappelijk problemen van nu te snappen vanuit een historisch perspectief. Zo kan je er ook mee rekening houden en oplossen.
Nou, ik krijg geen schuldgevoel van je post en ik vind ook dat geen enkele europeaan zich schuldig hoeft te voelen over wat er 200 jaar geleden zich heeft afgespeeld.

En waarom zou ik ook? Ik ben zelf zwart, nakomeling van een slaaf. Mijn halve familie woont in het binnenland van Suriname maar ik zal de LAATSTE zijn die zo’n jammerlijk slachtofferverhaal op zal gaan hangen als jij nu doet. Het merendeel van de maatschappelijk sociale problemen die nu spelen hebben niets te maken met het slavernijverleden. Daar kun je simpelweg niet meer op terugvallen 200 jaar later. Als jij een vrouw bezwangert en daarna de benen neemt is dat jouw keuze, en die van jou alleen. Daar draag jij dus ook de volledige verantwoordelijkheid voor. De maatschappelijk sociale problemen zijn terug te voeren op opleidingsniveau, alcohol en drugsmisbruik, losse seksuele moraal en van dag tot dag leven. Tijd om uit je slachtofferrol te kruipen, je hebt het in eigen hand.

Jij blijft passief wachten met een trillend lipje tot ze jouw falen niet op jouw projecteren maar op wat jouw voorvader, die jij nooit hebt gekend en wiens kinderen jij zelfs nooit hebt gekend, is aangedaan. Stop daarmee.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 10 april 2017 @ 11:47:09 #192
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170124444
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, ik krijg geen schuldgevoel van je post en ik vind ook dat geen enkele europeaan zich schuldig hoeft te voelen over wat er 200 jaar geleden zich heeft afgespeeld.

En waarom zou ik ook? Ik ben zelf zwart, nakomeling van een slaaf. Mijn halve familie woont in het binnenland van Suriname maar ik zal de LAATSTE zijn die zo’n jammerlijk slachtofferverhaal op zal gaan hangen als jij nu doet. Het merendeel van de maatschappelijk sociale problemen die nu spelen hebben niets te maken met het slavernijverleden. Daar kun je simpelweg niet meer op terugvallen 200 jaar later. Als jij een vrouw bezwangert en daarna de benen neemt is dat jouw keuze, en die van jou alleen. Daar draag jij dus ook de volledige verantwoordelijkheid voor. De maatschappelijk sociale problemen zijn terug te voeren op opleidingsniveau, alcohol en drugsmisbruik, losse seksuele moraal en van dag tot dag leven. Tijd om uit je slachtofferrol te kruipen, je hebt het in eigen hand.

Jij blijft passief wachten met een trillend lipje tot ze jouw falen niet op jouw projecteren maar op wat jouw voorvader, die jij nooit hebt gekend en wiens kinderen jij zelfs nooit hebt gekend, is aangedaan. Stop daarmee.
Je maakt allerlei aannames over mij die niet kloppen en je doet dat op een beledigend manier.

Ik wacht helemaal niet passief op iets. Ben heel actief op allerlei gebieden. 😉
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170124485
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 11:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je maakt allerlei aannames over mij die niet kloppen en je doet dat op een beledigend manier.

Ik wacht helemaal niet passief op iets. Ben heel actief op allerlei gebieden. 😉
- Een belediging is vaak niet meer dan een ongemakkelijke waarheid die je liever niet hoort -

Hans Teeuwen
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170127002
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:43 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Mooi eiland hoor, zou er zo kunnen wonen.
Ja wij willen er heen vanwege het klimaat, hoef er verder geen moeilijke taal te leren spreken, lijkt me heerlijk ontspannen.
pi_170127060
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik stoor me enorm aan het slachtofferschap van Keep_Walking.

Ik vermoed dat hij ook een exemplaar van Black Athena in zijn boekenkast heeft staan. De meeste mensen zijn wel bekend met het slavernijverleden van Nederland en welke rol de antillen en Suriname innamen in dat verleden. Het is ook onnodig om te zeggen dat honderden jaren slavernij zijn sporen zal hebben nagelaten. Maar daar houdt het wat mij betreft dan ook op.

Keep_Walking ziet zichzelf in de eerste plaats als zwarte man, vervolgens als antilliaan, en dan pas als mens. Al zijn lotgevallen zijn dus eerst onderhevig aan zijn zwart zijn, vervolgens aan zijn antilliaan zijn, en daarna pas onderhevig aan hem als mens. Dat is natuurlijk makkelijk verantwoordelijkheid van je afschuiven. Wanneer jij allles om je heen ziet als het gevolg van zwart of niet wit zijn, hoef je niet kritisch te kijken naar je eigen handelen en zie je overal racisme om je heen, waar jij vervolgens weer slachtoffer van bent. Dat is een levenshouding waar ik helemaal niets mee kan en waar ik 0,0 respect voor op kan brengen. Alsof jij een willoos slachtoffer van je verleden bent, niet verantwoordelijk te houden voor je eigen handelen.

Door steeds alles terug te voeren op de slavernij blijf je hangen in het verleden en kom je geen stap verder. Alsof vrouwen anno 2017 hun voorkeur voor hun haar nog laten beinvloeden door wat er 200 geleden speelde. Het bizarre idee alleen al. Zwarte vrouwen willen stijl haar omdat Beyonce, Michelle Obama en Tyra Banks stijl haar hebben. Laten we nu niet doen alsof Shaneeqya uit Hoogvliet daar diepere politieke of cultuurhistorische motieven achter heeft. Alsof zwarte vrouwen willoze slachtoffers zijn van de oerdriften van zwarte mannen 200 jaar geleden, alsof zwarte vrouwen geen verstand hebben.

Slavernij was een verschrikkelijke episode, maar als jij net doet alsof jij daar 200 jaar later nog dagelijks door wordt beïnvloedt ben je niet serieus te nemen. Waarom Antillianen het wel slecht doen:

- Taalachterstand
- Bovengemiddeld vaak psychische problemen
- Laag opleidingsniveau
- Drugs
- Verslaafd aan de status van een levensstijl die ze niet kunnen betalen.
- Vandaag leven en niet aan morgen denken. En dan morgen dus in de problemen komen.
Nou hier ben ik het wel mee eens.

Ik moest trouwens wel lachen om je haardracht verhaal, daar komt meestal bij dat we vaak mooi vinden wat een ander heeft, ik zou ook wel graag een enorme bos krullen willen hebben, heb stijl haar, maar als ik de mensen hoor met krullen die vervloeken hun haar wel eens dat het nooit 'wil zitten' en die zouden dolgraag stijl haar willen hebben.
pi_170127437
Ze gaan vreemd omdat ze onfatsoenlijke Antillianen zijn. Dat hele lulverhaal over slavernij gaat verder nergens over.
Conscience do cost.
  maandag 10 april 2017 @ 15:39:28 #197
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170128122
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:04 schreef ems. het volgende:
Ze gaan vreemd omdat ze onfatsoenlijke Antillianen zijn.
Enige juiste antwoord.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_170128148
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:39 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Enige juiste antwoord.
Waarom heb je Antillianen doorgestreept? Het gaat toch om Antillianen? :P
Conscience do cost.
  maandag 10 april 2017 @ 16:56:37 #199
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170129779
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 14:40 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nou hier ben ik het wel mee eens.

Ik moest trouwens wel lachen om je haardracht verhaal, daar komt meestal bij dat we vaak mooi vinden wat een ander heeft, ik zou ook wel graag een enorme bos krullen willen hebben, heb stijl haar, maar als ik de mensen hoor met krullen die vervloeken hun haar wel eens dat het nooit 'wil zitten' en die zouden dolgraag stijl haar willen hebben.
Even voor de duidelijkheid. Wat is dan wel de waarheid?

Want ik heb best wat sterke argumenten met bewijzen gegeven. Ik zeg niet dat mijn argument het hele verhaal is, maar zeker een onderdeel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 11-04-2017 08:46:39 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170145533
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 16:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid. Wat is dan wel de waarheid?

Want ik heb best wat sterke argumenten met bewijzen gegeven. Ik zeg niet dat mijn argument het hele verhaal is, maar zeker een onderdeel.
Ik vind je argumenten helemaal niet sterk. De argumenten bijvoorbeeld die jegeeft waarom veel zwarten op blanke vrouwen vallen.

Ik heb een blanke vrouw, simpelweg omdat ik haar aantrekkelijk vond en zij mij ook zag zitten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')