abonnement Unibet Coolblue
pi_7270904
quote:
Op woensdag 11 december 2002 15:42 schreef Bigsmile het volgende:
Ik kreeg dus te horen van een vrouw dat een twee-persoonsbed wel een meer uitnodigende uitstraling heeft. Niet puur een uitnodiging voor sex , maar meer zo van: er is ruimte voor een vrouw in mijn huisje .

Dat is dus onzin?


Ik vind er wel wat inzitten....
Maar ik word dan ook gillend gek van met zijn 2en slapen in een 1persoonsbed.
A clean house is a sign of a wasted life.
  woensdag 11 december 2002 @ 15:45:31 #27
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_7270921
quote:
Op woensdag 11 december 2002 15:40 schreef Tally het volgende:
Doet me helemaal niets.. Ik slaap al 3 jaar samen met mijn vriend in een een persoonsbedje.. 5 dagen in de week...
Dat je zoiets kan, ik zou al psychotisch afgevoerd zijn.

"tununu 1 nacht alleen.. owwohh 1 nacht alleen.. " etc.
Liefst elke nacht alleen maarja. Na de sex lekker alleen ergens in slaap vallen. Hmm misschien iets voor een aparte topic, wie dat nog meer heeft

pi_7270955
quote:
Op woensdag 11 december 2002 15:42 schreef Bigsmile het volgende:
Ik kreeg dus te horen van een vrouw
Dat is dus onzin?


Ja
Doh!
pi_7270965
Ook als ik alleen slaap, doe ik dat liever in een 2-persoonsbed dan in een 1-persoons. Het feit dat ik een 2-persoonsbed heb zegt niks over mijn amoureuze verleden
pi_7270970
quote:
Op woensdag 11 december 2002 15:45 schreef DeWaarheid het volgende:

[..]

Dat je zoiets kan, ik zou al psychotisch afgevoerd zijn.

"tununu 1 nacht alleen.. owwohh 1 nacht alleen.. " etc.
Liefst elke nacht alleen maarja. Na de sex lekker alleen ergens in slaap vallen. Hmm misschien iets voor een aparte topic, wie dat nog meer heeft


In het begin had ik er erg moeite mee.. Maar alles went.. Zelfs een vent
Na die 5 dagen moet ik ook echt ff naar huis.. Want dan ben ik gesloopt.. Maar t kan zeker.. En nog 2 maanden dan kan ik voor altijd (uhm ja) in een 2 persoonsbed liggen.. Dan gaan we samenwonen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 11 december 2002 @ 15:51:38 #31
1687 poep
praat geen poep
pi_7271037
je heb het dan iig niet koud!!!
houdt van spannend...
pi_7271053
quote:
Op woensdag 11 december 2002 15:42 schreef Bigsmile het volgende:
Ik kreeg dus te horen van een vrouw dat een twee-persoonsbed wel een meer uitnodigende uitstraling heeft. Niet puur een uitnodiging voor sex , maar meer zo van: er is ruimte voor een vrouw in mijn huisje .

Dat is dus onzin?


Ik denk dat er een verschil is tussen een eigen huisje hebben met een eenpersoonsbed, of nog thuis wonen of op kamers met een eenspersoonsbed.

Ik zou toch inderdaad raar staan te kijken als ik in een eigen huisje/ flatje of wat voor eenw oning dan ook een eenpersoonsbed zou tegenkomen...

Maar okee ik zou er niet op af knappen, dat niet...

  woensdag 11 december 2002 @ 16:14:57 #33
6974 Zomer
1 Zon maakt een Zomer
pi_7271512
Of je kijkt verder dan je neus lang is...

Woon op mezelf met een eenpersoonsbedje. Als het nodig is dan heb ik in een "wip" mijn majestieuse 2-persoons slaapbank omgetoverd tot een riant bed waarin alle ruimte is voor 2 personen

Soms moet je een beetje creatief denken...

Yessss, lente!
pi_7271805
quote:
Op woensdag 11 december 2002 15:42 schreef Bigsmile het volgende:
Ik kreeg dus te horen van een vrouw dat een twee-persoonsbed wel een meer uitnodigende uitstraling heeft. Niet puur een uitnodiging voor sex , maar meer zo van: er is ruimte voor een vrouw in mijn huisje .
Ik kan me wel voorstellen dat het zo over kan komen, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het er mee eens ben. Ik slaap momenteel in een 1-persoonsbed en als er een vrouw in mijn huisje komt dan maak ik daar dan wel ruimte voor. Ik mis eerlijk gezegd de noodzaak om daar van tevoren rekening mee te houden (en als single in een koud 2-persoonsbed te slapen) alsof mijn leven niet compleet is zonder.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_7272219
Ik ben blij te lezen dat er hier genuanceerd over wordt gedacht.

En wat een creativitiet vertonen we als het om bedden en onverwacht gezelschap gaat.

O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
pi_7272300
ik kies toch voor optie 1....
pi_7272594
quote:
Op woensdag 11 december 2002 14:43 schreef mvt het volgende:

[..]

Even als man gesproken : In een kleine kamer zet ik geen kingsize bed, dan maar een extra matras, bed tegen de muur matrassen op de grond (1 vd redenen waarom ik WEL een extra groot dekbed heb)


Precies. Wat moet je met een 2-persoonsbed als je geen vriendin hebt? Ik zou dan iedere dag denken: goh, da's eigenlijk voor twéé personen
pi_7272874
eenpersoons roeleert

lekker erop of eronder

pi_7272884
quote:
Op woensdag 11 december 2002 15:42 schreef Bigsmile het volgende:
Ik kreeg dus te horen van een vrouw dat een twee-persoonsbed wel een meer uitnodigende uitstraling heeft. Niet puur een uitnodiging voor sex , maar meer zo van: er is ruimte voor een vrouw in mijn huisje .

Dat is dus onzin?


NEEEEEE!!! das geen onzin... als ik tegen een willekeurige jongen zeg: "ik heb een 2-persoons bedje" wil hij meteen mee naar huis... het nodigt zeker uit!
If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_7272903
Een trio zit er in ieder geval niet in
pi_7272934
'k Moet nog eens zo'n 1m20 bed kopen... Twijfelaar heet dat toch he?
Met 2 personen in mijn huidige 80cm bedje is toch te krap eigenlijk...

En ach, ik geloof niet dat het al dan niet hebben van een 2-persoons bed erg veel zegt over de eigenaar. Niet voldoende in ieder geval.

pi_7272950
quote:
Op woensdag 11 december 2002 15:42 schreef Bigsmile het volgende:
Ik kreeg dus te horen van een vrouw dat een twee-persoonsbed wel een meer uitnodigende uitstraling heeft. Niet puur een uitnodiging voor sex , maar meer zo van: er is ruimte voor een vrouw in mijn huisje .

Dat is dus onzin?


Da's onzin. Mijn oude huisgenootje was maar wat blij dat haar vriendje een eenpersoonsbed had. Dan had hij er tenminste niet zo veel gehad. Of was het al lang geleden. Ja ook mooie vrouwen hebben zo hun onzekerheden.
pi_7273013
quote:
Op woensdag 11 december 2002 17:20 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet nog eens zo'n 1m20 bed kopen... Twijfelaar heet dat toch he?
Met 2 personen in mijn huidige 80cm bedje is toch te krap eigenlijk...

Twijfelaartjes zijn helemaal top. Klein genoeg voor twee en groot genoeg voor één. Het beste van een éénpersoonsbed en een twee persoonsbed in één bed samengevat.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  FOK!fotograaf woensdag 11 december 2002 @ 17:28:49 #44
17893 Forno
pi_7273102
Lekker knus, toch liever een twijfelaar... met tweepersoons bedovertrek.
  woensdag 11 december 2002 @ 17:50:18 #45
36657 macabre
slikken kreng!
pi_7273535
zeikwijven altijd

Ik heb slechts een 1 persoonsmatras. so what, als je het niet bevalt ga je maar lekker op de grond slapen

Mijn ex had een fucking kingsize bed voor 4 personen (leek het wel), wel aardig maar voor een flinke wip heb je toch maar 2 vierkante meter nodig

  woensdag 11 december 2002 @ 17:59:57 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7273732
quote:
Op woensdag 11 december 2002 14:38 schreef Bigsmile het volgende:
Stel je komt als vrouw bij een man thuis, die op zichzelf woont, maar nog wel in een 1-persoonsbed slaapt. Wat is dan het eerste dat je denkt?

- Hij heeft weinig vrouwen gehad
- Hij heeft weinig geld
- Hij is nog niet volwassen
- Vrouwen zijn niet welkom hier
- Knus, zo'n klein bed
- Anders, namelijk...

Just wondering...


Ik ben een man maar volgens mij denken ze er niet echt bij na.

Heb alleen wel eens gehoord dat "we wel een ander bed moeten nemen".
zij had trouwens ook een 1pers bed.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_7274294
quote:
Op woensdag 11 december 2002 17:50 schreef macabre het volgende:
wel aardig maar voor een flinke wip heb je toch maar 2 vierkante meter nodig
echt niet.. meer...

[edit] ow er staat flinke, niet goede..

  woensdag 11 december 2002 @ 18:32:19 #48
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7274325
Op zich zou het mij niet uitmaken, maar ik denk dat m'n vriend dan nog slechter slaapt door mij... Nu met een 2 persoonsbed pik ik alle ruimte al in en lig ik over hem heen...dus dan moet het wel helemaal beroerd zijn..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_7283303
quote:
Op woensdag 11 december 2002 14:38 schreef Bigsmile het volgende:
Stel je komt als vrouw bij een man thuis, die op zichzelf woont, maar nog wel in een 1-persoonsbed slaapt. Wat is dan het eerste dat je denkt?
quote:
- Hij heeft weinig vrouwen gehad
Onzin natuurlijk voor het zelfde geld lag hij alleen bij haar thuis.
quote:
- Hij heeft weinig geld
Of te weinig ruimte?
quote:
- Hij is nog niet volwassen
uhm daar ga ik niet eens op in, volwassenheid gebaseerd op je bed.
quote:
- Vrouwen zijn niet welkom hier
Mannen dan wel?
quote:
- Knus, zo'n klein bed
Hmm dat zal dan wel eerder.
quote:
- Anders, namelijk...
Ik heb zelf ook een 1pers bed, en daar passen makelijk 2 mensen in, op elkaar dan , maar ik heb geen omdat ik geen 2 pers bed nodig heb. en toch gebrek heb aan ruimte.

dit geeft hopelijk verlichting, nu je dit gehoord heb van een "Kenner"

the blade is not a weapon of peace, but one of justice.
pi_7283426
quote:
Op woensdag 11 december 2002 17:17 schreef Jummy het volgende:
NEEEEEE!!! das geen onzin... als ik tegen een willekeurige jongen zeg: "ik heb een 2-persoons bedje" wil hij meteen mee naar huis... het nodigt zeker uit!
Ja maar lieverd, je moet ook niet naar een willekeurige jongen lopen en zeggen "ik heb een 2-persoons bedje", want dan wil ie inderdaad meteen mee naar huis..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')