abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170094234
registreer om deze reclame te verbergen
Die facebookstreams openen bij mij niet via de linkjes. Zijn het facebookpagina's van fansites?
pi_170094393
gevonden ^^
pi_170094963
Lammert tweet dat Azerbeidzjan stond te playbacken bij EIC :o
Is het weer zo ver?
pi_170095654
Roemenie nu , thevoice4ever kom er maar in
pi_170096444
Italy en Nederland gemist😡
Stream dood
pi_170096623
Italy😍😍
  zondag 9 april 2017 @ 00:04:36 #158
204179 grazz
..:: Amsterdam 2018 ::..
  zondag 9 april 2017 @ 00:05:27 #159
204179 grazz
pi_170097011
Hij moet echt zo keihard winnen _O_ O+

Geweldig hoe die op dat podium beweegt en dat hele publiek meekrijgt.
Namastť Alť!
  zondag 9 april 2017 @ 00:07:06 #160
204179 grazz
pi_170097033
ff gauw een linkje. Wiwi upload ze wel snel volgens mij

https://www.youtube.com/user/wiwibloggs/videos
Namastť Alť!
pi_170097119
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 april 2017 21:19 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-

Hij schreef zelfs nog dat het ook heus zonder foto mocht. Ik ben zo'n schijterd :')
Richard?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_170097153
Ze doen het wel goed hoor
pi_170097359

Ik vind dit het beste live optreden van hun tot nu toe.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170097399
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 00:33 schreef ato het volgende:

woooooow O+
pi_170097433
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 00:14 schreef Ole het volgende:

[..]

Richard?
Nee Reza. ;)
pi_170097504
quote:
Die ALEEEEEEE van het publiek!

_O_ _O_ _O_

En zijn energie! Geweldig :D
  zondag 9 april 2017 @ 01:05:03 #167
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_170097804
quote:

Goed optreden, jammer dat Blanche er niet was.
  zondag 9 april 2017 @ 02:27:18 #168
204179 grazz
pi_170098468
quote:

^O^
Namastť Alť!
pi_170100727

wow, echt mooi optreden, en ja ik vind het cool dat ze het publiek zo erbij willen betrekken O+

ik vind ze live steeds beter worden als duo, er was al chemie maar ik vind het goed teamwork, en Alex zijn rappende stukjes en ook interactie naar het publiek wordt ook beter :)
#TeamHuntelaar ♥ ♥
pi_170101681
EIC was echt geweldig......

Heb geen woorden ervoor want ik heb zo genoten gisteravond.

En natuurlijk even shout-out naar mijn schatje van dit jaar:

Ze kreeg heel veel opmerkingen over waarom ze geen onderkant droeg, maar mensen moeten ff begrijpen dat ze heel veel gewicht verloren is, ze heeft een ontzettend goede reden om met dr body te pronken ;)
Being immortal is fun.
pi_170101978
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 10:38 schreef Nexum het volgende:
EIC was echt geweldig......

Heb geen woorden ervoor want ik heb zo genoten gisteravond.

En natuurlijk even shout-out naar mijn schatje van dit jaar:

Ze kreeg heel veel opmerkingen over waarom ze geen onderkant droeg, maar mensen moeten ff begrijpen dat ze heel veel gewicht verloren is, ze heeft een ontzettend goede reden om met dr body te pronken ;)
Wie vond je qua live performance de beste en de slechtste? :)
pi_170102079
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 10:59 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Wie vond je qua live performance de beste en de slechtste? :)
Afgezien van mijn favoriet, maar die hou ik er nu even buiten.

Ik vond sowieso Artsvik live echt ontzettend goed, ze leek eerst een beetje ongemakkelijk op het podium maar dat ging al vrij snel weg toen ze er eenmaal in kwam, en die vrouw kan haar vocals echt super goed beheersen!

Kasia Mos (Polen) heeft me ook zwaar verrast. Haar eerste live performance tijdens de nationale finale van Polen was echt bagger, maar ze heeft zeker voortuitgang geboekt.

Natuurlijk was Nederland ook echt een uitblinker: ze kregen het publiek helemaal mee (zelfs mij, en dat gebeurt niet zo vaak), en zoals altijd weer spot on vocals! Vond dit wel het beste live optreden van ze tot nu toe.

En Tamara uit GeorgiŽ was ook echt geweldig, die heeft 1 van de beste live vocals dit jaar, love haar.

Slechtste performances.... ja dan moet ik toch beginnen met SloveniŽ: afgezien van het feit dat het lied gewoon ontzettend saai is doet het live ook niet zoveel: niemand was echt enthousiast.

En ja ik vind het spijtig om te zeggen maar MacedoniŽ.... die gaat het niet goed doen als ze geen goede act neerzetten.... het komt gewoon niet goed over live
Being immortal is fun.
pi_170102137
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 11:05 schreef Nexum het volgende:

[..]

Afgezien van mijn favoriet, maar die hou ik er nu even buiten.

Ik vond sowieso Artsvik live echt ontzettend goed, ze leek eerst een beetje ongemakkelijk op het podium maar dat ging al vrij snel weg toen ze er eenmaal in kwam, en die vrouw kan haar vocals echt super goed beheersen!

Kasia Mos (Polen) heeft me ook zwaar verrast. Haar eerste live performance tijdens de nationale finale van Polen was echt bagger, maar ze heeft zeker voortuitgang geboekt.

Natuurlijk was Nederland ook echt een uitblinker: ze kregen het publiek helemaal mee (zelfs mij, en dat gebeurt niet zo vaak), en zoals altijd weer spot on vocals! Vond dit wel het beste live optreden van ze tot nu toe.

En Tamara uit GeorgiŽ was ook echt geweldig, die heeft 1 van de beste live vocals dit jaar, love haar.

Slechtste performances.... ja dan moet ik toch beginnen met SloveniŽ: afgezien van het feit dat het lied gewoon ontzettend saai is doet het live ook niet zoveel: niemand was echt enthousiast.

En ja ik vind het spijtig om te zeggen maar MacedoniŽ.... die gaat het niet goed doen als ze geen goede act neerzetten.... het komt gewoon niet goed over live
en Macedonie is toch al niet goed met de stagings, van wat we hebben gezien afgelopen jaren, ik vrees er ook voor terwijl Jana wel een leuke meid lijkt, jammer vind ik het ook :'(

ik ben het eens met jou over Slovenie, heel saai ja

maar je bent roemenie vergeten, live is veel beter dan studio toch of niet soms, en wees eerlijk :)
#TeamHuntelaar ♥ ♥
pi_170102146
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 11:08 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

en Macedonie is toch al niet goed met de stagings, van wat we hebben gezien afgelopen jaren, ik vrees er ook voor terwijl Jana wel een leuke meid lijkt, jammer vind ik het ook :'(

ik ben het eens met jou over Slovenie, heel saai ja

maar je bent roemenie vergeten, live is veel beter dan studio toch of niet soms, en wees eerlijk :)
Ik ben RoemeniŽ niet vergeten omdat RoemeniŽ me geen hol interesseert op dit moment _O-
Being immortal is fun.
pi_170102245
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 11:09 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ik ben RoemeniŽ niet vergeten omdat RoemeniŽ me geen hol interesseert op dit moment _O-
wat? dus jij vindt schreeuwende diva's leuker om aan te horen, ik eerlijk gezegd niet :'(

en Ilinca had nog wel een leuk sexy jurkje aan, jammer voor je :{
#TeamHuntelaar ♥ ♥
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')