abonnementen ibood.com bol.com
  zaterdag 8 april 2017 @ 18:06:37 #76
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170088484
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:07 schreef Selvaria het volgende:
Wij probeerden steeds Dr. Brown (wel de 1 speen), want die leek ze beter te pakken dan de Avent, maar de laatste dagen duwde ze die alleen maar weg. Vandaag weer eens de Avent uit de kast gepakt, en ze pakte hem gewoon. :o Na een paar seconden moest ze toch weer heel hard huilen omdat ze zich steeds verslikte, maar ze pakte hem tenminste. We proberen nu eerst de nieuwe Difrax fles, dan evt de Avent 0 speen en als laatst misschien nog de Dr. Brown prematuur speen. Als ze dan nog niet drinkt zoeken ze het op het kdv maar uit. :( zei ze heel stoer, maar ik zit er inmiddels best mee in mijn maag. Ik weet dat ze het wel zal overleven, maar ik ben bang dat ze alles dan 's nachts in wil halen en bij dreumes heb ik gemerkt dat ik slaapgebrek icm voor de klas staan niet zo heel denderend handle. :X
Breastflow was dus ook geen succes? ;(
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_170088690
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:06 schreef Chanty het volgende:

[..]

Breastflow was dus ook geen succes? ;(
Twee keer geprobeerd, maar daar leek ze helemaal niks uit te krijgen. :?
pi_170089607
Selvaria heb je een kersenspeen al geprobeerd? Is het enige waar goedzakje uit blieft te drinken.
Wie weet helpt het. Gewoon zo'n goedkope van de Etos of Kruidvat de allerkleinste met 1 druppeltje.

Ik heb sinds mijn bevalling last van brandend maagzuur.. echt niet normaal. Voor en tijdens mijn zwangerschap nooit last van gehad.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_170089838
Ik heb er ook las van vanaf zwangerschap en bevalling, begint nu minder te worden (6 maanden na bevalling). Had ook geen eetlust en is nog steeds maar matig :').
pi_170091087
Oeh Selvaria, ook al een spenenwinkel thuis? :') Wat een zoektocht kan dat zijn. Succes! Hier bleek uiteindelijk ook de Dr. Browns prematurenspeen d vondst.

Ik zit uitgeblust met koffie op de bank. Drukke dag. Toen we allebei wakker waren vanaf 5 uur omdat Max besloot om wakker te zijn (en te blijven!), ben ik maar lekker vroeg gaan hardlopen. Daarna naar R'dam voor een bijeenkomst ve opleiding en erna aangeschoven bij mijn 2 mannen, die op een terras zaten (natuurlijk). Max had dus grotendeels een dagje met zijn vader en had gruwelijk te weinig getukt. Daardoor was hij jengelig2, maar nu slaapt hij gelukkig.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:04 schreef LeSage het volgende:

[..]

Haaaa :D
Hier gaat het goed! S. is een hele kerel aan het worden O+ En hij krijgt een broertje ja!
Ik lurk hier altijd nog lekker mee, dus ik volg de verhalen van jouw snelle knapperd nog gewoon :)
Jaaaaa een broertje! Tof O+
Speciaal hoor, weer een baby!
reis ver I denk na I lach hard I duik diep I kom terug
pi_170091407
Oh ikke wat knap van je knapperd!
pi_170091430
het ging vandaag bij sm zo goed maar om 6 uur was hij moe, weten te rekken tot half 7 anders is het morgen om 4 uur ochtend voor hem. (Met gevolg dat hij morgen totaal uit z'n ritme is) Maar toen was hij te moe voor de fles en nu is hij wakker geworden en wil de fles nog niet en de speen ook eigenlijk niet. Maar zonder speen slaapt jij niet. Joy.
pi_170091562
Ojaaaa en Ikke, wat tof dat 'ie zit!

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 20:14 schreef Nazil het volgende:
het ging vandaag bij sm zo goed maar om 6 uur was hij moe, weten te rekken tot half 7 anders is het morgen om 4 uur ochtend voor hem. (Met gevolg dat hij morgen totaal uit z'n ritme is) Maar toen was hij te moe voor de fles en nu is hij wakker geworden en wil de fles nog niet en de speen ook eigenlijk niet. Maar zonder speen slaapt jij niet. Joy.
Dan is hij er vanavond dus gezellig bij! B:)B ;)
pi_170091589
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 20:18 schreef Quoi het volgende:
Ojaaaa en Ikke, wat tof dat 'ie zit!

[..]

Dan is hij er vanavond dus gezellig bij! B:)B ;)
Gezellig met z'n tween want man heeft verjaardag. Ben ik toch niet alleen thuis O+
pi_170091920
Mijn duracellkonijntje blieft alleen nog maar tussen 12 en 14 te slapen en daarna de hele dag niet meer tot ongeveer 19:30
pi_170091992
Ik zal wel een oud zeikwijf aan het worden zijn maar..

Mijn buurmeisje is jarig ze wordt 16. Driewerfhoera voor haar maar wat een tering herrie.

Tuinfeest, de vloer trilt van de bas, muziek knoer hard, goedzakje krijst al een uur van de herrie en door de bas ligt hij gewoon in zn bedje te trillen.

Terwijl mijn goedzakje echt nooit huilt. Ik vind het zo zielig voor hem.
pi_170092125
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 20:32 schreef Arja het volgende:
Mijn duracellkonijntje blieft alleen nog maar tussen 12 en 14 te slapen en daarna de hele dag niet meer tot ongeveer 19:30
Hier ook 1 tuk. Maar dan moet die wel plaatsvinden. Maarjaaaaaa. Is jouw duracellkonijntje 's avonds dan wel afgepeigerd en makkelijk naar bed te doen?

@RF: Noujaaaaaa zeg. Hoelaat stoppen feestjes voor 16jarigen tegenwoordig? * Quoi zoekt een emoticon van een wandelstok
pi_170092173
Uur of drie? :@
Appallingly dull, unimaginative, timid, lacking in initiative, spineless, easily dominated, no sense of humour, tedious company and irrepressibly drab and awful.
pi_170092185
Ik heb al wel eens de politie binnenshuis gebeld en ik kon ze niet verstaan aan de telefoon. Door de herrie. Ze zijn toen langs geweest bij de herriemakers. Hielp een half uur.
Ja ik had zelf moeten gaan en praten maar dat durfde ik niet bij die buren en ik was alleen thuis.
Succes vanavond.
pi_170092203
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 20:32 schreef Arja het volgende:
En is ze dan gezellig tot 19.30? En wat doe je dan de hele dag om haar te vermaken? :@

Mijn baby heeft nog steeds veel moeite met slapen, maar uiteindelijk lukt het toch op mij. Gelukkig maar, want na anderhalf uur wakker zijn is ze ook echt weer moe.
Hoe zit dat bij die van jullie eigenlijk, hoe lang zijn/waren die wakker met zes maanden? Ik kan niet wachten tot ze wat langer wakker is. Nu is het na anderhalf uur echt in oogjes wrijven.
pi_170092213
Het is kwart voor negen lieve mensen, op zaterdag :D
En je kunt ook even aanbellen na tien uur als het je te gek wordt.
Appallingly dull, unimaginative, timid, lacking in initiative, spineless, easily dominated, no sense of humour, tedious company and irrepressibly drab and awful.
pi_170092253
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 20:42 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hier ook 1 tuk. Maar dan moet die wel plaatsvinden. Maarjaaaaaa. Is jouw duracellkonijntje 's avonds dan wel afgepeigerd en makkelijk naar bed te doen?

@RF: Noujaaaaaa zeg. Hoelaat stoppen feestjes voor 16jarigen tegenwoordig? * Quoi zoekt een emoticon van een wandelstok
Normaal gesproken wel, maar nu ze zo verkouden is, spookt ze 's nachts. Tenminste ik hoop dat het daarmee te maken heeft en het straks weer over is.

Tukt max maar 1 keer ja? Ik dacht dat hij het slapen uitgevonden had
pi_170092336
De van mij doet twee lange slaapjes ( twee uur), of drie kortere (samen ook een uur of vier)... En dan nog ligt ze er van 19 tot 6.30 in ongeveer 's nachts. O+ :z
pi_170092372
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 20:46 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

En is ze dan gezellig tot 19.30? En wat doe je dan de hele dag om haar te vermaken? :@

Mijn baby heeft nog steeds veel moeite met slapen, maar uiteindelijk lukt het toch op mij. Gelukkig maar, want na anderhalf uur wakker zijn is ze ook echt weer moe.
Hoe zit dat bij die van jullie eigenlijk, hoe lang zijn/waren die wakker met zes maanden? Ik kan niet wachten tot ze wat langer wakker is. Nu is het na anderhalf uur echt in oogjes wrijven.
Ze heeft verschillende momenten dat ze echt wel moe is, oogjes wrijven en rode wangetjes enzo. Maar zich niet overgeven aan slapen.

Ze is wel overwegend vrolijk en vermaakt zich ook beter en langer zelf in de box of op het kleed. Rollen, met haar treintje spelen, activity center etc. En als ze dat niet doet gaan we boekjes lezen, in bad, knuffelen, vliegtuigje, even voor de tv of mee naar buiten in de tuin met een speeltje, wandelen, markt, winkelen, eendjes voeren, bij mijn ouders op de koffie
pi_170092524
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 20:48 schreef Arja het volgende:

[..]

Normaal gesproken wel, maar nu ze zo verkouden is, spookt ze 's nachts. Tenminste ik hoop dat het daarmee te maken heeft en het straks weer over is.

Tukt max maar 1 keer ja? Ik dacht dat hij het slapen uitgevonden had
Hoop het ook!

En ja, dat heeft hij. Het is alleen dus n grote tuk (11-14 uur doorgaans) en dan door tot bedtijd (19 uur). Zo vanaf 18 uur moeten we 'm wel een beetje gaan vermaken en ga ik vaak al pyjama aandoen, wassen etc, want dan kan hij weinig meer hebben. Hij heeft een dipje rond 17 uur, maar dan gebeurt er weer zoveel (eten/papa thuis/ophalen van opvang) dat hij een 'doorstart' maakt.

Maar ik denk dat het ene kind aan korte frequente slaapjes doet, en de ander aan n lange. Beiden OK lijkt me :)

Fijn dat het wel beter gaat bij jou, Mies! Er wordt nooit meer op me geslapen. Ook wel weer jammer.
pi_170092552
Tenzij we zwemmen, dan is er de zwemcoma :+
pi_170092564
Herkenbaar Arja, hier gaat madam ook gewoon mee de boodschappen doen, kinderen wegbrengen/ ophalen, wandelen, op bezoek (museum, vrienden, sport van de kinderen, ik sleep haar overal mee naar toe)... En thuis afwisselen: box, grond, eetstoel, wipstoel, draagzak... afhankelijk van haar humeur ;) . Televisie interesseert haar nog niet. 's Avonds tussen vijf en zes gaat de televisie aan en dan ligt ze er lekker bij op de bank, maar gaat ze toch gewoon spelen/ mijn aandacht zoeken.
pi_170092620
Molo normale muziek vind ik niet erg hoor. Maar dit staat echt op festival volume. Het is 7 straten verderop nog luid en duidelijk te horen. Daar stond ook al een vrouw te klagen. :')
pi_170092672
Ik draai zelf regelmatig harde takkeherrie, ook met baby, thuis en in de auto.
Larf hier tukt er gewoon doorheen, dat is best wel ideaal besef ik me goed.

Maar ik vind nu klagen wel al erg vroeg, hoe vervelend ook met baby
pi_170092760
Ik zet 'm sinds een paar dagen soms even lekker in zijn kinderstoel, met een soort kubus waar hij echt een uur mee zoet kan zijn, want draaien/drukken/trekken/gooien/inzijnmondstoppen. Hij zit er steeds lekkerder in en ik zet 'm vaak daar waar ik bezig ben.

En hoe meer moe hij is, hoe meer baat hij heeft bij een compactere bewegingsvrijheid. Dan hoef ik 'm echt niet op de grond of in de box te leggen, want teveel mogelijkheden. Dan wil hij van alles.. Dan dus vast in de wipper en dan is hij rustig. Afijn, afwisseling is ook the key word.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')