abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170398311
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:04 schreef Berkenboom het volgende:

[..]

Oplossing: Begin eerder in de avond :P
Seks plannen ;(

Maar goed, dan nog zijn sommige mannen slaperig na klaarkomen.
pi_170398326
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:09 schreef Berkenboom het volgende:

[..]

Dat zal best wel, maar toch niet zover dat je perse moet gaan slapen?

En geilheid kan ook overgaan in intimiteit en een wat rustigere vorm van spelen met elkaar, zoals zoenen, strelen, liefkozen etc.. En van daaruit bloeit het mogelijk ook weer op.
Voor ik weer kan zijn we een paar uur verder, en volgens mij hoeft het voor haar ook niet zo nodig.
pi_170398427
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Seks plannen ;(

Maar goed, dan nog zijn sommige mannen slaperig na klaarkomen.
Seks initiėren dan.. Of zit jullie te wachten tot je spontaan ergens geil van wordt?
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 22 april 2017 @ 10:20:35 #54
442397 UitStraling
pi_170398452
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:11 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Voor ik weer kan zijn we een paar uur verder, en volgens mij hoeft het voor haar ook niet zo nodig.
Of als ze zelf net klaar is gekomen loom en heel voorzichtig doorstoten en als je merkt dat ze niet meer haar nagels diep in je rug heeft van overgevoeligheid het tempo keihard opvoeren voor het ultieme toetje van haar leven *O*
pi_170398453
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:11 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Voor ik weer kan zijn we een paar uur verder, en volgens mij hoeft het voor haar ook niet zo nodig.
Dat hoor je best vaak ja bij mannen dan, misschien dan toch meer tijd in voorspel steken en meer op haar gericht zijn dan alleen de daad zeg maar. Dan duurt het in ieder geval een stuk langer en is er genoeg aandacht voor elkaar.
pi_170398488
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:20 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Of als ze zelf net klaar is gekomen loom en heel voorzichtig doorstoten en als je merkt dat ze niet meer haar nagels diep in je rug heeft van overgevoeligheid het tempo keihard opvoeren voor het ultieme toetje van haar leven *O*
De trauma afdeling belde net, of je wat minder zou willen adverteren met je duurloop :P Ze kunnen de vraag niet aan.
pi_170398530
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:20 schreef Berkenboom het volgende:

[..]

Dat hoor je best vaak ja bij mannen dan, misschien dan toch meer tijd in voorspel steken en meer op haar gericht zijn dan alleen de daad zeg maar. Dan duurt het in ieder geval een stuk langer en is er genoeg aandacht voor elkaar.
Ik laat haar voor gaan, ze krijgt genoeg aandacht.
pi_170398538
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:20 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Of als ze zelf net klaar is gekomen loom en heel voorzichtig doorstoten en als je merkt dat ze niet meer haar nagels diep in je rug heeft van overgevoeligheid het tempo keihard opvoeren voor het ultieme toetje van haar leven *O*
Het moet lekker zijn, geen pijn doen.
pi_170398546
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:25 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ik laat haar voor gaan, ze krijgt genoeg aandacht.
Mooi toch, geen probleem dus :P
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 22 april 2017 @ 10:29:37 #60
442397 UitStraling
pi_170398593
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:25 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ik laat haar voor gaan, ze krijgt genoeg aandacht.
Als je dit altijd doet volgens een vast stramien dan is het net zo spannend als je lievelingsboek 306 keer achtereen lezen of je moet haar af en toe gewoon neuken tussendoor aan het aanrecht terwijl ze in de pan soep staat te roeren, dan kan het wel een beetje werken
pi_170398613
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Als je dit altijd doet volgens een vast stramien dan is het net zo spannend als je lievelingsboek 306 keer achtereen lezen of je moet haar af en toe gewoon neuken tussendoor aan het aanrecht terwijl ze in de pan soep staat te roeren, dan kan het wel een beetje werken
Saai is het zeker niet met haar.
pi_170398676
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Als je dit altijd doet volgens een vast stramien dan is het net zo spannend als je lievelingsboek 306 keer achtereen lezen of je moet haar af en toe gewoon neuken tussendoor aan het aanrecht terwijl ze in de pan soep staat te roeren, dan kan het wel een beetje werken
Je gaat ervan uit dat seks altijd spannend moet zijn? Dan hoop ik dat je veel fantasie en lef weet op te bouwen, want dat houdt een keer op namelijk.. En dan hoop ik toch dat je ook de intieme kant van seks hebt weten te cultiveren.

Uiteraard is de spanning een onderdeel van geilheid, maar zolang je de andere kant weet te waarderen dan is het geen dealbreaker.

Mensen die saaie seks omschrijven zijn ook veelvuldig degene die zich enkel en alleen op geilheid richten, en dan ga je snel scheef, mede omdat er dan ook duidelijk geen openheid in communicatie is en gebrek aan creativiteit. En dus ook intimiteit en verbinding niet aangaan of opmerken als zijnde een onderdeel van seksualiteit.

Ik zeg het trouwens heel algemeen hoor, omdat er toch veel zijn die dit niet zo ervaren lijkt het.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 22 april 2017 @ 10:44:05 #63
442397 UitStraling
pi_170398756
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:37 schreef Berkenboom het volgende:

[..]

Je gaat ervan uit dat seks altijd spannend moet zijn? Dan hoop ik dat je veel fantasie en lef weet op te bouwen, want dat houdt een keer op namelijk.. En dan hoop ik toch dat je ook de intieme kant van seks hebt weten te cultiveren.

Uiteraard is de spanning een onderdeel van geilheid, maar zolang je de andere kant weet te waarderen dan is het geen dealbreaker.

Mensen die saaie seks omschrijven zijn ook veelvuldig degene die zich enkel en alleen op geilheid richten, en dan ga je snel scheef, mede omdat er dan ook duidelijk geen openheid in communicatie is en gebrek aan creativiteit. En dus ook intimiteit en verbinding niet aangaan of opmerken als zijnde een onderdeel van seksualiteit.

Ik zeg het trouwens heel algemeen hoor, omdat er toch veel zijn die dit niet zo ervaren lijkt het.
Natuurlijk, seks is voor mij het intiemste wat er te bedenken valt zowat, ik stip alleen het evenwicht ertussenin aan, seks met je geliefde mag/moet juist heel intiem zijn maar mag met dezelfde ook gewoon nog steeds plat neuken zijn, zij wil ook wel eens gewoon keihard genomen worden alsof ze slechts een lustobject is
pi_170398893
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:18 schreef Berkenboom het volgende:

[..]

Seks initiėren dan.. Of zit jullie te wachten tot je spontaan ergens geil van wordt?
Hmm ja, ik vind het persoonlijk wel moeilijk initiėren als ik niet al een beetje zin heb.

Maar daar zit wel een beetje ons probleem. :') Dus je hebt een goed punt wat dat betreft.
pi_170398944
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:44 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Natuurlijk, seks is voor mij het intiemste wat er te bedenken valt zowat, ik stip alleen het evenwicht ertussenin aan, seks met je geliefde mag/moet juist heel intiem zijn maar mag met dezelfde ook gewoon nog steeds plat neuken zijn, zij wil ook wel eens gewoon keihard genomen worden alsof ze slechts een lustobject is
De balans daar tussen moet wel goed zijn.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 22 april 2017 @ 11:01:19 #66
442397 UitStraling
pi_170399002
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hmm ja, ik vind het persoonlijk wel moeilijk initiėren als ik niet al een beetje zin heb.

Maar daar zit wel een beetje ons probleem. :') Dus je hebt een goed punt wat dat betreft.
Exje ging wel eens zonder iets te zeggen bijna of geheel naakt wijdbeens op de bank zitten, zomaar of ze nu zelf zin en tijd had of niet, gewoon doen
pi_170399402
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:44 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Natuurlijk, seks is voor mij het intiemste wat er te bedenken valt zowat, ik stip alleen het evenwicht ertussenin aan, seks met je geliefde mag/moet juist heel intiem zijn maar mag met dezelfde ook gewoon nog steeds plat neuken zijn, zij wil ook wel eens gewoon keihard genomen worden alsof ze slechts een lustobject is
Ze is niet van glas nee :P
pi_170399523
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hmm ja, ik vind het persoonlijk wel moeilijk initiėren als ik niet al een beetje zin heb.

Maar daar zit wel een beetje ons probleem. :') Dus je hebt een goed punt wat dat betreft.
Nou ja, probleem.. Kwestie van zoeken naar een oplossing, je kunt namelijk prima andersom denken en de mood zetten, op welke manier dan ook die voor jullie werkt, romantisch, muziek, geuren, whatever dan ook, en dan ga je vanzelf een bepaalde richting op.

De zin komt dan vanzelf wel als het goed gaat, kwestie van tijd nemen voor elkaar zonder gelijk verwachtingen hebben, daar is heel veel over te vinden online. Ook elkaar teasers sturen tijdens een werkdag, of opdrachten die seksueel zijn, leef je uit zou ik zeggen, verbreed je horizon voor zover die misschien nog niet geprobeerd is :)
  zaterdag 22 april 2017 @ 11:36:50 #69
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_170399766
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
Er zijn ook genoeg vrouwen die gewoon 5 min keihard stampen lekker vinden en waar de voorkeur naar uit gaat dan 20 min langzaam penetreren hoor.
Maar 5 minuten hard stampen is dan ook niet vroegtijdig klaarkomen.
pi_170399946
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:36 schreef Flogging het volgende:

[..]

Maar 5 minuten hard stampen is dan ook niet vroegtijdig klaarkomen.
Exact. Alles onder de minuut of zelfs voordat men penetreert is vroegtijdig, tot 5 minuten klungelen, en daarboven tot 15 normaal, en alles daarboven kijkt je intens strak aan op zaterdagavond :P
pi_170400046
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:26 schreef Berkenboom het volgende:

[..]

Nou ja, probleem.. Kwestie van zoeken naar een oplossing, je kunt namelijk prima andersom denken en de mood zetten, op welke manier dan ook die voor jullie werkt, romantisch, muziek, geuren, whatever dan ook, en dan ga je vanzelf een bepaalde richting op.

De zin komt dan vanzelf wel als het goed gaat, kwestie van tijd nemen voor elkaar zonder gelijk verwachtingen hebben, daar is heel veel over te vinden online. Ook elkaar teasers sturen tijdens een werkdag, of opdrachten die seksueel zijn, leef je uit zou ik zeggen, verbreed je horizon voor zover die misschien nog niet geprobeerd is :)
Wordt aan gewerkt ;) Open communicatie is er in ieder geval, dus dan komt die oplossing er wel.
pi_170400065
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wordt aan gewerkt ;) Open communicatie is er in ieder geval, dus dan komt die oplossing er wel.
Top, dan komt het altijd goed!
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 22 april 2017 @ 11:56:43 #73
442397 UitStraling
pi_170400152
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wordt aan gewerkt ;) Open communicatie is er in ieder geval, dus dan komt die oplossing er wel.
En weet je, als je al een paar jaartjes samen bent en ook samenwoont dan kan seks ook gewoon seks geworden zijn, zeker als je beiden een druk leven leid, valt weinig meer aan te doen dan, alles wat je nu extra als initiatief neemt kan een of twee keer werken maar daarna normaliseert het zich weer.......zolang er maar genoeg over blijft om van te houden en elkaar superleuk te vinden, je hoeft elkaar in een langdurige relatie ook niet elke dag meer compleet kapot te neuken en elkaar het lekkerste snoepje op Aarde te vinden, on to the next fase in life O+
pi_170400276
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]

En weet je, als je al een paar jaartjes samen bent en ook samenwoont dan kan seks ook gewoon seks geworden zijn, zeker als je beiden een druk leven leid, valt weinig meer aan te doen dan, alles wat je nu extra als initiatief neemt kan een of twee keer werken maar daarna normaliseert het zich weer.......zolang er maar genoeg over blijft om van te houden en elkaar superleuk te vinden, je hoeft elkaar in een langdurige relatie ook niet elke dag meer compleet kapot te neuken en elkaar het lekkerste snoepje op Aarde te vinden, on to the next fase in life O+
Ook geen problemen mee, als het er maar van komt. Dat het meer moeite kost dan voorheen om geil te worden is logisch. Maar ik denk dat ik er gewoon aan moet wennen dat het meer effort vraagt zegmaar... in plaats van dat het vanzelf gaat omdat je allebei zin hebt :P

Maar goed, dat is niet het onderwerp van dit topic.
pi_170403182
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook geen problemen mee, als het er maar van komt. Dat het meer moeite kost dan voorheen om geil te worden is logisch. Maar ik denk dat ik er gewoon aan moet wennen dat het meer effort vraagt zegmaar... in plaats van dat het vanzelf gaat omdat je allebei zin hebt :P

Maar goed, dat is niet het onderwerp van dit topic.
Maar.. wat ik me dan afvraag he. Als jij een hem gaat zitten plukken omdat je zin hebt, gaat hij daar dan niet in mee? En omgekeerd? Als hij beetje een je gaat zitten? Komt meestal toch vanzelf wel goed? :P Mja ik vind dit soort shit geloof ik ook beetje moeilijk om me in in te leven want ik heb eigk meestal wel zin :') maar ik kan me wel voorstellen dat als je totaal geen zin hebt en je partner wel, dat t dan niks wordt. Ofzo.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')