abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 7 april 2017 @ 10:24:08 #1
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_170059724
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzzie, Eggs en Droopie :*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 7 april 2017 @ 10:36:11 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_170059895
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 23:06 schreef Andromache het volgende:
Ik heb geen eisenpakket aan een man, ik wil bepaalde dingen in een relatie, dat is wat anders.
-Moet willen verhuizen naar het noorden wat zo heilig is
-Moet kinderen willen
-Moet lief zijn maar niet te
-Moet dominant zijn maar niet te
-Moet met jouw familie en vrienden combineren (en je vult hieronder al aan dat dat kennelijk ook meteen samen met zijn vrienden moet gaan)
Etc.

Dus please... :')
quote:
Samen enorm kunnen lachen, samen heel veel plezier maken, lief en zorgzaam voor elkaar zijn, elkaar aantrekkelijk vinden, samen kindjes maken, samenwonen dichter in de buurt van mijn familie en vrienden, en dat is vast te combineren met de zijne, met elkaar kunnen praten over wat er zoal in de wereld gebeurt, liefst samen kunnen genieten van een aantal interesses zoals muziek. Dat zijn echt geen gekke wensen in een relatie.
Dit zijn ideaalscenario's en samen met je romantische foto waar je week van wordt ( :') !) baart me dat vooral zorgen over je gesteldheid. Je bent een slimme vrouw en ziet er voor zover ik kan zien prima uit, maar je bent nu jezelf vooral aan het voorbereiden op niets anders dan een ramp en dan ga je klagen als het fout gaat. Dat constante vergelijk met anderen levert je vooral veel verkeerde beelden op die niet aan de realiteit getoetst zijn.

quote:
Ok, ik stel me hier enorm kwetsbaar op en ik spui alle brainfarts, maar er hoeft hier niet onredelijk gebasht te worden. Inderdaad, ik gá gewoon (voor mij niet zo gewoon soms, maar het kan écht wel) en jullie vinden er maar van wat je er van vindt. /care Goedenavond. Ok, geen dagboekposts meer.
Je stemming gaat dan ook alle kanten op en het lijkt erop dat je moeite hebt met emotieregulatie. Wellicht zou je daar eerst eens aan moeten werken, daarna aan je zelfbeeld (en waarom de neuk je jezelf met iedereen moet vergelijken, dit is toch jouw leven?)
Pas als je een stemming krijgt dat je er ook gewoon mag zijn zonder door (maatschappelijke) hoepeltjes hoeft te springen lijkt het me verstandig me op daten te gaan richten. Geloof me, als ik je zou leren kennen en je lijkt enigszins op je posts hier dan zou ik me in een relatie meer hulpverlener gaan voelen dan partner.

Get to work.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 09:41 schreef ook_gek het volgende:
Aan alles merk en zie je dat jij zelf nog met je zelf een vrij lange weg te gaan hebt. En dat is niet erg, want het is iets waar je zelf met behulp van anderen wat aan kan doen. Richt je zelf op je zelf en ga er voor. En laat die drang van een relatie enz gewoon eens los. Probeer het eens 6 maanden wat heb je te verliezen? Je bent nog jong dus je hebt nog alle tijd.

Stop ook kijken naar anderen, want het boeit niet wat anderen wel of niet doen. En niet alles is wat het lijkt. Alleen vergeten veel mensen dat vaak.
Dit dus. Sluit ik me volledig bij aan. Aan de slag met jezelf en intussen je niet van de slag laten brengen maar het jezelf ook niet compleet onmogelijk maken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_170060105
Zo kan het in dit nieuwe deel weer verder gaan over daten in plaats van hele analyses over Andromache.

Dank u!
Hell To The Liars
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:18:06 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_170060630
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 10:46 schreef Droopie het volgende:
Zo kan het in dit nieuwe deel weer verder gaan over daten in plaats van hele analyses over Andromache.

Dank u!
Ik denk dat het op iedereen wel van toepassing is. Zorg er voor dat je eigen basis goed is. Het hoeft niet perfect maar gewoon goed en stabiel. En dan pas je gaan begeven op de dating markt :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:32:03 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_170060848
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 10:46 schreef Droopie het volgende:
Zo kan het in dit nieuwe deel weer verder gaan over daten in plaats van hele analyses over Andromache.

Dank u!
Gezonde feedback =/= analyse.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_170060883
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Gezonde feedback =/= analyse.
:')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:35:44 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_170060908
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:34 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

:')
Goede bijdrage.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_170060922
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Goede bijdrage.
Hij (de mod) vraagt of het nu kan stoppen met alleen over Andro te praten en dan kom jij aanzeilen met een definitie kwestie. Goede bijdrage, maat.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_170060951
Dat klopt, er zitten ook goede tips tussen.
Maar ze ervaart de feedback als onredelijk gebash.

Dan hoeft er ook niet verder op doorgegaan te worden.

Dus...iemand nog een date in de planning de komende tijd :)
Hell To The Liars
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 11:44:02 #10
45833 crew  Fogel
pi_170061047
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:38 schreef Droopie het volgende:


Dus...iemand nog een date in de planning de komende tijd :)
:Y

Volgende week.
Lunchdate ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:44:23 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170061054
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:38 schreef Droopie het volgende:
Dus...iemand nog een date in de planning de komende tijd :)
Iemand die ik ken van de kroeg wil een keer samen biljarten :+ En geen idee of hij dit als date ziet/bedoelt of gewoon gezellig.
Maar aangezien het op een vrijdag schijnt te moeten gebeuren, zal het pas in mei worden.
pi_170061119
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:38 schreef Droopie het volgende:
Dat klopt, er zitten ook goede tips tussen.
Maar ze ervaart de feedback als onredelijk gebash.

Dan hoeft er ook niet verder op doorgegaan te worden.

Dus...iemand nog een date in de planning de komende tijd :)
maar dat maakt niet automatisch onredelijk gebash
Als je hier met capslock je stemmingswisselingen en rammelende eierstokken komt etaleren dan komt er vanzelf reactie. En volgens mij bedoeld iedereen het alleen maar als heel serieus advies omdat het rot is dat het zo met haar gaat
pi_170061152
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iemand die ik ken van de kroeg wil een keer samen biljarten :+ En geen idee of hij dit als date ziet/bedoelt of gewoon gezellig.
Maar aangezien het op een vrijdag schijnt te moeten gebeuren, zal het pas in mei worden.
Ik heb er een theorie erover.

Als mensen op donderdag willen daten, durven ze de date niet af te zeggen maar kunnen ze wel makkelijk vroeg naar huis gaan ivm werk ofzo.

Op vrijdag willen ze beide opties openhouden, altijd wel een smoesje beschikbaar op zaterdag moet ik dit of dat, tenzij de date geslaagd is en ze mee naar huis willen.

Op zaterdag willen ze er best wat tijd en energie insteken en is de zondagochtend een optie om nacht door te brengen.


Mijn ervaring is dat donderdag daten altijd verspeelde moeite was :')


Domme theorie, I know :')
Hell To The Liars
pi_170061174
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik denk dat het op iedereen wel van toepassing is. Zorg er voor dat je eigen basis goed is. Het hoeft niet perfect maar gewoon goed en stabiel. En dan pas je gaan begeven op de dating markt :)
je weet dat dit gewoon onzin is?
Genoeg mensen die niet tevreden zijn met zichzelf en toch n prima stabiele relatie kunnen onderhouden.
Ik snap dat hele 'je moet eerst gelukkig zijn met jezelf' nooit zo goed.
Ja, dat is fijn, maar om een relatie te beginnen overduidelijk niet nodig als je om je heen kijkt.
compact en kleverig.
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:52:29 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170061179
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:50 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik heb er een theorie erover.

Als mensen op donderdag willen daten, durven ze de date niet af te zeggen maar kunnen ze wel makkelijk vroeg naar huis gaan ivm werk ofzo.

Op vrijdag willen ze beide opties openhouden, altijd wel een smoesje beschikbaar op zaterdag moet ik dit of dat, tenzij de date geslaagd is en ze mee naar huis willen.

Op zaterdag willen ze er best wat tijd en energie insteken en is de zondagochtend een optie om nacht door te brengen.

Mijn ervaring is dat donderdag daten altijd verspeelde moeite was :')

Domme theorie, I know :')
Lol :D Ach enigszins zit er wel logica in je theorie hoor ;)
Al ben ik het (er vanuit mijn eigen oogpunt) niet geheel mee eens als ik bekijk hoe ik m'n dates heb gepland :P

Maar gok eerder dat doordeweeks lastig is met werk, zaterdag/zondag iets met voetbal of wat voor hobby of familiegebeuren dan ook. En dan vrijdag nog tijd :+

Geen idee, merk het vanzelf wel. Hij weet wanneer ik kan :)
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 11:54:47 #16
45833 crew  Fogel
pi_170061219
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:50 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik heb er een theorie erover.

Als mensen op donderdag willen daten, durven ze de date niet af te zeggen maar kunnen ze wel makkelijk vroeg naar huis gaan ivm werk ofzo.

Op vrijdag willen ze beide opties openhouden, altijd wel een smoesje beschikbaar op zaterdag moet ik dit of dat, tenzij de date geslaagd is en ze mee naar huis willen.

Op zaterdag willen ze er best wat tijd en energie insteken en is de zondagochtend een optie om nacht door te brengen.


Mijn ervaring is dat donderdag daten altijd verspeelde moeite was :')


Domme theorie, I know :')
Mhh, mijn date is vrijdag en zou volgens deze theorie een grotere kans moeten hebben dat ze met me mee naar huis gaat.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:54:55 #17
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_170061225
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:50 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik heb er een theorie erover.

Als mensen op donderdag willen daten, durven ze de date niet af te zeggen maar kunnen ze wel makkelijk vroeg naar huis gaan ivm werk ofzo.

Op vrijdag willen ze beide opties openhouden, altijd wel een smoesje beschikbaar op zaterdag moet ik dit of dat, tenzij de date geslaagd is en ze mee naar huis willen.

Op zaterdag willen ze er best wat tijd en energie insteken en is de zondagochtend een optie om nacht door te brengen.

Mijn ervaring is dat donderdag daten altijd verspeelde moeite was :')

Domme theorie, I know :')
Als zelfs moderators een Deezertje gaan pullen... :')
pi_170061273
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:54 schreef Fogel het volgende:

[..]

Mhh, mijn date is vrijdag en zou volgens deze theorie een grotere kans moeten hebben dat ze met me mee naar huis gaat.
Maar kleiner dan een zaterdag :P
Hell To The Liars
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:58:28 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170061302
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:57 schreef Droopie het volgende:

Maar kleiner dan een zaterdag :P
Want?
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 11:59:27 #20
45833 crew  Fogel
pi_170061320
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:57 schreef Droopie het volgende:

[..]

Maar kleiner dan een zaterdag :P
We zien wel. Klikt het dan is de kans groot dat ze meteen het hele weekend blijft. En zo niet dan niet.
Ze woont alleen wel onhandig ver weg.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_170061409
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want?
Ze kunnen makkelijker smoesjes gebruiken om weg te gaan.

Dit lijkt idd wel op een D. theorie :')
Hell To The Liars
pi_170061415
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:59 schreef Fogel het volgende:

[..]

We zien wel. Klikt het dan is de kans groot dat ze meteen het hele weekend blijft. En zo niet dan niet.
Ze woont alleen wel onhandig ver weg.
Veel plezier in ieder geval :)
Hell To The Liars
  vrijdag 7 april 2017 @ 12:07:48 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_170061472
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je weet dat dit gewoon onzin is?
Genoeg mensen die niet tevreden zijn met zichzelf en toch n prima stabiele relatie kunnen onderhouden.
Ik snap dat hele 'je moet eerst gelukkig zijn met jezelf' nooit zo goed.
Ja, dat is fijn, maar om een relatie te beginnen overduidelijk niet nodig als je om je heen kijkt.
Verschil met niet tevreden met zich zelf of extreme stemming wisseling enz is een wereld van verschil.

Iemand die zich down voelt of deprisief is om maar wat te noemen stralen dat uit. Dat werkt je alleen maar tegen tijdens date.

Er zijn ook mensen die toch gaan date en zelfs een relatie krijgen. Zij verruilen hun "shit / problemen" in voor een relatie. Maar zo lang het probleem niet opgelost is blijft dat door broeien en klapt dat op den duur. Daarom is de basis zo belangrijk.

En wat je zegt als voorbeeld om je heen kijken. Stel je zelf dan eens de vraag hoeveel van de relaties stand houden? Dat is wat ik bedoelde met "niet alles is wat het lijkt"
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 7 april 2017 @ 12:08:13 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170061478
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 12:03 schreef Droopie het volgende:
Ze kunnen makkelijker smoesjes gebruiken om weg te gaan.

Dit lijkt idd wel op een D. theorie :')
Maar wat voor smoesjes kan je voor de zaterdag gebruiken die niet gelden voor de zondag?
pi_170061555
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 april 2017 12:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wat voor smoesjes kan je voor de zaterdag gebruiken die niet gelden voor de zondag?
Overwerken bv.
Dat kan bij bijna alle kantoorwerkzaamheden.

Op zondag komt dat wat raarder over.
Hell To The Liars
  vrijdag 7 april 2017 @ 12:15:08 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170061621
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 12:11 schreef Droopie het volgende:
Overwerken bv.
Dat kan bij bijna alle kantoorwerkzaamheden.

Op zondag komt dat wat raarder over.
Aah zo.. echt dit zijn echter D'tjes hoor :o
Afhankelijk van je werk kan je in het weekend ook nog goed "iets moeten doen"
Maar dacht meer in smoesjes om tijdens de date weg te moeten enzo.
pi_170061678
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 april 2017 12:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Aah zo.. echt dit zijn echter D'tjes hoor :o
Afhankelijk van je werk kan je in het weekend ook nog goed "iets moeten doen"
Maar dacht meer in smoesjes om tijdens de date weg te moeten enzo.
Dat laatste bedoelde ik ook, "ja morgen vroeg weer op".

Opeens uit het niet.

Heb het zelf wel eens meegemaakt.
Terwijl het er zo dik bovenop lag.

Daarom dus mijn matige theorie.
Hell To The Liars
  vrijdag 7 april 2017 @ 14:00:20 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_170063501
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 12:18 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat laatste bedoelde ik ook, "ja morgen vroeg weer op".

Opeens uit het niet.

Heb het zelf wel eens meegemaakt.
Terwijl het er zo dik bovenop lag.

Daarom dus mijn matige theorie.
Gelukkig is niet iedereen het zelfde dus je marige D theorie hoeft niet van toepassing te zijn op de rest. Dat is dan wel weer een fijn idee en kan ne positief het weekend in :*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_170064087
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 14:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gelukkig is niet iedereen het zelfde dus je marige D theorie hoeft niet van toepassing te zijn op de rest. Dat is dan wel weer een fijn idee en kan ne positief het weekend in :*
Eens :Y
Hell To The Liars
  vrijdag 7 april 2017 @ 23:32:08 #30
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_170077574
Even een vraagje, ik blijk op Pepper op een niet-actief profiel te hebben gereageerd en nu heeft de beste man me achterhaald op LinkedIn.. met Google Image Search wellicht?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 7 april 2017 @ 23:32:46 #31
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_170077595
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:32 schreef Andromache het volgende:
Even een vraagje, ik blijk op Pepper op een niet-actief profiel te hebben gereageerd en nu heeft de beste man me achterhaald op LinkedIn.. met Google Image Search wellicht?
Vraag het hem?
pi_170077622
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:32 schreef Andromache het volgende:
Even een vraagje, ik blijk op Pepper op een niet-actief profiel te hebben gereageerd en nu heeft de beste man me achterhaald op LinkedIn.. met Google Image Search wellicht?
Of gewoon je voornaam + woonplaats. Zo kan je op bijvoorbeeld facebook ook eigenlijk iedereen wel vinden (ook 'prive' profielen).
pi_170107811
Vraagje,

Tijdje terug een leuke meid achter de kassa zien staan.
Zij glimlachte enkele keren naar mij en na elke glimlach deed ze zowat haar hoofd een beetje naar beneden. Leek wel een beetje verlegen. Wat dat een of ander teken of lachte ze mij daadwerkelijk uit? :')

Laten zitten voor wat het is of toch maar weer eens een keer langsgaan en dan proberen aan te spreken? Het is namelijk wel een leuke meid. :D
pi_170107846
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 16:04 schreef Gruj0 het volgende:
Vraagje,

Tijdje terug een leuke meid achter de kassa zien staan.
Zij glimlachte enkele keren naar mij en na elke glimlach deed ze zowat haar hoofd een beetje naar beneden. Leek wel een beetje verlegen. Wat dat een of ander teken of lachte ze mij daadwerkelijk uit? :')

Laten zitten voor wat het is of toch maar weer eens een keer langsgaan en dan proberen aan te spreken? Het is namelijk wel een leuke meid. :D
Doet me denken aan https://forum.bodybuildin(...)e-van-de-edah.62276/

Ook voor tips :+
pi_170107927
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 16:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Doet me denken aan https://forum.bodybuildin(...)e-van-de-edah.62276/

Ook voor tips :+
:D Zo snel al antwoord.

quote:
Vragen of je jou winkelwagentje in haar gangpad mag parkeren?
_O-

Ben sindsdien niet meer langsgeweest. Heb niet echt veel reden om vaak die winkel in te gaan. Wil ook niet als een vreemde vogel overkomen. Een supermarkt is wat anders. Daar kun je bijna dagelijks komen als je dat wilt.
pi_170107998
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 16:09 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

:D Zo snel al antwoord.

[..]

_O-

Ben sindsdien niet meer langsgeweest. Heb niet echt veel reden om vaak die winkel in te gaan. Wil ook niet als een vreemde vogel overkomen. Een supermarkt is wat anders. Daar kun je bijna dagelijks komen als je dat wilt.
Gewoon een keer langsgaan en een praatje aanknopen.
  zondag 9 april 2017 @ 17:30:58 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_170110107
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 16:04 schreef Gruj0 het volgende:
Vraagje,

Tijdje terug een leuke meid achter de kassa zien staan.
Zij glimlachte enkele keren naar mij en na elke glimlach deed ze zowat haar hoofd een beetje naar beneden. Leek wel een beetje verlegen. Wat dat een of ander teken of lachte ze mij daadwerkelijk uit? :')

Laten zitten voor wat het is of toch maar weer eens een keer langsgaan en dan proberen aan te spreken? Het is namelijk wel een leuke meid. :D
Punt 1
Het is deel van haar werk om vriendelijk te zijn.

Punt 2
Fuck it en ga een praatje aan als dat lukt kan je vrijdag bv eens vragen of ze nog wat leuks gaat doen. Je hebt niks te verliezen toch?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 9 april 2017 @ 20:42:49 #38
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_170114660
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 17:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Punt 1
Het is deel van haar werk om vriendelijk te zijn.

Punt 2
Fuck it en ga een praatje aan als dat lukt kan je vrijdag bv eens vragen of ze nog wat leuks gaat doen. Je hebt niks te verliezen toch?
Dit. Learned that the hard way.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_170129717
Zaterdag een date gehad (ik was gevraagd) die erg leuk was maar kon moeilijk hoogte van haar krijgen.
Vandaag toch maar de stoute schoenen aangetrokken en haar voor een tweede date gevraagd om ook een keer buiten een kroegsfeer te zien of er iets van een klik is. Maar helaas gaf ze aan geen klik te voelen. Ergens was ik niet verrast want ook ik voelde niet echt een klik al was het wel een leuke avond niettemin leek ze mij interessant genoeg om meer van haar te weten te komen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_170130559
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zaterdag een date gehad (ik was gevraagd) die erg leuk was maar kon moeilijk hoogte van haar krijgen.
Vandaag toch maar de stoute schoenen aangetrokken en haar voor een tweede date gevraagd om ook een keer buiten een kroegsfeer te zien of er iets van een klik is. Maar helaas gaf ze aan geen klik te voelen. Ergens was ik niet verrast want ook ik voelde niet echt een klik al was het wel een leuke avond niettemin leek ze mij interessant genoeg om meer van haar te weten te komen.
Jammer joh!

Next maar weer he? :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 14 april 2017 @ 11:34:23 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170211111
Date nr 4 was ook een succes. Begint langzaam wel iets moois te worden.

Mocht het wat worden dan denk ik dat ik nog wat verbaasde reacties ga krijgen van mensen die niet zouden denken dat ik op dat type zou kunnen vallen :D
pi_170211730
Tinder is wel weer echt kapot he
Ik zie nieuwe matches niet meer bij de gesprekken/de optie om een gesprek te beginnen
En soms krijg ik melding van een gesprek maar als ik het dan open is het leeg
  vrijdag 14 april 2017 @ 12:12:21 #43
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_170211846
Heeft iemand hier ervaring met Happn ? Is het de moeite waard te installeren ? Het leek me wel een leuke app omdat ik toch het liefst wil matchen met mensen uit de buurt en deze app zich daar op richt.
  vrijdag 14 april 2017 @ 12:20:01 #44
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_170211952
Nope geen ervaring met happn. Als ik al op apps en sites swipe en kijk dan blijf ik bij paiq en tinder hangen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 11:34 schreef Hexagon het volgende:
Date nr 4 was ook een succes. Begint langzaam wel iets moois te worden.

Mocht het wat worden dan denk ik dat ik nog wat verbaasde reacties ga krijgen van mensen die niet zouden denken dat ik op dat type zou kunnen vallen :D
Rockchick? Cool, veel plezier :)
pi_170211973
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 12:12 schreef Buurtzwaan het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Happn ? Is het de moeite waard te installeren ? Het leek me wel een leuke app omdat ik toch het liefst wil matchen met mensen uit de buurt en deze app zich daar op richt.
welke regio?
pi_170212293
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 12:20 schreef Drug het volgende:

[..]

welke regio?
Hilversum
  vrijdag 14 april 2017 @ 12:38:05 #47
416020 K44S
The bearded man
pi_170212354
Goed.

Nu ik verhuisd ben en dus in mn up in een (voor een persoon) groot appartement zit, durf ik min of meer weer te daten;

Min: Iemand weer compleet opnieuw leren kennen, tijd, geld en energie er weer in stoppen (het geen waar ik eigenlijk het minst zin in heb)

Meer: ik kan mn eigen ding doen, zoals seks etc (ouderlijkhuis was dit niet mogelijk).

Ik heb een buurvrouw die ik nagenoeg via tinder heb leren kennen (voor dat ik naast haar ging wonen).
Zij is natuurlijk verder aan het daten. Echter vind ik haar leuker dan gedacht.

Dit heb ik ook aan het verteld en ze weet niet zo goed wat ze er mee moet. Dus eergisteren is er bij haar een nieuwe tinderdate geweest.

Ik vind het jammer dat ik het destijds heb afgekapt.

Enfin, niks meer aan te doen en haar antwoord afwachten (voor mij nog niet duidelijk).

Samenvatting: ik ga rustigaan weer daten :).
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 14 april 2017 @ 12:44:22 #48
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_170212495
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 12:35 schreef Toto69 het volgende:

Hilversum
:D
pi_170212631
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 12:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hilversum
o weet niet daar. hoorde alleen dat het in de randsteden leukere users trekt dan in de periferie.
pi_170212668
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 12:12 schreef Buurtzwaan het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Happn ? Is het de moeite waard te installeren ? Het leek me wel een leuke app omdat ik toch het liefst wil matchen met mensen uit de buurt en deze app zich daar op richt.
Zal aan de regio liggen, maar je hebt kan dat je óf bijna niemand treft, óf om de haverklap een gigantische lijst krijgt. Ik merk wel een behoorlijk verschil als ik thuis zit (niks noppes nada) of een willekeurige stad inga (tot 100 ontmoetingen op een avond).

Verder zullen de standaard dateregels van toepassing zijn, dus als kerel amper matches, en als vrouw bijna altijd raak _O-

Verder werkt het prima eigenlijk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')