abonnement Unibet Coolblue
pi_170048464


Naam: Mass Effect: Andromeda
Platform(s): PS4/Xbox One/PC
Releasedate: 23 Maart 2017

A new adventure awaits in the universe with Mass Effect: Andromeda, the first next-generation game in the expansive sci-fi RPG franchise Mass Effect created by acclaimed studio Bioware. Mass Effect Andromeda takes place far away from and long after the events of the original trilogy. With stunning visuals and a new galaxy to discover, BioWare delivers the next generation of space exploration.

Mass Effect: Andromeda takes players far beyond the boundaries of the Milky Way into the depths of the Andromeda galaxy. Become the Pathfinder and lead humanity's search for a new home in this uncharted and unforgiving region of space. Discover the secrets of a vast galaxy, battle hostile alien threats, build your crew and tap into deep progression and customization systems to make them your own. This is the story of humanity's next chapter, and your choices throughout the game will ultimately determine our survival and place in the Andromeda Galaxy. As you unravel the mysteries of Andromeda -- with the future of our species resting on your shoulders - you must ask yourself ... How far will you go?

Trailers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Screenshots:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* De officiele Bioware Mass Effect website
* De officiële Mass Effect Companion App
* De officiële Mass Effect Wiki-site

Reviews:
PC: http://www.metacritic.com/game/pc/mass-effect-andromeda
PS4: http://www.metacritic.com(...)ass-effect-andromeda
Xbox One: http://www.metacritic.com/game/xbox-one/mass-effect-andromeda

SPOILER: Mass Effect 3:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_170048474
stukken beter
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_170048530
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_170048547
^O^
  donderdag 6 april 2017 @ 22:20:17 #5
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_170053392
Mijn dialog wheel geeft geen zinnen meer na de patch.
En dan heb ik de black-screen-on-launch alweer gefixt :(
pi_170079815
Ben nu weer een stuk verder met de game, maar ik heb toch wel een beetje mixed feelings.

Ik vermaak mij opzich wel met de game, maar de game pakt mij niet zoals de voorgaande drie delen dat deden. Eén van de redenen waarom ik de trilogie zo gaaf vond was dat alle drie de games van begin tot eind interessant bleven, vooral qua verhaal. Bij Andromeda heb ik dat toch een stuk minder, het verhaal "grabt" mij tot nu toe gewoon niet echt. Ik vond dat mysterieuze van de trilogie met de Reapers, Collectors en Geth echt geweldig, ik moest en zal de game uitspelen gewoon om meer daarover te weten te komen. Maar dat mysterieuze gevoel heb ik bij de Kett en de Remnant tot nu toe totaal niet.

Daarnaast is de semi open world van deze game uiteindelijk voor mij het grootste minpunt. In de trilogie was het vooral linear maar dat betekent wel dat de games grotendeels de hele tijd interessant bleven. Nu ben ik veel van punt A naar B aan het rijden met mijn Nomad, knal wat Kett/whatever neer, scan iets en ga weer terug. De meeste quests hebben gelukkig wel wat dialoog, maar dieper dan uiteindelijk "Bedankt voor je hulp!" komt het vaak niet.

Heb nog niet echt de loyalty missies en veel hoofd missies gedaan, dat zijn toch wel de meer uitgewerkte missies. Maar voor mij is het grootste probleem de content die je tussen die missies doet, het is gewoon niet heel boeiend. Ik sla nu iig de meeste tasks over en doe alleen maar de Assignments, maar ook daar zit imo niet heel veel interessants tussen. Ik probeer wel de meeste te doen, op de hoop dat er toch iets tofs tussen zit, maar meestal valt dat toch tegen.

Persoonlijk had ik liever een meer condensed game gezien zonder al dat open wereld gedoe, gewoon zoals de vorige drie games.

Maar slecht is de game zeker niet, game speelt lekker weg (had wel graag wat meer enemy variëteit gezien, vooral bij de Kett...) en het is toch weer Mass Effect :) Sci-Fi trekt mij sowieso heel erg dus dan zijn dat soort minpuntjes wel een stuk dragelijker dan als het bijvoorbeeld een fantasy game was.

[ Bericht 10% gewijzigd door bjorntju op 08-04-2017 02:03:47 ]
  zaterdag 8 april 2017 @ 08:27:57 #7
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_170081130
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 april 2017 01:52 schreef bjorntju het volgende:
Ben nu weer een stuk verder met de game, maar ik heb toch wel een beetje mixed feelings.

Ik vermaak mij opzich wel met de game, maar de game pakt mij niet zoals de voorgaande drie delen dat deden. Eén van de redenen waarom ik de trilogie zo gaaf vond was dat alle drie de games van begin tot eind interessant bleven, vooral qua verhaal. Bij Andromeda heb ik dat toch een stuk minder, het verhaal "grabt" mij tot nu toe gewoon niet echt. Ik vond dat mysterieuze van de trilogie met de Reapers, Collectors en Geth echt geweldig, ik moest en zal de game uitspelen gewoon om meer daarover te weten te komen. Maar dat mysterieuze gevoel heb ik bij de Kett en de Remnant tot nu toe totaal niet.

Daarnaast is de semi open world van deze game uiteindelijk voor mij het grootste minpunt. In de trilogie was het vooral linear maar dat betekent wel dat de games grotendeels de hele tijd interessant bleven. Nu ben ik veel van punt A naar B aan het rijden met mijn Nomad, knal wat Kett/whatever neer, scan iets en ga weer terug. De meeste quests hebben gelukkig wel wat dialoog, maar dieper dan uiteindelijk "Bedankt voor je hulp!" komt het vaak niet.

Heb nog niet echt de loyalty missies en veel hoofd missies gedaan, dat zijn toch wel de meer uitgewerkte missies. Maar voor mij is het grootste probleem de content die je tussen die missies doet, het is gewoon niet heel boeiend. Ik sla nu iig de meeste tasks over en doe alleen maar de Assignments, maar ook daar zit imo niet heel veel interessants tussen. Ik probeer wel de meeste te doen, op de hoop dat er toch iets tofs tussen zit, maar meestal valt dat toch tegen.

Persoonlijk had ik liever een meer condensed game gezien zonder al dat open wereld gedoe, gewoon zoals de vorige drie games.

Maar slecht is de game zeker niet, game speelt lekker weg (had wel graag wat meer enemy variëteit gezien, vooral bij de Kett...) en het is toch weer Mass Effect :) Sci-Fi trekt mij sowieso heel erg dus dan zijn dat soort minpuntjes wel een stuk dragelijker dan als het bijvoorbeeld een fantasy game was.
Ik zou dan inderdaad gewoon wat meer concentreren op de main-quest en loyalty missies...want tijdens die quests is het mogelijk om best wel wat van die side missies te doen, maar een groot deel kan je net zo goed laten liggen. :)

Hoe dan ook, je beschrijft een probleem waar de game-wereld sowieso een beetje last van heeft, alles moet "open world" zijn:

Open wereld en dus "een los verhaallijn" vs een lineair en meer gefocussed verhaallijn. Ik denk dat voor heel veel games dat laatste veel beter zou zijn.

Die hele "open world" hype van tegenwoordig ben ik niet zo heel blij mee...zie wat het deed met Metal Gear bijvoorbeeld (een game die bij uitstek veel beter "functioneert" met een meer lineaire spel ontwerp.

Mass Effect heeft dat ook imho, het is een wereld waar het verhaal en hoe je door het verhaal gaat van groot belang kan zijn. Aan de andere kant, kan het ik het exploren binnen deze game eigenlijk best wel waarderen. Ik ben dan ook maar gestopt om ME:A te vergelijken met de eerste ME-reeks met betrekking tot (de focus van) het verhaal. Ik kijk naar gameplay, combat en dialogen...nou ja dan blijft er een game over die een betere combat en in bepaalde opzichten een betere gameplay heeft en iets wat zwakke dialogen.

Ik zal de loyalty missies en main story uitspelen, maar geen idee of het nog een replay gaat krijgen. :)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  Moderator zaterdag 8 april 2017 @ 10:04:03 #8
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170082377
Zo, gisteravond op m'n gemakje Voeld uitgespeeld en op het einde

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was wel een lastige keuze, maar uiteindelijk dacht ik "fuck it" :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 8 april 2017 @ 10:04:58 #9
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_170082396
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 10:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, gisteravond op m'n gemakje Voeld uitgespeeld en op het einde

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was wel een lastige keuze, maar uiteindelijk dacht ik "fuck it" :')
Had hetzelfde gedaan :D
Benieuwd welke gevolgen het heeft
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 8 april 2017 @ 15:17:19 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_170086373
Ik ben net aan de derde planeet begonnen. Doe 't rustig aan. :P

Ben er wel achter dat je eigenlijk altijd Drack mee moet nemen. Al is het alleen maar om die geweldige one-liners van hem. :D Maar het is ook een baas in combat.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_170087136


Rustig aan de galaxy aan het opruimen nu, Voeld is praktisch af. Companion-quests hoef ik niet meer doorheen te scrollen, kan alleen Eladan (oid) niet coloniseren omdat een quest nog bugged is :(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator zaterdag 8 april 2017 @ 16:44:02 #12
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170087248
Voeld is hier 85% gedaan ofzo. Zie wel of ik de sidequests doe of naar die andere Angaraplaneet vlieg om daar die Moshae-shit te starten.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_170087299
O ik heb elke planeet al op 100%, maar of je kan coloniseren hangt daar niet vanaf gek genoeg :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170089934
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 08:27 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ik zou dan inderdaad gewoon wat meer concentreren op de main-quest en loyalty missies...want tijdens die quests is het mogelijk om best wel wat van die side missies te doen, maar een groot deel kan je net zo goed laten liggen. :)

Hoe dan ook, je beschrijft een probleem waar de game-wereld sowieso een beetje last van heeft, alles moet "open world" zijn:

Open wereld en dus "een los verhaallijn" vs een lineair en meer gefocussed verhaallijn. Ik denk dat voor heel veel games dat laatste veel beter zou zijn.

Die hele "open world" hype van tegenwoordig ben ik niet zo heel blij mee...zie wat het deed met Metal Gear bijvoorbeeld (een game die bij uitstek veel beter "functioneert" met een meer lineaire spel ontwerp.

Mass Effect heeft dat ook imho, het is een wereld waar het verhaal en hoe je door het verhaal gaat van groot belang kan zijn. Aan de andere kant, kan het ik het exploren binnen deze game eigenlijk best wel waarderen. Ik ben dan ook maar gestopt om ME:A te vergelijken met de eerste ME-reeks met betrekking tot (de focus van) het verhaal. Ik kijk naar gameplay, combat en dialogen...nou ja dan blijft er een game over die een betere combat en in bepaalde opzichten een betere gameplay heeft en iets wat zwakke dialogen.

Ik zal de loyalty missies en main story uitspelen, maar geen idee of het nog een replay gaat krijgen. :)
Ja inderdaad, sommige games hebben zeker wel baat bij een open wereld maar de meeste niet. Het is een makkelijke manier om een game veel langer en groter te maken, maar ik heb liever een 30 uur durende Mass Effect maar wel eentje die van begin tot eind interessant blijft, dan een 100 uur durende game waar je de helft van de tijd meer bezig bent met busywork dan daadwerkelijk leuke content aan het doorspelen bent.

Minder linear heb ik geen problemen mee, maar dan heb ik liever dat ze een level wat meer open maken met verschillende manieren om je objectives te voltooien dan meteen open wereld te gaan. Niet helemaal vergelijkbaar maar bijvoorbeeld de eerste Crysis vond ik daarin wel goed, gewoon een linear verhaal maar wel veel vrijheid om je objectives aan te pakken. (hoewel dat in de tweede helft van die game ook wel minder werd...)
  zondag 9 april 2017 @ 02:46:42 #15
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_170098525
I AM PATHFINDER, RAH BAH BAH
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_170113058
Iemand nog tips hoe je in de multiplayer wapens kan verzamelen? Ik heb nog steeds het lvl 1 startwapen na diverse potjes.
Built for Speed
pi_170113095
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:24 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ja inderdaad, sommige games hebben zeker wel baat bij een open wereld maar de meeste niet. Het is een makkelijke manier om een game veel langer en groter te maken, maar ik heb liever een 30 uur durende Mass Effect maar wel eentje die van begin tot eind interessant blijft, dan een 100 uur durende game waar je de helft van de tijd meer bezig bent met busywork dan daadwerkelijk leuke content aan het doorspelen bent.

Minder linear heb ik geen problemen mee, maar dan heb ik liever dat ze een level wat meer open maken met verschillende manieren om je objectives te voltooien dan meteen open wereld te gaan. Niet helemaal vergelijkbaar maar bijvoorbeeld de eerste Crysis vond ik daarin wel goed, gewoon een linear verhaal maar wel veel vrijheid om je objectives aan te pakken. (hoewel dat in de tweede helft van die game ook wel minder werd...)
Klopt ook wel inderdaad. Ben nu even bezig en havarl is veel relaxter om te spelen dan bijvoorbeeld voeld
Built for Speed
pi_170113510
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 19:48 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Klopt ook wel inderdaad. Ben nu even bezig en havarl is veel relaxter om te spelen dan bijvoorbeeld voeld
Klopt ja, Havarl is een stuk meer condensed. Hoewel ik op een gegeven moment Havarl ook wel weer beu begon te vinden :P
pi_170117776
Heb een raar probleempje. Soms, als ik op een assault rifle een scope heb, en een enemy een headshot schiet, freezed m'n game voor zo'n 10 seconden. Erg irritant. Als ik de scope eraf haal geen problemen meer. Zit al op de nieuwste patch geloof ik. Nog iemand hier met dit probleem?
pi_170131537
Helaas geen tijd meer gehad om verder te spelen en dat houdt ook nog even aan vrees ik (en eigenlijk is het nu ook veels te mooi weer om te gamen). ;(

Ik ben het op zich wel eens met wat hierboven over games met een 'open wereld' werd gezegd. Gek genoeg vallen míj de nadelen daarvan in deze game juist wel mee.
Tails tell tales
pi_170131717
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 08:27 schreef Semisane het volgende:

[..]


Hoe dan ook, je beschrijft een probleem waar de game-wereld sowieso een beetje last van heeft, alles moet "open world" zijn:

Open wereld en dus "een los verhaallijn" vs een lineair en meer gefocussed verhaallijn. Ik denk dat voor heel veel games dat laatste veel beter zou zijn.

Die hele "open world" hype van tegenwoordig ben ik niet zo heel blij mee...
Maar er zijn genoeg voorbeelden van open world games die wel een super verhaal hebben. Voor een goed verhaal hoeft een game echt niet perse lineair te zijn. Je moet alleen goede schrijvers in huis hebben...
pi_170132114
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 18:53 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Maar er zijn genoeg voorbeelden van open world games die wel een super verhaal hebben. Voor een goed verhaal hoeft een game echt niet perse lineair te zijn. Je moet alleen goede schrijvers in huis hebben...
Maar vaak gaat dat 'goede verhaal' ook alleen maar op voor de Main Quest en is de rest van de wereld gevuld met collectables puur om een beetje voor vulling te zorgen.
De Assassin's Creed manier zeg maar, de meeste sidequests zijn daar ook veel van hetzelfde met af en toe wat echte uitschieters ertussen maar het spel moet het toch echt hebben van z'n mainquest.

The Witcher 3 deed het wel leuk met z'n sidequests (althans in de 10 uur dat ik het heb gespeeld). Horizon ook wel, maar ook bij die 2 spellen merk je dat het in de basis al snel weer op hetzelfde neerkomt bij de sidequests. Ik zie liever gewoon een meer lineaire game met beter uitgewerkte sidequests dan een open-world waarbij de sidequests altijd neerkomen op 'Ga naar plaats X vermoord Y en breng Z terug'.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 10 april 2017 @ 20:03:55 #23
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_170133320
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 18:53 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Maar er zijn genoeg voorbeelden van open world games die wel een super verhaal hebben. Voor een goed verhaal hoeft een game echt niet perse lineair te zijn. Je moet alleen goede schrijvers in huis hebben...
Heb je voorbeelden? De enige die ik me nu kan bedenken is de Witcher-serie...maar hoor graag over andere titels.

Hoe dan ook...je kan toch nauwelijks ontkennen dat "open world" maar voor een beperkt aantal genres een positief effect heeft? En dat dat een nadeel aan die hele "open world hype" is, dat games die daar wellicht minder geschikt voor zijn dat "sausje" er nu ook over heen krijgen gegooid. Neem bijvoorbeeld de Metal Gear series....waar iets meer open world bij Metal Gear 3 wel werkte schoot het bij 5 (de laatste) wel heel erg door.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_170137812
Bij Deus ex (human revolution) is dat bijvoorbeeld wel goed gedaan. Niet zozeer een grote open wereld maar meer een soort van open levels met verschillende side Quest. MGS 5 is naar mijn mening echt een game waar het open wereld stuk de game eerder slechter maakte dan beter.

Het valt en staat vooral bij goede sidequest/verhaal ipv opvulbare collectibels/radiotowers/outpost die veroverd moeten worden.
Built for Speed
pi_170143160
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 20:03 schreef Semisane het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden? De enige die ik me nu kan bedenken is de Witcher-serie...maar hoor graag over andere titels.

Hoe dan ook...je kan toch nauwelijks ontkennen dat "open world" maar voor een beperkt aantal genres een positief effect heeft? En dat dat een nadeel aan die hele "open world hype" is, dat games die daar wellicht minder geschikt voor zijn dat "sausje" er nu ook over heen krijgen gegooid. Neem bijvoorbeeld de Metal Gear series....waar iets meer open world bij Metal Gear 3 wel werkte schoot het bij 5 (de laatste) wel heel erg door.
Inderdaad Witcher 3 heeft naar mijn mening als open world game het beste verhaal ooit in een game. Horizon Zero Dawn heeft ook een goed verhaal. RDR en GTA games hebben ook goede verhalen al zijn het minder mijn soort games.

Maar ik ben het er wel mee eens dat er door de open world hype studio's die helemaal niet weten hoe ze zo een soort game moeten maken ook een open world gaan maken en falen. Vaak hebben die studio's te weinig tijd/resources om goede sidecontent te maken en voegen dan maar eindeloos grinding en fetching toe, zie Maffia 3 of Andromeda. Dat is jammer.
pi_170143718
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:26 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Inderdaad Witcher 3 heeft naar mijn mening als open world game het beste verhaal ooit in een game. Horizon Zero Dawn heeft ook een goed verhaal. RDR en GTA games hebben ook goede verhalen al zijn het minder mijn soort games.

Maar HZD gebruikt de open world vooral voor mooie plaatjes en om die robots te showcasen. Het is niet dat je daar nu spul tegenkomt wat het verhaal verder uitwerkt, de wereld buiten de quests bestaat uit crafting materials en collectibles. Waarbij de enige collectibles die wat achtergrond toevoegen de 'vantage points' zijn.
Als HZD eenzelfde benadering had gekozen als de nieuwe Deus Ex was het spel er niet slechter op geweest

We dwalen wel wat af, maar mijn mening is is dat story-based games weinig profijt hebben van een open-world en dat de open-world in dat soort games vooral wordt gebruikt om kunstmatig extra gameplay-uren aan het spel toe te voegen met variates op 'verzamel alle X','Doe alle time-trials' etc.

Ik laat de 'hit rocks for science' taks in Mass Effect ook precies om die reden liggen bijv.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170146177
Ondertussen bijna alle quests af in het spel (op die Hitting rocks task na)

Kan 2 questlines niet afmaken dankzij een bug, dus het spel gaat even op de virtuele plank totdat dat is opgelost.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170169158
Ik heb nu ~4 uurtjes gespeeld en ik vind het heel erg matig allemaal. Het verhaal begint leuk maar dan slaat de gameplay opeens om in een dragon age 3 kloon en lijkt alles wat Mass Effect echt stoer maakte in een keer overboord gegooid. "Open world" is veelal leeg. En vaak is er geen enkele reden of reward om bepaalde dingen te clearen. Combat is houterig, eentonig en veelal veels te eenvoudig.

Dialogen tussen karakters zijn inconsistent. Soms is er iets interessants gaande en wordt de sfeer opeens onderbroken door een cliché grap die erg uit de toon valt. Sowieso vond ik net iets teveel (matige) humor voorbij komen in scenes die vaak juist serieus behoorden te zijn.

En dat oneindige "baken je territorium af, zorg dat je ~100% krijgt en dan kan je een basis neerzetten" komt helemaal mijn neus uit. Een hele vervelende trend binnen games die helaas extreem zelden goed wordt gedaan.

Ik kan voorlopig in ieder geval even geen motivatie vinden om verder te spelen dus ik gooi het spel er tijdelijk vanaf om het op een later tijdstip allicht opnieuw te proberen. Het spel heeft goede momenten maar gaat zo vaak gepaard met slechtheid en onlogische keuzes dat het voor mij even niet meer hoeft. Gemiste kans. Laat de volgende ME alsjeblieft weer lekker semi-lineair zijn en bewaar de open world voor games die daar wel de vruchten van plukken. Of steek er wat meer tijd en geld in.
Conscience do cost.
  woensdag 12 april 2017 @ 17:40:08 #29
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_170170407
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:45 schreef ems. het volgende:
Ik heb nu ~4 uurtjes gespeeld en ik vind het heel erg matig allemaal. Het verhaal begint leuk maar dan slaat de gameplay opeens om in een dragon age 3 kloon en lijkt alles wat Mass Effect echt stoer maakte in een keer overboord gegooid. "Open world" is veelal leeg. En vaak is er geen enkele reden of reward om bepaalde dingen te clearen. Combat is houterig, eentonig en veelal veels te eenvoudig.

Dialogen tussen karakters zijn inconsistent. Soms is er iets interessants gaande en wordt de sfeer opeens onderbroken door een cliché grap die erg uit de toon valt. Sowieso vond ik net iets teveel (matige) humor voorbij komen in scenes die vaak juist serieus behoorden te zijn.

En dat oneindige "baken je territorium af, zorg dat je ~100% krijgt en dan kan je een basis neerzetten" komt helemaal mijn neus uit. Een hele vervelende trend binnen games die helaas extreem zelden goed wordt gedaan.

Ik kan voorlopig in ieder geval even geen motivatie vinden om verder te spelen dus ik gooi het spel er tijdelijk vanaf om het op een later tijdstip allicht opnieuw te proberen. Het spel heeft goede momenten maar gaat zo vaak gepaard met slechtheid en onlogische keuzes dat het voor mij even niet meer hoeft. Gemiste kans. Laat de volgende ME alsjeblieft weer lekker semi-lineair zijn en bewaar de open world voor games die daar wel de vruchten van plukken. Of steek er wat meer tijd en geld in.
Moet zeggen dat de gameplay beter wordt wanneer je al wat langer bezig bent
Maar wil idd het meer lineaire terug
Desalniettemin vermaak ik mij er wel mee :D zit nu op 50 uur en net alle planeten op 100%
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 20:39:10 #30
54278 crew  Tijger_m
42
pi_170175702
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:45 schreef ems. het volgende:
Ik heb nu ~4 uurtjes gespeeld en ik vind het heel erg matig allemaal. Het verhaal begint leuk maar dan slaat de gameplay opeens om in een dragon age 3 kloon en lijkt alles wat Mass Effect echt stoer maakte in een keer overboord gegooid. "Open world" is veelal leeg. En vaak is er geen enkele reden of reward om bepaalde dingen te clearen. Combat is houterig, eentonig en veelal veels te eenvoudig.

Dialogen tussen karakters zijn inconsistent. Soms is er iets interessants gaande en wordt de sfeer opeens onderbroken door een cliché grap die erg uit de toon valt. Sowieso vond ik net iets teveel (matige) humor voorbij komen in scenes die vaak juist serieus behoorden te zijn.

En dat oneindige "baken je territorium af, zorg dat je ~100% krijgt en dan kan je een basis neerzetten" komt helemaal mijn neus uit. Een hele vervelende trend binnen games die helaas extreem zelden goed wordt gedaan.

Ik kan voorlopig in ieder geval even geen motivatie vinden om verder te spelen dus ik gooi het spel er tijdelijk vanaf om het op een later tijdstip allicht opnieuw te proberen. Het spel heeft goede momenten maar gaat zo vaak gepaard met slechtheid en onlogische keuzes dat het voor mij even niet meer hoeft. Gemiste kans. Laat de volgende ME alsjeblieft weer lekker semi-lineair zijn en bewaar de open world voor games die daar wel de vruchten van plukken. Of steek er wat meer tijd en geld in.
Combat is beter dan in ME 1-3 en er is vziw meer geld in dit deel gestoken dan in de vorige edities.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 april 2017 @ 12:10:46 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170188104
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 16:45 schreef ems. het volgende:
Ik heb nu ~4 uurtjes gespeeld en ik vind het heel erg matig allemaal. Het verhaal begint leuk maar dan slaat de gameplay opeens om in een dragon age 3 kloon en lijkt alles wat Mass Effect echt stoer maakte in een keer overboord gegooid. "Open world" is veelal leeg. En vaak is er geen enkele reden of reward om bepaalde dingen te clearen. Combat is houterig, eentonig en veelal veels te eenvoudig.

Dialogen tussen karakters zijn inconsistent. Soms is er iets interessants gaande en wordt de sfeer opeens onderbroken door een cliché grap die erg uit de toon valt. Sowieso vond ik net iets teveel (matige) humor voorbij komen in scenes die vaak juist serieus behoorden te zijn.

En dat oneindige "baken je territorium af, zorg dat je ~100% krijgt en dan kan je een basis neerzetten" komt helemaal mijn neus uit. Een hele vervelende trend binnen games die helaas extreem zelden goed wordt gedaan.

Ik kan voorlopig in ieder geval even geen motivatie vinden om verder te spelen dus ik gooi het spel er tijdelijk vanaf om het op een later tijdstip allicht opnieuw te proberen. Het spel heeft goede momenten maar gaat zo vaak gepaard met slechtheid en onlogische keuzes dat het voor mij even niet meer hoeft. Gemiste kans. Laat de volgende ME alsjeblieft weer lekker semi-lineair zijn en bewaar de open world voor games die daar wel de vruchten van plukken. Of steek er wat meer tijd en geld in.
Ongeveer mijn mening na een uur of drie, maar ik ben door blijven spelen en heb het net met in totaal 120 uur op de teller uitgespeeld :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 april 2017 @ 12:11:55 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170188126
Overigens vond ik de personages in het begin maar matig, maar ik ben wel benieuwd naar meningen van anderen. Over een aantal ben ik wel omgedraaid, vooral Drack vind ik een onwijze eindbaas _O_ ("Maybe they're trying to bore us to death!" en "I've had better fights in my sleep!" tijdens die seed vault missie vond ik wel geinig :D)

Bijna de hele tijd rondgereden met Drack en PeeBee ook omdat de 'banter' dan veel leuker is dan bij de rest :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170188167
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Combat is beter dan in ME 1-3
Zeker. En combat is nog steeds matig.
quote:
en er is vziw meer geld in dit deel gestoken dan in de vorige edities.
Niet geld genoeg. Of in ieder geval niet tijd genoeg.
Conscience do cost.
pi_170188174
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:11 schreef heywoodu het volgende:
Overigens vond ik de personages in het begin maar matig, maar ik ben wel benieuwd naar meningen van anderen. Over een aantal ben ik wel omgedraaid, vooral Drack vind ik een onwijze eindbaas _O_

Bijna de hele tijd rondgereden met Drack en PeeBee ook omdat de 'banter' dan veel leuker is dan bij de rest :+
Heb er nu ook een uurtje of wat op zitten, en met name de animaties van de menselijke karakters irriteren me zo dat ik met drack en peebee rond reis.
En drack is een baas natuurlijk.

Main verhaal is wel weer oké. Al die kleine side quests zijn zwaar irritant. Craften sla ik ook over.
Ga wel een mmo spelen als ik dit soort gameplay wil.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 april 2017 @ 12:19:39 #35
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170188232
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:15 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Heb er nu ook een uurtje of wat op zitten, en met name de animaties van de menselijke karakters irriteren me zo dat ik met drack en peebee rond reis.
En drack is een baas natuurlijk.

Main verhaal is wel weer oké. Al die kleine side quests zijn zwaar irritant. Craften sla ik ook over.
Ga wel een mmo spelen als ik dit soort gameplay wil.
Craften doe ik uiteindelijk wel omdat je dan simpelweg betere wapens/armor hebt, wat ik toch wel handig vind :+

Verder weinig verschillende dingen ofzo, ik heb volgens mij al sinds ik op een uur of 20 zat de Sandstorm assault rifle en Isharay sniper rifle en die upgrade ik steeds als het kan, neem ook nooit een pistool of shotgun mee :P

Die animaties van vooral de mensen zijn matig ja, en met name Cora vind ik echt irritant met (zeker in het begin) altijd dat gejank over de asari commando's en die rare grijns ook al is er kutnieuws ofzo.

Romances blijf ik wel geinig vinden in zo'n spel ook :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 april 2017 @ 12:36:13 #36
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170188483
Hier ook hartelijk om gelachen trouwens tijdens weer eens een toertochtje over het ijs met Drack en PeeBee.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 13 april 2017 @ 14:49:16 #37
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_170190980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:19 schreef heywoodu het volgende:
Romances blijf ik wel geinig vinden in zo'n spel ook :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 april 2017 @ 15:24:36 #38
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170191737
Craften vind ik juist vet. Het is inderdaad optioneel dus dat is ook wel mooi.

Die upgrades zijn gewoon tof, mijn sniper rifle kan nu gewoon twee zwakke dudes tegelijk one-shotten :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 april 2017 @ 15:24:38 #39
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_170191739
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Craften doe ik uiteindelijk wel omdat je dan simpelweg betere wapens/armor hebt, wat ik toch wel handig vind :+

Verder weinig verschillende dingen ofzo, ik heb volgens mij al sinds ik op een uur of 20 zat de Sandstorm assault rifle en Isharay sniper rifle en die upgrade ik steeds als het kan, neem ook nooit een pistool of shotgun mee :P

Die animaties van vooral de mensen zijn matig ja, en met name Cora vind ik echt irritant met (zeker in het begin) altijd dat gejank over de asari commando's en die rare grijns ook al is er kutnieuws ofzo.

Romances blijf ik wel geinig vinden in zo'n spel ook :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die N7 Piranha shotgun is wel fucking bruut.

Wat ik wel jammer vind is dat je niet echt meer classes hebt. Ja je kan wel respeccen maar dat haalt replayability weg.
En maar drie skills tegelijk kunnen gebruiken is ruk, had op z'n minst vier moeten zijn.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 13 april 2017 @ 15:26:31 #40
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170191787
quote:
11s.gif Op donderdag 13 april 2017 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Die N7 Piranha shotgun is wel fucking bruut.

Wat ik wel jammer vind is dat je niet echt meer classes hebt. Ja je kan wel respeccen maar dat haalt replayability weg.
En maar drie skills tegelijk kunnen gebruiken is ruk, had op z'n minst vier moeten zijn.
Je kunt switchen tussen die profiles he, dus je kunt in principe 12 skills gebruiken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 april 2017 @ 15:28:16 #41
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170191819
quote:
11s.gif Op donderdag 13 april 2017 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Die N7 Piranha shotgun is wel fucking bruut.

Oh ja, die heb ik al sinds heel erg vroeg in m'n inventory om eens te proberen (zwaar spul neem ik toch liever niet mee want dan duurt rechargen van powers te lang), maar dat ben ik nog steeds vergeten :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170192396
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Craften doe ik uiteindelijk wel omdat je dan simpelweg betere wapens/armor hebt, wat ik toch wel handig vind :+

Verder weinig verschillende dingen ofzo, ik heb volgens mij al sinds ik op een uur of 20 zat de Sandstorm assault rifle en Isharay sniper rifle en die upgrade ik steeds als het kan, neem ook nooit een pistool of shotgun mee :P

Grappig. Ik neem al sinds een tijdje dezelfde guns mee als die van jou. Ik heb beide guns ook nog ge-upgrade met een augmented mod: "Bio-converter: drains 5% health to refill the current ammo clip once it is empty." Kun je aan 1 stuk knallen met de Isharay. Je moet wel goed opletten met je health anders ga je dood :')
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 april 2017 @ 16:28:31 #43
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170192972
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 15:57 schreef Paradoxie het volgende:

[..]

Grappig. Ik neem al sinds een tijdje dezelfde guns mee als die van jou. Ik heb beide guns ook nog ge-upgrade met een augmented mod: "Bio-converter: drains 5% health to refill the current ammo clip once it is empty." Kun je aan 1 stuk knallen met de Isharay. Je moet wel goed opletten met je health anders ga je dood :')
Verrek, dat klinkt bijzonder handig :D

Er is vast ook wel iets wat de health regeneration wat kan bevorderen en met 5% per clip (2 schoten bij mij) kun je dan toch flink wat neermaaien voor je health echt laag is :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 14 april 2017 @ 01:30:25 #44
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_170207286
Ik neem vaak Vectra en Drack mee, die lullen elkaar de oren van de kop.

Strike Teams app op je telefoon is trouwens ook niet verkeerd. :P
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_170208317
Inmiddels klaar met Voeld en Havarl, maar nadat je in vault op Aya gaat komen er ineens weer 3 planeten bij.

Even een overkill qua stuff to do op het moment.
Built for Speed
  vrijdag 14 april 2017 @ 09:28:35 #46
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_170209060
quote:
14s.gif Op donderdag 13 april 2017 15:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je kunt switchen tussen die profiles he, dus je kunt in principe 12 skills gebruiken.
Ja maar dan gaan ze allemaal op cooldown wat de gameplay niet bevordert. Tegen de tijd dat ze van cooldown af zijn zijn ze allemaal al bijna dood
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 14 april 2017 @ 09:30:08 #47
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170209073
Die profiles zijn wel geinig, maar eigenlijk heb ik 99% van de tijd gewoon met Soldier gespeeld :P

Het enige leuke verschil verder vind ik dat je zo'n biotic evade/jump hebt wat wel grappig is of dat je een evade hebt waarbij je even onzichtbaar bent :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170209201
Zag bij de achievements dat er eentje is voor zaken die je al hooverend moet doen... volgens mij heb ik de hoover-tutorial gemist, hoe werkt dat? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 14 april 2017 @ 10:01:58 #49
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170209637
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 09:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Zag bij de achievements dat er eentje is voor zaken die je al hooverend moet doen... volgens mij heb ik de hoover-tutorial gemist, hoe werkt dat? :D
Tijdens een sprong de rechtermuisknop ingedrukt houden :Y (of nou ja, die om in te zoomen/te richten, maar dat zal meestal de rechtermuisknop zijn denk ik :P ).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170209660
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Tijdens een sprong de rechtermuisknop ingedrukt houden :Y (of nou ja, die om in te zoomen/te richten, maar dat zal meestal de rechtermuisknop zijn denk ik :P ).
Ik heb geen muis op m'n xbox ;(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 14 april 2017 @ 10:05:10 #51
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170209699
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb geen muis op m'n xbox ;(
Ik neem aan dat je wel gewoon in kunt zoemen/kunt richten? :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170209730
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je wel gewoon in kunt zoemen/kunt richten? :+
Dat wel natuurlijk :P

Ik ga het eens proberen, thanks :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 14 april 2017 @ 10:08:17 #53
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170209761
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat wel natuurlijk :P

Ik ga het eens proberen, thanks :)
Ken je de 'air melee' wel? Als je springt en in de lucht op melee drukt ram je hard op de grond :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170209775
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ken je de 'air melee' wel? Als je springt en in de lucht op melee drukt ram je hard op de grond :Y
Ja die dus wel, de ground pound.
Maar die hover helemaal gemist, volgens mij kwam die tutorial op een stuk waar ik 50 man moest afknallen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170210023
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 01:30 schreef popolon het volgende:
Ik neem vaak Vectra en Drack mee, die lullen elkaar de oren van de kop.

Strike Teams app op je telefoon is trouwens ook niet verkeerd. :P
Heel het strike team gebeuren nog niet bekeken, wat krijg je er precies uit?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 14 april 2017 @ 10:26:24 #56
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170210064
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:24 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Heel het strike team gebeuren nog niet bekeken, wat krijg je er precies uit?
Ik heb twee teams die ik af en toe op pad stuur maar wat het me oplevert, geen idee. "Loot boxes", maar daar schiet je ook niet veel mee op volgens mij en ik heb het idee dat het alleen echt leuk is als je multiplayer online leuk vindt, en dat boeit me juist niks :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170210096
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:24 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Heel het strike team gebeuren nog niet bekeken, wat krijg je er precies uit?
Af en toe wat handige crafting resources uit de silver / gold boxes.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170211036
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Combat is beter dan in ME 1-3 en er is vziw meer geld in dit deel gestoken dan in de vorige edities.
Combat is het minst belangrijke in een ME game. Ze hadden beter meer geld en moeite kunnen steken in het aannemen van goede (quest) schrijvers.

Maar op zich heeft Mass Effect Andr. best een klein budget. Maar 40 miljoen dollar is vergeleken met andere (wel succesvolle) open world games erg weinig. Zo kostte HZD meer dan 60 miljoen dollar. Witcher 3, kostte 80 miljoen en GTA 5 200+ miljoen.
  vrijdag 14 april 2017 @ 14:37:29 #59
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_170214825
De quests zijn echt niet minder dan de voorgaande ME quests. Ja, het is veel van hetzelfde met voornamelijk de side quests. Niks nieuws dus.

Tot nu toe, ben bezig op Kandara, vind ik het verhaal prima.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 14 april 2017 @ 14:43:00 #60
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170214912
Ik ben wel benieuwd naar de keuzes die men gemaakt heeft :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170214991
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 14:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de keuzes die men gemaakt heeft :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 14 april 2017 @ 19:07:07 #62
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_170300131
Kadara zo goed als klaar en nu wat loyalty missions doen.
Deze zitten overige goed in elkaar.

De meeste tasks sla in overigens over.
Built for Speed
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 18 april 2017 @ 09:40:29 #64
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170300971
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 08:13 schreef HansvanOchten het volgende:
Kadara zo goed als klaar en nu wat loyalty missions doen.
Deze zitten overige goed in elkaar.

De meeste tasks sla in overigens over.
Het gros van de tasks heb ik wel gedaan, maar een aantal zijn zo irritant (die dingen waarbij je kett devices ofzo moet vinden, of dode Angara, die allemaal willekeurig op de map liggen) dat ik er maar mee gestopt ben.

Loyalty missions zijn goed inderdaad ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170304382
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 09:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het gros van de tasks heb ik wel gedaan, maar een aantal zijn zo irritant (die dingen waarbij je kett devices ofzo moet vinden, of dode Angara, die allemaal willekeurig op de map liggen) dat ik er maar mee gestopt ben.

Ja die sla ik over inderdaad.
2 blijven er echt steken, de eerste quest op Eos naming the dead bijvoorbeeld.
Ook op Havarl is er een quest waarbij je remnant devices moet scannen die over de planeet verspreid liggen, nadeel is dat deze beschikbaar komt als je al ~80% van die planneet hebt gedaan.
Built for Speed
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 18 april 2017 @ 13:08:07 #66
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170304926
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:47 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Ja die sla ik over inderdaad.
2 blijven er echt steken, de eerste quest op Eos naming the dead bijvoorbeeld.
Ook op Havarl is er een quest waarbij je remnant devices moet scannen die over de planeet verspreid liggen, nadeel is dat deze beschikbaar komt als je al ~80% van die planneet hebt gedaan.
Voor Naming the Dead heb ik uiteindelijk Youtube er maar bij gepakt, want ik had geen zin om eindeloos rond te rijden :@

Die lichamen zijn schijnbaar niet willekeurig verspreid, dus daar helpt Youtube wel. Met die op Havarl trouwens ook, waar je de remnant devices moet pakken en een andere waar je Roekaar manifesten moet zoeken. Dan vind ik het verhaal toch wat leuker dan eindeloos rondzoeken, dus mij boeit het dan weinig om er even wat hulp bij te gebruiken :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170319609
Advanced Black Widow Sniper met de nodige augmentations en mods O+

Had trouwens ook last van dat gedoe dat de game hangt voor 10 seconden als je zoomt. Opgelost door de MSI Gaming App uit te schakelen :')

Verder mine ik niks meer sinds ik na 30uur spelen alles wat ik tot dan toe had gemined heb verkocht, als ik nu iets wil craften koop ik 't wel. Credits genoeg _O-

Oja, Uranium mine ik nog wel voor die money money buit buit

[ Bericht 6% gewijzigd door Divje op 18-04-2017 22:35:31 ]
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:31:43 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170319656
Tasks doe ik alleen maar als ik er toevallig langs rijdt. Of 2% viability nodig heb :P.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 18 april 2017 @ 22:43:10 #69
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170320093
Ben ik overigens de enige die het wel erg tegenvallend vindt dat je welgeteld twee nieuwe, intelligente levensvormen tegenkomt, één 'friendly' en één vijandelijk? :@ (en dan nog Remnant)

Ik had wel op aanzienlijk meer gehoopt dan angara, kett en een paar uit de kluiten gewassen insecten en rare dinosauriërs.

Uiteindelijk vond ik het een leuk spel hoor, daar niet van, maar de creativiteit is toch vrij ver te zoeken. Ik vraag me ook af of ik zin heb om het nog een keer te gaan spelen op een andere manier :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170324245
Wat meer diversiteit in de vijanden zou niet gek geweest zijn, zeker een paar unieke per planeet.

Inmiddels op 50% maar ik zie niet in waarom ik het een tweede keer zal spelen (zeker gezien de paragon/renegade keuzes eruit zijn gehaald).

Eerlijk gezegd is dat met dit soort openworld games niet mijn bedoeling, de 50 tot 100 uur die erin zit als het klaar is besteed ik liever aan een nieuwe game.
Built for Speed
pi_170367876
Ben nu inmiddels op Elaaden, maar om eerlijk te zijn ben ik wel een beetje klaar met de game. De open wereld trekt mij echt steeds en steeds minder, afgezien van de hoofdmissies en één of twee interessante zijquests per planeet is er gewoon bijna niks interessants te ontdekken. Eos vond ik in het begin nog wel leuk, toen was alles nog nieuw. Maar eigenlijk zijn de rest van de planeten hetzelfde, de meeste zijquests komen neer op scan dit, schiet die vijanden neer en kom terug: "ha ha bedankt Pathfinder, hier heb je 500 credits en wat xp, doei". De meeste zijquests hebben wel wat oppervlakkig dialoog maar nou niks wat het verhaal verder uitwerkt. De enige zijquest die tot nu toe qua verhaal een beetje interessant was,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De planeten zijn gigantisch maar er is gewoon geen enkele reden om te exploren. In het begin op Eos ging ik bij bijna elk wrak of huisje wel even kijken omdat het toen nog nieuw was, maar uiteindelijk kom je erachter dat er geen zak te vinden is bij die wrakken afgezien van misschien een container met wat shitty loot, op andere planeten rij ik er maar voorbij...

De hoogtepunten van de game zijn eigenlijk alleen de lineare missies, dus de hoofdmissies en de loyalty missies, die zijn in het algemeen wel gaaf.

Ik hoop, als er nog ooit een nieuwe Mass Effect komt..., dat ze die open wereld de prullenbak in gooien en er gewoon een grotendeels linear verhaal van maken zoals voorgaande delen. Gewoon een drie/viertal hubs, zoals bijvoorbeeld Illium en de Citadel van de vorige games, en dan gewoon lineare missies op verschillende planeten. Dan hoeft het niet een corridor fest te worden, een beetje open mag wel, gewoon zo af en toe een open level waar je een beetje met je Nomad door kan rijden en objectives een beetje in je eigen volgorde kan doen ofzo, maar niet zoals het nu in Andromeda is.

ME1,2 en 3 vond ik zo goed omdat de games interessant bleven, je werd bijna de hele tijd wel "gevoed" met nieuwe, interessante, verhaalontwikkelingen. Ik had de hele tijd de drang om alleen maar verder te spelen omdat ik zo graag wilde weten hoe het verhaal verder ging verlopen, dat gevoel heb ik in Andromeda hier echt totaal niet. Ook vond ik de characters veel interessanter in de triliogie. In Andromeda vind ik eigenlijk alleen Jaal en Drack leuk. Vetra en Peebee zijn wel aardig maar Liam en Cora vind ik totaal niks. Vooral Cora vind ik echt erg, enige waar ze over kan praten is de Asari, doet mij denken aan deze dude

En zoals heywoodu hierboven al zei, ook jammer dat er afgezien van de Angara en Kett geen intelligente levensvormen hebt, daar hadden ze zo veel leuke dingen mee kunnen doen maar helaas...

Wel moet ik zeggen dat ik mij echt totaal niet stoor aan de animaties. Ja goed het is niet bepaald Uncharted 4 niveau, maar ik heb mij geen moment geergerd aan bijvoorbeeld de gezichtsanimaties.

Een slechte game is het niet, maar vind het (helaas ;( ) toch wel tegenvallen. Vooral na het uitspelen van Horizon en Zelda welke de lat toch wel hoog hebben gelegd. Als ik de game tot nu toe een cijfer moet geven zal het denk ik een zesje zijn, hopelijk nog iets hoger als de eindgame erg goed is, maar dat is nog maar afwachten. De enige reden dat ik hem uitspeel is omdat het een ME game is en de endgame schijnbaar erg goed is, maar als ik daar eenmaal klaar mee ben dan is het meteen de eerste en laatste keer dat ik de game zal gaan spelen, misschien wat DLC als die goed zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door bjorntju op 20-04-2017 22:38:55 ]
  donderdag 20 april 2017 @ 23:04:23 #72
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170369397
Hmm, vind het altijd wel geinig, die mensen die een game niet kunnen spelen zonder aan het handje genomen te worden. Maar ieder z'n ding.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 20 april 2017 @ 23:06:20 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170369473
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:43 schreef heywoodu het volgende:
Ben ik overigens de enige
Ja, je bent altijd de enige die dat denkt.

Maar goed, geth en een paar Reaper vijanden zijn natuurlijk vele malen gevarieerder.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 20 april 2017 @ 23:13:54 #74
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170369877
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2017 23:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja, je bent altijd de enige die dat denkt.

Maar goed, geth en een paar Reaper vijanden zijn natuurlijk vele malen gevarieerder.
_O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 20 april 2017 @ 23:15:03 #75
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170369932
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2017 23:04 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm, vind het altijd wel geinig, die mensen die een game niet kunnen spelen zonder aan het handje genomen te worden. Maar ieder z'n ding.
Ok.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170371914
Oh, waar ik mij ook zo erg aan stoor is dat als je in je Nomad zit en je squadmates een gesprek hebben, dat die gesprekken heel vaak onderbroken worden omdat je toevallig langs een POI rijdt. "Hey Jaal, you know that time whe.." "HEY LOOK IT'S AN SCAVENGER CAMP, LETS CHECK IT OUT!!!"

Ik blijf voortaan maar stilstaan als ze praten :')
  zondag 23 april 2017 @ 12:03:56 #77
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170422653
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2017 23:04 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm, vind het altijd wel geinig, die mensen die een game niet kunnen spelen zonder aan het handje genomen te worden. Maar ieder z'n ding.
Mja of het is toch een saaie open world game. Mensen hebben niet als enige complaint dat het niet lineair genoeg is. Een muur met tekst en dat is hetgene wat je eruit haalt? Had die t bijna net zo goed niet kunnen typen.

Volgens mij heeft die niks gezegd over dat hij aan het handje genomen wil worden. Hij had wel liever betere content gezien die het exploren waard maakte.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 april 2017 @ 12:26:32 #78
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170423171
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 12:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Mja of het is toch een saaie open world game. Mensen hebben niet als enige complaint dat het niet lineair genoeg is. Een muur met tekst en dat is hetgene wat je eruit haalt? Had die t bijna net zo goed niet kunnen typen.

Volgens mij heeft die niks gezegd over dat hij aan het handje genomen wil worden. Hij had wel liever betere content gezien die het exploren waard maakte.
Het ging sowieso nergens over 'een game niet kunnen spelen zonder aan het handje genomen te worden', maar dat moet je gewoon lekker laten gaan joh :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 23 april 2017 @ 12:32:17 #79
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170423287
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2017 23:04 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm, vind het altijd wel geinig, die mensen die een game niet kunnen spelen zonder aan het handje genomen te worden. Maar ieder z'n ding.
Huh maar wat bedoeld hij/zij hier dan mee? Dit was toch in reactie op bjorn
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games zondag 23 april 2017 @ 14:29:06 #80
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_170426369
Ik zit die ME:Andromeda soundtrackte luisteren op Spotify, maar ik vind em toch minder Episch als de eerdere delen.
Maar misschien ben ik een uitzondering die nog apart de game-soundtracks luistert.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 april 2017 @ 14:30:36 #81
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170426416
quote:
7s.gif Op zondag 23 april 2017 14:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit die [url=spotify:album:6fDWLEP4FQYSPqLR4inHmP]ME:Andromeda soundtrack[/url] te luisteren op Spotify, maar ik vind em toch minder Episch als de eerdere delen.
Maar misschien ben ik een uitzondering die nog apart de game-soundtracks luistert.. :')
Ik zet de muziek in zulke spelletjes altijd uit, dus dan heb ik met een soundtrack sowieso al niet heel veel :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Games zondag 23 april 2017 @ 14:34:17 #82
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_170426544
Echt!!!? Ik vond de soundtracks van ME 1/2/3 toch echt wel een goede toevoeging in de games. Vooral de Suicide Mission track in ME 2 dat was echt episch voordat je de eindmissie speelde _O_
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 april 2017 @ 14:47:53 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170426988
quote:
11s.gif Op zondag 23 april 2017 14:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Echt!!!? Ik vond de soundtracks van ME 1/2/3 toch echt wel een goede toevoeging in de games. Vooral de Suicide Mission track in ME 2 dat was echt episch voordat je de eindmissie speelde _O_
Dat doe ik eigenlijk in bijna alle spellen wel, ik wil juist zoveel mogelijk van de omgevingsgeluiden horen en de wapens en het gepraat en alles, door muziek word ik daarvan afgeleid :P

Ik vind het bijvoorbeeld mooi als je dan ergens in een grottenstelsel wat aan het vechten bent en je ineens een doodse stilte hebt terwijl je daar rondloopt :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 23 april 2017 @ 15:42:19 #84
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170428920
Maar de makers van de games hebben de muziek erbij gedaan voor de sfeer ya know.

Kijk als t popmuziek was zou ik zeggen je hebt een punt maar goede ambiance muziek voegt toch alleen maar sfeer toe?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 april 2017 @ 15:43:42 #85
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170428969
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 15:42 schreef MMaRsu het volgende:
Maar de makers van de games hebben de muziek erbij gedaan voor de sfeer ya know.

Kijk als t popmuziek was zou ik zeggen je hebt een punt maar goede ambiance muziek voegt toch alleen maar sfeer toe?
Ik kan me goed voorstellen dat anderen dat vinden hoor, maar zelf vind ik het gewoon leuker om het met zo 'echt' mogelijk geluid te spelen, dan leef ik me veel meer in het spel in en dat vind ik leuk, net zoals ik ook het liefst keuzes maak die ik 'in het echt' zou maken etc :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 23 april 2017 @ 16:01:57 #86
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170429555
Ja dat snap ik volledig. Maar een goede ambiance "muziek" draagt toch enorm veel bij aan de sfeer vd game? Ik zit er juist veel meer in op die manier. Kijk bij games waar het niet past zou het kut zijn. Ik wil bv geen Alien Isolation spelen dat er popmuziek wordt gebleeert :P.

Maar pak een game ala Dying Light, waar heel minimale "muziek" in zit, dat voegt toch veel meer toe aan het spel? Weet niet of je die gespeeld hebt..

Maar ook bv een Dead Rising waar je die heerlijke mall music uit de speakers hoort komen.. tja dat hoort er wat mij betreft gewoon bij :P.

Zoiets als dit!


( geheel offtopic sorry daarvoor :') )
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 april 2017 @ 16:12:14 #87
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170429893
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat snap ik volledig. Maar een goede ambiance "muziek" draagt toch enorm veel bij aan de sfeer vd game? Ik zit er juist veel meer in op die manier. Kijk bij games waar het niet past zou het kut zijn. Ik wil bv geen Alien Isolation spelen dat er popmuziek wordt gebleeert :P.

Maar pak een game ala Dying Light, waar heel minimale "muziek" in zit, dat voegt toch veel meer toe aan het spel? Weet niet of je die gespeeld hebt..

Maar ook bv een Dead Rising waar je die heerlijke mall music uit de speakers hoort komen.. tja dat hoort er wat mij betreft gewoon bij :P.

Zoiets als dit!


( geheel offtopic sorry daarvoor :') )
Maar dat heb ik dus gewoon niet, ik wil juist alleen dingen horen die je 'in het echt' zou horen en je zou niet zomaar uit de lucht muziek horen komen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170446483
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 12:32 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Huh maar wat bedoeld hij/zij hier dan mee? Dit was toch in reactie op bjorn
Ja ik zat ook te twijfelen of hij het nou tegen mij had of niet, want volgens mij kon je nou niet echt uit mijn tekst ophalen dat ik liever een game heb waar ik aan het handje gehouden wordt, maar waarschijnlijk doelde hij op het feit "dat ik liever een meer lineare game wil hebben" en dat moet dan door hem meteen negatief geïnterpreteerd worden met "aan het handje vasthouden". Ach, ik ga er niet op in :')

Anyway, net de game uitgespeeld.

Lijkt net of het halve budget van de game aan de laatste twee missies is opgegaan, want die was echt super goed uitgewerkt, kreeg hier eigenlijk voor het eerst de echte "Mass Effect vibe" mee, en hoewel ik niet dat "holy fucking shit" gevoel kreeg zoals bij de Citadel attack in ME1 en al helemaal niet de Suicide mission in ME2, komt het toch wel erg dichtbij.

Wat spoilers over de laatste missie, maar geen echte verhaalspoilers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler met wat verhaalspoilers over de laatste twee main missies
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een aantal loyalty missies bewaarde ik een beetje tot het laatst dus de laatste 5-10 uur waren wel leuk. Volgens de stats heb ik iets meer dan 60 uur gespeeld met een completion van 91%. Heb elke planeet op 100% viability gekregen, maar heb niet alle zijquests gedaan (vooral de tasks heb ik op een gegeven moment maar overgeslagen). Maar als je de Vault missies doet, een colony found en de grote zijquests op een planeet doet ben je al een heel eind tot 100%.

Uiteindelijk heeft de endgame mij wel een wat betere impressie van de game gegeven, en als ik de game nu een cijfer zal moeten geven zal het een krappe zeven worden denk ik. De grote minpunten van de game zijn gewoon de open wereld waar niet veel interessants in te beleven valt, de grotendeels niet interessante zijquests en het de hele tijd van planeet naar planeet hoppen. Vooral dat laatste ergerde ik mij echt heel erg aan.

Dan ben je dus op de tempest, wil je een volgende quest gaan doen of krijg je weer zo'n mailtje met "meet me on kadara pl0x gr gr Jaal xdDd", dan moet je dus: Galaxy map -> juiste system selecteren -> laadscherm -> planeet selecteren -> die transitie weer doorheen (hoewel je die sinds de patch gedeeltelijk kan skippen) -> landen op planeet -> weer een laadscherm -> in het geval van Kadara moet je nóg een laadscherm doorheen als je niet in de hub moet zijn -> en dan naar je questlocatie rijden.

Nu kan je dat wel een beetje voorkomen door meerdere questen in 1 ruk te completen op een planeet, maar het komt ook veel te veel voor dat je op een planeet bent (bijvoorbeeld Eos), je de planeet verlaat, en dan een of ander mailtje krijgt met "yo ik heb iets voor je meet me on Eos". Ugh...

In de vorige games was dit niet echt een probleem, omdat je zelden tot nooit een tweede keer terug naar een planeet moest (tenzij je de Citadel meetelt). Je kon bijna alles gewoon in 1x doen.

Maar de hoofdmissies en de loyalty missies waren grotendeels wel gaaf. Uiteindelijk is het meer een 20-25 uur durende game verpakt in een 60 uur durende wereld. Met de laatste twee missies hebben ze mij in ieder geval wel aangetoond dat "ze" het opzich wel kunnen, dus hopen dat ze dat goede meenemen in de volgende ME game/DLC.

Zo weer een heel verhaal... Achja moest even mijn ei kwijt over de game :P

Oh en zoals hierboven al gezegd wordt over de muziek, die vond ik ook erg tegenvallen. Alleen de laatste missie had wel een gave soundtrack, maar voor de rest zit er niet echt iets memorabel bij zoals de vorige games wel hadden (zoals de suicide mission soundtrack, ga hem weer even opzetten, wat een games waren het toch ook _O_ )

[ Bericht 2% gewijzigd door bjorntju op 24-04-2017 00:54:49 ]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 24 april 2017 @ 01:06:54 #89
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170446802
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 00:31 schreef bjorntju het volgende:

[..]

wat een games waren het toch ook _O_ )
Dat sowieso _O_

Toen ME2 eind februari (denk ik?) tijdelijk gratis was als een soort promotie met het oog op Andromeda heb ik 1, 2 en 3 gekocht en allemaal in maart uitgespeeld, maar aan het eind had ik echt het idee dat ik gewoon een 2-3-4 weken durende film had zitten kijken ipv een spelletje had zitten spelen :@ _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170446857
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 01:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat sowieso _O_

Toen ME2 eind februari (denk ik?) tijdelijk gratis was als een soort promotie met het oog op Andromeda heb ik 1, 2 en 3 gekocht en allemaal in maart uitgespeeld, maar aan het eind had ik echt het idee dat ik gewoon een 2-3-4 weken durende film had zitten kijken ipv een spelletje had zitten spelen :@ _O_
Wilde voordat Andromeda uitkwam eigenlijk de trilogie ook weer opnieuw uitspelen maar uiteindelijk is dat er toch niet van gekomen. Hoewel ME:1 echt een onwijs goede game is, vooral qua verhaal, vind ik de gameplay nu toch echt te verouderd om nog leuk te zijn. In 2007 was het al niet het neusje van de zalm, laat staan nu in 2017 :P

Als ik ME1 nou nog nooit eerder heb gespeeld kwam ik er misschien wel doorheen, maarja heb die game al een stuk of 4/5x uitgespeeld en dan heeft het verhaal je ook niet echt meer veel te bieden.

Zelf heb ik de Collectors Edition van zowel deel 1, 2 en drie op de Xbox 360, en hoewel het al jaren geleden is dat ik mijn 360 voor het laatst heb aangezet, zal ik die games en mijn 360 nooit verkopen, al is het alleen maar om over een jaar of 10 nog een keer die trilogie te spelen.

Nog wat nummers _O_ :






  Eindredactie Sport / Forummod maandag 24 april 2017 @ 01:31:18 #91
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170446927
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 01:17 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Wilde voordat Andromeda uitkwam eigenlijk de trilogie ook weer opnieuw uitspelen maar uiteindelijk is dat er toch niet van gekomen. Hoewel ME:1 echt een onwijs goede game is, vooral qua verhaal, vind ik de gameplay nu toch echt te verouderd om nog leuk te zijn. In 2007 was het al niet het neusje van de zalm, laat staan nu in 2017 :P

Als ik ME1 nou nog nooit eerder heb gespeeld kwam ik er misschien wel doorheen, maarja heb die game al een stuk of 4/5x uitgespeeld en dan heeft het verhaal je ook niet echt meer veel te bieden.

Zelf heb ik de Collectors Edition van zowel deel 1, 2 en drie op de Xbox 360, en hoewel het al jaren geleden is dat ik mijn 360 voor het laatst heb aangezet, zal ik die games en mijn 360 nooit verkopen, al is het alleen maar om over een jaar of 10 nog een keer die trilogie te spelen.

Nog wat nummers _O_ :






Ik had nog nooit iets van ME gespeeld, nog nooit een spel gespeeld waarbij keuzes zo'n rol spelen en ik kende het verhaal ook totaal niet, dus dan was ME1 ook uitstekend te pruimen :+

Bij die Suicide Mission had ik overigens wat meer Collectors verwacht, het was een beetje kalmpjes voor het grote boze 'thuisstation' van de Collectors :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 24 april 2017 @ 01:39:21 #92
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170446956
Heywoodu heb je ooit Fallout 3/New Vegas of Skyrim gespeeld? Dat lijkt me dan wel iets voor jou
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 24 april 2017 @ 01:56:22 #93
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170447003
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 01:39 schreef MMaRsu het volgende:
Heywoodu heb je ooit Fallout 3/New Vegas of Skyrim gespeeld? Dat lijkt me dan wel iets voor jou
Nog nooit :P

ME kreeg ik als tip van de gamesredactie omdat ik ook iets zocht met een goed verhaal enzo :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 24 april 2017 @ 08:06:32 #94
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_170447594
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 01:39 schreef MMaRsu het volgende:
Heywoodu heb je ooit Fallout 3/New Vegas of Skyrim gespeeld? Dat lijkt me dan wel iets voor jou
Ik heb ME1-3 alledrie drie keer uitgespeeld. Maar de games die jij nu noemt, daar was ik na een uurtje of twee spelen echt op uitgekeken. Witcher 3 is veel beter.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_170449609
Ik heb de game sinds vrijdag. Inmiddels een paar uurtjes gespeeld. Best vermakelijk, maar ik mis wel iets. De dialogen enzo, het is allemaal 'net niet af', of zo. Ik kan niet zo goed benoemen wat ik precies mis, maar het voelt niet als de overige delen.

Verder is het wel oké, toch? Ik ben pas net op Eos geland. Pas klein stukje gespeeld, dus.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_170451434
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 01:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik had nog nooit iets van ME gespeeld, nog nooit een spel gespeeld waarbij keuzes zo'n rol spelen en ik kende het verhaal ook totaal niet, dus dan was ME1 ook uitstekend te pruimen :+

Bij die Suicide Mission had ik overigens wat meer Collectors verwacht, het was een beetje kalmpjes voor het grote boze 'thuisstation' van de Collectors :@
Ja zeker, het verhaal is toch wel de selling point van de game. Gameplay kan nog zo slecht zijn, maar zolang het verhaal goed is kan ik daar makkelijk overheen kijken :P Maar omdat ik het verhaal van ME:1 onderhand nu wel ken heb ik niet echt zin om de game opnieuw te spelen.

Fallout New Vegas is ook zeker wel een aanrader, ook een van mijn favoriete games ever. Hoewel ik dan wel aan zal raden om hem op PC te spelen met wat mods.
  maandag 24 april 2017 @ 12:57:25 #97
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_170452087
Alpha Protocol _O_

Daar doen je keuzes er pas echt toe :D
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_170452476
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 08:06 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik heb ME1-3 alledrie drie keer uitgespeeld. Maar de games die jij nu noemt, daar was ik na een uurtje of twee spelen echt op uitgekeken. Witcher 3 is veel beter.
Ik vond de besturing in Witcher zo irritant, dat ik na een uurtje spelen hem weer verwijderd heb :@
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 24 april 2017 @ 14:05:31 #99
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170453698
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 08:06 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik heb ME1-3 alledrie drie keer uitgespeeld. Maar de games die jij nu noemt, daar was ik na een uurtje of twee spelen echt op uitgekeken. Witcher 3 is veel beter.
Ja The Witcher 3 kwam ook 4/5 jaar na de games die ik opnoem uit.

En in the Witcher 3 heb je een voorgemaakte character, echt roleplayen zit daar niet bij.

Daarom is The Witcher 3 ook niet beter, het is een totaal andere soort game als Skyrim/Fallout New Vegas. Niet te vergelijken.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 24 april 2017 @ 14:06:58 #100
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170453741
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 01:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nog nooit :P

ME kreeg ik als tip van de gamesredactie omdat ik ook iets zocht met een goed verhaal enzo :Y
Hmm.. hmm hmja wat vindt je nou toffer een goed verhaal of goede keuzes :D

Probeer Fallout:New Vegas met wat graphic mods.. enorm veel keuzes tijdens quests enz die enorm veel invloed hebben!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_170520979
Zojuist andromeda uitgespeeld. Zoals bjorntju het verwoord ben ik het wel grotendeels met hem eens.

De latere story missions zijn leuk/goed om te spelen en een hoop keuze's vanuit de game komen er ook samen.

Ondanks dat niet alle sidequest even interessant zijn ben ik wel blij dat er overal wel een soort van verhaal uit komt, maar ook bijvoorbeeld de kleine details zoals emails na het spelen ervan.

Het open world gedeelte geeft een wat gemengd gevoel, het was denk ik beter geweest als er 1 planeet minder was.

Uiteindelijk een positief gevoel aan over gehouden en benieuwd naar de volgende game uit de serie. *O* *O*
Built for Speed
  donderdag 27 april 2017 @ 16:21:21 #102
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170522787
Vorige week uitgespeeld. Veel content maar veel is ook echt geen hol aan. Main quests zijn ok, maar niet meer dan dat, de Kett voelen nooit als een echte bedreiging zoals Saren/Sovereign en zijn geth. Ik snap dat ze met Ryder een hoofdpersonage een eigen persoonlijkheid wilde geven ipv een blank slate zoals Shepard maar dat heeft voor mij de verhalende spelervaring toch wel zwaar verkloot, totaal geen binding met die gast. Dialoog heeft ook vrij weinig aantrekkingskracht zonder enige vorm van Renegade/Paragon, merkte dat ik toch wel vaak aan het skippen was.

De loyalty missions vond ik wel goed, sommige assignments ook, maar daar zit ook genoeg onzin tussen. Vooral fetch quests tussen meerdere systemen zijn totale bullshit, dan ben je meer naar laadschermen aan het kijken dan wat anders.

Tasks ben ik niet eens aan begonnen, dat was vooral filler zooi.

Maar goed, als ze het in het tweede deel zo verbeteren als ME2 met ME1 deed dan ben ik wel tevreden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Twiitch op 27-04-2017 16:26:36 ]
pi_170603359
Ik heb niet heel goed gezocht nog, maar je kunt zeker niet het uiterlijk van je char aanpassen nadat je bent begonnen? Mijn personage ziet er ingame toch iets beroerder uit dan in de creation fase. :')
pi_170604135
Volgens mij niet nee.
Built for Speed
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 mei 2017 @ 11:47:29 #105
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170604239
Nee, net als in ME1-3 volgens mij. Daar baalde ik goed van, want degene die ik in 1 had gecreeërd zag er daar en in 2 prima uit, maar in 3 was 'ie totaal anders en had hij van die verschrikkelijk grote opgespoten celebritylippen :')

Andromeda dan ook maar gewoon met de standaard Scott (en nu Sara) gespeeld/aan het spelen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170605480
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:47 schreef heywoodu het volgende:
Nee, net als in ME1-3 volgens mij. Daar baalde ik goed van, want degene die ik in 1 had gecreeërd zag er daar en in 2 prima uit, maar in 3 was 'ie totaal anders en had hij van die verschrikkelijk grote opgespoten celebritylippen :')

Andromeda dan ook maar gewoon met de standaard Scott (en nu Sara) gespeeld/aan het spelen :+
Dat had ik beter ook kunnen doen ja. ;(
  maandag 1 mei 2017 @ 15:13:59 #107
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170609417
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:58 schreef aeque het volgende:
Ik heb niet heel goed gezocht nog, maar je kunt zeker niet het uiterlijk van je char aanpassen nadat je bent begonnen? Mijn personage ziet er ingame toch iets beroerder uit dan in de creation fase. :')
Mijne had in bepaalde hoeken/belichting nogal ernstige heroïne-wangetjes :')
pi_170609548
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:13 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Mijne had in bepaalde hoeken/belichting nogal ernstige heroïne-wangetjes :')
_O-

Mijne hamsterwangetjes.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170610271
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:13 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Mijne had in bepaalde hoeken/belichting nogal ernstige heroïne-wangetjes :')
Bij mij zijn het vooral de ogen, in de meeste gesprekken lijkt mijn personage op een of andere goedkope crackhoer. _O-
  dinsdag 2 mei 2017 @ 13:58:58 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170631505
Bol.com dagaanbieding, dus ondanks de kritieken toch maar aangeschaft.
Vond ME3 best leuk nl.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:00:56 #111
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_170636524
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:47 schreef heywoodu het volgende:
Nee, net als in ME1-3 volgens mij. Daar baalde ik goed van, want degene die ik in 1 had gecreeërd zag er daar en in 2 prima uit, maar in 3 was 'ie totaal anders en had hij van die verschrikkelijk grote opgespoten celebritylippen :')

Andromeda dan ook maar gewoon met de standaard Scott (en nu Sara) gespeeld/aan het spelen :+
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:13 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Mijne had in bepaalde hoeken/belichting nogal ernstige heroïne-wangetjes :')
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:20 schreef Divje het volgende:

[..]

_O-

Mijne hamsterwangetjes.
Maar dat is juist de bedoeling, de meest belachelijke/lelijke Shepard/Ryder maken :P
  Moderator donderdag 4 mei 2017 @ 22:05:08 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170693269




_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 mei 2017 @ 22:06:49 #113
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170693323
:D _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 4 mei 2017 @ 22:45:18 #114
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170694381
:'). Nice.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 5 mei 2017 @ 09:22:14 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170698842
quote:
T viel bij mij eigenlijk wel mee met die 2 gezichten :D
Was t de patch, of heb ik gewoon geluk gehad met random rendering? ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 09:25:56 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170698909
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:47 schreef heywoodu het volgende:
Nee, net als in ME1-3 volgens mij. Daar baalde ik goed van, want degene die ik in 1 had gecreeërd zag er daar en in 2 prima uit, maar in 3 was 'ie totaal anders en had hij van die verschrikkelijk grote opgespoten celebritylippen :')

Andromeda dan ook maar gewoon met de standaard Scott (en nu Sara) gespeeld/aan het spelen :+
De mijne is best knap, alleen had ik 'm super emo grungy een skull tattoo gegeven over z'n gezicht heen en die is bij sommige scenes ZO donker dat ik net zwarte piet lijk :o

Het lijkt er ook op alsof bij main quests m'n gezicht mooier is dan bij side quests :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 7 mei 2017 @ 07:19:23 #117
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_170738331
Gisteren (na Horizon Zero Dawn en Ghost Recon Wildlands te hebben uitgespeeld) Andromeda gekocht (momenteel 44 euro nieuw voor de PS4 bij Nedgame).

Straks maar eens aan beginnen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 09:49:49 #118
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170793057
Shit. Ik heb bewust niet valsgespeeld bij t potje poker met Gil, maar omdat ik nu verloren heb staat er in de bio niet meer "mutual interests/attraction" maar friendship :o

Heb ik nou een blauwtje gelopen? :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_170842359
Mass Effect Reportedly On "Hiatus," Changes Made At BioWare Montreal

:( Was te verwachten...

https://www.gamespot.com/(...)e-at-b/1100-6449945/

[ Bericht 8% gewijzigd door bjorntju op 11-05-2017 00:38:04 ]
  donderdag 11 mei 2017 @ 00:37:30 #120
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170842436
quote:
9s.gif Op donderdag 11 mei 2017 00:26 schreef bjorntju het volgende:
Mass Effect Reportedly On "Hiatus," Changes Made At BioWare Montreal

:( Was te verwachten...

https://www.gamespot.com/(...)e-at-b/1100-6449945/
Hoezo te verwacht?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170842651
Dus Mass Effect is dood. Ach was te verwachten wat ze met Andromeda hebben gedaan. Ik wilde hem eerst wel een keertje kopen, maar denk dat ik het maar laat gaan en gewoon nog een keertje de trilogy ga spelen.

Jammer hoor weer een serie dood.
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 01:29:17 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170842720
Mass Efect zonder Shepard is geen Mass Effect.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 11 mei 2017 @ 13:24:31 #123
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_170849979
:{

't Is gewoon een prima game. Maar goed, dat was het dus.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 13:32:45 #124
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170850159
Mja, heb er iets van 10-15 uur in gestoken en toen ging ik maar wat anders doen. Heb het spel daarna nog wel een paar keer bijna opgestart, maar uiteindelijk had ik er geen zin in en ging weer Morrowind of Football Manager spelen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 11 mei 2017 @ 13:35:39 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170850215
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 01:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Dus Mass Effect is dood. Ach was te verwachten wat ze met Andromeda hebben gedaan. Ik wilde hem eerst wel een keertje kopen, maar denk dat ik het maar laat gaan en gewoon nog een keertje de trilogy ga spelen.

Jammer hoor weer een serie dood.
Het speelt voor mij precies hetzelfde als Mass Effect 3 eigenlijk. Weinig verschil.
En da's eigenlijk het slechte: heel weinig verschil.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_170850289
Volgens de teller heb ik er 164 uur in gestoken (daar zit wel een hoop stil staan bij waar ik de game niet op pauze had staan), maar heb me er prima mee vermaakt. Leuke werelden, toffe personages, en net zoals popolon vond ik het ook een prima game. Jammer van de hiatus, want er zat genoeg potentie in voor nieuwe delen en / of DLC.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_170850448
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het speelt voor mij precies hetzelfde als Mass Effect 3 eigenlijk. Weinig verschil.
En da's eigenlijk het slechte: heel weinig verschil.
Vreemd hoe de ervaringen dan zo verschillen. Voor mij is er juist veel te veel verschil. Ze hadden een heel tof en uitgebreid universum gebouwd met allerlei politieke en persoonlijke connecties en voor Andromeda gooiden ze dat vrijwel allemaal uit het raam en maakten er een vrij tamme open world game van.

De lineariteit van de eerste 3 delen met een nadruk op de storytelling was -juist- hetgeen wat ik heel tof vond en wat voor mij Mass Effect maakte. Dat inruilen voor open world hoeft niet per se slecht uit te pakken maar in het geval van Andromeda vond ik het persoonlijk heel matig gedaan.

Ik vind Andromeda een dappere poging die voor mij helaas te weinig connectie met de oude serie heeft. In de oude delen was actie een manier om het spel voort te zetten zodat het verhaal verder gaat. In Andromeda lijkt het eerder andersom te zijn en is het verhaal voornamelijk aanwezig om je door te sturen naar de volgende (repetitieve) battle.

Of het een 'slechte' game is wil ik niet zeggen. Wel was ik vantevoren heel erg hyped om eindelijk weer aan de Mass Effect te kunnen gaan maar heb ik ergens na een tiental uurtjes de game uitgezet om vervolgens niet meer de motivatie te kunnen vinden om verder te gaan.
Conscience do cost.
pi_170851247
Ik vind zowel het lineaire van 1-3 als de open wereld van Andromeda leuk. Dat gezegd, er zijn wel war dingetjes die ik minder vond of waarvan ik vond dat ze beter / anders hadden gekund; de fetch quests die soms letterlijk niks anders dan een datapad vind zijn op een andere planeet, royalty quests hadden van mij wel meer en / of langer mogen zijn, die "sudokus" bij remnant pillars vond ik leuk, maar waren maar een handje vol. Het vervelendste vond ik quests die zomaar leken te stoppen of waarvan ik niet wist dat ik ze kon starten omdat er nergens een icoontje verscheen, maar ik per se eerst met een crew member door een gesprek moest (zonder dat die persoon een icoontje had als in nieuwe / beschikbare missie).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_170856024
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:39 schreef OMG het volgende:
Volgens de teller heb ik er 164 uur in gestoken (daar zit wel een hoop stil staan bij waar ik de game niet op pauze had staan), maar heb me er prima mee vermaakt. Leuke werelden, toffe personages, en net zoals popolon vond ik het ook een prima game. Jammer van de hiatus, want er zat genoeg potentie in voor nieuwe delen en / of DLC.
164 uur! Ik denk dat ik de 100 wel ga aantikken, ik speel ongeveer een procent per uur en zit nu op 43 uur en 43%. Verder vind ik het ook een prima game! Niet zo goed als 1-3, maar deze is ook zeker vermakelijk.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  Redactie Games donderdag 11 mei 2017 @ 22:45:53 #130
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_170868706
Nu alweer in de sale van de Origin-store. Ze droppen de game echt wel diep...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_170874830
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:40 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

164 uur! Ik denk dat ik de 100 wel ga aantikken, ik speel ongeveer een procent per uur en zit nu op 43 uur en 43%. Verder vind ik het ook een prima game! Niet zo goed als 1-3, maar deze is ook zeker vermakelijk.
Waar kun je zien hoeveel uur je gespeeld hebt eigenlijk? (PS4)

Ik ben het verder met je eens.
Niet zo episch als de trilogie, maar verder gewoon een toffe game.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 20:36:48 #132
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_170889406
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 05:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Waar kun je zien hoeveel uur je gespeeld hebt eigenlijk? (PS4)

Ik ben het verder met je eens.
Niet zo episch als de trilogie, maar verder gewoon een toffe game.
Savegames optellen :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_170942174
Ik had op Eos alles gedaan (behalve die Tasks) wat ik kon doen tot nu toe (er zijn nog gebieden waar ik nog niet naar toe kan door de te hoge straling) en ben toen maar verder gegaan met de story line.

Toen ik op een gegeven moment een Kett-vloot met de Kett Archon tegenkwam, en daardoor moest vluchten door de Scourge heen en onderschept werd door de Angara, dat gaf mij wel weer het Mass Effect gevoel :Y

Ik blijf hopen dat EA ooit toch nog de trilogie uitbrengt voor de PS4.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 10:55:28 #134
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_171023344
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_172082630
Het lijkt er sterk op dat Mass Effect na de teleurstelling van Andromeda niet alleen de ijskast in gaat, maar de vriezer.

http://kotaku.com/sources(...)ingle-pla-1796548159

Geen DLC, geen future plans. Ik ben bang dat we er heel, heel lang niets meer van gaan zien ;(
pi_172089261
Well dat was het dan voor Mass Effect Andromeda. Ik werd een tijd geleden hier dom genoemd, maar je ziet toch na al het nieuws dat de serie gewoon dood is nu. Anders zouden ze nog wel proberen iets te herstellen met DLC lijkt me.

Ik moet hem trouwens nog steeds een keer kopen, maar ik twijfel serieus of ik wel m'n tijd hieraan ga spenderen. Zijn nog zat andere games die ik wil spelen en na alle verhalen en nu dit nieuws heb ik er eigenlijk geen eens zin meer in. De trilogy was fantastisch en staat nog steeds in mijn top 5 van beste games die ik gespeeld heb.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 17:34:57 #137
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_172093758
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 07:44 schreef Mystikvm het volgende:
Het lijkt er sterk op dat Mass Effect na de teleurstelling van Andromeda niet alleen de ijskast in gaat, maar de vriezer.

http://kotaku.com/sources(...)ingle-pla-1796548159

Geen DLC, geen future plans. Ik ben bang dat we er heel, heel lang niets meer van gaan zien ;(
En vanuit Bioware willen ze verder niets bevestigen of ontkennen behalve dan dat ze met betreffende partij nooit geen zaken hebben gedaan.

We zullen het zien. De patches die zijn uitgebracht hebben het spel wel verbeterd en er waren nog een zooi mooie losse eindjes voor wat story-dlc.
Maar al het gezeik nog voordat het spel uit was hebben de verkopen geen goed gedaan :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_172094953
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En vanuit Bioware willen ze verder niets bevestigen of ontkennen behalve dan dat ze met betreffende partij nooit geen zaken hebben gedaan.

We zullen het zien. De patches die zijn uitgebracht hebben het spel wel verbeterd en er waren nog een zooi mooie losse eindjes voor wat story-dlc.
Maar al het gezeik nog voordat het spel uit was hebben de verkopen geen goed gedaan :'(
Terecht toch? Is gewoon een matige game geworden. Hopelijk een les voor de volgende keer...
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:49:52 #139
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_172421006
Voor geïnteresseerden:

Mass Effect: Andromeda 10 uur gratis
Tails tell tales
pi_173158391
Ik ben net begonnen met dit spel, heb outposts gebouwd op Eos en heb net lekker zitten flirten met Suvi. Voel nu al dat ik onherroepelijk deze game word binnengezogen, net als ik met de voorgaande drie delen had. De sfeer, de combat, personages en intrige zijn tot nu toe lekker aanwezig, ik vermaak me de komende tijd nog wel met deze game. :)
pi_173277926
https://www.masseffect.co(...)date-from-the-studio

quote:
Since the release of Mass Effect™: Andromeda, we’ve worked hard to address feedback from our community. From improving animations to expanding customization options, we looked to respond to your concerns, and build on what you loved.

With each patch, you let us know we were heading in the right direction, and we're grateful to everyone who joined us on this journey. We're proud of what we created, and we hope you enjoyed it as well.

Early in development, we decided to focus Mass Effect: Andromeda’s story on the Pathfinder, the exploration of the Andromeda galaxy, and the conflict with the Archon. The game was designed to further expand on the Pathfinder’s journey through this new galaxy with story-based APEX multiplayer missions and we will continue to tell stories in the Andromeda Galaxy through our upcoming comics and novels, including the fate of the quarian ark.

Our last update, 1.10, was the final update for Mass Effect: Andromeda. There are no planned future patches for single-player or in-game story content.

In the coming weeks, our multiplayer team will provide details of their ongoing support and upcoming content, including new multiplayer missions, character kits, and what’s in store for N7 Day.

We appreciate all the millions of people who came with us to the Andromeda galaxy. We hope to see you again in the Mass Effect universe.

The Mass Effect Andromeda Team
It's done.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 augustus 2017 @ 14:08:18 #143
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173278092
quote:
Niet verrassend, maar helaas ;(

Er had zoveel meer in kunnen zitten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 20 augustus 2017 @ 14:29:57 #144
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173278546
Belachelijk dat ze het zomaar laten vallen. Zonder wat voor reden dan ook.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 20 augustus 2017 @ 16:14:44 #145
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173281098
quote:
13s.gif Op zondag 20 augustus 2017 14:29 schreef Fir3fly het volgende:
Belachelijk dat ze het zomaar laten vallen. Zonder wat voor reden dan ook.
Het heeft te slecht verkocht en is niet interessant qua ROI om het te patchen.. dat is wel een goede reden toch.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 20 augustus 2017 @ 17:18:46 #146
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_173282923
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 16:14 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het heeft te slecht verkocht en is niet interessant qua ROI om het te patchen.. dat is wel een goede reden toch.
Tsja, misschien hebben ze maar geen half afgemaakte verhalen in moeten stoppen. Bijvoorbeeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik het meest pissig over, dat we daar geen antwoord meer op krijgen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 augustus 2017 @ 17:20:18 #147
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173282958
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Tsja, misschien hebben ze maar geen half afgemaakte verhalen in moeten stoppen. Bijvoorbeeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik het meest pissig over, dat we daar geen antwoord meer op krijgen.
Dat eerste wordt in de 'comics and novels' verteld, staat letterlijk in de tekst :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 20 augustus 2017 @ 17:35:01 #148
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_173283421
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 17:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat eerste wordt in de 'comics and novels' verteld, staat letterlijk in de tekst :P
Las ik na mijn comment pas terug inderdaad :P

Maar goed, de game was zwaar middelmatig en gezien de naam en de jaren die ze in dit spel hebben gestopt verwachtte ik er ook meer van. Kan niet zeggen dat het mij compleet verrast dat het niet langer ondersteund wordt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 20 augustus 2017 @ 18:19:47 #149
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173284539
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 16:14 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het heeft te slecht verkocht en is niet interessant qua ROI om het te patchen.. dat is wel een goede reden toch.
Er wordt geen reden gegeven.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 20 augustus 2017 @ 20:16:44 #150
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173286914
quote:
3s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:19 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Er wordt geen reden gegeven.
Nee maar dat is wel de reden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 20 augustus 2017 @ 20:18:58 #151
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173286981
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee maar dat is wel de reden.
Er wordt geen reden gegeven.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 20 augustus 2017 @ 20:42:59 #152
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173287577
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Er wordt geen reden gegeven.
:')!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 20 augustus 2017 @ 20:44:38 #153
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173287642
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:')!
Spreek ik Chinees?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 20 augustus 2017 @ 21:06:59 #154
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173288429
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Spreek ik Chinees?
Nee, wel oost indisch doof zeg maar.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 20 augustus 2017 @ 21:08:43 #155
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173288485
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 21:06 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee, wel oost indisch doof zeg maar.
Geef even aan waar de reden gegeven wordt voor het stoppen van ontwikkeling.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator zondag 20 augustus 2017 @ 23:12:45 #156
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173291761
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee maar dat is wel de reden.
Onderdeel van, vermoedelijk, de studio die ME:A gemaakt heeft is samengevoegd met Motive en gaat aan Jade Raymonds nieuwe project werken wat een Star Wars verhaal gaat worden.
Dus, geen mensen meer om aan ME:A single player te werken want die gaan allemaal naar het nieuwe project mede omdat er geen hoge verwachtingen zijn van single player DLC's.

Jammer maar helaas. Ik denk we de eerste jaren geen Mass Effect games meer hoeven te verwachten
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174688942
Heren en dames, ik ben nu pas met de Mass Effect begonnen. Deel 1 heb ik al helemaal uitgespeeld. Ben nu bezig met ME2. Echter mis ik de radar wel uit ME1 en ook de automatische geweer. Ik las ergens dat bij ME1 alles erin zit en je bij ME2 echt 1 en ander erbij moet kopen om optimaal speelplezier te hebben. Is dit zo?

Waar scoor ik die aanvullingen voor weinig of zelfs gratis :D ?

NB. Hierna ga ik verder met ME3. Ik speel op xbox360.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Redactie Games vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:18:10 #158
206706 crew  Racerblade
pi_174689570
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Heren en dames, ik ben nu pas met de Mass Effect begonnen. Deel 1 heb ik al helemaal uitgespeeld. Ben nu bezig met ME2. Echter mis ik de radar wel uit ME1 en ook de automatische geweer. Ik las ergens dat bij ME1 alles erin zit en je bij ME2 echt 1 en ander erbij moet kopen om optimaal speelplezier te hebben. Is dit zo?
Nee, dat is echt niet zo. Niet de Weapon Packs in ieder geval.

En je krijgt als het goed is de Avenger gelijk in het begin? Dat is een volautomatisch wapen dat je waarschijnlijk vaak in ME1 gebruikte.
pi_174690310
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 12:18 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Nee, dat is echt niet zo. Niet de Weapon Packs in ieder geval.

En je krijgt als het goed is de Avenger gelijk in het begin? Dat is een volautomatisch wapen dat je waarschijnlijk vaak in ME1 gebruikte.
Geen idee of dat de Avenger is. Ik heb er 2, 1 geschikt voor biotische wezens en 1 voor armour. En een granaatwerper en sniper. Dat is alles. Zit nu Garrus te beschermen/verdedigen in 1 of andere uithoek met 2 klapperpistooltjes. Sterf steeds door alle weerstand plus de 2 krogans die vaak al boven zijn bij Garrus en zit al heel krap in tijd.

Het is gewoon gewenning denk ik, ik had met ME1 topwapens en toparmour op het eind. Mijn geweer had de maximale damage die een geweer kon hebben en dan ook nog eens thermietkogels. Dat brandt lekker erin.

Komen de betere wapens nog of moet ik die gaan kopen? Indien kopen, waar halen jullie je xboxgiftcards? (google vertelt me dat microsoft points niet meer bestaan).

[ Bericht 2% gewijzigd door Kloonhommel op 27-10-2017 13:45:42 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_174691232
Ben intussen verder gekomen. Ik weet nu de namen. Shuriken machine pistol en predator heavy pistol.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Redactie Games vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:21:36 #161
206706 crew  Racerblade
pi_174691489
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 14:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Ben intussen verder gekomen. Ik weet nu de namen. Shuriken machine pistol en predator heavy pistol.
Oh, dat komt door je klasse dan. Je bent een Adept oid waarschijnlijk? Omdat je biotics/tech skills dan zo sterk zijn krijg je wat minder efficiënte wapens.

Later unlock je extra combat training, en kan je een extra wapen type kiezen. Dus Assault, Shotgun of Sniper. Maar later unlock je ook betere Submachine Guns en Hand Cannons.
pi_174711058
Nee ik was een Infiltrator. Las in de beschrijving machine gun, is blijkbaar toch wat anders dan een riffle. Ben toch maar overnieuw begonnen en heb dit keer wel ME1 gebruikt als basis. Ben nu weer soldier. Ik moet bekennen dat ik 1 beter vind dan 2. Toch ga ik verder met 2.

Wel jammer dat de cidatel zo ontzettend is veranderd. Ga ik via rapid travel naar presidium, kom ik in de kamer van mijn oude baas terecht en dat is alles. Wtf?

Graphics zijn wel wat beter. Ook is het wennen dat < nu geen granaat meer is en de Y geen energieboost meer is. De Squad is ook duidelijk beter geworden met het automatisch uitschakelen van de vyand. Te goed eerlijk gezegd. Map heeft ook geen vlaggetje meer zodat ik kan markeren hoe ik ergens heen moet. Ik mis de radar ook.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Moderator zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:30:22 #163
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_174711659
2 speelt vloeiender dan 1, maar 1 is veel sterker qua verhaal. Gebieden zijn ook dumbed down in deel 2, zoals je voorbeeld van de Presidium, iets wat erg jammer is.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_174805909
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2 speelt vloeiender dan 1, maar 1 is veel sterker qua verhaal. Gebieden zijn ook dumbed down in deel 2, zoals je voorbeeld van de Presidium, iets wat erg jammer is.
Heb ME2 inmiddels bijna uit. 2 heeft wel wat, maar is wel veel en veel meer drama en traantjes. Ik heb van alle squad leden hun loyaliteit gewonnen behalve die van Miranda, ik beeindigde een bekvechtdiscussie tussen haar en Jack en sindsdien zegt ze dat ik maar lekker naar Jack moet gaan. Bij Tali koos ik ervoor haar vader te verklikken omdat ik Tali niet in de gevangenis wilde hebben en verloor hierbij haar loyaliteit. Bij Samara en Morinth duel koos ik voor Samara.

Wrex ben ik in ME1 verloren omdat hij niet voor rede vatbaar was. Heb inmiddels een YTfilmpje gezien waarin hij weer op zijn plek gezet wordt en meewerkt. Ashley wilt niets met mij te maken hebben in ME2 omdat ik bij Cerberus hoor (kan dit ook anders?). En die Asari richt zich op haar eigen dingen in ME2 (shadowbroker navolgen).

Kaiden heeft zichzelf opgeofferd met die nuke in ME1. Ik heb beide manieren geprobeerd en telkens moest ik 1 van de 2 opofferen. Ofwel Ashley die onder vuur zat bevrijden ofwel teruggaan en Kaiden helpen levert mij telkens 1 van die 2 dood op.

Geen idee of het mogelijk is beiden te behouden?

Wat ik minder vond is dat de Firewalker games niet te saven zijn. En hoeveel bugs ben ik wel niet tegen gekomen, deze spel is minstens 7 jaar oud en nog zitten er bugs in die niet geplet zijn. Vaak zat ik gewoon vast op 1 plek, soms hielp het om de wapens te holsteren. Soms moest ik het opnieuw gaan spelen.

2 heeft zeker wat, zoals die huurmoordenaarscene, dat was leuk en ingewikkeld, ook omdat ik halverwege een dialoog moest voeren en de druk voelde deze snel te beeindigen. Of hoe ik Morinth mee moest lokken. Maar ik heb meer genoten van 1 dan van 2. Ik was meer een commando in 1 en in 2 ga ik rustig dingen zoeken terwijl mijn squad bijna al het werk doen en zo en nu dan sniper ik ff. De squad is duidelijk stukken beter in ME2 dan in 1. Wel mooie aparte personages.

Ook mooie vragen, welke groep offer ik op, de bevolking of de kopstukken van de bevolking. Ik kan niet altijd de held zijn die ik wil zijn. Deze game laat de problematiek zien die ik in FEAR, DOOM, COD en andere shooters niet had.

Ik heb gewacht met die Krogan in pod tot ik bevestiging zou krijgen hem eruit te laten maar deze komt nooit. Ik had eerder gebruik van hem kunnen maken maar helaas. Heb slechts 1 loyaliteitsscene met hem gespeeld en nu strijd ik tegen de collectors en houdt het hierna op.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kloonhommel op 01-11-2017 16:49:34 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_174818814
Ik had gelezen elders dat om de strijd met de collectors te overleven diegenen die ik koos als mijn squad of als 2e squad leider echt loyaal aan mij moesten zijn. Mordin is loyaal aan mij maar stierf toch nog toen hij kwam helpen met de deur sluiten. Hoe kan dit?

Miranda en Tali zijn enige 2 die niet loyaal zijn en die heb ik weggelaten.

Ik had gelezen elders dat om de strijd met de collectors te overleven diegenen die ik koos als mijn squad of als 2e squad leider echt loyaal aan mij moesten zijn. Mordin is loyaal aan mij maar stierf toch nog toen hij kwam helpen met de deur sluiten. Hoe kan dit?

Miranda en Tali zijn enige 2 die niet loyaal zijn en die heb ik weggelaten.

Garrus=leider 2e squad team
Grunt=mijn squad
Legion=mijn squad
Mordin=kruipt in buizen om deur te openen. (is toch nog doodgegaan)
Samara=krachtveld
Zaeed=begeleidt dokter Chakodinges terug naar Normandy

Wat doe ik verkeerd? Ik ga alles naderhand nog eens spelen en proberen Wrex in leven te houden en kan ik zowel Kaiden/Ashley beiden in leven houden met die nuke op Saren hoofdkwartier? Zo nee, wie van de 2 is een betere offer?

[ Bericht 33% gewijzigd door Kloonhommel op 02-11-2017 08:50:17 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 november 2017 @ 08:44:16 #166
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174818837
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 08:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik had gelezen elders dat om de strijd met de collectors te overleven diegenen die ik koos als mijn squad of als 2e squad leider echt loyaal aan mij moesten zijn. Mordin is loyaal aan mij maar stierf toch nog toen hij kwam helpen met de deur sluiten. Hoe kan dit?

Miranda en Tali zijn enige 2 die niet loyaal zijn en die heb ik weggelaten.

Wat doe ik verkeerd? Ik ga alles naderhand nog eens spelen en proberen Wrex in leven te houden en kan ik zowel Kaiden/Ashley beiden in leven houden met die nuke op Saren hoofdkwartier? Zo nee, wie van de 2 is een betere offer?
Kaiden en Ashley beiden in leven houden gaat volgens mij niet nee :P

Geen idee of het veel verschil maakt, ik heb voor Ashley gekozen want :9~

:+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174818859
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 08:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Kaiden en Ashley beiden in leven houden gaat volgens mij niet nee :P

Geen idee of het veel verschil maakt, ik heb voor Ashley gekozen want :9~

:+
Ik koos ook voor Ashley. Maar is zij bij jou in je team of is het een vaststaand iets dat zij weigert in ME2 onderdeel te maken van je team omdat ze niks met Cerberus wilt te maken hebben?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 november 2017 @ 08:54:01 #168
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174818959
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 08:45 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik koos ook voor Ashley. Maar is zij bij jou in je team of is het een vaststaand iets dat zij weigert in ME2 onderdeel te maken van je team omdat ze niks met Cerberus wilt te maken hebben?
Volgens mij staat dat inderdaad vast (of er moet een of ander trucje zijn, maar die ken ik niet). Haar mening over jou wordt ook deels bepaald door wat je in ME2 met andere dames doet enzo :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174819188
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 08:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Volgens mij staat dat inderdaad vast (of er moet een of ander trucje zijn, maar die ken ik niet). Haar mening over jou wordt ook deels bepaald door wat je in ME2 met andere dames doet enzo :9
Ik zag online idd iets over Miranda en Shepard. Maar aangezien ze boos is op mij over dat ik Jack kant koos is het nooit iets geworden tussen ons.

Hoe dan ook, heb jij de collectors verslagen en alle teamleden in leven kunnen houden? Enig idee waarom loyale Mordin toch dood is?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 november 2017 @ 09:13:07 #170
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174819218
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:10 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik zag online idd iets over Miranda en Shepard. Maar aangezien ze boos is op mij over dat ik Jack kant koos is het nooit iets geworden tussen ons.

Hoe dan ook, heb jij de collectors verslagen en alle teamleden in leven kunnen houden? Enig idee waarom loyale Mordin toch dood is?
Jack ging dood bij mij, omdat het schip schijnbaar niet volledig geüpgrade was ofzo (weet het niet meer precies) en er iets naar binnen vloog wat haar verpletterde :P

Iedereen die de collector base in ging kwam volgens mij ook weer terug, maar ik weet het niet 100% zeker.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 november 2017 @ 09:16:02 #171
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174819262
Mordin was bij mij trouwens al dood op die Krogan-planeet toen hij zichzelf opofferde om de cure te verspreiden ;(

"Had to be me...someone else might have gotten it wrong." ;(

En dan aan het eind nog even 'I am the very model of a scientist salarian' zingen terwijl hij opgeblazen wordt ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174819336
quote:
9s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Mordin was bij mij trouwens al dood op die Krogan-planeet toen hij zichzelf opofferde om de cure te verspreiden ;(

"Had to be me...someone else might have gotten it wrong." ;(

En dan aan het eind nog even 'I am the very model of a scientist salarian' zingen terwijl hij opgeblazen wordt ;(
Mijn schip heeft idd een sterkere behuizing of zoiets en een superkanon geintegreerd en zelfs een upgrade van medbay om littekens te verwijderen (dat heb ik nog steeds niet gedaan, weet ook niet hoe ik dat zou moeten doen). Heeft me een hoop planeten leegzuigen gekost.

Die cure verspreiden, hmmm ik denk gekozen te hebben dat iemand bij Mordin achterbleef of dat ik zijn zelfopoffering niet accepteerde. Herinner me dat niet goed meer. Maar we hebben het allemaal overleefd iig.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_174819617
Ik lees net elders dat wie de buis in ging toch niet Mordin moest zijn, dat zal dan wel de reden zijn waarom hij stierf. (Kasumi ken ik btw niet (lees net dat het een DLC is)).

quote:
Upgrade your Armour, if you don't Jack dies.
Upgrade your Sheilds, if you don't your squad will die in this order, if you don't have the one behind them: Kasumi, Legion, Tali, Thane, Garrus, Zaeed, Grunt, Samara/Morinth
Upgrade your Weapons, if you don't squad dies in this order: Thane, Garrus, Zaeed, Grunt, Jack, Samara/Morinth.

Vents: Make your Specialist either Kasumi, Tali, or Legion. Anyone else and they will die. If your specialist is one of the three, but isn't loyal they will also die. The specialist will also die if you choose the wrong fireteam leader. Choose Garrus, Jacob, or Miranda. Anyone else and the vent specialist dies. If the fireteam leader isn't loyal, then the specialist will also die.

Biotic Field: Your Specialist has to be Jack or Samara/Morinth. Anyone else and you will lose your pary members in this order: Thane, Jack, Garrus, Legion, Grunt, Samara, Jacob, Mordin, Tali, Kasumi, Zaeed, Morinth. It will also happen if Jack or Samara/Morinth aren't loyal. The fireteam has the same choices as last time. If you choose Miranda, she will survive no matter what. If you choose Jacob or Garrus, they will only survive if they are loyal. Anyone else leads, and they will die.

Escort: If you choose not to send an escort, he entire crew dies. If you choose an escort, they will die if they aren't loyal, but the crew will make it. If they are loyal, everyone survives. Also, how many crew members are left is dependant on how many missions you did between opening and going through the Omega 4 relay. If you did zero, the whoe crew surives. If you did 1 to 3, half the crew dies. If you did more than 3, everyone but Chakwas dies.

Fight verses Human Reaper: If the party members you bring aren't loyal they die, if they are they live.

Hold the Line: This is where it gets complicated. You need a certain amount of points to make sure everyone survives. Jack, Mordin, Tali, and Kasumi are the weakest. If they are loyal they give one point, if not they give zero. Thane, Legion, Samara/Morinth, Jacob, and Miranda are the average ones. They give one point if not loyal and two if they are. Grunt, Garrus, and Zaeed are the strongest. They have three points if not loyal, and four if they are. Non loyal members die first, followed by loyal members weakest to strongest.

Shepard: If you have zero or one squad member left, Shepard will die.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 10:51:04 #174
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_174820663
Ik koos de eerste keer meteen al Tali in de vents, Miranda fire squad leader, Samara deed het biotic field, Kasumi was escort en ik nam Mordin en Jack mee om tegen de human reaper te vechten.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 november 2017 @ 10:56:19 #175
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174820742
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik koos de eerste keer meteen al Tali in de vents, Miranda fire squad leader, Samara deed het biotic field, Kasumi was escort en ik nam Mordin en Jack mee om tegen de human reaper te vechten.
Kasumi?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 november 2017 @ 11:04:35 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_174820903
O ja, dit spel heb ik ook nog ergens :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 11:07:43 #177
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_174820968
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Kasumi?
http://masseffect.wikia.com/wiki/Kasumi_Goto

Er zijn mensen die haar helemaal geweldig vinden, maar ik vind de DLC alleen leuk vanwege de Locust :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Games donderdag 2 november 2017 @ 11:55:24 #178
206706 crew  Racerblade
pi_174821926
quote:
9s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Mordin was bij mij trouwens al dood op die Krogan-planeet toen hij zichzelf opofferde om de cure te verspreiden ;(

"Had to be me...someone else might have gotten it wrong." ;(

En dan aan het eind nog even 'I am the very model of a scientist salarian' zingen terwijl hij opgeblazen wordt ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 november 2017 @ 12:15:37 #179
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174822327
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

http://masseffect.wikia.com/wiki/Kasumi_Goto

Er zijn mensen die haar helemaal geweldig vinden, maar ik vind de DLC alleen leuk vanwege de Locust :P
Dit is de eerste keer ooit dat ik iets over Kasumi hoor/lees, geen mening dus :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 november 2017 @ 12:16:00 #180
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174822336
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:55 schreef Racerblade het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, het ging over het al dan niet dood zijn van Mordin :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 12:19:06 #181
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_174822391
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dit is de eerste keer ooit dat ik iets over Kasumi hoor/lees, geen mening dus :+
Wut.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 november 2017 @ 12:21:15 #182
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174822428
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wut.
Bij 2 en/of 3 zat de DLC er schijnbaar niet gewoon bij als je via EA het spel kocht, bij 1 heb ik de DLC (dat trainingsding met die simulaties) namelijk wel gespeeld :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174822489
Och man man, ik raad je aan de Kasumi DLC toch maar eens te kopen. Is een leuke missie in mijn optiek.
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 12:34:43 #184
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_174822625
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:25 schreef S.W.A.T. het volgende:
Och man man, ik raad je aan de Kasumi DLC toch maar eens te kopen. Is een leuke missie in mijn optiek.
En teringsimpel als je engineer bent :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Games donderdag 2 november 2017 @ 12:42:36 #185
206706 crew  Racerblade
pi_174822748
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee hoor, het ging over het al dan niet dood zijn van Mordin :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174822771
Ik heb eigenlijk deel 2 en 3 alleen maar als soldier gespeeld, omdat ik daarmee Insanity kon uitspelen na mijn eerdere twee playthroughs. Dus iemand aanraders met welke class ik zal spelen? Ik begin gewoon vanaf deel 1 en daar heb ik wel meerdere classes gespeeld. Ik dacht eraan om te spelen als Sentinel of Adept, ben van plan op Veteran te spelen in deel 2. En dan wellicht hardcore deel 3 omdat daar geen Veteran niveau is helaas :(
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 14:12:23 #187
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_174824161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:43 schreef S.W.A.T. het volgende:
Ik heb eigenlijk deel 2 en 3 alleen maar als soldier gespeeld, omdat ik daarmee Insanity kon uitspelen na mijn eerdere twee playthroughs. Dus iemand aanraders met welke class ik zal spelen? Ik begin gewoon vanaf deel 1 en daar heb ik wel meerdere classes gespeeld. Ik dacht eraan om te spelen als Sentinel of Adept, ben van plan op Veteran te spelen in deel 2. En dan wellicht hardcore deel 3 omdat daar geen Veteran niveau is helaas :(
1 speelde ik als vanguard, 2 en 3 als soldier of als engineer.

Inb4 Heppie met \m/anguard en mangineer :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_174826260
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:42 schreef Racerblade het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh vandaar dat ik me dat niet herinner. Maar ja, Mordin is bij mij al dood. Ik ga denk ik alles overnieuw ga spelen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_174826355
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:25 schreef S.W.A.T. het volgende:
Och man man, ik raad je aan de Kasumi DLC toch maar eens te kopen. Is een leuke missie in mijn optiek.
IIk heb per ongeluk de Cerberus market of zo gekocht, had niet gezien dat dat geld kost. De rest was wel gratis wat ik binnengehaald heb. Ik heb geen enkel tegoed en hoor er ook niets over dat ik 1200 points (ongeveer 15 euro) moet betalen.

Hoe gaat dit in zijn werk? Gaat Microsoft binnenkort me mailen met u heeft dit gekocht en moet nog 15 euro betalen of hoe werkt dit? Mij lijkt dat ik niets kan downloaden zonder tegoed maar misschien werkt Microsoft andersom? Kopen kopen kopen en dan ineens de factuur? Of is er een bug waardoor ik dit gratis heb gekregen?

Ik had volgens mij al eerder gevraagd waar jullie je tegoed kopen en of dat goedkoper is dan gewoon bij MS kopen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Kloonhommel op 02-11-2017 16:34:53 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 november 2017 @ 16:19:20 #190
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174826369
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:42 schreef Racerblade het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, ik dacht dat die Collector's bij ME3 hoorden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174826555
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:18 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik heb per ongeluk de Cerberus market of zo gekocht, had niet gezien dat dat geld kost. De rest was wel gratis wat ik binnengehaald heb. Ik heb geen enkel tegoed en hoor er ook niets over dat ik 1200 points (ongeveer 15 euro) moet betalen.

Hoe gaat dit in zijn werk? Gaat Microsoft binnenkort me mailen met u heeft dit gekocht en moet nog 15 euro betalen of hoe werkt dit? Mij lijkt dat ik niets kan downloaden zonder tegoed maar misschien werkt Microsoft andersom? Kopen kopen kopen en dan ineens de factuur? Of is er een bug waardoor ik dit gratis heb gekregen?

Ik had volgens mij al eerder gevraagd waar jullie je tegoed kopen en of dat goedkoper is dan gewoon bij MS kopen?
Ah die points zijn een overblijfsel van vroeger, eerst kocht je microsoft points, waarmee je dan DLC kon kopen. Nu betaal je gewoon direct een bedrag via je Credit Card bijvoorbeeld.

Cerberus Network kan gratis zijn, als je het spel origineel hebt gekocht, dan kreeg je een activatiecode erbij voor Cerberus Network. En dan kan het gratis zijn gegaan, anders is er ws iets van 15 euro van je CC eraf gegaan, door dat je een billing option moet invullen als je iets koopt via je Xbox.

Ik koop mijn tegoed gewoon bij Microsoft, maar velen doen dat ergens anders en goedkoper, dus die kunnen die vraag beter beantwoorden. Ikzelf ben gewoon lui en bang om gescamd te worden, plus ik koop niet veel via de store dus ik betaal drm direct via de Xbox store.

Trouwens over DLC gesproken, je vroeg eerder volgens mij om benodigde DLC, of naja must have. Voor deel 2 raad ik Lair of The Shadow Broker aan, en Arrival (dat sluit mooi op deel 3 aan). Voor deel 3 raad ik de volgende DLC aan: Leviathan, de From Ashes DLC en Citadel als een soort fan service. Velen zijn gek op de Citadel DLC vanwege de interacties met je crew members, ikzelf vind het niet zo geweldig, maar ben daar echt in de minderheid mee. (Wel nieuw gedeelte in de Citadel, en was net als jou pissed off dat de Presidium haast niet voorkomt in deel 2.)

Ten slotte over opnieuw beginnen, ik raad je echt, met klem aan, om deze playthrough door te zetten tot en met het einde van de trilogie. De eerste keer is zo leuk doordat je 'fouten' maakt die consequenties hebben. Dat maakt Mass Effect zo geweldig al die verschillende keuzes.

Oh en tot slot, er is nog een laatste echt benodigde DLC voor Mass Effect 3, het einde was eerst zeer omstreden en dat is met een DLC lichtjes aangepast. Het heet Extended Cut. Must have in mijn optiek.
pi_174826630
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:33 schreef S.W.A.T. het volgende:
Ik heb geen creditcard en bij mijn weten ook nooit iets wat met betalen heeft te maken ingevuld in de xbox360. Er staat nu wel rechtsboven ¤0,00 wat me nooit eerder is opgevallen. Ik heb geen activicatiecode gebruikt maar het gewoon gedownload en het werkte in 1 keer. (ME1 en 2 en 3 2ehands gekocht van een ander die de codes al had gebruikt).

Ik zal eens proberen de andere DLCs te downloaden en kijken wat er gebeurd.

[ Bericht 52% gewijzigd door Kloonhommel op 02-11-2017 17:53:16 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_174826969
Ik zie nu idd dat ik een betaaloptie moet invullen. Gelukkig kan het ook met Paypal overweg en die heb ik wel.

Overigens zou ik durven zweren dat Cerberus eerst gratis was, en toen ik nog eens keek NA het downloaden en installeren 1200 points was en nu ik nog eens kijk staat er weer gratis?? Heel raar maar het verklaart wel waarom ik geen factuur krijg.

[ Bericht 29% gewijzigd door Kloonhommel op 02-11-2017 18:08:23 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Moderator dinsdag 7 november 2017 @ 16:00:44 #194
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_174923703
Happy N7 Day *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_174931384
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Happy N7 Day *O*
:D

Ff vraagje aan iedereen: Ik lees op internet allemaal verhalen, explosieve kogels zouden geweldig zijn. Wanneer krijg ik deze dan? Ben bijna klaar met ME1 en heb zelfs veel meer werelden en opdrachten gedaan dan ervoor. Ik zie nu wel allemaal wapens met VI en hoger langskomen en hiervoor niet want ik had Saren gedood en was dus klaar met ME1.

Ik gebruik altijd incendary rounds (thermiet kogels), vind het altijd mooi hoe ze smelten in rood poeder, sinds kort geef ik squadmember 1 cryo kogels en squad member 2 radioactieve kogels (polonium rounds?). Geeft wel een leuk lichtshow zo :D

Ik denk dat de Spectre wapens het beste zijn wat ik kan kopen qua wapens? Maar is er ook een Spectre beschermingspak? Zijn er nog tips want de vorige strijd met Saren was zwaar na zijn wederopstanding. Wil nu beter uitgerust zijn met betere wapens/kogels/pak en de squadmembers ook.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_174941846
Heb echt letterlijk na de vorige post de explosieve kogels gekregen. Ik vind ze zelf niet zo geweldig maar voor mijn Squad is het perfect. Ik zie ze letterlijk van hun sokken geschoten worden. ;’)

Staat de vraag over goede harnas voor mezelf nog open. Valt me op dat wat in kratten zit vaak beter is dan verkocht wordt afgezien van de Spectre wapens.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 14:36:38 #197
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_174941908
Ik trek meestal gewoon aan wat ik kan dragen en betere stats geeft :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_174942686
Mijn Squad heeft betere kleding met hogere stats, zit nu echt op het eind. Feros is bijna klaar en dan de eindstrijd met Saren. High explosion met shotgun voor beide squad members is echt dikke pret... :D :D :D

[ Bericht 59% gewijzigd door Kloonhommel op 08-11-2017 17:24:31 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_174956638
Echt elke keer dat ik hier kom klagen krijg ik waar ik om klaag. Tis net of Bioware hier meeleest. :')

Kreeg een pak met de naam Predator X met shields van 500. Daarmee stond ik weer aan de top. Wrex had 430 of zo. Saren-reaper had ik in 1 keer gedood(level 50), de vorige keer had ik lagere level (43), simpele kogels, geen doodhoofdskop als armor (combar armor of zo) en niet zoveel granaten en energiedoosjes. Dit keer kreeg ik Saren zelfs zover de Reaper te weerstaan waarop hij zelfmoord pleegde. Hierna werd ie alsnog Saren-reaper.

Heb ME1 bijna perfect uitgespeeld, alle opdrachten zijn gedaan maar mineralen en asariwritings en en turian-medaillon moest ik nog een paar hebben maar had geen zin meer om te kijken waar ik nog kon zoeken.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_174956714
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:33 schreef S.W.A.T. het volgende:

Trouwens over DLC gesproken, je vroeg eerder volgens mij om benodigde DLC, of naja must have. Voor deel 2 raad ik Lair of The Shadow Broker aan, en Arrival (dat sluit mooi op deel 3 aan).

Voor deel 3 raad ik de volgende DLC aan: Leviathan, de From Ashes DLC en Citadel als een soort fan service. Velen zijn gek op de Citadel DLC vanwege de interacties met je crew members, ikzelf vind het niet zo geweldig, maar ben daar echt in de minderheid mee. (Wel nieuw gedeelte in de Citadel, en was net als jou pissed off dat de Presidium haast niet voorkomt in deel 2.)

Oh en tot slot, er is nog een laatste echt benodigde DLC voor Mass Effect 3, het einde was eerst zeer omstreden en dat is met een DLC lichtjes aangepast. Het heet Extended Cut. Must have in mijn optiek.
Ff voor mezelf samengevat om op de iPad te lezen welke ik moet downloaden, nogmaals bedankt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_174964176
Er zijn nog 6 optionele downloads over, 2 alternatieve kledingdownloads en equalizer pack met inferno pak, aegis pack met kestrel pak en verbeterde snipper en melee, firepower pack met 3 spectulaire wapens en tot slot overlord pack met 5 extra levels en krachtige hybride VI (als vijand?)?

Met name dat laatste, is dat wat?

[ Bericht 1% gewijzigd door Kloonhommel op 09-11-2017 18:29:18 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_174965610
Overlord is ook een dlc met een verhaallijn. Ik speel het wel elke playthrough, als je meer ME wilt spelen zou ik het kopen. Als je andere dingen hebt waar je geld aan uit wilt geven dan is Overlord geen must have.
pi_174966032
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:24 schreef S.W.A.T. het volgende:
Overlord is ook een dlc met een verhaallijn. Ik speel het wel elke playthrough, als je meer ME wilt spelen zou ik het kopen. Als je andere dingen hebt waar je geld aan uit wilt geven dan is Overlord geen must have.
Ok, haal hem nu binnen. Had jij de 3 andere packs ook binnengehaald?

Tot nu toe 9,49(shadowbroker)+3x6,69(arrival, overlord, kamusi)=29,56 uitgegeven van mijn 30 euro aan tegoed :P Doen ze goed hoor, voor zo een oud spel nog ff zulke prijzen vragen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_174967111
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:42 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ok, haal hem nu binnen. Had jij de 3 andere packs ook binnengehaald?

Tot nu toe 9,49(shadowbroker)+3x6,69(arrival, overlord, kamusi)=29,56 uitgegeven van mijn 30 euro aan tegoed :P Doen ze goed hoor, voor zo een oud spel nog ff zulke prijzen vragen.
Ik heb elke dlc met inhoud, oftewel met missies enzo gekocht. Weapon packs en cosmetica etc koop ik niet.

En ja haha de dlc zijn nog altijd volle prijs.
pi_174968258
Ik probeer me2 de gegevens te laten pakken van me1 maar hij is rood en niet aanklikbaar? Bekend probleem? Heb het opnieuw gespeeld en Saren opnieuw gedood. Moet dat muziekje met credits in beeld doorlopen tot ie vanzelf ophoudt?

Edit: laat maar, moest dpad gebruiken en niet de joystick.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kloonhommel op 09-11-2017 21:05:51 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175057775
Eindelijk gelukt die 3 mechs in 1 keer te uitschakelen om alle 20 kratten heel te houden met superwapen Cain. Heb nooit begrepen wat ie kon en liet het altijd ongebruikt staan tot ik erop googelde hoe ik alle 20 kratten heel hield. Dat ding kon alleen maar sissen en verder niks dacht ik. (wat me wel dwars zit aan ME2 is dat je nooit weet of de wapens voldoende ammo hebben en dan moet ik soms terug naar een eerdere save om andere wapens mee te nemen).

Ook een alternatieve manier geprobeerd (aangezien de gebruikelijke manier me dwars zat) om de overlevenden te redden van een olieraffinaderij waar Zaeed rogue werd en brand stichte. Dacht dat ik zijn loyaliteit zou verliezen maar gelukkig kon hij zijn verstand/loyaliteit weer hervinden nadat ik hem een klap gaf en pistool tegen zijn hoofd duwde. :')

Kasumi was wel leuk, ook erg ongeloofwaardig, al die knallen en security komt niet eens kijken. Wel redelijk kort vind ik.

Shadowbroker was ook leuk, vooral de eindbaas. Liara is naderhand nog op Normandy geweest maar er gebeurde niets bijzonders. De keer dat ik haar daarna zag op de basis van shadowbroker had ze geen gesprekstof meer.

Overlord moet ik nog spelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kloonhommel op 13-11-2017 23:31:45 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175133943
Overlord vond ik erg leuk, leuke goede verhaallijn en maffe deuren en liften door vijandige VI. Ik vind Overlord de beste DLC van ME2. Op 2 staat Arrival (grappig dat stukje van de robot die ik bestuur, de 5 waves voordat ik KO ga ook gewonnen door steeds tegen mezelf te roepen: HOLD THE LINE (ja uuh, geen squadmembers maar ja :D )) en op 3 Shadowbroker (eindbaas was tof) en op 4 Kasumi (beetje Hitman) en 5 Zaeed (Dat ik uiteindelijk hem sloeg en een pistool in zijn gezicht duwde was het beste deel).

Ik heb Jack loyal mission al paar keren uitgespeeld maar kon het bekvechten van Miranda en Jack niet winnen en ben teruggegaan naar een eerdere save. Vreemd genoeg lukte dit wel in 1x bij Legion en Tali.

Ik had alle missies ondertussen gespeeld en nog kon ik het bekvechten niet winnen van Jack en Miranda ondanks ik bijna de romance met Miranda voltooid had (ze zegt steeds dat ze nog langskomt als alles stil is) en ruim 90% Paragon had. Jack zei telkens alleen maar dat ze de loyal missie wilde doen. Ondanks dat ik tientallen Paragon krijg van Jack loyal missie steeg de 90% niet echt.

Oplossing bleek uiteindelijk retrain powers en van Commando naar Shocktrooper te switchen zodat ik niet over +70% maar over +100% Paragon/Renegade beschikte. Eindelijk sprong ie van 90% naar 100% en kon ik ze beiden loyaal houden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kloonhommel op 17-11-2017 15:57:22 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175155138
Uitgespeeld, iedereen heeft het overleefd, behalve de crew, daar is maar 1 van overgebleven. Gegoogeld en ik had de IFF missie als laatste moeten doen vlak voor de suicide missie, dan hadden ze het allemaal overleefd.

Ben nu aan ME3 begonnen en de tering zeg, met elke nieuwe versie wordt het spelen telkens net wat minder makkelijk. Ik heb het gevoel insanity te spelen of zo.

Ff een vraag en ik hoop op snelle antwoord: hoe haal ik die verdomde schilden weg waarmee veel Cerberus soldaten op me af komen? Zit nu in Grissom en dat valt echt niet mee. Kost me heel veel kogels en veel melee attacks. Op youtube zie ik een Shepard met een bepaalde kracht de schilden wegtoveren, ik denk dat ik dat als gewone soldaat niet kan? Van veraf schiet ik op hun voeten met een sniper, maar van dichtbij begin ik niks.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Moderator zaterdag 18 november 2017 @ 17:11:36 #209
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175155185
Flanken en neerschieten of zorgen dat je een Adept in je team hebt die een Singularity cast. Of Engineer spelen en ze met twee drones bestoken :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175155231
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Flanken en neerschieten of zorgen dat je een Adept in je team hebt die een Singularity cast. Of Engineer spelen en ze met twee drones bestoken :9
Neerschieten valt niet mee en flanken ook niet. Met een muis en tobo zou dat best kunnen maar met een xboxcontroller draai je tolletjes als je razendsnel langs iemand schild wilt lopen en mikken.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175203913
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:14 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Neerschieten valt niet mee en flanken ook niet. Met een muis en tobo zou dat best kunnen maar met een xboxcontroller draai je tolletjes als je razendsnel langs iemand schild wilt lopen en mikken.
Inmiddels ga ik ergens anders heen als ik ze zie en meestal richten ze zich dan op 1 van de squadleden waardoor hun flank bloot is en ik ze zo kan neerschieten.

Ik heb gemengde gevoelens over ME3:
- Dat kopje rollen en opzijspringen vind ik irritant, gebeurd te vaak per ongeluk.
- ik vind de nieuwe indeling van Normandy S3 irritant en achterlijk, die afscheiding tussen CIC/warroom en brug waar ik moeilijk door heen kom slaat nergens op, reapers gaan via buitenkant van de schip naar binnen.
- Citadel is ook nog verder verkracht door Bioware.
- de journal waar ik de missies kan lezen is zo ontzettend onleesbaar/chaotisch geworden dat ik het niet eens meer lees. Ik kijk op de plattegrond of er iemand ergens staat en dan ga ik er wel heen en hoor ik wel hoe en wat en anders pech.
- EA heeft een optie ingebouwd om geen EA login meer te vragen, dit resulteert in een bug waarbij ik de game niet meer kan opstarten zolang er internetverbinding is. Deze bug is na 5 jaar nog steeds niet opgelost? Echt? Hun eigen voorstel is: zet die optie weer aan en login op EA. Plur op.

Ook ging ik uit mijn dak toen Grunt doodging door al die rachni's. Dat was de zoveelste iemand die dood ging dat ik niet kon voorkomen. WIlde al stoppen met ME3. :') Gelukkig was dat niet zo en kwam hij strompelend onder het bloed naar buiten. Mordin dood vond ik erg jammer, vond dat gehyper van hem altijd geweldig, zo waren onze gesprekken snel klaar. :')

Ergens vind ik de verhaallijn onlogisch. in ME1 sla ik de 1e aanval van de reapers af. In ME2 weet ik bij de reapers binnen te dringen en grote schade toe te brengen en vervolgens is iedereen in ME3 in paniek en niet in staat om de reapers af te slaan behalve ik natuurlijk ( 8)7 ) want ik heb als enige een stealth ship en ik ben nou eenmaal Shepard, ja? En ik ben vrijwel mijn squad van ME2 kwijt en heb nu weinig diversiteit aan squadleden (Liara, James, Tali, EDI, Kaidan)? Ik mis Legion en Grunt het meest. Grunt is net als James een tank, niet kapot te krijgen maar Grunt heeft leuke opmerkingen hier en daar tussendoor en Legion zorgde vaak voor leuke gesprekken met buitenstaanders (Spring weg, er staat een geth achter je!!!).

Miranda is me komen opzoeken als Cerberuslid op Cidatel terwijl ik in ME3 oorlog met ze heb? Dacht dat ik in een hinderlaag zou lopen (ondanks romance, ze is wel een militair in hart en nieren en volgt orders op). En EDI, een VI van Cerberus is te vertrouwen op mijn eigen schip, zelfs nu nog mobieler dan ooit? Wie bouwde de Normandy S3 eigenlijk? Jacob is overgelopen nadat hij bijna werd vermoord door Cerberus, daar kan ik nog wel wat mee.

Mordin heeft dankzij mij zijn voormalige student die de genophage wilde oplossen niet vermoord in ME2 omdat hij de genophage door wilde laten gaan en nu gaat hij stiekum wel ff als mol de genophage oplossen in ME3? Uuuh? Hij was zo stellig in ME2. Ook geen referentie in ME3 naar dat onderzoek gehoord? (in ME2 koos ik voor bewaren).
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175263713
ME3 uitgespeeld. Nu wil ik iets anders gaan spelen, Bioshock: is dit wat? Lijkt het op ME?

Of misschien toch maar HALO? Hmmmm....?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175263913
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:17 schreef Kloonhommel het volgende:
ME3 uitgespeeld. Nu wil ik iets anders gaan spelen, Bioshock: is dit wat? Lijkt het op ME?

Of misschien toch maar HALO? Hmmmm....?
Totaal niet. Maar Bioshock is wel een steengoede serie. Dus zeker een kans geven zou ik zeggen.
pi_175264246
**nieuw topic geopend, post leeggehaald want offtopic**

[ Bericht 19% gewijzigd door Kloonhommel op 24-11-2017 01:54:06 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 7 juni 2018 @ 10:43:15 #215
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_179651185
Dikke vette kick.

Voor een tientje in de PS store. Gedownload en vind 'm vermakelijk tot nu toe (+- 2 uur)
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 7 juni 2018 @ 11:39:56 #216
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_179651934
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 10:43 schreef ShevaJB het volgende:
Dikke vette kick.

Voor een tientje in de PS store. Gedownload en vind 'm vermakelijk tot nu toe (+- 2 uur)
Vorige week voor 12,50 bij BOL gekocht. :(

Staat niet voor die prijs op de site, maar ik had - als trouwe klant - 7,50 euro korting gekregen.

Eerst nog even Nier (3 keer ) spelen alvorens ik hiermee ga beginnen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 7 juni 2018 @ 11:53:03 #217
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179652159
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 10:43 schreef ShevaJB het volgende:
Dikke vette kick.

Voor een tientje in de PS store. Gedownload en vind 'm vermakelijk tot nu toe (+- 2 uur)
Ik heb m destijds ook voor zoiets gehaald, en een paar uur ingestoken.
Daarna door andere spellen in de vergetelheid geraakt. Toch weer eens oppakken later (met t risico overnieuw te moeten beginnen :D )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 7 juni 2018 @ 11:58:51 #218
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_179652280
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:39 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Vorige week voor 12,50 bij BOL gekocht. :(

Staat niet voor die prijs op de site, maar ik had - als trouwe klant - 7,50 euro korting gekregen.

Eerst nog even Nier (3 keer ) spelen alvorens ik hiermee ga beginnen.
Dat is ook de reden dat ik weinig spellen meer fysiek koop, in de store zitten af en toe goeie aanbiedingen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  Moderator woensdag 7 november 2018 @ 15:43:02 #219
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183000960
Happy N7 Day!

Speelt iemand de originele trilogie, ME3 MP of Andromeda ( :') ) nog?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 7 november 2018 @ 15:58:01 #220
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183001285
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Happy N7 Day!

Speelt iemand de originele trilogie, ME3 MP of Andromeda ( :') ) nog?
Tijdje terug eens opnieuw begonnen met de originele, maar nu alweer even niks mee gedaan. Andromeda raak ik sowieso niet meer aan :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator woensdag 7 november 2018 @ 16:41:50 #221
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183002127
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 15:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Tijdje terug eens opnieuw begonnen met de originele, maar nu alweer even niks mee gedaan. Andromeda raak ik sowieso niet meer aan :+
Ik zat net even de laatste 3 topics hier terug te lezen (doe ik vaker met reeksen), voelde een klein kriebeltje om Andromeda nog een kans te geven op een nieuw character, maar dat kriebeltje was snel weer weg.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_183019521
Doe eens een remaster van deel 1 t/m 3 voor de Switch aub.

gr
  donderdag 8 november 2018 @ 15:20:45 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183022380
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 15:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Tijdje terug eens opnieuw begonnen met de originele, maar nu alweer even niks mee gedaan. Andromeda raak ik sowieso niet meer aan :+
Heb Andromeda een tijdje aangeraakt maar nooit uitgespeeld.
Ook niet heel veel zin weer opnieuw in te duiken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183022621
Ik wil weten wat iedereen tegen Andromedia heeft? Ik heb het zelf ook gespeeld met een xboxcontroller (met een toetsenbord was het te moeilijk voor mij om op tijd de knoppen in te drukken). Ik moet toegeven dat Andromedia lastig te spelen is en de andere 3 ME delen stukken makkelijker is. Grafisch vind ik het heel mooi. Maar wat is jullie reden dat jullie Andromedia niks vinden?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 8 november 2018 @ 16:21:05 #225
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183023567
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:32 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik wil weten wat iedereen tegen Andromedia heeft? Ik heb het zelf ook gespeeld met een xboxcontroller (met een toetsenbord was het te moeilijk voor mij om op tijd de knoppen in te drukken). Ik moet toegeven dat Andromedia lastig te spelen is en de andere 3 ME delen stukken makkelijker is. Grafisch vind ik het heel mooi. Maar wat is jullie reden dat jullie Andromedia niks vinden?
Honderdduizend bugs (zoals figuren die gewoon weglopen maar wel blijven praten, waar je dan niet doorheen kunt met als gevolg dat je nog een minuut naar heel zacht gepraat luistert en het figuur niet ziet), ontzettend matig verhaal. Dat vooral.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 8 november 2018 @ 18:33:23 #226
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183026055
Die bugs zijn allemaal wel gefixt ondertussen. Het verhaal is helaas niet af, dat is wel vrij kut. Het stopt eigenlijk net op het moment dat het echt interessant wordt ;(.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183026222
Ik heb Andromeda destijds na vele maanden een 2e kans gegeven, en ondanks dat het, helaas, nog niet eens in de schaduw mag staan van de originele trilogie, heb ik me er uiteindelijk toch nog erg mee vermaakt. Al is en blijft het dood en doodzonde dat er niet meer tijd, geld en liefde in is gestopt, want er had zoveel meer in gezeten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zaterdag 7 november 2020 @ 18:27:41 #228
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
  Redactie Games zondag 8 november 2020 @ 15:48:21 #229
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_196136083
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 november 2020 @ 16:07:46 #230
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196136347
quote:
Bijna op de dag af twee jaar na de vorige posts hier :D

Ik ben benieuwd, verhaal van die trilogie vond ik wel echt tof dus dit is wel het spelen waard denk ik. Het speelde al erg lekker (tot Andromeda dus), dus kom maar door.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zondag 8 november 2020 @ 17:59:23 #231
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_196138154
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Bijna op de dag af twee jaar na de vorige posts hier :D

Ik ben benieuwd, verhaal van die trilogie vond ik wel echt tof dus dit is wel het spelen waard denk ik. Het speelde al erg lekker (tot Andromeda dus), dus kom maar door.
Ik hoop dat er op opgepoetste graphics na iig weinig met ME1 gebeurt. Laat het maar lekker RPG blijven, en geen shooter á la deel 2.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Games vrijdag 13 november 2020 @ 14:41:14 #232
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_196222400
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 15 november 2020 @ 20:41:59 #233
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_196262090
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 11 december 2020 @ 19:40:40 #234
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_196677472
Liara _O_ *O*

Het duurt nog een paar jaar en ze zullen het wel verpesten maar dit wordt mijn nieuwe hype-train nu Cyberpunk uit is :').
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 21:34:01 #235
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_196679990
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:40 schreef PirE het volgende:
Liara _O_ *O*

Het duurt nog een paar jaar en ze zullen het wel verpesten maar dit wordt mijn nieuwe hype-train nu Cyberpunk uit is :').
_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_196680362
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:40 schreef PirE het volgende:
Liara _O_ *O*

Het duurt nog een paar jaar en ze zullen het wel verpesten maar dit wordt mijn nieuwe hype-train nu Cyberpunk uit is :').
Boh :9~ _O_
It better be good.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Games dinsdag 2 februari 2021 @ 17:13:20 #237
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_197781051
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator dinsdag 2 februari 2021 @ 18:26:42 #238
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_197782217
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 02:04:18 #240
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_197791618
Vind het alleen jammer dat ik hier lees dat er veel restricties verleden tijd zijn in ME1:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Games woensdag 3 februari 2021 @ 09:47:54 #241
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_197793252
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 02:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vind het alleen jammer dat ik hier lees dat er veel restricties verleden tijd zijn in ME1:

Ook geen Pinnacle Station DLC (vanwege datacorruptie in de source) en geen Multiplayer in ME3. Jammer, die laatste vond ik best vermakelijk..

Verder nog een ander in-depth preview-artikel

[ Bericht 9% gewijzigd door Mr.Noodle op 03-02-2021 11:42:23 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 16:04:46 #242
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_197799141
quote:
11s.gif Op woensdag 3 februari 2021 09:47 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ook geen Pinnacle Station DLC (vanwege datacorruptie in de source) en geen Multiplayer in ME3. Jammer, die laatste vond ik best vermakelijk..

Verder nog een ander in-depth preview-artikel
Pinnacle Station kan ik me niet herinneren, even opzoeken dus :P

edit: ah, die heb ik nooit aangeschaft.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Games donderdag 4 februari 2021 @ 17:48:47 #243
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_197817697
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Pinnacle Station kan ik me niet herinneren, even opzoeken dus :P

edit: ah, die heb ik nooit aangeschaft.
Dit is het artikel waarom Pinnacle Station niet toegevoegd is.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_197829377
Hard pass voor de legendary edition.

Het zal gecensureerd worden door EA, want mooie vrouwen zijn slecht en gamers zijn evil.

No thanks.

https://boundingintocomic(...)t-legendary-edition/

Lang artikel over van alles, maar dus ook wegknippen en editten van bepaalde scenes.
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 11:44:26 #245
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_197962276
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hard pass voor de legendary edition.

Het zal gecensureerd worden door EA, want mooie vrouwen zijn slecht en gamers zijn evil.

No thanks.

https://boundingintocomic(...)t-legendary-edition/

Lang artikel over van alles, maar dus ook wegknippen en editten van bepaalde scenes.
:r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_197962480
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Pinnacle Station kan ik me niet herinneren, even opzoeken dus :P

edit: ah, die heb ik nooit aangeschaft.
Pinnacle Station wel gespeeld, maar vond het uiteindelijk niet heel veel toevoegen. Vermakelijk voor even.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 februari 2021 @ 12:07:44 #247
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197962638
Als je dat artikel daadwerkelijk leest kun je enkele minieme aanpassingen verwachten. Bepaald geen censuur en dat soort ongein, gewoon hier en daar een camerashot dat niet vol op de reet focust. Lekker boeiend man, benieuwd hoeveel mensen dát als reden gebruiken om het spel niet te spelen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:18:35 #248
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_197962789
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hard pass voor de legendary edition.

Het zal gecensureerd worden door EA, want mooie vrouwen zijn slecht en gamers zijn evil.

No thanks.

https://boundingintocomic(...)t-legendary-edition/

Lang artikel over van alles, maar dus ook wegknippen en editten van bepaalde scenes.
Zoals ik het lees gaan ze niet ineens een ander karaktermodel maken. Dat de camera niet vol op de kont van Miranda staat maakt me niet veel uit, heb ME2 8 of 9x uitgespeeld en dat was niet voor die cutscenes.

Ik vind het wel goed dat Femshep niet meer wijdbeens zit, dat zag er echt raar uit als ze een jurk/rok aanheeft. We zien het wel. Koop het waarschijnlijk toch wel.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 12 februari 2021 @ 23:52:13 #249
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_197975356
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:18 schreef PirE het volgende:

[..]

Zoals ik het lees gaan ze niet ineens een ander karaktermodel maken. Dat de camera niet vol op de kont van Miranda staat maakt me niet veel uit, heb ME2 8 of 9x uitgespeeld en dat was niet voor die cutscenes.

Ik vind het wel goed dat Femshep niet meer wijdbeens zit, dat zag er echt raar uit als ze een jurk/rok aanheeft. We zien het wel. Koop het waarschijnlijk toch wel.
Mhm, als het ff kon had ik liever niet dat ze dat soort dingen aanpasten. Hoorde ook wel bij de charme van het spel.

  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 februari 2021 @ 00:13:57 #250
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197975658
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Mhm, als het ff kon had ik liever niet dat ze dat soort dingen aanpasten. Hoorde ook wel bij de charme van het spel.

Het spel wordt echt niet minder leuk op als je niet constant de camera op Miranda's reet hebt. Echt waar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 13 februari 2021 @ 00:30:07 #251
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_197975832
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het spel wordt echt niet minder leuk op als je niet constant de camera op Miranda's reet hebt. Echt waar.


Investigate
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 februari 2021 @ 00:49:38 #252
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197975996
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 00:30 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Investigate
Op de internets heb je ook gewoon echte beelden he. Niet getekend.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 30 april 2021 @ 13:33:50 #253
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_199219027
Begint toch weer te kriebelen om de Legendary Edition te bestellen. Al wacht ik ff een paar weken totdat de patches zijn geweest.

Heb ME1 op de 360 gespeeld, en de trilogie op de PC. Nu is ME1 niet echt te vergelijken met ME2 en ME3, dus nog wel benieuwd of de trilogie op console lekkerder speelt dan PC?
  Moderator vrijdag 14 mei 2021 @ 12:28:01 #254
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199417032
Volgens Steam is de Legendary Edition over +/- 4 uur beschikbaar, en ik ga het sowieso aanschaffen :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Games vrijdag 14 mei 2021 @ 12:36:09 #255
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_199417151
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 14 mei 2021 @ 18:17:31 #256
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_199421818
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens Steam is de Legendary Edition over +/- 4 uur beschikbaar, en ik ga het sowieso aanschaffen :Y
Und?

Ik wacht denk ik nog eventjes op de grote patches voor de bugs er uit zijn. En ik een keuze heb gemaakt voor de PC of PS4 versie...
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 01:19:46 #257
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199427752
Ik ben in de afgelopen vijf uur vier keer opnieuw begonnen omdat ik niet wist welke class ik wilde hebben (begon met Engineer (landde op de Citadel), daarna Soldier, toen Adept en nu Infiltrator :P ). Het ziet er stukken strakker en beter uit dan ME1 en speelt ook vloeiender, maar als taalnazi baal ik er nog enorm van dat ze een bepaalde fout nog steeds niet hebben aangepast :') Zodra je in ME1 voor het eerst naar de Citadel gaat en we "the flagship" van de Citadel zien lees je in de subtitles nog steeds "it's main gun" ipv "its main gun" :X :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Games zaterdag 15 mei 2021 @ 12:23:15 #258
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_199431383
Lol, 120GB diskspace. Heb ik geen ruimte meer voor..

Ik zat wat vergelijkingsfilmpjes te kijken. Over het algemeen is alles wel beter, maar ik mis toch wel de karakteristieke rode gloed boven Eden Prime van het origineel tov de Legendary versie. Dat gaf je iig een idee dat je op een andere planeet zat ipv dat elke planeet hetzelfde lijkt.



[ Bericht 45% gewijzigd door Mr.Noodle op 15-05-2021 12:30:24 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 15 mei 2021 @ 17:57:27 #259
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199436017
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:17 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Und?

Ik wacht denk ik nog eventjes op de grote patches voor de bugs er uit zijn. En ik een keuze heb gemaakt voor de PC of PS4 versie...
Geen bugs of crashes gehad in de 1e 8 uur. Heb net Liara opgehaald. Ga maar gelijk voor de 100% run op insanity.

Cover vind ik niet altijd goed werken voor de rest geen klachten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 16 mei 2021 @ 00:13:06 #260
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_199443955
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 17:57 schreef PirE het volgende:

[..]

Geen bugs of crashes gehad in de 1e 8 uur. Heb net Liara opgehaald. Ga maar gelijk voor de 100% run op insanity.

Cover vind ik niet altijd goed werken voor de rest geen klachten.
Ook niet wb resolutie en aimen? Lees daar wat mindere dingen over op Steam.
  zondag 16 mei 2021 @ 22:24:40 #261
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199460086
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 00:13 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Ook niet wb resolutie en aimen? Lees daar wat mindere dingen over op Steam.
Ik heb geen ultrawide monitor, gewoon 1440p. Controls van ME1 waren altijd een beetje clunky. Er is een fov-fix maar persoonlijk heb ik geen last van het camerastandpunt dus die gebruik ik niet.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 18:24:40 #262
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199472688
3 dagen na de release al een update van 8,93 GB :') Heb nog nergens last van gehad btw. Soms een beetje gestotter, maar dat was out of combat, dus boeie.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 00:01:37 #263
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199478861
Ik had net m'n eerste crash, na bijna 24 uur playtime.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 20 mei 2021 @ 13:57:41 #264
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199519440
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had net m'n eerste crash, na bijna 24 uur playtime.
Ik had ook 2 vastlopers in de
laatste bossfight.

Ben nu aan ME2 begonnen na een 100% run (was maar level 57 en heb alles gedaan).

Voornamelijk Renegade op een paar beslissingen na. Karen Shepard heeft het niet zo op aliens en ook niet op concurrentie dus Ashley zien we niet meer terug. Ik heb dan ook een human council maar niet met Udina en de Destiny Ascension is niet meer.

Daarnaast is het goddelijk om elk gesprek met de Council gelijk af te kappen met disconnect.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_199519476
Al dat gezeik over censuur e.d.

*loopt Chora's den binnen. :9
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 14:38:51 #266
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199519901
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:57 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik had ook 2 vastlopers in de
laatste bossfight.

Ben nu aan ME2 begonnen na een 100% run (was maar level 57 en heb alles gedaan).

Voornamelijk Renegade op een paar beslissingen na. Karen Shepard heeft het niet zo op aliens en ook niet op concurrentie dus Ashley zien we niet meer terug. Ik heb dan ook een human council maar niet met Udina en de Destiny Ascension is niet meer.

Daarnaast is het goddelijk om elk gesprek met de Council gelijk af te kappen met disconnect.
Nice. Mijn maleshep werd lvl 55 (infiltrator), lang niet alles gedaan, vriendjes met aliens, Ashley dood omdat Kaidan erg goed is in ME3, Council is gered, Wrex heeft het uiteraard overleefd omdat ik hem om kon praten, en ik sprak elke keer met de Council :P

Ik heb de switch naar Engineer gemaakt en ben inmiddels lvl 10. Wel jammer dat ik "maar" 999.999 credits mee kon nemen van deel 1, en niet de minstens 15.000.000 die ik had (teller stopt bij 9.999.999) :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_199520028
De tyfus, spelen jullie 24/7 ofzo?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 15:00:48 #268
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199520121
quote:
10s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
De tyfus, spelen jullie 24/7 ofzo?
Zo'n 32 uur playtime in 4 dagen voor ME1 (eigenlijk 3, want op zondag speelde ik niet) en zo'n 6 uur voor ME2 (begon het spel als lvl 5 ofzo) :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 20 mei 2021 @ 15:35:04 #269
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199520582
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:57 schreef PirE het volgende:
Karen Shepard heeft het niet zo op aliens en ook niet op concurrentie dus Ashley zien we niet meer terug.
:D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Games donderdag 20 mei 2021 @ 15:42:38 #270
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_199520689
Ik had destijds ook spijt van m’n eerste playthrough met Ashley, wat een nagging bitch was dat.. :’) Volgende keer ook maar Kaiden Kalenko.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:20:48 #271
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_199521183
Spelen jullie console of pc?
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:34:38 #272
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199521373
quote:
10s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
De tyfus, spelen jullie 24/7 ofzo?
Ik speel vrij efficiënt. Heb de serie vaker gespeeld en weet de meest logische volgorde van de quests zodat ik niet terug hoef voor een vergeten questmarker.

Deel 1, in 20 uur gedaan. Net begonnen aan deel 2.

En ik speel op pc.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_199521458
Ok ja ik ga vrij traag, heb de hele serie 1.5x gespeeld op de ps3. :P

Ben nog steeds bang om dingen te missen, misschien toch maar eens kijken wat de ideale volgorde is.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 17:26:18 #274
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199522236
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:20 schreef Tlaloc het volgende:
Spelen jullie console of pc?
PC Masterrace 8-)

quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:34 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik speel vrij efficiënt. Heb de serie vaker gespeeld en weet de meest logische volgorde van de quests zodat ik niet terug hoef voor een vergeten questmarker.

Deel 1, in 20 uur gedaan. Net begonnen aan deel 2.

En ik speel op pc.
Het is hier alweer een paar jaar geleden, maar er komen steeds meer herinneringen naar boven, niet alleen qua quests maar ook wat NPC's tegen je zeggen nadat je een gesprekskeuze selecteert, best geinig :P

Ik heb mijn fout in deel 1 kunnen repareren in deel 2: reporter voor d'r bek geslagen :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 20 mei 2021 @ 20:03:49 #275
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199525020
quote:
14s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ok ja ik ga vrij traag, heb de hele serie 1.5x gespeeld op de ps3. :P

Ben nog steeds bang om dingen te missen, misschien toch maar eens kijken wat de ideale volgorde is.
https://www.reddit.com/r/(...)_trilogy_checklists/

Dit zijn interactive PDFs met alle quests enzo.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 15:13:33 #276
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199540798
Inmiddels alweer lvl 21 op m'n Engineer, maar wat zijn je squadmates soms dom, zoeken totaal geen bescherming en lopen vooruit terwijl er 3 of meer lui op ons aan het schieten zijn :') Vaste squad is trouwens zoals altijd Garrus + Mordin, want twee keer overload en twee keer incinerate = win :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 21 mei 2021 @ 16:25:32 #277
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_199541938
Zit er eigenlijk ook weer een multiplayer bij ME3? Of hebben ze die achterwege gelaten?
Ok stelletje hokboeren
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 16:54:39 #278
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199542279
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 16:25 schreef padlarf het volgende:
Zit er eigenlijk ook weer een multiplayer bij ME3? Of hebben ze die achterwege gelaten?
Die zit er niet in, nee.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 22 mei 2021 @ 13:09:36 #279
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_199553581
Toch echt wel een verbetering hoor. Zit er weer helemaal in. En eindelijk een prima combat system in ME1
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator zaterdag 22 mei 2021 @ 13:57:33 #280
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199554293
Goffetomme, heb alles goed gedaan in ME2 en nog werkt de romance met Jack niet, ze komt niet naar de captain's quarters voordat de suicide mission begint :{ Als ik daarna met haar praat kom ik ook geen stap verder...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 22 mei 2021 @ 14:13:57 #281
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_199554513
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:09 schreef popolon het volgende:
Toch echt wel een verbetering hoor. Zit er weer helemaal in. En eindelijk een prima combat system in ME1
Welke versie speel je? Zit ffs nog steeds te twijfelen tussen pc en PS4 :')
pi_199575904
Uit automatisme heb ik bij deel 1 dat ik na een paar keer schieten wil reloaden. Heb al aardig wat grenades verspilt.
pi_199576590
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Die zit er niet in, nee.
Blij toe, ik vond dat eerlijk gezegd een nutteloze toevoeging.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 mei 2021 @ 10:51:33 #284
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199576734
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, heb alles goed gedaan in ME2 en nog werkt de romance met Jack niet, ze komt niet naar de captain's quarters voordat de suicide mission begint :{ Als ik daarna met haar praat kom ik ook geen stap verder...
Ooit zul je iemand vinden maat.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 23 mei 2021 @ 11:20:11 #285
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_199577170
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 10:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Blij toe, ik vond dat eerlijk gezegd een nutteloze toevoeging.
Ik ben ook blij dat het er nu niet in zit, maar vanwege een tegenovergestelde reden. Ik heb me daar destijds zo mee vermaakt dat ik er ruim 500 uur in heb afgezonken.

Wat ik zonde vond was dat het spelers door de strot geduwd werd omdat je multiplayer punten nodig had in de single player.
Ok stelletje hokboeren
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 mei 2021 @ 11:24:35 #286
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199577274
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 11:20 schreef padlarf het volgende:
omdat je multiplayer punten nodig had in de single player.
Dit heb ik gemist toen ik ME3 speelde denk ik :D

Nooit multiplayer gespeeld bij ME (sowieso maar zeer zelden, multiplayer shooters waarin iedereen constant op en neer springt vind ik maar irritant, en niet omdat het dan 'moeilijker' is).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 23 mei 2021 @ 12:11:26 #287
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_199578022
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 11:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dit heb ik gemist toen ik ME3 speelde denk ik :D

Nooit multiplayer gespeeld bij ME (sowieso maar zeer zelden, multiplayer shooters waarin iedereen constant op en neer springt vind ik maar irritant, en niet omdat het dan 'moeilijker' is).
In ieder geval in het begin was het zo dat je alleen door mulitplayer te spelen genoeg war assets (oid) kon halen voor de laatste missie. Later was dat misschien inderdaad toch niet meer nodig.

Nou ja, hoe het ook zij , ik begrijp ook dat een MP veel mensen gewoon uberhaupt niet trekt
Ok stelletje hokboeren
  Moderator zondag 23 mei 2021 @ 16:20:23 #288
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199583195
Goffetomme, ik kon Tali nergens vinden, keek overal, checkte m'n console en zie dat ze dood is... Tali heeft de suicide mission overleefd goffetomme :(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 23 mei 2021 @ 22:27:23 #289
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199589974
Ik heb een eerdere save geladen waardoor Tali nu wel leeft en Jack m'n chickie is. Weet ECHT niet hoe Tali zogenaamd dood had kunnen zijn :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_199590038
Ik vraag me af of die bug er nog inzit waar Mordin het niet overleefd, ook al heb je zijn loyalty mission gedaan en is hij volledig loyaal. Als je hem dan niet in je team had maar in een ander team zette, was er nog steeds de kans dat ie het niet haalde. Best pissig om geweest :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 23 mei 2021 @ 23:39:22 #291
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_199591135
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
Ik vraag me af of die bug er nog inzit waar Mordin het niet overleefd, ook al heb je zijn loyalty mission gedaan en is hij volledig loyaal. Als je hem dan niet in je team had maar in een ander team zette, was er nog steeds de kans dat ie het niet haalde. Best pissig om geweest :P
Ja, liep daar mijn eerste playthrough tegenaan. Heeft te maken met het laatste gevecht, daar moet je je qua combat zwakste members meenemen naar je eigen gevecht, de rest komt wel voor zichzelf op.
  maandag 24 mei 2021 @ 00:30:44 #292
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199591685
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
Ik vraag me af of die bug er nog inzit waar Mordin het niet overleefd, ook al heb je zijn loyalty mission gedaan en is hij volledig loyaal. Als je hem dan niet in je team had maar in een ander team zette, was er nog steeds de kans dat ie het niet haalde. Best pissig om geweest :P
Gewoon gelijk meesturen met de survivors (if any) van de Normandy dan haalt hij het wel.

Karen Shepard is bijna klaar met ME2. Door te klagen bij de verkopers ook overal korting gekregen.

Ik was vergeten hoe irritant die vliegende panelen op het collector ship zijn met een low-level Adept die op insanity speelt. Stuk of 5x door Harbinger gepakt omdat die gast infinite powers gaat spammen als je hem niet binnen 2 seconden afmaakt en dat is vrij vervelend icm powers die soms besluiten om niet te hitten. Achteraf had ik misschien niet voor Adept moeten gaan is op low level toch één van de lastigste classes voor insanity.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator maandag 24 mei 2021 @ 11:58:33 #293
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199594684
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
Ik vraag me af of die bug er nog inzit waar Mordin het niet overleefd, ook al heb je zijn loyalty mission gedaan en is hij volledig loyaal. Als je hem dan niet in je team had maar in een ander team zette, was er nog steeds de kans dat ie het niet haalde. Best pissig om geweest :P
Die ben ik eigenlijk nooit tegengekomen omdat ik sinds de eerste keer ME2 spelen Garrus en Mordin meeneem naar het eindgevecht. Heb het dus nooit geweten :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_199595315
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Die ben ik eigenlijk nooit tegengekomen omdat ik sinds de eerste keer ME2 spelen Garrus en Mordin meeneem naar het eindgevecht. Heb het dus nooit geweten :D
Ja, ik dus ook, totdat ik Garrus en Grunt wilde. En toen ging Mordin dus de pijp uit :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 24 mei 2021 @ 13:37:12 #295
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199596044
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 12:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja, ik dus ook, totdat ik Garrus en Grunt wilde. En toen ging Mordin dus de pijp uit :')
Ik nam Grunt gisteravond mee tijdens dat stuk waar Samara de biotic barrier in stand houdt. Man wat is Grunt slecht op de lange afstand :') Heb hem twee keer moeten resurrecten, en toen we overspoeld werden door husks en abominations stond hij maar wat toe te kijken, de lijer :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 25 mei 2021 @ 10:57:00 #296
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_199609051
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik nam Grunt gisteravond mee tijdens dat stuk waar Samara de biotic barrier in stand houdt. Man wat is Grunt slecht op de lange afstand :') Heb hem twee keer moeten resurrecten, en toen we overspoeld werden door husks en abominations stond hij maar wat toe te kijken, de lijer :')
Ik had Grunt meegenomen voor squad incendiary ammo en Miranda. Grunt deed niks en stond alleen maar hits te tanken, Miranda lag vooral op de grond. Niet dat ik ze nodig had, singularity en die ammo om de armour te strippen maakt dat stuk easy. Jack doet de barriers op dat stuk.

Qua einde van 2 ben ik als Renegade toch voor destroy gegaan. Vind dat meer bij renegade passen dan de andere optie om de basis aan Cerberus te geven. Qua romance is het Thane geworden.

Nu met 3 begonnen en die kan ik niet dromen. 1x uitgespeeld op release en later een keer voor de Leviathan en Omega DLC voor de rest alleen MP. Wel leuk kom toch nieuwe dingen tegen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_199610800
Gisteravond voor het eerst uitgespeeld op Insanity. Meeste achievment wel binnen 1 playthrough. Jammer genoeg niet die van completionist. Had iets van 48 missies gedaan.
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 13:01:49 #298
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199610892
Geen idee meer of je flink wat sidequests tussen priorities kunt doen*, maar ik heb tot nu toe vooral de laatste gedaan (Eden Prime, Tuchanka, Grissom Academy, etc) en Omega DLC (wat de eerste keer ooit voor me was). Ik ga vanmiddag of vanavond verder met 3 en dan wat sidequests doen, ben iets van lvl 45 en knal er echt enorm snel en simpel doorheen als Engineer :9

* volgens mij kun je max twee priorities/sidequests doen voordat een priority voorgoed verloren gaat, maar ik kan het mis hebben. Weet wel dat ik in het verleden te lang wachtte met Grissom Academy, waardoor ik Jack, de studenten en David kwijt was, dat was wel zuur.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Games dinsdag 25 mei 2021 @ 13:06:52 #299
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_199610969
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee meer of je flink wat sidequests tussen priorities kunt doen*, maar ik heb tot nu toe vooral de laatste gedaan (Eden Prime, Tuchanka, Grissom Academy, etc) en Omega DLC (wat de eerste keer ooit voor me was). Ik ga vanmiddag of vanavond verder met 3 en dan wat sidequests doen, ben iets van lvl 45 en knal er echt enorm snel en simpel doorheen als Engineer :9

* volgens mij kun je max twee priorities/sidequests doen voordat een priority voorgoed verloren gaat, maar ik kan het mis hebben. Weet wel dat ik in het verleden te lang wachtte met Grissom Academy, waardoor ik Jack, de studenten en David kwijt was, dat was wel zuur.
Ik weet niet of je Citadel DLC al eerder gedaan hebt, maar ik zou die pas starten na
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omega DLC vond ik ook best wel goed, niet zo goed als Lair of the Shadowbroker, maar dat was best een prima DLC.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 13:26:11 #300
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199611288
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:06 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik weet niet of je Citadel DLC al eerder gedaan hebt, maar ik zou die pas starten na
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omega DLC vond ik ook best wel goed, niet zo goed als Lair of the Shadowbroker, maar dat was best een prima DLC.
Citadel DLC heb ik nog nooit gedaan, wel stukjes van gezien op youtube, en ja, die doe ik na het einde :Y Was ook begonnen met Leviathan, ook nog nooit gedaan, maar wilde eerst de bekendere missies doen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 13:26:31 #301
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199611293
En dicht :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')