abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170088155
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:15 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Vijftien jaar verdien je een bepaalde autonomie. Dat afpakken en dan wordt het een krachtmeting. Idealiter wil je dat niet, dan gaat het hard tegen hard. Dan is er sprake van een winnen en een verliezer, dat is een verlies binnen zo'n relatie.

Ik zeg niet dat alles altijd win-win moet zijn, maar de oplossing ligt mijns inziens in een onderhandeling.
als je geen telefoon hebt, heb je geen telefoon. is toch iets anders dan bijvoorbeeld kinderen verbieden om te gaan met andere personen.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170088687
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:59 schreef mirannie het volgende:
Voor iedereen die roept dat dit niet de oplossing is en dat ik niet kan opvoeden en hulp moet zoeken. Trust me, werkelijk alle wegen zijn al bewandeld. Jeugdzorg, therapie, maatschappelijk werk, enz enz enz.

Mocht iemand nog de juiste link hebben, dan hoor ik het graag
Waarom doet ze het eigenlijk? Wat is haar antwoord op die vraag.
pi_170129147
Gewoon haar smartphone innemen. En een Nokia 3310 geven.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_170129772
Smartphone innemen.. :') Voor een paar tientjes heb je een 2e hands op marktplaats. Werkt ook niet.
pi_170156145
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:04 schreef mirannie het volgende:

Mijn dochter van 15 maakt op een hele foute manier gebruik van Snapchat.
Wat is het model, typenummer en besturingssysteem van haar smartphone?
In disk space nobody can hear your files scream
pi_170156185
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:04 schreef mirannie het volgende:
Mijn dochter van 15 maakt op een hele foute manier gebruik van Snapchat. Omdat ze zo enorm aan het puberen is, beseft ze het gevaar niet. Om haar te beschermen wil ik haar account laten sluiten. Heb wel eens gehoord dat dat kan, maar kan het via Google niet vinden. Iemand een link?
is niet zo moeilijk: stuur een SMS naar het telefoonnummer van je dochter met de tekst: SNAPCHAT UIT
Duur ongeveer 10 minuten en dan is het account geblokkeerd. Schrijf wel de pincode op die je terug krijgt want daarmee kun je het account weer eventueel activeren
Ik noem een hanky spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  Moderator dinsdag 11 april 2017 @ 21:54:37 #32
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_170156602
Mijn collega gebruikt ESET parental control. Misschien is dat iets? Het is de eerste die haar kind er niet af kon donderen iig.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eset.parental
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
pi_170157187
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:59 schreef mirannie het volgende:
Voor iedereen die roept dat dit niet de oplossing is en dat ik niet kan opvoeden en hulp moet zoeken. Trust me, werkelijk alle wegen zijn al bewandeld. Jeugdzorg, therapie, maatschappelijk werk, enz enz enz.

Mocht iemand nog de juiste link hebben, dan hoor ik het graag
Als je alles al hebt geprobeerd. Dan denk ik dat je haar beter kan laten gaan. Dan moet ze het maar op de harde manier leren denk ik.

Jij hebt gedaan wat je kon.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')