abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171170502
registreer om deze reclame te verbergen
Nou hierbij mijn review tot zover. Ik heb hem een week gebruikt.

Totale kosten inclusief DHL verzending en belasting 215 euro

Accu:
Dikke prima. Na een dag intensief gebruik is de accu minimaal nog 60%. Vandaag heb ik hem weinig gebruikt. Vanochtend 8 uur opgestaan en de accu is nog 86%. Opladen gaat echt heel erg snel. Helaas heeft de telefoon nog zon oude oplaad poort.

Design:
De bouw van de telefoon is mooi. De telefoon is redelijk dik en zwaar maar niet hinderlijk. Telefoon is redelijk stevig tot goed stevig te noemen maar helaas is alles van plastic. Het toestel is mega glad aan alle kanten. Het ziet er daarom mooi uit maar ik laat hem daarom regelmatig vallen. Toestel glipt snel uit je handen

Snelheid:
Toestel is snel genoeg. Geen problemen met opstarten apps. Facebook en Snapchat opstarten gaat heel vlot. Navigatie openen etc gaat ook zeer snel.

WiFi en 4G:
Zonder problemen. WiFi bereik af en toe wat minder,zeker op de 5gGHz band is het bereik minder. Op de 2.4GHz is het bereik goed.

Camera
Prima,maar verwacht hier geen wonderen van. Vooral buiten met genoeg licht zijn de foto's meer dan goed.

Geheugen:
Meer dan voldoende. Nog 53GB over momenteel.

Simkaart:
Je hebt zon nano simkaart nodig. Ik heb een nieuwe aan moeten vragen want ik had nog een normale.

Software:
Android 7.0 draait zonder problemen. Veel dingen zijn in te stellen. Ik heb ik plezier van.

Beeldscherm:
Boven gemiddeld goed. Zeer scherp beeld

Vinger scanner:
Werkt bij mij perfect. Rechter duim 2x ingeleerd. Een keer recht erop en een keer duim 90 graden gedraaid. Pakt bijna tijd. Zelfde met linker duim gedaan en een keer de rechter wijsvinger ingeleerd. Je kunt er 5 inleren .
pi_171190644
Aanrader dus?
pi_171257519
Hier ook besteld :)

Ben benieuwd hoelang het gaat duren, Tracking number is gisteren aangemaakt, maar valt nog niets te tracken, tracking number is nog niet bekend bij postnl
pi_171293914
Tot zover wel een aanrader. Standaard screen protector is niks. Gelijk even zon glazen plaatje bij bestellen. Achterkant krast vrij snel. Hoesje is daarom wel aan te raden. Mij scheelt het niet heel veel dat er wat krasjes op de achterkant zitten. Dus ik heb er niks om heen. Wordt de telefoon alleen maak dikker van.
  maandag 29 mei 2017 @ 10:03:36 #280
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171294805
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Tot zover wel een aanrader. Standaard screen protector is niks. Gelijk even zon glazen plaatje bij bestellen. Achterkant krast vrij snel. Hoesje is daarom wel aan te raden. Mij scheelt het niet heel veel dat er wat krasjes op de achterkant zitten. Dus ik heb er niks om heen. Wordt de telefoon alleen maak dikker van.
Ik heb de ervaring dat die chineesjes na een paar maand (buiten de garantieperiode zodat de winkelier geen blaam treft) vol met bloatware worden geblazen..

Heb nu al twee toestellen die praktisch onbruikbaar zijn geworden.. en ook eentje die nog wel werkt.. (de rest is door mn eigen schuld stuk gegaan)
En elke keer na een paar maand.. plop.. een niet te verwijderen app die opeens opdoemt..
Dan moet je rooten, flashen en weet ik het wat.. maar ik koop een telefoon om te gebruiken en niet om eindeloos mee te freaken..

Dus ben wel benieuwd hoe ie over een aantal maanden nog bevalt.. :Y
pi_171373796
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:03 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik heb de ervaring dat die chineesjes na een paar maand (buiten de garantieperiode zodat de winkelier geen blaam treft) vol met bloatware worden geblazen..

Heb nu al twee toestellen die praktisch onbruikbaar zijn geworden.. en ook eentje die nog wel werkt.. (de rest is door mn eigen schuld stuk gegaan)
En elke keer na een paar maand.. plop.. een niet te verwijderen app die opeens opdoemt..
Dan moet je rooten, flashen en weet ik het wat.. maar ik koop een telefoon om te gebruiken en niet om eindeloos mee te freaken..

Dus ben wel benieuwd hoe ie over een aantal maanden nog bevalt.. :Y
Oukitel is heel wat betrouwbaarder dan bijvoorbeeld HomTom of Doogee.
Ik heb een HomTom HT3 Pro die idd vol werd gezet met apps na een paar maanden. Maar alle Oukitels die ik heb of zie, zijn allemaal malware vrij na 1+ jaar.
  Moderator donderdag 1 juni 2017 @ 13:47:26 #282
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_171374089
True, oukitel acht ik echt een klasse hoger.

Ze hebben zelfs voor een toestel van 60 euro een update naar Android 7 uitgebracht, en die doet het nog beter dan de gemiddelde standaard Doogee ROM :)

[ Bericht 36% gewijzigd door RobertNL op 01-06-2017 14:08:19 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:21:36 #283
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171374936
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:34 schreef oheng het volgende:

[..]

Oukitel is heel wat betrouwbaarder dan bijvoorbeeld HomTom of Doogee.
Ik heb een HomTom HT3 Pro die idd vol werd gezet met apps na een paar maanden. Maar alle Oukitels die ik heb of zie, zijn allemaal malware vrij na 1+ jaar.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:47 schreef RobertNL het volgende:
True, oukitel acht ik echt een klasse hoger.

Ze hebben zelfs voor een toestel van 60 euro een update naar Android 7 uitgebracht, en die doet het nog beter dan de gemiddelde standaard Doogee ROM :)
Ah daar heb ik wat aan.. dan is dat wel wat voor mij.. ^O^
Mn VKworld heeft een softbrick door mijn rootskills :') en met een nieuwwaarde van 50 euro niet echt de moeite meer voor mij..
Wel jammer want hij stuitert prima zonder stuk te gaan..
Mn G2 doet het ook nog steeds dus heb ik die nog gewoon in gebruik.. O+
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')