En dát geloof ik. Dat is maar weinigen gegeven.quote:Op maandag 17 april 2017 18:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je bent weer eens uit je nek aan het zwammen as usual. Deze doc is van 2013 en levert wel degelijk een nieuwe theorie.
En er zijn tig verklaringen afgelegd over Hanjour die allemaal verklaarden dat hij voor geen meter kon vliegen.
quote:Op maandag 17 april 2017 18:39 schreef Japie77 het volgende:
Trouwens gaten proberen te schieten in het officiele verhaal is nergens voor nodig. Dat is een grote gatenkaas van zichzelf.
Drogredenering.quote:Op maandag 17 april 2017 18:39 schreef Japie77 het volgende:
Trouwens gaten proberen te schieten in het officiele verhaal is nergens voor nodig. Dat is een grote gatenkaas van zichzelf.
Nou, vertel eens in het kort wat die nieuwe theorie isquote:Op maandag 17 april 2017 18:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je bent weer eens uit je nek aan het zwammen as usual. Deze doc is van 2013 en levert wel degelijk een nieuwe theorie.
Niemand beweert dat hij goed kan vliegen. Punt is echter dat hij wel zijn examen wist te behalen.quote:En er zijn tig verklaringen afgelegd over Hanjour die allemaal verklaarden dat hij voor geen meter kon vliegen.
Lijkt me sterk of onmogelijk dat zulke beelden van street level kan genomen zijn.quote:Op maandag 17 april 2017 14:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zoiets heet zoom functie vandaar dat de persoon op de foto niet duidelijk herkenbaar is.
In de docu komt een vermoeden naar voren wie de persoon is, helemaal zeker zijn ze dit niet.
de fotograaf legt hier even duidelijk uit vanwaar hij kwam en waar hij ongeveer de foto nam.
Lijkt, dus je weet het nietquote:Op maandag 17 april 2017 21:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk of onmogelijk dat zulke beelden van street level kan genomen zijn.
Prerecorded beelden die live uitgezonden waren.quote:Op maandag 17 april 2017 13:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zijn die tv beelden dan live?
Anyway, ik doelde op de hoogte waarop de foto werd genomen.
Je hebt daar een heel uitgebreide discussie over gehad met tuinhek die je het nodige over fotografie bij bracht.
Tevergeefs uiteraard...
Doctoraal bijna binnen, hoogste Nederlandse zendlicentie gehad, en verdien tegenwoordig nog wat bij met de fotografie.quote:Op maandag 17 april 2017 21:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Prerecorded beelden die live uitgezonden waren.
Kijk die doc maar dan kunnen we het erover hebben.quote:Op maandag 17 april 2017 21:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, vertel eens in het kort wat die nieuwe theorie is
[..]
Niemand beweert dat hij goed kan vliegen. Punt is echter dat hij wel zijn examen wist te behalen.
Dus eigenlijk zit je de hele tijd een onzinargument aan te halen.quote:Op maandag 17 april 2017 21:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Prerecorded beelden die live uitgezonden waren.
Jij hebt hem gezien maar weet dus niet wat die nieuwe theorie is.quote:Op maandag 17 april 2017 22:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kijk die doc maar dan kunnen we het erover hebben.
Dat heeft nooit ter discussie gestaan.quote:Je geeft hier nu dus toe dat Hanjour voor geen meter kon vliegen.
Omdat dat onzin is.quote:Hoe heeft hij dan in vredesnaam dat vliegtuig bestuurd en al die enorm moeilijke manoevres gemaakt waarbij de luchtverkeersleiding dacht dat het een militair vliegtuig was (gezien de enorme snelheid en de enorme snelle manoevres)?
Zo moeilijk zijn die manoeuvres nou ook weer niet. De voornaamste reden dat de luchtverkeersleiding dacht dat het een militair toestel was kwam niet door de moeilijkheid, maar door de snelheid. Ze vlogen boven de maximaal toegestane snelheid op die hoogte, die vooral bestaat voor de veiligheid, en in combinatie met bochten is het ook een stukje comfort voor de passagiers. Als die onder een hoek van 45+ graden in hun stoel hangen worden die daar niet bepaald blij van Nou was dat beide nou niet bepaald een prioriteit voor de kapers.quote:Op maandag 17 april 2017 22:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kijk die doc maar dan kunnen we het erover hebben.
Je geeft hier nu dus toe dat Hanjour voor geen meter kon vliegen. Hoe heeft hij dan in vredesnaam dat vliegtuig bestuurd en al die enorm moeilijke manoevres gemaakt waarbij de luchtverkeersleiding dacht dat het een militair vliegtuig was (gezien de enorme snelheid en de enorme snelle manoevres)?
Nee kijk eerst die doc maar dan praten we verder. Zo heeft het geen zin aangezien je allemaal dingen vraagt die beantwoord worden in de doc en allemaal dingen beweerd die gewoon niet waar zijn volgens de feiten.quote:Op maandag 17 april 2017 23:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij hebt hem gezien maar weet dus niet wat die nieuwe theorie is.
[..]
Dat heeft nooit ter discussie gestaan.
Al in 2001 stond in de Amerikaanse kranten dat Hanjour volgens iedereen om hem heen een waardeloos piloot was.
Mijn vraag aan jou is hoe Hanjour dan past in het 911 complot.
En daar weet je zelfs geen antwoord op na die 4 uur durende video te hebben gezien.
[..]
Omdat dat onzin is.
Dat is ook het manco van die docu.
Bijv dat stukje over Zembla: de kritiek is dat Zembla niet exact de maneuvre heeft herhaald. Tja, dat is natuurlijk logisch, omdat als je een andere piloot vraagt om Hanjour exact na te doen, je deze een moeilijkere instructie geeft dan die Hanjour had.
Om het simpel te vergelijken: stel ik gooi geblinddoekt een dartpijl in de muur en vervolgens mag jij zonder blinddoek mijn worp exact nadoen. En als je dat niet lukt, dan is dus bewezen dat mijn worp onmogelijk is..
Tja, zo werkt het natuurlijk niet.
Hanjour vloog het toestel als een imbeciel en daardoor dacht FAA dat het niet om een lijnvlucht ging. Niet omdat de maneuvres zo extreem moeilijk zijn.
Maar nogmaals: als Hanjour dat toestel niet bestuurde, hoe past hij dan in het complot? Als je daar na die docu geen antwoord op weet, wat voor zin heeft het dan voor mij om hem te zien?
Je gaf aan dat hij uit 2013 komt, dus dan heb ik hem al gezien. Was weer oude wijn in nieuwe zakken weet ik me te herinneren. En vooral een reactie op de bedunkers, niet een frisse nieuwe kijk op 911.
Als je met zo'n enorme snelheid vliegt dan is dat volgens piloten enorm moeilijk om het vliegtuig nog te besturen. Om het vliegtuig onder controle te houden. Zo goed als onmogelijk. Of je moet een steengoede piloot zijn. En daar komt dan nog bij dat je het ook nog eens in je beoogde doel moet vliegen.quote:Op maandag 17 april 2017 23:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo moeilijk zijn die manoeuvres nou ook weer niet. De voornaamste reden dat de luchtverkeersleiding dacht dat het een militair toestel was kwam niet door de moeilijkheid, maar door de snelheid. Ze vlogen boven de maximaal toegestane snelheid op die hoogte, die vooral bestaat voor de veiligheid, en in combinatie met bochten is het ook een stukje comfort voor de passagiers. Als die onder een hoek van 45+ graden in hun stoel hangen worden die daar niet bepaald blij van Nou was dat beide nou niet bepaald een prioriteit voor de kapers.
40ish% harder vliegen dan normaal is echt niet zo enorm, en was nog ruim voor dat het hele mikken op een doelwit begon. Beetje alsof je 70 rijd in een 50 zone. De hoge snelheid kwam pas op het laatste stuk, wat rechtdoor en omlaag was. Snap je dat?quote:Op maandag 17 april 2017 23:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als je met zo'n enorme snelheid vliegt dan is dat volgens piloten enorm moeilijk om het vliegtuig nog te besturen. Om het vliegtuig onder controle te houden. Zo goed als onmogelijk. Of je moet een steengoede piloot zijn. En daar komt dan nog bij dat je het ook nog eens in je beoogde doel moet vliegen.
Snapez vous?
Nee dan dondert het airframe uit elkaar als je te snel vliegt op zeenivoquote:Op maandag 17 april 2017 23:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo moeilijk zijn die manoeuvres nou ook weer niet. De voornaamste reden dat de luchtverkeersleiding dacht dat het een militair toestel was kwam niet door de moeilijkheid, maar door de snelheid. Ze vlogen boven de maximaal toegestane snelheid op die hoogte, die vooral bestaat voor de veiligheid, en in combinatie met bochten is het ook een stukje comfort voor de passagiers. Als die onder een hoek van 45+ graden in hun stoel hangen worden die daar niet bepaald blij van Nou was dat beide nou niet bepaald een prioriteit voor de kapers.
De experts verklaren heel wat anders als wat jij hier verklaart. Ik schat die mening toch wat hoger in dan jouw huis-tuin-en-keuken mening. Snap je dat?quote:Op maandag 17 april 2017 23:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
40ish% harder vliegen dan normaal is echt niet zo enorm, en was nog ruim voor dat het hele mikken op een doelwit begon. Beetje alsof je 70 rijd in een 50 zone. De hoge snelheid kwam pas op het laatste stuk, wat rechtdoor en omlaag was. Snap je dat?
Die snelheid ligt nog een flink stuk hoger, en nog veel en veel hoger dan de snelheid die je in die video ziet.quote:Op maandag 17 april 2017 23:44 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nee dan dondert het airframe uit elkaar als je te snel vliegt op zeenivo
Dat ook inderdaad. Grote kans daarop. Waarom zouden ze dat doen en zo de hele missie in gevaar stellen?quote:Op maandag 17 april 2017 23:44 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nee dan dondert het airframe uit elkaar als je te snel vliegt op zeenivo
Dit komt bij aviation experts, piloten, trainers etc vandaan. Snap je dat?quote:Op maandag 17 april 2017 23:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De experts verklaren heel wat anders als wat jij hier verklaart. Ik schat die mening toch wat hoger in dan jouw huis-tuin-en-keuken mening. Snap je dat?
Ja daar heb je een goede vraag. Als dit allemaal zo extreem onmogelijk zou zijn, waarom is het dan in het scenario geschreven?quote:Op maandag 17 april 2017 23:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Grote kans daarop. Waarom zouden ze dat doen en zo de hele missie in gevaar stellen?
Bron?quote:Op maandag 17 april 2017 23:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit komt bij aviation experts, piloten, trainers etc vandaan. Snap je dat?
Dan moet je de doc kijken voor het grote antwoord op die vraag.quote:Op maandag 17 april 2017 23:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja daar heb je een goede vraag. Als dit allemaal zo extreem onmogelijk zou zijn, waarom is het dan in het scenario geschreven?
Waarom heb je daar een docu voor nodig? Lijkt me nogal een cruciaal punt, waar je toch hopelijk wel eerder over nagedacht hebt.quote:Op maandag 17 april 2017 23:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan moet je de doc kijken voor het grote antwoord op die vraag.
Dit is het scenario van het officiele verhaal trouwens dus moeilijk te verklaren dan zo.
Waaruit blijkt dat dit door de snelheid van het vliegtuig komt?quote:Op maandag 17 april 2017 23:44 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nee dan dondert het airframe uit elkaar als je te snel vliegt op zeenivo
Appeal to authority.quote:Op maandag 17 april 2017 23:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De experts verklaren heel wat anders als wat jij hier verklaart. Ik schat die mening toch wat hoger in dan jouw huis-tuin-en-keuken mening. Snap je dat?
Eerst betoog je dat het waardeloze piloten waren en nu verwacht je dat ze alles vooraf wisten in te calculeren?quote:Op maandag 17 april 2017 23:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Grote kans daarop. Waarom zouden ze dat doen en zo de hele missie in gevaar stellen?
De doelen waren de grootste kantoorgebouwen in de vs.quote:Op maandag 17 april 2017 23:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als je met zo'n enorme snelheid vliegt dan is dat volgens piloten enorm moeilijk om het vliegtuig nog te besturen. Om het vliegtuig onder controle te houden. Zo goed als onmogelijk. Of je moet een steengoede piloot zijn. En daar komt dan nog bij dat je het ook nog eens in je beoogde doel moet vliegen.
Snapez vous?
Ik heb de docu al in 2013 gezien.quote:Op maandag 17 april 2017 23:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee kijk eerst die doc maar dan praten we verder. Zo heeft het geen zin aangezien je allemaal dingen vraagt die beantwoord worden in de doc en allemaal dingen beweerd die gewoon niet waar zijn volgens de feiten.
En het lijkt me toch dat jij als 911 "expert" wel op de hoogte wil zien van nieuwe informatie of nieuwe theorieen? Je kunt toch nooit iets zo fel verdedigen als je niet goed op de hoogte bent?
Vervolgens wordt wel verwacht dat de twin Towers een dergelijke onmogelijke snelheid kunnen overleven.quote:Op maandag 17 april 2017 23:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Grote kans daarop. Waarom zouden ze dat doen en zo de hele missie in gevaar stellen?
HOE is dat onmogelijk?quote:Op maandag 17 april 2017 21:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk of onmogelijk dat zulke beelden van street level kan genomen zijn.
Voor de mensen die willen wat meer in-depth analysis van de jumpers beelden:
"FALLING MAN" - the phony jumpers
http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=18&t=501
Ja - aardig lange thread maar wel de moeite waard is.....als je echt wat meer over het gebruik van CGI op 9/11 wil weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat in 1912 wel kan, kan in 2001 of te wel 89 jaar later niet...Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op dinsdag 18 april 2017 01:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
HOE is dat onmogelijk?
Een voorbeeldje uit 1912 wat zeg je 1912 hadden ze toen al camera's?
Death Jump - Franz Reichelt jumps off the Eiffel Tower: On 4th February 1912,
wearing a crazy homemade parachute contraption Reichelt hovers on the brink for a while having doubts before suddenly jumping to his death.
Deze beste man flikkert van de Eifeltoren in een bijna vrije val, want zijn uitvinding werkt niet!Die beelden uit 1912 zijn overduidelijk cgi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat in 1912 wel kan, kan in 2001 of te wel 89 jaar later niet...
😉Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
Nou wat is je antwoord dan op die vraag?quote:Op maandag 17 april 2017 23:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom heb je daar een docu voor nodig? Lijkt me nogal een cruciaal punt, waar je toch hopelijk wel eerder over nagedacht hebt.
Is algemeen bekend dat als een vliegtuig sneller dan de VMO waarde gaat vliegen dit soort dingen kunnen gebeuren. De 911 vliegtuigen vlogen allemaal sneller dan de VMO waarde. Veel sneller trouwens. Rarara hoe kan het dat dit soort dingen niet is gebeurd?quote:Op dinsdag 18 april 2017 00:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat dit door de snelheid van het vliegtuig komt?
Heb je de doc al gezien?quote:Op dinsdag 18 april 2017 00:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eerst betoog je dat het waardeloze piloten waren en nu verwacht je dat ze alles vooraf wisten in te calculeren?
Je weet niet eens wat de theorie is hoe ze alles verklaren. Maar je hebt hem wel gezien......quote:Op dinsdag 18 april 2017 00:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb de docu al in 2013 gezien.
Ik kon ze toen niet op nieuwe informatie betrappen en gezien het feit dat je na het zien van de docu geen enkele vraag weet te beantwoorden inspireert mij niet om hem opnieuw te zien.
Dit is prima te verklaren hoor. Het is alleen niet te verklaren als je het officiele verhaal gelooft. Dat jij nog steeds beweert hier dat dat niet rammelt is lachwekkend.quote:Op dinsdag 18 april 2017 00:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vervolgens wordt wel verwacht dat de twin Towers een dergelijke onmogelijke snelheid kunnen overleven.
Wat dat betreft rammelt het 911 complot even hard als de platte aarde.
Allemaal adhoc argumenten die niet tot een samenhangend geheel zijn te smeden...
Ik stel jou die vraag...quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou wat is je antwoord dan op die vraag?
Als dat algemeen bekend is, is dat een common misconception. Een vliegtuig valt niet spontaan uit de lucht als hij over VMO heen gaat. De kans op schade aan het vliegtuig begint steeds verder toe te nemen, na gelang je er verder en verder overheen gaat, maar ook daar zit nog een redelijke marge op. Dat kan je ook zien aan meerdere incidenten, waarbij vliegtuigen nog veel verder over VMO heen gingen, tot de geluidsbarrière aan toe, en alsnog veilig geland zijn. Die 747 die in die docu langs komt is daar een voorbeeld van.quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Is algemeen bekend dat als een vliegtuig sneller dan de VMO waarde gaat vliegen dit soort dingen kunnen gebeuren. De 911 vliegtuigen vlogen allemaal sneller dan de VMO waarde. Veel sneller trouwens. Rarara hoe kan het dat dit soort dingen niet is gebeurd?
Ik stelde jou die vraag eerst.....quote:
Ik zeg ook helemaal niet dat het vliegtuig gelijk neer stort. In de doc worden meerdere piloten, experts en allerlei bewijs aangevoerd dat er dan delen van het vliegtuig af kunnen breken inderdaad. Waarom zou een terrorist dat risico nemen?quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als dat algemeen bekend is, is dat een common misconception. Een vliegtuig valt niet spontaan uit de lucht als hij over VMO heen gaat. De kans op schade aan het vliegtuig begint steeds verder toe te nemen, na gelang je er verder en verder overheen gaat, maar ook daar zit nog een redelijke marge op. Dat kan je ook zien aan meerdere incidenten, waarbij vliegtuigen nog veel verder over VMO heen gingen, tot de geluidsbarrière aan toe, en alsnog veilig geland zijn. Die 747 die in die docu langs komt is daar een voorbeeld van.
Het antwoord daarop is dat het de missie niet zo ver in gevaar bracht als jij denkt, en ze zelf waarschijnlijk ook niet competent genoeg waren om dat in te zien.quote:
Het is dus bekend dat hoe meer vliegtuigen boven de VMO waarde vliegen hoe meer kans er is dat ze onderdelen kwijt gaan raken van het vliegtuig. Oftewel vrij duidelijk bewijs dat de missie dus wel in gevaar kwam. Verder is het duidelijk dat het vliegtuig veel moeilijker te besturen was boven de VMO waarde. En de vliegtuigen vlogen dik boven de VMO waarde waarbij ze zulke capriolen uithaalden dat de verkeersleiding dacht dat het militaire vliegtuigen waren.quote:Op dinsdag 18 april 2017 13:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het antwoord daarop is dat het de missie niet zo ver in gevaar bracht als jij denkt, en ze zelf waarschijnlijk ook niet competent genoeg waren om dat in te zien.
Uhu, maare die mag wel in de OPquote:Op dinsdag 18 april 2017 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
Is deze hier al eens voorbij gekomen?
https://govinfo.library.unt.edu/911/report/911Report.pdf
Staat er bijquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Uhu, maare die mag wel in de OP
Aangezien deze geregeld aangehaald word.
Tenminste als de rest er mee eens is dat dit het officiële rapport is!
Dan kan men daar naar verwijzen ipv naar elkaar
quote:Op dinsdag 18 april 2017 01:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
HOE is dat onmogelijk?
Een voorbeeldje uit 1912 wat zeg je 1912 hadden ze toen al camera's?
Death Jump - Franz Reichelt jumps off the Eiffel Tower: On 4th February 1912,
wearing a crazy homemade parachute contraption Reichelt hovers on the brink for a while having doubts before suddenly jumping to his death.
Deze beste man flikkert van de Eifeltoren in een bijna vrije val, want zijn uitvinding werkt niet!Ik snap je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat in 1912 wel kan, kan in 2001 of te wel 89 jaar later niet...
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Er zijn gefaked/fotoshop(ouwe stijl cut and paste) fotos sinds er fotos zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2017 08:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die beelden uit 1912 zijn overduidelijk cgi.
😉
Bullshit Japie. Vlucht 77 waar die verkeersleiding opmerking over gaat ging pas helemaal aan het einde zo hard, toen deze in een rechte lijn op het Pentagon af vloog.quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is dus bekend dat hoe meer vliegtuigen boven de VMO waarde vliegen hoe meer kans er is dat ze onderdelen kwijt gaan raken van het vliegtuig. Oftewel vrij duidelijk bewijs dat de missie dus wel in gevaar kwam. Verder is het duidelijk dat het vliegtuig veel moeilijker te besturen was boven de VMO waarde. En de vliegtuigen vlogen dik boven de VMO waarde waarbij ze zulke capriolen uithaalden dat de verkeersleiding dacht dat het militaire vliegtuigen waren.
Lijkt me duidelijk dat er hier iets niet in de haak is.
quote:
Juist en deze zeker ookquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn gefaked/fotoshop(ouwe stijl cut and paste) fotos sinds er fotos zijn.
Jij beweert dat die foto een onmogelijkheid is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |