abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 april 2017 @ 14:28:50 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170041458
Hier verder ....

Dit topic behandelt de alternatieve visies op de gebeurtenissen die plaatsvonden op 11 september 2001 op 3 plaatsen in de VS:

New York City:
- WTC 1 - American Airlines Boeing 767-200ER Flight 11 - impact 8:46 noordkant noordtoren - ingestort 10:28
- WTC 2 - United Airlines Boeing 767-222 Flight 175 - impact 9:03 zuidwestkant zuidtoren - ingestort 10:00
- WTC 7 - niet geraakt door vliegtuigen - ingestort 17:21
Washington - Pentagon - American Airlines Boeing 757-223 Flight 77 - impact 9:43 zuidwestkant Pentagon - deel stort in 10:10
bos nabij Shanksville, Pennsylvania - United Airlines Boeing 757-222 Flight 93 - neergestort/neergeschoten 10:10

Het "officiële verhaal" dat hier te lezen is, zorgt voor meer vragen over wat er nu eigenlijk gebeurd is die dag, door wie uitgevoerd en met welk motief.

[ afbeelding ]

Het FOK!-dossier
En: de FOK!-frontpage

Tijdlijn gebeurtenissen:
08:46 - Flight 11 crasht in noordtoren WTC-1
09:03 - Flight 175 crasht in de zuidtoren WTC-2
09:18 - FAA gooit luchthavens in het NYC gebied dicht
09:21 - Tunnels en bruggen in New York worden dichtgegooid
09:40 - FAA houdt alle vluchten aan de grond: Amerikaans luchtruim op slot
09:43 - Flight 77 raakt het Pentagon aan de noordwestkant
10:00 - De zuidelijke toren van het WTC stort in
10:05 - Het Witte Huis wordt geevacueerd
10:10 - Een deel van het Pentagon stort in
10:10 - Flight United Airlines 93 stort neer nabij Shanksville
10:35 - Alle internationale vluchten naar de VS worden naar Canada omgeleid
10:28 - De tweede toren van het WTC stort in
11:04 - Het hoofdkwartier van de Verenigde Naties in New York wordt geevacueerd
11:18 - American Airlines bevestigd 2 vluchten kwijt te zijn. 150 mensen zijn aan boord van die vluchten
11:30 - Brandweermannen worden geevacueerd uit WTC-7
11:59 - United Airlines rapporteert 2 crashes, waaronder het vliegtuig in Pittsburgh
13:44 - Het Pentagon zet vijf gevechtsschepen en twee vliegtuigen in om de steden Washington en New York te beschermen
17:16 - WTC-7 stort in zonder door een vliegtuig geraakt te zijn

9/11 in 5 minuten:

9/11, er zijn nog veel vragen over het hoe en waarom.

Hoe/Wat:
• Wat heeft de gebouwen doen instorten?
• Was er sprake van:
- de gemelde vliegtuigen
- op afstand bestuurde vliegtuigen
- vervangen vliegtuigen
- geen vliegtuigen

• Hoe kon WTC-7 zomaar instorten?
• Kan controlled demolition gebruikt worden de gebouwen te doen instorten?
• Wat is er gebeurd met de slachtoffers?
• Hoe kan het gras voor het Pentagon er ongeschonden bij liggen?

Waarom:
• Als het niet Al Qaeda was, wie zijn de verantwoordelijken en waarom?
• Wat zijn mogelijke motieven om de aanslagen in scene te zetten?
• Waarom is er niet opgetreden tegen 4 totaal vrij vliegende verkeersvliegtuigen?

==========================================================================

Videomateriaal:

Lange documentaires en algemene overzichtsplaatjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specifieke onderwerpen

Instorten WTC-1 & 2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTC-7:

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(micro)thermite/thermate/ander materiaal dat staal kan smelten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Planes or no planes - oordeel zelf:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pentagon:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rammelende "getuigenverklaringen":

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twijfel over de kapers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee mogelijke verklaringen voor het verpulveren van de WTC-torens, uitgebreid uitgelegd:

Ondergrondse thermonucleaire demolitie - Dimitri Khalezov:


Een nieuw, nooit eerder gebruikt soort "fusie" - dr. Judy Wood:


Nuttige links:

911docs.net
meer docu's
EénVandaag - Onthutsend Andere Kijk op 9/11

Wikipedia:

9/11 Conspiracy Theories
September 11 attacks advance-knowledge conspiracy theories
9/11 Truth movement
Opinion polls about 9/11 conspiracy theories
Among the Truthers

Bekende 9/11-"truthers" (non-believers in het "officiële verhaal"):

Hunter S. Thompson (gest. 2005)
Charlie Sheen
Aaron Russo (gest. 2007)
David Icke
Alex Jones
Jesse Ventura
Jim Marrs
William Rodriguez
Mike Ruppert
Woody Harrelson
Russell Brand
George Carlin (gest. 2008)

========================================================================

Meer in onze BNW-kluis

========================================================================


Remembering 911- Live- Overcome

========================================================================

Ok, nieuw paradigma. De aanslagen zijn NIET door Al Qaeda gepleegd. Welke andere partij was hiervoor verantwoordelijk? De Israeli's? De VS zelf? Saudi-Arabie? Anderen?

Wat waren de motieven?
Hoe passen de feiten (beter) in dat scenario?

MUST SEE:


SPOILER: materiaal Voor de terugkomende beweringen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel 1 van documentaire over het pad naar 911 gevolgd door de kapers

Deel 2 documentaire over het pad naar 911 gevolgd door de kapers.


Al Qaeda propaganda film waarin de vaders van de kapers aan het woord zouden komen...

vanaf 15:35 ga je de instorting zien.

Neem even pauze. Alleen even tussen door; de combinatie 2 + 6 bestaat toch ook als theorie? Of eigenlijk is dat minus explosieven (termiet kan zonder explosieven zelf exploderen oid toch?). Dus vliegtuig + termiet.

Deel 2
---------
Organisatie van de punten in de video, om later gemakkelijker op dingen terug te kunnen komen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze mag ook niet ontbreken:
http://forum-fok.digidip.(...)fok.nl%2Fforum%2F137

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 18-04-2017 20:24:35 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_170043115
Ik denk dat de VS het in scene heeft gezet door haat jegens moslims.
pi_170043176
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:49 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik denk dat de VS het in scene heeft gezet door haat jegens moslims.
Door de haat jegens moslims?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 6 april 2017 @ 15:53:13 #4
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170043230
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:49 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik denk dat de VS het in scene heeft gezet door haat jegens moslims.
Goed verhaal. Lekker kort ook.

Wat bedoel je precies?
pi_170043964
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:49 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik denk dat de VS het in scene heeft gezet door haat jegens moslims.
En vervolgens zeggen dat de aanslagen niets met de islam van doen hebben...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170045766
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

juist...
Sinds wanneer brand een gebouw voor ze het gaan opblazen en..
belangrijker nog gewoon ramptoeristen brandweer mannen etc vooraan zetten, plus laten blussen voor we de boel opblazen (zie de beelden die ik poste)

grappig dat jij die beelden serieus neemt.. _O- aangezien die van een afstandje is genomen waarbij je de straat brandweer mannen niet ziet, maar wel dat het pand in BRAND staat
Volgens mij ontgaat de clou je een beetje. We dragen beide beelden aan die niets zeggen.
  donderdag 6 april 2017 @ 18:13:03 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170046007
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Volgens mij ontgaat de clou je een beetje. We dragen beide beelden aan die niets zeggen.
Ik wel hoor, ik geef aan dat gebouwen wel degelijk door brand instorten.

wat vond jij er niks zeggend aan dan? heb je de vorige 115topics al eens door gelezen?
Er werd namelijk geregeld beweerd dat een flat/wolkenkrabber/hoog gebouw.
niet kan instorten door brand.

Daarna kom jij met beelden vanuit een andere hoek met de bewering dat het gebouw opgeblazen is!
Terwijl daar niet al dat brandweer personeel plus al die mensen er voor op te zien zijn.
het is overduidelijk gewoon een brand..
en het gebouw stort in!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_170059026
quote:
Het laat zien dat de 911 beweging even geflipt is als de platte aarde beweging. Alles dat niet in de theorie past wordt verbogen zodat het wel past. Zoals in dit geval de woontoren in Teheran: die haalt de theorie onderuit dat een gebouw niet door brand kan instorten, dus moet dat gebouw wel zijn opgeblazen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170064879
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik wel hoor, ik geef aan dat gebouwen wel degelijk door brand instorten.

wat vond jij er niks zeggend aan dan? heb je de vorige 115topics al eens door gelezen?
Er werd namelijk geregeld beweerd dat een flat/wolkenkrabber/hoog gebouw.
niet kan instorten door brand.

Daarna kom jij met beelden vanuit een andere hoek met de bewering dat het gebouw opgeblazen is!
Terwijl daar niet al dat brandweer personeel plus al die mensen er voor op te zien zijn.
het is overduidelijk gewoon een brand..
en het gebouw stort in!
Tja, jij probeert een argument te annuleren die weinig zegt. Dat mag, maar als je mij wilt overtuigen dan zou je toch echt moeten aantonen wat de overeenkomsten zijn;

dus wat zijn de overeenkomsten tussen de gebouwen (die in Iran en WTC 1/2 en/of 7)
en de wijze waarop ze zijn ingestort

dat wordt geenszins duidelijk
  vrijdag 7 april 2017 @ 15:28:49 #10
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170065050
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 15:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Tja, jij probeert een argument te annuleren die weinig zegt. Dat mag, maar als je mij wilt overtuigen dan zou je toch echt moeten aantonen wat de overeenkomsten zijn;

dus wat zijn de overeenkomsten tussen de gebouwen (die in Iran en WTC 1/2 en/of 7)
en de wijze waarop ze zijn ingestort

dat wordt geenszins duidelijk
Het is een verschil in hoe een argument precies gebracht wordt. Als de claim is dat gebouwen (in algemene zin, onafhankelijk van ontwerp) nooit instorten door brand is dat met een dergelijk voorbeeld inderdaad te weerleggen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 7 april 2017 @ 19:48:23 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170071080
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 15:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Tja, jij probeert een argument te annuleren die weinig zegt. Dat mag, maar als je mij wilt overtuigen dan zou je toch echt moeten aantonen wat de overeenkomsten zijn;

dus wat zijn de overeenkomsten tussen de gebouwen (die in Iran en WTC 1/2 en/of 7)
en de wijze waarop ze zijn ingestort

dat wordt geenszins duidelijk
serieus?
Oke ik zal het je proberen uit te leggen -edit-
Iranees gebouw brand en stort in.
Wtc 7 brand en stort in.

Als je een beetje opgelet hebt in de voorgaande 9/11 topics.
Kan een gebouw niet instorten door een brand.

Tadaa link.

-edit-

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 08-04-2017 10:59:17 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_170075448
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 april 2017 19:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

serieus?
Oke ik zal het je proberen uit te leggen op de manier waarop ik het mijn 1,5 jarige dochter uit leg.

Iranees gebouw brand en stort in.
Wtc 7 brand en stort in.

Als je een beetje opgelet hebt in de voorgaande 9/11 topics.
Kan een gebouw niet instorten door een brand.

Tadaa link.


Ja, ik kan straks een boomhut maken, het een gebouw noemen, deze in de fik zetten en vervolgens als vergelijking maken met WTC7. Laat nou maar eens eerst beelden zien waarop we kunnen zien hoe (op welke wijze en in welke vorm) dit gebouw instortte.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 15-04-2017 19:02:39 ]
pi_170078929
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 22:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, ik kan straks een boomhut maken, het een gebouw noemen, deze in de fik zetten en vervolgens als vergelijking maken met WTC7. Laat nou maar eens eerst beelden zien waarop we kunnen zien hoe (op welke wijze en in welke vorm) dit gebouw instortte.
Je geeft dus in feite toe dat een gebouw door brand kan instorten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 15 april 2017 @ 12:20:29 #14
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170235123
Overigens werd een week geleden aangehaald dat mensen "niet reageerden" op de aanslag in New York tijdens interviews (mensen op de achtergrond die aan het joggen zijn enzo).

Ik snap nog steeds niet wat daar onredelijk aan is. Zie ook dit:

pi_170239746
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 12:20 schreef ChrisCarter het volgende:
Overigens werd een week geleden aangehaald dat mensen "niet reageerden" op de aanslag in New York tijdens interviews (mensen op de achtergrond die aan het joggen zijn enzo).

Ik snap nog steeds niet wat daar onredelijk aan is. Zie ook dit:

[ afbeelding ]
De gebeurtenis is natuurlijk dramatisch en verschrikkelijk, maar god wat een gave foto is dat om van jezelf te hebben. Jezelf verenigd met 1 van de grootste gebeurtenissen in de geschiedenis van de mensheid.
  zaterdag 15 april 2017 @ 16:49:32 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_170240357
Kun je zelf ook voor elkaar krijgen als je handig bent met met photoshop :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 15 april 2017 @ 16:53:40 #17
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170240427
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 16:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Kun je zelf ook voor elkaar krijgen als je handig bent met met photoshop :{w
Klopt maar dat zou nep zijn. Dat vervangt niet de herinnering van daar echt gelopen te hebben.

Foto laat gewoon goed zien dat zelfs op zo'n moment life goes on.
  zaterdag 15 april 2017 @ 17:00:19 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_170240536
Allemaal echt, in jouw wereld van bnw gaat het allemaal zoals de beelden ons laten zien. Niks geen fakery. Truth is stranger than fiction :9
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 15 april 2017 @ 17:03:02 #19
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170240591
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Allemaal echt, in jouw wereld van bnw gaat het allemaal zoals de beelden ons laten zien. Niks geen fakery. Truth is stranger than fiction :9
Ik snap niet goed waar je heen wil. Ik heb geen reden om aan deze foto te twijfelen nee.

Jij wel? Zo ja, waarom dan?

Of is dit weer zo'n verborgen sneer? Alsof ik alles maar zou geloven (wat in jouw koppie blijkbaar de gedachte is over mij, hoe fout die ook is :Y )
  Moderator zaterdag 15 april 2017 @ 17:09:33 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_170240752
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 16:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De gebeurtenis is natuurlijk dramatisch en verschrikkelijk, maar god wat een gave foto is dat om van jezelf te hebben. Jezelf verenigd met 1 van de grootste gebeurtenissen in de geschiedenis van de mensheid.
Dit. Terwijl je nietsvermoedend je bestelling gaat afleveren. Iconische foto.
  zaterdag 15 april 2017 @ 17:33:58 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_170241379
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik snap niet goed waar je heen wil. Ik heb geen reden om aan deze foto te twijfelen nee.

Jij wel? Zo ja, waarom dan?

Of is dit weer zo'n verborgen sneer? Alsof ik alles maar zou geloven (wat in jouw koppie blijkbaar de gedachte is over mij, hoe fout die ook is :Y )
Nee is geen sneer. Is een feit, elke hoax van 9.11 tot nu aan Zweden toe en de rest wat vast nog volgt, twijfel je niet aan de beelden. Of wel soms? De mensen die het wel doen worden de wacht aan gezegd dat het allemaal onzin is wat ze beweren. Mr bnw.. die alle beelden blijft verdedigen tot in den treuren. Die foto is net zo fake als die vliegtuigen en het hele verhaal erom heen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_170241747
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee is geen sneer. Is een feit, elke hoax van 9.11 tot nu aan Zweden toe en de rest wat vast nog volgt, twijfel je niet aan de beelden. Of wel soms? De mensen die het wel doen worden de wacht aan gezegd dat het allemaal onzin is wat ze beweren. Mr bnw.. die alle beelden blijft verdedigen tot in den treuren. Die foto is net zo fake als die vliegtuigen en het hele verhaal erom heen.
Zeg je nou dat de vliegtuigen er nooit geweest zijn?
pi_170242185
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee is geen sneer. Is een feit, elke hoax van 9.11 tot nu aan Zweden toe en de rest wat vast nog volgt, twijfel je niet aan de beelden. Of wel soms? De mensen die het wel doen worden de wacht aan gezegd dat het allemaal onzin is wat ze beweren. Mr bnw.. die alle beelden blijft verdedigen tot in den treuren. Die foto is net zo fake als die vliegtuigen en het hele verhaal erom heen.
Toon het maar eens aan. Oh wacht, dat kun je niet. Toedels.
  zaterdag 15 april 2017 @ 18:13:28 #24
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170242407
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee is geen sneer. Is een feit, elke hoax van 9.11 tot nu aan Zweden toe en de rest wat vast nog volgt, twijfel je niet aan de beelden. Of wel soms? De mensen die het wel doen worden de wacht aan gezegd dat het allemaal onzin is wat ze beweren.
Zolang het "bewijs" niet het niveau peuterschool overstijgt kan ik de "hoax"kant niet serieus nemen.

Al helemaal niet omdat letterlijk alles wat er gebeurt wel tot hoax wordt bestempeld. Dat is gewoon te voorspellen nu zelfs.

En die lui maar lekker geld verdienen aan hun moneytized youtube videos :')

quote:
Mr bnw.. die alle beelden blijft verdedigen tot in den treuren.

:') kap eens met dat mr bnw mens. Jij weet inderdaad niet waar ik wel en niet voor sta dus stop met dat kansloze invulgedrag van je

quote:
Die foto is net zo fake als die vliegtuigen en het hele verhaal erom heen.
Jij waait ook met alle winden mee wat dat betreft. Zegt persoon X dat het vliegtuigen waren dan klopt dat. Komt persoon Y met nee het waren hologrammen dan loop je daar weer achteraan.

Lopen sneren en zuigen en etteren maar zelf 0 inhoudelijk bijdragen. Dat doe jij en nu net zo goed weer. Echt bijna beschamend gedrag.
  zaterdag 15 april 2017 @ 18:17:11 #25
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_170242475
Er is genoeg aan bod gekomen wat cgi en al de andere gefakete beelden betreft (denk aan de vallende man, so called jumper (s)). Zou zeggen scroll al die delen door. Waarom nog wat bijdragen? Er wordt niet eens op de beelden in gegaan zie topic London etc missing shoe, want de kliek moet weer zo nodig debunken aka de poster afbekken. Ondertussen wordt elke hoax naar het land der fabelen verwezen. Niet echt bnw toch?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 15 april 2017 @ 18:23:40 #26
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170242615
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 18:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is genoeg aan bod gekomen wat cgi en al de andere gefakete beelden betreft (denk aan de vallende man, so called jumper (s)). Zou zeggen scroll al die delen door. Waarom nog wat bijdragen? Er wordt niet eens op de beelden in gegaan zie topic London etc missing shoe, want de kliek moet weer zo nodig debunken aka de poster afbekken. Ondertussen wordt elke hoax naar het land der fabelen verwezen. Niet echt bnw toch?
...

Fok is geen safe space met ja-knikkers. Als je kritiekloos wilt posten dan ga je dat lekker op een ander forum doen. Hier worden gewoon discussies gevoerd tussen users onderling die interesse hebben in deze onderwerpen.

En nee, interesse staat niet gelijk aan alles blind geloven.

Dat hele slachtoffergedoe begint echt sneue vormen aan te nemen.

En nu weer on-topic. Mocht je de noodzaak voelen (niet slachtofferend) te reageren dan kan dat in BNW feedback.
  zaterdag 15 april 2017 @ 18:30:41 #27
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_170242748


Fijne avond nog :Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_170242917
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 18:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Fijne avond nog :Z
Kan je mijn vraag nog beantwoorden misschien? Je beweert dus dat er nooit vliegtuigen waren, echt waar?
  Moderator zaterdag 15 april 2017 @ 18:46:04 #29
249559 crew  Lavenderr
pi_170243035
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 18:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Fijne avond nog :Z
Die mening mag je hebben. Die beledigende smiley kan je achterwege laten.
  zaterdag 15 april 2017 @ 19:07:18 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170243487
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 18:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is genoeg aan bod gekomen wat cgi en al de andere gefakete beelden betreft (denk aan de vallende man, so called jumper (s)). Zou zeggen scroll al die delen door. Waarom nog wat bijdragen? Er wordt niet eens op de beelden in gegaan zie topic London etc missing shoe, want de kliek moet weer zo nodig debunken aka de poster afbekken. Ondertussen wordt elke hoax naar het land der fabelen verwezen. Niet echt bnw toch?
Even voor jou duidelijkheid, er was niet 1 vallende man, er werden ongeveer 200 mensen geschat die gesprongen waren, er waren ook meerdere vast gelegd op foto en video, deze werd geplaatst in de lokale krant en kreeg bekendheid, waardoor het later veel meer aandacht kreeg.
http://www.dailymail.co.u(...)ell-Twin-Towers.html
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 15 april 2017 @ 19:09:26 #31
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170243531
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee is geen sneer. Is een feit, elke hoax van 9.11 tot nu aan Zweden toe en de rest wat vast nog volgt, twijfel je niet aan de beelden. Of wel soms? De mensen die het wel doen worden de wacht aan gezegd dat het allemaal onzin is wat ze beweren. Mr bnw.. die alle beelden blijft verdedigen tot in den treuren. Die foto is net zo fake als die vliegtuigen en het hele verhaal erom heen.
Innocent until proven guilty.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 15 april 2017 @ 22:32:37 #32
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170249088
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 18:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Kan je mijn vraag nog beantwoorden misschien? Je beweert dus dat er nooit vliegtuigen waren, echt waar?
Jij denkt dat building nr 7 is ingestort door kantoorbranden?
Feyenoord!
  zaterdag 15 april 2017 @ 22:34:13 #33
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170249122
Kan iedereen hier trouwens deze doc aanraden als je echt wilt weten hoe het gegaan is. Hierin worden ook alle debunkers gedebunked.

Feyenoord!
  zaterdag 15 april 2017 @ 22:39:41 #34
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170249254
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:34 schreef Japie77 het volgende:
Kan iedereen hier trouwens deze doc aanraden als je echt wilt weten hoe het gegaan is. Hierin worden ook alle debunkers gedebunked.

Ik zal er in de meivakantie eens voor gaan zitten. Ken deze namelijk nog niet.
  zaterdag 15 april 2017 @ 22:41:16 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170249288
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij denkt dat building nr 7 is ingestort door kantoorbranden?
Ik denk niet dat veel mensen denken dat dit uitsluitend door de brand kwam.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zaterdag 15 april 2017 @ 22:47:58 #36
249559 crew  Lavenderr
pi_170249450
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik zal er in de meivakantie eens voor gaan zitten. Ken deze namelijk nog niet.
Meivakantie? Is er geen Paasvakantie meer?
  zaterdag 15 april 2017 @ 22:48:59 #37
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170249469
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Meivakantie? Is er geen Paasvakantie meer?
Dinsdag t/m vrijdag gewoon les. Daarna 2 weken.
  zaterdag 15 april 2017 @ 22:51:17 #38
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170249534
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik zal er in de meivakantie eens voor gaan zitten. Ken deze namelijk nog niet.
Tipje van Georgey. Ik kende hem ook nog niet. Vrij nieuw.
Feyenoord!
  zaterdag 15 april 2017 @ 22:51:35 #39
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170249545
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik denk niet dat veel mensen denken dat dit uitsluitend door de brand kwam.
Dat is anders wel de officiele verklaring.
Feyenoord!
  Moderator zaterdag 15 april 2017 @ 22:58:47 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_170249737
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:48 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dinsdag t/m vrijdag gewoon les. Daarna 2 weken.
Dat is lekker lang maar zal je nodig hebben om je weer op te laden. Leerkracht zijn tegenwoordig is geen sinecure.
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:08:14 #41
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170250003
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:51 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat is anders wel de officiele verklaring.
Hoe kom je daar bij? :? Dat is helemaal niet zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:11:21 #42
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170250085
Nog een ander punt wat ik nu aan het bekijken ben. Het is zelfs voor doorgewinterde piloten extreem moeilijk om het vluchtplan te volgen van beide vliegtuigen die in de torens zijn gevlogen en helemaal voor het vliegtuig wat in het Pentagon is gevlogen.

En de "terroristen" konden amper vliegen.
Feyenoord!
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:12:03 #43
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170250103
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? :? Dat is helemaal niet zo.
Wat is volgens jou dan wel de officiele verklaring?

Zet het er nou eens gelijk bij in het vervolg ipv dit trollerige gedrag weer.
Feyenoord!
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:22:17 #44
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170250333
Nog zo'n "dingetje". Waarom is het vliegtuig wat het Pentagon raakte niet van boven erin gevlogen. Dit zou zowel veel makkelijker zijn geweest en ook veel meer schade hebben toegebracht. Maar ipv daarvan is het vliegtuig onder een haast onmogelijk te vliegen hoek vlak over de grond in een deel van het Pentagon gevlogen wat net verstevigd was en waar maar heel weinig mensen zaten.

Food for thought.
Feyenoord!
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:25:32 #45
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170250396
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat is volgens jou dan wel de officiele verklaring?

Zet het er nou eens gelijk bij in het vervolg ipv dit trollerige gedrag weer.
Brand in combinatie met structurele schade aan een aantal belangrijke draagkolommen. Waarom wist je dit na al die jaren op dit forum nog niet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:28:30 #46
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170250441
Nog een dingetje. Waarom hebben we nooit beelden gezien van de 19 terroristen die de gekaapte vliegtuigen zijn geboard? Er zijn 300+ camera's op dat soort vliegvelden en er zijn nooit beelden naar buiten gekomen van de terroristen die op de bewuste vliegvelden rondlopen. Hoe zit dat?
Feyenoord!
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:28:44 #47
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170250446
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:22 schreef Japie77 het volgende:
Nog zo'n "dingetje". Waarom is het vliegtuig wat het Pentagon raakte niet van boven erin gevlogen. Dit zou zowel veel makkelijker zijn geweest en ook veel meer schade hebben toegebracht. Maar ipv daarvan is het vliegtuig onder een haast onmogelijk te vliegen hoek vlak over de grond in een deel van het Pentagon gevlogen wat net verstevigd was en waar maar heel weinig mensen zaten.

Food for thought.
Dat lijkt op een landing. Veel makkelijker dan als een soort video game F16 een duikvlucht recht de grond in maken. Grote vliegtuigen zijn niet zo geschikt voor dergelijke manoeuvres.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:29:47 #48
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170250455
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Brand in combinatie met structurele schade aan een aantal belangrijke draagkolommen. Waarom wist je dit na al die jaren op dit forum nog niet?
En waar kwam die structurele schade aan belangrijke draagkolommen vandaan? Van een paar brokstukken van de Twin Towers? Geloof je nou echt zelf dat dat zo'n enorm gebouw op een "controlled demolition" manier heeft kunnen doen instorten?
Feyenoord!
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:31:26 #49
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170250484
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:28 schreef Japie77 het volgende:
Nog een dingetje. Waarom hebben we nooit beelden gezien van de 19 terroristen die de gekaapte vliegtuigen zijn geboard? Er zijn 300+ camera's op dat soort vliegvelden en er zijn nooit beelden naar buiten gekomen van de terroristen die op de bewuste vliegvelden rondlopen. Hoe zit dat?
10 seconden zoekwerk met google:

Of het ze echt zijn, geen idee.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:31:47 #50
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170250488
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat lijkt op een landing. Veel makkelijker dan als een soort video game F16 een duikvlucht recht de grond in maken. Grote vliegtuigen zijn niet zo geschikt voor dergelijke manoeuvres.
Heb je uberhaupt gezien wat voor capriolen het vliegtuig heeft gemaakt vlak voor dat het het Pentagon invloog? Een rondje nl. Ongehoord en zelfs voor de meest doorgewinterde piloot bijna niet te doen. En van boven erin vliegen zou moeilijker zijn? Vraag het welke piloot dan ook, ze zullen allemaal zeggen dat het laatste veel makkelijker is. Wat ook word bewezen in die doc.
Feyenoord!
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:32:59 #51
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170250504
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

10 seconden zoekwerk met google:

Of het ze echt zijn, geen idee.
Dat is 1 van de twee beelden die vrij zijn gegeven inderdaad. Zonder "timestamp". Die is eraf gehaald. Dus geen manier om te verifieren of dat op 9/11 was.
Feyenoord!
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:33:48 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170250512
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:29 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En waar kwam die structurele schade aan belangrijke draagkolommen vandaan? Van een paar brokstukken van de Twin Towers? Geloof je nou echt zelf dat dat zo'n enorm gebouw op een "controlled demolition" manier heeft kunnen doen instorten?
Een aanzienlijk percentage van de gevel lag er uit, tot een paar meter het gebouw in.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:34:17 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170250517
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat is 1 van de twee beelden die vrij zijn gegeven inderdaad. Zonder "timestamp". Die is eraf gehaald. Dus geen manier om te verifieren of dat op 9/11 was.
Waarom beweerde je net dan nog dat deze beelden niet bestaan? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:35:55 #54
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170250538
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:31 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt gezien wat voor capriolen het vliegtuig heeft gemaakt vlak voor dat het het Pentagon invloog? Een rondje nl. Ongehoord en zelfs voor de meest doorgewinterde piloot bijna niet te doen. En van boven erin vliegen zou moeilijker zijn? Vraag het welke piloot dan ook, ze zullen allemaal zeggen dat het laatste veel makkelijker is. Wat ook word bewezen in die doc.
Oh ja heel moeilijk, een rondje... Dat doen ze verder helemaal niet dagelijks tijdens landingen over de hele wereld.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:41:05 #55
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170250618
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een aanzienlijk percentage van de gevel lag er uit, tot een paar meter het gebouw in.
Dan nog is het totaal onlogisch dat het gebouw zou instorten laat staan op die manier. Volgens experts zoals Jowenko. (die trouwens in een mysterieus auto-ongeluk om het leven is gekomen een paar jaar geleden).
Feyenoord!
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:41:29 #56
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170250627
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom beweerde je net dan nog dat deze beelden niet bestaan? :?
Omdat die beelden die dat bewijzen ook niet bestaan. Die beelden kunnen op elk moment zijn gemaakt.
Feyenoord!
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:42:40 #57
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170250646
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh ja heel moeilijk, een rondje... Dat doen ze verder helemaal niet dagelijks tijdens landingen over de hele wereld.
Niet zo'n rondje nee. Door experts betiteld als extreem moeilijk en velen dachten dat het door een gevechtsvliegtuig was gedaan.
Feyenoord!
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:43:03 #58
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170250652
Maar goed, ik ga naar bed. Morgen weer verder kijken. 4,5 uur. Pffffff.
Feyenoord!
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:46:41 #59
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170250716
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Niet zo'n rondje nee. Door experts betiteld als extreem moeilijk en velen dachten dat het door een gevechtsvliegtuig was gedaan.
Bijvoorbeeld, een circling approach:




Ik weet niet waar ze dergelijke experts gevonden hebben, maar dit komt gewoon uit de handleidingen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 15 april 2017 @ 23:47:31 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170250733
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dan nog is het totaal onlogisch dat het gebouw zou instorten laat staan op die manier. Volgens experts zoals Jowenko. (die trouwens in een mysterieus auto-ongeluk om het leven is gekomen een paar jaar geleden).
En dat zuig je uit welke duim? Bron?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 april 2017 @ 00:00:24 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170250927
Nog een paar voorbeelden:



En een extreem voorbeeld:
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 april 2017 @ 00:20:07 #62
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_170251289
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh ja heel moeilijk, een rondje... Dat doen ze verder helemaal niet dagelijks tijdens landingen over de hele wereld.
maar niet met 800 km/h

Building 7 had een klein beetje asymmetrische schade door vallende brokstukken en heeft even gebrand. En stort in, 7 uur na de twintowers, symmetrisch, vooraf aangekondigd en in vrije val.

Right
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 16 april 2017 @ 00:26:50 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170251413
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 00:20 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

maar niet met 800 km/h
Dat deed flight 77 ook niet tijdens de bochten.

quote:
Building 7 had een klein beetje asymmetrische schade door vallende brokstukken en heeft even gebrand. En stort in, 7 uur na de twintowers, symmetrisch, vooraf aangekondigd en in vrije val.

Right
Ja als je de waarheid zo verdraait kan ik me voorstellen dat je tot rare conclusies komt...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 april 2017 @ 00:30:17 #64
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_170251481


[ Bericht 50% gewijzigd door Orwell op 16-04-2017 00:30:51 ]
Huig
  zondag 16 april 2017 @ 03:10:56 #65
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170253004
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 00:26 schreef ATuin-hek het volgende:

Ja als je de waarheid zo verdraait kan ik me voorstellen dat je tot rare conclusies komt...
geen idee wat je daarmee bedoelt, maar Jewelko heeft verklaart dat wtc 7 opgeblazen is en ook hoe. zijn niet weten wat daar aan te twijfelen valt.
pi_170253673
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij denkt dat building nr 7 is ingestort door kantoorbranden?
Zeker niet, ik ben wel degelijk van mening dat 9/11 een complot is, maar ben benieuwd naar de argumenten die men aandraagt wanneer ze ontkennen dat er uberhaupt vliegtuigen in Twin Towers vlogen, dus zou een antwoord waarderen i.p.v. een wedervraag.
pi_170254483
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 03:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

geen idee wat je daarmee bedoelt, maar Jewelko heeft verklaart dat wtc 7 opgeblazen is en ook hoe. zijn niet weten wat daar aan te twijfelen valt.
Nee, dat verklaart Jowenko niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170254497
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 00:20 schreef Bonobo11 het volgende:
Building 7 had een klein beetje asymmetrische schade door vallende brokstukken en heeft even gebrand. En stort in, 7 uur na de twintowers, symmetrisch, vooraf aangekondigd en in vrije val.
Tja, alleen de letters staan in de juiste volgorde om woorden en zinnen te vormen, verder klopt er totaal niets van.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170254538
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Niet zo'n rondje nee. Door experts betiteld als extreem moeilijk en velen dachten dat het door een gevechtsvliegtuig was gedaan.
Nee, Hanjour vloog de 757 alsof het een Cessna was, waardoor FAA dacht dat ze een gevechtstoestel op de radar zagen ipv een lijntoestel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170254567
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat is 1 van de twee beelden die vrij zijn gegeven inderdaad. Zonder "timestamp". Die is eraf gehaald. Dus geen manier om te verifieren of dat op 9/11 was.
Jawel, getuigenissen van het boardingpersoneel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170254577
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

10 seconden zoekwerk met google:

Of het ze echt zijn, geen idee.
Zijn volgens mij gebruikt in de rechtszaak tegen Moussaoui
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170254623
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:31 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt gezien wat voor capriolen het vliegtuig heeft gemaakt vlak voor dat het het Pentagon invloog?
Iedereen weet dat hanjour niet de beste piloot was, dus dat die allerlei capriolen uithaalde tijdens de vlucht is niet zo gek.

quote:
Een rondje nl. Ongehoord en zelfs voor de meest doorgewinterde piloot bijna niet te doen.
Afgezien dat Tuinhek heeft aangetoond dat vliegtuigen best rondjes kunnen vliegen: stel dat het fake was, waarom fake je dan een onmogelijk rondje in een aanvliegroute die sowieso uit zou komen bij de zijde waar het vliegtuig in is gevlogen?

quote:
En van boven erin vliegen zou moeilijker zijn? Vraag het welke piloot dan ook, ze zullen allemaal zeggen dat het laatste veel makkelijker is. Wat ook word bewezen in die doc.
Als hanjour het vliegtuig vanaf die hoogte in het pentagon wilde storten en de daalhoek verkeerd had ingeschat, dan was het vliegtuig achter het pentagon neergestort. Hij maakte het rondje om hoogte te verliezen, en verloor daarbij eigenlijk teveel hoogte en wist het pentagon nog maar net te raken...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170254646
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij denkt dat building nr 7 is ingestort door kantoorbranden?
Jij denkt dat er die dag niets gaande was, alleen een kantoorbrand?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170254664
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:51 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat is anders wel de officiele verklaring.
Nee, de officiele verklaring is dat door de ongewone constructie het gebouw ook zou zijn ingestort als er brand was ontstaan in het Oostelijke deel zonder dat er enige vorm van brandbestrijding was.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 16 april 2017 @ 10:31:29 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170254668
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 03:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

geen idee wat je daarmee bedoelt, maar Jewelko heeft verklaart dat wtc 7 opgeblazen is en ook hoe. zijn niet weten wat daar aan te twijfelen valt.
Bijna alles in die statement. Het was meer dan een klein beetje schade, heeft vrij lang ongecontroleerd gebrand, stortte niet symmetrisch in (zie bijv de penthouse), en ging niet met vrije val.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_170254710
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:11 schreef Japie77 het volgende:
Nog een ander punt wat ik nu aan het bekijken ben. Het is zelfs voor doorgewinterde piloten extreem moeilijk om het vluchtplan te volgen van beide vliegtuigen die in de torens zijn gevlogen en helemaal voor het vliegtuig wat in het Pentagon is gevlogen.

En de "terroristen" konden amper vliegen.
Tja, Zembla heeft daar al de vloer mee aangeveegd.
Verder hadden de piloten de juiste FAA papieren om een lijntoestel te vliegen.
Staat dat wel in je documentaire? Of is het weer zo eentje die je bij het handje neemt en langs uitsluitend argumenten leidt die de visie van de documentairemaker moeten ondersteunen....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 16 april 2017 @ 10:36:14 #77
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170254732
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, dat verklaart Jowenko niet.
jawel, dat verklaart hij erg duidelijk, is ook al tig keer aan de orde gekomen, dus bronnen in de vorige topics
pi_170254735
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:28 schreef Japie77 het volgende:
Nog een dingetje. Waarom hebben we nooit beelden gezien van de 19 terroristen die de gekaapte vliegtuigen zijn geboard? Er zijn 300+ camera's op dat soort vliegvelden en er zijn nooit beelden naar buiten gekomen van de terroristen die op de bewuste vliegvelden rondlopen. Hoe zit dat?
Er zijn beelden vrijgegeven, maar dat maakt niet uit, want die worden toch als nep bestempeld, net zoals in de platte aarde discussie gebeurt met satellietbeelden van onze planeet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 16 april 2017 @ 10:37:32 #79
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170254749
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er zijn beelden vrijgegeven, maar dat maakt niet uit, want die worden toch als nep bestempeld, net zoals in de platte aarde discussie gebeurt met satellietbeelden van onze planeet.
Goed voorbeeld is de foto die ik gepost heb van de pakketbezorger. Meteen insinuatie dat het nep/photoshop is ... tsja ...
pi_170254758
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:29 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En waar kwam die structurele schade aan belangrijke draagkolommen vandaan? Van een paar brokstukken van de Twin Towers? Geloof je nou echt zelf dat dat zo'n enorm gebouw op een "controlled demolition" manier heeft kunnen doen instorten?
De perimeter van WTC1 kwam terecht in WTC7, tot 1/3 in het gebouw, daarbij zijn 5 kolommen in de mantel en 3 in de kern vernield.

Verder stortte wtc7 niet op gecontroleerde wijze in elkaar.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170254802
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bijna alles in die statement. Het was meer dan een klein beetje schade, heeft vrij lang ongecontroleerd gebrand, stortte niet symmetrisch in (zie bijv de penthouse), en ging niet met vrije val.
Klopt, daarnaast kreeg Jowenko onjuiste informatie, zoals video die slechts een deel van de instorting liet zien, dat je zo om het puin heen kon lopen omdat het volledig in zijn footprint zo zijn ingestort. Jowenko gaf bovendien aan dat hij hij dacht een video te zien die ook op het journaal was geweest van de opruimwerkzaamheden en gaf uiteindelijk toe dat hij het niet kon verklaren, nadat hij op aandringen van Zembla daarover speculeerde.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170254818
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jawel, dat verklaart hij erg duidelijk, is ook al tig keer aan de orde gekomen, dus bronnen in de vorige topics
Nou, kom maar op met een video waarin hij dat duidelijk verklaart.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 16 april 2017 @ 11:13:12 #83
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170255168
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 08:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Zeker niet, ik ben wel degelijk van mening dat 9/11 een complot is, maar ben benieuwd naar de argumenten die men aandraagt wanneer ze ontkennen dat er uberhaupt vliegtuigen in Twin Towers vlogen, dus zou een antwoord waarderen i.p.v. een wedervraag.
Ah oke. 911 is natuurlijk sowieso een complot ook al zou je het officiele verhaal geloven. Dan nog is het een complot. De echte vraag is natuurlijk of er mensen binnen de amerikaanse overheid op de hoogte waren van wat er ging gebeuren en of ze eraan mee gewerkt hebben. En alle aanwijzingen wijzen heel erg duidelijk in die richting.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 11:15:29 #84
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170255207
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 11:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ah oke. 911 is natuurlijk sowieso een complot ook al zou je het officiele verhaal geloven. Dan nog is het een complot. De echte vraag is natuurlijk of er mensen binnen de amerikaanse overheid op de hoogte waren van wat er ging gebeuren en of ze eraan mee gewerkt hebben. En alle aanwijzingen wijzen heel erg duidelijk in die richting.
Ik ben daar wel van overtuigd ja, dat heb ik een aantal jaar geleden al voor mezelf bedacht.
  zondag 16 april 2017 @ 11:17:20 #85
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170255234
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, Zembla heeft daar al de vloer mee aangeveegd.
Verder hadden de piloten de juiste FAA papieren om een lijntoestel te vliegen.
Staat dat wel in je documentaire? Of is het weer zo eentje die je bij het handje neemt en langs uitsluitend argumenten leidt die de visie van de documentairemaker moeten ondersteunen....
En The new Pearl Harbour veegt de vloer aan met Zembla. Zou hem eens kijken als ik jou was. Een van de piloten had de juiste papieren om een lijntoestel te vliegen genaamd Hani Hanjour. Hier een kleine reconstructie van hoe het gegaan moet zijn bij hem.

Hani Hanjour and Flight 77's Unexplained Expert Maneuvers

Further suspension in logic exists in the 'official story's' narrative as to who flew Flight 77 so expertly into the Pentagon's west wing. Hani Hanjour is credited with being the airplane's pilot. This is a man who, three weeks before September 11, attempted to rent a Cessna at an airfield in Maryland. Suspicious of his dubious 'pilot's license', officials at the airfield insisted he take a chaperoned test-flight before rental would be approved. He failed his test flight miserably. He could neither control, nor properly land the Cessna. In fact, the instructors at the airfield in Maryland said, "It was like he had hardly even ever driven a car. He could not fly at all." Other source. And yet, the official narrative of 9/11 asks us to believe that Hanjour pulled off a stunt that would press the limits of even the most experienced aviation test pilot.

The official story unfolds something like this. The rather diminutive Hanjour, sometime after take-off, fought his way into the cockpit, and wrestled control of Flight 77 from a 6'4" former Marine combat fighter pilot named Charles Burlingame, a man family members and colleagues say would never have given up his aircraft or the safety of his passengers. After dispatching with the co-pilot as well, Hanjour settled in and turned his attention to the bewildering array of gadgets and devices of a Boeing 757 instrument panel - a panel he was wholly unfamiliar with - in an airplane traveling 500 mph, 7 miles in the air, under the stress of a recently executed hijacking plot. Then, without the help of any ground control or air-traffic controllers providing him information and/or settings, this pilot who could not control a tiny Cessna 3 weeks earlier "would have to very quickly interpret his heading, ground track, altitude, and airspeed information on the displays before he could even figure out where in the world he was, much less where the Pentagon was located in relation to his position." (From the essay 'The Impossibility of Flying Heavy Aircraft Without Training', by Nila Sagadevan, an aeronautical engineer and pilot.)

From the Ohio/Kentucky border, Hanjour then supposedly turned the plane around, set course for Washigton D.C. hundreds of miles away, and successfully entered the most restricted airspace in the world without eliciting a single military intercept - despite the crash of two other known hijacked aircraft into the WTC, and a missing third, being covered on every radio and television station in the country. "In order to perform this bit of electronic navigation, he would have to be very familiar with (Instrument Flight Rules) procedures. None of these fellows (the alleged hijackers) even knew what a navigational chart looked like, or even how to plug frequencies into NAV/COM radios, much less input information into flight management computers (FMC) and engage LNAV (lateral navigation automated mode). If one is to believe the official story, all of this was supposedly accomplished by raw student pilots while flying blind at 500 MPH over unfamiliar (and practically invisible) terrain, using complex methodologies and employing sophisticated instruments."

According to the official account, an unidentified aircraft that somebody randomly decided was 'Flight 77' (remember, the transponder needed to identify the aircraft had been turned off) then suddenly pops up over Washington DC out of nowhere and executes an incredibly precise diving turn at a rate of 360 degrees/minute while descending at 3,500 ft/min, at the end of which "Hanjour" allegedly levels out at ground level. The maneuver was in fact so precisely executed that the air traffic controllers at Dulles refused to believe the blip on their screen was a commercial airliner. Danielle O'Brian, one of the air traffic controllers at Dulles who reported seeing the aircraft at 9:25 said, 'The speed, the maneuverability, the way that he turned, we all thought in the radar room, all of us experienced air traffic controllers, that that was a military plane.'" (ABC News, 10/24/2001, also archived at www.cooperativeresearch.org)

The official story of Hanjour's flight path continues in an even more bizarre narrative. Having successfully entered D.C. airspace, with no idea how soon fighter aircraft would show up to shoot him down, he finds himself pointed in the ideal direction toward the East wing of the Pentagon, where all the top brass in the military are known to be stationed. But then he apparently changes his mind as to his heading, and pulls off that incredible, sweeping 270-degree descending turn at 400+mph to approach the Pentagon from the opposite direction. There, he inexplicably lines up the less valued West wing, which was miraculously scheduled to receive the finishing touches of extensive bomb-blast retrofitting the next day, September 12, leaving it conveniently empty of most of its military employees. "The section known as Wedge 1 (the West Wing) had been under renovation and was scheduled for final completion on Wednesday, September 12th, 2001."

http://www.911hardfacts.com/report_14.htm

[ Bericht 0% gewijzigd door Japie77 op 16-04-2017 11:29:16 ]
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 11:19:18 #86
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170255266
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er zijn beelden vrijgegeven, maar dat maakt niet uit, want die worden toch als nep bestempeld, net zoals in de platte aarde discussie gebeurt met satellietbeelden van onze planeet.
Nee er zijn 2 beelden vrijgegeven. Een keer van 2 zogenaamde terroristen op een vlucht voorafgaand aan de gekaapte vlucht. En een van beelden waarbij een aantal terroristen te zien is zonder timestamp. Die laatste bewijst dus helemaal niks. Er zijn dus totaal geen beelden van de terroristen op de bewuste vliegvelden laat staan dat ze het bewuste vliegtuig boarden. Op een vliegveld met 300+ camera's zou je toch verwachten wel een paar van dat soort beelden te kunnen vinden denk je niet?
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 11:22:15 #87
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170255316
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

De perimeter van WTC1 kwam terecht in WTC7, tot 1/3 in het gebouw, daarbij zijn 5 kolommen in de mantel en 3 in de kern vernield.

Verder stortte wtc7 niet op gecontroleerde wijze in elkaar.
Bron? En ook al zou dit waar zijn wat ik betwijfel, denk niet dat dit aangetoond kan worden. Dan nog zou zo'n enorm gebouw niet op zo'n manier in kunnen storten.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 11:24:21 #88
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170255363
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, daarnaast kreeg Jowenko onjuiste informatie, zoals video die slechts een deel van de instorting liet zien, dat je zo om het puin heen kon lopen omdat het volledig in zijn footprint zo zijn ingestort. Jowenko gaf bovendien aan dat hij hij dacht een video te zien die ook op het journaal was geweest van de opruimwerkzaamheden en gaf uiteindelijk toe dat hij het niet kon verklaren, nadat hij op aandringen van Zembla daarover speculeerde.
Jowenko heeft gewoon meerdere keren daarna aangegeven helemaal achter zijn statement te staan. En hij is trouwens een paar jaar geleden in een verdacht auto-ongeluk omgekomen.

Jij gelooft dus serieus het officiele verhaal nog steeds ook al hebben zelfs commisieleden van de officiele 911 commisie er enorme kritiek op geuit?

Bijzonder. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door ChrisCarter op 16-04-2017 11:24:46 ]
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 11:26:47 #89
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170255395
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 11:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik ben daar wel van overtuigd ja, dat heb ik een aantal jaar geleden al voor mezelf bedacht.
Heel verstandig. Zelfs in de USA zijn er heel veel mensen die het officiele verhaal niet meer geloven. Er moet gewoon een nieuw onderzoek komen. Hier strijd George ook voor trouwens. Heeft hij met het geldstelsel ook voor elkaar gekregen. Maar hier staat hij wel voor een nog onmogelijker opgave. Maar er zijn duizenden mensen over de hele wereld die hier voor strijden.

Alleen geef ik ze met Trump aan de macht weinig kans..... -O-
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 11:39:34 #90
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170255563
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 11:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En The new Pearl Harbour veegt de vloer aan met Zembla. Zou hem eens kijken als ik jou was. Een van de piloten had de juiste papieren om een lijntoestel te vliegen genaamd Hani Hanjour. Hier een kleine reconstructie van hoe het gegaan moet zijn bij hem.

Hani Hanjour and Flight 77's Unexplained Expert Maneuvers

Further suspension in logic exists in the 'official story's' narrative as to who flew Flight 77 so expertly into the Pentagon's west wing. Hani Hanjour is credited with being the airplane's pilot. This is a man who, three weeks before September 11, attempted to rent a Cessna at an airfield in Maryland. Suspicious of his dubious 'pilot's license', officials at the airfield insisted he take a chaperoned test-flight before rental would be approved. He failed his test flight miserably. He could neither control, nor properly land the Cessna. In fact, the instructors at the airfield in Maryland said, "It was like he had hardly even ever driven a car. He could not fly at all." Other source. And yet, the official narrative of 9/11 asks us to believe that Hanjour pulled off a stunt that would press the limits of even the most experienced aviation test pilot.

The official story unfolds something like this. The rather diminutive Hanjour, sometime after take-off, fought his way into the cockpit, and wrestled control of Flight 77 from a 6'4" former Marine combat fighter pilot named Charles Burlingame, a man family members and colleagues say would never have given up his aircraft or the safety of his passengers. After dispatching with the co-pilot as well, Hanjour settled in and turned his attention to the bewildering array of gadgets and devices of a Boeing 757 instrument panel - a panel he was wholly unfamiliar with - in an airplane traveling 500 mph, 7 miles in the air, under the stress of a recently executed hijacking plot. Then, without the help of any ground control or air-traffic controllers providing him information and/or settings, this pilot who could not control a tiny Cessna 3 weeks earlier "would have to very quickly interpret his heading, ground track, altitude, and airspeed information on the displays before he could even figure out where in the world he was, much less where the Pentagon was located in relation to his position." (From the essay 'The Impossibility of Flying Heavy Aircraft Without Training', by Nila Sagadevan, an aeronautical engineer and pilot.)

From the Ohio/Kentucky border, Hanjour then supposedly turned the plane around, set course for Washigton D.C. hundreds of miles away, and successfully entered the most restricted airspace in the world without eliciting a single military intercept - despite the crash of two other known hijacked aircraft into the WTC, and a missing third, being covered on every radio and television station in the country. "In order to perform this bit of electronic navigation, he would have to be very familiar with (Instrument Flight Rules) procedures. None of these fellows (the alleged hijackers) even knew what a navigational chart looked like, or even how to plug frequencies into NAV/COM radios, much less input information into flight management computers (FMC) and engage LNAV (lateral navigation automated mode). If one is to believe the official story, all of this was supposedly accomplished by raw student pilots while flying blind at 500 MPH over unfamiliar (and practically invisible) terrain, using complex methodologies and employing sophisticated instruments."

According to the official account, an unidentified aircraft that somebody randomly decided was 'Flight 77' (remember, the transponder needed to identify the aircraft had been turned off) then suddenly pops up over Washington DC out of nowhere and executes an incredibly precise diving turn at a rate of 360 degrees/minute while descending at 3,500 ft/min, at the end of which "Hanjour" allegedly levels out at ground level. The maneuver was in fact so precisely executed that the air traffic controllers at Dulles refused to believe the blip on their screen was a commercial airliner. Danielle O'Brian, one of the air traffic controllers at Dulles who reported seeing the aircraft at 9:25 said, 'The speed, the maneuverability, the way that he turned, we all thought in the radar room, all of us experienced air traffic controllers, that that was a military plane.'" (ABC News, 10/24/2001, also archived at www.cooperativeresearch.org)

The official story of Hanjour's flight path continues in an even more bizarre narrative. Having successfully entered D.C. airspace, with no idea how soon fighter aircraft would show up to shoot him down, he finds himself pointed in the ideal direction toward the East wing of the Pentagon, where all the top brass in the military are known to be stationed. But then he apparently changes his mind as to his heading, and pulls off that incredible, sweeping 270-degree descending turn at 400+mph to approach the Pentagon from the opposite direction. There, he inexplicably lines up the less valued West wing, which was miraculously scheduled to receive the finishing touches of extensive bomb-blast retrofitting the next day, September 12, leaving it conveniently empty of most of its military employees. "The section known as Wedge 1 (the West Wing) had been under renovation and was scheduled for final completion on Wednesday, September 12th, 2001."

http://www.911hardfacts.com/report_14.htm
Waarom ga je er steeds van uit dat hij die kennis niet had? :? Zo moeilijk is het niet om een radio baken (bijvoorbeeld van het nabij gelegen vliegveld) in te voeren en de autopilot te vertellen die kant op te vliegen. Dat zijn ook typisch dingen die je in een flight sim kan oefenen. Daar hoef je de stuurknuppel niet eens voor aan te raken. Pas de laatste paar minuten had manual input nodig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_170255661
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 11:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jowenko heeft gewoon meerdere keren daarna aangegeven helemaal achter zijn statement te staan. En hij is trouwens een paar jaar geleden in een verdacht auto-ongeluk omgekomen.

Jij gelooft dus serieus het officiele verhaal nog steeds ook al hebben zelfs commisieleden van de officiele 911 commisie er enorme kritiek op geuit?

Bijzonder. :)
Noem eens een commissie lid die gelooft dat de gebouwen zijn opgeblazen.
Ook Jowenko heeft nooit een inside job gesteund.
En wat is het nut van het vermoorden van iemand in een landje 5000+ km verderop die wat speculeerde in een tv programma van enkele jaren ervoor?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170255688
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 11:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En The new Pearl Harbour veegt de vloer aan met Zembla. Zou hem eens kijken als ik jou was. Een van de piloten had de juiste papieren om een lijntoestel te vliegen genaamd Hani Hanjour. Hier een kleine reconstructie van hoe het gegaan moet zijn bij hem.

Hani Hanjour and Flight 77's Unexplained Expert Maneuvers

Further suspension in logic exists in the 'official story's' narrative as to who flew Flight 77 so expertly into the Pentagon's west wing. Hani Hanjour is credited with being the airplane's pilot. This is a man who, three weeks before September 11, attempted to rent a Cessna at an airfield in Maryland. Suspicious of his dubious 'pilot's license', officials at the airfield insisted he take a chaperoned test-flight before rental would be approved. He failed his test flight miserably. He could neither control, nor properly land the Cessna. In fact, the instructors at the airfield in Maryland said, "It was like he had hardly even ever driven a car. He could not fly at all." Other source. And yet, the official narrative of 9/11 asks us to believe that Hanjour pulled off a stunt that would press the limits of even the most experienced aviation test pilot.

The official story unfolds something like this. The rather diminutive Hanjour, sometime after take-off, fought his way into the cockpit, and wrestled control of Flight 77 from a 6'4" former Marine combat fighter pilot named Charles Burlingame, a man family members and colleagues say would never have given up his aircraft or the safety of his passengers. After dispatching with the co-pilot as well, Hanjour settled in and turned his attention to the bewildering array of gadgets and devices of a Boeing 757 instrument panel - a panel he was wholly unfamiliar with - in an airplane traveling 500 mph, 7 miles in the air, under the stress of a recently executed hijacking plot. Then, without the help of any ground control or air-traffic controllers providing him information and/or settings, this pilot who could not control a tiny Cessna 3 weeks earlier "would have to very quickly interpret his heading, ground track, altitude, and airspeed information on the displays before he could even figure out where in the world he was, much less where the Pentagon was located in relation to his position." (From the essay 'The Impossibility of Flying Heavy Aircraft Without Training', by Nila Sagadevan, an aeronautical engineer and pilot.)

From the Ohio/Kentucky border, Hanjour then supposedly turned the plane around, set course for Washigton D.C. hundreds of miles away, and successfully entered the most restricted airspace in the world without eliciting a single military intercept - despite the crash of two other known hijacked aircraft into the WTC, and a missing third, being covered on every radio and television station in the country. "In order to perform this bit of electronic navigation, he would have to be very familiar with (Instrument Flight Rules) procedures. None of these fellows (the alleged hijackers) even knew what a navigational chart looked like, or even how to plug frequencies into NAV/COM radios, much less input information into flight management computers (FMC) and engage LNAV (lateral navigation automated mode). If one is to believe the official story, all of this was supposedly accomplished by raw student pilots while flying blind at 500 MPH over unfamiliar (and practically invisible) terrain, using complex methodologies and employing sophisticated instruments."

According to the official account, an unidentified aircraft that somebody randomly decided was 'Flight 77' (remember, the transponder needed to identify the aircraft had been turned off) then suddenly pops up over Washington DC out of nowhere and executes an incredibly precise diving turn at a rate of 360 degrees/minute while descending at 3,500 ft/min, at the end of which "Hanjour" allegedly levels out at ground level. The maneuver was in fact so precisely executed that the air traffic controllers at Dulles refused to believe the blip on their screen was a commercial airliner. Danielle O'Brian, one of the air traffic controllers at Dulles who reported seeing the aircraft at 9:25 said, 'The speed, the maneuverability, the way that he turned, we all thought in the radar room, all of us experienced air traffic controllers, that that was a military plane.'" (ABC News, 10/24/2001, also archived at www.cooperativeresearch.org)

The official story of Hanjour's flight path continues in an even more bizarre narrative. Having successfully entered D.C. airspace, with no idea how soon fighter aircraft would show up to shoot him down, he finds himself pointed in the ideal direction toward the East wing of the Pentagon, where all the top brass in the military are known to be stationed. But then he apparently changes his mind as to his heading, and pulls off that incredible, sweeping 270-degree descending turn at 400+mph to approach the Pentagon from the opposite direction. There, he inexplicably lines up the less valued West wing, which was miraculously scheduled to receive the finishing touches of extensive bomb-blast retrofitting the next day, September 12, leaving it conveniently empty of most of its military employees. "The section known as Wedge 1 (the West Wing) had been under renovation and was scheduled for final completion on Wednesday, September 12th, 2001."

http://www.911hardfacts.com/report_14.htm
Allemaal de bekende verdraaiing van feiten.
Kijk naar de aanvliegroute, hanjour hoefde geen bocht te maken om in die zijde te vliegen.
En nogmaals, als de vlucht nep is, waarom verzin je dan een onmogelijke maneuvre.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170255758
#. The maneuver was in fact so precisely executed that the air traffic controllers at Dulles refused to believe the blip on their screen was a commercial airliner. Danielle O'Brian, one of the air traffic controllers at Dulles who reported seeing the aircraft at 9:25 said, 'The speed, the maneuverability, the way that he turned, we all thought in the radar room, all of us experienced air traffic controllers, that that was a military plane#

Ook verdraaiing van feiten. Er is niets exact aan de manier van manoeuvreren.
Verder dacht FAA dat het een militair toestel was vanwege de wijze waarop het vloog, maar niet omdat piloten van passagierstoestellen niet goed kunnen vliegen en militairen wel. Men dacht dat omdat lijntoestellen niet op die manier worden gevlogen. Een instructeur van Hanjour verklaarde dat Hanjour in feite het toestel als een Cessna bestuurde.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 16 april 2017 @ 12:13:43 #94
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170256004
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 11:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom ga je er steeds van uit dat hij die kennis niet had? :? Zo moeilijk is het niet om een radio baken (bijvoorbeeld van het nabij gelegen vliegveld) in te voeren en de autopilot te vertellen die kant op te vliegen. Dat zijn ook typisch dingen die je in een flight sim kan oefenen. Daar hoef je de stuurknuppel niet eens voor aan te raken. Pas de laatste paar minuten had manual input nodig.
Wat lees je nou in dat stukje? Al zijn vlieginstructeurs vertelden hetzelfde verhaal. Die man kon voor geen meter vliegen. Kon nog niet eens een Cessna vliegen. Laat staan een Boeing. En bij de luchtverkeersleiding dachten ze dat het om een militair toestel ging gezien de capriolen die hij de laatste minuten uithaalde.

En jij krijgt geen twijfels bij het officiele verhaal na het horen van dit soort dingen? Dan moeten we hier toch serieus aan je gaan twijfelen mbt je vermogen om logisch na te denken. OF wat je motivatie is om gewoon blind het officiele verhaal te blijven verdedigen.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 12:15:22 #95
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170256029
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 11:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

Noem eens een commissie lid die gelooft dat de gebouwen zijn opgeblazen.
Ook Jowenko heeft nooit een inside job gesteund.
En wat is het nut van het vermoorden van iemand in een landje 5000+ km verderop die wat speculeerde in een tv programma van enkele jaren ervoor?
Ow nu spring je opeens naar dat soort dingen. We hebben het hier over het officiele verhaal tov wat er werkelijk is gebeurd. Nu niet allemaal rare speculaties erbij halen.]

Geloof jij werkelijk nog steeds het officiele verhaal?
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 12:16:58 #96
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170256060
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 11:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

Allemaal de bekende verdraaiing van feiten.
Kijk naar de aanvliegroute, hanjour hoefde geen bocht te maken om in die zijde te vliegen.
En nogmaals, als de vlucht nep is, waarom verzin je dan een onmogelijke maneuvre.
Hij hoefde inderdaad geen bocht te maken. Maar hij heeft die bocht wel gemaakt. Glasharde feiten. De vraag is inderdaad waarom hij die bocht heeft gemaakt? In the new Pearl Harbor wordt een mogelijke verklaring gegeven. Gebaseerd op de theorie van Pilots for 911 Truth.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 12:18:09 #97
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170256082
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 12:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat lees je nou in dat stukje? Al zijn vlieginstructeurs vertelden hetzelfde verhaal. Die man kon voor geen meter vliegen. Kon nog niet eens een Cessna vliegen. Laat staan een Boeing. En bij de luchtverkeersleiding dachten ze dat het om een militair toestel ging gezien de capriolen die hij de laatste minuten uithaalde.

En jij krijgt geen twijfels bij het officiele verhaal na het horen van dit soort dingen? Dan moeten we hier toch serieus aan je gaan twijfelen mbt je vermogen om logisch na te denken. OF wat je motivatie is om gewoon blind het officiele verhaal te blijven verdedigen.
Hij kon niet veilig en naar hoge standaarden vliegen, belangrijk verschil. Als je niet de intentie hebt om veilig te landen is die skill bijvoorbeeld niet heel belangrijk. De luchtverkeersleiding dacht dat vooral door de snelheid, die hoger was dan toegestaan op die hoogte. Dat wil niet zeggen dat dergelijke vliegtuigen niet op die manier kunnen vliegen. Dus nee, om dit soort flut punten ga ik niet twijfelen, gezien er volkomen normale verklaringen voor zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 april 2017 @ 12:21:52 #98
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170256131
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 12:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij kon niet veilig en naar hoge standaarden vliegen, belangrijk verschil. Als je niet de intentie hebt om veilig te landen is die skill bijvoorbeeld niet heel belangrijk. De luchtverkeersleiding dacht dat vooral door de snelheid, die hoger was dan toegestaan op die hoogte. Dat wil niet zeggen dat dergelijke vliegtuigen niet op die manier kunnen vliegen. Dus nee, om dit soort flut punten ga ik niet twijfelen, gezien er volkomen normale verklaringen voor zijn.
Dan ben ik eigenlijk wel klaar met de discussie. Ik kan jou dan als serieuze discussiepartner echt niet serieus meer nemen. Er zijn misschien wel 100 punten aan 911 die niet kloppen met het officiele verhaal. Het verhaal rammelt aan alle kanten. Zelfs mensen die mee hebben gewerkt aan het officiele verhaal hebben enorme kritiek geuit later.

Maar hekje en wantie blijven het officiele verhaaltje gewoon lekker geloven ondanks alle aanwijzingen dat er geen jota van klopt.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 12:32:53 #99
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170256261
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 12:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dan ben ik eigenlijk wel klaar met de discussie. Ik kan jou dan als serieuze discussiepartner echt niet serieus meer nemen. Er zijn misschien wel 100 punten aan 911 die niet kloppen met het officiele verhaal. Het verhaal rammelt aan alle kanten. Zelfs mensen die mee hebben gewerkt aan het officiele verhaal hebben enorme kritiek geuit later.

Maar hekje en wantie blijven het officiele verhaaltje gewoon lekker geloven ondanks alle aanwijzingen dat er geen jota van klopt.
Wat, omdat ik het niet met je eens ben, en vooral vertel en beargumenteer waarom ik het niet met je eens ben, heb je er opeens geen zin meer in? Dan wens ik je heel veel sterkte in het echte leven, dat ga je nodig hebben...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 april 2017 @ 12:34:41 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170256288
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 11:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ah oke. 911 is natuurlijk sowieso een complot ook al zou je het officiele verhaal geloven. Dan nog is het een complot. De echte vraag is natuurlijk of er mensen binnen de amerikaanse overheid op de hoogte waren van wat er ging gebeuren en of ze eraan mee gewerkt hebben. En alle aanwijzingen wijzen heel erg duidelijk in die richting.
Ze waren wel degelijk op de hoogte, Er waren al genoeg berichten binnen gekomen, dat er een aanslag voorhanden lag.
Of ze het expres zover hebben laten komen is nog maar de vraag!

Je kan dit vergelijken met Pearl Habor, daarbij waren ook al behoorlijk aantal waarschuwingen binnen gekomen maar weinig mee gedaan werd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 16 april 2017 @ 12:38:50 #101
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170256330
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:41 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, kom maar op met een video waarin hij dat duidelijk verklaart.
is al 100x geplaatst in deze reeks, snap niet dat we die discussie voor de honderdste keer moeten voeren.
  zondag 16 april 2017 @ 12:41:59 #102
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170256362
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 11:22 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Bron? En ook al zou dit waar zijn wat ik betwijfel, denk niet dat dit aangetoond kan worden. Dan nog zou zo'n enorm gebouw niet op zo'n manier in kunnen storten.
WTC 7 was 100% cd en met al die verklaringen is het gewoon zo, zou niet weten welke info op iets anders wijst.
  zondag 16 april 2017 @ 12:43:22 #103
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170256379
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 11:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

Noem eens een commissie lid die gelooft dat de gebouwen zijn opgeblazen.
Ook Jowenko heeft nooit een inside job gesteund.
En wat is het nut van het vermoorden van iemand in een landje 5000+ km verderop die wat speculeerde in een tv programma van enkele jaren ervoor?
hij is niet in een verdacht auto ongeluk omgekomen, maar gewoon op een 80 km weg met bomen, waar regelmatig ongelukken gebeuren.
  zondag 16 april 2017 @ 13:00:56 #104
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170256549
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 12:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat, omdat ik het niet met je eens ben, en vooral vertel en beargumenteer waarom ik het niet met je eens ben, heb je er opeens geen zin meer in? Dan wens ik je heel veel sterkte in het echte leven, dat ga je nodig hebben...
Nee omdat het totaal onlogisch is dat iemand het officiele verhaal blijft verdedigen tegen alle stroming in en geen greintje twijfel toelaat (wat juist HET eigenschap van een goede onderzoeker/wetenschapper is).

Het lijkt wel alsof je er plezier uit haalt om gewoon iets te blijven verdedigen puur om mensen die de waarheid zoeken te frustreren. Veel plezier met je missie. Ik ga er verder niet meer op in.

En bij zeker 1/3 van je posts beargumenteer je niks maar loop je gewoon te trollen.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 13:03:11 #105
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170256578
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 12:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

WTC 7 was 100% cd en met al die verklaringen is het gewoon zo, zou niet weten welke info op iets anders wijst.
Tja het officiele verhaal vertelt toch wat anders. En dat is helaas wat de meeste mensen nog steeds geloven. -O-
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 13:04:04 #106
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170256588
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 12:43 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hij is niet in een verdacht auto ongeluk omgekomen, maar gewoon op een 80 km weg met bomen, waar regelmatig ongelukken gebeuren.
George van Houts heeft de weduwe gesproken van Danny en zij denkt dat het 50/50 is of het een ongeluk was of dat het met 911 te maken had. Er zijn een aantal verdachte omstandigheden aan zijn dood.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 14:37:38 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170258411
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 12:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

WTC 7 was 100% cd en met al die verklaringen is het gewoon zo, zou niet weten welke info op iets anders wijst.
100% door verklaringen is geen water dicht bewijs.
Als dit een rechtzaak was!
En we zouden daarom iemand ter dood zouden veroordelen moet er echt wel iets meer te vinden zijn dan een paar verklaringen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 16 april 2017 @ 14:44:09 #108
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170258521
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 13:03 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja het officiele verhaal vertelt toch wat anders. En dat is helaas wat de meeste mensen nog steeds geloven. -O-
echt verbijsterend naief
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 16 april 2017 @ 14:46:56 #109
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170258575
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 11:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik ben daar wel van overtuigd ja, dat heb ik een aantal jaar geleden al voor mezelf bedacht.
mihop
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 16 april 2017 @ 14:51:22 #110
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170258685
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 14:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

mihop
Mihop?
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 14:58:16 #111
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170258830
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 14:51 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Mihop?
http://www.oilempire.us/lihop-mihop.html

Mate it happpen on purpose
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 16 april 2017 @ 15:42:56 #112
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170260030
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 13:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nee omdat het totaal onlogisch is dat iemand het officiele verhaal blijft verdedigen tegen alle stroming in en geen greintje twijfel toelaat (wat juist HET eigenschap van een goede onderzoeker/wetenschapper is).

Het lijkt wel alsof je er plezier uit haalt om gewoon iets te blijven verdedigen puur om mensen die de waarheid zoeken te frustreren. Veel plezier met je missie. Ik ga er verder niet meer op in.

En bij zeker 1/3 van je posts beargumenteer je niks maar loop je gewoon te trollen.
Dus iedereen moet maar lekker zonder kritiek meegaan in wat mensen zoals jij en Lambiekje zeggen? Dat gaat gelukkig niet gebeuren. Gelukkig zijn er genoeg mensen verstandiger en vooral kritischer dan dat. Zoals jij bezig bent ga je nooit leren, en nooit dichter bij de waarheid komen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 april 2017 @ 20:12:17 #113
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170267844
Volgende "dingetje". Alle vier de vliegtuigen vlogen boven de 500 miles per hour tijdens impact en ook een stuk daarvoor. Een aantal zelfs bijna 600 miles per hour. Terwijl de VMO van dat soort vliegtuigen rond de 400 miles per hour zit. Volgens meerdere geroutineerde piloten is dit zo goed als onmogelijk om te doen voor een geroutineerde piloot. En dit werd dus gedaan door mannen waarvan werd gezegd dat ze niet eens een Cessna konden besturen en nog nooit eerder in een Boeing hadden gevlogen.

Right...
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 20:20:58 #114
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170268102
En dan nog een "dingetje". Vlak na de aanslagen kwamen er verhalen de wereld in van familie van de slachtoffers die in de vliegtuigen zaten dat ze telefoontjes hadden gehad waarop de slachtoffers door gegeven hadden dat ze gekaapt waren.

Probleem is alleen dat mobiele telefoons in 2001 helemaal niet werkten vanaf de hoogte waarop commerciele vliegtuigen vlogen.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 20:26:49 #115
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170268284
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 20:20 schreef Japie77 het volgende:
En dan nog een "dingetje". Vlak na de aanslagen kwamen er verhalen de wereld in van familie van de slachtoffers die in de vliegtuigen zaten dat ze telefoontjes hadden gehad waarop de slachtoffers door gegeven hadden dat ze gekaapt waren.

Probleem is alleen dat mobiele telefoons in 2001 helemaal niet werkten vanaf de hoogte waarop commerciele vliegtuigen vlogen.
Ik vind dit altijd een van de slechtere punten van de "truth" kant. Dat is namelijk helemaal niet zo.
Dat type toestel had sowieso telefoontoestellen ingebouwd in de stoelen waarmee gewoon (tegen heel duur tarief dat wel) gebeld kon worden, ook op hoogte.
  zondag 16 april 2017 @ 20:27:18 #116
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170268304
Kappen met die persoonlijke aanvallen en andere off-topic diarree.
  zondag 16 april 2017 @ 20:28:32 #117
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170268355
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik vind dit altijd een van de slechtere punten van de "truth" kant. Dat is namelijk helemaal niet zo.
Dat type toestel had sowieso telefoontoestellen ingebouwd in de stoelen waarmee gewoon (tegen heel duur tarief dat wel) gebeld kon worden, ook op hoogte.
True. Alleen vertellen zo ongeveer alle verklaringen van de familieleden van de slachtoffers dat ze bijna allemaal met een mobiele telefoon belden.

Liegen die allemaal?
Feyenoord!
pi_170268435
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 20:28 schreef Japie77 het volgende:

[..]

True. Alleen vertellen zo ongeveer alle verklaringen van de familieleden van de slachtoffers dat ze bijna allemaal met een mobiele telefoon belden.

Liegen die allemaal?
Bron?
  zondag 16 april 2017 @ 20:33:25 #119
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170268555
Feyenoord!
pi_170268583
quote:
Tijd?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2017 20:34:10 ]
  zondag 16 april 2017 @ 20:35:43 #121
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170268641
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 20:28 schreef Japie77 het volgende:

[..]

True. Alleen vertellen zo ongeveer alle verklaringen van de familieleden van de slachtoffers dat ze bijna allemaal met een mobiele telefoon belden.

Liegen die allemaal?
http://www.telegraph.co.u(...)e-doomed-planes.html

quote:
But flight attendants Betty Ong and Madeline Amy Sweeney had already called the airline's operations centre from an airphone in economy. Miss Ong calmly narrated what she could see in a 25-minute call from 8.19am, even relaying the seat numbers of the hijackers, allowing the Americans to identify them.

....

Asked what she could see out of the window, she said: "I see water. I see buildings. We are flying low. We are flying very, very low. We are flying way too low. Oh my God we are flying way too low. Oh my god!" (met betrekking tot de hoogte ook dus)
Je leest daarin ook dat gesprekken (door de hoogte) regelmatig wegvielen en er ook weer opnieuw werd gebeld waar mogelijk.

Bovendien

quote:
At least 10 of the 33 passengers and two flight crew began calls from in-flight air phones and mobiles that lasted for the next 30 minutes, providing a dramatic account of the desperate struggle inside the plane as the hijackers turned it around and headed for Washington where their target was believed to be the White House or Capitol.
Zo onwaarschijnlijk is dat punt dus juist weer niet. Vind dit echt het zwaktste punt van de "truth" en het heeft ook geen enkel doel. Want als het al nep was dan zou je dus stellen dat er geen vliegtuigen waren. Een andere motivatie voor dit argument is er nagenoeg niet.
  zondag 16 april 2017 @ 20:37:10 #122
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170268691
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tijd?
Vanaf 1.37 ongeveer tot 1.55.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 20:39:02 #123
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170268755
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

http://www.telegraph.co.u(...)e-doomed-planes.html

[..]

Je leest daarin ook dat gesprekken (door de hoogte) regelmatig wegvielen en er ook weer opnieuw werd gebeld waar mogelijk.

Bovendien

[..]

Zo onwaarschijnlijk is dat punt dus juist weer niet. Vind dit echt het zwaktste punt van de "truth" en het heeft ook geen enkel doel. Want als het al nep was dan zou je dus stellen dat er geen vliegtuigen waren. Een andere motivatie voor dit argument is er nagenoeg niet.
Dat er OOK met airphones werd gebeld betekent niet dat er niet ook met mobiele telefoons is gebeld zoals tig familieleden verklaren.

Verder is er zeker wel een andere motivatie voor dit argument. Kijk die doc nou maar. :)
Feyenoord!
  Moderator zondag 16 april 2017 @ 20:45:04 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_170268973
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 20:28 schreef Japie77 het volgende:

[..]

True. Alleen vertellen zo ongeveer alle verklaringen van de familieleden van de slachtoffers dat ze bijna allemaal met een mobiele telefoon belden.

Liegen die allemaal?
Het maakt toch niet uit waarmee ze belden? Het ging om de boodschap. Ik kan me voorstellen dat je makkelijker naar je eigen mobiel grijpt op zo'n stressmoment.
  zondag 16 april 2017 @ 20:46:34 #125
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170269029
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 20:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat er OOK met airphones werd gebeld betekent niet dat er niet ook met mobiele telefoons is gebeld zoals tig familieleden verklaren.
Ja er staat toch beiden? :)

quote:
Verder is er zeker wel een andere motivatie voor dit argument. Kijk die doc nou maar. :)
Ja ja, binnenkort ;)
  zondag 16 april 2017 @ 21:00:01 #126
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170269514
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het maakt toch niet uit waarmee ze belden? Het ging om de boodschap. Ik kan me voorstellen dat je makkelijker naar je eigen mobiel grijpt op zo'n stressmoment.
Maakt wel uit aangezien ze helemaal niet konden bellen met cellphones omdat ze niet werkten in vliegtuigen in 2001. De afstand (hoogte) was te ver.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 21:00:58 #127
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170269544
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja er staat toch beiden? :)

[..]

Ja ja, binnenkort ;)
Ja dus het punt blijft staan. Hoe konden ze met cellphones bellen? :)

Barst je al bijna uit elkaar van nieuwschierigheid? :)
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 21:04:44 #128
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170269694
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 21:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja dus het punt blijft staan. Hoe konden ze met cellphones bellen? :)

Barst je al bijna uit elkaar van nieuwschierigheid? :)
Ze werkten toen ook gewoon hoor. Dat is juist een fabeltje dat het niet zou werken. Maar zoals jel leest met uitval af en toe zoals toen gewoon was in vliegtuigen.

GSM signaalbereik is geloof ik 30-35 KM per mast. En dat is hele oude technologie.

[ Bericht 4% gewijzigd door ChrisCarter op 16-04-2017 21:16:16 ]
  zondag 16 april 2017 @ 21:11:28 #129
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170269986
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:04 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ze werkten toen ook gewoon hoor. Dat is juist een fabeltje dat het niet zou werken. Maar zoals jel leest met uitval af en toe zoals toen gewoon was in vliegtuigen.
Ermm nee. Ze hebben het getest en boven de 10.000 feet werken ze sowieso niet terwijl een vliegtuig op 30.000 feet vliegt.

En die test was in 2003 trouwens.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 21:18:50 #130
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170270310
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 21:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ermm nee. Ze hebben het getest en boven de 10.000 feet werken ze sowieso niet terwijl een vliegtuig op 30.000 feet vliegt.

En die test was in 2003 trouwens.
http://www.911myths.com/html/mobiles_at_altitude.html

Deze leggen het beter uit, met bronnen, dan dat ik het kan uitleggen. :)
  zondag 16 april 2017 @ 21:36:15 #131
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170271077
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

http://www.911myths.com/html/mobiles_at_altitude.html

Deze leggen het beter uit, met bronnen, dan dat ik het kan uitleggen. :)
Tja er zijn veel van die verhalen die vertellen dat cellphones kunnen werken maar vaak ook niet.

Thompson says. “At 30,000 feet, it may work momentarily while near a cell site, but it’s chancy and the connection won’t last.” Also, the hand-off process from cell site to cell site is more difficult. It is created for a maximum speed of 60 mph to 100 mph. “They are not built for 400 mph airplanes.”

En zeker niet als ze harder dan 100 mph vliegen dus. Terwijl die vliegtuigen zeker boven de 100 mph vlogen. En dan heb je de test die ze hebben gedaan waarbij boven de 10000 feet geen enkele cellphone werkte.

Zo duidelijk dat het een mythe is is het dus niet.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 21:39:01 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170271168
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 21:36 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja er zijn veel van die verhalen die vertellen dat cellphones kunnen werken maar vaak ook niet.

Thompson says. “At 30,000 feet, it may work momentarily while near a cell site, but it’s chancy and the connection won’t last.” Also, the hand-off process from cell site to cell site is more difficult. It is created for a maximum speed of 60 mph to 100 mph. “They are not built for 400 mph airplanes.”

En zeker niet als ze harder dan 100 mph vliegen dus. Terwijl die vliegtuigen zeker boven de 100 mph vlogen. En dan heb je de test die ze hebben gedaan waarbij boven de 10000 feet geen enkele cellphone werkte.

Zo duidelijk dat het een mythe is is het dus niet.
Vandaar ook het constant wegvallen van verbindingen, volledig in overeenkomst met wat je zou verwachten. Een aantal jaar geleden heeft iemand van dit forum dit trouwens ook getest, en dat werkte gewoon. Het werkte slecht, maar het werkte.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 april 2017 @ 21:40:09 #133
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170271200
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vandaar ook het constant wegvallen van verbindingen, volledig in overeenkomst met wat je zou verwachten. Een aantal jaar geleden heeft iemand van dit forum dit trouwens ook getest, en dat werkte gewoon. Het werkte slecht, maar het werkte.
Een aantal jaar geleden en 2001. Nogal een verschilletje.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 21:42:04 #134
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170271254
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 21:40 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Een aantal jaar geleden en 2001. Nogal een verschilletje.
Ja en daarom de link die ik gaf. Met mensen en techniek uit 2001. Zoals gesteld dat cell phone geleuter is het zwakste argument van "truth". Er zijn veel sterkere punten dan dit.
  zondag 16 april 2017 @ 21:44:03 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170271307
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 21:40 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Een aantal jaar geleden en 2001. Nogal een verschilletje.
Dusdanig aantal jaren geleden dat dit ook nog het GSM netwerk was.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 april 2017 @ 21:44:23 #136
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170271315
quote:
14s.gif Op zondag 16 april 2017 21:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja en daarom de link die ik gaf. Met mensen en techniek uit 2001. Zoals gesteld dat cell phone geleuter is het zwakste argument van "truth". Er zijn veel sterkere punten dan dit.
Dat ben ik met op zich wel met je eens. Er zijn veel sterkere punten inderdaad.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 21:46:21 #137
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170271372
Een van de sterkere punten is bv dat de schade aan het Pentagon niet overeenkomt met de schade die een Boeing zou hebben veroorzaakt. En dat de 85 videobeelden die zijn gemaakt van dat vliegtuig nooit zijn vrij gegeven.

Een video is vrijgegeven waar je dus helemaal niks op kan zien. Waarom geven ze niet gewoon de rest vrij zodat iedereen kan zien dat het een Boeing was die daar vloog? Denk dat we allemaal het antwoord op die vraag wel weten. (behalve Tuinhek en Wantie)
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 21:48:57 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170271427
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 21:46 schreef Japie77 het volgende:
Een van de sterkere punten is bv dat de schade aan het Pentagon niet overeenkomt met de schade die een Boeing zou hebben veroorzaakt. En dat de 85 videobeelden die zijn gemaakt van dat vliegtuig nooit zijn vrij gegeven.

Een video is vrijgegeven waar je dus helemaal niks op kan zien. Waarom geven ze niet gewoon de rest vrij zodat iedereen kan zien dat het een Boeing was die daar vloog? Denk dat we allemaal het antwoord op die vraag wel weten. (behalve Tuinhek en Wantie)
Oh ja, want een camerasysteem die bedoeld is om trage objecten (zoals een wandelend mens) te spotten gaat natuurlijk geen enkel probleem hebben om een 800 km/h vliegtuig in beeld te krijgen... Het aantal frames per seconde en de effectieve sluitertijd gaan hier roet in het eten gooien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 april 2017 @ 21:53:24 #139
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170271550
De expert die de foto heeft samengesteld wat het gat in het Pentagon laat zien heeft geconcludeerd dat er is gephotoshopped op de beelden van het vliegtuig dat het Pentagon invliegt die vrij gegeven zijn door de USA goverment Deze foto word ook door debunkers gebruikt trouwens. :s)
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 21:54:12 #140
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170271574
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh ja, want een camerasysteem die bedoeld is om trage objecten (zoals een wandelend mens) te spotten gaat natuurlijk geen enkel probleem hebben om een 800 km/h vliegtuig in beeld te krijgen... Het aantal frames per seconde en de effectieve sluitertijd gaan hier roet in het eten gooien.
Waarom geven ze die beelden dan niet vrij? Als er toch niks op te zien is?
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 21:56:15 #141
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170271643
Trouwens waarom hebben ze dat vliegtuig wat het Pentagon ingevlogen is niet neer geschoten? Want ze hadden daar minutenlang de kans voor namelijk.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 21:56:38 #142
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170271654
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 21:54 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waarom geven ze die beelden dan niet vrij? Als er toch niks op te zien is?
dat ondersteunt dat het gewoon een bom was in het pentagon, iets wat veel werknemers hebben verklaard.
  zondag 16 april 2017 @ 21:56:53 #143
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170271666
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 21:56 schreef Japie77 het volgende:
Trouwens waarom hebben ze dat vliegtuig wat het Pentagon ingevlogen is niet neer geschoten? Want ze hadden daar minutenlang de kans voor namelijk.
Omdat er anders geen reden was om bepaalde landen binnen te vallen :X
  zondag 16 april 2017 @ 22:01:10 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170271827
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 21:54 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waarom geven ze die beelden dan niet vrij? Als er toch niks op te zien is?
Omdat dat toch geen ene donder uit gaat maken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 april 2017 @ 22:01:56 #145
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170271862
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 21:56 schreef Japie77 het volgende:
Trouwens waarom hebben ze dat vliegtuig wat het Pentagon ingevlogen is niet neer geschoten? Want ze hadden daar minutenlang de kans voor namelijk.
Wie of wat had daar minuten lang de kans voor?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 april 2017 @ 22:09:00 #146
56724 Wombcat
rent wiel
pi_170272089
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 21:56 schreef Japie77 het volgende:
Trouwens waarom hebben ze dat vliegtuig wat het Pentagon ingevlogen is niet neer geschoten? Want ze hadden daar minutenlang de kans voor namelijk.
Zelfs als ze de kans hadden gehad, dan is het best wel ongebruikelijk om een gekaapt vliegtuig neer te schieten.
in a crowd you lose humanity
  zondag 16 april 2017 @ 22:14:58 #147
56724 Wombcat
rent wiel
pi_170272263
Na 9/11 en een incident in 2003 heeft Duitsland in eerste instantie een wet aangenomen die het mogelijk moest maken om gekaapte vliegtuigen neer te schieten. Die wet is ongrondwettelijk verklaard: http://www.nu.nl/algemeen(...)et-neerschieten.html

Dus ook nu is het nog steeds best wel onwaarschijnlijk dat een gekaapt vliegtuig uit de lucht wordt geschoten. Sowieso: tegen de tijd dat het duidelijk is dat het gekaapte vliegtuig als een wapen wordt gebruikt, zit het hoogstwaarschjnlijk al boven bewoond gebied en weet je dus helemaal niet of het neerschieten niet voor een vergelijkbare ramp gaat zorgen.
in a crowd you lose humanity
  zondag 16 april 2017 @ 22:27:45 #148
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170272674
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat ondersteunt dat het gewoon een bom was in het pentagon, iets wat veel werknemers hebben verklaard.
Dat geloof ik niet. Je ziet op de beelden die wel vrijgegeven zijn dat er iets naar binnen vliegt. En er zijn een heleboel verklaringen van mensen die iets hebben zien vliegen.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 22:28:25 #149
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170272699
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 21:56 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Omdat er anders geen reden was om bepaalde landen binnen te vallen :X
Right. Dat is natuurlijk de grond motivatie van dit hele spel.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 22:29:04 #150
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170272732
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Omdat dat toch geen ene donder uit gaat maken.
Als dat zo is waarom het dan toch niet vrijgeven? Dan neem je toch alle aluhoedjes en twijfelaars de munitie uit handen en sta je veel sterker?
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 22:29:29 #151
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170272749
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wie of wat had daar minuten lang de kans voor?
De luchtmacht.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 22:29:53 #152
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170272759
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:09 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zelfs als ze de kans hadden gehad, dan is het best wel ongebruikelijk om een gekaapt vliegtuig neer te schieten.
Niet als er al 2 vliegtuigen de WTC in zijn gevlogen.....
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 22:33:07 #153
56724 Wombcat
rent wiel
pi_170272914
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 22:29 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Niet als er al 2 vliegtuigen de WTC in zijn gevlogen.....
Dan is het nog steeds ongebruikelijk.

En het is dan ook zeer de vraag waar dat vliegtuig neerkomt. Het is nogal druk bevolkt daar, dus best kans dat je het juist erger maakt ipv minder erg.
in a crowd you lose humanity
  zondag 16 april 2017 @ 22:35:32 #154
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170273006
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:33 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dan is het nog steeds ongebruikelijk.

En het is dan ook zeer de vraag waar dat vliegtuig neerkomt. Het is nogal druk bevolkt daar, dus best kans dat je het juist erger maakt ipv minder erg.
Als je land aangevallen word door gekaapte vliegtuigen die gebouwen binnen vliegen lijkt me dat nog wel wat ongebruikelijker.......
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 22:39:02 #155
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170273147
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 22:29 schreef Japie77 het volgende:

[..]

De luchtmacht.
Want die vlogen er braaf achteraan of zo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 april 2017 @ 22:40:14 #156
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170273200
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 22:29 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als dat zo is waarom het dan toch niet vrijgeven? Dan neem je toch alle aluhoedjes en twijfelaars de munitie uit handen en sta je veel sterker?
Nee dat doe je niet. Dan gaan ze gewoon zeggen dat het verdacht is dat er niets te zien is, om diverse verzonnen redenen. Hetzelfde zie je gebeuren bij andere complotten, zoals bijvoorbeeld de maanlandingen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 april 2017 @ 22:41:36 #157
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170273250
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 22:35 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als je land aangevallen word door gekaapte vliegtuigen die gebouwen binnen vliegen lijkt me dat nog wel wat ongebruikelijker.......
Burgers neerschieten (want die zitten toch ook in datzelfde vliegtuig) is sowieso geen standaardoplossing lijkt me.
  zondag 16 april 2017 @ 22:46:25 #158
56724 Wombcat
rent wiel
pi_170273469
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 22:35 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als je land aangevallen word door gekaapte vliegtuigen die gebouwen binnen vliegen lijkt me dat nog wel wat ongebruikelijker.......
Idd. Daarom was daar bij de training niet echt rekening mee gehouden.
Nu wel, en is het nog steeds de vraag of ze ze neer zouden schieten
http://www.airspacemag.co(...)s-that-line-5841988/
in a crowd you lose humanity
  zondag 16 april 2017 @ 22:54:50 #159
56724 Wombcat
rent wiel
pi_170273785
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Burgers neerschieten (want die zitten toch ook in datzelfde vliegtuig) is sowieso geen standaardoplossing lijkt me.
En al helemaal niet als dat eigen burgers zijn.
in a crowd you lose humanity
  zondag 16 april 2017 @ 23:09:47 #160
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170274317
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat doe je niet. Dan gaan ze gewoon zeggen dat het verdacht is dat er niets te zien is, om diverse verzonnen redenen. Hetzelfde zie je gebeuren bij andere complotten, zoals bijvoorbeeld de maanlandingen.
Al zou dat gebeuren zou je nog veel sterker staan dan nu. Nu word het geheim gehouden en zijn de speculaties terecht! veel meer en groter. Als je dingen kan bewijzen met timestamps dan doe je dat. Alleen als je iets te verbergen hebt doe je dat niet.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 23:11:30 #161
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170274378
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Idd. Daarom was daar bij de training niet echt rekening mee gehouden.
Nu wel, en is het nog steeds de vraag of ze ze neer zouden schieten
http://www.airspacemag.co(...)s-that-line-5841988/
Ze hadden notabene op de dag van 911 een grootschalige training precies met het scenario dat terroristen met vliegtuigen gebouwen binnen zouden vliegen. Wat zouden al die F16s dan doen? Zwaaien uit hun raampje naar de terroristen in de vliegtuigen? :?
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 23:12:02 #162
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170274397
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 23:08 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kijk die doc maar als je er meer over wilt weten.
Heb je een timestamp waar dat besproken wordt?

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 17-04-2017 10:10:37 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 april 2017 @ 23:12:15 #163
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170274410
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:54 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En al helemaal niet als dat eigen burgers zijn.
Want overheden geven zoveel om hun burgers? Jij hebt echt nog heel veel te bestuderen young grasshopper.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 23:16:19 #164
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170274589
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb je een timestamp waar dat besproken wordt?
Eerste 1,5 uur in ieder geval. Daar komt het meerdere keren aan bod.
Feyenoord!
  zondag 16 april 2017 @ 23:24:44 #165
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170274855
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 23:16 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Eerste 1,5 uur in ieder geval. Daar komt het meerdere keren aan bod.
Ik denk dat je wat dingen verkeerd onthouden hebt dan. Tussen 23 en 26 minuten vertellen ze juist dat de vliegtuigen niet in staat waren om 77 neer te schieten, mede door de chaos en overall breakdown in communication.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 april 2017 @ 23:54:49 #166
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170275857
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik denk dat je wat dingen verkeerd onthouden hebt dan. Tussen 23 en 26 minuten vertellen ze juist dat de vliegtuigen niet in staat waren om 77 neer te schieten, mede door de chaos en overall breakdown in communication.
Ik denk dat jij dan wat verkeerds hebt gezien. Er is duidelijk sprake van dat er overlegd word over het neerschieten van het vliegtuig wat op het Pentagon afkomt maar dat Cheney zegt dat "the order still stands" waarmee bedoelt wordt volgens duidelijke verklaringen dat het vliegtuig NIET neergeschoten moet worden. En het dus wel had gekund.
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 00:12:30 #167
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170276384
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 23:54 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij dan wat verkeerds hebt gezien. Er is duidelijk sprake van dat er overlegd word over het neerschieten van het vliegtuig wat op het Pentagon afkomt maar dat Cheney zegt dat "the order still stands" waarmee bedoelt wordt volgens duidelijke verklaringen dat het vliegtuig NIET neergeschoten moet worden. En het dus wel had gekund.
Dat is niet het deel waar ik over spreek.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 17 april 2017 @ 00:18:51 #168
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170276554
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is niet het deel waar ik over spreek.
Ik ben nu Black Sails aan het kijken. Tijd voor ontspanning. Harr!
Feyenoord!
pi_170277514
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 12:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat lees je nou in dat stukje? Al zijn vlieginstructeurs vertelden hetzelfde verhaal. Die man kon voor geen meter vliegen. Kon nog niet eens een Cessna vliegen. Laat staan een Boeing. En bij de luchtverkeersleiding dachten ze dat het om een militair toestel ging gezien de capriolen die hij de laatste minuten uithaalde.

En jij krijgt geen twijfels bij het officiele verhaal na het horen van dit soort dingen? Dan moeten we hier toch serieus aan je gaan twijfelen mbt je vermogen om logisch na te denken. OF wat je motivatie is om gewoon blind het officiele verhaal te blijven verdedigen.
Tja, dat klopt gewoon niet. Zelfs de verhuurder die na een proefvlucht weigerde om Hanjour een Cessna te verhuren twijfelde er niet aan dat Hanjour de Boeing in het Pentagon zou kunnen vliegen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170277537
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 23:54 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij dan wat verkeerds hebt gezien. Er is duidelijk sprake van dat er overlegd word over het neerschieten van het vliegtuig wat op het Pentagon afkomt maar dat Cheney zegt dat "the order still stands" waarmee bedoelt wordt volgens duidelijke verklaringen dat het vliegtuig NIET neergeschoten moet worden. En het dus wel had gekund.
Dat ging om UA93, het Pentagon was toen al geraakt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 01:04:05 #171
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170277581
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, dat klopt gewoon niet. Zelfs de verhuurder die na een proefvlucht weigerde om Hanjour een Cessna te verhuren twijfelde er niet aan dat Hanjour de Boeing in het Pentagon zou kunnen vliegen...
Bron? Want volgens de info van die doc hebben zo goed als al zijn instructeurs verklaar dat hij nog niet eens een Cessna kon besturen....
Feyenoord!
pi_170277582
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 23:54 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij dan wat verkeerds hebt gezien. Er is duidelijk sprake van dat er overlegd word over het neerschieten van het vliegtuig wat op het Pentagon afkomt maar dat Cheney zegt dat "the order still stands" waarmee bedoelt wordt volgens duidelijke verklaringen dat het vliegtuig NIET neergeschoten moet worden. En het dus wel had gekund.
Zo werkt het ook niet, een piloot moet uitdrukkelijke toestemming krijgen om een Amerikaans passagiers vliegtuig neer te schieten en niet andersom.
Verder maakte het weinig uit of dat commando was gegeven omdat de jets pas arriveerden toen het Pentagon al geraakt was.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 01:04:43 #173
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170277590
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:01 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat ging om UA93, het Pentagon was toen al geraakt.
Nope. Ging over het vliegtuig wat het Pentagon in zou vliegen.
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 01:06:02 #174
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170277607
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zo werkt het ook niet, een piloot moet uitdrukkelijke toestemming krijgen om een Amerikaans passagiers vliegtuig neer te schieten en niet andersom.
Verder maakte het weinig uit of dat commando was gegeven omdat de jets pas arriveerden toen het Pentagon al geraakt was.
Als al 10 minuten van te voren gevraagd word of het bevel nog steeds staat om het vliegtuig niet neer te schieten lijkt me dat toch iets anders.....
Feyenoord!
pi_170277613
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 01:04 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Bron? Want volgens de info van die doc hebben zo goed als al zijn instructeurs verklaar dat hij nog niet eens een Cessna kon besturen....
De docu laat alleen geluiden horen die de visie van de documaker volgen. Daardoor is dat niet bepaald een bruikbare bron.
Mijn bron heb ik al genoemd, de verhuurder die hem weigerde vanwege zijn belabberde vliegkunsten
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 01:07:53 #176
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170277628
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

De docu laat alleen geluiden horen die de visie van de documaker volgen. Daardoor is dat niet bepaald een bruikbare bron.
Mijn bron heb ik al genoemd, de verhuurder die hem weigerde vanwege zijn belabberde vliegkunsten
Nope. Die doc laat ook de debunkers volop aan het woord.

Kan je ook een link geven van die bron of moeten we je op je woord geloven?
Feyenoord!
pi_170277631
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 22:29 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Niet als er al 2 vliegtuigen de WTC in zijn gevlogen.....
Zelfs dan.
Sterker nog, in Duitsland is na 911 een wetsvoorstel om het mogelijk te maken gekaapte passagiers toestellen neer te halen weggehoond in de kamer.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170277644
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 01:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nope. Die doc laat ook de debunkers volop aan het woord.

Kan je ook een link geven van die bron of moeten we je op je woord geloven?
Links geloof je ook niet, dus..

Debunkers aan het woord laten zegt overigens genoeg.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 01:09:30 #179
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170277652
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:08 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zelfs dan.
Sterker nog, in Duitsland is na 911 een wetsvoorstel om het mogelijk te maken gekaapte passagiers toestellen neer te halen weggehoond in de kamer.
En wat wil je daar mee zeggen? In de USA is een wetvoorstel doorgevoerd na 911 genaamd the Patriot Act. Enig idee wat dat inhoudt?
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 01:10:53 #180
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170277668
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

Links geloof je ook niet, dus..

Debunkers aan het woord laten zegt overigens genoeg.
Ok.

Laten we je dan maar geloven. :')

Wat zegt het volgens jou dat ze in die doc ook debunkers aan het woord laten? Jij gelooft er niet in om het van meerdere kanten te belichten?
Feyenoord!
pi_170277673
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 22:35 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als je land aangevallen word door gekaapte vliegtuigen die gebouwen binnen vliegen lijkt me dat nog wel wat ongebruikelijker.......
Dus is het ongebruikelijk om passagiers vliegtuigen neer te schieten
Kijk naar Lockerbie wat er kan gebeuren boven bevolkt gebied.
En stel dat je de verkeerde neer haalt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 01:12:20 #182
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170277691
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus is het ongebruikelijk om passagiers vliegtuigen neer te schieten
Kijk naar Lockerbie wat er kan gebeuren boven bevolkt gebied.
En stel dat je de verkeerde neer haalt...
Ik denk dat als je land aangevallen wordt door vliegtuigen die zich in gebouwen boren er toch net even wat andere prioriteiten gelden. Denk je niet?
Feyenoord!
pi_170277693
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 01:10 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ok.

Laten we je dan maar geloven. :')

Wat zegt het volgens jou dat ze in die doc ook debunkers aan het woord laten? Jij gelooft er niet in om het van meerdere kanten te belichten?
Een verhuurder die zegt dat Hanjour wel de aanslag kon plegen is geen debunker.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 01:13:26 #184
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170277701
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Een verhuurder die zegt dat Hanjour wel de aanslag kon plegen is geen debunker.
1 verhuurder volgens Wantie. Waar hij geen link voor wil geven. Meerdere instructeurs van Hanjour die compleet wat anders verklaren.

Wat te geloven.... :?
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 01:13:27 #185
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_170277702
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 01:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik denk dat als je land aangevallen wordt door vliegtuigen die zich in gebouwen boren er toch net even wat andere prioriteiten gelden. Denk je niet?
Jet fuel can't melt steel beams, right?
pi_170277706
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 01:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik denk dat als je land aangevallen wordt door vliegtuigen die zich in gebouwen boren er toch net even wat andere prioriteiten gelden. Denk je niet?
Je overschat de flexibiliteit van de overheid.
Daarnaast heeft Cheney voor UA93 een shoot down order gegeven.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170277717
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 01:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

1 verhuurder volgens Wantie. Waar hij geen link voor wil geven. Meerdere instructeurs van Hanjour die compleet wat anders verklaren.

Wat te geloven.... :?
Hanjour had de benodigde FAA papieren behaald.
Komt zijn examinator ook aan het woord?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 01:15:23 #188
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170277721
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je overschat de flexibiliteit van de overheid.
Daarnaast heeft Cheney voor UA93 een shoot down order gegeven.
Jij onderschat de kracht van logisch nadenken en feiten. Aangezien je nog steeds het officiele sprookje probeert te verdedigen ondanks pak em beet honderd loose ends.
Feyenoord!
pi_170277723
Maar uitgaande dat de aanval nep is, hoe past Hanjour daar volgens jou eigenlijk in?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 01:15:57 #190
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170277727
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hanjour had de benodigde FAA papieren behaald.
Komt zijn examinator ook aan het woord?
Yup. Daar hebben ze het inderdaad ook over. Zou de doc even kijken als ik jou was. :)
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 01:16:24 #191
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170277733
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 01:15 schreef Wantie het volgende:
Maar uitgaande dat de aanval nep is, hoe past Hanjour daar volgens jou eigenlijk in?
Maar uitgaande dat het officiele verhaal klopt. Hoe verklaar je dan die 100 loose ends?
Feyenoord!
pi_170277739
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 01:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij onderschat de kracht van logisch nadenken en feiten. Aangezien je nog steeds het officiele sprookje probeert te verdedigen ondanks pak em beet honderd loose ends.
Wat is er logisch aan de stelling dat piloten op eigen beweging zomaar vliegtuigen mogen neerschieten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170277745
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 01:16 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Maar uitgaande dat het officiele verhaal klopt. Hoe verklaar je dan die 100 loose ends?
Je weet dus geen antwoord.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170277754
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 01:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Yup. Daar hebben ze het inderdaad ook over. Zou de doc even kijken als ik jou was. :)
Als jij hem gezien hebt, dan kun je dus die examinator die hem liet slagen citeren
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 01:23:45 #195
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170277805
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus is het ongebruikelijk om passagiers vliegtuigen neer te schieten
Kijk naar Lockerbie wat er kan gebeuren boven bevolkt gebied.
En stel dat je de verkeerde neer haalt...
mh17 ¿!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_170277818
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

mh17 ¿!
Ook een goed voorbeeld.
Stel dat dat boven NY of Washington gebeurt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 01:26:49 #197
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_170277838
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ook een goed voorbeeld.
Stel dat dat boven NY of Washington gebeurt...
Beter dat vliegtuig in een stalen wolkenkrabber laten vliegen, immers jet fuel can't melt steel beams.
pi_170277866
quote:
9s.gif Op maandag 17 april 2017 01:26 schreef Terecht het volgende:

[..]

Beter dat vliegtuig in een stalen wolkenkrabber laten vliegen, immers jet fuel can't melt steel beams.
Wat is dan je punt eigenlijk?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 01:31:34 #199
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170277877
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:16 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat is er logisch aan de stelling dat piloten op eigen beweging zomaar vliegtuigen mogen neerschieten.
Niks. Maar wat is er logisch aan dat een gekaapt vliegtuig wat op het Pentagon af vliegt terwijl er al 2 vliegtuigen de WTC in zijn gevlogen NIET neergeschoten mag worden?
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 01:32:01 #200
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170277882
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je weet dus geen antwoord.
Volgens mij weet jij geen antwoord.......
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 01:32:18 #201
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170277885
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Als jij hem gezien hebt, dan kun je dus die examinator die hem liet slagen citeren
Waar blijven die links van jou?
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 01:33:14 #202
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170277893
Geloof jij serieus het officiele verhaal nog?

[ Bericht 36% gewijzigd door ChrisCarter op 17-04-2017 08:45:52 ]
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 01:41:19 #203
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_170277953
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat is dan je punt eigenlijk?
Mijn punt is dat de meeste complotters ervan overtuigd zijn dat stalen wolkenkrabbers niet kunnen instorten wanneer er een vliegtuig tegenaan vliegt. Beter kun je dus een gekaapt vliegtuig gewoon zijn gang laten gaan boven een dichtbevolkt gebied en het lokaal laten inslaan in een stalen wolkenkrabber --of zoals sommigen in deze reeks denken dat het vliegtuig plat slaat als een dubbeltje tegen de gevel en je aan de andere kant van het glas op je gemak kunt toekijken hoe een vliegtuig de gevel ramt, maar dit terzijde-- dan het neer te schieten en de kans te lopen dat wrakstukken op straat of op niet-stalen gebouwen terecht komt. Dat zou nl een veel grotere ramp zijn.
  maandag 17 april 2017 @ 01:53:16 #204
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170278045
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 01:41 schreef Terecht het volgende:

[..]

Mijn punt is dat de meeste complotters ervan overtuigd zijn dat stalen wolkenkrabbers niet kunnen instorten wanneer er een vliegtuig tegenaan vliegt. Beter kun je dus een gekaapt vliegtuig gewoon zijn gang laten gaan boven een dichtbevolkt gebied en het lokaal laten inslaan in een stalen wolkenkrabber --of zoals sommigen in deze reeks denken dat het vliegtuig plat slaat als een dubbeltje tegen de gevel en je aan de andere kant van het glas op je gemak kunt toekijken hoe een vliegtuig de gevel ramt, maar dit terzijde-- dan het neer te schieten en de kans te lopen dat wrakstukken op straat of op niet-stalen gebouwen terecht komt. Dat zou nl een veel grotere ramp zijn.
Either way. Het officiele verhaal rammelt aan alle kanten. Eens of niet eens?
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 02:00:41 #205
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_170278091
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 01:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Either way. Het officiele verhaal rammelt aan alle kanten. Eens of niet eens?
Hoezo either way? Ben jij van mening dat een stalen wolkenkrabber kan instorten agv een vliegtuiginslag of niet? Indien ja: waarom luisteren al die truthervrienden niet naar jou? Indien nee: verklaar de tegenstelling in jouw argumenten.
  maandag 17 april 2017 @ 02:42:42 #206
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170278230
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 02:00 schreef Terecht het volgende:

[..]

Hoezo either way? Ben jij van mening dat een stalen wolkenkrabber kan instorten agv een vliegtuiginslag of niet? Indien ja: waarom luisteren al die truthervrienden niet naar jou? Indien nee: verklaar de tegenstelling in jouw argumenten.
I dont give a fuck about wat truthervrienden denken. Ik geef om de waarheid. En de waarheid is dat er zo enorm veel dingen rammelen aan het officiele verhaal dat het lachwekkend is dat iedereen die in de materie duikt nog steeds het officiele verhaal gelooft.

En wat er daarna komt zien we dan wel weer.
Feyenoord!
pi_170278257
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 01:31 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Niks. Maar wat is er logisch aan dat een gekaapt vliegtuig wat op het Pentagon af vliegt terwijl er al 2 vliegtuigen de WTC in zijn gevlogen NIET neergeschoten mag worden?
Dat is dan ook een verzinsel.
Dat probeer ik duidelijk te maken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170278262
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 01:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Either way. Het officiele verhaal rammelt aan alle kanten. Eens of niet eens?
Oneens.
Volgens flat earth rammelt de globe ook.
Maar feitelijk is het andersom.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170278273
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 01:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij geen antwoord.......
Ik vraag je hoe Hanjour past in je verhaal over een fake vliegtuig inslag.
Daar weet je geen antwoord​ op.

Heb daar nog een vraag bij: hoe past een standdown order van Cheney met betrekking tot AA77 in een verhaal over een nep vliegtuig crash.

Daar weet je ook geen antwoord op.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 03:08:10 #210
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170278299
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 02:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

Oneens.
Volgens flat earth rammelt de globe ook.
Maar feitelijk is het andersom.
Oke duidelijk dan. Volgens jou is het officiele verhaal 100% waterdicht.

Dan zijn we wel klaar met discussieren. :)
Feyenoord!
pi_170278321
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 03:06 schreef Japie77 het volgende:
Wantie kom nou eens met bronnen. Hoe kan ik je anders als serieuze discussiepartner zien?
Je zult me nooit als serieuze discussiepartner zien omdat ik je visie niet klakkeloos volg.

Daarom antwoord je niet op mijn vragen: wat zegt de examinator die Hanjour liet slagen over zijn vliegkunsten, hoe past Hanjour in een verhaal waarin geen sprake is van een gekaapt vliegtuig dat het Pentagon in vloog en hoe past een stand down order in dit verhaal als AA77 niet in het Pentagon vloog.

Dat zijn vragen die je dwingen tot zelf nadenken en dan gaat het fout..

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 17-04-2017 10:18:40 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 03:32:17 #212
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170278330
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 03:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je zult me nooit als serieuze discussiepartner zien omdat ik je visie niet klakkeloos volg.

Daarom antwoord je niet op mijn vragen: wat zegt de examinator die Hanjour liet slagen over zijn vliegkunsten, hoe past Hanjour in een verhaal waarin geen sprake is van een gekaapt vliegtuig dat het Pentagon in vloog en hoe past een stand down order in dit verhaal als AA77 niet in het Pentagon vloog.

Dat zijn vragen die je dwingen tot zelf nadenken en dan gaat het fout..
Ik heb geen enkel iets gezien dat er een examinator is geweest die Hanjour liet slagen voor zijn vliegkunsten. En je negeert de meerdere verklaringen die zeggen dat Hanjour nog niet eens een Cessna kon besturen laat staan een Boeing.

Wat je precies bedoelt met het verhaal dat er geen sprake is van een gekaapt vliegtuig dat het Pentagon in vloog is mij een raadsel?

En er is bewezen een stand down order om niet te schieten op het vliegtuig dat het Pentagon in is gevlogen. Verklaring van iemand die in de ruimte was.
Feyenoord!
pi_170278426
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 03:08 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Oke duidelijk dan. Volgens jou is het officiele verhaal 100% waterdicht.

Dan zijn we wel klaar met discussieren. :)
Verhalen zijn nooit waterdicht. De feitelijke gebeurtenissen zijn wel redelijk waterdicht.

Over verhalen gesproken. Hoe pas je de bomaanslag van begin '90 en alle maandelijkse dreigementen van Al Qaida die voor en na '93 in het nieuws kwamen in jouw 911 verhaal? Het journaal berichte heel erg vaak over dreigementen over een tijdspanne van tenminste 10-12 jaar. En dat bijna niemand dit erbij betrekt lijkt op een collectief mandela-effect waarin er simpelweg geen pre-911 bestaat.

Volgens de "Bush zit erachter" insteek is het wel wat raar dat er ver voor hem al regelmatige bedreigingen binnenkwamen uit de Arabische hoek. En ja, er was onvrede bij de taliban over het afdanken van de groepering, als oud-strijdere tegen de sovjets, zonder bedankje.

Ik moet daar ook bijtekenen dat we Islamitisch terrorisme pas ná 911 zijn gaan zien. Daarvoor besteedde er niemand serieus aandacht aan. Het waren boze mensen. De zoveelste protestgroepering. Men deed er erg laconiek over. Dreigen met bommen en de werkelijke aanslagen werden weggezucht. Er werden gewoon wat mensen in de kraag gevat en dat was t. Zie t wtc in 93, zie de Ira die London tot een oorlogszone maakte. Het was "ok.. " en ze gingen veer verder met het leven.

911 was groter maar dat je de regering er voor verantwoordelijk wil stellen en niet voor die mislukte aanslag van 93 betekent ook dat je delen van de geschiedenis wegstopt en doet alsof 911 uit de lucht kwam vallen. En dat is absoluut niet waar. Dus als je dat er ook bijneemt en belicht heb je wellicht iets dat sterk staat maar vooralsnog klikken de pre-911 feiten niet met het populaire conspiracyverhaal wat als een soort oerknal begint. Daarom laat men ze het liefst selectief weg.

Dus mijn verzoek aan de conspiracygroep: gooi alle kaarten op tafel inclusief de voorgeschiedenis en maak daar eens een kloppend verhaal van. Als men de voorgeschiedenis weglaat wint het officiele verhaal op punten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 17-04-2017 07:07:51 ]
  maandag 17 april 2017 @ 07:56:34 #214
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170278520
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

http://www.telegraph.co.u(...)e-doomed-planes.html

[..]

Je leest daarin ook dat gesprekken (door de hoogte) regelmatig wegvielen en er ook weer opnieuw werd gebeld waar mogelijk.

Bovendien

[..]

Zo onwaarschijnlijk is dat punt dus juist weer niet. Vind dit echt het zwaktste punt van de "truth" en het heeft ook geen enkel doel. Want als het al nep was dan zou je dus stellen dat er geen vliegtuigen waren. Een andere motivatie voor dit argument is er nagenoeg niet.
Dat klopt er zijn ook geen echte vliegtuigen gebruikt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 17 april 2017 @ 07:58:56 #215
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170278528
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Burgers neerschieten (want die zitten toch ook in datzelfde vliegtuig) is sowieso geen standaardoplossing lijkt me.
wel hoor kijk naar documentaires als rise of the policestate.

Of zie berichten voorbij komen dat politie bewapende drones mag gebruiken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 17 april 2017 @ 08:48:02 #216
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170278733
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 07:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat klopt er zijn ook geen echte vliegtuigen gebruikt
Ah we krijgen een plotwending.
Wat hebben die getuigen dan wel gezien?
  maandag 17 april 2017 @ 08:48:46 #217
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170278737
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 07:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wel hoor kijk naar documentaires als rise of the policestate.

Of zie berichten voorbij komen dat politie bewapende drones mag gebruiken.
Ja man, zoveel neergeschoten vliegtuigen tegenwoordig.

Jouw theorie doet de "truth" kant echt zoveel schade toe he
pi_170278963
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 07:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat klopt er zijn ook geen echte vliegtuigen gebruikt
Daarvan uitgaande, wie was Hanjour dan en waarom een standdown order voor een fictief vliegtuig?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170279069
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 03:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik heb geen enkel iets gezien dat er een examinator is geweest die Hanjour liet slagen voor zijn vliegkunsten. En je negeert de meerdere verklaringen die zeggen dat Hanjour nog niet eens een Cessna kon besturen laat staan een Boeing.

Wat je precies bedoelt met het verhaal dat er geen sprake is van een gekaapt vliegtuig dat het Pentagon in vloog is mij een raadsel?

En er is bewezen een stand down order om niet te schieten op het vliegtuig dat het Pentagon in is gevlogen. Verklaring van iemand die in de ruimte was.
Die persoon was minister Mineta, en die werd gevraagd wanneer hij voor het eerst kennis nam van de shoot down order van Cheney.

Dit is het type verdraaiing waardoor ik niet meer in dit soort documentaires trap.

Verder was Mineta pas in de bunker nadat het Pentagon was aangevallen.
Het inkomende vliegtuig was dus UA93.

Grap hierbij is dat een deel van de truthers gelooft dat UA93 stiekem is neergeschoten.
Terwijl ook in interviews door Cheney is toegegeven dat de shoot down order was afgegeven.

En ik blijf het raar vinden dat men denkt dat het normaal om lukraak passagiers vliegtuigen uit de lucht te schieten.

Zelfs bij gelekte video's uit Irak zie je dat elke schiet actie eerst moet worden bevestigd door iemand uit het commando centrum.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170279127
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 03:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik heb geen enkel iets gezien dat er een examinator is geweest die Hanjour liet slagen voor zijn vliegkunsten. En je negeert de meerdere verklaringen die zeggen dat Hanjour nog niet eens een Cessna kon besturen laat staan een Boeing.

Wat je precies bedoelt met het verhaal dat er geen sprake is van een gekaapt vliegtuig dat het Pentagon in vloog is mij een raadsel?

En er is bewezen een stand down order om niet te schieten op het vliegtuig dat het Pentagon in is gevlogen. Verklaring van iemand die in de ruimte was.
Kijk, dat is het probleem
Je documentaire rept dus met geen woord over het feit dat Hanjour geslaagd is voor zijn examens en daardoor de benodigde papieren behaald had om een Boeing te besturen.

Als we er van uitgaan dat dat zo is , wie bestuurde volgens jou dan het vliegtuig?
En waarom de schuld schuiven in de schoenen van iemand die niet kon vliegen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 10:23:15 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_170279848
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

Daarvan uitgaande, wie was Hanjour dan en waarom een standdown order voor een fictief vliegtuig?
Hier zou ik ook graag een antwoord op willen zien.
  maandag 17 april 2017 @ 11:28:33 #222
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170280792
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

Kijk, dat is het probleem
Je documentaire rept dus met geen woord over het feit dat Hanjour geslaagd is voor zijn examens en daardoor de benodigde papieren behaald had om een Boeing te besturen.

Als we er van uitgaan dat dat zo is , wie bestuurde volgens jou dan het vliegtuig?
En waarom de schuld schuiven in de schoenen van iemand die niet kon vliegen?
Het enige probeem hier is dat jij van alles bazelt zonder enige bron. In de doc gaat het wel over het diploma van Hanjour. En zoals ik al zei alle oud instructeurs die verbijsterd zijn door dat diploma en zich afvragen of het wel echt was.

Kom je nog met bronnen voor je uitlatingen of blijft het gewoon gewauwel?
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 11:29:11 #223
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170280800
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hier zou ik ook graag een antwoord op willen zien.
Ik ook. Maar Wantie geeft nooit bronnen voor zijn uitlatingen.
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 11:40:39 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170281078
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 03:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik heb geen enkel iets gezien dat er een examinator is geweest die Hanjour liet slagen voor zijn vliegkunsten. En je negeert de meerdere verklaringen die zeggen dat Hanjour nog niet eens een Cessna kon besturen laat staan een Boeing.

Wat je precies bedoelt met het verhaal dat er geen sprake is van een gekaapt vliegtuig dat het Pentagon in vloog is mij een raadsel?

En er is bewezen een stand down order om niet te schieten op het vliegtuig dat het Pentagon in is gevlogen. Verklaring van iemand die in de ruimte was.
Lambiekje denkt dat er helemaal geen passagiersvliegtuigen bij betrokken zijn geweest, dat is waar Wantie op doelt. Hoe denk jij daar over?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_170282081
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 11:29 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik ook. Maar Wantie geeft nooit bronnen voor zijn uitlatingen.
Jawel, maar daar stap je toch overheen, dus ik doe nu geen moeite.
Ik heb in het verleden deze discussie al met je gevoerd en bronnen gegeven.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170282125
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 11:28 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het enige probeem hier is dat jij van alles bazelt zonder enige bron. In de doc gaat het wel over het diploma van Hanjour. En zoals ik al zei alle oud instructeurs die verbijsterd zijn door dat diploma en zich afvragen of het wel echt was.

Kom je nog met bronnen voor je uitlatingen of blijft het gewoon gewauwel?
Nee, zelfs als ik mee ga in jouw argumentatie dat Hanjour niet kon vliegen weet je geen antwoord.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 12:28:52 #227
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_170282136
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 02:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

I dont give a fuck about wat truthervrienden denken. Ik geef om de waarheid. En de waarheid is dat er zo enorm veel dingen rammelen aan het officiele verhaal dat het lachwekkend is dat iedereen die in de materie duikt nog steeds het officiele verhaal gelooft.

En wat er daarna komt zien we dan wel weer.
Als jouw waarheid is dat 1) de gekaapte vliegtuigen neergeschoten hadden moeten worden en 2) dat stalen gebouwen niet kunnen instorten agv een vliegtuiginslag, hoe verenig je die twee standpunten? Als je loose ends zo verontrustend vindt dan moet je dit rafelrandje zsm zien recht te breien lijkt me.
pi_170282170
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 11:28 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het enige probeem hier is dat jij van alles bazelt zonder enige bron. In de doc gaat het wel over het diploma van Hanjour. En zoals ik al zei alle oud instructeurs die verbijsterd zijn door dat diploma en zich afvragen of het wel echt was.

Kom je nog met bronnen voor je uitlatingen of blijft het gewoon gewauwel?
Laten we aannemen dat het diploma nep is.
Hoe weten we dat hij een diploma had en wat moet een acteur met zo'n diploma?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 12:37:00 #229
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_170282296
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Verder maakte het weinig uit of dat commando was gegeven omdat de jets pas arriveerden toen het Pentagon al geraakt was.
Pentagon heeft natuurlijk luchtafweergeschut op het dak en in het grasveld/bloemenperkjes
Feyenoord!!! * Barça
pi_170282330
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:28 schreef Terecht het volgende:

[..]

Als jouw waarheid is dat 1) de gekaapte vliegtuigen neergeschoten hadden moeten worden en 2) dat stalen gebouwen niet kunnen instorten agv een vliegtuiginslag, hoe verenig je die twee standpunten? Als je loose ends zo verontrustend vindt dan moet je dit rafelrandje zsm zien recht te breien lijkt me.
Klopt, het het alternatief is dermate rafelig dat men sinds 2009 niet meer met een eigen theorie komt maar hooguit gaten probeert te schieten in de officiële uitleg.
En dan komen bronnen die het gaten schieten tegen gaan niet gebruikt.
Bijv 2 jaar geleden stond een interview met de examinator van Hanjour in de Washington Post.
Dat vind je niet terug in een 4 uur durende documentaire.
Dat geeft te denken...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170282354
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 12:37 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Pentagon heeft natuurlijk luchtafweergeschut op het dak en in het grasveld/bloemenperkjes
Want het is handig om een Boeing boven Washington neer te halen 😎
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 12:50:52 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170282643
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 12:37 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Pentagon heeft natuurlijk luchtafweergeschut op het dak en in het grasveld/bloemenperkjes
Dan komt dit uit de struiken tevoorschijn:
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 17 april 2017 @ 12:53:54 #233
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_170282725
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 12:39 schreef Wantie het volgende:

[..]

Want het is handig om een Boeing boven Washington neer te halen 😎
Pentagon staat in Virginia
Feyenoord!!! * Barça
pi_170283121
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 18:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is genoeg aan bod gekomen wat cgi en al de andere gefakete beelden betreft (denk aan de vallende man, so called jumper (s)). Zou zeggen scroll al die delen door. Waarom nog wat bijdragen? Er wordt niet eens op de beelden in gegaan zie topic London etc missing shoe, want de kliek moet weer zo nodig debunken aka de poster afbekken. Ondertussen wordt elke hoax naar het land der fabelen verwezen. Niet echt bnw toch?
De fotograaf van de 'iconische' falling man foto, Richard Drew, nooit verklaart van welke gebouw hij de 'foto' heeft genomen.
Om zo'n foto te nemen moet je best wel 20 of 50 verdiepingen hoog zijn denk ik.
Richard Drew ook de foto van de Robert Kennedy assassination heeft genomen. Toevallig.

Ook het feit dat er geen ene van de 200+ vallende mensen in de 'live' TV beelden te zien zijn zegt ook wat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_170283163
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 12:53 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Pentagon staat in Virginia
Ik bedoel die in Washington DC 😉
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170283185
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

De fotograaf van de 'iconische' falling man foto, Richard Drew, nooit verklaart van welke gebouw hij de 'foto' heeft genomen.
Om zo'n foto te nemen moet je best wel 20 of 50 verdiepingen hoog zijn denk ik.
Richard Drew ook de foto van de Robert Kennedy assassination heeft genomen. Toevallig.

Ook het feit dat er geen ene van de 200+ vallende mensen in de 'live' TV beelden te zien zijn zegt ook wat.
Je denkt het, dus je weet het niet.
Verder heeft tuinhek je meermaals laten zien dat dat niet zo is...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170283421
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:16 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je denkt het, dus je weet het niet.
Verder heeft tuinhek je meermaals laten zien dat dat niet zo is...
Dat is helemaal niet waar.
Waar zijn de beelden van vallende mensen in de 102minuten van LIVE TV beelden te zien?
Nergens.
De vallenden mensen verhalen pas later kwamen.
Waar zijn de gebroken ramen rond de impact zones?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_170283891
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar.
Waar zijn de beelden van vallende mensen in de 102minuten van LIVE TV beelden te zien?
Nergens.
De vallenden mensen verhalen pas later kwamen.
Waar zijn de gebroken ramen rond de impact zones?
Zijn die tv beelden dan live?

Anyway, ik doelde op de hoogte waarop de foto werd genomen.
Je hebt daar een heel uitgebreide discussie over gehad met tuinhek die je het nodige over fotografie bij bracht.
Tevergeefs uiteraard...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170284386
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar.
Waar zijn de beelden van vallende mensen in de 102minuten van LIVE TV beelden te zien?
Nergens.
De vallenden mensen verhalen pas later kwamen.
Waar zijn de gebroken ramen rond de impact zones?
Waar is jouw voorgeschiedenis van 911. Die zit er nog helemaal niet in.
  maandag 17 april 2017 @ 14:36:32 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170284442
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

De fotograaf van de 'iconische' falling man foto, Richard Drew, nooit verklaart van welke gebouw hij de 'foto' heeft genomen.
Om zo'n foto te nemen moet je best wel 20 of 50 verdiepingen hoog zijn denk ik.
Richard Drew ook de foto van de Robert Kennedy assassination heeft genomen. Toevallig.

Ook het feit dat er geen ene van de 200+ vallende mensen in de 'live' TV beelden te zien zijn zegt ook wat.
Zoiets heet zoom functie vandaar dat de persoon op de foto niet duidelijk herkenbaar is.
In de docu komt een vermoeden naar voren wie de persoon is, helemaal zeker zijn ze dit niet.
de fotograaf legt hier even duidelijk uit vanwaar hij kwam en waar hij ongeveer de foto nam.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 17 april 2017 @ 14:43:54 #241
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_170284594
Het schijnt ene Jonathan Briley te zijn geweest. Zijn moeder - als het al zijn moeder is geweest - doet haar verhaal(act) in een interview, te vinden op youtube. Typisch ook dat deze madam een achtergrond heeft in acteren. Op de bekende foto van de man is het eerste opmerkelijke zijn gebogen been. Staat totaal niet in verhouding. Maar goed deze discussie is 50-tig delen geleden vast al eerder gevoerd en de algemene conclusie vastgesteld door de orde dat het echt is, helemaal niets mis mee is en vooral niet fake.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_170284658
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Het schijnt ene Jonathan Briley te zijn geweest. Zijn moeder - als het al zijn moeder is geweest - doet haar verhaal(act) in een interview, te vinden op youtube. Typisch ook dat deze madam een achtergrond heeft in acteren. Op de bekende foto van de man is het eerste opmerkelijke zijn gebogen been. Staat totaal niet in verhouding. Maar goed deze discussie is 50-tig delen geleden vast al eerder gevoerd en de algemene conclusie vastgesteld door de orde dat het echt is, helemaal niets mis mee is en vooral niet fake.
Tja, zeggen dat zijn moeder een actierende madam is, dat is nogal wat.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170284778
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zoiets heet zoom functie vandaar dat de persoon op de foto niet duidelijk herkenbaar is.
In de docu komt een vermoeden naar voren wie de persoon is, helemaal zeker zijn ze dit niet.
de fotograaf legt hier even duidelijk uit vanwaar hij kwam en waar hij ongeveer de foto nam.
En in die video zie je dat de foto gekozen is uit een reeks.
Maar dat wordt genegeerd, terwijl uit man en macht gaten in deze foto worden geschoten.
De benen zouden niet kloppen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:13:40 #244
249559 crew  Lavenderr
pi_170285093
Ff vegen hoor. Niet op de man/vrouw graag.
  maandag 17 april 2017 @ 15:40:45 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170285646
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Het schijnt ene Jonathan Briley te zijn geweest. Zijn moeder - als het al zijn moeder is geweest - doet haar verhaal(act) in een interview, te vinden op youtube. Typisch ook dat deze madam een achtergrond heeft in acteren. Op de bekende foto van de man is het eerste opmerkelijke zijn gebogen been. Staat totaal niet in verhouding. Maar goed deze discussie is 50-tig delen geleden vast al eerder gevoerd en de algemene conclusie vastgesteld door de orde dat het echt is, helemaal niets mis mee is en vooral niet fake.
Niemand weet het en niemand zal het ooit te weten komen.
De foto's geven niet genoeg detail weer dat iemand het ooit met zekerheid kan zeggen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_170285933
Lekker betrouwbaar dit, maar ik was toch echt getuige van de live TV beelden waarin toen vol verbazing en geschoktheid werd vermeld, én vertoond dat er mensen aan het springen waren. Dus incl. beeld.
pi_170287121
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:53 schreef Scrummie het volgende:
Lekker betrouwbaar dit, maar ik was toch echt getuige van de live TV beelden waarin toen vol verbazing en geschoktheid werd vermeld, én vertoond dat er mensen aan het springen waren. Dus incl. beeld.
Maar die beelden zijn later herhaald en dus niet live.
En was het wel in HD?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170288412
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:51 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar die beelden zijn later herhaald en dus niet live.
En was het wel in HD?
Weet niet, was op Snapchat.
  maandag 17 april 2017 @ 18:33:34 #249
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170289492
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 12:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, het het alternatief is dermate rafelig dat men sinds 2009 niet meer met een eigen theorie komt maar hooguit gaten probeert te schieten in de officiële uitleg.
En dan komen bronnen die het gaten schieten tegen gaan niet gebruikt.
Bijv 2 jaar geleden stond een interview met de examinator van Hanjour in de Washington Post.
Dat vind je niet terug in een 4 uur durende documentaire.
Dat geeft te denken...
Je bent weer eens uit je nek aan het zwammen as usual. Deze doc is van 2013 en levert wel degelijk een nieuwe theorie.

En er zijn tig verklaringen afgelegd over Hanjour die allemaal verklaarden dat hij voor geen meter kon vliegen.
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 18:39:36 #250
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170289689
Trouwens gaten proberen te schieten in het officiele verhaal is nergens voor nodig. Dat is een grote gatenkaas van zichzelf.
Feyenoord!
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 20:14:33 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_170292053
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 18:33 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je bent weer eens uit je nek aan het zwammen as usual. Deze doc is van 2013 en levert wel degelijk een nieuwe theorie.

En er zijn tig verklaringen afgelegd over Hanjour die allemaal verklaarden dat hij voor geen meter kon vliegen.
En dát geloof ik. Dat is maar weinigen gegeven.
pi_170294343
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 18:39 schreef Japie77 het volgende:
Trouwens gaten proberen te schieten in het officiele verhaal is nergens voor nodig. Dat is een grote gatenkaas van zichzelf.
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 18:39 schreef Japie77 het volgende:
Trouwens gaten proberen te schieten in het officiele verhaal is nergens voor nodig. Dat is een grote gatenkaas van zichzelf.
Drogredenering.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170294499
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 18:33 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je bent weer eens uit je nek aan het zwammen as usual. Deze doc is van 2013 en levert wel degelijk een nieuwe theorie.
Nou, vertel eens in het kort wat die nieuwe theorie is
quote:
En er zijn tig verklaringen afgelegd over Hanjour die allemaal verklaarden dat hij voor geen meter kon vliegen.
Niemand beweert dat hij goed kan vliegen. Punt is echter dat hij wel zijn examen wist te behalen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170295690
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zoiets heet zoom functie vandaar dat de persoon op de foto niet duidelijk herkenbaar is.
In de docu komt een vermoeden naar voren wie de persoon is, helemaal zeker zijn ze dit niet.
de fotograaf legt hier even duidelijk uit vanwaar hij kwam en waar hij ongeveer de foto nam.
Lijkt me sterk of onmogelijk dat zulke beelden van street level kan genomen zijn.

Voor de mensen die willen wat meer in-depth analysis van de jumpers beelden:
"FALLING MAN" - the phony jumpers
http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=18&t=501
Ja - aardig lange thread maar wel de moeite waard is.....als je echt wat meer over het gebruik van CGI op 9/11 wil weten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tingo op 17-04-2017 21:59:36 (added link) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_170295722
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Lijkt me sterk of onmogelijk dat zulke beelden van street level kan genomen zijn.
Lijkt, dus je weet het niet
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170296023
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zijn die tv beelden dan live?

Anyway, ik doelde op de hoogte waarop de foto werd genomen.
Je hebt daar een heel uitgebreide discussie over gehad met tuinhek die je het nodige over fotografie bij bracht.
Tevergeefs uiteraard...
Prerecorded beelden die live uitgezonden waren.

[ Bericht 10% gewijzigd door ChrisCarter op 17-04-2017 22:31:12 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 17 april 2017 @ 21:57:19 #257
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170296100
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Prerecorded beelden die live uitgezonden waren.

Doctoraal bijna binnen, hoogste Nederlandse zendlicentie gehad, en verdien tegenwoordig nog wat bij met de fotografie.

[ Bericht 11% gewijzigd door ChrisCarter op 17-04-2017 22:31:20 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 17 april 2017 @ 22:14:01 #258
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170296669
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, vertel eens in het kort wat die nieuwe theorie is

[..]

Niemand beweert dat hij goed kan vliegen. Punt is echter dat hij wel zijn examen wist te behalen.
Kijk die doc maar dan kunnen we het erover hebben.

Je geeft hier nu dus toe dat Hanjour voor geen meter kon vliegen. Hoe heeft hij dan in vredesnaam dat vliegtuig bestuurd en al die enorm moeilijke manoevres gemaakt waarbij de luchtverkeersleiding dacht dat het een militair vliegtuig was (gezien de enorme snelheid en de enorme snelle manoevres)?
Feyenoord!
pi_170297589
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Prerecorded beelden die live uitgezonden waren.

Dus eigenlijk zit je de hele tijd een onzinargument aan te halen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170297772
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 22:14 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kijk die doc maar dan kunnen we het erover hebben.
Jij hebt hem gezien maar weet dus niet wat die nieuwe theorie is.
quote:
Je geeft hier nu dus toe dat Hanjour voor geen meter kon vliegen.
Dat heeft nooit ter discussie gestaan.
Al in 2001 stond in de Amerikaanse kranten dat Hanjour volgens iedereen om hem heen een waardeloos piloot was.
Mijn vraag aan jou is hoe Hanjour dan past in het 911 complot.
En daar weet je zelfs geen antwoord op na die 4 uur durende video te hebben gezien.

quote:
Hoe heeft hij dan in vredesnaam dat vliegtuig bestuurd en al die enorm moeilijke manoevres gemaakt waarbij de luchtverkeersleiding dacht dat het een militair vliegtuig was (gezien de enorme snelheid en de enorme snelle manoevres)?
Omdat dat onzin is.
Dat is ook het manco van die docu.
Bijv dat stukje over Zembla: de kritiek is dat Zembla niet exact de maneuvre heeft herhaald. Tja, dat is natuurlijk logisch, omdat als je een andere piloot vraagt om Hanjour exact na te doen, je deze een moeilijkere instructie geeft dan die Hanjour had.

Om het simpel te vergelijken: stel ik gooi geblinddoekt een dartpijl in de muur en vervolgens mag jij zonder blinddoek mijn worp exact nadoen. En als je dat niet lukt, dan is dus bewezen dat mijn worp onmogelijk is..
Tja, zo werkt het natuurlijk niet.

Hanjour vloog het toestel als een imbeciel en daardoor dacht FAA dat het niet om een lijnvlucht ging. Niet omdat de maneuvres zo extreem moeilijk zijn.

Maar nogmaals: als Hanjour dat toestel niet bestuurde, hoe past hij dan in het complot? Als je daar na die docu geen antwoord op weet, wat voor zin heeft het dan voor mij om hem te zien?

Je gaf aan dat hij uit 2013 komt, dus dan heb ik hem al gezien. Was weer oude wijn in nieuwe zakken weet ik me te herinneren. En vooral een reactie op de bedunkers, niet een frisse nieuwe kijk op 911.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 17 april 2017 @ 23:15:14 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170298076
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 22:14 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kijk die doc maar dan kunnen we het erover hebben.

Je geeft hier nu dus toe dat Hanjour voor geen meter kon vliegen. Hoe heeft hij dan in vredesnaam dat vliegtuig bestuurd en al die enorm moeilijke manoevres gemaakt waarbij de luchtverkeersleiding dacht dat het een militair vliegtuig was (gezien de enorme snelheid en de enorme snelle manoevres)?
Zo moeilijk zijn die manoeuvres nou ook weer niet. De voornaamste reden dat de luchtverkeersleiding dacht dat het een militair toestel was kwam niet door de moeilijkheid, maar door de snelheid. Ze vlogen boven de maximaal toegestane snelheid op die hoogte, die vooral bestaat voor de veiligheid, en in combinatie met bochten is het ook een stukje comfort voor de passagiers. Als die onder een hoek van 45+ graden in hun stoel hangen worden die daar niet bepaald blij van ;) Nou was dat beide nou niet bepaald een prioriteit voor de kapers.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 17 april 2017 @ 23:27:40 #262
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170298285
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:01 schreef Wantie het volgende:

[..]

Jij hebt hem gezien maar weet dus niet wat die nieuwe theorie is.

[..]

Dat heeft nooit ter discussie gestaan.
Al in 2001 stond in de Amerikaanse kranten dat Hanjour volgens iedereen om hem heen een waardeloos piloot was.
Mijn vraag aan jou is hoe Hanjour dan past in het 911 complot.
En daar weet je zelfs geen antwoord op na die 4 uur durende video te hebben gezien.

[..]

Omdat dat onzin is.
Dat is ook het manco van die docu.
Bijv dat stukje over Zembla: de kritiek is dat Zembla niet exact de maneuvre heeft herhaald. Tja, dat is natuurlijk logisch, omdat als je een andere piloot vraagt om Hanjour exact na te doen, je deze een moeilijkere instructie geeft dan die Hanjour had.

Om het simpel te vergelijken: stel ik gooi geblinddoekt een dartpijl in de muur en vervolgens mag jij zonder blinddoek mijn worp exact nadoen. En als je dat niet lukt, dan is dus bewezen dat mijn worp onmogelijk is..
Tja, zo werkt het natuurlijk niet.

Hanjour vloog het toestel als een imbeciel en daardoor dacht FAA dat het niet om een lijnvlucht ging. Niet omdat de maneuvres zo extreem moeilijk zijn.

Maar nogmaals: als Hanjour dat toestel niet bestuurde, hoe past hij dan in het complot? Als je daar na die docu geen antwoord op weet, wat voor zin heeft het dan voor mij om hem te zien?

Je gaf aan dat hij uit 2013 komt, dus dan heb ik hem al gezien. Was weer oude wijn in nieuwe zakken weet ik me te herinneren. En vooral een reactie op de bedunkers, niet een frisse nieuwe kijk op 911.
Nee kijk eerst die doc maar dan praten we verder. Zo heeft het geen zin aangezien je allemaal dingen vraagt die beantwoord worden in de doc en allemaal dingen beweerd die gewoon niet waar zijn volgens de feiten.

En het lijkt me toch dat jij als 911 "expert" wel op de hoogte wil zien van nieuwe informatie of nieuwe theorieen? Je kunt toch nooit iets zo fel verdedigen als je niet goed op de hoogte bent?
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 23:29:08 #263
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170298313
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zo moeilijk zijn die manoeuvres nou ook weer niet. De voornaamste reden dat de luchtverkeersleiding dacht dat het een militair toestel was kwam niet door de moeilijkheid, maar door de snelheid. Ze vlogen boven de maximaal toegestane snelheid op die hoogte, die vooral bestaat voor de veiligheid, en in combinatie met bochten is het ook een stukje comfort voor de passagiers. Als die onder een hoek van 45+ graden in hun stoel hangen worden die daar niet bepaald blij van ;) Nou was dat beide nou niet bepaald een prioriteit voor de kapers.
Als je met zo'n enorme snelheid vliegt dan is dat volgens piloten enorm moeilijk om het vliegtuig nog te besturen. Om het vliegtuig onder controle te houden. Zo goed als onmogelijk. Of je moet een steengoede piloot zijn. En daar komt dan nog bij dat je het ook nog eens in je beoogde doel moet vliegen.

Snapez vous?
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 23:42:24 #264
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170298494
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 23:29 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als je met zo'n enorme snelheid vliegt dan is dat volgens piloten enorm moeilijk om het vliegtuig nog te besturen. Om het vliegtuig onder controle te houden. Zo goed als onmogelijk. Of je moet een steengoede piloot zijn. En daar komt dan nog bij dat je het ook nog eens in je beoogde doel moet vliegen.

Snapez vous?
40ish% harder vliegen dan normaal is echt niet zo enorm, en was nog ruim voor dat het hele mikken op een doelwit begon. Beetje alsof je 70 rijd in een 50 zone. De hoge snelheid kwam pas op het laatste stuk, wat rechtdoor en omlaag was. Snap je dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 17 april 2017 @ 23:44:01 #265
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_170298520
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zo moeilijk zijn die manoeuvres nou ook weer niet. De voornaamste reden dat de luchtverkeersleiding dacht dat het een militair toestel was kwam niet door de moeilijkheid, maar door de snelheid. Ze vlogen boven de maximaal toegestane snelheid op die hoogte, die vooral bestaat voor de veiligheid, en in combinatie met bochten is het ook een stukje comfort voor de passagiers. Als die onder een hoek van 45+ graden in hun stoel hangen worden die daar niet bepaald blij van ;) Nou was dat beide nou niet bepaald een prioriteit voor de kapers.
Nee dan dondert het airframe uit elkaar als je te snel vliegt op zeenivo
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 17 april 2017 @ 23:46:23 #266
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170298550
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

40ish% harder vliegen dan normaal is echt niet zo enorm, en was nog ruim voor dat het hele mikken op een doelwit begon. Beetje alsof je 70 rijd in een 50 zone. De hoge snelheid kwam pas op het laatste stuk, wat rechtdoor en omlaag was. Snap je dat?
De experts verklaren heel wat anders als wat jij hier verklaart. Ik schat die mening toch wat hoger in dan jouw huis-tuin-en-keuken mening. Snap je dat?
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 23:46:50 #267
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170298559
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:44 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Nee dan dondert het airframe uit elkaar als je te snel vliegt op zeenivo
Die snelheid ligt nog een flink stuk hoger, en nog veel en veel hoger dan de snelheid die je in die video ziet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 17 april 2017 @ 23:46:50 #268
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170298560
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:44 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Nee dan dondert het airframe uit elkaar als je te snel vliegt op zeenivo
Dat ook inderdaad. Grote kans daarop. Waarom zouden ze dat doen en zo de hele missie in gevaar stellen?
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 23:47:20 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170298566
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 23:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

De experts verklaren heel wat anders als wat jij hier verklaart. Ik schat die mening toch wat hoger in dan jouw huis-tuin-en-keuken mening. Snap je dat?
Dit komt bij aviation experts, piloten, trainers etc vandaan. Snap je dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 17 april 2017 @ 23:48:04 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170298577
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 23:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat ook inderdaad. Grote kans daarop. Waarom zouden ze dat doen en zo de hele missie in gevaar stellen?
Ja daar heb je een goede vraag. Als dit allemaal zo extreem onmogelijk zou zijn, waarom is het dan in het scenario geschreven?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 17 april 2017 @ 23:49:00 #271
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170298589
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dit komt bij aviation experts, piloten, trainers etc vandaan. Snap je dat?
Bron?
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 23:50:03 #272
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170298601
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja daar heb je een goede vraag. Als dit allemaal zo extreem onmogelijk zou zijn, waarom is het dan in het scenario geschreven?
Dan moet je de doc kijken voor het grote antwoord op die vraag.

Dit is het scenario van het officiele verhaal trouwens dus moeilijk te verklaren dan zo.
Feyenoord!
  maandag 17 april 2017 @ 23:50:53 #273
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170298609
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 23:50 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dan moet je de doc kijken voor het grote antwoord op die vraag.

Dit is het scenario van het officiele verhaal trouwens dus moeilijk te verklaren dan zo.
Waarom heb je daar een docu voor nodig? :? Lijkt me nogal een cruciaal punt, waar je toch hopelijk wel eerder over nagedacht hebt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_170298806
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:44 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Nee dan dondert het airframe uit elkaar als je te snel vliegt op zeenivo
Waaruit blijkt dat dit door de snelheid van het vliegtuig komt?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170298816
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 23:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

De experts verklaren heel wat anders als wat jij hier verklaart. Ik schat die mening toch wat hoger in dan jouw huis-tuin-en-keuken mening. Snap je dat?
Appeal to authority.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170298829
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 23:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat ook inderdaad. Grote kans daarop. Waarom zouden ze dat doen en zo de hele missie in gevaar stellen?
Eerst betoog je dat het waardeloze piloten waren en nu verwacht je dat ze alles vooraf wisten in te calculeren?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170298841
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 23:29 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als je met zo'n enorme snelheid vliegt dan is dat volgens piloten enorm moeilijk om het vliegtuig nog te besturen. Om het vliegtuig onder controle te houden. Zo goed als onmogelijk. Of je moet een steengoede piloot zijn. En daar komt dan nog bij dat je het ook nog eens in je beoogde doel moet vliegen.

Snapez vous?
De doelen waren de grootste kantoorgebouwen in de vs.
Dat men net doet alsof het raken ervan chirurgische precisie vereist geeft te denken...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170298859
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 23:27 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nee kijk eerst die doc maar dan praten we verder. Zo heeft het geen zin aangezien je allemaal dingen vraagt die beantwoord worden in de doc en allemaal dingen beweerd die gewoon niet waar zijn volgens de feiten.

En het lijkt me toch dat jij als 911 "expert" wel op de hoogte wil zien van nieuwe informatie of nieuwe theorieen? Je kunt toch nooit iets zo fel verdedigen als je niet goed op de hoogte bent?
Ik heb de docu al in 2013 gezien.
Ik kon ze toen niet op nieuwe informatie betrappen en gezien het feit dat je na het zien van de docu geen enkele vraag weet te beantwoorden inspireert mij niet om hem opnieuw te zien.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170298902
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 23:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat ook inderdaad. Grote kans daarop. Waarom zouden ze dat doen en zo de hele missie in gevaar stellen?
Vervolgens wordt wel verwacht dat de twin Towers een dergelijke onmogelijke snelheid kunnen overleven.
Wat dat betreft rammelt het 911 complot even hard als de platte aarde.
Allemaal adhoc argumenten die niet tot een samenhangend geheel zijn te smeden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 18 april 2017 @ 01:38:23 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170299231
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Lijkt me sterk of onmogelijk dat zulke beelden van street level kan genomen zijn
.

Voor de mensen die willen wat meer in-depth analysis van de jumpers beelden:
"FALLING MAN" - the phony jumpers
http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=18&t=501
Ja - aardig lange thread maar wel de moeite waard is.....als je echt wat meer over het gebruik van CGI op 9/11 wil weten.
HOE is dat onmogelijk?
Een voorbeeldje uit 1912 wat zeg je 1912 hadden ze toen al camera's?


Death Jump - Franz Reichelt jumps off the Eiffel Tower: On 4th February 1912,
wearing a crazy homemade parachute contraption Reichelt hovers on the brink for a while having doubts before suddenly jumping to his death.


Deze beste man flikkert van de Eifeltoren in een bijna vrije val, want zijn uitvinding werkt niet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat in 1912 wel kan, kan in 2001 of te wel 89 jaar later niet... :{ :?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_170300044
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 01:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

HOE is dat onmogelijk?
Een voorbeeldje uit 1912 wat zeg je 1912 hadden ze toen al camera's?


Death Jump - Franz Reichelt jumps off the Eiffel Tower: On 4th February 1912,
wearing a crazy homemade parachute contraption Reichelt hovers on the brink for a while having doubts before suddenly jumping to his death.


Deze beste man flikkert van de Eifeltoren in een bijna vrije val, want zijn uitvinding werkt niet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat in 1912 wel kan, kan in 2001 of te wel 89 jaar later niet... :{ :?

Die beelden uit 1912 zijn overduidelijk cgi.
😉
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:24:47 #282
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170302389
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom heb je daar een docu voor nodig? :? Lijkt me nogal een cruciaal punt, waar je toch hopelijk wel eerder over nagedacht hebt.
Nou wat is je antwoord dan op die vraag?
Feyenoord!
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:26:45 #283
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170302425
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 00:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat dit door de snelheid van het vliegtuig komt?
Is algemeen bekend dat als een vliegtuig sneller dan de VMO waarde gaat vliegen dit soort dingen kunnen gebeuren. De 911 vliegtuigen vlogen allemaal sneller dan de VMO waarde. Veel sneller trouwens. Rarara hoe kan het dat dit soort dingen niet is gebeurd?
Feyenoord!
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:27:30 #284
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170302438
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 00:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Eerst betoog je dat het waardeloze piloten waren en nu verwacht je dat ze alles vooraf wisten in te calculeren?
Heb je de doc al gezien?
Feyenoord!
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:28:30 #285
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170302459
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 00:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik heb de docu al in 2013 gezien.
Ik kon ze toen niet op nieuwe informatie betrappen en gezien het feit dat je na het zien van de docu geen enkele vraag weet te beantwoorden inspireert mij niet om hem opnieuw te zien.
Je weet niet eens wat de theorie is hoe ze alles verklaren. Maar je hebt hem wel gezien......

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 18-04-2017 11:33:30 ]
Feyenoord!
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:29:27 #286
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170302480
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 00:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Vervolgens wordt wel verwacht dat de twin Towers een dergelijke onmogelijke snelheid kunnen overleven.
Wat dat betreft rammelt het 911 complot even hard als de platte aarde.
Allemaal adhoc argumenten die niet tot een samenhangend geheel zijn te smeden...
Dit is prima te verklaren hoor. Het is alleen niet te verklaren als je het officiele verhaal gelooft. Dat jij nog steeds beweert hier dat dat niet rammelt is lachwekkend.
Feyenoord!
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:32:20 #287
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170302544
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nou wat is je antwoord dan op die vraag?
Ik stel jou die vraag...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:45:54 #288
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170302760
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:26 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Is algemeen bekend dat als een vliegtuig sneller dan de VMO waarde gaat vliegen dit soort dingen kunnen gebeuren. De 911 vliegtuigen vlogen allemaal sneller dan de VMO waarde. Veel sneller trouwens. Rarara hoe kan het dat dit soort dingen niet is gebeurd?
Als dat algemeen bekend is, is dat een common misconception. Een vliegtuig valt niet spontaan uit de lucht als hij over VMO heen gaat. De kans op schade aan het vliegtuig begint steeds verder toe te nemen, na gelang je er verder en verder overheen gaat, maar ook daar zit nog een redelijke marge op. Dat kan je ook zien aan meerdere incidenten, waarbij vliegtuigen nog veel verder over VMO heen gingen, tot de geluidsbarrière aan toe, en alsnog veilig geland zijn. Die 747 die in die docu langs komt is daar een voorbeeld van.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 18 april 2017 @ 13:11:08 #289
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170304986
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik stel jou die vraag...
Ik stelde jou die vraag eerst.....
Feyenoord!
  dinsdag 18 april 2017 @ 13:13:18 #290
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170305037
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als dat algemeen bekend is, is dat een common misconception. Een vliegtuig valt niet spontaan uit de lucht als hij over VMO heen gaat. De kans op schade aan het vliegtuig begint steeds verder toe te nemen, na gelang je er verder en verder overheen gaat, maar ook daar zit nog een redelijke marge op. Dat kan je ook zien aan meerdere incidenten, waarbij vliegtuigen nog veel verder over VMO heen gingen, tot de geluidsbarrière aan toe, en alsnog veilig geland zijn. Die 747 die in die docu langs komt is daar een voorbeeld van.
Ik zeg ook helemaal niet dat het vliegtuig gelijk neer stort. In de doc worden meerdere piloten, experts en allerlei bewijs aangevoerd dat er dan delen van het vliegtuig af kunnen breken inderdaad. Waarom zou een terrorist dat risico nemen?

Komt dan bij dat het veel moeilijker wordt om het vliegtuig te besturen. Helemaal voor mensen die nog nooit een boeing bestuurd hebben.
Feyenoord!
  dinsdag 18 april 2017 @ 13:19:04 #291
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170305157
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik stelde jou die vraag eerst.....
Het antwoord daarop is dat het de missie niet zo ver in gevaar bracht als jij denkt, en ze zelf waarschijnlijk ook niet competent genoeg waren om dat in te zien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 18 april 2017 @ 19:02:47 #292
249559 crew  Lavenderr
pi_170312828
Is deze hier al eens voorbij gekomen?
https://govinfo.library.unt.edu/911/report/911Report.pdf
  dinsdag 18 april 2017 @ 20:02:34 #293
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170314428
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het antwoord daarop is dat het de missie niet zo ver in gevaar bracht als jij denkt, en ze zelf waarschijnlijk ook niet competent genoeg waren om dat in te zien.
Het is dus bekend dat hoe meer vliegtuigen boven de VMO waarde vliegen hoe meer kans er is dat ze onderdelen kwijt gaan raken van het vliegtuig. Oftewel vrij duidelijk bewijs dat de missie dus wel in gevaar kwam. Verder is het duidelijk dat het vliegtuig veel moeilijker te besturen was boven de VMO waarde. En de vliegtuigen vlogen dik boven de VMO waarde waarbij ze zulke capriolen uithaalden dat de verkeersleiding dacht dat het militaire vliegtuigen waren.

Lijkt me duidelijk dat er hier iets niet in de haak is.
Feyenoord!
  dinsdag 18 april 2017 @ 20:18:28 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170314901
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
Is deze hier al eens voorbij gekomen?
https://govinfo.library.unt.edu/911/report/911Report.pdf
Uhu, maare die mag wel in de OP :)
Aangezien deze geregeld aangehaald word.
Tenminste als de rest er mee eens is dat dit het officiële rapport is!
Dan kan men daar naar verwijzen ipv naar elkaar :G
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 18 april 2017 @ 20:26:15 #295
249559 crew  Lavenderr
pi_170315150
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Uhu, maare die mag wel in de OP :)
Aangezien deze geregeld aangehaald word.
Tenminste als de rest er mee eens is dat dit het officiële rapport is!
Dan kan men daar naar verwijzen ipv naar elkaar :G
Staat er bij :)
pi_170316778
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 01:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

HOE is dat onmogelijk?
Een voorbeeldje uit 1912 wat zeg je 1912 hadden ze toen al camera's?

Death Jump - Franz Reichelt jumps off the Eiffel Tower: On 4th February 1912,
wearing a crazy homemade parachute contraption Reichelt hovers on the brink for a while having doubts before suddenly jumping to his death.


Deze beste man flikkert van de Eifeltoren in een bijna vrije val, want zijn uitvinding werkt niet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat in 1912 wel kan, kan in 2001 of te wel 89 jaar later niet... :{ :?

Ik snap je niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_170316838
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 08:01 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die beelden uit 1912 zijn overduidelijk cgi.
😉
Er zijn gefaked/fotoshop(ouwe stijl cut and paste) fotos sinds er fotos zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:46:28 #298
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170320193
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:02 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is dus bekend dat hoe meer vliegtuigen boven de VMO waarde vliegen hoe meer kans er is dat ze onderdelen kwijt gaan raken van het vliegtuig. Oftewel vrij duidelijk bewijs dat de missie dus wel in gevaar kwam. Verder is het duidelijk dat het vliegtuig veel moeilijker te besturen was boven de VMO waarde. En de vliegtuigen vlogen dik boven de VMO waarde waarbij ze zulke capriolen uithaalden dat de verkeersleiding dacht dat het militaire vliegtuigen waren.

Lijkt me duidelijk dat er hier iets niet in de haak is.
Bullshit Japie. Vlucht 77 waar die verkeersleiding opmerking over gaat ging pas helemaal aan het einde zo hard, toen deze in een rechte lijn op het Pentagon af vloog.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 19 april 2017 @ 09:14:06 #299
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170324650
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik snap je niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn gefaked/fotoshop(ouwe stijl cut and paste) fotos sinds er fotos zijn.
Juist en deze zeker ook :D
Geweldig hoe makkelijk iets op zij te schuiven is door gewoon te zeggen dat het nep is, ondanks dat de beelden gewoon meer dan 100 jaar oud zijn!

even ter verduidelijken hoe men in den beginne bezig was met special effects in films

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_170324888
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik snap je niet.
Jij beweert dat die foto een onmogelijkheid is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170329300
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 09:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

Juist en deze zeker ook :D
Geweldig hoe makkelijk iets op zij te schuiven is door gewoon te zeggen dat het nep is, ondanks dat de beelden gewoon meer dan 100 jaar oud zijn!

even ter verduidelijken hoe men in den beginne bezig was met special effects in films

Ik snap je niet. Ik heb 't specifiek over de 9/11 Falling Man nep foto van Richard Drew.
Ik zie geen reden om de Eiffel Tower jumper beelden te twijfelen.
Ik snap je punt helemaal niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')