abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 april 2017 @ 17:55:36 #201
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_170130636
Dat is ook zo, ja.

Een tijdje terug was er iemand die het grappig vond om naakt te gaan rondhuppelen op de sporen rond Clapham Junction. Daarvan hadden SWT en Southern last tot aan het einde van de dag.
  maandag 10 april 2017 @ 18:39:12 #202
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_170131388
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat hier over een rij-impressie van één van de eerste vernieuwde Virms neem ik aan? :)
Jep. Moet wel iets van mijn gemopper terugnemen, had een paar nieuwe klapstoeltjes over het hoofd gezien :@
So we just called him Fred
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 10 april 2017 @ 19:01:45 #204
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_170131926
quote:
7s.gif Op maandag 10 april 2017 18:39 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Jep. Moet wel iets van mijn gemopper terugnemen, had een paar nieuwe klapstoeltjes over het hoofd gezien :@
God nou, klapstoeltjes. Jeej _O_

:')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 10 april 2017 @ 19:03:55 #205
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_170131981
Toch wel eerste klas klapstoelen hè?
pi_170131996
quote:
10s.gif Op maandag 10 april 2017 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

God nou, klapstoeltjes. Jeej _O_

:')
Met zeker ook nog de maatstelling van de gemiddelde nederlander die 1.70 is, pijn in je rug kleredingen.
pi_170132010
quote:
Zit wel wat in toch....
pi_170132026
Ik snap geen kut van die nieuwe aantal zitplaatsen ding op de VIRM wiki.. https://nl.wikipedia.org/wiki/Dubbeldeksinterregiomaterieel
  maandag 10 april 2017 @ 19:12:09 #209
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_170132175
Het staat er wel heel erg onduidelijk vermeld ja. Wat ze bedoelen:

1e klas:
IRM-III 47 zitplaatsen
IRM-IV 64 zitplaatsen
VIRM-IV 61-63 zitplaatsen
VIRM-VI 129-132 zitplaatsen
VIRMm1 78 zitplaatsen

2e klas:
IRM-III 228 zitplaatsen
IRM-IV 310 zitplaatsen
VIRM-IV 326-330 zitplaatsen
VIRM-VI 438-442
VIRMm1 292 zitplaatsen

Klapstoelen:
IRM-III, IRM-IV: 13 klapstoelen
VIRM-IV: 16 klapstoelen
VIRM-VI: 26 klapstoelen
VIRMm1: 32 klapstoelen

Ofwel, de hoeveelheid stoelen in de 2e klas is iets verkleind, in ruil voor een grotere 1e klas en meer klapstoelen.
pi_170132250
Mooi :Y
Thanks
  maandag 10 april 2017 @ 19:17:36 #211
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_170132289
Die verruiming van de 1e klas zal wel wat te maken hebben met Weekend Vrij 1e klas (wat best aardig geprijsd is) en de vele acties.
  Redactie Sport maandag 10 april 2017 @ 19:25:35 #212
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_170132484
In het weekend heb ik eigenlijk altijd een vierzitter (of zelfs 6-persoons coupé) voor mij alleen in de 1e klas. Daarvoor hoef je het niet te doen dus.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_170132500
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 19:17 schreef James1988 het volgende:
Die verruiming van de 1e klas zal wel wat te maken hebben met Weekend Vrij 1e klas (wat best aardig geprijsd is) en de vele acties.
Ik zou het neerleggen bij de groei van de spoorbedrijven zelf :P
  maandag 10 april 2017 @ 19:36:40 #214
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_170132740
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 19:12 schreef James1988 het volgende:Ofwel, de hoeveelheid stoelen in de 2e klas is iets verkleind, in ruil voor een grotere 1e klas en meer klapstoelen.
Ofwel, meer staanplaatsen en meer lege stoelen in de spits. Op mijn traject dan tenminste. Ofwel, dan wordt ETMET pure noodzaak.
pi_170132854
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 19:36 schreef ReisT het volgende:

[..]

Ofwel, meer staanplaatsen en meer lege stoelen in de spits. Op mijn traject dan tenminste. Ofwel, dan wordt ETMET pure noodzaak.
Bij mij is de eerste klas altijd net zo vol als de tweede :X
  maandag 10 april 2017 @ 20:08:59 #216
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_170133446
Ja, maar jij reist samen met die mensen die in Utrecht bij zo'n bedrijf werken waar je voor een schijntje eerste klas kan reizen. Tussen Almere en Amsterdam kan je een kanon afschieten in de eerste klas. Tussen Dordrecht en Rotterdam ook.
pi_170133738
En in de tweede klas ook dus wat is het probleem? :P
  maandag 10 april 2017 @ 20:25:03 #218
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_170133814
quote:
14s.gif Op maandag 10 april 2017 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Wismarding is echt superleuk O+
Het lijkt wel een camper op rails :D Ombouwen en op vakantie met ding zeg ik. O+

quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 17:13 schreef Jappie111 het volgende:
Is de reden van wat jullie noemen 'falen' van de NS niet gewoon het feit dat wij allemaal massaal gebruik maken van de trein? Als je de NS vergelijkt met buitenlandse bedrijven zou ik geen een land weten te noemen waar er meer capaciteit per vierkante kilometer rijdt dan hier. Het probleem is alleen doordat treinreizen hier zo geschikt is, we hier massaal gebruik van maken en dan krijg je volle treinen en vertragingen. En als een trein eenmaal vertraagd is is het moeilijk om deze tussen alle andere treinen alsnog te laten rijden.
Het is inderdaad waar dat Nederland een druk spoorwegnet heeft en dit de nodige uitdagingen biedt voor zowel de vervoerders (oa NS) als de infrabeheerder (Prorail).

Al een aantal jaren hanteert Prorail nu een saneringsbeleid voor wat betreft 'overbodige' infra. Het voordeel is dat een wissel van een wachtspoor dat amper wordt gebruikt na sanering niet meer in storing kan vallen. Het gevolg is echter ook dat de resterende infrastructuur steeds meer een 'single-point-of-failure' wordt. Ook bij nieuwe projecten zoals 'DoorStroomStation Utrecht' zie je dat terug: in de nieuwe leest van het 'doorstroom-station' worden juist veel minder wissels in het ontwerp opgenomen. Waar men bij een verstoring bij een oud ontwerp als het ware nog om de storing heen kan rijden kan dit nu vaak niet.

Gechargeerd kun je wat Prorail doet vergelijken met bijvoorbeeld het ombouwen van een snelweg zoals de A2 met vijf rijstroken tot vijf aparte rijbanen van elk één rijstrook. Met aparte rijbanen zal een incident beperkt blijven tot die ene baan. Maar uitwijken naar een andere rijstrook gaat dan dus niet. Het voordeel is dat je daarmee als infrabeheerder een betrouwbaarder product (treinpaden) kan aanbieden doordat je olievlekwerking voorkomt. Anderzijds kun je de maatschappelijke vraag stellen of het niet wenselijker is dat er bij een verstoring weliswaar vertraging en treinuitval is, maar dat er niet direct hele trajecten ('corridors') op zijn gat liggen. Dan maar ook op andere trajecten vertraagde treinen. Persoonlijk denk ik dat er prima een gulden middenweg mogelijk moet zijn, en om die reden vind ik corridor-gedachte van Prorail nogal een oversimplificatie van het complexe spoornetwerk.

Naast de rol van de infrabeheerder die er dus voor zorgt dat er treinpaden beschikbaar zijn, moet de vervoerder ook de logistiek op orde hebben. Dat betekend dat de vervoerder beschikt over de nodige veerkracht om verstoringen goed bij te sturen. Ik vraag me af of het huidige corridor-model van de infrabeheerder in dat opzicht wel voldoende aansluit bij de logistieke mogelijkheden van de NS als vervoerder. Ik bedoel, fijn dat Prorail op enig moment weer treinpaden kan leveren. Maar als de NS dan al in een logistieke meltdown is terecht gekomen dan gaat er toch iets goed mis. Zeker als die meltdown alsnog overslaat naar andere trajecten door de verwevenheid van de mat- en personeelsomloop. De ene organisatie is kortom bezig met het weghalen van de wissels tussen de corridors, de andere heeft er virtueel nog talloze liggen.

En voor wat betreft het falen van afgelopen weekend: er reden veel treinen op de NoordOost-corridor met de meest minimale lengte. Blijkbaar wordt NS overvallen door evenementen. En daarmee organiseert NS zelf haar eigen probleem. Ik zie echt niet in welke reden men had om zo kort te rijden. Personeel kan het niet zijn, want met dezelfde personele bezetting mag men ook langere treinen rijden. En als het goed is staan er ook reservetreinen 's weekends op de opstelterreinen afgerangeerd. Maar goed, beste stuurlui staan aan wal dus ik zal het gewoonweg wel niet snappen. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Eix op 10-04-2017 20:35:37 ]
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_170133933
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 20:08 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Tussen Almere en Amsterdam kan je een kanon afschieten in de eerste klas.
Als het puur om die plaatsen gaat mag het van mij ook als het wél druk is, hoor.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  maandag 10 april 2017 @ 20:45:57 #221
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_170134479
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 17:52 schreef James1988 het volgende:
Gênant.

Chanant.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 april 2017 @ 21:05:48 #222
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170135189
quote:
Mooie praatjes, maar ja ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 10 april 2017 @ 21:19:02 #223
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_170135607
Ik kan er een hele hoop over blaten, maar voor beide kanten is wat te zeggen. En over vanmiddag zal ik het maar niet hebben zonder te gaan klokkenluiden.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_170136132
ach, wie leest dit nou ;)
  maandag 10 april 2017 @ 21:38:34 #225
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_170136281
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:34 schreef Maegrim het volgende:
ach, wie leest dit nou ;)
Meer mensen dan je denkt.
  maandag 10 april 2017 @ 21:40:34 #226
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_170136351
ICdefect doet z'n naam weer eer aan vanavond? Zag er een met zes bakken stilstaan op de fly-over tussen Breda en Lage Zwaluwe, en nog eentje met negen (das de trein vanuit Eindhoven?) klem in het blok er achter.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 10 april 2017 @ 21:41:43 #227
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_170136395
Oh en vlak daarna nog een die wel doorreed, dus die zullen ze wel via Dordt hebben gestuurd.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_170136574
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 20:25 schreef Eix het volgende:

En voor wat betreft het falen van afgelopen weekend: er reden veel treinen op de NoordOost-corridor met de meest minimale lengte. Blijkbaar wordt NS overvallen door evenementen. En daarmee organiseert NS zelf haar eigen probleem. Ik zie echt niet in welke reden men had om zo kort te rijden. Personeel kan het niet zijn, want met dezelfde personele bezetting mag men ook langere treinen rijden. En als het goed is staan er ook reservetreinen 's weekends op de opstelterreinen afgerangeerd. Maar goed, beste stuurlui staan aan wal dus ik zal het gewoonweg wel niet snappen. :P
NSR wordt overigens niet overvallen door evenementen: Ze (lees: elke vervoerder) dienen bij ProRail een lijst met evenementen aan zodat er geen werkzaamheden worden gepland van en naar een evenement tegelijkertijd met de verdeling van de jaardienst. Dat moet overigens voor de tweede zondag van April gebeuren voor de jaardienst 2018. [Zie netverklaring 2018] Toevalligerwijs dus afgelopen zondag.
Bij twijfel: gebruik beton.
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 10 april 2017 @ 21:49:13 #229
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_170136623
quote:
4s.gif Op maandag 10 april 2017 20:45 schreef Duvel het volgende:

[..]

Chanant.
Famfare brankweer hont.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_170136738
hi ha hoi toi toi gr gr
  maandag 10 april 2017 @ 21:54:00 #231
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_170136806
quote:
7s.gif Op maandag 10 april 2017 21:40 schreef JDude het volgende:
ICdefect doet z'n naam weer eer aan vanavond? Zag er een met zes bakken stilstaan op de fly-over tussen Breda en Lage Zwaluwe, en nog eentje met negen (das de trein vanuit Eindhoven?) klem in het blok er achter.
Klopt, er is er eentje naar de kloten gegaan. Negen bakken is Den Haag - Eindhoven, zes bakken is Breda - Rotterdam - Amsterdam.

Dat je er eentje hebt zien omrijden via Dordrecht zal wel zijn omdat die al onderweg was, inmiddels rijden er weer geen IC's meer tussen Breda en Den Haag Centraal.
pi_170136853
quote:
14s.gif Op maandag 10 april 2017 21:52 schreef Monopoly het volgende:
hi ha hoi toi toi gr gr
:W
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 april 2017 @ 22:00:43 #233
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170137107
quote:
14s.gif Op maandag 10 april 2017 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Famfare brankweer hont.
Famfare. Briljant topic was dat _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_170137162
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 21:38 schreef James1988 het volgende:

[..]

Meer mensen dan je denkt.
vandaar de knipoog emoticon
pi_170139094
Gisteren was het zulks mooi weer dat zelfs ik me gewaagd heb in zowel de solo ICM-III'tjes als Abellio, maar uiteindelijk toch zeven leuke platen kunnen maken:

Door werkzaamheden bij Viersen werd op zondagmorgen 9 april 2017 de containertrein naar Nürnberg Rbf omgeleid via de Betuweroute en Emmerich. Helaas zat niet de gehoopte 189 997, maar de gele 189 989 van TX Logistik voor de trein.

Met een vol beladen trein 41757 passeert het geheel hier als eerste tijdens een korte optocht van 3 leuke treinen het tussen Emmerich en Wesel in aanbouw zijnde viaduct bij Praest.

De van Alpazähmer voorziene 189 284 mocht op zondag 9 april 2017 samen met de 189 996 dubbeltractie verlenen aan de fraai beladen Gallarate/Busto-shuttle 40153.

Het geheel heeft zojuist nonstop Emmerich gepasseerd en is hier onderweg ter hoogte van het dorpje Praest op weg richting Keulen. Daar zou de 189 284 worden afgekoppeld en een andere trein retour Nederland meenemen.

Rheincargo is in 2012 ontstaan nadat Hafen- und Güterverkehr Köln (HGK) en de Neusser Eisenbahn (NE) hun krachten hebben gebundeld. Rheincargo rijdt 8 keer per week een containertrein tussen de Noordelijke Maasvlakte Yangtzehaven en de havens van Düsseldorf en Köln-Niehl.

Het meerendeel van deze treinen rijdt 's nachts, maar op zondagochtend wordt al sinds jaar- en dag, ook in de HGK-tijd, bij daglicht vertrokken vanaf Kijfhoek en via de Betuweroute naar Emmerich gereden.

Op zondag 9 april 2017 is dieseltraxx DE805 onderweg met een vol beladen en kleurrijke trein 41775 naar Köln Niehl-hafen en passeert hier het dorpje Praest.

Sinds 11 december 2016 verzorgt Abellio Rail NRW het regionale treinverkeer tussen Emmerich en Düsseldorf Hbf als RE19. De voormalige RE5 Emmerich-Koblenz is ingekort en start nu in Wesel.

Sinds 6 april 2017 is de treindienst naar Arnhem verlengd waarmee voor reiziger en overheid een langgekoesterde wens is uitgekomen.

Na een roerige start met flink wat treinuitval was de treindienst op zondag 9 april vrij stabiel. Strak op tijd is Abellio Flirt stel ET25 2304 onderweg als trein 20019 van Arnhem Centraal naar Düsseldorf Hbf en heeft het zojuist het stationnetje van Praest verlaten en is op weg naar de volgende stap in Millingen.

Omdat er na de DuKo geen boeiende treinen meer onderweg waren en het nog uren zou duren voor er zontechnisch iets mogelijk was vanuit Duitsland besloot ik terug te gaan naar Nederland en de middag/avondoptocht vanuit Bentheim mee te pakken. Mede vanwege het wegblijven van de Van Gogh-Melzo bleek dit achteraf een goede keus.

Nadat op zondag 9 april de 1619 van Captrain/Raillogix een lege autotrein van Lage Zwaluwe naar Bad Bentheim heeft gereden kwam de fraaie lok aan het begin van de avond terug met de beladen trein uit het Slowaakse Trnava. De 1619 trekt GEFCO autotrein 46268 beladen met Citroen C4 Cactus'sen hier voorbij Zenderen op weg naar de Kijfhoek. De trein wordt na aankomst aldaar op een later tijdstip doorgevoerd via Roosendaal naar Zeebrugge.

Ongeveer eenmaal per week rijdt Rheincargo een trein beladen met vuile grond vanuit Zwitserland via Köln Eifeltor naar Veendam. De vuile grond wordt vervoerd in gele Bauer containers en worden in Veendam overgeladen op vrachtwagens die ze naar de Eemshaven brengen. Nadat ik vorige week maandag tevergeefs heb gewacht op de trein bij Zuidbroek lukte het nu wel, ware het niet nu wel met een groene lok.

Op zondag 9 april 2017 mocht de DE 676 van Rheincargo de trein tussen Keulen en Veendam trekken. Ondanks de kortere en snellere route via Emmerich wordt er binnendoor via het Ruhrgebied, Münster en Rheine naar Bad Bentheim gereden.

Na een korte stop in het grensstation mocht de trein al snel zijn weg vervolgen naar Veendam en komt hier in prachtig avondlicht door het open veld ter hoogte van Zenderen gereden.

Omdat het nog maar begin april is, gaat het licht 's avonds toch wel vrij hard achteruit. Een half uur na de Bauer kon in het laatste zonlicht van de dag nog een plaat gemaakt worden.

DB Cargo rijdt tweemaal per week een trein met aluminiumoxide tussen de Rotterdamse Botlek en het Slowaakse ´iar nad Hronom. Op zondagavond 9 april 2017 is de 189 084 strak op tijd vertrokken uit Bad Bentheim met 22 lege VTG Uacns'n als trein 46604 en passeert hier in de laatste zonnestralen van de dag bij Zenderen op weg naar de Botlek.
pi_170140150
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 19:04 schreef Adrie072 het volgende:

[..]

Met zeker ook nog de maatstelling van de gemiddelde nederlander die 1.70 is, pijn in je rug kleredingen.
Soms is klein zijn best fijn. Klapstoeltjes en deurbeugels ftw! ;)
pi_170141321
Fraai Zug!
  dinsdag 11 april 2017 @ 08:58:04 #238
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_170141931
Ook leuk: een automatische snelremming bij het wegrijden voor een groen sein. :{
So we just called him Fred
  dinsdag 11 april 2017 @ 09:01:47 #239
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_170141978
En dat is 4 -O-
So we just called him Fred
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 11 april 2017 @ 09:03:14 #240
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_170142000
oh jee, technisch mankement. Opgeheven *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 11 april 2017 @ 09:11:07 #241
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_170142102
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
oh jee, technisch mankement. Opgeheven *O*
Ja maar... Ik zit er nog in :De

Gelukkig voor de passagiers van de overige treinen liggen er in Rotterdam nog wel wissels.
So we just called him Fred
  dinsdag 11 april 2017 @ 09:21:09 #242
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_170142268
Hij gaat nu met 15 min vertraging toch naar Groningen. De IC van .20 naar Utrecht rijdt dus niet. (De IC naar Groningen gaat in dat pad)

Advies van de omroep in Rotterdam: neem de IC naar Leeuwarden, van nog een kwartier later
So we just called him Fred
pi_170142349
Echt heel logisch, een treinvrij weekend tussen Rotterdam - Breda/Dordrecht, en wat er wordt er continue omgeroepen op station Dordrecht / Rotterdam ? Dat er een treinvrij weekend is bij Weesp/Amsterdam etc. Maar geen woord over Rotterdam - Breda/Dordrecht. |:(
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 11 april 2017 @ 13:32:26 #244
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_170145784
Heeft iemand nog koplopers nodig? In Eindhoven schijnt 10 bakken van dat spul al de hele week stil te staan.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 april 2017 @ 13:37:25 #245
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170145881
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 13:32 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Heeft iemand nog koplopers nodig? In Eindhoven schijnt 10 bakken van dat spul al de hele week stil te staan.
Dat schijnt de reserve te zijn voor als er een 1100 tussen Breda en Eindhoven uitvalt.

Maar beter is het om het spul de NoordOost in te gooien, gezien de berichten die we in de afgelopen weken hebben gezien over haringen in een ton.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 11 april 2017 @ 15:09:38 #246
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_170147447
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 april 2017 13:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat schijnt de reserve te zijn voor als er een 1100 tussen Breda en Eindhoven uitvalt.

Maar beter is het om het spul de NoordOost in te gooien, gezien de berichten die we in de afgelopen weken hebben gezien over haringen in een ton.
Welnee, daar wordt geen geld verdiend PSM, wel in Brabant ;) .
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_170148446
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 april 2017 13:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat schijnt de reserve te zijn voor als er een 1100 tussen Breda en Eindhoven uitvalt.

Maar beter is het om het spul de NoordOost in te gooien, gezien de berichten die we in de afgelopen weken hebben gezien over haringen in een ton.
Dat speelt in het weekend en dan is allerminst een tekort dus dat verplaatsen levert bar weinig op.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 april 2017 @ 17:33:46 #248
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170149864
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 16:04 schreef b2py het volgende:

[..]

Dat speelt in het weekend en dan is allerminst een tekort dus dat verplaatsen levert bar weinig op.
niet alleen in het weekend helaas als ik de diverse media mag geloven
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 11 april 2017 @ 20:06:53 #250
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_170152998
Zolang de vertragingen maar niet ook fuseren want dan was AnsaldoBreda in een klap een van de grootste successen van de markt geweest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')