abonnement Unibet Coolblue
pi_170086125
Hadden ze dat laatst niet gefixed in die Hilversumrel? Of geldt dat alleen NS - NS?
pi_170086386
Vbov vindt het vervelend op de Maaslijn maar wil de grote vriend Anne niet teveel tegen de schenen schoppen: http://voorbeterov.nl/trein
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 april 2017 @ 15:20:08 #103
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170086398
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:18 schreef b2py het volgende:
Vbov vindt het vervelend op de Maaslijn maar wil de grote vriend Anne niet teveel tegen de schenen schoppen: http://voorbeterov.nl/trein
Soft stukje. Arriva levert namelijk niet wat afgesproken is.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 8 april 2017 @ 15:27:05 #104
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_170086451
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:56 schreef b2py het volgende:
Hadden ze dat laatst niet gefixed in die Hilversumrel? Of geldt dat alleen NS - NS?
Nou, door de wijziging kan je na omchecken met korting doorreizen als het reizen aanvangt tijdens de spits. Daarvoor kon je inderdaad doorgaand reizen. Al was dat niet altijd voordelig. Wie om 8:30 uit Hoogezand zou vertrekken betaald spitstarief tot in Maastricht. Daarom is dat omgedraaid voor iedereen: Nu krijg je deze situaties. Beter zou het zijn als het altijd in het voordeel van de klant zou uitdraaien.. Helaas kost dat teveel geld.
  zaterdag 8 april 2017 @ 15:36:23 #105
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_170086530
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 06:58 schreef greavy het volgende:
Hee James
Wist niet dat ze een heus kleurenspel hadden hier op Breda
[ afbeelding ]

En ja, daar sta ik nu
Leuk kunstwerk is dat :Y
pi_170088479
Weet er hier iemand waarom de treinen richting Utrecht niet zo snel over de brug bij Culemborg rijden?
Dit is geen automatisch bericht; ik typ dit onderaan elk bericht.
pi_170088745
Defect spoor aldus de storingsmeldingen
pi_170089065
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:21 schreef b2py het volgende:
Defect spoor aldus de storingsmeldingen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is geen automatisch bericht; ik typ dit onderaan elk bericht.
  zaterdag 8 april 2017 @ 18:45:50 #109
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_170089188
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:36 schreef James1988 het volgende:

[..]

Leuk kunstwerk is dat :Y
Waarschijnlijk viel het mij nu pas op omdat het nog niet volop zonnig was. Nog niet eerder gezien. Was ook véél te vroeg..
pi_170089396
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:40 schreef mart_83 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker :Y
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:11:54 #111
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_170089675
Vandaag stad en land afgereisd. Eerst wilde ik AbellioRail bij Zevenaar klikken, maar door (alweer...) problemen met de treinen viel er divers spul uit, te laat of keerde al in Duitsland. Dat feest ging niet door, dus naar Barneveld. Daar zouden de diesels van Breng in dienst bij Connexxion hun werk verzetten tussen Amersfoort en Barneveld Zuid, echter gingen die stuk in Amersfoort, dus dat werd een Protos. Toen besloten na een foto van een Protos te Barneveld Noord, naar aanleiding van een melding, om naar Mook Molenhoek te gaan voor de vers bestickerde Arriva Diesel-GTW.
Toen wij in Utrecht net in de ICE naar Arnhem gestapt waren, kwam er een melding van overbrenging van de CapTrain 1618 + DB Cargo Polska 6493, 6404 en 6402 en een blauwe G1206. De 6400'en moesten door naar Duitsland en Polen, maar de G1206 werd in Amersfoort gestald.
Dus vanuit Arnhem wederom via de Valleilijn naar Barneveld Noord, om nog bijna 3 uur te moeten wachten op dit transport.


Na het afkoppelen en wegzetten van de G1206 werd in Amersfoort een fraaie graantrein en 6 lege rongenwagens aangekoppeld, om pas om 15:15 een pad te krijgen naar Duitsland. Ook dat werd +10 door geknoei door de treindienstleider (Connexxion kreeg daardoor ook +3), en komt na lang wachten de fraaie trein langs de 3 toegesnelde fotografen bij Barneveld.
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:13:04 #112
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_170089693
Oja, die 3 loks worden in Polen gereviseerd of voor onderdelen gebruikt. Als alle 3 6400'en daar ingezet gaan worden, heeft DB Cargo Polska 14 stuks 6400 in dienst in Polen.
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:25:55 #113
103551 Doc__Zenith
www.orienteering.nl
pi_170089976
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:33 schreef ReisT het volgende:

[..]

Ja, een extra kerende trein in Eindhoven kan lastig zijn, maar waarom zou je daar willen keren, als je ook door kan rijden?
Zou ik ook doen.
De genoemde opzet ging echter tot Eindhoven, en daar kwam deze reactie op :)
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:29:54 #114
103551 Doc__Zenith
www.orienteering.nl
pi_170090081
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 16:57 schreef b2py het volgende:
Arriva wordt gekort in Limburg wegens falende operatie concessie: http://www.limburger.nl/c(...)en-arriva-te-betalen
Een interessante concessie: kwam er laatst achter dat Arriva in Maastricht ook op de seinzaal te vinden is.
pi_170090543
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:56 schreef b2py het volgende:
Hadden ze dat laatst niet gefixed in die Hilversumrel? Of geldt dat alleen NS - NS?
Dat geldt inderdaad niet bij het wisselen van vervoerder. Bovendien is het mijns inziens een gedrocht dat reizen voor mensen met Traject Vrij in veel gevallen juist duurder maakt.

Als NS net als vroeger de daluren gewoon zou laten bepalen door het moment van reizen en niet het moment van inchecken waren dit soort houtje-touwtje constructies niet nodig.
pi_170092462
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:29 schreef Doc__Zenith het volgende:

[..]

Een interessante concessie: kwam er laatst achter dat Arriva in Maastricht ook op de seinzaal te vinden is.
Zo bijzonder is het toch niet dat Arriva er zit? NS zit ook overal :P
pi_170096342
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:18 schreef b2py het volgende:
Vbov vindt het vervelend op de Maaslijn maar wil de grote vriend Anne niet teveel tegen de schenen schoppen: http://voorbeterov.nl/trein
Serieus, die gozer is gewoon totaal gestoord en een gigantische lul EN lozer. Als je zo kontkruiperig doet richting een vervoerder en tegen een andere vervoerder over dezelfde issues roept dat ze hun concessie kwijt moeten raken dan ben je gewoon een aap. Wat een gezeik zeg. Kom nou, alsof Arriva echt treinen uit het buitenland gaat halen (DM'90 iemand?)
En dan nog heel mals "Als de elektrificatie gereed is...." JA DOMME IDIOOT DAT GAAT NOG JAREN DUREN!!!!??!? En als NS onderhands treinen bestelt gaat hij dáár over lopen zeiken.

Gad-ver-damme, wat een walgelijk figuur.
Bier.
  zaterdag 8 april 2017 @ 23:30:50 #118
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_170096412
Ja, eens.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 9 april 2017 @ 00:22:55 #119
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_170097210
Het moet gewoon eens afgelopen zijn met die volksverlakkerij. Vervoerders die geilen op inkomsten van concessies waarvan een kind snapt dat ze die nooit waar kunnen maken. En concessieverleners die maar gouden luchtkastelen eisen voor een kwartje. En wie is de lul? De reiziger, zoals altijd.
Ga eens gewoon normaal doen allemaal :r Kutmensen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 9 april 2017 @ 00:48:15 #120
256146 b2py
Beton!
pi_170097591
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 23:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Serieus, die gozer is gewoon totaal gestoord en een gigantische lul EN lozer. Als je zo kontkruiperig doet richting een vervoerder en tegen een andere vervoerder over dezelfde issues roept dat ze hun concessie kwijt moeten raken dan ben je gewoon een aap. Wat een gezeik zeg. Kom nou, alsof Arriva echt treinen uit het buitenland gaat halen (DM'90 iemand?)
En dan nog heel mals "Als de elektrificatie gereed is...." JA DOMME IDIOOT DAT GAAT NOG JAREN DUREN!!!!??!? En als NS onderhands treinen bestelt gaat hij dáár over lopen zeiken.

Gad-ver-damme, wat een walgelijk figuur.
_O_
  zondag 9 april 2017 @ 11:39:45 #122
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_170102670
Die is stuk.
So we just called him Fred
pi_170102697
En daarom lopen havenarbeiders met een helm op. :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 april 2017 @ 11:41:19 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170102699
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 11:39 schreef FredvZ het volgende:
Die is stuk.
Gewoon wat ducttape.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator zondag 9 april 2017 @ 11:45:27 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170102795
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:13 schreef greavy het volgende:
Oja, die 3 loks worden in Polen gereviseerd of voor onderdelen gebruikt. Als alle 3 6400'en daar ingezet gaan worden, heeft DB Cargo Polska 14 stuks 6400 in dienst in Polen.
Dat wou ik net vragen na lezen van je bovenstaande post. Gaan er nog meer 6400's richting Polen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')