abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170127497
Mooi h LDG O+ Lekker van genieten!

Logi, het is ook heel spannend allemaal :* Ik hoop dat je gerust gesteld kan worden en wens je een hele mooie ontmoeting toe met je dochter O+

Oh wat leuk dat je nog even hebt kunnen spieken Tweedle! Nog een paar weken geduld ;)
pi_170127629
Ik denk dat wij maar eens door gaan schuiven naar de babies O+ O doet het zo goed, ze drinkt, slaapt en poept&plast bij voorkeur als de luier net af is :+ Grote broer bedelft haar met kusjes en als ik naar haar kijk voel ik me zo gezegend met dit lieve meisje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 10 april 2017 @ 15:21:12 #203
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170127775
Wat een plaatje Fazz O+ Van dat truitje hebben wij een joggingbroekje :s) Zo leuk.
Tot snel bij de baby's :W
pi_170127973
Logi wat een zorgen voor jou. Heel begrijpelijk. Ik wens je net als Fazz een hele mooie ontmoeting met je baby en hoop dat alles heel voorspoedig zal gaan! :*

LDG wat mooi dat je de baby voelt!!!

& Tweedle goed gekeurd bij de verloskundige en een hele mooie echo! Wat leuk...

Wauwww Fazz, wat een plaatje zeg! Tot bij de baby's!!!
pi_170128263
Wat een knappieeeee! O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170128295
Fazz, wat een dotje O+ Tot bij de babies!

En Logi, ik hoop dat je ontspanning kan vinden. Bijna zover en je gaat je baby ontmoeten :)

quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 08:16 schreef Lemijn het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe het met de nieuwe moeders gaat die hier de afgelopen tijd zijn vertrokken. Bij het baby-topic gaat het vooral over de baby's. Hebben mensen die nog meelezen zin om daar iets over te vertellen? Hoe is het met je pasgeborene, ten opzichte van wat je erover dacht vantevoren? Slaap je echt zo weinig? Naar welk deel van de zwangerschap verlang je terug?
Ik zie deze vraag nu pas. Wat een leuke! Mag ik nog? Even onder de spoiler, want wil de boel hier niet kapen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reis ver I drink bier | eet soepstengels | denk na I lach hard I duik diep I kom terug
pi_170128762
Hartje weer gehoord vandaag. En verder als een malle in huis bezig geweest, want de kerel heeft stress over alles wat nog moet. Ben nog geen 20 weken, maar als t aan hem had gelegen hadden we het kamertje klaar en alle benodigdheden al in huis. Ik word alleen maar erg chagrijnig van alle druk die hij erop zet, maar goed. Er is wel veel opgeruimd en dat is vast goed.
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
  maandag 10 april 2017 @ 16:51:01 #208
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170129664
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:47 schreef Quoi het volgende:
Fazz, wat een dotje O+ Tot bij de babies!

En Logi, ik hoop dat je ontspanning kan vinden. Bijna zover en je gaat je baby ontmoeten :)

[..]

Ik zie deze vraag nu pas. Wat een leuke! Mag ik nog? Even onder de spoiler, want wil de boel hier niet kapen ;)

SPOILER
Ik denk dat veel mensen die voor het eerst ouders worden die zorg hebben. Ik althans wel :Y ik vind mn eigen leven namelijk gewoon al heel leuk zoals het is, met reisjes, terrasjes en spontane leuke dingen. We hebben bewust gekozen voor een kleintje, maar ik hoop wel dat we daarna weer enigzins terug gaan belanden op het punt waarop reizen en terrasjes gewoon weer makkelijk kunnen. (please don't burst my bubble :P). We zijn redelijk easy going van aard en ik hoop heel erg dat we dat blijven
:Y maar dat weet je maar nooit want je leven komt op zn kop te staan
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_170129684
Fazz wat een droppie O+ Tot over een paar maanden!

Leuk al die verse moederverhalen. Bij mij is het een beetje een blur geloof ik. De eerste weken zat ik nog in de 'wtf heb ik een baby?!'-modus en daarna ging het steeds beter. Ik kan me niet herinneren dat ik me op een enorm roze wolk bevond, maar goed dat hele ieniemieniebaby-gebeuren is stiekem niet echt aan mij besteed :@

Kdv-gedoe: we hebben al een hele tijd terug de beeb aangemeld bij hetzelfde kdv als waar M. zit. Horen we vorige week ineens (via de leidsters) dat hij is ingedeeld in de verticale groep ipv de babygroep. Dat was ons niet medegedeeld.. Ik was in de -naeve- veronderstelling dat hij ook bij de babygroep zou komen. Ik hoor net dat we nu op de wachtlijst staan voor de babygroep, want die is vol. We zijn erg tevreden over de babygroep (en met name de leidsters), dus ik baal wel dat er nu een kans bestaat dat dit kindje dan naar een hele andere groep moet :{ Hij zal die groep ook vast heel leuk vinden, maar toch..
  maandag 10 april 2017 @ 16:55:36 #210
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170129749
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:51 schreef kazy het volgende:
Fazz wat een droppie O+ Tot over een paar maanden!

Leuk al die verse moederverhalen. Bij mij is het een beetje een blur geloof ik. De eerste weken zat ik nog in de 'wtf heb ik een baby?!'-modus en daarna ging het steeds beter. Ik kan me niet herinneren dat ik me op een enorm roze wolk bevond, maar goed dat hele ieniemieniebaby-gebeuren is stiekem niet echt aan mij besteed :@

Kdv-gedoe: we hebben al een hele tijd terug de beeb aangemeld bij hetzelfde kdv als waar M. zit. Horen we vorige week ineens (via de leidsters) dat hij is ingedeeld in de verticale groep ipv de babygroep. Dat was ons niet medegedeeld.. Ik was in de -naeve- veronderstelling dat hij ook bij de babygroep zou komen. Ik hoor net dat we nu op de wachtlijst staan voor de babygroep, want die is vol. We zijn erg tevreden over de babygroep (en met name de leidsters), dus ik baal wel dat er nu een kans bestaat dat dit kindje dan naar een hele andere groep moet :{ Hij zal die groep ook vast heel leuk vinden, maar toch..
Ik zou dat gewoon even aangeven, als ze niet weten dat je het vervelend vind kunnen ze er ook niks mee doen. Wie weet kunnen ze een andere ouder schuiven die t allemaal prima vind?
pi_170130196
Logi: kan me je zorgen voorstellen hoor, maar wat de rest ook al aangeeft: in dit geval is iedereen erop voorbereid, dus dat scheelt al enorm veel h? :*
Nog even en je kan je meisje ontmoeten! O+

Plopjes voor Ldg, wat heerlijk! O+

Fazz wat een knapperd!! O+

Nanuke, jammer dat het nu allemaal onder druk moet, maar wat schattig, die papa stress :D

Kazy, kan me voorstellen dat je daar van baalt ja! Zou het inderdaad wel even aangeven, wie weet is er toch nog iets mogelijk.

Qua opvang zitten wij voor 2 vd 3 dagen wel goed; dan gaat onze Minion nu naar mijn zus (gastouder), en daar kan nr. 2 vrijwel zeker ook gewoon terecht.
De derde dag passen de oma's om en om op, dus even kijken of die dat ook zien zitten als ze allebei tegelijk komen...
pi_170130219
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen die voor het eerst ouders worden die zorg hebben. Ik althans wel :Y ik vind mn eigen leven namelijk gewoon al heel leuk zoals het is, met reisjes, terrasjes en spontane leuke dingen. We hebben bewust gekozen voor een kleintje, maar ik hoop wel dat we daarna weer enigzins terug gaan belanden op het punt waarop reizen en terrasjes gewoon weer makkelijk kunnen. (please don't burst my bubble :P). We zijn redelijk easy going van aard en ik hoop heel erg dat we dat blijven
Dat is toch lastig te voorspellen, is heel kindafhankelijk. Met O uit eten gaan/ terrasje pakken is geen groot succes, die wil gelijk al het eten en als het te lang duurt gaat hij jengelen, en als hij klaar is wil hij spelen/weg. Daarentegen hebben we hem zonder problemen 3,5e week mee kunnen nemen tijdens een rondreis (wel met aangepast reisschema), en hij is zonder problemen bijna een week uit logeren geweest toen wij samen weggingen (maar dat moet je zelf maar willen). Voor hij er was dachten we overigens dat het reizen afgelopen was, en we hebben dan ook bewust heel veel gereisd de afgelopen jaren om alles wat we wilden doen gedaan te hebben en alles binnen Europa 'bewaard' voor met kinderen.

Ons huis schiet lekker op btw! O's kamer is klaar (als de muursticker er is en de meubels erin staan), de tweelingkamer heeft ook de eerste laag verf gehad, en de woonkamer is ook 'af', afgezien van de trap. Maar wel mega frustrerend om weinig te kunnen doen en een slordige man te hebben. Had m'n ouders maar opgetrommeld om de woonkamer bij te werken want de afscheiding tussen muur en plafond was ehm.. geschikt voor verbetering. Maar steeds commentaar geven terwijl je zelf niets doet is ook maar stom. Maar de eerste tweelingspullen staan al in hun (inbouw)kast *O*
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_170131351
Fijn dat het opschiet FF! Ik herken het gevoel van frustratie dat je zelf weinig kunt doen.

Kdv: ik heb net gemaild of er op een andere dag wellicht plek is, mits dreumes dan ook kan ruilen naar diezelfde dag. Op mijn werk kan ik makkelijk een dag ruilen en anders heb ik een flexibele schoonmoeder die een andere dag geen probleem vindt. Ik twijfelde nog om te vragen of er inderdaad geruild kon worden met iemand die het niet erg vindt om te wisselen van groep, maar da's nogal een drempel voor me :@ /muts
pi_170131461
Mja, het ergste wat ze kunnen zeggen is dat het niet kan Kazy. Ik uit dat soort dingen ook altijd: "Ik vind het moeilijk om te vragen, maar niet geschoten is altijd mis, is er een andere ouder die het niet erg vindt om te ruilen?" Ik zou er ook van balen trouwens, zelfs al zou ik weten dat het allemaal wel goed komt.

Logician, echt aftellen. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is. Je wilt ze het liefst zo lang mogelijk veilig binnen houden. :*

Tweedle ging een paaseitje broeden las ik. O+

FF, fijn dat het zo opschiet. Ik kon dat niet goed verven heel slecht handelen vorige keer en heb het dus zelf nog op een ladder staan doen met 38 weken. :') Je hebt wel het beste excuus ever om niks te hoeven tillen met de verhuizing. :P

Ik heb een afspraak voor m'n eerste afspraak. 2 mei echo met 8 weken. Dat is nog maar 3 weken. Aftellen. *O* Het voelt wel ineens een stuk echter.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_170132510
Even een klein traantje hier, voelde zojuist voor het eerst harde schopjes aan de buitenkant :'( O+
pi_170133028
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 18:42 schreef Krisvc het volgende:
Mja, het ergste wat ze kunnen zeggen is dat het niet kan Kazy. Ik uit dat soort dingen ook altijd: "Ik vind het moeilijk om te vragen, maar niet geschoten is altijd mis, is er een andere ouder die het niet erg vindt om te ruilen?" Ik zou er ook van balen trouwens, zelfs al zou ik weten dat het allemaal wel goed komt.
Goeie, thanks! Die moet ik onthouden.
Het irritante is wel dat alle communicatie via een centrale klantenservice verloopt. Met een bekend gezicht heb ik daar dan vreemd genoeg weer minder moeite mee. Ach, ik wacht deze reactie af en dan kan ik altijd nog de ruilkaart spelen. Mijn man vindt ook dat we het prima kunnen vragen.

Flav de eerste schopjes, heerlijk he! totdat ze je blaas en ribben vinden, maar tot die tijd O+ Edit: ohh aan de buitenkant, maar evengoed bijzonder om voor het eerst te voelen O+
  maandag 10 april 2017 @ 20:10:37 #217
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170133491
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 19:26 schreef Flav het volgende:
Even een klein traantje hier, voelde zojuist voor het eerst harde schopjes aan de buitenkant :'( O+
boooh ik heb nog geen buitenkant ;( #hazajealous
pi_170136299
quote:

[..]

Dat idee heb ik ook, en hoop ik ook! Mijn bonusdochter schijnt een makkelijke baby te zijn geweest, dus ik hoop dat brusje er op gaat lijken ;)

Mijn echo was geweldig, hartje zien kloppen en we zijn een weekje terug gezet, nu 7w3d en verwachte datum is 22 november O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170136595
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 19:26 schreef Flav het volgende:
O+

quote:
17s.gif Op maandag 10 april 2017 21:39 schreef rena het volgende:

Mijn echo was geweldig, hartje zien kloppen en we zijn een weekje terug gezet, nu 7w3d en verwachte datum is 22 november O+
Een knipper voor rena *O*
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 10 april 2017 @ 21:52:39 #220
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170136751
Hartje *O* ik ging met de eerste echo n week achteruit en twee weken erna weer n week vooruit _O-
pi_170137402
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Hartje *O* ik ging met de eerste echo n week achteruit en twee weken erna weer n week vooruit _O-
Ik had al gehoord dat dat nog kan varieren inderdaad, daarom mag ik over twee weekjes nog een echo O+ *O* Heel bijzonder die kleine rikketik op het scherm!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170137925
quote:

[..]

Ach, ik pak nog steeds terrasjes en op onze vrije dagen rijden we soms zomaar ineens naar de Ardennen of naar zee. De kleine achterin, schone luiers en eten mee en we kunnen gaan!
Je moet je alleen even instellen op minder romantisch dineren samen en af en toe een terrasje voor een fles ofzo, maar ons lukt het verder prima.
En op vakantie: vorig jaar met een 6-maander naar Hongarije geweest. Liggende reiswieg gehuurd en 's nachts gereden. S. heeft de hele weg geslapen O+
pi_170138271
Wat fijn, Rena!

Flav, schopjes aan de buitenkant O+ Ik kan niet wachten!!

Ik heb net weer heerlijk een uurtje yoga gedaan. Zo fijn om even de stress en drukte van thuis van me af te zetten en met de baby bezig te zijn O+
  maandag 10 april 2017 @ 22:55:00 #224
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170138980
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 22:24 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ach, ik pak nog steeds terrasjes en op onze vrije dagen rijden we soms zomaar ineens naar de Ardennen of naar zee. De kleine achterin, schone luiers en eten mee en we kunnen gaan!
Je moet je alleen even instellen op minder romantisch dineren samen en af en toe een terrasje voor een fles ofzo, maar ons lukt het verder prima.
En op vakantie: vorig jaar met een 6-maander naar Hongarije geweest. Liggende reiswieg gehuurd en 's nachts gereden. S. heeft de hele weg geslapen O+
O+ klinkt prima!
  dinsdag 11 april 2017 @ 07:53:21 #225
421575 Logician2.0
Ate vista! @Enschede
pi_170141534
Pfff ik heb tot ong 5u wakker gelegen met voorween, dus ik ga straks even langs de gyn ipv poetsen. :{
A gravidade no responsvel pelas pessoas se apaixonarem.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')