abonnement Unibet Coolblue
pi_170021908
Hoi hoi, ik heb een impuls aankoop gedaan, ja op de foto zagen ze er zo grappig uit, twee dwerg angora hang oor konijntjes!

Maar ik had dus 0,0 ervaring met konijnen, en kwam er dus al snel achter dat die beesten dus echt nix voor mij zijn!

Ja als je nu bijv een kitten in huis haalt? Zodra ze de ogen open doen, is het al van : Hey ultra cool! een mens! Daar kan ik vast en zeker goede zaken mee doen! En wat zien ze er cool uit ook! Aai me eens? Please?

Maar bij deze konijnen werkt dat heel anders, als ik ze op pak gaan ze gelijk gemeen krabben, en zitten me heel de tijd aan te kijken zo van : Ja ik weet niet wat je van plan bent dude? Maar met mensen ga ik dus NEVER zaken doen! Ze lopen nu dus los in mn tuin,

Ja dus ik zat zo te denken, wat is de natuurlijke vijand van een konijn? En dan ook naturlijk een dier wat ik zelf ook ultra cool vind? En ik kwam uit op een uil!

Kan ik van iemand weekende een uil lenen please?
pi_170022079
Als iets door mensen in gang is gezet en het heeft een nadelig effect op dieren, dan is het dierenmishandeling. Zomaar een uil lenen zodat ie de konijntjes op kan jagen hoort daar ook bij.

Beter breng je ze terug waar je ze vandaan hebt.
Google is your friend, abuse your friends
  Moderator woensdag 5 april 2017 @ 17:02:23 #3
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170022100
Wanneer komt die topicdiarree van jou eens ten einde ?. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170022136
quote:
13s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:01 schreef Metalfrost het volgende:
Als iets door mensen in gang is gezet en het heeft een nadelig effect op dieren, dan is het dierenmishandeling. Zomaar een uil lenen zodat ie de konijntjes op kan jagen hoort daar ook bij.

Beter breng je ze terug waar je ze vandaan hebt.
ha nee ik maak maar een grapje hoor, ik geef ze te eten en ze hebben een schuilhokje, en dan geef ik ze gewoon aan familie die ze wel leuk vinden!
pi_170022159
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:04 schreef possetje het volgende:

[..]

ha nee ik maak maar een grapje hoor, ik geef ze te eten en ze hebben een schuilhokje, en dan geef ik ze gewoon aan familie die ze wel leuk vinden!
Godverdomme jij bent echt grappig.
Google is your friend, abuse your friends
pi_170022160
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:04 schreef possetje het volgende:

[..]

ha nee ik maak maar een grapje hoor, ik geef ze te eten en ze hebben een schuilhokje, en dan geef ik ze gewoon aan familie die ze wel leuk vinden!
maar aan de andere kant? ik vind uilen wel heel coole beesten, alleen koop ik er geen omdat ik ze niet in een kooi wil stoppen, maar uilen eten gewoon muizen en konijnen ey ? als ze in het wild leven
pi_170022181
quote:
8s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:05 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Godverdomme jij bent echt grappig.
Hoi man wat zeur je nu? ergens in holland zit er nu een uilenverzamelaar te gniffellen omdat hij dit topic leest ! Zijn uilenmensen dan allemaal per definitie slechte mensen?
  woensdag 5 april 2017 @ 17:06:52 #8
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170022201
De keuze tussen een 900 watt inventum magnetron of snelkookpan van albert heijn moet wel uitkomst bieden voor je aangebrande flappies :')
pi_170022219
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:06 schreef possetje het volgende:

[..]

Hoi man wat zeur je nu? ergens in holland zit er nu een uilenverzamelaar te gniffellen! Zijn uilenmensen dan allemaal per definitie slechte mensen?
Je bezit twee konijnen. Je vindt er niks aan en dus zoek je een valkenier wiens uil jouw konijnen op kan jagen. Dat is dierenmishandeling.
Google is your friend, abuse your friends
pi_170022258
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:07 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Je bezit twee konijnen. Je vindt er niks aan en dus zoek je een valkenier wiens uil jouw konijnen op kan jagen. Dat is dierenmishandeling.
nee nee, ten eerste was het maar een grapje, ten tweede was het maar een grapje, en ten derde was het maar een grapje

Ja kijk ik kom ook vaak in het bos, ik heb er geen probleem mee als jij in het bos een potje gaat lopen janken als er een uil een konijn opeet! Maar mmag ik aub ietsje anders ernaar kijken please?
  woensdag 5 april 2017 @ 17:11:53 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_170022335
Hoe kan het zijn dat deze anti-user nog steeds het complete forum vol mag baggeren?
Huilen dan.
pi_170022374
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:09 schreef possetje het volgende:

[..]

nee nee, ten eerste was het maar een grapje, ten tweede was het maar een grapje, en ten derde was het maar een grapje
ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 36
Post het daar voortaan.

quote:
Ja kijk ik kom ook vaak in het bos, ik heb er geen probleem mee als jij in het bos een potje gaat lopen janken als er een uil een konijn opeet! Maar mmag ik aub ietsje anders ernaar kijken please?
Als jij een topic opent met 'ik zoek een uilenbezitter wiens uil mijn konijnen op kan jagen' dat is dat dierenmishandeling, voor de zoveelste keer. Niks geen 'is natuur' want dan zou het dier los moeten lopen in de vrije natuur, zonder tussenkomst van mensen (dus ook niet als iemand het konijn gekocht heeft en hem los laat lopen en vervolgens een valkenier inhuurt om erop te gaan jagen)
Google is your friend, abuse your friends
pi_170022481
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:13 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 36
Post het daar voortaan.

[..]

Als jij een topic opent met 'ik zoek een uilenbezitter wiens uil mijn konijnen op kan jagen' dat is dat dierenmishandeling, voor de zoveelste keer. Niks geen 'is natuur' want dan zou het dier los moeten lopen in de vrije natuur, zonder tussenkomst van mensen (dus ook niet als iemand het konijn gekocht heeft en hem los laat lopen en vervolgens een valkenier inhuurt om erop te gaan jagen)
Hoi , een uil is best zeldzaam, dus er reageren 100% zeker geen mensen op mijn oproep, die hun uil van 500 tot 1000 euro aan mij uit gaan lenen,

Ten tweede mijn tuin is heel groot en daar lopen ze nu in los... dus bijna 100% echte natuur, behalve dat je in de randstad bijna 0,0 roofvogels hebt! Dus ze zijn pretty safe!
pi_170022622
Ha ps? allemaal van die standaard mensjes reacties,,,,

Wat nu eens als er een crimineel aan mn deur staat en de konijnen die zien dat, en de konijnen vinden mij niet echt cool, en de konijnen denken "ha wat komisch, possetje word afgeslacht, het werd eens tijd ook"

Zijn de konijnen dan OOk hufters? :)
pi_170022697
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:22 schreef possetje het volgende:
Ha ps? allemaal van die standaard mensjes reacties,,,,

Wat nu eens als er een crimineel aan mn deur staat en de konijnen die zien dat, en de konijnen vinden mij niet echt cool, en de konijnen denken "ha wat komisch, possetje word afgeslacht, het werd eens tijd ook"

Zijn de konijnen dan OOk hufters? :)
Neem contact op met je behandelaar. Het is weer tijd voor een periodieke keuring.
Google is your friend, abuse your friends
pi_170022747
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:26 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Neem contact op met je behandelaar. Het is weer tijd voor een periodieke keuring.
Ik wordt regelmatig gekeurd, de psychiaters zijn 9 van de 10 keer ruimdenkende mensen die niet snel in paniek raken als ze een idee of concept horen of grapje wat klein beetje afwijkt van wat je in de Viva en Linda leest,

Dit in tegenstelling tot jouw mindset...
pi_170022772
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:06 schreef possetje het volgende:

[..]

Hoi man wat zeur je nu? ergens in holland zit er nu een uilenverzamelaar te gniffellen omdat hij dit topic leest ! Zijn uilenmensen dan allemaal per definitie slechte mensen?
Heb je Harry Potter niet gezien?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170022790
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:28 schreef possetje het volgende:

[..]

Wordt regelmatig gekeurd, de psychiaters zijn 9 van de 10 keer ruimdenkende mensen die niet snel in paniek raken als ze een idee of concept horen of grapje wat klein beetje afwijkt van wat je in de Viva en Linda leest,

Dit in tegenstelling tot jouw mindset...
Als er iets in F&F wordt gepost ga ik ervan uit dat er in het belang van de relatie tussen mens dier wordt gehandeld, niet uit pure waanzin waarin je mensen oproept om op je dieren te gaan jagen.

Echt, breng de konijnen terug. Je doet ze er een plezier mee.
Google is your friend, abuse your friends
pi_170022871
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:31 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Als er iets in F&F wordt gepost ga ik ervan uit dat er in het belang van de relatie tussen mens dier wordt gehandeld, niet uit pure waanzin waarin je mensen oproept om op je dieren te gaan jagen.

Echt, breng de konijnen terug. Je doet ze er een plezier mee.
Hoi ja, ik ga ze denk ik aan mn neefje geven, die heeft een mega grote tuin,,,

Natuur kan best wel vol met humor zitten trouwens hoor, is heus niet zo dat heeeeeel het bos in een eeuwig soort van verdriet leeft!

Bijv deze : een bosmuis kan een bepaald meisje ( muis ) niet krijgen omdat ze al bezet is door een mannetje , en hij baalt onwijs, maar dan komt er opeens een arend, en die eet dan dan mannetje op, en opeens? :) is het vrouwtje weer vrijgezel, en de muis gaat naar haar toe en heeft gelijk een vette date! :) muis zit dan natuurlijk niet een potje te janken zoals metalfrost nu doet
pi_170022923
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:36 schreef possetje het volgende:

[..]

Hoi ja, ik ga ze denk ik aan mn neefje geven, die heeft een mega grote tuin,,,

Natuur kan best wel vol met humor zitten trouwens hoor, is heus niet zo dat heeeeeel het bos in een eeuwig soort van verdriet leeft!
Het punt is, natuur heeft geen humor. Het is overleven, leven of dood. De dieren die andere dieren moeten doden doen dat om te overleven. Het recht van de sterkste geldt; de snelste pakt de prooi en de snelste vlucht weg.

Humor is van de mens. Humor bestaat om de narigheid van een bewustzijn te kunnen overzien en er lering uit te trekken, zodat het wat meer leefbaar wordt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_170022944
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:40 schreef Metalfrost het volgende:
Het punt is, natuur heeft geen humor. Het is overleven, leven of dood
te eenzijdig bekeken, je hebt ook dagen dat : de zon lekker schijnt, de insecten in overvloed zijn dus bijv een egeltje kan zijn buikje lekker voleten! Dan heeft hij ook nog een keertje sex ook op zo een dag! Ha dan zit ie heus niet te rouwen hoor, haha, het zijn geem moslims! :)
pi_170022976
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:42 schreef possetje het volgende:

[..]

te eenzijdig bekeken, je hebt ook dagen dat : de zon lekker schijnt, de insecten in overvloed zijn dus bijv een egeltje kan zijn buikje lekker voleten! Dan heeft hij ook nog een keertje sex ook op zo een dag! Ha dan zit ie heus niet te rouwen hoor, haha, het zijn geem moslims! :)
Het instinct van een dier berust zich op het feit om te kunnen ademen, kunnen eten, om te kunnen slapen, om te kunnen voortplanten en om te kunnen doodgaan. Verder vrij weinig. Het zijn geen mensen.

Ook:

Mocht je een valkenier willen inhuren wiens uil op je konijnen kan jagen, dan simuleer je de natuur. Je bent dan niet bezig om de natuur verder te helpen, maar jouw eigen gemoedstoestand; leuk om te zien hoe een uil op konijnen jaagt, terwijl je de konijnen zelf hebt gekocht. Dat is dierenmishandeling.
Google is your friend, abuse your friends
pi_170023337
Ed, doe jezelf en die konijnen een plezier en zet ze voor een tientje op marktplaats.
En slaap in de volgende keer een nachtje voor je zulke beslissingen maakt.
Twiddel
  woensdag 5 april 2017 @ 18:09:08 #24
138448 PeZu
Suspended animation
pi_170023423
Ik heb een uil, dm gestuurd
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_170023597
Zoek eens een hobby ipv steeds op die nieuw topic knop te rammen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')