abonnement Unibet Coolblue
pi_170013232
Ontbijten met Saoto. _O_
pi_170013241
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 08:50 schreef mjan het volgende:
Als we het toch over vroeger hebben: gisteren weer eens zo'n piepschuim vliegtuigje gekocht O+
[ afbeelding ]
Ik heb er laatst heel veel voor m'n neefje gekocht. :D Wij geven altijd van die nostalgie dingen. Al was dit niet echt een cadeautje, maar gewoon om ff iets te doen te hebben.
  woensdag 5 april 2017 @ 09:04:59 #28
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170013283
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 08:50 schreef mjan het volgende:
Als we het toch over vroeger hebben: gisteren weer eens zo'n piepschuim vliegtuigje gekocht O+
[ afbeelding ]
Daar heb ik er ook tientallen van gehad. Was altijd teleurgesteld dat ze niet op het plaatje leken.
  woensdag 5 april 2017 @ 09:12:38 #29
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170013366
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 08:50 schreef mjan het volgende:
Als we het toch over vroeger hebben: gisteren weer eens zo'n piepschuim vliegtuigje gekocht O+
[ afbeelding ]
Die vlogen altijd erg goed
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170013400
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 08:50 schreef mjan het volgende:
Als we het toch over vroeger hebben: gisteren weer eens zo'n piepschuim vliegtuigje gekocht O+
[ afbeelding ]
Die kunnen heeeeeeel ver! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_170013405
quote:
14s.gif Op woensdag 5 april 2017 08:59 schreef Myraela het volgende:
Ontbijten met Saoto. _O_
Jij wint deze ochtend! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_170013412
quote:
14s.gif Op woensdag 5 april 2017 08:34 schreef Maarten het volgende:

[..]

Kniepijn-boks.
En bokst ook mee.

Goedemorgen allemaal! Half dagje werken en vanavond uiteten. Wat heb ik het toch slecht.

Heel veel plezier vanavond Maarten, en die live stream kunnen wij best waarderen ;-)
We have far more in common than that which devides us..
pi_170013413
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 08:32 schreef minilot het volgende:
Hee laatstepostjager Vanyel, fix jij eens even een sfeervol plaatje voor in de OP! :)
Ja het is stuitend, maar mijn kind moest naar school.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170013417
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja het is stuitend, maar mijn kind moest naar school.
Ja, getverdemme zeg. :{w
Pippi Langkous ging ook niet naar school, en daar kwam het keigoed mee.
Let me see you stripped down to the bone
pi_170013450
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Jij wint deze ochtend! :9
Ik win het leven, Mini.
pi_170013498
quote:
6s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik win het leven, Mini.
:o Wat knap!

En bewijzen: wat eet je bijvoorbeeld vanavond? :7
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 5 april 2017 @ 09:24:11 #37
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170013500
Oh, het ging er over dat het vroeger hier blijkbaar toch anders was. Wellicht klopt dat wel, maar heel Fok! was vroeger ook heel anders.

Om eerlijk te zijn merk ik weinig verschil eigenlijk. Gezien de afgelopen tijd qua reacties op gebeurtenissen merk je best wel dat heel veel mensen meeleven. En dat maakt het ook erg fijn, dat je toch nog ergens je shit kwijt kan en er mensen op reageren, meeleven, berichtjes sturen etc. Jagar stuurde ons vanuit Berlijn een heel lief kaartje, waarop wij beide toch even behoorlijk om gehuild hebben (door de lieve woorden), Bluezz met een soorgelijk verhaal en iedereen die hier oprecht meeleeft. Volgens mij is de SC niet heel anders geworden dan dat het altijd was. Alleen andere mensen. Maar of dat nou echt uitmaakt?

/spuit 11
  woensdag 5 april 2017 @ 09:24:35 #38
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170013508
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 08:16 schreef minilot het volgende:
Oeee, Vantablack was een paar jaar geleden al retecool als het allerzwartste zwart, maar nu is er een nieuwe, beter handelbare versie. Een 'little black dress' van deze 2.0-variant zou wel echt awesome zijn! :D

http://mymodernmet.com/vantablack-worlds-blackest-black/


En:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D O+

Hebb0n!
Die foto doet me denken aan het stukje "I've got a hole in my pocket" in Yellow Submarine
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170013521
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, het ging er over dat het vroeger hier blijkbaar toch anders was. Wellicht klopt dat wel, maar heel Fok! was vroeger ook heel anders.

Om eerlijk te zijn merk ik weinig verschil eigenlijk. Gezien de afgelopen tijd qua reacties op gebeurtenissen merk je best wel dat heel veel mensen meeleven. En dat maakt het ook erg fijn, dat je toch nog ergens je shit kwijt kan en er mensen op reageren, meeleven, berichtjes sturen etc. Jagar stuurde ons vanuit Berlijn een heel lief kaartje, waarop wij beide toch even behoorlijk om gehuild hebben (door de lieve woorden), Bluezz met een soorgelijk verhaal en iedereen die hier oprecht meeleeft. Volgens mij is de SC niet heel anders geworden dan dat het altijd was. Alleen andere mensen. Maar of dat nou echt uitmaakt?

/spuit 11
:*

Vormt het bezig zijn met het nieuwe huis al een beetje een afleiding? Vanmorgen jullie keuken pas bekenen en laat de naysayers maar piepen: oneindig veel kastruimte zorgt vooral voor oneindig veel zooi. ^O^ Ik vind het een puike keuken!
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 5 april 2017 @ 09:27:41 #40
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170013544
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:25 schreef minilot het volgende:

[..]

:*

Vormt het bezig zijn met het nieuwe huis al een beetje een afleiding? Vanmorgen jullie keuken pas bekenen en laat de naysayers maar piepen: oneindig veel kastruimte zorgt vooral voor oneindig veel zooi. ^O^ Ik vind het een puike keuken!
Mensen mogen er over zeggen wat ze willen :P. Wij zijn er blij mee :). Ik denk dat het sowieso iets heel persoonlijks is hoe een keuken er uit ziet en wat je handig vind. Persoonlijk is dat voor mij een hoop werkruimte (dus een groot blad) en veel kastruimte. Maar dat kom je volgens mij altijd wel te kort.

Het enige dat wij nu nog moeten uitzoeken is de vloer. We weten wel wat het wordt en ongeveer kost, maar het gaat meer om de kleur en patronen e.d. Verder moeten de kleuren voor de muren en houtwerk nog doorgegeven worden. De rest is allemaal al in gang gezet en hebben wij weinig aan te doen, behalve betalen :P.

Het is een prima afleiding en het gaat ook met de dag wel iets beter. Het is niet dat wij nu nog oneindig lopen te huilen of wat dan ook. Maar het golft heel erg. Je kan door de meest onnozele dingen getriggered worden. Dat zal wel een tijdje zo blijven.
pi_170013562
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:23 schreef minilot het volgende:
:o Wat knap!

En bewijzen: wat eet je bijvoorbeeld vanavond? :7
Ik ga proberen drie haringgerechten te maken, dus grote kans dat ik zelf even een schaal uit de vriezer in de oven gooi.
  woensdag 5 april 2017 @ 09:30:30 #42
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170013584
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 08:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik keur te vaak impliciet andermans schandalige gedrag goed. Ik kan het niet laten. Het floept er gewoon telkens niet uit. Het spijt me ;(
Hoooooeeeerrrrrrrrrrrrrrrr!
pi_170013589
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:27 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Mensen mogen er over zeggen wat ze willen :P. Wij zijn er blij mee :). Ik denk dat het sowieso iets heel persoonlijks is hoe een keuken er uit ziet en wat je handig vind. Persoonlijk is dat voor mij een hoop werkruimte (dus een groot blad) en veel kastruimte. Maar dat kom je volgens mij altijd wel te kort.

Het is een prima afleiding en het gaat ook met de dag wel iets beter. Het is niet dat wij nu nog oneindig lopen te huilen of wat dan ook. Maar het golft heel erg. Je kan door de meest onnozele dingen getriggered worden. Dat zal wel een tijdje zo blijven.
:* voor jullie.
---
En ja, kast/opbergruimte is altijd te weinig. Eerst zie je al die lege ruimte en denkt, da's veel te veel maar als je gaat inruimen denk je vast, mmmm hier had nog een kast mogen staan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170013590
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:27 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Mensen mogen er over zeggen wat ze willen :P
Oh ja, da's waar ook! *)

quote:
Maar het golft heel erg. Je kan door de meest onnozele dingen getriggered worden. Dat zal wel een tijdje zo blijven
:Y Heel begrijpelijk. :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_170013596
quote:
9s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ga proberen drie haringgerechten te maken, dus grote kans dat ik zelf even een schaal uit de vriezer in de oven gooi.
:D
Let me see you stripped down to the bone
pi_170013607
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En ja, kast/opbergruimte is altijd te weinig. Eerst zie je al die lege ruimte en denkt, da's veel te veel maar als je gaat inruimen denk je vast, mmmm hier had nog een kast mogen staan.
Zeer mee oneens. Hoe minder kastruimte, hoe kritischer je gaat kijken naar welke shizzle je nou écht nodig hebt. >:)
Ieder z'n ding. :7
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 5 april 2017 @ 09:33:41 #47
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170013634
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Zeer mee oneens. Hoe minder kastruimte, hoe kritischer je gaat kijken naar welke shizzle je nou écht nodig hebt. >:)
Ieder z'n ding. :7
Ja, maar we krijgen nu een huis dat 4x zo groot wordt. Dat geeft ook wel wat ruimte om meer zooi er in te duwen. We hebben heel erg veel dingen opgeruimd voor de verkoop (en de boeken in een opslag gezet). Maar ik denk dat het een heel leeg huis is na verhuizing. Dat vult zich wel weer binnen een paar jaar :P.

Voor veel dingen kunnen we ook gewoon de garage gebruiken als opslag. We hebben nou niet echt behoefte om de auto binnen te zetten. Van mij had die garagedeur persoonlijk ook gewoon dicht gemogen (maar ja, dat is niet meer te veranderen).
  woensdag 5 april 2017 @ 09:38:04 #48
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170013681
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Zeer mee oneens. Hoe minder kastruimte, hoe kritischer je gaat kijken naar welke shizzle je nou écht nodig hebt. >:)
Ieder z'n ding. :7
Dit ja. Ik heb een redelijk kleine keuken, relatief gezien. Maar dan hou je wel veel minder rotzooi over en gooi je nog eens wat oude troep weg.
pi_170013714
Ik heb een kleine keuken en prop daarom gewoon alles in een andere kamer. :')
pi_170013717
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:* voor jullie.
---
En ja, kast/opbergruimte is altijd te weinig. Eerst zie je al die lege ruimte en denkt, da's veel te veel maar als je gaat inruimen denk je vast, mmmm hier had nog een kast mogen staan.
Wij hadden een hele la over. Die zit nu dus stampvol met administratie, nostalgische dingen waarvan we niet weten wat we ermee moeten, kabels, lege mappen en noem maar op. Beter ietsje minder ruimte ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')