abonnement Unibet Coolblue
pi_170088934
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:05 schreef Maartel het volgende:

[..]

Heui, niets mis met Disney!
Hier alle albums van Common Linnets & Anouk én alle Disney's op dvd, dat kan best samen gaan ;)
Nee ik chargeerde even. ;) tenzij hij enkel van Disney houdt :+ dan heb je gewoon slechte smaak als dat het enige is dat je blieft.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170089270
http://www.ad.nl/show/tri(...)-zo-anders~a7bc9f57/

Jouw laatste album was Songfestival-plaat Walk Along uit 2015. Wilde je daarna bewust tijd nemen om niet in de negatieve vibe van het festival te blijven hangen?

,,Nee joh. Ik ben er eigenlijk alleen die twee weken in Wenen mee bezig geweest..’’

Ze is er twee weken mee bezig geweest. Het is echt om te huilen. Arme Pannecouke.

Als je dit allemaal vooraf had geweten, had je dan ‘ja’ gezegd tegen het Songfestival?

,,Tuurlijk wel. Ik wilde het een keer meemaken. Maar ik had achteraf gezien had ik misschien andere keuzes gemaakt. De kermis rond het Songfestival is toch mijn wereld niet. Marco Borsato zei later nog tegen me: ‘Je had met Ken je mij moeten gaan’. Zo’n soort liedje is natuurlijk een compleet vreemde eend in de bijt op het Songfestival, maar misschien had hij ergens wel een punt. Bij dat soort songs ligt mijn kracht. Als ik met zo’n waarachtig, klein liedje zou mogen gaan, zou ik zo nog een keer meedoen aan het festival.’’

HORROR.
  ESF Reporter zaterdag 8 april 2017 @ 18:53:27 #153
87554 Cee
Welluk?
pi_170089318
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:05 schreef Maartel het volgende:

[..]

Heui, niets mis met Disney!
Hier alle albums van Common Linnets & Anouk én alle Disney's op dvd, dat kan best samen gaan ;)
Dit dus. Twee, drie, ja zelfs twintig smaken, hoe uiteenlopend ook, kunnen prima door een deur.
pi_170089597
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:50 schreef messi124 het volgende:
http://www.ad.nl/show/tri(...)-zo-anders~a7bc9f57/

Jouw laatste album was Songfestival-plaat Walk Along uit 2015. Wilde je daarna bewust tijd nemen om niet in de negatieve vibe van het festival te blijven hangen?

,,Nee joh. Ik ben er eigenlijk alleen die twee weken in Wenen mee bezig geweest..’’

Ze is er twee weken mee bezig geweest. Het is echt om te huilen. Arme Pannecouke.

Als je dit allemaal vooraf had geweten, had je dan ‘ja’ gezegd tegen het Songfestival?

,,Tuurlijk wel. Ik wilde het een keer meemaken. Maar ik had achteraf gezien had ik misschien andere keuzes gemaakt. De kermis rond het Songfestival is toch mijn wereld niet. Marco Borsato zei later nog tegen me: ‘Je had met Ken je mij moeten gaan’. Zo’n soort liedje is natuurlijk een compleet vreemde eend in de bijt op het Songfestival, maar misschien had hij ergens wel een punt. Bij dat soort songs ligt mijn kracht. Als ik met zo’n waarachtig, klein liedje zou mogen gaan, zou ik zo nog een keer meedoen aan het festival.’’

HORROR.
Hell no. En idd, als je weet waar je kracht ligt, dan moet je daarmee naar het ESF gaan. Net als Anouk, TCL, Douwe Bob en ook O'g3ne.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 april 2017 @ 19:20:27 #155
163650 Greys
pi_170089854
Richard vd Crommert (songfestival boek en Telegraaf heeft een blog gepost op FB (edit: NIET VAN HEM ZELF BLIJKT NU) met hoe het er volgens die blogger uit moet gaan zien, info over de regisseur etc. Op zich leuke blog, maar van dit stukje schrok ik:

Als Lisa, Amy & Shelley dan toch iets moois willen doen; iets dat recht doet aan de moeder van O’G3NE, dan zou ik het een mooi gebaar vinden als bij het inzetten van de band de dames het lied openlijk opdragen aan hun moeder. Dat hoeft enkel maar 5 seconden te duren. We kunnen ons dan wel voorstellen hoe de reacties in de Europese huiskamers zullen zijn….

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE ;( ;(

https://songfestivalwerk.(...)tips-voor-teamog3ne/

[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 08-04-2017 21:07:57 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170089919
Cornald Maas net op 3fm. Hij denkt dat het lastig kan gaan worden.. Het lijkt mij dat Cornald weet hoe het eruit komt te zien. Zou de act dan heel erg tegen vallen?
pi_170090029
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:23 schreef messi124 het volgende:
Cornald Maas net op 3fm. Hij denkt dat het lastig kan gaan worden.. Het lijkt mij dat Cornald weet hoe het eruit komt te zien. Zou de act dan heel erg tegen vallen?
Als de act op dezelfde manier wordt samengesteld als het lied is plaats 19 in de halve finale een feit.
  ESF Reporter zaterdag 8 april 2017 @ 19:30:17 #158
87554 Cee
Welluk?
pi_170090088
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:50 schreef messi124 het volgende:
http://www.ad.nl/show/tri(...)-zo-anders~a7bc9f57/

Jouw laatste album was Songfestival-plaat Walk Along uit 2015. Wilde je daarna bewust tijd nemen om niet in de negatieve vibe van het festival te blijven hangen?

,,Nee joh. Ik ben er eigenlijk alleen die twee weken in Wenen mee bezig geweest..’’

Ze is er twee weken mee bezig geweest. Het is echt om te huilen. Arme Pannecouke.

Als je dit allemaal vooraf had geweten, had je dan ‘ja’ gezegd tegen het Songfestival?

,,Tuurlijk wel. Ik wilde het een keer meemaken. Maar ik had achteraf gezien had ik misschien andere keuzes gemaakt. De kermis rond het Songfestival is toch mijn wereld niet. Marco Borsato zei later nog tegen me: ‘Je had met Ken je mij moeten gaan’. Zo’n soort liedje is natuurlijk een compleet vreemde eend in de bijt op het Songfestival, maar misschien had hij ergens wel een punt. Bij dat soort songs ligt mijn kracht. Als ik met zo’n waarachtig, klein liedje zou mogen gaan, zou ik zo nog een keer meedoen aan het festival.’’

HORROR.
*ril*

Ik zag net trouwens de reclame met Jan S. voor Pearl (Pearl peeaaarrrrl!) voorbij komen en ik kreeg ineens een alternatieve tekst in m'n hoofd, zomaar, en die gaat van "weet je wat ik wil ik wil met alle drie van bil".
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 april 2017 @ 19:30:46 #159
163650 Greys
pi_170090103
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:23 schreef messi124 het volgende:
Cornald Maas net op 3fm. Hij denkt dat het lastig kan gaan worden.. Het lijkt mij dat Cornald weet hoe het eruit komt te zien. Zou de act dan heel erg tegen vallen?
Cornald was vanaf het begin al niet reuze enthousiast over deze inzending. Dus ik denk dat ie gewoon realistisch probeert te zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170090129
Ja hij heeft er weer behoorlijk vertrouwen in....
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 april 2017 @ 19:32:11 #161
163650 Greys
pi_170090143
Maar ze gaan toch ajb niet echt dat lied voor aanvang op het podium aan hun moeder opdragen hè??

*zingt Frank Boeyen's zeg me dat het niet zo isssss*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 8 april 2017 @ 19:32:18 #162
87554 Cee
Welluk?
pi_170090146
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:20 schreef Greys het volgende:
Richard vd Crommert (songfestival boek en Telegraaf heeft een blog gepost met hoe het er volgens hem uit moest gaan zien, info over de regisseur etc. Op zich leuke blog, maar van dit stukje schrok ik:

Als Lisa, Amy & Shelley dan toch iets moois willen doen; iets dat recht doet aan de moeder van O’G3NE, dan zou ik het een mooi gebaar vinden als bij het inzetten van de band de dames het lied openlijk opdragen aan hun moeder. Dat hoeft enkel maar 5 seconden te duren. We kunnen ons dan wel voorstellen hoe de reacties in de Europese huiskamers zullen zijn….

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE ;( ;(

https://songfestivalwerk.(...)tips-voor-teamog3ne/
Zoals ik eerder al zei: wan-staltig tot-en-met zou ik het vinden. De uitbuiterij van de Russische rolstoelster is er dan niets bij.
pi_170090192
Hopelijk ziet Cornald in dat een artiest zonder lied kiezen een te groot risico is.
  Moderator zaterdag 8 april 2017 @ 19:35:48 #164
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170090224
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:20 schreef Greys het volgende:
Richard vd Crommert (songfestival boek en Telegraaf heeft een blog gepost met hoe het er volgens hem uit moest gaan zien, info over de regisseur etc. Op zich leuke blog, maar van dit stukje schrok ik:

Als Lisa, Amy & Shelley dan toch iets moois willen doen; iets dat recht doet aan de moeder van O’G3NE, dan zou ik het een mooi gebaar vinden als bij het inzetten van de band de dames het lied openlijk opdragen aan hun moeder. Dat hoeft enkel maar 5 seconden te duren. We kunnen ons dan wel voorstellen hoe de reacties in de Europese huiskamers zullen zijn….

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE ;( ;(

https://songfestivalwerk.(...)tips-voor-teamog3ne/
'I have dream' ~ Glennis Grace, 2005 :') Beetje dat idee. ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 april 2017 @ 19:38:19 #165
163650 Greys
pi_170090294
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:34 schreef KoningPils het volgende:
Hopelijk ziet Cornald in dat een artiest zonder lied kiezen een te groot risico is.
Bij sommige artiesten. Niet alle. (Waylon, Ilse, Anouk, Douwe kan je dat risico wel bij nemen..)

Maar Cornald zag dat in dit specifieke geval al wel in volgens mij hoor. Maar er waren nog meer commissieleden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170090353
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Bij sommige artiesten. Niet alle. (Waylon, Ilse, Anouk, Douwe kan je dat risico wel bij nemen..)

Maar Cornald zag dat in dit specifieke geval al wel in volgens mij hoor. Maar er waren nog meer commissieleden.
Klopt. En bij de CL was er dan nog geen nummer, maar ze hadden al wel liedjes voor een album.

De meiden van dit jaar hadden gewoon niks. :') Tja, dan kom je hiermee aanzetten. De commissie had er meer bovenop moeten zitten (maarja de TROS gedeelte he :') )
pi_170090450
Jan Smit kreeg dit jaar zijn zin. Het is wel duidelijk dat Cornald de bui al ziet hangen, hij is alleen iets voorzichtiger sinds zijn tweet over Sieneke. Cornald wil dolgraag commentator blijven van het Songfestival en daarom uit hij zijn twijfels over de inzending nu waarschijnlijk iets subtieler.
pi_170090528
Waarom zitten er twee mensen in de commissie die de Tros vertegenwoordigen? Cornald is de enige van de AVRO. De selectiecommissie zou veel gevarieerder moeten zijn.
  Moderator zaterdag 8 april 2017 @ 19:50:03 #169
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170090618
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:53 schreef Cee het volgende:

[..]

Dit dus. Twee, drie, ja zelfs twintig smaken, hoe uiteenlopend ook, kunnen prima door een deur.
Normaal luister ik vooral metal dus ja
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 april 2017 @ 19:56:41 #171
163650 Greys
pi_170090836
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:46 schreef messi124 het volgende:
Waarom zitten er twee mensen in de commissie die de Tros vertegenwoordigen? Cornald is de enige van de AVRO. De selectiecommissie zou veel gevarieerder moeten zijn.
De AVROTROS directeur is een beetje van allebei. Maar kennelijk neigt ie meer naar TROS idd waardoor Cornald in de minderheid was/is ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 8 april 2017 @ 19:56:45 #172
43556 miss_dynastie
pi_170090839
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:50 schreef messi124 het volgende:
http://www.ad.nl/show/tri(...)-zo-anders~a7bc9f57/

Jouw laatste album was Songfestival-plaat Walk Along uit 2015. Wilde je daarna bewust tijd nemen om niet in de negatieve vibe van het festival te blijven hangen?

,,Nee joh. Ik ben er eigenlijk alleen die twee weken in Wenen mee bezig geweest..’’

Ze is er twee weken mee bezig geweest. Het is echt om te huilen. Arme Pannecouke.

Als je dit allemaal vooraf had geweten, had je dan ‘ja’ gezegd tegen het Songfestival?

,,Tuurlijk wel. Ik wilde het een keer meemaken. Maar ik had achteraf gezien had ik misschien andere keuzes gemaakt. De kermis rond het Songfestival is toch mijn wereld niet. Marco Borsato zei later nog tegen me: ‘Je had met Ken je mij moeten gaan’. Zo’n soort liedje is natuurlijk een compleet vreemde eend in de bijt op het Songfestival, maar misschien had hij ergens wel een punt. Bij dat soort songs ligt mijn kracht. Als ik met zo’n waarachtig, klein liedje zou mogen gaan, zou ik zo nog een keer meedoen aan het festival.’’

HORROR.
Hallo? Ze heeft zich zelf gemeld met Walk Along hoor, nadat ze het bij Anouk uit de drafts had gevist.... walgelijke trut.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 april 2017 @ 20:00:20 #173
163650 Greys
pi_170090953
Ze doet idd net of ze gevraagd was :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 8 april 2017 @ 20:00:52 #174
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170090970
Why why why whaaaaaaaai do you lie?
pi_170091010
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:56 schreef Greys het volgende:

[..]

De AVROTROS directeur is een beetje van allebei. Maar kennelijk neigt ie meer naar TROS idd waardoor Cornald in de minderheid was/is ;(
De selectiecommissie bestaat toch uit Cornald, Jan Smit, Daniël Dekker en de directeur van AVROTROS.

En onze delegatieleider is eigenlijk ook van de Tros. De Tros heeft echt een hele grote vinger in de pap.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')