abonnementen ibood.com bol.com
pi_169991559
registreer om deze reclame te verbergen
VIDCON TOVERT AMSTERDAM OM TOT EUROPESE HOOFDSTAD VOOR ONLINE VIDEOCONTENT

Amsterdam – VidCon Europe gaat begin april voor het eerst haar stempel drukken op Amsterdam. De organisatie brengt hiermee contentmakers en marketeers samen die in de wereld van online video opereren. Het doel is om te inspireren en informeren, met diverse masterclasses door twaalf van de meest toonaangevende experts wereldwijd die kennis hebben van allerlei populaire social videokanalen. Bezoekers krijgen praktische tips en trucs hoe zij hun bereik, inkomsten en invloed op verschillende kanalen kunnen vergroten. Met een grote groep experts van wereldniveau op n plek krijgen marketeers de kans om de gedeelde inzichten gelijk in praktijk te brengen.

https://www.emerce.nl/wir(...)-online-videocontent

http://vidconeurope.com

Dit weekend dus.
Iemand die daar heengaat?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  woensdag 5 april 2017 @ 22:23:54 #2
466768 SmoshPit
Smosh is awesome
pi_170031110
Ikke!

Ga met een Community pasje omdat ik naar de Meet en Greet hal wil :D
SHUT UP
pi_170139872
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 22:23 schreef SmoshPit het volgende:
Ikke!

Ga met een Community pasje omdat ik naar de Meet en Greet hal wil :D
Nog een beetje succes gehad?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_170264605
ha het loopt storm in je topic! maarnietheus, toch maar eens een ander onderwerp proberen te kiezen?
pi_170267578
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 18:14 schreef possetje het volgende:
ha het loopt storm in je topic! maarnietheus, toch maar eens een ander onderwerp proberen te kiezen?
Aah je post voor het aantal views ofzo? Je haalt daar je bestaansrecht uit?

Tsja, als je leven bestaat uit wijnzuipen heb je niet heel veel inderdaad.
Proost.
pi_170267729
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 20:04 schreef marsan het volgende:

[..]

Aah je post voor het aantal views ofzo? Je haalt daar je bestaansrecht uit?

Tsja, als je leven bestaat uit wijnzuipen heb je niet heel veel inderdaad.
Proost.
als niemand je topic leest , kan je net zo goed je post bij jou thuis op je woonkamer muur met eddingstift gaan schrijven ofwat? heeft beetje hetzelfde effect : 0 lezers!

verder drankhaters zijn ook niet altijd orgineel
pi_170267835
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:08 schreef possetje het volgende:

[..]

als niemand je topic leest , kan je net zo goed je post bij jou thuis op je woonkamer muur met eddingstift gaan schrijven ofwat? heeft beetje hetzelfde effect : 0 lezers!

verder drankhaters zijn ook niet altijd orgineel
Nee, mijn woning is me iets meer waard dan dat krot waar jij in zit.

Maar post gerust nog tig lief dagboek-topics per dag met je bezopen kop.

Proost!
Neem er nog een.
pi_170267955
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 20:12 schreef marsan het volgende:

[..]

Nee, mijn woning is me iets meer waard dan dat krot waar jij in zit.

Maar post gerust nog tig lief dagboek-topics met dag met je bezopen kop.

Proost!
Neem er nog een.
hoop dat je erg gelukkig gaat worden met je drankhaat, en veel plezier in holland waar de helft van de 17 miljoen ook wel een glaasje lust!
pi_170268000
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:16 schreef possetje het volgende:

[..]

hoop dat je erg gelukkig gaat worden met je drankhaat, en veel plezier in holland waar de helft van de 17 miljoen ook wel een glaasje lust!
Weleens een glaasje. Dat is wat anders dan die dagelijkse dronkenschap van jou.

Of wilde je zeggen dat je die onzin van je allemaal nuchter post?
pi_170268046
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 20:12 schreef marsan het volgende:
Nee, mijn woning is me iets meer waard om op de muren te gaan schrijvendan dat krot waar jij in zit.
het was maar spreekwoordelijk hoor, ik bedoel alleen maar heeft het zin voor jou om topic te openen als niemand reageert? Kan je net zo goed een dagboek beginnen ofzo?
pi_170268080
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 20:17 schreef marsan het volgende:

Of wilde je zeggen dat je die onzin van je allemaal nuchter post?
oww onzin is een beroep, waar ik best wel in uitblink, zoek je juist geen onzin? Tsja dan is fok ook niet echt de juiste plek voor jou, kan je beter een serieus forum opzoeken
pi_170268147
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:19 schreef possetje het volgende:

[..]

het was maar spreekwoordelijk hoor, ik bedoel alleen maar heeft het zin voor jou om topic te openen als niemand reageert? Kan je net zo goed een dagboek beginnen ofzo?
Jij beschouwt dit forum toch als je online dagboek?

En een topic openen om te kijken of er mensen zijn die gaan, is om iets te peilen. Daarbij weet je vooraf niet of er mensen gaan of niet. Als je dat wel wist, hoefde dat topic er niet te komen he.

En btw, op basis van dit topic heb ik ook enkele reacties per dm/pm gekregen.. Naast die ene persoon die in dit topic gereageerd heeft.
pi_170268176
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:20 schreef possetje het volgende:

[..]

oww onzin is een beroep, waar ik best wel in uitblink, zoek je juist geen onzin? Tsja dan is fok ook niet echt de juiste plek voor jou, kan je beter een serieus forum opzoeken
Je hebt onzin en je hebt jouw diarree die je dagelijks post.
pi_170268455
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 20:23 schreef marsan het volgende:

[..]

Je hebt onzin en je hebt jouw diarree die je dagelijks post.
hoi veel plezier metr je drankhaat
pi_170268603
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:31 schreef possetje het volgende:

[..]

hoi veel plezier metr je drankhaat
Doe ons allen een plezier en zuip jezelf eens een coma in.
pi_170268837
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 20:34 schreef marsan het volgende:

[..]

Doe ons allen een plezier en zuip jezelf eens een coma in.
bord voor je kop, denken dat de meerderheid mij haat, terwijl jij maar bij een klein groepje hoort!
pi_170268863
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:40 schreef possetje het volgende:

[..]

bord voor je kop, denken dat de meerderheid mij haat, terwijl jij maar bij een klein groepje hoort!
en man, neem volgende keer je eigen echte naam, als je zaken wilt gaan doen! wat denk je nu? dat mensen geld gaan stoppen in een dude met een nickname?
pi_170268924
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:41 schreef possetje het volgende:

[..]

en man, neem volgende keer je eigen echte naam, als je zaken wilt gaan doen! wat denk je nu? dat mensen geld gaan stoppen in een dude met een nickname?
Gaat het lekker? Je antwoordt op jezelf. Nu alweer bezopen?

En als je het tegen mij mocht hebben gehad: wat nou zaken doen? Met jou? Je bent een sloeber.
Ik zoek hier niet naar mensen om zaken mee te doen. Je lult weer eens de jou typerende onzin.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')