abonnement Unibet Coolblue
pi_169986416


Tien onbekende Vlamingen, Gilles De Coster en met hen ook een klein miljoen mollenvangers, maken zich op voor De Mol Mexico! Het nieuwe seizoen belooft een waanzinnige roadtrip langs uitgestrekte vlaktes, broeierige grootsteden en charmante Mexicaanse pueblos. Dwars doorheen dit kleurrijke land start de zoektocht naar De Mol.

Onderweg moeten de kandidaten slagen in zoveel mogelijk opdrachten, want alleen zo kunnen ze geld verdienen. Maar ze moeten elkaar vooral nauwkeurig in de gaten houden, want in hun midden huist een sluwe saboteador. De mol. En die doet niets liever dan de groep tegenwerken.

"Heb je mij gemist?"

Afleveringen van De Mol zijn vanaf 25 maart 2018 elke zondagavond na 21:30 terug te vinden op de website van Vier.
Nieuw dit jaar is Café de Mol, gepresenteerd door Gilles van Bouwel en Frances Lefebure. Samen met hun wekelijkse praatgasten en enthousiaste molloten pluizen ze, aansluitend aan de aflevering, allerhande theorieën uit.



De Mol Vlaanderen is de oervader van alle buitenlandse versies van het programma. De eerste 3 seizoenen werden uitgezonden tussen 1998 en 2003 op de Vlaamse zender TV1, en werden gepresenteerd door Michiel Devlieger.
Na het doorlopende succes van WIDM in Nederland, hebben de Vlamingen in 2015 besloten (met tegenzin van de originele bedenkers) toch een doorstart te maken met het programma. Sindsdien wordt het uitgezonden op de Vlaamse zender Vier met Gilles de Coster als presentator.
quote:
De vorige paar seizoenen terugkijken kan hier:
Seizoen 4 (2016): http://www.dailymotion.com/playlist/x4thsz
Seizoen 5 (2017): http://www.dailymotion.com/playlist/x4tw06
Als je deze nog niet hebt gezien; lees dan vooral deze topics niet terug!
Omdat Vier een commerciële zender is voor de Vlaamse markt, kunnen wij hem in Nederland niet ontvangen. Gelukkig zijn de afleveringen van het huidige seizoen kort na de uitzending (na 21:30) zonder geoblock terug te kijken via de website. Hiervoor moet je wel eerst even een Vier-account aanmaken en je adblocker uit zetten.
Afleveringen van De Mol 2018: https://www.vier.be/video/de-mol/de-mol-2018/
Afleveringen van Café De Mol: https://www.vier.be/cafedemol

Bonustip: Gemistdownloader (afleveringen downloaden via de site van Vier zonder te hoeven registreren)

Aangezien de Belgen het maken van goede televisie perfect beheersen belooft dit natuurlijk weer een ongekende topshow te worden!

[ Bericht 24% gewijzigd door Moira op 25-03-2018 23:51:36 ]
  maandag 3 april 2017 @ 23:32:29 #2
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169986555
Wel mooie actie van Davey op het einde. Topvent. :)
pi_169987147
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 23:27 schreef Maartel het volgende:
Ik weet niet eens of ik Eline nou zo'n briljante mol vond, maar deze ontknoping was wéér zoveel fijner en mooier dan bij WIDM.
Juist die mislukte molpogingen, maar ook de hele beleving van alle kandidaten.. en omdat het geen BN-ers zijn zie je de mol ook meer als een kandidaat die ook maar zijn best heeft gedaan.
Prachtig seizoen weer!
Dit absoluut!

Ha, toch Bertrand zijn rode scherm, toch gewoon 60008 > museumkraak :7 Spijtig dat Eline haar moment supreme mislukte maar aan de andere kant is het wel zo ze zou dan de kleding van de moeke v/h stel, Annelies wegspelen. Dat zou niet fair zijn. Het mooiste moment vond ik Eline in dat pak in die verduisterende kamer. _O_ Dat ze gewoon van te voren daar dineerde :Y) Hilarisch maar bovenal van te voren parfums van de overige kandidaten te pakken wist te krijgen en daarmee ze op een verkeerde geur lieten afgaan _O_

Evenwel de museumkraak is toch wel het memorabelste molmoment >:) Een flik die zo tijgert over de grond? En die de schuld op een medekandidaat af weet te schuiven omdat diezelfde medekandidaat door de mol helemaal zat is gevoerd en beschonken is? B:)B De hints naar haar als inspecteur heb ik er niet uit weten te halen behalve dan de QR code. Dat die code gekoppeld was aan de kruiswoordpuzzel was een leuke touch evenals 60008 die dus haar sterrenbeeld opleverde. Maar haar naam kon je zonder die link ook 1 op 1 terug vinden met 'is de mol'

Eline bracht de finalisten dus al rap op het goede pad vanaf aflevering 3. Voor mij was de museumkraak de doorslaggevende opdracht. :Y Evenwel heb ik genoten van haar mollenstreken, die verduisterde kamer en meet-your-mole _O_ Heerlijk hoe ze gewoon met parfums aan de gang ging en zo kandidaten op een verkeerd spoor trachtte te zetten ^O^ Voor de rest meegaan met foute antwoorden zoals de shockproef, de boel opjutten bij Scrabble, foute objecten aanwijzen bij spot-de-verschillen. Geen grootste molacties maar molacties niettemin. Ik heb van Eline als mol genoten
mag het weten
  maandag 3 april 2017 @ 23:52:22 #4
88233 Steve
Still the best.
pi_169987165
Jammer dat het mollen bij het duiken was mislukt, dat was wel een toffe actie geweest. :D.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 4 april 2017 @ 00:18:22 #5
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_169987637
Jammer van het duiken ja, maar wát een geweldige serie was dit weer. Duidelijk met zoveel liefde in inzet gemaakt. En duidelijk gemaakt om echt een spannend, boeiend programma te maken. O+ _O_

Geen concessies omdat oma en de kleinkinderen het ook moeten kunnen volgen, zoals in Nederland tegenwoordig. Zaterdagavond is voor simpele gezelligheid voor het hele gezin, daarom is WIDM gedebiliseerd en wordt Koefnoen geschrapt. :{

Nu weer een jaar wachten, maar gelukkig komt er volgend jaar dus wel weer een nieuw seizoen. *O*
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_169987731
't gekke blijft dat Vier een commerciele zender is, dus ook De Mol wordt echt wel voor het grote publiek gemaakt. Maar dat zie je er (in positieve zin) echt niet aan af.
  One tough cookie dinsdag 4 april 2017 @ 01:01:49 #7
169210 liesje1979
pi_169988166
O+ O+ O+
Vroeger, heel vroeger werd ik wel eens emotioneel bij de ontknping van de NL versie, nu blijf ik altijd een beetje met een onbestemd, en best ontevreden gevoel achter. :@
Dat heb ik bij deze serie niet. Wat heerlijk!

Wat heb ik genoten, van de complexe, zeer goed uitgedachte opdrachten, de grapjes en dingen zoals een productiemedewerker met staart, de geitjes de struisvogels! :D
En van de groep, wat een leuke mensen, voor mijn gevoel echt puur, en je kon zien dat er een enorm leuke groepsdynamiek was. En van Gilles natuurlijk, zo leuk dat hij deels een beetje bij de groep hoort, veel prettiger dan de wat meer afstandelijke Art.
ik vond Eline niet de leukste kandidaat en weet ook niet of ik haar een geweldige mol vind, maar het fijne is, dat dat door de rest helemaal niets uit maakt, iedereen had van mij de mol mogen zijn. :D

Ik vond de aflevering van vanavond prachtig, sowieso natuurlijk de mol acties, de sterke verborgen aanwijzingen, horen wie het rode scherm kreeg, hoe kandidaten opdrachten ervaarden, eigenlijk alles gewoon, Maar wat me misschien nog wel het meeste aansprak was dat je ook een beeld krijgt van de kandidaten achteraf, waarin ze vertellen over de impact die het gehad heeft en hoe ze er nog zoveel aan denken.

En ik werd emotioneel door het intens ruimhartige en lieve gebaar van Davey naar Annelies. O+

Aan deze serie kan de NL wie is de mol helaas een puntje zuigen. Maar gelukkig kunnen wij er wel van genieten. Zin in volgend jaar!
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:39:26 #8
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_170001240
Eline O+ heeft het goed gedaan als Mol. ^O^ Heel leuk dat ze hier echt alle molacties laten zien. Ook de dingen die niet gelukt zijn. Maar ook de bloopers :D . Toffe actie van Davey idd. En dan daarna aan Robin ¤500,- vragen, omdat hij toch in een molboekje heeft zitten kijken. :P

Mooi seizoen _O_ en ik kijk uit naar volgend jaar!
Isn't it ironic, don't you think
pi_170006085
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:39 schreef jcdragon het volgende:
Eline O+ heeft het goed gedaan als Mol. ^O^ Heel leuk dat ze hier echt alle molacties laten zien. Ook de dingen die niet gelukt zijn.
Ja, ik vind dit zo veel toffer. Maakt het meer een verslag van alles wat we niet zagen in plaats van 10 minuten opscheppen 'hoe geweldig onze Mol het dit keer deed'.
Al zijn er nog nodige opdrachten niet besproken, wat ik toch altijd jammer blijf vinden.
Maar al met al weer van begin tot eind genieten.
  dinsdag 4 april 2017 @ 23:54:42 #10
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_170010749
Geweldig, 100x leuker dan Wie is de Mol de laatste jaren, op alle vlakken.

Heb echt genoten van dit seizoen, zelfs zonder het mol-element was dit puur qua spanning en opdrachten gewoon al de moeite waard. Geen gezeik over bondjes, geen eindeloze uitleg-biechten, lekker lange afleveringen, een zeer uitgebreide ontknopingsaflevering zonder vervelend live-gedoe. Echt geweldig, en heel jammer dat Nederland bij lange na niet meer in de buurt komt hiervan.
Koel en donker bewaren
pi_170010802
Wat een superwinnaar dat hij deelde, niet alleen door Annelies die reis met haar man te geven, maar ook door er nog ¤ 5000 bij deed om aan dat schooltje te doneren (of wat voor project het ook is waar ze het over had). Ook alle moltrucs goed in beeld en veel sterkere verborgen aanwijzingen dan in de Nederlandse versie.
Nu kan je je weer aanmelden voor de volgende Mol, maar ik denk niet dat ze Nederlanders willen, ze hebben al zoveel Vlaamse mollustigen...
Zou wel gaaf zijn als er in Nederland toch ook weer gewone mensen mee konden doen, zeg half om half of zo, met al die al-dan-niet BN'ers. (Imma vandaag groot artikel in Volkskrant, blijft toch een tof mens).
Ik denk dat die mensen ook wel een band voor het leven hebben, door die ervaring.

(Zou de mol na al die nobele daden van Davy geen spijt hebben zoveel geld te hebben weggespeeld? Wat doen Nederlandse winnaars eigenlijk met hun gewonnen pecunia?)
  Moderator woensdag 5 april 2017 @ 14:58:21 #12
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_170019624
Davey wat een held O+ _O_

En dit is toch 100x beter en oprechter dan die geregisseerde bende van onze WIDM.
pi_170019914
_O_ _O_ _O_

Eline knap gedaan, spijtig van de duikopdracht, dat was echt een fenomenale mol actie geweest!

Ik hoop dat WIDM NL ook naar deze finale kijkt, dit is toch 100x beter dan die poppenkast van de NPO :') Veel reacties van de kandidaten, veel molacties en ook leuk om een kijkje achter de schermen te zien hoe de mol voorbereid word op het spel.
pi_170021379
Genoten! De Mol zoals Wie is de Mol? hoort te zijn. Hoop dat ze deze lijn vast kunnen houden. Zal ieder jaar lastiger worden. Eigenlijk speelde deze groep al minder voor het geld dan die van vorig jaar. En Davey jongen, wat een fantastisch gebaar.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 5 april 2017 @ 22:12:27 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_170030678
Schitterend _O_ Heb zojuist pas de laatste opdracht gekeken maar man man man wat was het genieten! Ik verdacht Eline al een tijdje (eigenlijk na die museumopdracht) wat ze trouwens subliem deed door Betrand de schuld te geven _O_ Eline was sowieso wel een toffe kandidate.

Verder vond ik Robin geweldig, heerlijk fanatiek en tegelijkertijd emotioneel, ook bij het laatste shot. Prachtig! Sammetje, Marzena, aeigenlijk allemaal :D En dan dat Vlaams en die voor mij onbekende typische woorden O+

Maar het allermooiste was het gebaar van Davey! Ik kreeg er een brok van in m'n keel en waterige ogen. Vond het echt een heel erg mooi gebaar O+ Mooie groep, leuke fragmenten, leuke opdrachten. Echt geweldig!

Volgend jaar zeker weer :Y Dat de NPO maar goed heeft gekeken hoe het wel moet :)
pi_170041283
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 23:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat een superwinnaar dat hij deelde, niet alleen door Annelies die reis met haar man te geven, maar ook door er nog ¤ 5000 bij deed om aan dat schooltje te doneren (of wat voor project het ook is waar ze het over had). Ook alle moltrucs goed in beeld en veel sterkere verborgen aanwijzingen dan in de Nederlandse versie.
Nu kan je je weer aanmelden voor de volgende Mol, maar ik denk niet dat ze Nederlanders willen, ze hebben al zoveel Vlaamse mollustigen...
Zou wel gaaf zijn als er in Nederland toch ook weer gewone mensen mee konden doen, zeg half om half of zo, met al die al-dan-niet BN'ers. (Imma vandaag groot artikel in Volkskrant, blijft toch een tof mens).
Ik denk dat die mensen ook wel een band voor het leven hebben, door die ervaring.

(Zou de mol na al die nobele daden van Davy geen spijt hebben zoveel geld te hebben weggespeeld? Wat doen Nederlandse winnaars eigenlijk met hun gewonnen pecunia?)
Ik ga het desalniettemin proberen. Volgens mij is t juist leuk daar een Nederlander tussen te hebben!
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_170047071
Vond het maar een matig seizoen.
  vrijdag 7 april 2017 @ 12:19:39 #18
436222 Japepk
Padvinder
pi_170061686
quote:
9s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:02 schreef DrNick het volgende:
Vond het maar een matig seizoen.
Ik vond het vorige seizoen ook wat sprankelender, maar dit was zeker niet slecht. De grandioze opening, de mindfuck met Hans, de dierentuin en museumopdracht. Al hadden ze die misschien beter wat later in het seizoen kunnen doen, nu was het kruit snel verschoten. Tegen het einde werden de opdrachten rap flauwer, zoals de school en het rugby. Het familiebezoek had nu wel wat meer om het lijf.

Overigens, je zou bij die backstage beelden bijna gaan denken dat het allemaal toneel is wat ze daar doen. Hoe amicaal kandidaten en crew met elkaar omgaan!
't Echte en 't ware!
  PR en moderator woensdag 12 april 2017 @ 17:57:47 #19
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170170777
Zo, ik durf hier eindelijk te komen posten _O_
Mede dankzij Liesje gepusht om deze ook te gaan bekijken, en alle ophemelingen van De Mol vergeleken met WIDM zijn volledig terecht _O_
Dit is echt de oervader, hoe het hele programma zou moeten zijn. Een groot mysterie en een en al feelgood _O_
Geweldig :D O+ O+

Zat overigens vanaf het begin en in de loop van het seizoen vrijwel volledig op Robin, was er echt van overtuigd en dus ook heel verbaasd toen hij er toch uit lag _O-
Toch jammer voor hem dat hij die 2 'pasvragen' niet had en Davey en Annelies wel, wat maakte dat hij eruit lag. Mja, anders had ik tot op het allerlaatste moment nog geloofd dat hij het was :')

Ik heb het al naar Liesje geDM't, maar misschien weten mensen hier ook wel waar ik de afleveringen van vorige seizoenen terug kan vinden?
Op de site van Vier staan ze niet meer, maar als ik ga Googlen ben ik bang voor spoilers :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_170170967
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:57 schreef Moira. het volgende:

Ik heb het al naar Liesje geDM't, maar misschien weten mensen hier ook wel waar ik de afleveringen van vorige seizoenen terug kan vinden?
Op de site van Vier staan ze niet meer, maar als ik ga Googlen ben ik bang voor spoilers :@
http://www.dailymotion.co(...)subs/1#video=x5bss5w

Geen spoilers.
  PR en moderator woensdag 12 april 2017 @ 18:06:35 #21
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170170985
quote:
Booooh thanks! _O_ _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_170171658
quote:
17s.gif Op woensdag 12 april 2017 18:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Booooh thanks! _O_ _O_
Seizoen 2016 was echt geweldig dus, geniet er maar van. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door tralalala op 12-04-2017 18:43:01 ]
pi_170187465
quote:
Het einde van E01 en het begin van E02 weer eens teruggekeken. Een van de tofste WIDM/Mol momenten ooit _O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 16 april 2017 @ 00:42:26 #24
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_170322351
Of als je toch met NL ondertitels wil bekijken is deze ook mogelijk:
https://www.widm.nl/afleveringen/seizoen-belgie-4.html

Ik zie nu dat de andere ook gewoon NL ondertiteld is, negeer deze post maar..

[ Bericht 16% gewijzigd door ludivinelaurel op 19-04-2017 02:45:41 ]
pi_175113190
De Belgische Mol begint weer rond februari volgend jaar? O+

Wellicht maar even seizoen 4 kijken, met 5 seizoen begonnen O-)
pi_175113618
http://kw.knack.be/west-v(...)-opinion-286083.html


Gilles is aanstonds weg voor opnames *O*
mag het weten
  donderdag 16 november 2017 @ 17:16:07 #28
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175114223
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 16:19 schreef lord_bono het volgende:
De Belgische Mol begint weer rond februari volgend jaar? O+

Wellicht maar even seizoen 4 kijken, met 5 seizoen begonnen O-)
Zeker doen :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175303628
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 17:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zeker doen :Y
Mooi seizoen ^O^

Enige nadeel was dat ik de mol herkende uit een ander Belgisch programma O-) Maar dat deed niets af aan de geweldige proeven en de leuke groep mensen :9
  PR en moderator woensdag 27 december 2017 @ 12:57:56 #30
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176036338
De Mol Vlaanderen speelt zich dit seizoen af in Mexico *O*
https://www.vier.be/video(...)it-jaar-naartoe-gaat

Ik denk dat ze weer in februari starten, maar ik kan nog nergens een officiële datum vinden. De kandidaten maakten ze volgens mij voorheen ook pas de week van tevoren bekend.

Er zijn wel een FB-pagina en een forum om in de gaten te houden:
https://www.facebook.com/demolopvier/
http://forum.wieisdemol.be/index.php

[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 27-12-2017 15:16:42 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 27 december 2017 @ 22:02:53 #31
403253 Meke
after all this time? always.
pi_176056122
O+ O+ O+ Mexico was wel echt één van mijn favoriete NL seizoenen *O* Kan niet wachten op een combinatie van dat land en de Vlaamse proeven *)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  PR en moderator woensdag 27 december 2017 @ 22:03:34 #32
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176056148
quote:
17s.gif Op woensdag 27 december 2017 22:02 schreef Meke het volgende:
O+ O+ O+ Mexico was wel echt één van mijn favoriete NL seizoenen *O* Kan niet wachten op een combinatie van dat land en de Vlaamse proeven *)
Ik had dat afgelopen jaar met Zuid-Afrika O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 27 december 2017 @ 22:04:21 #33
403253 Meke
after all this time? always.
pi_176056175
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 22:03 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik had dat afgelopen jaar met Zuid-Afrika O+
Ja, true :+ Dan nog Portugal en dan hebben ze volgens mij de locaties van de meest geprezen NL'se seizoenen ook wel gehad :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 19:57:21 #35
403253 Meke
after all this time? always.
pi_176618236
quote:
Een beetje ;( Maar ook langer Molgenot, waarschijnlijk dus van NL door naar BE *O* *G*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_176629963
Ik vind het ook wel prima zo. Eerst de Nederlandse versie als voorafje en dan de mooiere Vlaamse versie er achteraan :Y
De Sahara is zonder meer erg droog.
  PR en moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 11:13:34 #37
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176630442
En dan is MOL langer open :9
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_176631781
BE versie vond ik echt geniaal. Veel beter dan de NL versie.
  ESF Reporter zaterdag 20 januari 2018 @ 12:54:02 #39
87554 Cee
Welluk?
pi_176631968
Volgens mij was dat afgelopen jaren ook zo, in NL net (of nog net niet) afgelopen en HUP, meteen door met de superieure Vlaamse versie. Nu al zin in. *O*
  zaterdag 20 januari 2018 @ 13:12:01 #40
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_176632296
Zin in! *O*
Isn't it ironic, don't you think
  PR en moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 13:30:25 #41
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176632669
OP wel alvast weer aangepast :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 13:55:09 #42
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176633131

quote:
DE MOL 2018 IS IN DE MAAK
"DE HELE REEKS ZAL MEXICO ADEMEN"

Het team achter 'De Mol' is momenteel volop bezig met de nieuwe reeks die er zit aan te komen. De opnames vonden vorig najaar plaats in Mexico, een keuze die volgens presentator Gilles De Coster snel gemaakt was. "Mexico is namelijk een fenomenaal mooi en divers land, een conditio sine qua non voor De Mol"

Gilles reisde al eerder door Mexico, maar tijdens de opnames van De Mol was het er naar eigen zeggen nog mooier, kleurrijker en verrassender dan toen. ”Ik denk dat we er deze keer het best in geslaagd zijn om het programma echt helemaal te doordringen van het gastland. De kleuren, de mensen, de taal, de cultuur, de uitzichten, het eten, de sfeer, de muziek: alles zit erin. De hele reeks zal Mexico ademen, we hadden ze nergens anders kunnen draaien.”

Bijkomend voordeel was dat iedereen er bijna automatisch van uit ging dat deze reeks in Azië zou opgenomen worden. “Zoals je weet doen we al eens graag het tegenovergestelde van wat iedereen verwacht.” zegt de presentator.

Voor het overige mogen we ons volgens hem wel opnieuw verwachten aan de bekende ingrediënten. “Fijne kandidaten van diverse pluimage, opdrachten die alle kanten uitgaan, vertrouwen en wantrouwen, een saboteur die het allemaal in het honderd doet lopen, en een presentator met gekruiste armen.”

Via diverse media vernamen we ondertussen dat de productie van De Mol dit jaar wat later is gestart, waardoor ook de uitzendingen van deze nieuwe reeks wat langer op zich zullen laten wachten.

“Momenteel doet een ongelooflijk toegewijde bende redacteurs en monteurs er alles aan om er opnieuw een topreeks van te maken. We beklimmen gestaag onze montage-berg, geen klein avontuur gelet op het alweer fenomenaal aantal uren opnames waarmee we uit Mexico zijn teruggekeerd… opnames met soms wel 15 of meer verschillende camerastandpunten.”

“Weet dat wij minstens even hard als jullie uitkijken naar de start van dit nieuwe, negen weken durende avontuur. We lopen over van de goesting en kijken uit naar jullie theorieën en uiteenzettingen. Maar eerst nog wat werken…” aldus Gilles.
We lopen over van de goesting _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 14:25:30 #43
403253 Meke
after all this time? always.
pi_176633582
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:54 schreef Cee het volgende:
Volgens mij was dat afgelopen jaren ook zo, in NL net (of nog net niet) afgelopen en HUP, meteen door met de superieure Vlaamse versie. Nu al zin in. *O*
Nee toen liepen ze gelijk volgens mij, begon Vlaanderen zo rond afgelevering 4 of 5 van NL? Dus wel ongeveer gelijktijdig, maar nu hopelijk een soort estafette, dat de één begint als de ander stopt O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_176634281
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:25 schreef Meke het volgende:

[..]

Nee toen liepen ze gelijk volgens mij, begon Vlaanderen zo rond afgelevering 4 of 5 van NL? Dus wel ongeveer gelijktijdig, maar nu hopelijk een soort estafette, dat de één begint als de ander stopt O+
De Nederlandse serie eindigt 10 maart (als het 10 afleveringen zijn en er geen onderbrekingen zijn). Dus dan is er mooi weinig overlap.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  PR en moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 15:10:33 #45
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176634352
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:25 schreef Meke het volgende:

[..]

Nee toen liepen ze gelijk volgens mij, begon Vlaanderen zo rond afgelevering 4 of 5 van NL? Dus wel ongeveer gelijktijdig, maar nu hopelijk een soort estafette, dat de één begint als de ander stopt O+
Op dat Vlaamse forum zijn ze er ook wel blij mee dat het elkaar zo beter afwisselt en dus langer Mol-plezier betekent :D

Leuk dat die ook allemaal 'onze' WIDM kijken :9
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  One tough cookie zaterdag 20 januari 2018 @ 21:10:47 #46
169210 liesje1979
pi_176641122
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 10:41 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het ook wel prima zo. Eerst de Nederlandse versie als voorafje en dan de mooiere Vlaamse versie er achteraan :Y
Precies dit. Het beste voor het laatst bewaren.
  maandag 22 januari 2018 @ 15:20:26 #47
403253 Meke
after all this time? always.
pi_176674786
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:10 schreef Moira. het volgende:

[..]

Op dat Vlaamse forum zijn ze er ook wel blij mee dat het elkaar zo beter afwisselt en dus langer Mol-plezier betekent :D

Leuk dat die ook allemaal 'onze' WIDM kijken :9
Meer Mol is ook meer beter natuurlijk O+ :9
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 15:29:19 #48
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_176674959
*G* Zin in de Vlaamse mol!!
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 10:38:55 #49
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176791862
Dit ga ik volgen, lijkt me wel wat als de Nederlandse versie afgelopen is :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  PR en moderator zondag 28 januari 2018 @ 13:59:00 #50
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176796196
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 10:38 schreef MaJo het volgende:
Dit ga ik volgen, lijkt me wel wat als de Nederlandse versie afgelopen is :)
Topidee _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 14:18:43 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176796803
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 13:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Topidee _O_
Hoe langer molplezier hoe beter O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  One tough cookie zondag 28 januari 2018 @ 14:58:46 #52
169210 liesje1979
pi_176797842
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 14:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe langer molplezier hoe beter O+
Dan is de NL versie een mooi warm makertje voor het grote Vlaamse WIDM genot.
  zondag 28 januari 2018 @ 15:21:50 #53
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_176798303
De Vlaamse Mol *O* _O_
Isn't it ironic, don't you think
pi_176798781
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 10:38 schreef MaJo het volgende:
Dit ga ik volgen, lijkt me wel wat als de Nederlandse versie afgelopen is :)
Heb je dus nog niet de afgelopen twee seizoenen van de Vlaamse Mol gezien? Die zou ik dan ook zeker gaan kijken :Y
  zondag 28 januari 2018 @ 18:10:44 #55
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_176802194
quote:
10s.gif Op zondag 28 januari 2018 14:58 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dan is de NL versie een mooi warm makertje voor het grote Vlaamse WIDM genot.
Inderdaad. De Nederlandse is erg fijn, maar de Vlaamse is het hoogtepunt op molgebied.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_176811542
Ik vind het laatste seizoen heerlijk.
Die daarvoor ook, maar het laatste seizoen vond ik de groep zo leuk.
  PR en moderator maandag 12 februari 2018 @ 18:05:35 #57
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177134927
Is het misschien wat als we een spoiler-vrij topic maken voor de Vlaamse mol? Dat mensen die het nog niet hebben gezien kunnen klikken zonder gelijk spoilers over vorige seizoenen te lezen?

We kunnen als forum langer openblijven (ik wil zelf eigenlijk t/m mei, als de Vlaamse mol ook bekend is) maar dan moet daar ook wel animo voor zijn. We kunnen in principe namelijk lekker de ruimte nemen met topics over de Vlaamse mol nu we er een eigen forum voor hebben :D Aangezien het nu op de Nederlandse aansluit zakken de huidige NL-topics t.z.t. toch weg.

Ik vermoed ook dat er dit jaar ook weer meer mensen toch gaan kijken en ook verliefd zullen worden op De Mol O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 12 februari 2018 @ 18:35:49 #58
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_177135494
Ja, leuk!
  maandag 12 februari 2018 @ 18:47:59 #59
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_177135662
Ik stem voor! Doorgaan tot mei. 14.gif
Isn't it ironic, don't you think
  One tough cookie maandag 12 februari 2018 @ 18:51:53 #60
169210 liesje1979
pi_177135732
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:05 schreef Moira. het volgende:
Is het misschien wat als we een spoiler-vrij topic maken voor de Vlaamse mol? Dat mensen die het nog niet hebben gezien kunnen klikken zonder gelijk spoilers over vorige seizoenen te lezen?

We kunnen als forum langer openblijven (ik wil zelf eigenlijk t/m mei, als de Vlaamse mol ook bekend is) maar dan moet daar ook wel animo voor zijn. We kunnen in principe namelijk lekker de ruimte nemen met topics over de Vlaamse mol nu we er een eigen forum voor hebben :D Aangezien het nu op de Nederlandse aansluit zakken de huidige NL-topics t.z.t. toch weg.

Ik vermoed ook dat er dit jaar ook weer meer mensen toch gaan kijken en ook verliefd zullen worden op De Mol O+
Kan, ik vind zelf de intimiteit van dit topic juist heel prettig, wat mij betreft hoeft het niet grootser dan andere jaren. Ook lekker dat hier nooit zo fanatiek naar hints gezocht wordt en veel meer vooral de nadruk ligt op het genieten van het programma. Zou het best jammer vinden als dat allemaal in verschillende topics wordt verspreid. En volgens mij deden we altijd al heel netjes dingen in spoilers enzo.
  One tough cookie maandag 12 februari 2018 @ 18:52:39 #61
169210 liesje1979
pi_177135751
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:47 schreef jcdragon het volgende:
Ik stem voor! Doorgaan tot mei. 14.gif
Ja oh, dat WIDM open blijft heb ik ook geen problemen mee verder.
  PR en moderator maandag 12 februari 2018 @ 18:59:01 #62
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177135876
quote:
11s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Kan, ik vind zelf de intimiteit van dit topic juist heel prettig, wat mij betreft hoeft het niet grootser dan andere jaren. Ook lekker dat hier nooit zo fanatiek naar hints gezocht wordt en veel meer vooral de nadruk ligt op het genieten van het programma. Zou het best jammer vinden als dat allemaal in verschillende topics wordt verspreid. En volgens mij deden we altijd al heel netjes dingen in spoilers enzo.
Is ook weer zo O+
En dat met spoilers valt wel mee, ik zou hier iig niet terug durven lezen als ik de vorige seizoenen niet gezien heb :@
Leek me wel leuk om een soort lekkermaak-topic te maken voor de mensen die het nog nooit hebben gezien maar toch even de positieve enthousiaste spoiler-loze verhalen van mensen willen horen.

Maar jij zegt bijv. dus ook geen kandidatentopics voor de Vlaamse kandidaten?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  One tough cookie maandag 12 februari 2018 @ 19:05:53 #63
169210 liesje1979
pi_177136021
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Is ook weer zo O+
En dat met spoilers valt wel mee, ik zou hier iig niet terug durven lezen als ik de vorige seizoenen niet gezien heb :@
Leek me wel leuk om een soort lekkermaak-topic te maken voor de mensen die het nog nooit hebben gezien maar toch even de positieve enthousiaste spoiler-loze verhalen van mensen willen horen.

Maar jij zegt bijv. dus ook geen kandidatentopics voor de Vlaamse kandidaten?
Ik heb het in ieder geval nooit gemist, die kandidatentopics en voor mij zou het ook weinig toevoegen. ;) Teruglezen moet je eigenlijk ook niet doen qua vorige seizoenen als je ze nog niet gezien hebt nee. Maar over het huidige seizoen zijn we altijd wel voorzichtig met dingen spoileren. :Y Het verschil met de NL mol is natuurlijk dat de meeste mensen de Vlaamse terugkijken er is dus eigenlijk geen sprake meer van een live topic. Iedereen kijkt (en veel mensen doen dat wel gelijk wanneer hij online staat) wanneer het hem of haar uitkomt. Ik vond het gewoon prettig zoals het was al die jaren en waar het topic staat maakt me verder niet zoveel uit. Maar dat is alleen mijn mening he? Jullie moeten het lekker doen zoals jullie willen. :D
  PR en moderator maandag 12 februari 2018 @ 19:09:52 #64
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177136124
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:05 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik heb het in ieder geval nooit gemist, die kandidatentopics en voor mij zou het ook weinig toevoegen. ;) Teruglezen moet je eigenlijk ook niet doen qua vorige seizoenen als je ze nog niet gezien hebt nee. Maar over het huidige seizoen zijn we altijd wel voorzichtig met dingen spoileren. :Y Het verschil met de NL mol is natuurlijk dat de meeste mensen de Vlaamse terugkijken er is dus eigenlijk geen sprake meer van een live topic. Iedereen kijkt (en veel mensen doen dat wel gelijk wanneer hij online staat) wanneer het hem of haar uitkomt. Ik vond het gewoon prettig zoals het was al die jaren en waar het topic staat maakt me verder niet zoveel uit. Maar dat is alleen mijn mening he? Jullie moeten het lekker doen zoals jullie willen. :D
I know I know, maar jij bent in mijn ogen een beetje de 'mama' qua Vlaamse-mol-liefde :@ :D

Ik ben 't ook wel met je eens, maar dacht er zelf aan om misschien mooi gebruik te kunnen maken van het feit dat we nu een eigen forum hebben en we daardoor ook wat meer kunnen uitpakken en zo ook langer open blijven (en meer users van buitenaf trekken ook! Er zijn (nog) niet zo veel plekken op internet waar de Vlaamse mol gehyped wordt, maar 1 Vlaams forum geloof ik dat ook niet echt storm loopt).
Als we 't weer maar bij 1 topic houden is het nml niet echt de moeite waard om daar een speciaal forum voor open te houden. Dan kunnen we misschien beter gewoon zeggen dat we in de toekomst zowel het WIDM Algemeen én het Vlaamse mol-topic overhevelen naar TV voor de tussentijdse maanden.

Maar eerst maar eens zien hoe het straks gaat, dan :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177142319
Maar de Vlaamse mol had toch vorig jaar ook een eigen topic in TV? Ik zie niet in wat daar eigenlijk mis mee is. Bedoel voor dingen als Game of Thrones en andere dingen die iedereen niet op hetzelfde moment kijkt.. je weet dat zodra de uitzending is geweest men los gaat in het topic. Dus moet je niet in het topic zijn voor je de aflevering gezien hebt.

Denk niet dat de Vlaamse mol zo'n support heeft als WIDM anno nu. Menig liefhebber van het eerste uur bij wie is de mol geeft de voorkeur aan de mol > wie is de mol. Maar wat dat betreft zijn we in de minderheid. De grote groep casual kijkers vindt WIDM met BN'ers toch veel leuker en met WIDM kun je bij de koffiemachine nog meepraten. Over de Mol wordt iig niet in Nederland zo over door gepraat.

Heb wel zin in de Vlaamse mol. Opnieuw een WIDM land revisited door onze zuiderburen. WIDM beschouw ik sinds de Mol in Argentinië en Zuid Afrika was maar als opwarmertje/appetizer. De mol is de real deal, zoals het vroeger met WIDM was pre BN'ers tijd. *O*
mag het weten
  PR en moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 00:16:39 #66
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177142531
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 00:01 schreef Joosie200 het volgende:
Maar de Vlaamse mol had toch vorig jaar ook een eigen topic in TV? Ik zie niet in wat daar eigenlijk mis mee is. Bedoel voor dingen als Game of Thrones en andere dingen die iedereen niet op hetzelfde moment kijkt.. je weet dat zodra de uitzending is geweest men los gaat in het topic. Dus moet je niet in het topic zijn voor je de aflevering gezien hebt.

Denk niet dat de Vlaamse mol zo'n support heeft als WIDM anno nu. Menig liefhebber van het eerste uur bij wie is de mol geeft de voorkeur aan de mol > wie is de mol. Maar wat dat betreft zijn we in de minderheid. De grote groep casual kijkers vindt WIDM met BN'ers toch veel leuker en met WIDM kun je bij de koffiemachine nog meepraten. Over de Mol wordt iig niet in Nederland zo over door gepraat.
Voorheen stond deze reeks in RLS, MOL is gelijktijdig met het sluiten daarvan geopend dus zijn die topics hierheen verhuisd. Maar off-season gaat 'ie sowieso naar TV.

En is ook niks mis mee natuurlijk :D Maar nu hebben we een eigen forum dat ervoor open kan blijven, en dan is het natuurlijk wel leuk dat er meerdere topics aan geweid kunnen worden. Uiteraard zijn we in de minderheid, maar ik heb wel het idee dat de Vlaamse mol (doordattie zo uitmuntend is) elk seizoen meer kijkers oppikt. En nu we voor het eerste jaar een eigen forum hebben dat ook mensen van buitenaf trekt zou het nog meer fans oppikken en is 't wel leuk om het forum daarvoor open te houden.

Maar hoeft niet he, we kunnen ook in maart gewoon dicht als de boel hier dan verder dood valt.

quote:
Heb wel zin in de Vlaamse mol. Opnieuw een WIDM land revisited door onze zuiderburen. WIDM beschouw ik sinds de Mol in Argentinië en Zuid Afrika was maar als opwarmertje/appetizer. De mol is de real deal, zoals het vroeger met WIDM was pre BN'ers tijd. *O*
Eens O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 19:42:27 #67
403253 Meke
after all this time? always.
pi_177160005
Ik ben wel benieuwd: merk je nu tijdens WIDM eigenlijk een groei van animo sinds het eigen subforum? :) Ik merk zelf wel dat het voor mij makkelijker checken is wat er allemaal nieuw bij is gekomen qua topics!

Voor mij is misschien het leukste aan het subforum niet eens de kandidatentopics, maar juist ook de prono en follow the money :) Dat zou ik wel ontzettend leuk vinden om ook bij de Mol te hebben - maar ik denk dat XMN8R en PatriQue89 blij zijn als het weer voorbij is en 10 weken per jaar een heel andere investering is dan 20 ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_177165251
Mag je spoilers posten direct na of tijdens de uitzending? Of alles tussen spoiler tags tot iedereen bij is?
Ik vind beide prima zolang het maar duidelijk is.

wel rottig dat upc honderden zenders biedt maar geen België 4...
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:57:22 #69
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_177165434
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 15:46 schreef BobW het volgende:

[..]

Heb je dus nog niet de afgelopen twee seizoenen van de Vlaamse Mol gezien? Die zou ik dan ook zeker gaan kijken :Y
waar zijn die te zien dan? Vorig jaar wel gezien, erg leuk :Y maar die van twee jaar geleden niet gekeken
pi_177165718
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:57 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

waar zijn die te zien dan? Vorig jaar wel gezien, erg leuk :Y maar die van twee jaar geleden niet gekeken
Moet nog beginnen, maar die van twee jaar geleden is ook goed :Y
  PR en moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 22:16:48 #71
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177166193
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:57 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

waar zijn die te zien dan? Vorig jaar wel gezien, erg leuk :Y maar die van twee jaar geleden niet gekeken
Staan linkjes in de OP O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 22:19:09 #72
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177166296
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:51 schreef 44rdbei het volgende:
Mag je spoilers posten direct na of tijdens de uitzending? Of alles tussen spoiler tags tot iedereen bij is?
Ik vind beide prima zolang het maar duidelijk is.

wel rottig dat upc honderden zenders biedt maar geen België 4...
Ja ik denk dat vrijwel niemand live mee kan kijken ;( Omdat het een commerciële zender is hebben ze alleen uitzendrechten voor België en mag het niet in Nederland aangeboden worden.

Ik vind eigenlijk dat je hier wel gewoon moet kunnen posten over de aflevering (dus zonder spoilertags), aangezien iedereen op een ander moment terugkijkt maar men normaliter niet in het topic komt als ze de meest recente aflevering nog niet gezien hebben.

Daarom dacht ik misschien een spoilervrij topic te maken om mensen lekker te kunnen maken dat ze mee (en terug) moeten kijken zonder dat ze hier al namen zien staan enzo :@ :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 13-03-2018 15:30:23 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 22:59:17 #73
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177167685
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:42 schreef Meke het volgende:
Ik ben wel benieuwd: merk je nu tijdens WIDM eigenlijk een groei van animo sinds het eigen subforum? :) Ik merk zelf wel dat het voor mij makkelijker checken is wat er allemaal nieuw bij is gekomen qua topics!

Voor mij is misschien het leukste aan het subforum niet eens de kandidatentopics, maar juist ook de prono en follow the money :) Dat zou ik wel ontzettend leuk vinden om ook bij de Mol te hebben - maar ik denk dat XMN8R en PatriQue89 blij zijn als het weer voorbij is en 10 weken per jaar een heel andere investering is dan 20 ;)
Over het algemeen zijn er meer actieve topics die meer meer views en posts hebben dan vorig jaar. Maar eigenlijk gaat het ongeveer hetzelfde want ook in RLS is het daarvoor altijd populair geweest, omdat het gewoon een tof programma is en mensen er graag over lezen/posten.
Maar wat me tot nu toe wel is opgevallen is dat ik (voor m'n gevoel) meer nieuwe users heb gezien die zich speciaal voor dit stukje FOK! aangemeld lijken te hebben. En het trekt natuurlijk ook meer WIDM-kijkende FOK!kers die voorheen nooit in RLS hebben gekeken en nooit hebben meegepost. Of FOK!kers die het opvalt en toch maar eens besluiten een jaartje mee te kijken. Dus wat dat betreft wel tof allemaal dat 't lekker z'n gangetje gaat :@ Hopelijk bouwt dat volgend jaar dan ook weer een stukje op, zou wel tof zijn.

Ik vind 't zelf ook wel overzichtelijker zonder de RLS topics er tussendoor :P Lekker de ruimte voor onszelf O+

Ik denk zelf dat er voor een Vlaamse mol-prono te weinig animo zou zijn, maar misschien verandert dat dit jaar :o En ondanks dat we misschien XMN8R's tabelletjes moeten missen als 'ie zelf niet kijkt of er geen zin meer in heeft, kunnen we wel zelf een topic openen om op een andere manier de Vlaamse 'kas' bij te houden :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177171647
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:19 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja ik denk dat vrijwel niemand live mee kan kijken ;( Omdat het een commerciële zender is hebben ze alleen uitzendrechten voor België en mag het niet in Nederland aangeboden worden.

Ik vind eigenlijk dat je hier wel gewoon moet kunnen posten over de aflevering (dus zonder spoilers), aangezien iedereen op een ander moment terugkijkt maar men normaliter niet in het topic komt als ze de meest recente aflevering nog niet gezien hebben.

Daarom dacht ik misschien een spoilervrij topic te maken om mensen lekker te kunnen maken dat ze mee (en terug) moeten kijken zonder dat ze hier al namen zien staan enzo :@ :D
Lijkt me prima, gewoon nog niet in het topic kijken als je geen spoilers wil.
Een 2e topic is wel een goed idee als er genoeg animo is. Maar de afgelopen jaren (Zo ver ik heb gezien ) was het vrij rustig en dan krijg je 2 half lege topics.
  zondag 18 februari 2018 @ 21:27:13 #75
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177286922
quote:
Zie ik dit nu pas gvd

Bookmarked
  PR en moderator zondag 18 februari 2018 @ 22:11:31 #76
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177287677
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:03 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Lijkt me prima, gewoon nog niet in het topic kijken als je geen spoilers wil.
Een 2e topic is wel een goed idee als er genoeg animo is. Maar de afgelopen jaren (Zo ver ik heb gezien ) was het vrij rustig en dan krijg je 2 half lege topics.
Ja ik hoop dus dat er dit jaar meer mensen mee gaan kijken O+
Maar we kijken ‘t wel ff aan
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zie ik dit nu pas gvd

Bookmarked
In de OP staat ook die van afgelopen jaar :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 19 februari 2018 @ 22:24:10 #77
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_177312859
Is al bekend wanneer het weer begint?
pi_177321353
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 02:04 schreef Zocalo het volgende:
Is al bekend wanneer het weer begint?
Waarschijnlijk ergens in maart. Ze willen geen concurentie van andere programma's dus stellen ze het een beetje uit.
pi_177333844
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:24 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ergens in maart. Ze willen geen concurentie van andere programma's dus stellen ze het een beetje uit.
Vorig jaar viel het deels samen met de NL WIDM. Dat was niet zo handig :P
pi_177440625
19 maart is de datum die ik heb genoteerd.

bron: http://newsmonkey.be/article/86420
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  PR en moderator zondag 25 februari 2018 @ 18:02:53 #82
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177443240
quote:
3s.gif Op zondag 25 februari 2018 16:04 schreef Nostalgist het volgende:
19 maart is de datum die ik heb genoteerd.

bron: http://newsmonkey.be/article/86420
Gelijk doorrrr zonder molloze week _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177453442
Ja heerlijk !

*O* *O*
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_177489367
https://www.hebjemijgemist.be/

Deze site schijnt van De Mol te zijn.

Vrijdag 16:00 meer info? :9
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:40:51 #85
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_177489438
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 18:02 schreef Moira. het volgende:

[..]

Gelijk doorrrr zonder molloze week _O_
*O*
Isn't it ironic, don't you think
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:14:38 #86
403253 Meke
after all this time? always.
pi_177503711
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:38 schreef BobW het volgende:
https://www.hebjemijgemist.be/

Deze site schijnt van De Mol te zijn.

Vrijdag 16:00 meer info? :9
Ik kan niet anders dan hieraan denken :7

Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  PR en moderator woensdag 28 februari 2018 @ 14:40:26 #87
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177504321
quote:
17s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:14 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik kan niet anders dan hieraan denken :7

Daar moest ik ook aan denken ja _O-

Ben benieuwd waar we vrijdag 16u dan op moeten wachten :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:45:46 #88
403253 Meke
after all this time? always.
pi_177504431
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Daar moest ik ook aan denken ja _O-

Ben benieuwd waar we vrijdag 16u dan op moeten wachten :o
Bekendmaking kandidaten? Of weten we dat al?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:45:58 #89
403253 Meke
after all this time? always.
pi_177504435
Bekendmaking mol lijkt me ook wel bijzonder trouwens :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_177504454
De tien kandidaten:

L. uit West-Vlaanderen
P. uit West-Vlaanderen
K. uit Oost-Vlaanderen
B. uit Oost-Vlaanderen
S. uit Vlaams-Brabant
K. uit Limburg
P. uit West-Vlaanderen
C. uit Limburg
J. uit West-Vlaanderen
J. uit Antwerpen

Bron: https://www.wieisdemol.be/nieuws/?id=65
  PR en moderator woensdag 28 februari 2018 @ 16:50:21 #91
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177506905
quote:
17s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:45 schreef Meke het volgende:

[..]

Bekendmaking kandidaten? Of weten we dat al?
Nee ik denk dat idd :Y En uitzenddatum/tijd van de 1e aflevering misschien?
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:46 schreef MMunkun het volgende:
De tien kandidaten:

L. uit West-Vlaanderen
P. uit West-Vlaanderen
K. uit Oost-Vlaanderen
B. uit Oost-Vlaanderen
S. uit Vlaams-Brabant
K. uit Limburg
P. uit West-Vlaanderen
C. uit Limburg
J. uit West-Vlaanderen
J. uit Antwerpen

Bron: https://www.wieisdemol.be/nieuws/?id=65
oooooeeehhh
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177552643
https://www.vier.be/de-mo(...)veral-kunnen-spotten

Zo gave trailer dit. Moriarty met did you miss me meets De Mol :D _O_ *O*
mag het weten
pi_177554662
Mooie trailer inderdaad.

Ook eindelijk een beetje nieuws, ik heb er wel zin in *O*
  vrijdag 2 maart 2018 @ 17:57:26 #94
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_177554687
Wanneer begint het? In die trailer ook spoilers van vorig seizoen? Ik heb al gekeken overigens maar vriendin niet :P
pi_177556492
Mexico _O_
  vrijdag 2 maart 2018 @ 19:20:30 #96
403253 Meke
after all this time? always.
pi_177556705
Oh jongons O+ O+ ZOVEEL ZIN IN ZOVEEL ZIN IN ZOVEEL ZIN IN *O* *O*

Ik zou bijna vergeten dat we eerst nog twee NLse afleveringen hebben :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_177577699
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 17:57 schreef RedFever007 het volgende:
Wanneer begint het? In die trailer ook spoilers van vorig seizoen? Ik heb al gekeken overigens maar vriendin niet :P
25 maart!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:51:36 #98
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177577972
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:41 schreef elby1988 het volgende:

[..]

25 maart!
Hè, op zondag?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  PR en moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 16:08:22 #99
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177578351
He shit, dus wel een mol-loze week ertussen :( En idd elke zondag nu :o

Maar wel heeeeel tof hoe ze het zo hebben aangepakt ja! Zullen ze vast ook meer Belgen en dus meer kijkers mee enthousiasmeren om het te gaan volgen _O_

Hopelijk ook wij Nederlanders :9~
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177578500
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  PR en moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 16:17:07 #101
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177578509
OP aangepast *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 4 maart 2018 @ 17:11:09 #102
436222 Japepk
Padvinder
pi_177604451
quote:
De Mol Vlaanderen is de oervader van alle buitenlandse versies van het programma. De eerste 3 seizoenen werden uitgezonden tussen 1998 en 2003 op de Vlaamse zender TV1, en werden gepresenteerd door Michiel Devlieger.
Na het doorlopende succes van WIDM in Nederland, hebben de Vlamingen in 2015 besloten (met tegenzin van de originele bedenkers) toch een doorstart te maken met het programma. Sindsdien wordt het uitgezonden op de Vlaamse zender Vier met Gilles de Coster als presentator.
Waren die eerste seizoenen van de Mol te vergelijken met nu, qua opdrachten en intensiteit?
't Echte en 't ware!
  zondag 4 maart 2018 @ 17:21:20 #103
403253 Meke
after all this time? always.
pi_177604742
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:11 schreef Japepk het volgende:

[..]

Waren die eerste seizoenen van de Mol te vergelijken met nu, qua opdrachten en intensiteit?
:N Dat was wat meer vergelijkbaar met NL eerste jaren
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 4 maart 2018 @ 22:44:08 #104
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_177611547
De doorstart was met tegenzin van de originele bedenkers? Weet iemand waarom?
  zondag 4 maart 2018 @ 23:08:46 #105
436222 Japepk
Padvinder
pi_177611948
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 22:44 schreef Heufd het volgende:
De doorstart was met tegenzin van de originele bedenkers? Weet iemand waarom?
Volgens mij omdat zij het bij een paar seizoenen wilden laten, en niet het concept uitmelken zoals je nu bij WIDM ziet.
't Echte en 't ware!
  PR en moderator zondag 4 maart 2018 @ 23:22:26 #106
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177612103
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 22:44 schreef Heufd het volgende:
De doorstart was met tegenzin van de originele bedenkers? Weet iemand waarom?
Op Wiki: https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Mol_(televisieprogramma)

quote:
In Vlaanderen werden er oorspronkelijk 2 seizoenen uitgezonden (in 1999 en 2000) op het toenmalige TV1, alle twee met Michiel Devlieger als presentator. Er zou oorspronkelijk geen derde seizoen komen omdat het de gewoonte was van productiemaatschappij Woestijnvis om van elk nieuw programma hooguit twee seizoenen uit te zenden. Het programma was echter zo populair dat voor De Mol een uitzondering gemaakt werd. Zo keken 1,9 miljoen mensen naar de finale-aflevering van de tweede reeks[1]. Voor De Mol werd een eenmalige uitzondering gemaakt. Het programma kreeg dus 3 reeksen, alle drie met Michiel Devlieger als presentator. Oorspronkelijk zou er na het 3de seizoen geen nieuw seizoen meer van De Mol komen.

In 2013 kwam De Mol weer op tafel om ditmaal uitgezonden te worden op VIER.[2] In maart 2014 maakte Mol-presentator Michiel Devlieger bekend dat de kans dat er een nieuw seizoen van De Mol komt klein is.[3]

Daarna maakte men op 22 juni 2015 bekend dat er een nieuw seizoen komt, onbekende mensen konden zich daarvoor inschrijven. De presentatie komt in handen van Gilles De Coster.[4] De bedenkers van De Mol waren niet blij met de nieuwe reeks maar op 23 december 2015 bereikte Woestijnvis en de bedenkers een akkoord rond De Mol. [5]

Het vierde seizoen werd in het voorjaar van 2016 uitgezonden, ditmaal niet op Eén, maar op VIER. Sindsdien keert het programma jaarlijks terug. In vergelijking met TV1 werd De Mol bij VIER in 2016 en 2017 op maandag uitgezonden, sinds 2018 wordt het echter weer op zondag uitgezonden.[6]
En een linkje dat daarbij staat: http://www.standaard.be/cnt/dmf20151223_02035073

Beetje vaag gedoe allemaal :') Maar de nieuwe seizoenen zijn beter dan de eersten, dus alleen maar mooi _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177617154
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:11 schreef Japepk het volgende:

[..]

Waren die eerste seizoenen van de Mol te vergelijken met nu, qua opdrachten en intensiteit?
Zeker, en al helemaal in die tijdsgeest. :Y

quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 22:44 schreef Heufd het volgende:
De doorstart was met tegenzin van de originele bedenkers? Weet iemand waarom?
Vergoedingen en niet, of pas laat op de hoogte gebracht worden dat er een doorstart zou komen. En het past natuurlijk in het gehele uit elkaar vallen van het oude Woestijnvis.
pi_177734184
Het voorgerechtje was wel geinig, nu het hoofdgerecht. _O_
pi_177734657
ik ga kijken *O*
  PR en moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 22:13:27 #110
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177735019
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:06 schreef emmyemmy2 het volgende:
ik ga kijken *O*
Toppertjeee _O_ Je gaat genieten :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177735049
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Toppertjeee _O_ Je gaat genieten :D
Ik keek net naar dat ''Heb je mij gemist'' filmpje, dat budget! :o
  PR en moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 22:14:46 #112
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177735071
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:14 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]

Ik keek net naar dat ''Heb je mij gemist'' filmpje, dat budget! :o
Just the tip of the iceberg baby _O_ Vlaamsemolgenot _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177736015
Moira, zet dit filmpje even in de OP :)

Het filmpje zelf, niet de link naar de site bedoel ik. Laat maar, ik ben geen moderator. Hahahaha ik zou een slechte zijn, chaos all over.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2018 22:43:59 ]
  PR en moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 23:06:48 #115
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177736835
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:42 schreef lrishCassidy het volgende:
Moira, zet dit filmpje even in de OP :)

Het filmpje zelf, niet de link naar de site bedoel ik. Laat maar, ik ben geen moderator. Hahahaha ik zou een slechte zijn, chaos all over.
Will do :Y

Ik moest het eerst wel met link doen aangezien FOK! alleen Youtubefilmpjes ondersteunt, dus niet eigen players van websites (zoals die van Vier maar bijv. ook van Avrotros).
Maar nu staat 'ie op YT dus kan 'ie er zo in :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 10 maart 2018 @ 23:08:05 #116
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_177736876
quote:
Is gewoon bijna horror dit _O_
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_177736882
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Will do :Y

Ik moest het eerst wel met link doen aangezien FOK! alleen Youtubefilmpjes ondersteunt, dus niet eigen players van websites (zoals die van Vier maar bijv. ook van Avrotros).
Maar nu staat 'ie op YT dus kan 'ie er zo in :D
Ja klopt, daarom hoop ik altijd op YT links. Ik vind altijd zoveel ook qua music, maar dan niet op YT dus kan ik het niet linken hiero.
pi_177736929
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:08 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Is gewoon bijna horror dit _O_
Ik hou ervan. Laat mij maar raden al raad ik fout. Ik hou van het jagen (laat mij maar denken dat ik heel erg slim ben lol).
Beste programma ever op TV. O+
  PR en moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 23:10:12 #119
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177736935
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:08 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Is gewoon bijna horror dit _O_
Is toch godverdomme prachtig _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177736996
En dan die Belgische stem erbij aan het eind O+
pi_177737020
Ik denk wel eens, ik zou een schandalig goede Mol zijn of ik ik zou helemaal niks zijn.
pi_177737029
Geen middenweg _O-
  PR en moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 23:19:22 #123
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177737213
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:13 schreef lrishCassidy het volgende:
Geen middenweg _O-
Dat heb ik ook idd _O- Ik zou het óf briljant brutaal aanpakken, of compleet door de mand vallen en er geen kut van bakken _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 10-03-2018 23:49:23 (:o) ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177737263
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:19 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat heb ik ook idd _O- Ik zou óf echt een soort - zijn en het briljant brutaal aanpakken, of compleet door de mand vallen en er geen kut van bakken _O-
Mijn insteek. Als je dan al de Mol bent moet je er ook wel lol in hebben :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 12-03-2018 17:11:40 ]
  zaterdag 10 maart 2018 @ 23:22:30 #125
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_177737304
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:10 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Ik hou ervan. Laat mij maar raden al raad ik fout. Ik hou van het jagen (laat mij maar denken dat ik heel erg slim ben lol).
Beste programma ever op TV. O+
Ik snap je enthousiasme, durf het bijna niet te zeggen maar de NL versie verbleekt hier een beetje bij :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_177737645
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:22 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik snap je enthousiasme, durf het bijna niet te zeggen maar de NL versie verbleekt hier een beetje bij :@
Onbekende Nlers zou enorm helpen voor het gaan voor de pot.
  One tough cookie zaterdag 10 maart 2018 @ 23:48:08 #127
169210 liesje1979
pi_177737812
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:19 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat heb ik ook idd _O- Ik -knip- of compleet door de mand vallen en er geen kut van bakken _O-
Ok thanks he?
Tering he.
Je zou toch denken dat ik dit topic veilig had moeten kunnen lezen zonder gespilerd te worden.
En dan zelf altijd janken over spoilers in dit topic.
Bah.
Bah.
Bah.
  PR en moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 23:48:49 #128
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177737823
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:48 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ok thanks he?
Tering he.
Je zou toch denken dat ik dit topic veilig had moeten kunnen lezen zonder gespilerd te worden.
En dan zelf altijd janken over spoilers in dit topic.
Bah.
Bah.
Bah.
Oh fuckjeshit :o Helemaal niet aan gedacht :@:@:@:@:@:@:@:@:@ Sorry!!!!!!!

quote:
En dan zelf altijd janken over spoilers in dit topic.
Dit vind ik dan wel weer een beetje minder.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  One tough cookie zaterdag 10 maart 2018 @ 23:50:47 #129
169210 liesje1979
pi_177737861
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Oh fuckjeshit :o Helemaal niet aan gedacht :@:@:@:@:@:@:@:@:@ Sorry!!!!!!!
Misschien moet je eens nadenken met al je gehyper.
Ik heb al sinds de uitslag er is het kunnen vermijden te weten wie de mol is, ben uiterst voorzichtig omdat in Roemenië terugkijken nou eenmaal niet zo makkelijk gaat en dan dit, chapeau.
  PR en moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 23:51:32 #130
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177737875
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:50 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Misschien moet je eens nadenken met al je gehyper.
Ik heb al sinds de uitslag er is het kunnen vermijden te weten wie de mol is, ben uiterst voorzichtig omdat in Roemenië terugkijken nou eenmaal niet zo makkelijk gaat en dan dit, chapeau.
Ik vind het oprecht ernstig kut dat ik zoiets prachtigs heb verneukt voor iemand :'(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  One tough cookie zaterdag 10 maart 2018 @ 23:52:11 #131
169210 liesje1979
pi_177737885
Ja naja sorry hoor, je doet zelf steeds moeilijk dat dit topic niet leuk is want er staan spoilers in, maar dan ga je zelf op de avond van de finale hier de NLse mol spoileren.
  One tough cookie zaterdag 10 maart 2018 @ 23:53:04 #132
169210 liesje1979
pi_177737901
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:51 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik vind het oprecht ernstig kut dat ik zoiets prachtigs heb verneukt voor iemand :'(
Ja ik ook ja. En echt ik ben uitermate voorzichtig geweest om het nog niet te lezen.
  PR en moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 23:53:43 #133
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177737913
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ja naja sorry hoor, je doet zelf steeds moeilijk dat dit topic niet leuk is want er staan spoilers in, maar dan ga je zelf op de avond van de finale hier de NLse mol spoileren.
Ik vind dat dus niet helemaal fair, want dat heb ik nooit gezegd of gevonden. Ik bracht een keer op of het een idee was om een spoilerloos lekkermaak topic te maken voor de mensen die de Vlaamse mol nog nooit hebben gezien, niet omdat dit topic niet leuk is. En ook niet 'steeds' of 'moeilijk'. Ik bracht gewoon een keer wat op.

En ik heb daar idd ff niet aan gedacht. Ernstig kut. Kutterdekutterdekut.... :'( :'( :o :( :X
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  One tough cookie zaterdag 10 maart 2018 @ 23:55:18 #134
169210 liesje1979
pi_177737943
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik vind dat dus niet helemaal fair, want dat heb ik nooit gezegd of gevonden. Ik bracht een keer op of het een idee was om een spoilerloos lekkermaak topic te maken voor de mensen die de Vlaamse mol nog nooit hebben gezien, niet omdat dit topic niet leuk is.

En ik heb daar idd ff niet aan gedacht. Ernstig kut. Kutterdekutterdekut.... :'( :'( :o :( :X
Ja laat me gewoon even heel boos zijn want dat ben ik, of dat dan redelijk is, dat zien we morgen wel weer.
  PR en moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 23:55:47 #135
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177737954
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja laat me gewoon even heel boos zijn want dat ben ik, of dat dan redelijk is, dat zien we morgen wel weer.
Ik zou hetzelfde hebben en ik vind mezelf nu ook echt ff kut dus no worries there :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 11 maart 2018 @ 00:06:09 #136
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_177738071
lijkt me tof, ik hoop er ook aan te denken dit te gaan kijken *O*
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 11 maart 2018 @ 09:28:35 #137
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_177741242
Is zeker op de Belgische commerciëler zender te zien😕 ik zie het al zender 4.
pi_177744229
Er komt ook een Moltalk equivalent genaamd Café de Mol. Ze beginnen met een kick-off komend weekend *O*
mag het weten
pi_177756343
Is er via wegen die hier niet genoemd mogen worden ook aan HD rips van de uitzending te komen?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_177756518
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
Is er via wegen die hier niet genoemd mogen worden ook aan HD rips van de uitzending te komen?
Afgelopen 2 seizoenen kon je gewoon via de Belgische website terugkijken, dus geen gedoe met rips.
pi_177761289
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:37 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Afgelopen 2 seizoenen kon je gewoon via de Belgische website terugkijken, dus geen gedoe met rips.
Tof, is dat ook via Chromecast te doen?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_177761399
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 08:50 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Tof, is dat ook via Chromecast te doen?
Dat durf ik je niet te zeggen.
  PR en moderator maandag 12 maart 2018 @ 15:45:03 #143
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177770596
JustGames (die ons dit jaar van maarliefst 4 WIDM-bordspellen heeft willen voorzien) staat mogelijk ook open voor het idee om misschien iets met de Vlaamse versie van het bordspel te doen.

Zou er voldoende animo voor zijn om ook voor de Vlaamse Mol een soort prono o.i.d. op te stellen?
Voorgaande jaren hebben ze volgens mij ook een app gehad waarmee punten te verdelen waren, kijken of we daar ook een FOK!-pouletje bij kunnen maken?

[ Bericht 11% gewijzigd door Moira op 12-03-2018 16:02:43 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator maandag 12 maart 2018 @ 16:16:37 #144
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177771309
Ben benieuwd of ze dit ook leuker aan gaan pakken dan onze Moltalk :P

https://www.vier.be/cafed(...)&utm_medium=FB_DEMOL


quote:
In Café De Mol gaan Frances en Gilles samen met bekende en onbekende gasten, ex-deelnemers, fans van het eerste of het laatste uur en diehard-mol vangers wekelijks op zoek naar tips om de mol te ontmaskeren. Want ook Frances en Gilles zullen, net als alle De Mol kijkers, hun zoektocht from scratch starten.

Gilles en Frances praten, omringd door de vele enthousiaste molloten, elke week met twee centrale praatgasten: een bekende medemens en een ex-deelnemer van De Mol.

Gilles Van Bouwel: “De bekende stamgasten moeten aan twee vereisten voldoen: ze zijn grote fan van De Mol en ze zijn bereid om hun zondagavond op café door te brengen. Aan onze toog alvast James Cooke, Marie Verhulst, Pedro Elias, Martin Heylen, Elodie Ouedraogo,...Kortom: een halfuur diepgaande analyses, onnozele bedenkingen, gefundeerde én van de pot gerukte theorieën over de identiteit van de mol. En een pintje en wat nachos.”

Frances Lefebure: “Ik ben zelf fan van het eerste uur. Ik heb alle seizoenen gevolgd en ben altijd enorm geïntrigeerd door wat De Mol met Vlaanderen doet. Iedereen is wekenlang in de ban van het programma en net daarmee gaan wij in ons café aan de slag. Ik screen de hele avond live de tweets die over het programma binnenlopen en pluis de meest opmerkelijkste theorieën uit. Hashtag #demol dus, tot het duizelt voor mijn ogen. Ik heb hier zoveel zin in.”

Café De Mol start met een speciale extra uitzending op zondag 18 maart: dan worden alle kandidaten van het nieuwe seizoen van De Mol bekend gemaakt.

Café De Mol, vanaf 25 maart wekelijks én live na De Mol
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177772254
Het seizoen dat de Belgen in Zuid Afrika zijn heb ik gezien op YouTube, was erg leuk. Als het niet te veel gedoe is wil ik dat nieuwe seizoen ook wel gaan volgen :) Of anders wacht ik tot het weer op YouTube staat.
  PR en moderator maandag 12 maart 2018 @ 17:08:39 #146
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177772701
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het seizoen dat de Belgen in Zuid Afrika zijn heb ik gezien op YouTube, was erg leuk. Als het niet te veel gedoe is wil ik dat nieuwe seizoen ook wel gaan volgen :) Of anders wacht ik tot het weer op YouTube staat.
Awesome! Je kan gewoon gelijk na de uitzending de aflevering 'herbekijken' op de website van Vier ^O^
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 12 maart 2018 @ 19:07:55 #147
436222 Japepk
Padvinder
pi_177775537
Gilles en Frances zijn 2 van mijn favoriete figuren op de Vlaamse tv. Lekker ad-rem en nemen geen blad voor de mond. Hun gastenlijstje bestaat verder wel uit bekende namen, maar dat café de Mol wil ik weleens een kans geven.

Ben verder erg benieuwd naar komend seizoen. Ik moet toegeven dat ik merk dat ze het meer aan het hypen zijn dit jaar, ook met die napraatshow. Ik hoop maar dat ze die verwachtingen in gaan lossen.
't Echte en 't ware!
pi_177777005
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:45 schreef Moira. het volgende:
JustGames (die ons dit jaar van maarliefst 4 WIDM-bordspellen heeft willen voorzien) staat mogelijk ook open voor het idee om misschien iets met de Vlaamse versie van het bordspel te doen.

Zou er voldoende animo voor zijn om ook voor de Vlaamse Mol een soort prono o.i.d. op te stellen?
Voorgaande jaren hebben ze volgens mij ook een app gehad waarmee punten te verdelen waren, kijken of we daar ook een FOK!-pouletje bij kunnen maken?
Ja leuk *O*

Mocht PatriQue89 de vlaamse prono niet willen doen, dan ben ik daar wel toe bereid :)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 12 maart 2018 @ 20:19:17 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_177777143
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:45 schreef Moira. het volgende:
JustGames (die ons dit jaar van maarliefst 4 WIDM-bordspellen heeft willen voorzien) staat mogelijk ook open voor het idee om misschien iets met de Vlaamse versie van het bordspel te doen.

Zou er voldoende animo voor zijn om ook voor de Vlaamse Mol een soort prono o.i.d. op te stellen?
Voorgaande jaren hebben ze volgens mij ook een app gehad waarmee punten te verdelen waren, kijken of we daar ook een FOK!-pouletje bij kunnen maken?
App wil ik wel in mee doen. Prono ben ik niet de persoon voor.
Zodra de app voor 2018 te vinden is zal ik op onderzoek gaan of je je gewoon kan aanmelden of dat het met een fb account moet oid.


Molboekje voor 2018 is er wel al, de app lijkt nog echt 2017 te zijn.
Dat is van NL
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  PR en moderator maandag 12 maart 2018 @ 20:38:25 #150
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177777690
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:07 schreef Japepk het volgende:
Ben verder erg benieuwd naar komend seizoen. Ik moet toegeven dat ik merk dat ze het meer aan het hypen zijn dit jaar, ook met die napraatshow. Ik hoop maar dat ze die verwachtingen in gaan lossen.
Ja idd, maar ik vind wel dat ze dat hypen goed aanpakken. Ze laten de Mol echt weer leven in Vlaanderen. En de manier waarop ze het zo'n mysterie houden en bijna niks prijsgeven, behalve dat spannende 'heb je me gemist' productiewerk.. Dat belooft iig wel wat :D
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:13 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Ja leuk *O*

Mocht PatriQue89 de vlaamse prono niet willen doen, dan ben ik daar wel toe bereid :)
Oh cool!
Mijn zege heb je om 'm te openen, hoor!

quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:19 schreef Nizno het volgende:

[..]

App wil ik wel in mee doen. Prono ben ik niet de persoon voor.
Zodra de app voor 2018 te vinden is zal ik op onderzoek gaan of je je gewoon kan aanmelden of dat het met een fb account moet oid.

Molboekje voor 2018 is er wel al, de app lijkt nog echt 2017 te zijn.
Dat is van NL
Ja ik hoop dat ze een verbeterde versie van hun app van vorig jaar erin gooien. Maak ik daar wel weer een poule'tje in.

[ Bericht 22% gewijzigd door Moira op 12-03-2018 20:46:50 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177778489
Een poule of app zal ik zeker in de gaten houden als het er is ^O^
pi_177778583
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:38 schreef Moira. het volgende:
Oh cool!
Mijn zege heb je om 'm te openen, hoor!
Ik heb het eerst aan PatriQue89 gevraagd, als hij het niet wil doen open ik een topic ^O^
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  PR en moderator maandag 12 maart 2018 @ 21:09:35 #153
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177778705
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:06 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Ik heb het eerst aan PatriQue89 gevraagd, als hij het niet wil doen open ik een topic ^O^
Toppie!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 13 maart 2018 @ 11:49:20 #154
403253 Meke
after all this time? always.
pi_177788040
Ik ben er weer bij voor een app/prono *O* Wordt wel lastig om dan niet per ongeluk de app te openen voor je de aflevering hebt gezien :') :X
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 11:54:03 #155
403253 Meke
after all this time? always.
pi_177788147
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 08:50 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Tof, is dat ook via Chromecast te doen?
Je kunt toch letterlijk iedere website via Chromecast kijken? :9 Maar de Mol iig ook, ja :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_177792750
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:50 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Misschien moet je eens nadenken met al je gehyper.
Ik heb al sinds de uitslag er is het kunnen vermijden te weten wie de mol is, ben uiterst voorzichtig omdat in Roemenië terugkijken nou eenmaal niet zo makkelijk gaat en dan dit, chapeau.
Nja, 'uiterst voorzichtig' noem ik het niet dat je rondhangt op het MOL-subforum. Dus chapeau dat je de uitslag welgeteld drie uur hebt kunnen vermijden.
Hotapnyc
pi_177794261
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 11:54 schreef Meke het volgende:

[..]

Je kunt toch letterlijk iedere website via Chromecast kijken? :9 Maar de Mol iig ook, ja :Y
Leg eens uit? :@
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:53:09 #158
403253 Meke
after all this time? always.
pi_177795347
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:11 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Leg eens uit? :@
Ik heb gewoon standaard dat Chromecastsymbooltje in mn browser staan en als ik daar op klik kan ik letterlijk iedere website naar mn tv casten. Zo zou ik zelf FOK! theoretisch gezien kunnen casten :7

Maar ik heb het dan wel over mijn laptop, weet niet hoe dat mobiel ziet, daar cast ik vooral vanuit apps :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_177795710
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:53 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik heb gewoon standaard dat Chromecastsymbooltje in mn browser staan en als ik daar op klik kan ik letterlijk iedere website naar mn tv casten. Zo zou ik zelf FOK! theoretisch gezien kunnen casten :7

Maar ik heb het dan wel over mijn laptop, weet niet hoe dat mobiel ziet, daar cast ik vooral vanuit apps :)
Dat zal wel met een extensie gaan neem ik aan? Weet je toevallig hoe die heet? O-)
pi_177796813
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:07 schreef Japepk het volgende:
Ben verder erg benieuwd naar komend seizoen. Ik moet toegeven dat ik merk dat ze het meer aan het hypen zijn dit jaar, ook met die napraatshow. Ik hoop maar dat ze die verwachtingen in gaan lossen.
Om het hypen nog wat verder te zetten: een nieuwe trailer... :)

https://www.vier.be/video(...)-zie-mij-hier-liggen
  dinsdag 13 maart 2018 @ 19:22:40 #161
403253 Meke
after all this time? always.
pi_177798895
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:12 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat zal wel met een extensie gaan neem ik aan? Weet je toevallig hoe die heet? O-)
Geen idee :@ Ik heb wel Google Chrome, wellicht heeft het daar iets mee te maken, zelfde makers enzo :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_177803845
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  PR en moderator dinsdag 13 maart 2018 @ 22:15:01 #163
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177804283
quote:
Inclusief banner, wat een held _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 13 maart 2018 @ 22:19:27 #164
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177804454
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:04 schreef Redum het volgende:

[..]

Om het hypen nog wat verder te zetten: een nieuwe trailer... :)

https://www.vier.be/video(...)-zie-mij-hier-liggen
Als ze zo gaan starten, though :o _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 13 maart 2018 @ 22:33:48 #165
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_177805010
Is et ook een mannier om De mol LIVE te kunnen zien zonder schotel antennes en smartcard?
pi_177807111
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 22:19 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als ze zo gaan starten, though :o _O_
Cafe de Mol :')
  PR en moderator woensdag 14 maart 2018 @ 10:54:01 #167
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177812141
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 22:33 schreef GayGuy het volgende:
Is et ook een mannier om De mol LIVE te kunnen zien zonder schotel antennes en smartcard?
Misschien met een Vier account en VPN? Weet niet of ze een live optie op hun site hebben voor de Belgen zelf.

Maar een uurtje later kijken zonder gedoe is geen optie?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 14 maart 2018 @ 17:39:39 #168
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_177820365
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Misschien met een Vier account en VPN? Weet niet of ze een live optie op hun site hebben voor de Belgen zelf.

Maar een uurtje later kijken zonder gedoe is geen optie?
Nee geen stream helaas
  PR en moderator woensdag 14 maart 2018 @ 19:10:50 #169
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177821819
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 17:39 schreef GayGuy het volgende:

[..]

Nee geen stream helaas
Aight aight, maar ik denk dat niemand in Nederland live mee kan/gaat kijken hoor. Hij staat dezelfde avond nog op de website als 't goed is :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  ESF Reporter woensdag 14 maart 2018 @ 19:15:57 #170
87554 Cee
Welluk?
pi_177821926
Net als voorgaande twee seizoenen ga ik even na 22.00 uur als een malle F5'en op die site en dan kijk ik het die zelfde avond. Zou ook wel redelijk makkelijk spoilervrij kunnen blijven en de volgende dag kunnen kijken op een handigere tijd, maar ik denk dat ik mijn nieuwsgierigheid ook dit keer niet kan weerstaan.
  woensdag 14 maart 2018 @ 19:28:25 #171
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177822207
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:15 schreef Cee het volgende:
Net als voorgaande twee seizoenen ga ik even na 22.00 uur als een malle F5'en op die site en dan kijk ik het die zelfde avond. Zou ook wel redelijk makkelijk spoilervrij kunnen blijven en de volgende dag kunnen kijken op een handigere tijd, maar ik denk dat ik mijn nieuwsgierigheid ook dit keer niet kan weerstaan.
Herkenbaar. :D

Ik kan bijna niet wachten. Vlaamse Mol O+
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_177836653
Nog meer beelden van het nieuwe seizoen
https://www.vier.be/video(...)aanzinnge-opdrachten

Gewoon beginnen met alle kandidaten die levend begraven zijn :o

[ Bericht 1% gewijzigd door Joosie200 op 15-03-2018 13:52:11 ]
mag het weten
  donderdag 15 maart 2018 @ 13:44:02 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177837233
WoW!
pi_177873787
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:20 schreef Joosie200 het volgende:
Nog meer beelden van het nieuwe seizoen
https://www.vier.be/video(...)aanzinnge-opdrachten

Gewoon beginnen met alle kandidaten die levend begraven zijn :o
Aflevering 2 beginnen ze met 5 deelnemers ^^
  zaterdag 17 maart 2018 @ 23:32:49 #175
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_177896580
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 22:33 schreef GayGuy het volgende:
Is et ook een mannier om De mol LIVE te kunnen zien zonder schotel antennes en smartcard?
Ik vrees ook dat dat lastig gaat worden, enige opties zijn met een abonnement op een vlaamse kabelprovider of Stievie (dan kan je online live kijken), maar daarvoor moet een belgisch adres/telefoonnummer hebben en voor dat abonnement betalen.

... of je moet iemand kennen in Belgie wiens inlog je mag lenen natuurlijk. ;)
pi_177905196
Wanneer begint dit eigenlijk? dacht dat gister de eerste aflevering was.
  PR en moderator zondag 18 maart 2018 @ 13:36:42 #177
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177905265
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:33 schreef Minimunt het volgende:
Wanneer begint dit eigenlijk? dacht dat gister de eerste aflevering was.
Vanavond de eerste aflevering van Café de Mol waar de kandidaten bekend worden gemaakt, en volgende week (zondagavond) de eerste aflevering :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177905285
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Vanavond de eerste aflevering van Café de Mol waar de kandidaten bekend worden gemaakt, en volgende week (zondagavond) de eerste aflevering :Y
Thanks :)! Zin in.
  PR en moderator zondag 18 maart 2018 @ 13:38:58 #179
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177905305
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:37 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Thanks :)! Zin in.
Me too :D

Ben ook wel benieuwd of we Café de Mol vanavond na de uitzending ook gelijk op de site kunnen terugzien.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 18 maart 2018 @ 20:57:25 #180
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177917111
Om 21:25 wordt het in België uitgezonden. Hopen dattie dan om 23u wel online staat.
Ben wel benieuwd hoe ze dat Café aanpakken.

Volgende week is het 20:00 De Mol en 21:30 Café de Mol.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 18 maart 2018 @ 22:28:19 #181
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_177919687
Hij staat inmiddels al een tijdje online op de site van VIER trouwens: https://www.vier.be/video(...)andidaten-van-de-mol
  zondag 18 maart 2018 @ 23:22:20 #182
436222 Japepk
Padvinder
pi_177921078
Frances moet nog even in het presenteren komen, de opzet zo is wel leuk. Tof dat Gilles de Coster daar gewoon aanschuift, aangeeft dat hij niets kan zeggen en dat iedereen dat respecteert. Ik ben benieuwd naar zondag, en als ik een eerste ingeving zou doen zou het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn.
't Echte en 't ware!
  PR en moderator zondag 18 maart 2018 @ 23:31:32 #183
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177921282
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Hij staat inmiddels al een tijdje online op de site van VIER trouwens: https://www.vier.be/video(...)andidaten-van-de-mol
Nou die moet je dus ook niet kijken als je de Mol van vorig jaar nog niet hebt gezien en die nog wel wil zien _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177921352
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 23:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nou die moet je dus ook niet kijken als je de Mol van vorig jaar nog niet hebt gezien en die nog wel wil zien _O-
Ook niet als je de mol van twee jaar terug nog niet heb gezien. :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_177921374
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 23:22 schreef Japepk het volgende:
Frances moet nog even in het presenteren komen, de opzet zo is wel leuk. Tof dat Gilles de Coster daar gewoon aanschuift, aangeeft dat hij niets kan zeggen en dat iedereen dat respecteert. Ik ben benieuwd naar zondag, en als ik een eerste ingeving zou doen zou het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  PR en moderator zondag 18 maart 2018 @ 23:56:00 #186
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177921713
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 23:35 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ook niet als je de mol van twee jaar terug nog niet heb gezien. :+
Nee idd :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator maandag 19 maart 2018 @ 00:02:55 #187
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177921813
Volgens mij hebben ze dit jaar trouwens geen app, maar alleen dit: https://www.vier.be/de-mo(...)ckets-voor-de-finale

Moet je wel een Vier-account voor hebben (heb gewoon de cijfers van m'n Nederlandse postcode ingevuld :') ), en het stelt nu iig nog niet echt wat voor.
Geen idee of je daar straks ook poules/groepen in kan maken ofzo.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 19 maart 2018 @ 00:43:33 #188
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_177922054
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 00:02 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij hebben ze dit jaar trouwens geen app, maar alleen dit: https://www.vier.be/de-mo(...)ckets-voor-de-finale

Moet je wel een Vier-account voor hebben (heb gewoon de cijfers van m'n Nederlandse postcode ingevuld :') ), en het stelt nu iig nog niet echt wat voor.
Geen idee of je daar straks ook poules/groepen in kan maken ofzo.
Er is wel een app.

Zoek op "de mol België".

https://play.google.com/store/apps/details?id=be.tbwagroup.demol

Je kan alleen inloggen met Facebook.
Isn't it ironic, don't you think
  PR en moderator maandag 19 maart 2018 @ 00:52:22 #189
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177922092
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 00:43 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Er is wel een app.

Zoek op "de mol België".

https://play.google.com/store/apps/details?id=be.tbwagroup.demol

Je kan alleen inloggen met Facebook.

Die van de link is van vorig jaar. Kan op de Appstore iig niks vinden.

Kandidaten aan OP toegevoegd trouwens *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  One tough cookie maandag 19 maart 2018 @ 01:23:25 #190
169210 liesje1979
pi_177922227
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:05 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Nja, 'uiterst voorzichtig' noem ik het niet dat je rondhangt op het MOL-subforum. Dus chapeau dat je de uitslag welgeteld drie uur hebt kunnen vermijden.
Ik hing niet rond op het MOL-subforum, dit topic staat al een paar jaar in mijn AT. en ik had gewoon niet zien aankomen dat hier de NL mol onthuld werd.
Maar goed, gebeurd is gebeurd. ZOVEEL ZIN IN DIT SEIZOEN!!
  One tough cookie maandag 19 maart 2018 @ 01:25:29 #191
169210 liesje1979
pi_177922235
En ik ben blij dat het geen livetopic is bij deze MOL. doordat het geen livetopic is en dus veel meer inhoudelijke reacties, in plaats van alleen smileys of oeeehs of aaaaaaahs. _O_
  PR en moderator maandag 19 maart 2018 @ 01:39:01 #192
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177922278
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2018 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
En ik ben blij dat het geen livetopic is bij deze MOL. doordat het geen livetopic is en dus veel meer inhoudelijke reacties, in plaats van alleen smileys of oeeehs of aaaaaaahs. _O_
Mensen die pas reageren als ze ook de hele aflevering hebben gezien idd :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator maandag 19 maart 2018 @ 01:40:21 #193
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177922281
Maakt ondertussen ook dat je veel gefocuster kan kijken als je niet gelijkertijd met een half oog een livetopic aan het lezen bent :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 19 maart 2018 @ 08:07:30 #194
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_177924198
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 00:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Die van de link is van vorig jaar. Kan op de Appstore iig niks vinden.

Kandidaten aan OP toegevoegd trouwens *O*
Oeps, je hebt gelijk :@
Isn't it ironic, don't you think
  maandag 19 maart 2018 @ 08:09:26 #195
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_177924213
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2018 01:23 schreef liesje1979 het volgende:

[..]
U
Ik hing niet rond op het MOL-subforum, dit topic staat al een paar jaar in mijn AT. en ik had gewoon niet zien aankomen dat hier de NL mol onthuld werd.
Maar goed, gebeurd is gebeurd. ZOVEEL ZIN IN DIT SEIZOEN!!
#HYPE #ZININ #HEBJEMIJGEMIST
Isn't it ironic, don't you think
  PR en moderator maandag 19 maart 2018 @ 09:56:18 #196
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177925923
Ik ben benieuwd of we bij de onthulling ook een shot te zien krijgen van de Mol die ‘heb je mij gemist?’ inspreekt :9
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 20 maart 2018 @ 00:18:05 #197
436222 Japepk
Padvinder
pi_177946437
Er is al een heb je mij gemist-hint:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  PR en moderator dinsdag 20 maart 2018 @ 00:48:35 #198
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177946782
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 00:18 schreef Japepk het volgende:
Er is al een heb je mij gemist-hint:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177948821
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 00:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_177949176
https://www.vier.be/video(...)andidaten-van-de-mol

de belgen gaan ook een moltalkish iets doen
I'm postively god's favorite one
pi_177951003
Weet iemand waar je de eerste drie seizoenen terug kan kijken?
Zou het wel leuk vinden om te zien :) Ik kan seizoen 4 en 5 gewoon vinden maar daarvan weet ik per ongeluk al de mol :N
Je moet echt je best doen om daar niet achter te komen via Youtube, bij aanbevolen videos aan de zijkant staat gewoon 'Molacties van puntje puntje puntje' bv.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 20:53:39 #202
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_177967373
Mis wel een lekker wijf bij de selectie
The more debt, the better
  PR en moderator dinsdag 20 maart 2018 @ 22:46:02 #203
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177971580
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 20:53 schreef flyguy het volgende:
Mis wel een lekker wijf bij de selectie
Een lekkere man net zo, eigenlijk :@
Maar die Channy vind ik wel een mooie meid
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 20 maart 2018 @ 22:47:01 #204
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177971604
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:00 schreef Sjeurs het volgende:
Weet iemand waar je de eerste drie seizoenen terug kan kijken?
Zou het wel leuk vinden om te zien :) Ik kan seizoen 4 en 5 gewoon vinden maar daarvan weet ik per ongeluk al de mol :N
Je moet echt je best doen om daar niet achter te komen via Youtube, bij aanbevolen videos aan de zijkant staat gewoon 'Molacties van puntje puntje puntje' bv.
Aaah je had ook via de dailymotionlinks kunnen checken uit de OP. Die zijn spoilerloos ;(

Geen idee eigenlijk, heb die eerdere seizoenen zelf niet gezien omdat ik die sowieso al saaier vindt ('oude tv') :@ Misschien ook op dailymotion?

Ik zou 4 en 5 trouwens alsnog gewoon kijken, het is heerlijke tvmakerij waar je alsnog echt van kan genieten, misschien juist wel extra leuk dat je dan al weet op wie je moet letten :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177989218
Heb nu al zin in dit seizoen!! *O*
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178007474
Sorry even spammen :@ : MOL / [DE MOL] FOK! De Mol Prono 2018

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:41 schreef ITrade het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 20:53 schreef flyguy het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:00 schreef Sjeurs het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:05 schreef MielMonteur het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:22 schreef rene90 het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 00:18 schreef Japepk het volgende:
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 08:09 schreef jcdragon het volgende:
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2018 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Felagund het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:28 schreef Sirolf het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:37 schreef Minimunt het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:15 schreef lrishCassidy het volgende:
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:44 schreef amaranta het volgende:
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:20 schreef Joosie200 het volgende:
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:28 schreef Jane het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:15 schreef Cee het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 17:39 schreef GayGuy het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 23:47 schreef Zocalo het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:04 schreef Redum het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 17:12 schreef lord_bono het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:11 schreef wolfrolf het volgende:
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:05 schreef Cirilico het volgende:
quote:
quote:
5s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:28 schreef Haaibaaike het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 00:06 schreef Koen66 het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 23:22 schreef houdjemond het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:14 schreef emmyemmy2 het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 21:52 schreef tralalala het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:56 schreef aswesleep het volgende:
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 22:44 schreef Heufd het volgende:
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:16 schreef Nostalgist het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:41 schreef elby1988 het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 17:57 schreef RedFever007 het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 17:56 schreef 44rdbei het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:46 schreef MMunkun het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:38 schreef BobW het volgende:
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:35 schreef Jinkx het volgende:
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 14:18 schreef MaJo het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:44 schreef jpjedi het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 10:41 schreef Fred_B het volgende:
quote:
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_178021934
Thanks! Heb me ingeschreven voor de Prono *O*
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_178022069
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:00 schreef Sjeurs het volgende:
Weet iemand waar je de eerste drie seizoenen terug kan kijken?
Zou het wel leuk vinden om te zien :) Ik kan seizoen 4 en 5 gewoon vinden maar daarvan weet ik per ongeluk al de mol :N
Je moet echt je best doen om daar niet achter te komen via Youtube, bij aanbevolen videos aan de zijkant staat gewoon 'Molacties van puntje puntje puntje' bv.
zoektengijzultvinden
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_178058565
Seizoen 4 nog even snel gebindged. Wauw wat een geniaal seizoen! Met onbekende mensen is sowieso veel leuker, het maakt het spel veel beter.

Ik hoop dat dit seizoen ook weer zo goed wordt, de trailer belooft in ieder geval veel goeds!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  ESF Reporter zaterdag 24 maart 2018 @ 16:26:48 #210
87554 Cee
Welluk?
pi_178058977
Een heel weekend en ik verheug me gewoon het meest op de laatste paar uurtjes ervan. :@
  zondag 25 maart 2018 @ 12:24:27 #211
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_178074620
Vanavond *O*

Poll: Heb je mij gemist?
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 25 maart 2018 @ 12:32:03 #212
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_178074756
Isn't it ironic, don't you think
pi_178074772
Zomertijd vind ik maar stom want uur minder geslapen maar de mol is ook sneller te zien *O*
mag het weten
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 17:29:31 #214
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178080242
Ik hoorde afgelopen week Gilles in een Nederlands radioprogramma. Hij vond het een eer dat Nederlanders ook naar de Vlaamse versie kijken en “hij mocht het stiekem niet zeggen want Vier is alleen voor Belgen, maar op de site is het gelijk om 21:30-22:00 zonder geoblock ook in Nederland te zien, maar dat heb je niet van mij” _O-
Leuk dat ze ‘t hier ook ff komen promoten :D

Voor de mensen die nog niet hebben besloten om mee te doen aan de prono die Rockfire is gestart: ik gooi er zsm weer een mailtje naar JustGames uit en met een beetje mazzel kunnen we regelen dat de winnaar dan de Vlaamse De Mol versie van het bordspel krijgt O+
Dus doe nog ff mee om te winnen!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178081263
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 17:29 schreef Moira. het volgende:
Voor de mensen die nog niet hebben besloten om mee te doen aan de prono die Rockfire is gestart: ik gooi er zsm weer een mailtje naar JustGames uit en met een beetje mazzel kunnen we regelen dat de winnaar dan de Vlaamse De Mol versie van het bordspel krijgt O+
Dus doe nog ff mee om te winnen!
Zou tof zijn *O* ^O^
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_178083868
Bijna De Mol *O*

Kunnen we hier gewoon over de aflevering praten of eerst nog in spoilertags? Misschien een idee om een apart spoilervrij topic te maken met linkjes naar de aflevering zodat je die makkelijk kunt vinden zonder spoilers te lezen.
pi_178084249
nvm
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 20:13:22 #218
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178084366
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 19:52 schreef BobW het volgende:
Bijna De Mol *O*

Kunnen we hier gewoon over de aflevering praten of eerst nog in spoilertags? Misschien een idee om een apart spoilervrij topic te maken met linkjes naar de aflevering zodat je die makkelijk kunt vinden zonder spoilers te lezen.
Ja maak maar zo'n topic hoor. :Y

Wordt ook weer zoiets als straks in dit topic alles in spoilertags komt te staan. Dan kun je hier gewoon vrijuit posten zodra je de aflevering hebt gezien met andere mensen die dat ook hebben.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 25 maart 2018 @ 20:17:17 #219
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178084474
Hopelijk soms wel ondertiteling bij :@ sommige versta je bijna niet
pi_178085014
Ze praten toch allemaal duidelijk? Ze spreken allemaal ABN. Ik vind ondertitels binnen hetzelfde taalgebied hinderlijk en grote onzin.

Op de Duitse tv gaan ze ook geen zuid Duits ondertitelen..
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 21:02:29 #221
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178085703
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 20:35 schreef jpjedi het volgende:
Ze praten toch allemaal duidelijk? Ze spreken allemaal ABN. Ik vind ondertitels binnen hetzelfde taalgebied hinderlijk en grote onzin.

Op de Duitse tv gaan ze ook geen zuid Duits ondertitelen..
De Belgen ondertitelen mede-Belgen met accent ook gewoon hoor. En sommige dingen die wat meer gemompeld worden en daardoor onverstaanbaar worden voor andere Belgen ondertitelen ze ook.
Wij Nederlanders ondertitelen ook mensen die plat praten bijv.

Alles wat niet ondertiteld is kun je als Nederlander iig gewoon verstaan
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 21:03:04 #222
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178085728
Wel weer goesting in de belgenpraat trouwens O+
Heb het sinds De Mol wel meer leren waarderen :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 25 maart 2018 @ 21:04:40 #223
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178085771
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:03 schreef Moira. het volgende:
Wel weer goesting in de belgenpraat trouwens O+
Heb het sinds De Mol wel meer leren waarderen :D
Amai zeg! Ik heb nog het liedje Shosholoza in mn hoofd :D
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 21:06:39 #224
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178085825
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Amai zeg! Ik heb nog het liedje Shosholoza in mn hoofd :D
Heerlijk O+
Er waren ook nog allemaal andere typische Vlaamse woorden die ik prachtig vond, maar die zijn allemaal weer uit m'n geheugen verdwenen :')
Behalve de pasvragen (jokers) _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 25 maart 2018 @ 21:06:59 #225
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_178085836
Waarom kunnen we hier eigenlijk Vier niet ontvangen? Ik ruil er met genoegen 30 (trash)zenders waar ik nooit naar kijk voor in.
  zondag 25 maart 2018 @ 21:08:05 #226
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178085868
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waarom kunnen we hier eigenlijk Vier niet ontvangen? Ik ruil er met genoegen 30 (trash)zenders waar ik nooit naar kijk voor in.
Is een betaalzender
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 21:08:14 #227
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178085874
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waarom kunnen we hier eigenlijk Vier niet ontvangen? Ik ruil er met genoegen 30 (trash)zenders waar ik nooit naar kijk voor in.
Commerciële zender, dus dan moeten ze uitzendrechten betalen voor alle programma's die dan in een ander land ook uitgezonden worden.

Maar gelukkig zit er geen geoblock op de site :9~ Ze zijn heel netjes met de programma's gelijk online gooien. Denk dat we nog een half uurtje moeten wachten.
https://www.vier.be/tv-gids?d=25-03-2018&s=show--1522000800

Edit: oh je moet wel je adblocker uitzetten ervoor ;( Reclames :r
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178086024
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:02 schreef Moira. het volgende:

[..]

De Belgen ondertitelen mede-Belgen met accent ook gewoon hoor. En sommige dingen die wat meer gemompeld worden en daardoor onverstaanbaar worden voor andere Belgen ondertitelen ze ook.
Wij Nederlanders ondertitelen ook mensen die plat praten bijv.

Alles wat niet ondertiteld is kun je als Nederlander iig gewoon verstaan
Ik weet het, ik woon er ;)

Ik zeg ook niet dat er nooit ondertiteld wordt. Iedereen spreekt in WIDM gewoon abn.
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 21:15:30 #229
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178086059
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:14 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik weet het, ik woon er ;)

Ik zeg ook niet dat er nooit ondertiteld wordt. Iedereen spreekt in WIDM gewoon abn.
Nou weet niet hoor maar er zitten soms echt wel accentjes tussen _O-

Tevens boohhh jij kan zeker live kijken? :( jaloers
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178086136
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk soms wel ondertiteling bij :@ sommige versta je bijna niet
Geen zorgen, alles is ondertiteld behalve de voice-over van de presentator. :)
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 21:25:53 #231
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178086450
F5 F5 F5 F5
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 25 maart 2018 @ 21:32:09 #232
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178086671
Gilles liegt :(
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 21:33:35 #233
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178086702
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gilles liegt :(
Nja hij zei rond half 10/10 uur dus nog half uurtje en dan mogen we boos op 'm worden :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 21:34:51 #234
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178086746
Ik had deze nog niet gezien, wel leuk om te zien: https://www.vier.be/video(...)oor-de-mol-bangelijk
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 21:35:48 #235
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178086775
Ik wil vandaag ff weten hoe lang het nou duurt tot 'ie online staat zodat ik de komende weken niet telkens als een debiel zo hoef te wachten als vandaag :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178086798
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:35 schreef Moira. het volgende:
Ik wil vandaag ff weten hoe lang het nou duurt tot 'ie online staat zodat ik de komende weken niet telkens als een debiel zo hoef te wachten als vandaag :')
*Eens :@
dag
  zondag 25 maart 2018 @ 21:37:32 #237
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178086823
ONLINE!!!
  zondag 25 maart 2018 @ 21:38:04 #238
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_178086839
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
ONLINE!!!
WAAR?!
  zondag 25 maart 2018 @ 21:38:08 #239
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_178086841
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
  zondag 25 maart 2018 @ 21:38:27 #240
12221 Tijn
Powered by MS Paint
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 21:38:45 #241
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178086864
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
ONLINE!!!
Hier word ik dus echt spastisch van he _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 25 maart 2018 @ 21:38:57 #242
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_178086871
14.gif
Isn't it ironic, don't you think
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 21:39:00 #243
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178086872
Oh, genot _O_ TOT ZO :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 25 maart 2018 @ 21:39:49 #244
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_178086903
Daar gaan we *O* *O* *O*
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  ESF Reporter zondag 25 maart 2018 @ 21:39:55 #245
87554 Cee
Welluk?
pi_178086906
Hij staat er op *O*
pi_178086917
Account maken :( :D
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 21:41:30 #247
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178086956
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:40 schreef lord_bono het volgende:
Account maken :( :D
Oh had ik al :@ Zal het er ff in de OP bij zetten
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178087021
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

Oh had ik al :@ Zal het er ff in de OP bij zetten
Kleine moeite en je krijgt er een hele hoop voor terug _O_
  zondag 25 maart 2018 @ 22:00:54 #249
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 25 maart 2018 @ 22:08:18 #250
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_178087586
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

Oh had ik al :@ Zal het er ff in de OP bij zetten
App niet up to date dus geen app-poule... :(
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_178087718
Ik heb al 9 maal een geluids- of cameraman in beeld gezien :@, en dat in de eerste aflevering. Niet zo'n zorgvuldige montage..

[ Bericht 5% gewijzigd door Peter op 25-03-2018 22:45:53 ]
dag
  zondag 25 maart 2018 @ 22:20:59 #252
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178087823
Channy O+

En wat een schitterende eerste opdracht
  zondag 25 maart 2018 @ 23:00:46 #253
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_178088574
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 22:14 schreef Peter het volgende:
Ik heb al 9 maal een geluids- of cameraman in beeld gezien :@, en dat in de eerste aflevering. Niet zo'n zorgvuldige montage..
Dat is altijd bij de Vlaamse Mol.

Heerlijke eerste aflevering en met cliffhanger! O+
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_178088583
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 22:14 schreef Peter het volgende:
Ik heb al 9 maal een geluids- of cameraman in beeld gezien :@, en dat in de eerste aflevering. Niet zo'n zorgvuldige montage..
Volgens mij hebben ze daar ook wat meer schijt aan bij De Mol. Niet bang om te laten zien hoe t echt verloopt. Net als dat Gilles gewoon met de kandidaten in de kroeg hangt e.d. (eerder seizoen).. Minder 'toneelstukje' wat meer 'reality'.
pi_178088590
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:00 schreef Jane het volgende:

[..]

Dat is altijd bij de Vlaamse Mol.

Heerlijke eerste aflevering en met cliffhanger! O+
Die cliffhanger is wel een leuke twist.. Mogen ze in WIDM ook wel invoeren :Y.
dag
  ESF Reporter zondag 25 maart 2018 @ 23:02:12 #256
87554 Cee
Welluk?
pi_178088601
Godmiljaar wat een aflevering weer. _O_
Pieter met z'n fucking hell. _O-
pi_178088620
Ik heb 't idee dat Joke d'r eentje is die ze verdacht willen maken.
Met 'r 'geen antwoord geven op vraag over cijfercode in haar kist'. Was volgens mij echt een duidelijk staaltje 'volgorde van gesprek aanpassen in de montage'.
pi_178088692
Holy shit, we zijn weer begonnen _O_
  zondag 25 maart 2018 @ 23:10:22 #259
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_178088729
Fantastisch en cliffhanger _O_
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 25 maart 2018 @ 23:10:28 #260
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_178088731
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:02 schreef Cee het volgende:
Pieter met z'n fucking hell. _O-
Pieter de Priester, ja. :D :'( :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 25 maart 2018 @ 23:10:46 #261
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_178088738
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spoiler maar even...
  zondag 25 maart 2018 @ 23:11:06 #262
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_178088744
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 22:14 schreef Peter het volgende:
Ik heb al 9 maal een geluids- of cameraman in beeld gezien :@, en dat in de eerste aflevering. Niet zo'n zorgvuldige montage..
Dat is juist goed. Het is geen gladgestreken toestand zoals in Nederland. De Vlaamse versie is "echt".
  zondag 25 maart 2018 @ 23:12:46 #263
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_178088770
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:03 schreef Maartel het volgende:
Ik heb 't idee dat Joke d'r eentje is die ze verdacht willen maken.
Met 'r 'geen antwoord geven op vraag over cijfercode in haar kist'. Was volgens mij echt een duidelijk staaltje 'volgorde van gesprek aanpassen in de montage'.
Joke had ook de envelop, omdat ze supersnel beneden was. Veel sneller dan wie dan ook. Misschien omdat ze dat geoefend heeft? Het was natuurlijk belangrijk dat niet degene die naar huis werd gestuurd de envelop zou krijgen. Dus misschien wel de mol?
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 23:16:06 #264
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178088823
quote:
99s.gif Op zondag 25 maart 2018 22:08 schreef Nizno het volgende:

[..]

App niet up to date dus geen app-poule... :(
Zag het al ja, en die test-dinges die ze op de site hebben is ook niet echt bruikbaar voor een FOK!-poule ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178088840
quote:
3s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:12 schreef Tijn het volgende:

[..]

Joke had ook de envelop, omdat ze supersnel beneden was. Veel sneller dan wie dan ook. Misschien omdat ze dat geoefend heeft? Het was natuurlijk belangrijk dat niet degene die naar huis werd gestuurd de envelop zou krijgen. Dus misschien wel de mol?
Ah shit, zover ben ik nog niet... :X
Maar als ze de mol is zou ik qua montage dus gewoon gelijk haar antwoord tonen ipv dat ze over iets heel anders begint (waarvan ik denk dat dat eigenlijk in t echt gebeurde vóór die vraag gesteld werd)

Zijn afleveringen altijd zo lang of is dat speciaal voor de eerste uitzending trouwens?
  zondag 25 maart 2018 @ 23:21:26 #266
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_178088889
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:17 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ah shit, zover ben ik nog niet... :X
:o Oh sorry!

Kijk dan ook eerst de hele aflevering voordat je je in het topic begeeft! o|O
pi_178088892
Wel weer een verademing hoor.. qua heldere uitleg van opdrachten met graphics, en ook 't sfeertje van stel onbekenden bij elkaar O+
  zondag 25 maart 2018 @ 23:22:48 #268
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_178088913
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:21 schreef Maartel het volgende:
Wel weer een verademing hoor.. qua heldere uitleg van opdrachten met graphics, en ook 't sfeertje van stel onbekenden bij elkaar O+
En opdrachten die langer dan 10 minuten duren _O_
pi_178088917
quote:
11s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:21 schreef Tijn het volgende:

[..]

:o Oh sorry!

Kijk dan ook eerst de hele aflevering voordat je je in het topic begeeft! o|O
Hahaha, ja I know.. ik roep ook zeker niet: BOOOEEE SPOILERS!!!! ;)
Hoopte half op een soort van 'live-topic' en was benieuwd naar eerste reacties op t begin vd aflevering. Die 1e opdracht was trouwens wel weer gelijk goud. Vooral die twist dat er 2 heel ergens anders lagen _O_
pi_178088945
Oh hoe ontzettend stom met dominostenen om gelijktijdig aan binnenste en buitenste rij te beginnen :'(
pi_178088953
Toffe eerste aflevering. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_178089011
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spoiler maar even...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zondag 25 maart 2018 @ 23:32:18 #273
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178089013
Fantastisch _O_
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 23:32:27 #274
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178089016
quote:
3s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:12 schreef Tijn het volgende:

[..]

Joke had ook de envelop, omdat ze supersnel beneden was. Veel sneller dan wie dan ook. Misschien omdat ze dat geoefend heeft? Het was natuurlijk belangrijk dat niet degene die naar huis werd gestuurd de envelop zou krijgen. Dus misschien wel de mol?
Ik moet zeggen dat ik hier ook aan heb zitten denken.

Ze kon als enige abseilen zoals men hoort ab te seilen, lekker vlot en ze ging duidelijk echt voor die enveloppe. Ook gewoon een antwoord roepen zonder de vraag te weten, dus sowieso geen ¤1000 in de pot.
Mocht ze de mol zijn, vermoed ik dat ze al wist wat de cliffhanger was en dat ze daarmee straks in een positie komt die als mol heel handig uit komt, en dat ze daarom heeft leren abseilen om de snelste te kunnen zijn.

En Katrien en Pascale bij die eerste opdracht :') In een uur tijd nog geen enkel slotje kunnen openen. Niet met de tekst gaan puzzelen en daar het 'pruim'-antwoord uit kunnen halen. In een uur tijd! Alles wat je te doen hebt in die kist is uitvogelen wat er in die tekst verborgen staat toch _O-
Vond ik ook wel een beetje verdacht, zou me wat dat betreft ook weer niks verbazen als de mol in dat duo zit.



De mol kon ook de duo's verdelen over het geld dat ze zouden kunnen verdienen, en ik moest meteen denken dat het voor de mol natuurlijk ideaal zou zijn om jezelf bij ¤2500 in te delen zodat je zelf zeker kan stellen dat je die iig niet in de pot krijgt. Dus dat zou Joke en Steve dan wat verdacht maken, maar de opdrachten hebben ze dan weer best goed uitgevoerd en ze waren maar 4 minuten te laat (grotendeels te danken aan Katrien en Pascale, neem ik aan).

Verder weer een heerlijke aflevering _O_ Bij die eerste opdracht ook dat de laatste 2 ineens heel ergens anders bleken te liggen :D Het gezellige groepsgevoel dat je van iedereen meekrijgt O+ En natuurlijk de cliffhanger :9~
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 23:33:16 #275
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178089021
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:21 schreef Maartel het volgende:
Wel weer een verademing hoor.. qua heldere uitleg van opdrachten met graphics, en ook 't sfeertje van stel onbekenden bij elkaar O+
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:22 schreef Tijn het volgende:

[..]

En opdrachten die langer dan 10 minuten duren _O_
Dit O+

Gewoon 5 kwartier de tijd voor uitgebreide opdrachten O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 23:34:37 #276
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178089034
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:25 schreef Maartel het volgende:
Oh hoe ontzettend stom met dominostenen om gelijktijdig aan binnenste en buitenste rij te beginnen :'(
Dit ja _O- Duurde me ook nog vrij lang voor ze erachter kwamen dat het misschien slimmer is om het in secties te doen en daartussen dan pas op het laatst stukjes aan toe te voegen :')

En ze dan alsnog niet dicht genoeg bij elkaar zetten dat die dominoreeks halverwege stopt :')

Zat ook Joke bij he? Hmmm :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178089037
Katrien die gewoon met een handtasje op 't basketbalveld staat :')
  zondag 25 maart 2018 @ 23:35:22 #278
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178089043
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:32 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik hier ook aan heb zitten denken.

Ze kon als enige abseilen zoals men hoort ab te seilen, lekker vlot en ze ging duidelijk echt voor die enveloppe. Ook gewoon een antwoord roepen zonder de vraag te weten, dus sowieso geen ¤1000 in de pot.
Mocht ze de mol zijn, vermoed ik dat ze al wist wat de cliffhanger was en dat ze daarmee straks in een positie komt die als mol heel handig uit komt, en dat ze daarom heeft leren abseilen om de snelste te kunnen zijn.

En Katrien en Pascale bij die eerste opdracht :') In een uur tijd nog geen enkel slotje kunnen openen. Niet met de tekst gaan puzzelen en daar het 'pruim'-antwoord uit kunnen halen. In een uur tijd! Alles wat je te doen hebt in die kist is uitvogelen wat er in die tekst verborgen staat toch _O-
Vond ik ook wel een beetje verdacht, zou me wat dat betreft ook weer niks verbazen als de mol in
dat duo zit.

[ afbeelding ]

De mol kon ook de duo's verdelen over het geld dat ze zouden kunnen verdienen, en ik moest meteen denken dat het voor de mol natuurlijk ideaal zou zijn om jezelf bij ¤2500 in te delen zodat je zelf zeker kan stellen dat je die iig niet in de pot krijgt. Dus dat zou Joke en Steve dan wat verdacht maken, maar de opdrachten hebben ze dan weer best goed uitgevoerd en ze waren maar 4 minuten te laat (grotendeels te danken aan Katrien en Pascale, neem ik aan).

Verder weer een heerlijke aflevering _O_ Bij die eerste opdracht ook dat de laatste 2 ineens heel ergens anders bleken te liggen :D Het gezellige groepsgevoel dat je van iedereen meekrijgt O+ En natuurlijk de cliffhanger :9~
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178089048
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spoiler maar even...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178089057
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dit ja _O- Duurde me ook nog vrij lang voor ze erachter kwamen dat het misschien slimmer is om het in secties te doen en daartussen dan pas op het laatst stukjes aan toe te voegen :')

En ze dan alsnog niet dicht genoeg bij elkaar zetten dat die dominoreeks halverwege stopt :')

Zat ook Joke bij he? Hmmm :P
Haha ja... heb dat fragment nog teruggespoeld om te kijken hoe de stenen stonden :D
Qua manier van doen (en ook schot voor de boeg voor de serie begon) staat ze hoog op mijn lijstje. Maar ze hadden die montage bij de kisten heeel makkelijk zo kunnen doen dat ze gewoon antwoord gaf op die 3-nummers vraag, ipv eerst nog de getreuzel.. dus dat vind ik toch tegen haar spreken (al twijfel ik nu weer ff hoe transparant de vlaamse Mol-editing op dat vlak is?)
pi_178089063
Ik las overigens ergens een hint dat 'heb je me geMISt' op de priester zou slaan.
Zou opzich wel mooi wezen.
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 23:40:01 #282
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178089079
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja waar moet je ze anders posten? Vind een topic vol spoilertags ook weer zoiets, als mensen de aflevering nog niet hebben gezien moeten ze niet in het topic kijken toch? :@

En da's ook weer een punt idd. Ander alternatief is dat de mol zich juist wat lager zet (dus 250 of 500), dan kun je leker goodwill kweken door supergoed je best te doen en geld binnen te halen.

Oftewel eigenlijk weten we alsnog niks en moeten we gewoon lekker genieten van prachtTV :D

Ik hou Pieter trouwens ook wel nog steeds in het oog. Zou me wel een interessante mol lijken :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 25 maart 2018 @ 23:42:07 #283
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_178089095
quote:
3s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:12 schreef Tijn het volgende:

Het was natuurlijk belangrijk dat niet degene die naar huis werd gestuurd de envelop zou krijgen. Dus misschien wel de mol?
Even afwachten tot volgende week blijkt of het een gunstige positie is voor de mol.

Het kan natuurlijk ook dat ze al een oplossing bedacht hadden voor het geval degene met de enveloppe naar huis moest. Dat ze hem dan moest achterlaten voor de op een na snelste ofzo.

En inderdaad, opdrachten die (in real time) langer duren dan 10 minuten! O+ Ik baal daar zo van bij WIDM, he? "Jullie hebben 10 minuten", en dat was dan weer een hele opdracht. :{ Verder weer lekker vakantie vieren.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 23:42:22 #284
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178089100
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:37 schreef Maartel het volgende:

[..]

Haha ja... heb dat fragment nog teruggespoeld om te kijken hoe de stenen stonden :D
Qua manier van doen (en ook schot voor de boeg voor de serie begon) staat ze hoog op mijn lijstje. Maar ze hadden die montage bij de kisten heeel makkelijk zo kunnen doen dat ze gewoon antwoord gaf op die 3-nummers vraag, ipv eerst nog de getreuzel.. dus dat vind ik toch tegen haar spreken (al twijfel ik nu weer ff hoe transparant de vlaamse Mol-editing op dat vlak is?)
Ik denk eigenlijk niet dat ze bij de Vlaamse mol veel kloten met de editting. Ik krijg er iig een veel puurder en oprechter gevoel bij. Anders hadden ze ook wel die cameramannen in beeld eruit gemonteerd toch, als ze zo secuur waren?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 25 maart 2018 @ 23:42:41 #285
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_178089101
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:34 schreef Maartel het volgende:
Katrien die gewoon met een handtasje op 't basketbalveld staat :')
Maar ze was best goed!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_178089113
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mja waar moet je ze anders posten? Vind een topic vol spoilertags ook weer zoiets, als mensen de aflevering nog niet hebben gezien moeten ze niet in het topic kijken toch? :@

En da's ook weer een punt idd. Ander alternatief is dat de mol zich juist wat lager zet (dus 250 of 500), dan kun je leker goodwill kweken door supergoed je best te doen en geld binnen te halen.

Oftewel eigenlijk weten we alsnog niks en moeten we gewoon lekker genieten van prachtTV :D

Ik hou Pieter trouwens ook wel nog steeds in het oog. Zou me wel een interessante mol lijken :P
Ik zou als Mol idd denk ik een laag getal nemen, snel uit de kist raken, overkomen als goede kandidaat en ondertussen vanaf begin controle hebben over hoe 't verloopt met t telefoonnummer en kist nummer 5.
pi_178089119
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:32 schreef Moira. het volgende:
En Katrien en Pascale bij die eerste opdracht :') In een uur tijd nog geen enkel slotje kunnen openen. Niet met de tekst gaan puzzelen en daar het 'pruim'-antwoord uit kunnen halen. In een uur tijd! Alles wat je te doen hebt in die kist is uitvogelen wat er in die tekst verborgen staat toch _O-
Vond ik ook wel een beetje verdacht, zou me wat dat betreft ook weer niks verbazen als de mol in dat duo zit.
Als Katrien de mol zou zijn, vind ik het vreemd dat ze voorstelt om het op te geven enkele minuten voor de deadline. (Of tenminste, de montage suggereert toch dat het niet lang voor de deadline was. :P ) Daarmee loopt ze het risico dat Pascale haar gaat verdenken...
pi_178089124
quote:
10s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:42 schreef Jane het volgende:

[..]

Maar ze was best goed!
Zeker!!
Vond 't gewoon grappig, hoe 't tussen t scoren door ineens echt zo'n dametje was die een dagje door een stad slenterde.
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 23:44:19 #289
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178089126
Ik ga ook Café de Mol nog ff terugkijken trouwens, ff kijken hoe ze dat aanpakken en of er nog leuke dingetjes voorbij komen :9

https://www.vier.be/video/cafedemol/cafe-de-mol-aflevering-1
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 23:45:29 #290
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178089136
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:44 schreef Redum het volgende:

[..]

Als Katrien de mol zou zijn, vind ik het vreemd dat ze voorstelt om het op te geven enkele minuten voor de deadline. (Of tenminste, de montage suggereert toch dat het niet lang voor de deadline was. :P ) Daarmee loopt ze het risico dat Pascale haar gaat verdenken...
Nja als je zo dommig bent om na een uur nog steeds helemaal niks aan hints/codes/opdracht/sleutel te vinden zou ik ook opgeven :@ :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178089142
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nja als je zo dommig bent om na een uur nog steeds helemaal niks aan hints/codes/opdracht/sleutel te vinden zou ik ook opgeven :@ :D
Maar als Mol krijg je misschien wel door dat je nummer is omgedraaid en t toch niets meer oplevert en dan zou ik dus juist nog ff mijn best doen.
pi_178089149
Het belangrijkste van allemaal: Geen gefocus op bondjes <3
I'm postively god's favorite one
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 23:48:05 #293
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178089162
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:46 schreef Maartel het volgende:

[..]

Maar als Mol krijg je misschien wel door dat je nummer is omgedraaid en t toch niets meer oplevert en dan zou ik dus juist nog ff mijn best doen.
Ja das waar.

Maar weet niet of de mol dat doorkrijgt. Denk niet dat die een oortje in heeft of een aparte porto daarvoor ofzo.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 23:48:22 #294
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178089167
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:46 schreef MielMonteur het volgende:
Het belangrijkste van allemaal: Geen gefocus op bondjes <3
Gewoon een grote gezellige groep met leuke grapjes en flauwe opmerkingen en lieve leuke mensen _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 25 maart 2018 @ 23:48:50 #295
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_178089177
Poll: Wie is de Mol na afl.1 ?
Bahador Sabouri
Channy de Windt
Jeffrey Van Linden
Joke Lannoo
Katrien Verberckmoes
Lloyd Vermeulen
Pascale Van Leeuwen
Pieter Delanoy
Steve Thumas
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Isn't it ironic, don't you think
  PR en moderator zondag 25 maart 2018 @ 23:49:22 #296
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178089181
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:48 schreef jcdragon het volgende:
Poll: Wie is de Mol na afl.1 ?
Bahador Sabouri
Channy de Windt
Jeffrey Van Linden
Joke Lannoo
Katrien Verberckmoes
Lloyd Vermeulen
Pascale Van Leeuwen
Pieter Delanoy
Steve Thumas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Toch maar voor Joke gegaan for now.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178089182
Dat geklooi met die kippen :')
Misschien nog wel een mooiere kandidatenfuck dan die circusopdracht in WIDM dit jaar.
pi_178089192
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:42 schreef Jane het volgende:
En inderdaad, opdrachten die (in real time) langer duren dan 10 minuten! O+ Ik baal daar zo van bij WIDM, he? "Jullie hebben 10 minuten", en dat was dan weer een hele opdracht. :{
Dat inderdaad. Ik heb bij WIDM vaak ook al 10 minuten nodig om de opdracht helemaal te begrijpen... :@
pi_178089196
Het is weer begonnen O+
Heerlijke eerste opdracht hoor.

quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:43 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik zou als Mol idd denk ik een laag getal nemen, snel uit de kist raken, overkomen als goede kandidaat en ondertussen vanaf begin controle hebben over hoe 't verloopt met t telefoonnummer en kist nummer 5.
Precies, dit denk ik ook. Uit de kist komen en zo invloed hebben op de rest en zorgen dat je de juiste kisten net te laat vindt.
pi_178089211
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja das waar.

Maar weet niet of de mol dat doorkrijgt. Denk niet dat die een oortje in heeft of een aparte porto daarvoor ofzo.
Misschien zou ook het risico te groot zijn dat de kandidaat waarmee de mol in verbinding staat er iets van opvangt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')