abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169985524


WELKOM
U MAD?
  dinsdag 4 april 2017 @ 00:45:02 #2
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_169988025
Godnonde wat veel mensen spelen dit. Constant tussen de 400 en 600k man. _O_ Genot
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_170344551
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 00:45 schreef gniffie het volgende:
Godnonde wat veel mensen spelen dit. Constant tussen de 400 en 600k man. _O_ Genot
Het is dan ook een meesterlijke shooter *O*
"What seems to be the officer, problem?"
pi_170349447
Ik ben er echt zo slecht in -O-
  donderdag 20 april 2017 @ 10:38:11 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_170349472
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:37 schreef Fluppert het volgende:
Ik ben er echt zo slecht in -O-
niet teveel rushen
mousefix installeren
sensitivity goed instellen

helpt al een hoop
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 20 april 2017 @ 12:08:06 #6
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_170351131
quote:
11s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:38 schreef Catch22- het volgende:

[..]

niet teveel rushen
mousefix installeren
sensitivity goed instellen

helpt al een hoop
Verder nog aim_botz (en soortgelijke maps) en veel DM spelen. Oefenen is key.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_170351151
quote:
11s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:38 schreef Catch22- het volgende:

[..]

niet teveel rushen
mousefix installeren
sensitivity goed instellen

helpt al een hoop
Meer dan 8u gametime hebben is waarschijnlijk ook een must, niet? :+
Ik vind t vooral vervelend dat je gelijk met "goede" mensen wordt gematched, voor een beginner is er dan vaak echt geen schijn van kans
  donderdag 20 april 2017 @ 13:01:03 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_170352101
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:09 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Meer dan 8u gametime hebben is waarschijnlijk ook een must, niet? :+
Ik vind t vooral vervelend dat je gelijk met "goede" mensen wordt gematched, voor een beginner is er dan vaak echt geen schijn van kans
Doe je casual of competitive?

Ik heb vroeger veel gespeeld dus wel een basis, mij viel dat niet heel erg op
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 27 mei 2017 @ 23:37:43 #9
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_171260314
Wat vinden jullie van de nieuwe operation?
Forza TOP Oss
pi_171396799
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:37 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe operation?
Ik heb hem wel gehaald. Gewoon die Journal doorlopen, rest doe ik niet. Enige wat ik nog speel is faceit. Matchmaking zit zelfs op prime tegenwoordig behoorlijk vol met cheaters. Ik speel op faceit met supremes en global elites en altijd top 2 scoreboard. Duik ik in 1 game matchmaking, zit er bij de tegenstander een mg1 (rest allemaal le/lem) die dan 41-2 gaat ofzo. Altijd perfecte en 'lucky' timing qua peeks of checken van corners.

Daarnaast zijn de 64 tick servers een hel. Ik dacht dat ze hitboxes gefixed hadden, maar blijkbaar niet. Ga binnenkort ook een keer esea proberen, maar faceit bevalt goed. Op matchmaking zit ik altijd met 24ms en enemies altijd +100. Ze peeken en gaan weer terug en daarna hit pas hun shot jou. Ook al regelmatig gehad dat je op iemand schiet, er bloedspetters zijn, maar je 0 damage hebt gedealt.

Ben bang dat CS:GO op zijn retour is. Spelers als Hiko, Freakazoid en Shroud geven ook al aan interesse behoorlijk verloren te zijn (Shroud stopt volgend jaar, Hiko is al gestopt). Alleen al het feit dat een p250 hs op helmet van dichtbij een kill is, maar een m4 niet zegt al genoeg.


Ga ook maar naar Twitch, Waar vroeger League altijd op 1 stond en CS:GO 2 qua meeste viewers, heeft CS:GO tegenwoordig nog moeite om in de top 10 te komen qua meeste viewers. Iedereen is de bullshit zat.

Dit zegt ook al genoeg:

Smurf ook regelmatig met twee vrienden die gold nova zijn. Non-prime matchmaking. Laat ik zo zeggen, ik zie daar gold nova's de meest perfecte bunny hops hitten die je ooit zal zien :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_171405938
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 14:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik heb hem wel gehaald. Gewoon die Journal doorlopen, rest doe ik niet. Enige wat ik nog speel is faceit. Matchmaking zit zelfs op prime tegenwoordig behoorlijk vol met cheaters. Ik speel op faceit met supremes en global elites en altijd top 2 scoreboard. Duik ik in 1 game matchmaking, zit er bij de tegenstander een mg1 (rest allemaal le/lem) die dan 41-2 gaat ofzo. Altijd perfecte en 'lucky' timing qua peeks of checken van corners.

Daarnaast zijn de 64 tick servers een hel. Ik dacht dat ze hitboxes gefixed hadden, maar blijkbaar niet. Ga binnenkort ook een keer esea proberen, maar faceit bevalt goed. Op matchmaking zit ik altijd met 24ms en enemies altijd +100. Ze peeken en gaan weer terug en daarna hit pas hun shot jou. Ook al regelmatig gehad dat je op iemand schiet, er bloedspetters zijn, maar je 0 damage hebt gedealt.

Ben bang dat CS:GO op zijn retour is. Spelers als Hiko, Freakazoid en Shroud geven ook al aan interesse behoorlijk verloren te zijn (Shroud stopt volgend jaar, Hiko is al gestopt). Alleen al het feit dat een p250 hs op helmet van dichtbij een kill is, maar een m4 niet zegt al genoeg.


Ga ook maar naar Twitch, Waar vroeger League altijd op 1 stond en CS:GO 2 qua meeste viewers, heeft CS:GO tegenwoordig nog moeite om in de top 10 te komen qua meeste viewers. Iedereen is de bullshit zat.

Dit zegt ook al genoeg:

Smurf ook regelmatig met twee vrienden die gold nova zijn. Non-prime matchmaking. Laat ik zo zeggen, ik zie daar gold nova's de meest perfecte bunny hops hitten die je ooit zal zien :')
speel eigenlijk nooit tegen cheaters met matchmaking. op pubs wel regelmatig ookal speel ik daar zelden. dat het spel scheef is op 64 tick is wel waar ja, vooral die deagle is niet mee te spelen.
:]
pi_171408027
De cheats en cheaters hebben deze game kapot gemaakt. Jammer dat ze er niks aan doen :r
U MAD?
pi_171413130
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 21:42 schreef wootahH het volgende:

[..]

speel eigenlijk nooit tegen cheaters met matchmaking. op pubs wel regelmatig ookal speel ik daar zelden. dat het spel scheef is op 64 tick is wel waar ja, vooral die deagle is niet mee te spelen.
Op LE vrij wel elke game of een private profile of een account met < 100 uur die gewoon 42-8 gaan ofzo.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_171512828
Zijn er nog mensen die LE+ zijn die zin hebben in een seizoen ESEA Open en FaceIT? Zoek nog 2 man voor een nieuw team.
  zondag 18 juni 2017 @ 12:34:31 #15
69092 SeNTiNeL0
THE SeNTiNeL
pi_171768550
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
De cheats en cheaters hebben deze game kapot gemaakt. Jammer dat ze er niks aan doen :r
Hoe rapporteer je ze dan? Ik denk dat je ze beter naar @VALVE en @HiddenPathEnt ofzo kunt twitteren om ze te reporten. Zo heb ik in de laatste 5 jaar ook meer dan 300 cheaters van Black Ops 2 gerapporteerd.
Alle beetjes helpen, maar het blijft dweilen met de kraan open inderdaad.
Ze zouden de VAC bans op IP adres moeten doen.

De cheaters zullen altijd wel een omweg vinden, maar IP ban maakt het veel moeilijker. Nog mooier zou zijn als hun hele bibliotheek ook gebanned werd, inclusief de Family share account, waardoor de rest ook gedupeerd wordt van de cheater.
Als ze het dan nog niet afleren........ :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door SeNTiNeL0 op 18-06-2017 12:49:38 ]
pi_171768953
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:34 schreef SeNTiNeL0 het volgende:

[..]

Hoe rapporteer je ze dan? Ik denk dat je ze beter naar @VALVE en @HiddenPathEnt ofzo kunt twitteren om ze te reporten. Zo heb ik in de laatste 5 jaar ook meer dan 300 cheaters gerapporteerd.
Alle beetjes helpen, maar het blijft dweilen met de kraan open inderdaad.
Ze zouden de VAC bans op IP adres moeten doen.

De cheaters zullen altijd wel een omweg vinden, maar IP ban maakt het veel moeilijker. Nog mooier zou zijn als hun hele bibliotheek ook gebanned werd, inclusief de Family share account, waardoor de rest ook gedupeerd wordt van de cheater.
Als ze het dan nog niet afleren........ :{w
waarschijnlijk maken ze n nieuw steam acc of cheaten op een gehackt account. is er iets bekend over doorlooptijden van de reports die je in game kan doen? ze zouden ook iets moeten inbouwen voor temp bans op basis van k/d (headshot)ratio tov bepaalde tijd.
:]
pi_171769426
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:00 schreef wootahH het volgende:

[..]

waarschijnlijk maken ze n nieuw steam acc of cheaten op een gehackt account. is er iets bekend over doorlooptijden van de reports die je in game kan doen? ze zouden ook iets moeten inbouwen voor temp bans op basis van k/d (headshot)ratio tov bepaalde tijd.
Dat kan niet zomaar. Ik ken iemand die echt ontiegelijk veel heeft geoefend op headshots met sniper, die kan dat zo goed dat hij regelmatig voor cheater wordt uitgemaakt. Het zou oneerlijk zijn als hij een ban krijgt omdat hij iets goed kan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2017 13:26:32 ]
  zondag 18 juni 2017 @ 13:28:26 #18
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171769468
Ik vind smurf accounts eigenlijk net zo kut als cheaters.
pi_171769862
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:26 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat kan niet zomaar. Ik ken iemand die echt ontiegelijk veel heeft geoefend op headshots met sniper, die kan dat zo goed dat hij regelmatig voor cheater wordt uitgemaakt. Het zou oneerlijk zijn als hij een ban krijgt omdat hij iets goed kan.
dan nog haal je echt niet de ratio binnen de tijd die de obvious cheaters halen in de pubs, je kent ze wel met naam rotatie speedhack autoaim etc. het gaat natuurlijk niet alleen om headshots maar om een totaal formule.
:]
  maandag 19 juni 2017 @ 16:07:52 #20
69092 SeNTiNeL0
THE SeNTiNeL
pi_171792057
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:00 schreef wootahH het volgende:

[..]

waarschijnlijk maken ze n nieuw steam acc of cheaten op een gehackt account. is er iets bekend over doorlooptijden van de reports die je in game kan doen? ze zouden ook iets moeten inbouwen voor temp bans op basis van k/d (headshot)ratio tov bepaalde tijd.
Een nieuw steam account of een gehackt account werkt niet op een IP ban. Ze kunnen dan hoog en laag springen, maar ze blijven gebanned. Want de IP ban zorgt voor de koppeling met hun oude account en als ze dan nog proberen te cheaten, weet het systeem automatisch door die eerdere IP ban, dat ze nog steeds cheaten. Hoeveel accounts ze dan ook aanmaken.
Het is ook wel de meest rigoreuze maatregel om cheaters te weren.
Het meest efficinte zou zijn om ook alle games van de family share account te blokkeren.

Hoe meer ik over die IP ban denk, hoe complexer het zal worden... Er moet toch een manier zijn om cheaters beter te weren....... :?

Wat betreft de doorlooptijden, je zou het eens moeten uitproberen. Bij CS GO weet ik dat niet, maar bij Black Ops II maakte ik een video van de cheater in theater, upload het via YT. Ik kopieer daarvan de link en verzamel de STEAM_ID, profile link, vid link en twitter die naar de @devs.

Ingame reports werken voor geen meter, vind ik.

In het begin waren ze dan de volgende dag gebanned of uiterlijk binnen 1 week. Maar nu geven ze niet zoveel prioriteiten aan wallhackers, alleen aimbotters, vanwege Infinite Warfare.
pi_171792699
Bijv. bij Overwatch schijnt men een systeem te hebben dat iemand die geband is, en het spel nog een keer koopt, gelijk weer geband wordt, ook zonder te cheaten. Zelfs met een afwijkend IP-adres.
pi_171905741
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:37 schreef Fluppert het volgende:
Ik ben er echt zo slecht in -O-
Ckeck eens wat videotjes op youtube van: Bananagaming en Warowl. Daarmee kom je al een heel eind. Veel DM spelen, oefenen op crosshair placement. Leer de sprays, en probeer one-taps met AK. Je kunt ook veel oefenmaps voor specifieke dingetjes vinden in de workshop. Ez pz. ^O^
"What seems to be the officer, problem?"
pi_172237516
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 16:07 schreef SeNTiNeL0 het volgende:

[..]

Een nieuw steam account of een gehackt account werkt niet op een IP ban. Ze kunnen dan hoog en laag springen, maar ze blijven gebanned. Want de IP ban zorgt voor de koppeling met hun oude account en als ze dan nog proberen te cheaten, weet het systeem automatisch door die eerdere IP ban, dat ze nog steeds cheaten. Hoeveel accounts ze dan ook aanmaken.
Het is ook wel de meest rigoreuze maatregel om cheaters te weren.
Het meest efficinte zou zijn om ook alle games van de family share account te blokkeren.

Hoe meer ik over die IP ban denk, hoe complexer het zal worden... Er moet toch een manier zijn om cheaters beter te weren....... :?

Wat betreft de doorlooptijden, je zou het eens moeten uitproberen. Bij CS GO weet ik dat niet, maar bij Black Ops II maakte ik een video van de cheater in theater, upload het via YT. Ik kopieer daarvan de link en verzamel de STEAM_ID, profile link, vid link en twitter die naar de @devs.

Ingame reports werken voor geen meter, vind ik.

In het begin waren ze dan de volgende dag gebanned of uiterlijk binnen 1 week. Maar nu geven ze niet zoveel prioriteiten aan wallhackers, alleen aimbotters, vanwege Infinite Warfare.
Gewoon een ander systeem dan VAC. Esea en Faceit kunnen wel gewoon een goede anti-cheat hebben, waarom fucking een miljoenen bedrijf niet?

Net ook gewoon op prime een spinbotter met 66h. Kom op man, 66h aan het spelen met een spinbot en nog niet gebanned.

[ Bericht 3% gewijzigd door Donnie-Brasco op 07-07-2017 10:57:24 ]
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 00:49:43 #24
69092 SeNTiNeL0
THE SeNTiNeL
pi_172259853
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 16:38 schreef Igen het volgende:
Bijv. bij Overwatch schijnt men een systeem te hebben dat iemand die geband is, en het spel nog een keer koopt, gelijk weer geband wordt, ook zonder te cheaten. Zelfs met een afwijkend IP-adres.
Zeker alleen voor PS3/4 en XBOX?
pi_172262060
Wat is (het nut van) een smurf? :@
pi_172262228
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 09:30 schreef Thrilled het volgende:
Wat is (het nut van) een smurf? :@
Smurf is een cheat volgens mij. Die zien dus waar iedereen is, schieten precies op goede hoogte (headshots) etc. en zijn schijnbaar voor makers van het spel niet te traceren dus krijgen geen ban.

Is het grote nadeel aan dit spel; de grote hoeveelheid aan cheaters. Zeer jammer. Plus dat je online bijna alleen maar Russen en Turken tegen komt :r
U MAD?
pi_172262315
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 09:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Smurf is een cheat volgens mij. Die zien dus waar iedereen is, schieten precies op goede hoogte (headshots) etc. en zijn schijnbaar voor makers van het spel niet te traceren dus krijgen geen ban.

Is het grote nadeel aan dit spel; de grote hoeveelheid aan cheaters. Zeer jammer. Plus dat je online bijna alleen maar Russen en Turken tegen komt :r
Nee joh :D. Een smurf is iemand die 1 of meerdere accounts heeft om naast zijn (highrank) account spelers die veel slechter dan zichzelf zijn kapot te stompen en/of vrienden te boosten zonder zijn main account te verneuken.

Waar jij het over hebt zijn wallhacker en aimbotters etc.
pi_172277489
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 09:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Smurf is een cheat volgens mij. Die zien dus waar iedereen is, schieten precies op goede hoogte (headshots) etc. en zijn schijnbaar voor makers van het spel niet te traceren dus krijgen geen ban.

Is het grote nadeel aan dit spel; de grote hoeveelheid aan cheaters. Zeer jammer. Plus dat je online bijna alleen maar Russen en Turken tegen komt :r
_O-

Wat Najieto zegt. Smurf is iemand die meerdere accounts heeft van een lager niveau. Ik heb 3 smurfs. Eentje op MGE om gewoon nog counter strike te spelen op een redelijk niveau, maar zonder de stress van LE/LEM. En dan twee accounts op GN2 en GN3, die gebruik ik om samen met mijn vrienden te spelen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 09:30 schreef Thrilled het volgende:
Wat is (het nut van) een smurf? :@
Kan dus meerdere redenen zijn. Gewoon zin om in een match +50 kills te maken, om samen met vrienden te spelen omdat je main account te hoge rank is of gewoon CS te spelen als je geen zin hebt om heel serieus te spelen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_172287966
Daar heb je toch Casual voor...? Of private lobbies... gewoon een excuus dus om noobs te slachten?
pi_172300272
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:52 schreef Thrilled het volgende:
Daar heb je toch Casual voor...? Of private lobbies... gewoon een excuus dus om noobs te slachten?
Casual :')

Wie casual speelt verdient ook gewoon niet hoger te komen dan gold nova.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_172304300
Ik ben echt zo klaar met die vieze kanker hackers. Ik sell mijn inventory en uninstall die shit. Ik kom niet meer terug naar CS:GO. Verkankerde game :r
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 9 juli 2017 @ 22:47:19 #32
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_172307264
:D _O_ morgen start je weer een potje op. tot dan!
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_172311009
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 18:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Casual :')

Wie casual speelt verdient ook gewoon niet hoger te komen dan gold nova.
Wat is dat nou weer voor elitair gebrabbel? Je kan toch maar 2 competitive potjes per dag, stel je voor dat je je vermaakt met de andere beschikbare opties... :o
  maandag 10 juli 2017 @ 08:30:33 #34
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172311036
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:26 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor elitair gebrabbel? Je kan toch maar 2 competitive potjes per dag, stel je voor dat je je vermaakt met de andere beschikbare opties... :o
2 per dag maar? Sinds wanneer is dat? :@
pi_172311664
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:26 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor elitair gebrabbel? Je kan toch maar 2 competitive potjes per dag, stel je voor dat je je vermaakt met de andere beschikbare opties... :o
Je kan gewoon zoveel spelen als je wilt vriend :') Alleen in je placements mag je er maar 2 spelen op een dag. Dat zijn 10 games, of te wel 5 dagen. Daarna heb je je rank en kan je gewoon zoveel matches spelen als je wilt.

quote:
5s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:30 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

2 per dag maar? Sinds wanneer is dat? :@
Sinds nooit, gewoon alleen in je placements dus.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_172315723
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik ben echt zo klaar met die vieze kanker hackers. Ik sell mijn inventory en uninstall die shit. Ik kom niet meer terug naar CS:GO. Verkankerde game :r
Kom naar Overwatch! :D
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_172521553
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 09:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Je kan gewoon zoveel spelen als je wilt vriend :') Alleen in je placements mag je er maar 2 spelen op een dag. Dat zijn 10 games, of te wel 5 dagen. Daarna heb je je rank en kan je gewoon zoveel matches spelen als je wilt.

[..]

Sinds nooit, gewoon alleen in je placements dus.
oh lol :') verklaart een hoop...

Anyway.. wat is handig om te doen met die containers / crates? Gewoon alles openen wat je kan vinden a 2 euro nogwat per stuk? #noobvraag
  woensdag 19 juli 2017 @ 15:13:31 #38
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_172527818
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 10:35 schreef Thrilled het volgende:

[..]

oh lol :') verklaart een hoop...

Anyway.. wat is handig om te doen met die containers / crates? Gewoon alles openen wat je kan vinden a 2 euro nogwat per stuk? #noobvraag
Beetje wat je zelf leuk vind. Kans is namelijk groot dat je een skin van een paar cent eruit haalt ;)

De eerste 2 teams deze major die 3-0 door komen zijn BIG en Gambit. Ik denk dat minder dan 1% van de pick em spelers een van deze twee teams voor de 3-0 pick had gekozen :D
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_172531946
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 10:35 schreef Thrilled het volgende:

[..]

oh lol :') verklaart een hoop...

Anyway.. wat is handig om te doen met die containers / crates? Gewoon alles openen wat je kan vinden a 2 euro nogwat per stuk? #noobvraag
Openen is 2 euro verliezen. Ik heb er een stuk of 11 geopend en ik sta op -20 euro. Kans dat je iets waardevols er uit haalt is heel klein. Je ziet van die Youtubers (Anomaly) de ene na de andere knife van een paar honderd euro uit die cases trekken, maar die openen dan in zo'n sessie ook gerust t.w.v. 1200 euro kisten open.

Als je het geld kan missen en het je leuk lijkt: doen. Wil je het doen in de hoop op een goede skin. Dan kan je beter OP skins in de gaten houden voor een goede deal.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_172543541
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Openen is 2 euro verliezen. Ik heb er een stuk of 11 geopend en ik sta op -20 euro. Kans dat je iets waardevols er uit haalt is heel klein. Je ziet van die Youtubers (Anomaly) de ene na de andere knife van een paar honderd euro uit die cases trekken, maar die openen dan in zo'n sessie ook gerust t.w.v. 1200 euro kisten open.

Als je het geld kan missen en het je leuk lijkt: doen. Wil je het doen in de hoop op een goede skin. Dan kan je beter OP skins in de gaten houden voor een goede deal.
Geld an sich is niet zo'n probleem omdat je toch maar heel weinig crates lijkt te krijgen.. heb er nu nog maar 3 of 4 gehad in 2 weken tijd? Het is meer dat ik toch wel een toffe skin wil op mn m4 of ak of een stattrack versie... :')
pi_172543579
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 08:49 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Geld an sich is niet zo'n probleem omdat je toch maar heel weinig crates lijkt te krijgen.. heb er nu nog maar 3 of 4 gehad in 2 weken tijd? Het is meer dat ik toch wel een toffe skin wil op mn m4 of ak of een stattrack versie... :')
Ik begrijp nooit zo waarom mensen dit willen :@
U MAD?
pi_172543590
quote:
3s.gif Op donderdag 20 juli 2017 08:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik begrijp nooit zo waarom mensen dit willen :@
goede vraag eigenlijk :') Omdat je dan iets anders hebt dan doorsnee? Bijhouden van je kills, leuke feature..

Verder totaal niet noodzakelijk uiteraard, maar dat is gamen in zijn geheel ook niet :P
pi_172543601
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 08:54 schreef Thrilled het volgende:

[..]

goede vraag eigenlijk :') Omdat je dan iets anders hebt dan doorsnee? Bijhouden van je kills, leuke feature..

Verder totaal niet noodzakelijk uiteraard, maar dat is gamen in zijn geheel ook niet :P
Klopt. Vind zelf zo'n standaard Forest skin wat je krijgt bij een bepaald level leuk, maar om er nou extra geld aan uit te geven; nee. Spel heeft me 10 euro gekost en daar blijft het ook bij :P
U MAD?
pi_172543641
quote:
3s.gif Op donderdag 20 juli 2017 08:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Klopt. Vind zelf zo'n standaard Forest skin wat je krijgt bij een bepaald level leuk, maar om er nou extra geld aan uit te geven; nee. Spel heeft me 10 euro gekost en daar blijft het ook bij :P
ieder zijn ding natuurlijk, als ik mijn WoW-periode terugreken zit ik over de honderden euro's denk ik, maar heb het wel naar mijn zin gehad :P

Die twee tientjes waar ik nu op zit is dan maar een peuleschil :')
pi_172543783
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 08:58 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ieder zijn ding natuurlijk, als ik mijn WoW-periode terugreken zit ik over de honderden euro's denk ik, maar heb het wel naar mijn zin gehad :P

Die twee tientjes waar ik nu op zit is dan maar een peuleschil :')
Helemaal mee eens hoor. Ieder zo zijn ding ^O^
U MAD?
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:48:43 #46
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_172545447
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 08:54 schreef Thrilled het volgende:

[..]

goede vraag eigenlijk :') Omdat je dan iets anders hebt dan doorsnee? Bijhouden van je kills, leuke feature..

Verder totaal niet noodzakelijk uiteraard, maar dat is gamen in zijn geheel ook niet :P
Er is met traden ook een leuk extra zakcentje te verdienen ;) Heb via traden en vervolgens cashen via OPSkins mijn desktop pc betaald O+

Verder simpelweg cases unboxen zou ik zelf de moeite niet voor nemen. Dat is voornamelijk gewoon verlies.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_172552458
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:48 schreef x3ro het volgende:

[..]

Er is met traden ook een leuk extra zakcentje te verdienen ;) Heb via traden en vervolgens cashen via OPSkins mijn desktop pc betaald O+

Verder simpelweg cases unboxen zou ik zelf de moeite niet voor nemen. Dat is voornamelijk gewoon verlies.
En met traden bedoel je gewoon gewonnen skins ruilen en verkopen? Klinkt als een lucratieve business...
  donderdag 20 juli 2017 @ 16:25:03 #48
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_172552553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 16:18 schreef Thrilled het volgende:

[..]

En met traden bedoel je gewoon gewonnen skins ruilen en verkopen? Klinkt als een lucratieve business...
Jup exact dat. Ik moet wel toegeven dat toen ik nog veel actief met traden bezig was, ik ging voor "makkelijke" items. Denk dan aan FT/MW fire serpents, Karambit Dopplers etc. etc. Bij de duurdere en gewildere items liggen de marges natuurlijk ook hoger. Wanneer je vervolgens wat kapitaal heb opgebouwd kun je vervolgens via Skrill/PP complete inventories gaan kopen a 70% SA prijs en dan vervoglens die bulk meuk weer verhandelen und so weiter. Op het moment heb ik nog een relatief klein inventory met wat skins die mij ingame kunnen bekoren O+ Beetje gebrek aan tijd dankzij afstuderen enz.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_172552584
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 16:25 schreef x3ro het volgende:

[..]

Jup exact dat. Ik moet wel toegeven dat toen ik nog veel actief met traden bezig was, ik ging voor "makkelijke" items. Denk dan aan FT/MW fire serpents, Karambit Dopplers etc. etc. Bij de duurdere en gewildere items liggen de marges natuurlijk ook hoger. Wanneer je vervolgens wat kapitaal heb opgebouwd kun je vervolgens via Skrill/PP complete inventories gaan kopen a 70% SA prijs en dan vervoglens die bulk meuk weer verhandelen und so weiter. Op het moment heb ik nog een relatief klein inventory met wat skins die mij ingame kunnen bekoren O+ Beetje gebrek aan tijd dankzij afstuderen enz.
Ik snap de helft niet van wat je zegt :')

FT? MW? skrill? PP? inventories kopen? Hoe weet je uberhaupt wat gewild of goed is? :P
  donderdag 20 juli 2017 @ 16:34:47 #50
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_172552679
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 16:28 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ik snap de helft niet van wat je zegt :')

FT? MW? skrill? PP? inventories kopen? Hoe weet je uberhaupt wat gewild of goed is? :P
:D

FT/MW/FN en dergelijke zijn de zogenaamde "wear" oftewel staat van het item. Dat is dan ook weer bepalend voor de prijs. Skrill is vergelijkbaar met PP en PP denk ik wel dat je kent. Dat is namelijk gewoon PayPal.

Verder is het een beetje het hele tradegebeuren in de gaten houden mbt wat gewild is. Denk bijvoorbeeld aan https://www.reddit.com/r/GlobalOffensiveTrade/
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')