abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 3 april 2017 @ 19:01:15 #1
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_169977011
Morgen 2 weken geleden heeft mijn vader een ongeluk gehad met zijn scootmobiel. Sindsdien ligt hij eerst in het zkh en nu in een revalidatiecentrum. De verwachting is dat hij voorlopig nog niet thuis zal komen. Met liefde rij ik nu elke dag heen en weer naar zijn huis om zijn kat eten te geven. Danzell zit nu dus al 2 weken alleen in huis en hunkert naar aandacht. Op het moment dat ik weer weg wil gaan slaat ie zijn voorpoten om mijn benen heen alsof ik niet weg mag.
Mijn vader was al zeer slecht ter been vanwege een kunstheup maar nu na het ongeluk zal dit nog meer verslechterd zijn.

Vanmorgen goed gesprek gehad met mijn pa over Danzell. Voorlopig zal pa nog niet thuis komen en zodra hij dat wel zal zijn is de kans zeer groot dat hij niet meer goed voor Danzell kan zorgen. We zoeken dus een nieuw thuis voor hem. Mochten we die niet kunnen vinden dan zal hij naar het asiel gaan om daar een kans te krijgen op een lief baasje.

Danzell is een gecastreerde kater van 7 a 8 jaar oud. Kattenbak zindelijk. Hij is niet gewend om naar buiten te gaan. Met honden is hij nooit geweest dus of dat een match is weten we niet zeker. Bij zijn vorige baas was het iig geen goede match met een andere kat, dus dat is misschien niet slim.

Danzell is hartstikke lief, echt wel een middelbare leeftijd kat qua gedrag maar kan soms ook een dolle bui hebben en als een idioot door het huis heen racen.

Kortom, een onwijs lieve kat die momenteel hunkert naar aandacht! Kattenbak, krabpaal, voerbakjes en voer wat er nog staat krijg je ook mee. Hij hoeft geen speciaal dieet voer.

Weet jij iemand die een perfecte match zou zijn met Danzell? Stuur mij dan een pb!


Naam huisdier: Danzell
Soort: (kat/hond/vis/vogel) Grote rooie kater
Ras: (maincoon/rottweiler/koi karper/zilverrug gorilla/Afrikaanse bosolifant) Huis/tuin/keukenkat
Leeftijd: 7 a 8 jaar oud
Dierenpaspoort beschikbaar: nee
Gechipt: nee
Gesteriliseerd/Gecastreerd: gecastreerd
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): onbekend
Datum laatste dierenartsbezoek: onbekend
Reden laatste dierenartsbezoek: onbekend
Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk): Zindelijk, vreselijk lief, rustig, soms dolle 5 minuten, echte kroelkat als hij je eenmaal kent en vertrouwd
Omgang met kinderen: kleine kinderen geen idee, 10 en ouder gaat perfect.
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): geen
Volgt het dier een speciaal dieet?: nee
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: Afgelopen oktober is Danzell bij mijn vader komen wonen omdat zijn vorige baasjes naar een verpleegtehuis moesten. Kleindochter van vorige baasjes had Danzell in huis genomen, met als gevolg dat haar eigen kat niet meer naar binnen durfde. Eigen kat had toch meer rechten, vandaar dat ze Danzell wilden herplaatsen en zo kwam hij bij mijn vader terecht. Daarom dus ook geen info over laatste dierenarts bezoek of enting. Hij is nog niet zo lang bij mijn vader.
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Zie verhaal hier boven.
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc): Lieve kat, kan urenlang tevreden spinnen, geen sloper, is intens gelukkig met een zonnig plekje in de vensterbank.

Danzell woont nu in Utrecht, ik heb helaas geen mogelijkheid om hem te komen brengen bij gebrek aan vervoer.

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 3 april 2017 @ 22:04:40 #2
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_169983236
Verse foto's, vanavond gemaakt toen ik hem eten ging geven. Zodra ik op de bank ging zitten klom hij gelijk luid spinnend op mijn schoot.



❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 3 april 2017 @ 22:55:47 #3
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_169985116
Wat een leukerd <3
In hoeverre denk je dat het aan Danzell ligt, dat hij niet bij die andere kat kon?
Mijn kat is namelijk echt zo ongelooflijk makkelijk en heeft heeft wel behoefte aan een vriendje
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  donderdag 6 april 2017 @ 22:00:27 #4
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_170052791
Dankzij een dm van Queller werd ik ff gewezen op dit topic! Was ff vergeten dat ik um ook hier had gepost aangezien ik hem op meerdere plekken had neergezet. Maar het geluk is dat eigenlijk afgelopen dinsdag er al een plekje voor hem is gevonden bij familie! Hij blijft dus heel dicht in de buurt van mijn vader op deze manier zodat we hem altijd kunnen blijven volgen!

Erg lief Civilian dat je het eventueel wou proberen. Maar gelukkig hebben we al een oplossing gevonden! Met al het gedoe rondom mijn vader was ik ff vergeten om hier te kijken, sorry :*
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 7 april 2017 @ 08:30:35 #5
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_170058086
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 22:00 schreef Ireth het volgende:
Dankzij een dm van Queller werd ik ff gewezen op dit topic! Was ff vergeten dat ik um ook hier had gepost aangezien ik hem op meerdere plekken had neergezet. Maar het geluk is dat eigenlijk afgelopen dinsdag er al een plekje voor hem is gevonden bij familie! Hij blijft dus heel dicht in de buurt van mijn vader op deze manier zodat we hem altijd kunnen blijven volgen!

Erg lief Civilian dat je het eventueel wou proberen. Maar gelukkig hebben we al een oplossing gevonden! Met al het gedoe rondom mijn vader was ik ff vergeten om hier te kijken, sorry :*
Geen probleem ^^ belangrijkste is dat poes eengoed plekje heeft gevonden!
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')