abonnement Unibet Coolblue
pi_169974719
Ruim een jaar heb ik nu LG Nexus 5x smartphone. Ondertussen is het lastig om hem op te laden. De USB c aansluiting zit te los. Duurt meestal enige tijd totdat het USB c kabeltje stabiel vast zit. Weet iemand een oplossing dat het kabeltje steviger blijft zitten in de Nexus 5x smartphone? Komt dit meer voor?
  maandag 3 april 2017 @ 17:26:12 #2
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_169974935
Ik zou gewoon de USB-C poort laten vervangen. Bijv. bij gsmreparatiecentrum. Ik heb net gecheckt en er is geen vaste prijs voor (wel voor scherm vervangen enzovoort) dus kans dat ze het niet aanbieden.

(Geen aandelen in dat bedrijf, gewoon tevreden klant)
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_169975277
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 17:26 schreef Hallmark het volgende:
Ik zou gewoon de USB-C poort laten vervangen. Bijv. bij gsmreparatiecentrum. Ik heb net gecheckt en er is geen vaste prijs voor (wel voor scherm vervangen enzovoort) dus kans dat ze het niet aanbieden.

(Geen aandelen in dat bedrijf, gewoon tevreden klant)
lol @ die prijzen. Nexus 5x is iets van 300 euro.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169975823
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 17:26 schreef Hallmark het volgende:
Ik zou gewoon de USB-C poort laten vervangen. Bijv. bij gsmreparatiecentrum. Ik heb net gecheckt en er is geen vaste prijs voor (wel voor scherm vervangen enzovoort) dus kans dat ze het niet aanbieden.

(Geen aandelen in dat bedrijf, gewoon tevreden klant)
waarom geen garantie claimen?
:]
pi_169992050
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 18:07 schreef wootahH het volgende:

[..]

waarom geen garantie claimen?
Garantie gebruiken ga ik doen denk ik. Ik dacht alleen dat er misschien een eenvoudigere oplossing was voor dit.
pi_170145501
Je zou ook even kunnen kijken of je de poort schoon kan maken met een naald oid (wel eerst je telefoon uitzetten om kortsluiting te voorkomen als je onvoorzichtig bent en de contactjes aanraakt).
Ik had een tijdje geleden hetzelfde met mn N5x, even poeren met een naald en er kwamen hopen van broekzakstof uit. Sindsdien past mn kabeltje weer bijna als nieuw.
pi_170473173
Is ondertussen gerepareerd onder garantie en laadt weer goed op :). Ik houd wel tip van Elwar voor in de toekomst in de gaten.
pi_175378607
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 13:17 schreef Elwar het volgende:
Je zou ook even kunnen kijken of je de poort schoon kan maken met een naald oid (wel eerst je telefoon uitzetten om kortsluiting te voorkomen als je onvoorzichtig bent en de contactjes aanraakt).
Ik had een tijdje geleden hetzelfde met mn N5x, even poeren met een naald en er kwamen hopen van broekzakstof uit. Sindsdien past mn kabeltje weer bijna als nieuw.
Ondertussen had ik met mijn nieuwe USB C poort in mijn Nexus 5X hetzelfde probleem, kabeltje maakte moeilijk contact. Toen conform tip smartphone uitgeschakeld en daarna met houten cocktailprikker redelijk wat stof uit contact gehaald. Nu weer goede aansluiting kabel met Nexus 5X. Nog een keer dank Elwar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')