abonnement Unibet Coolblue
pi_170036213
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 08:12 schreef Ipho het volgende:

[..]

Ik heb mijn pre-order ook maar geannuleerd. Normaal ging ik niet zoveel van reviews uit maar dit voorspelt niet veel goeds en druk zat met andere spellen.
Ik koop hem wel(is ook niet zo duur vergeleken met andere games), maar wel met de gedachte dat het niet al te geweldig wordt.
pi_170037878
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 10:04 schreef satecl het volgende:
Als mijn Playstation uit staat, maakt hij soms vreemde ventilerende geluiden. Dan moet ik de disc eruit halen en afsluiten. Iemand die hier ook wel eens last van heeft gehad?
Die van mij doet het ook... Ik geef de rustmodus/auto-updates maar de schuld.
pi_170038492
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 20:00 schreef Gezicht het volgende:
Kunnen jullie Mass Effect Andromeda aanbevelen aan iemand die niet verder kwam dan 2 uurtjes in Mass Effect 1? Vind het wel erg interessant uitzien, ondanks de kritiek vanwege de animaties en bugs.
Ik ben nog niet zo ver, maar vind het vooralsnog een hartstikke toffe game en het schijnt later in de game eerder beter te worden dan slechter. Kijk je naar de reacties van andere FOK!kers die de game momenteel aan het spelen zijn (dus niet naar de personen die alleen de reviews napraten, maar de game zelf nog geen seconde hebben gespeeld) dan zijn die niet allemaal zo enthousiast als ik ben (tenminste, dat idee heb ik), maar wel overwegend positief. Ook buiten FOK! om lees ik nog best een hoop positieve reacties.

Sommige dingen zijn minder dan in de vorige games of zo'n beetje hetzelfde, maar er zijn ook veel dingen die (vele malen) beter zijn. De game is erg overweldigend qua content, dat kan afschrikken (maar je krijgt uiteindelijk dus wel heel veel waar voor je geld) en in mijn ogen hebben het verhaal en de karakters/conversaties wat tijd/geduld nodig om te 'groeien'. Verder ging de meeste kritiek in de reviews over bugs en slechte animaties. Ik ben zelf nog geen enkele noemenswaardige bug tegengekomen (het spel loopt bij mij tot nu toe juist hartstikke soepel) en de animaties zijn niet het beste van het beste, maar ik vind het heel erg meevallen en persoonlijk nauwelijks storend.

Het ding is wel, dit is het PS4-topic en ik speel de PC-versie en dat op een high-end computer. Het kan natuurlijk heel goed dat de game op de PS4 op een aantal punten een stuk slechter is (waaronder de bugs en dat zou de game natuurlijk alsnog wel heel kut kunnen maken)...
Tails tell tales
pi_170038690
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 07:36 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zoals jou en vele anderen wat betreft Mass Effect: Andromeda? :')
_O_ Ik zat echt van :') :') toen ik die post las.
Tails tell tales
pi_170040363
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
Hmja het is iets scherper, textures ook maar voor de rest placebo effect want hij ziet er hetzelfde uit als op een normale ps4 :).
Als je eens de kans krijgt om hzd op een HDR te spelen moet je maar eens switchen tussen HDR en SDR.
Dat zie je duidelijk.
Het upscalen naar 4K zie je ook, maar minder duidelijk dan het HDR/SDR verschil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Gonzo op 06-04-2017 13:37:45 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_170040435
Ik heb Horizon op een 1080P en 4K HDR Pro scherm gespeeld.
Er is echt wel duidelijk verschil te zien in kleuren en scherper beeld op een 4K HDR Pro (50Hz en HDR mode) scherm :)
Op de 1080P lijkt het wel soepeler (100Hz en game mode).

HDR Pro is niet zo goed als HDR 10 en Dolby Vision btw, dus het kan nog mooier zijn :)
SOONY
pi_170040492
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 00:48 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Een hoop onzin van de mensen die de game nog niet gespeeld hadden ten tijden van die thread ( duckroll zelf ).

Igor quotes, een character wie schijnbaar altijd met vage metaforen praat :p.

Ach ik heb er niks van gemerkt, soms heb je ook meer idee waar een gesprek over gaat dat iets soms als een grap bedoelt is maar in een losstaande screenshot lijkt het misschien raar.

De game is iig een dikke 10 wat mij betreft.

Zelfs beter dan DQ8 :P
Het was me ook al opgevallen dan sommige vertalingen soms een beetje knullig zijn.
Maar niks storends, af en toe is de grammatica een beetje vreemd of ontbreekt er een woord.
Vind het soms ook wel grappig.
Laat me denken aan rpg's van weleer; toen de vertalingen ook nog wel eens vreemd uitpakten.



[ Bericht 6% gewijzigd door Dr_Gonzo op 06-04-2017 13:43:11 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  donderdag 6 april 2017 @ 14:15:18 #83
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170041237
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 07:36 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zoals jou en vele anderen wat betreft Mass Effect: Andromeda? :')
Ehh nee. En die game is onverdiend slecht.

Kan je er wel weer over gaan janken maar het is gewoon een middelmatige game en een bar slechte mass effect game.


http://www.polygon.com/20(...)imation-early-access


Staat totaal niet in verhouding met een paar vertaalfoutjes :')!

[ Bericht 5% gewijzigd door MMaRsu op 06-04-2017 14:21:27 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 6 april 2017 @ 14:17:33 #84
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170041271
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:30 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Als je eens de kans krijgt om hzd op een HDR te spelen moet je maar eens switchen tussen HDR en SDR.
Dat zie je duidelijk.
Het upscalen naar 4K zie je ook, maar minder duidelijk dan het HDR/SDR verschil.
Hmm daar zal je zeker gelijk in hebben! hdr heb ik nog nooit gezien dus dat zou wellicht een dik verschil kunnen maken :P.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_170041341
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ehh nee. En die game is onverdiend slecht.

Kan je er wel weer over gaan janken maar het is gewoon een middelmatige game en een bar slechte mass effect game.

Staat totaal niet in verhouding met een paar vertaalfoutjes :')!
Jij baseert je mening alleen maar op die van anderen en daarbij ben je ook nog eens hartstikke selectief, want alle positieve reacties (die er echt wel zijn) negeer je volkomen...
.
Ik ben de game wél zelf aan het spelen en vind het allesbehalve een middelmatige game en/of slechte mass effect game en meer dan genoeg mensen met mij...
Tails tell tales
pi_170041357
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hmm daar zal je zeker gelijk in hebben! hdr heb ik nog nooit gezien dus dat zou wellicht een dik verschil kunnen maken :P.
Ik ga het maandag zien *O*
mag het weten
  donderdag 6 april 2017 @ 14:31:28 #87
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170041495
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:21 schreef Forbry het volgende:

[..]

Jij baseert je mening alleen maar op die van anderen en daarbij ben je ook nog eens hartstikke selectief, want alle positieve reacties (die er echt wel zijn) negeer je volkomen...
.
Ik ben de game wél zelf aan het spelen en vind het allesbehalve een middelmatige game en/of slechte mass effect game en meer dan genoeg mensen met mij...
Ik baseer mijn mening op mezelf wat ik ervan heb gezien. Animaties en glitches tot daar aan toe, het verrotte verhaal gaan ze niet patchen.

Natuurlijk zijn er mensen die er plezier aan hebben. Maar hij draait op de pc sowieso een heel stuk beter. Dat maakt het nog geen bovengemiddelde game.

Als iets twee sterren op giantbomb krijgt, van de grootste mass effect fan aldaar, dan zegt dit voor mij genoeg.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 6 april 2017 @ 14:43:52 #88
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_170041699
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik baseer mijn mening op mezelf wat ik ervan heb gezien. Animaties en glitches tot daar aan toe, het verrotte verhaal gaan ze niet patchen.

Natuurlijk zijn er mensen die er plezier aan hebben. Maar hij draait op de pc sowieso een heel stuk beter. Dat maakt het nog geen bovengemiddelde game.

Als iets twee sterren op giantbomb krijgt, van de grootste mass effect fan aldaar, dan zegt dit voor mij genoeg.
Wat heb je er van gezien dan? Behalve gifjes en gezeur op neogaf dan?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_170041751
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik baseer mijn mening op mezelf wat ik ervan heb gezien. Animaties en glitches tot daar aan toe, het verrotte verhaal gaan ze niet patchen.

Natuurlijk zijn er mensen die er plezier aan hebben. Maar hij draait op de pc sowieso een heel stuk beter. Dat maakt het nog geen bovengemiddelde game.

Als iets twee sterren op giantbomb krijgt, van de grootste mass effect fan aldaar, dan zegt dit voor mij genoeg.
Jajaja, blablabla, blijf alle positieve reacties maar voor onwaar aan zien en alle negatieve reacties voor -meer dan- waar (en daarbij pak je die negatieve reviews vaak nog negatiever op dan dat ze daadwerkelijk zijn :') ).

Ik heb er niet alleen heel veel plezier aan, ik vind het -tot nu toe- gewoon echt een hele goede (Mass effect) game. Wel anders en in die zin kan het natuurlijk net iemands smaak meer wel/niet zijn, maar dat doet op zich weinig af aan de kwaliteit van de game.

Sterker nog, ondanks dat ik echt wel enkele dingen minder vind (en van sommige dingen hoop ik echt dat ze nog gepatcht gaan worden), is het zo dat als mijn ervaring met deze game op deze manier doorgaat (of zelfs nog beter gaat worden als ik anderen zo hoor), dan ga ik dit misschien zelfs de béste Mass effect game tot nu toe vinden :Y (maar dát is dan een mening waarbij ik eerlijk zeg dat ik denk dat die relatief weinig gedeeld wordt).

En ik twijfelde van te voren heel erg, had de game bijna niet gekocht door de tegenvallende reviews...
Tails tell tales
pi_170041762
quote:
3s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wat heb je er van gezien dan? Behalve gifjes en gezeur op neogaf dan?
Als iedereen zijn mond had gehouden was het amper opgevallen :)
Hell To The Liars
pi_170041799
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:48 schreef Droopie het volgende:

[..]

Als iedereen zijn mond had gehouden was het amper opgevallen :)
Yep, ook heel erg mijn idee daarover!
Tails tell tales
  donderdag 6 april 2017 @ 14:51:20 #92
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170041823
quote:
3s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wat heb je er van gezien dan? Behalve gifjes en gezeur op neogaf dan?
Video reviews , reviews gelezen en 4 uur aan Giantbomb playthrough footage gekeken.

Meer dan zat.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 6 april 2017 @ 15:02:17 #93
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_170042064
Meningen van anderen, meningen van anderen en 4 uur lang (yeah right :') ) meningen van anderen.

Je bent een echte kenner ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_170042527
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:51 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Video reviews , reviews gelezen en 4 uur aan Giantbomb playthrough footage gekeken.

Meer dan zat.
Dat je dezelfde argumenten gebruikt bij Persona en Mass Effect, maar dan totaal het tegenovergestelde van elkaar, vindt je niet hartstikke hypocriet dus?
  donderdag 6 april 2017 @ 15:47:54 #95
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170043078
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:23 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat je dezelfde argumenten gebruikt bij Persona en Mass Effect, maar dan totaal het tegenovergestelde van elkaar, vindt je niet hartstikke hypocriet dus?
Staat ook echt in verhouding met elkaar :').
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 6 april 2017 @ 15:53:28 #96
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170043237
quote:
10s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:02 schreef Rossdale het volgende:
Meningen van anderen, meningen van anderen en 4 uur lang (yeah right :') ) meningen van anderen.

Je bent een echte kenner ^O^
Ga janken man.

Reviews zeggen genoeg, een quicklook en Playdate van giantbomb ( welke beide 2 uur+ duurde ) kan je zelf op hun site bekijken.

Hoezo mag je tegenwoordig niet meer je mening baseren op gameplay footage en reviews? Vroeger deden we nooit anders.

En nu moet je het zelf gespeeld hebben voordat je er wat over kan oordelen? Flikker een eind op.

Die discussie hebben we in het mass effect topic al gehad, en daar heb ik echt niet nog een x zin in.

Een mening vormen op basis van de gameplay die te zien is overal, het lezen van reviews is gewoon prima.

Dus kap eens met dat gejank, ga anders naar het Mass Effect topic daar praten over hoe fantastisch het spel wel niet is :'). Veel plezier ermee maar ga mij er niet mee lastig vallen alsof de game een 90+ op metacritic heeft en door alle spelers als een leuke titel word ervaren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 6 april 2017 @ 16:05:50 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170043504
Zijn er trouwens nog peeps hier die Parappa the rapper remastered hebben gekocht?

Ik heb de eerste paar levels kunnen halen maar heb heel sterk het idee dat er een vertraging inzit..

Had ook het 2e deel ( ps2 classic ) meegepikt voor 3.99 en die speelt een heel stuk beter. Je kan daar ook makkelijker zien wanneer je zelf drukt zeg maar.

Maar wel tof om het weer eens te spelen, had vroeger alleen die demo van 1 op de ps1 :P.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_170043845
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
Zijn er trouwens nog peeps hier die Parappa the rapper remastered hebben gekocht?

Ik heb de eerste paar levels kunnen halen maar heb heel sterk het idee dat er een vertraging inzit..

Had ook het 2e deel ( ps2 classic ) meegepikt voor 3.99 en die speelt een heel stuk beter. Je kan daar ook makkelijker zien wanneer je zelf drukt zeg maar.

Maar wel tof om het weer eens te spelen, had vroeger alleen die demo van 1 op de ps1 :P.
Nope, er zit inderdaad dikke lag op. Lag in een ritmegame is dodelijk.
pi_170043932
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ga janken man.

Reviews zeggen genoeg, een quicklook en Playdate van giantbomb ( welke beide 2 uur+ duurde ) kan je zelf op hun site bekijken.

Hoezo mag je tegenwoordig niet meer je mening baseren op gameplay footage en reviews? Vroeger deden we nooit anders.

En nu moet je het zelf gespeeld hebben voordat je er wat over kan oordelen? Flikker een eind op.

Die discussie hebben we in het mass effect topic al gehad, en daar heb ik echt niet nog een x zin in.

Een mening vormen op basis van de gameplay die te zien is overal, het lezen van reviews is gewoon prima.

Dus kap eens met dat gejank, ga anders naar het Mass Effect topic daar praten over hoe fantastisch het spel wel niet is :'). Veel plezier ermee maar ga mij er niet mee lastig vallen alsof de game een 90+ op metacritic heeft en door alle spelers als een leuke titel word ervaren.
Stop jij dan eerst maar eens met iedereen die de game wel leuk vindt of gewoon interesse in de game toont (zoals nu/hier weer het geval was) te belagen met praat waardoor het lijkt alsof de game door niemand (anders) als een goede/leuke titel wordt ervaren, terwijl je inmiddels donders goed weet dat dat niet zo is. (Oh, nee... de mensen die positief zijn, zijn dat volgens jou alleen maar omdat ze daarmee hun aankoop goed willen praten :') ). Hell, zelfs de negatieve reviews zijn doorgaans wel wat minder negatief dan dat jij doet voorkomen... En stop vooral eens met te doen alsof je een kenner bent, want dat is gewoon wel het laatste wat je bent.
Tails tell tales
pi_170043959
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ga janken man.

Reviews zeggen genoeg, een quicklook en Playdate van giantbomb ( welke beide 2 uur+ duurde ) kan je zelf op hun site bekijken.

Hoezo mag je tegenwoordig niet meer je mening baseren op gameplay footage en reviews? Vroeger deden we nooit anders.

En nu moet je het zelf gespeeld hebben voordat je er wat over kan oordelen? Flikker een eind op.

Die discussie hebben we in het mass effect topic al gehad, en daar heb ik echt niet nog een x zin in.

Een mening vormen op basis van de gameplay die te zien is overal, het lezen van reviews is gewoon prima.

Dus kap eens met dat gejank, ga anders naar het Mass Effect topic daar praten over hoe fantastisch het spel wel niet is :'). Veel plezier ermee maar ga mij er niet mee lastig vallen alsof de game een 90+ op metacritic heeft en door alle spelers als een leuke titel word ervaren.
:'( :'( :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')