Nicequote:Op dinsdag 4 april 2017 13:42 schreef Joosie200 het volgende:
Playstation 4 Pro in de pocket. Volgende week een LG OLED55B6. 4k HDR gamen in Horizon Zero Dawn![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
Hmja het is iets scherper, textures ook maar voor de rest placebo effect want hij ziet er hetzelfde uit als op een normale ps4.
quote:
quote:
Hehe, thnx!quote:
Of er voor HZD nog DLC komt geen idee, wat ik wel gelezen heb is dat ze van plan zijn het een gamereeks te maken omdat er iig een sequel komt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:59 schreef Jiang153 het volgende:
Kwam er nog DLC voor Horizon of niet?
Zo ja, dan haal ik een nu niet want zit gewoon random games te pakken die ik wil hebben maar toch niet ga spelen en het is dus zonde als er dalijk toch een Goty editie uitkomt.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
Hmja het is iets scherper, textures ook maar voor de rest placebo effect want hij ziet er hetzelfde uit als op een normale ps4.
Ik ga wel zien wie gelijk heeftquote:
Dat weten (of wilde ze nog niet bekendmaken) toen ik ze het vroeg. Toen was de game zelf prio (dit was een week voor release).quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:59 schreef Jiang153 het volgende:
Kwam er nog DLC voor Horizon of niet?
Zo ja, dan haal ik een nu niet want zit gewoon random games te pakken die ik wil hebben maar toch niet ga spelen en het is dus zonde als er dalijk toch een Goty editie uitkomt.
Ook goed dan haal ik een niet en zie het wel wat het wordt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weten (of wilde ze nog niet bekendmaken) toen ik ze het vroeg. Toen was de game zelf prio (dit was een week voor release).
Niks mis met Tomb Raider, integendeel, maar om HZD met TR te vergelijken, daarmee doe je HZD zwáár tekort.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ook goed dan haal ik een niet en zie het wel wat het wordt.
Toch maar weer een Tomb Raider dus is weer zo'n game van 1x uitspelen, plat halen en dan nooit meer naar kijken voor enkele jaartjes.
Het is maar net wat je zoekt natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niks mis met Tomb Raider, integendeel, maar om HZD met TR te vergelijken, daarmee doe je HZD zwáár tekort.
zijn toch allemoal kut gamesquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:27 schreef VelitoX het volgende:
https://www.humblebundle.com/thq-nordic-playstation-bundle
Nier voor europese PSN accounts tho. Geen zin om een amerikaanse aan te maken.
De darksiders zijn bazengames mang.quote:
Ik dacht dat Nier er tussen stondquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:27 schreef VelitoX het volgende:
Ik heb dezelfde tv, wel even handmatig updaten naar 4.31.10 met HDR gamemode erin. Anders is de latency aardig hoog. Met mn ps4slim en xboxones zijn games al om te watertanden 😍quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:42 schreef Joosie200 het volgende:
Playstation 4 Pro in de pocket. Volgende week een LG OLED55B6. 4k HDR gamen in Horizon Zero Dawn![]()
Is toch allemaal zo goed als hetzelfde dus zo boeiend vind ik het niet hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niks mis met Tomb Raider, integendeel, maar om HZD met TR te vergelijken, daarmee doe je HZD zwáár tekort.
downloaden duuuuurt lannnnnngquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:27 schreef VelitoX het volgende:
Van wat ik heb gespeeld lijkt dat wellicht waar te kunnen zijnquote:According to MC, it's tied for the best JRPG ever (with FFIX and Chrono Cross)
Heeft de PS4 wel vaker last van. In je tv zelf ff de verhoudingen goed zetten en/of overscan aan/uitzetten.quote:Op woensdag 5 april 2017 07:18 schreef Mystikvm het volgende:
En bij mij valt een deel van de UI en de ondertiteling half buiten beeld. Er is helaas geen optie om je scherm te verplaatsen.
Serieus, Yakuza is echt fucking dik. Het verhaal is een van de beste stories die ik ooit in een game meegemaakt heb en er zijn echt iets van 1000 minigames.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:11 schreef MMaRsu het volgende:
Wow zieke psn sale!
Yakuza 0 voor 35 euro,
Tomb raider voor 25
En nog een HEULE hoop meer.
Wat moet ik kopenoo
Yakuza is misschien wel vet als ik klaar ben met Persona?
Is nou niet echt iets positiefs.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:16 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Serieus, Yakuza is echt fucking dik. Het verhaal is een van de beste stories die ik ooit in een game meegemaakt heb en er zijn echt iets van 1000 minigames.
Deze zijn echt goed, die gast heeft ook de minigames in super monkey ball gemaakt. Plus je kan oldschool SEGA games zoals Outrun, Super Hang On en Space Harrier in de arcades spelen.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Is nou niet echt iets positiefs.
Dat vissen bij FF XV was ook gaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |