abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 09:32:40 #102
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181047600
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:28 schreef DerekB het volgende:

[..]

Die hebben rammelende eierstokken of zoiets.
Als man zijnde kun je ook kinderen willen hoor.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181047606
quote:
8s.gif Op maandag 3 april 2017 13:17 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ja geduld... Iedereen weet wel dat het voor onze soort mannen het aanbod minimaal is. Kun je nog lang wachten.
hoezo is een kind verplicht dan? :')

ik moet die kutdingen niet maar ben wel goed geleid en shit
pi_181047614
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:32 schreef CoolGuy het volgende:
Als man zijnde kun je ook kinderen willen hoor.
Dat kan, maar meestal is het de vrouw.
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 09:34:26 #105
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181047637
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:33 schreef DerekB het volgende:

[..]

Dat kan, maar meestal is het de vrouw.
Maar het kan, dus dan beantwoord je toch je eigen retorische vraag waar ik op reageerde? ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181047783
godver ik dacht dat 0906 eindelijk iets nieuws had gepost blijkt het een kick te zijn :')
pi_181049010
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:29 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Voelde jij ook even die opwelling van enthousiasme, gevolgd door een bittere pil der teleurstelling?
Ja! ;( :@
  donderdag 9 augustus 2018 @ 11:21:59 #108
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_181049468
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als man zijnde kun je ook kinderen willen hoor.
Er zit tegenwoordig inderdaad veel te veel oestrogeen in het drinkwater. ;(
  donderdag 9 augustus 2018 @ 11:35:43 #109
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181049765
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:21 schreef Nobu het volgende:

[..]

Er zit tegenwoordig inderdaad veel te veel oestrogeen in het drinkwater. ;(
Verkerke wordt samen met andere Amsterdamse politici geïnstalleerd als duoraadslid.


Ik ken die josti niet maar heeft hij nou een baard en tieten?
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:08:12 #110
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181050508
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:35 schreef the-eye het volgende:

[..]

Verkerke wordt samen met andere Amsterdamse politici geïnstalleerd als duoraadslid.
[ afbeelding ]

Ik ken die josti niet maar heeft hij nou een baard en tieten?
Wat maakt het uit?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:46:29 #111
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_181051359
Het rare is, ik heb echt het idee dat ze vanuit hun omgeving/vriendinnengroepen worden beinvloed om zeer kritisch te zijn, en zelden vanuit henzelf.

Kende zo'n hoogopgeleide chick en die was op een lange wereldreis/sabbatical opeens verliefd geworden op een werkloze hippie.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_181053291
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 17:19 schreef smeerpijp. het volgende:
Tegenwoordig is het type vrouw - "-HBO studie, middelmatig knap maar net niet echt heel knap - en ik wacht al jaren op de prins op het witte paard maar kan niemand wat ik zoek iemand zoek die ik eigenlijk niet kan krijgen"

Die zijn tegenwoordig ook wel redelijk vertegenwoordigd in de kinderloosheidsmeter
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_181057782
Ik dacht dat fatoeman er weer was...
pi_181062912
Binnenkort ook je CV uploaden op Tinder? :? :+
  donderdag 9 augustus 2018 @ 20:18:27 #115
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181062997
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 11:35 schreef the-eye het volgende:

[..]

Verkerke wordt samen met andere Amsterdamse politici geïnstalleerd als duoraadslid.
[ afbeelding ]

Ik ken die josti niet maar heeft hij nou een baard en tieten?
In elk geval geen gevoel voor passende kleding :') :')
  donderdag 9 augustus 2018 @ 20:29:14 #116
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181063483
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:18 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

In elk geval geen gevoel voor passende kleding :') :')
Noem me gerust ouderwets maar een rok? :')
Really? :')
pi_181063507
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 02:49 schreef Myrr het volgende:

[..]

We zijn dieren. Dieren houden niet van elkaar, ze neuken een geschikte partner.
Sta je er echt zo in en denk je er zelf ook daadwerkelijk zo over of is het meer bedoeld als algemene opmerking?
pi_181063771
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:30 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Sta je er echt zo in en denk je er zelf ook daadwerkelijk zo over of is het meer bedoeld als algemene opmerking?
Het is een algemene opmerking, maar ik had mijn relatie al voordat we begonnen aan studie.

Mocht het uit gaan, dan zou ik wel een ondernemende partner zoeken ja. Ik ga geen ongeschoolde kerel nemen (kan wel maar dan moet hij alsnog iets gelijkwaardigs op tafel kunnen leggen) omdat het anders zielig voor hem is. Ik werk zelf ook aan een toekomst en ben niet van plan om te downgraden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2018 20:39:22 ]
pi_181063836
Je gevoelens en liefde meten d.m.v. een schooldiploma. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_181064041
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:37 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik werk zelf ook aan een toekomst en ben niet van plan om te downgraden.
Zou je dan niet eerst de genen moeten kunnen vergelijken?
  donderdag 9 augustus 2018 @ 20:44:48 #121
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_181064051
Is dat even pech voor de mensen die zijn opgegroeid in Zeeland, Noord- en Zuid-Holland en Flevoland.
Fade to Black
pi_181064256
Ik ben niet laagopgeleid en ook niet getrouwd met kinderen. Als ik wil regelt mijn familie een chickie over een week. Hahaha.
pi_181064443
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:44 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

Zou je dan niet eerst de genen moeten kunnen vergelijken?
Waarvoor? Naast dat dat niet mogelijk is tenzij je heel veel centjes hebt en al je mogelijke partners bereid tot zoiets, is het ook een beetje raar.

Ik ga met een volgende partner niet voortplanten.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2018 20:55:50 ]
pi_181064550
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:54 schreef Myrr het volgende:

[..]

Waarvoor? Naast dat dat niet mogelijk is, is het ook een beetje raar.
Omdat je het in een topic over nageslacht over downgraden hebt. Leuk dat je je leven stort op het verzamelen van geld maar dat maakt je natuurlijk niet vanzelfsprekend een goede partnerkeuze. Zo heb ik bijvoorbeeld een Brenninkmeijertje afgewezen omdat ze gewoonweg tegen het lelijke aan zat.
pi_181064594
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:58 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

Omdat je het in een topic over nageslacht over downgraden hebt. Leuk dat je je leven stort op het verzamelen van geld maar dat maakt je natuurlijk niet vanzelfsprekend een goede partnerkeuze. Zo heb ik bijvoorbeeld een Brenninkmeijertje afgewezen omdat ze gewoonweg tegen het lelijke aan zat.
Ik heb het nergens over nageslacht. Dat heb ik al en hoef ik van een volgende partner niet. Rond mijn 32ste laat ik de boel doorknippen.
pi_181064624
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:54 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik ga met een volgende partner niet voortplanten.
In dat geval is het sowieso niet zo interessant wat voor een relatie jij wel of niet aangaat. Wel een verstandige keuze gezien je lijdt aan een carrière-obsessie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2018 21:05:04 ]
pi_181064686
Ah, wacht, topic gaat idd over kinderen. 8)7

Evengoed snap ik dat. Hoger opgeleiden hebben een langere levensverwachting, grotere kans op een goed 'nest', gezondere levensstijl. Als je als vrouw de keuze hebt, is het meer dan instinct. Andersom zijn mannen even 'oppervlakkig' hoor. Als je twee vrouwen hebt die precies hetzelfde zijn maar de een heeft cup a en de ander cup d dan is de rij achter cup d een stuk langer.
pi_181064792
Dit hele ''probleem'' lost zichzelf toch eigenlijk op?

Elke jan lul is tegenwoordig toch ''hoog'' opgeleid? De meesten doen hbo en universiteit.

En de personen die dit niet doen (mannen) krijgen vaak een praktisch beroep (Loodgieter, Timmerman, Schilder, Hovenier). En mijn ervaring leert dat deze types juist weer nauwelijks tussen de (vrijgezelle) hoog opgeleide vrouwen terecht komen, aangezien dit type man zich niet in studentenkringen bevindt en zich vaker in/om het platteland bevindt met zijn vriendengroep van de basisschool, waar ze vaak ook een meisje uit het dorp of een omliggend dorp trouwen die ook laaggeschoold is.

Wat ik bedoel te zeggen in ieder geval is dat volgens mij voor zowel laag- als hoog opgeleide mannen genoeg aanbod is. Wat betreft vrouwen geldt maar net uit welk milieu ze komt. Niet elk meisje is lid bij het corps en studeert econometrie. Ook genoeg meiden die kapper zijn en een huis in de straat van hun ouders willen kopen, en dus ook genoeg aanbod voor ''laag'' opgeleide mannen (die overigens tegenwoordig niet zelden meer verdienen dan hoog opgeleide mannen)
pi_181064848
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:03 schreef Myrr het volgende:
Ah, wacht, topic gaat idd over kinderen. 8)7

Evengoed snap ik dat. Hoger opgeleiden hebben een langere levensverwachting, grotere kans op een goed 'nest', gezondere levensstijl. Als je als vrouw de keuze hebt, is het meer dan instinct. Andersom zijn mannen even 'oppervlakkig' hoor. Als je twee vrouwen hebt die precies hetzelfde zijn maar de een heeft cup a en de ander cup d dan is de rij achter cup d een stuk langer.
Om er een nachtje overheen te mogen misschien, voor een relatie (''het echie'') maakt het weinig uit denk hoor.

Denk zelfs dat de meeste mannen geen vriendin willen met enorme meloenen maar liever een met bescheiden tietjes.
pi_181064883
Voor de langere termijn is een kleine(re) cup wenselijker.
pi_181064932
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:00 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

In dat geval is het sowieso niet zo interessant voor een relatie jij wel of niet aangaat. Wel een verstandige keuze gezien je lijdt aan een carrière-obsessie.
Carrière obsessie? Nee joh. Goeie aanname wel hoor :') je weet niet eens wat ik doe. Meer dan 32 uur ga ik ook niet werken, maar die 32 uur moeten wel leuk zijn want 32 uur per week keer 48 per jaar tot mijn pensioen zijn best wat uren. Voor wat ik leuk vind, zijn nou eenmaal papieren nodig.

Niets raars aan dat ik een partner wil die ongeveer hetzelfde op tafel brengt. Werken om te leven, niet leven om te werken. Ik heb wel als doel dat ik later geen afwegingen hoef te maken op financieel gebied. Daarnaast kom ik uit Nieuw - Zeeland. Ik wil daar gewoon met heel het gezin regelmatig naartoe kunnen en dat gaat niet met minimumloon.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2018 21:10:35 ]
pi_181065011
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:03 schreef Myrr het volgende:
Ah, wacht, topic gaat idd over kinderen. 8)7

Evengoed snap ik dat. Hoger opgeleiden hebben een langere levensverwachting, grotere kans op een goed 'nest', gezondere levensstijl. Als je als vrouw de keuze hebt, is het meer dan instinct. Andersom zijn mannen even 'oppervlakkig' hoor. Als je twee vrouwen hebt die precies hetzelfde zijn maar de een heeft cup a en de ander cup d dan is de rij achter cup d een stuk langer.
Ik weet niet of het instinct is. Voor het opvoeden zijn die factoren heel belangrijk, maar waar het kind uit opgemaakt zal moeten worden, wordt niet gevonden in een diploma.
pi_181065026
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:00 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik heb het nergens over nageslacht. Dat heb ik al en hoef ik van een volgende partner niet. Rond mijn 32ste laat ik de boel doorknippen.
En meer van je huidige partner?
pi_181065030
Dus nee het is niet zozeer de carrière, het zijn de mogelijkheden die die me kunnen bieden. Ik heb echt geen zin om te werken, maar het is iets dat moet om de dingen te kunnen doen waar je wel zin in hebt.
pi_181065084
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:12 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

Ik weet niet of het instinct is. Voor het opvoeden zijn die factoren heel belangrijk, maar waar het kind uit opgemaakt zal moeten worden, wordt niet gevonden in een diploma.
Ziektes zie je van tevoren meestal niet aankomen, dus het stukje genen snap ik niet zo goed. Als je nou eigenschappen had gezegd...
pi_181065120
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:12 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

En meer van je huidige partner?
Uiteraard. Maar eerst vervolgstudie behalen, met op het oog dat als alles goed gaat, ik ook voor dat nageslacht kan zorgen zonder man.
pi_181065136
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:10 schreef Myrr het volgende:

[..]

Carrière obsessie? Nee joh. Goeie aanname wel hoor :') je weet niet eens wat ik doe. Meer dan 32 uur ga ik ook niet werken, maar die 32 uur moeten wel leuk zijn want 32 uur per week keer 48 per jaar tot mijn pensioen zijn best wat uren. Voor wat ik leuk vind, zijn nou eenmaal papieren nodig.

Niets raars aan dat ik een partner wil die ongeveer hetzelfde op tafel brengt. Werken om te leven, niet leven om te werken. Ik heb wel als doel dat ik later geen afwegingen hoef te maken op financieel gebied. Daarnaast kom ik uit Nieuw - Zeeland. Ik wil daar gewoon met heel het gezin regelmatig naartoe kunnen en dat gaat niet met minimumloon.
Dat is in mannenuren gewoon 50 werkuren natuurlijk. Het is geen verkeerde eis hoor. Ik denk ook niet dat het goed werkt wanneer een vrouw meer dan de man verdient. De balans is al verstoord genoeg geraakt. Maar goed, hoe meer je dus verdient, hoe lastiger je het jezelf maakt. Temeer je jezelf verward met termen als 'downgraden'.
pi_181065138
Rekeningen betaal je niet met liefde.
pi_181065143
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:37 schreef Myrr het volgende:
Het is een algemene opmerking, maar ik had mijn relatie al voordat we begonnen aan studie.
Wat is de relevantie daarvan in deze context :P?
quote:
Mocht het uit gaan, dan zou ik wel een ondernemende partner zoeken ja. Ik ga geen ongeschoolde kerel nemen (kan wel maar dan moet hij alsnog iets gelijkwaardigs op tafel kunnen leggen) omdat het anders zielig voor hem is. Ik werk zelf ook aan een toekomst en ben niet van plan om te downgraden.
Wat en waarom is precies zielig voor hem?
pi_181065160
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:15 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

Dat is in mannenuren gewoon 50 werkuren natuurlijk. Het is geen verkeerde eis hoor. Ik denk ook niet dat het goed werkt wanneer een vrouw meer dan de man verdient. De balans is al verstoord genoeg geraakt. Maar goed, hoe meer je dus verdient, hoe lastiger je het jezelf maakt. Temeer je jezelf verward met termen als 'downgraden'.
Ik doe geen doctoraat oid dus dat zal wel meevallen.
pi_181065175
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:14 schreef Myrr het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar eerst vervolgstudie behalen, met op het oog dat als alles goed gaat, ik ook voor dat nageslacht kan zorgen zonder man.
Ik vermoede al dat het al bestaande kroost ook nog deel uitmaakte van de keuze voor een hoger inkomen gezien je nog onder de 32 bent en zij daarom dus waarschijnlijk nog redelijk jong zijn.
pi_181065201
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:15 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Wat is de relevantie daarvan in deze context :P?

[..]

Wat en waarom is precies zielig voor hem?
Veel mannen, met name op fok, vinden zichzelf erg zielig en het is de schuld van alle vrouwen die oppervlakkige en onbetrouwbare hoeren zijn.
pi_181065257
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:16 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

Ik vermoede al dat het al bestaande kroost ook nog deel uitmaakte van de keuze voor een hoger inkomen gezien je nog onder de 32 bent en zij daarom dus waarschijnlijk nog redelijk jong zijn.
Ik zou inderdaad graag de middelen hebben om mijn kinderen (heb er nu 1) schuldenvrij en met redelijke kansen de wijde wereld in te sturen.
pi_181065264
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:17 schreef Myrr het volgende:

[..]

Veel mannen, met name op fok, vinden zichzelf erg zielig en het is de schuld van alle vrouwen die oppervlakkige en onbetrouwbare hoeren zijn.
Wat een onzin om vouwen de schuld te geven; die zijn ook maar slechts slachtoffers van zichzelf.
pi_181065290
En daardoor geef ik straks mijn geld liever aan nageslacht uit dan aan een ongeschoolde man die die kans al heeft gehad.
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:20:12 #146
9859 crew  Karina
Woman
pi_181065291
Ik dacht altijd dat laagopgeleiden juist vaker meer kinderen hadden en ze ook vroeger kregen, weer wat geleerd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181065296
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:14 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ziektes zie je van tevoren meestal niet aankomen, dus het stukje genen snap ik niet zo goed. Als je nou eigenschappen had gezegd...
Daar hoor je wel een neusje voor te hebben.
pi_181065377
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:16 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik doe geen doctoraat oid dus dat zal wel meevallen.
Je denkt wel erg ouderwets hoor.

De hoveniers en loodgieters pakken tegenwoordig (gemiddeld) meer dan menig hbo en wo'er in loondienst met 5 jaar werkervaring. Dus als het je echt om het inkomen te doen is, denk je wel iets te kort door de bocht door dit 1 op 1 aan opleidingsniveau te koppelen.
pi_181065456
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:17 schreef Myrr het volgende:

[..]

Veel mannen, met name op fok, vinden zichzelf erg zielig en het is de schuld van alle vrouwen die oppervlakkige en onbetrouwbare hoeren zijn.
Oh, ik las je post in eerste instantie niet goed maar snap 'm nu.

Vraag over de relevantie van het moment dat je je vriend leerde kennen blijft staan though.

En tja, onbetrouwbare hoeren.. Ik vraag me af in hoeverre mannen het beter doen op de vlak maar dat maakt de situatie an sich er niet beter op natuurlijk want ik moet zeggen dat ik ook wel enige schroom voel wat het aangaan van een echt serieuze relatie met de bijbehorende opofferingen betreft. Ik manoeuvreer me echter niet in een slachtofferrol. Of althans, niet bewust. Ik probeer te roeien met de riemen die ik heb alhoewel het soms nog wel eens lastig kan zijn om de juiste methode daarvoor te vinden maar met anderen de schuld geven of dat nou terecht is of niet bereik je niets.

R&P / Sukkel voor de liefde of koning in de discotheek?
pi_181065478
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:20 schreef Myrr het volgende:
En daardoor geef ik straks mijn geld liever aan nageslacht uit dan aan een ongeschoolde man die die kans al heeft gehad.
En je hoopt niet dat zijn inkomen -al dan niet indirect- geïnvesteerd zal worden in jouw kroost?
pi_181065556
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:20 schreef Karina het volgende:
Ik dacht altijd dat laagopgeleiden juist vaker meer kinderen hadden en ze ook vroeger kregen, weer wat geleerd.
Ik denk dat je wel gelijk hebt, als je kijkt naar de jonge mensen met kinderen zullen ze vaker lageropgeleid zijn.
Dat sluit niet uit dat veel laagopgeleide pas heel laat kinderen krijgen.

Die verdeling heeft "Fat tails" net als bij de aandelen ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181065613
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:23 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Je denkt wel erg ouderwets hoor.

De hoveniers en loodgieters pakken tegenwoordig (gemiddeld) meer dan menig hbo en wo'er in loondienst met 5 jaar werkervaring. Dus als het je echt om het inkomen te doen is, denk je wel iets te kort door de bocht door dit 1 op 1 aan opleidingsniveau te koppelen.
Dat klopt, ik ken ook een hovenier van mijn leeftijd die een leuk huis heeft gekocht van 1 miljoen en in een van mijn posts staat ook dat iemand ondernemend moet zijn, en dat ook zonder diploma kan zijn uiteraard. Dus ja, de hovenier heb ik meegenomen. Moet hij wel vervroegd met pensioen kunnen want een krakkemikkige 50 jarige die zijn lichaam kapot heeft gewerkt is nadat je kinderen uit huis zijn wellicht weer wat minder. :@ :9
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:31:17 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_181065652
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel gelijk hebt, als je kijkt naar de jonge mensen met kinderen zullen ze vaker lageropgeleid zijn.
Dat sluit niet uit dat veel laagopgeleide pas heel laat kinderen krijgen.

Die verdeling heeft "Fat tails" net als bij de aandelen ;)
Omgekeerd heb ik ook het idee dat hoogopgeleide laat kinderen krijgen omdat ze met hun carriere bezig zijn.

Plus, refererend aan de TT: hebben laagopgeleide vrouwen dan ook vaak geen kinderen... of zijn die met hoogopgeleide mannen getrouwd?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181065657
Wat een kutkick
pi_181065689
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Omgekeerd heb ik ook het idee dat hoogopgeleide laat kinderen krijgen omdat ze met hun carriere bezig zijn.

Plus, refererend aan de TT: hebben laagopgeleide vrouwen dan ook vaak geen kinderen... of zijn die met hoogopgeleide mannen getrouwd?
Als de OP moet geloven date iedereen hetzelfde niveau, maar naar mijn indruk zijn mannen best bereid om "down" te daten, andersom wat minder.

Veel single vrouwen die behoorlijk succesvol zijn, dat zie je bij de mannen wat minder... Heeft hier denk mee te maken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181065711
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:26 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

En je hoopt niet dat zijn inkomen -al dan niet indirect- geïnvesteerd zal worden in jouw kroost?
Eh waarom denk je dat ik, persoon die helemaal niet van werken houdt, toch, met kind, door blijft studeren? Niet omdat ik op het inkomen van een ander reken.

Wat ik vooral van een partner wil is dat we samen geweldige dingen kunnen doen, heerlijk kunnen eten en samen dik kunnen worden. O+ En dat ik het huis naar hartelust mag inrichten. :')
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:35:24 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_181065784
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als de OP moet geloven date iedereen hetzelfde niveau, maar naar mijn indruk zijn mannen best bereid om "down" te daten, andersom wat minder.

Veel single vrouwen die behoorlijk succesvol zijn, dat zie je bij de mannen wat minder... Heeft hier denk mee te maken.
Is het niet zo dat hoogopgeleiden eerder in contact komen met andere hoogopgeleiden, op het werk, op een opleiding, etc.

Maar goed het kan net zo goed zijn dat laagopgeleide mannen geen kinderen WILLEN en daarom het vaakst zonder kind zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181065793
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:33 schreef Myrr het volgende:

[..]

Eh waarom denk je dat ik, persoon die helemaal niet van werken houdt, toch, met kind, door blijft studeren? Niet omdat ik op het inkomen van een ander reken.

Wat ik vooral van een partner wil is dat we samen geweldige dingen kunnen doen, heerlijk kunnen eten en samen dik kunnen worden. O+ En dat ik het huis naar hartelust mag inrichten. :')
En wat doet dat af aan het gelukkige scenario dat je dan toch die vent tegenkomt die alle lasten op zich kan nemen? Verstandig dat je op minder rekent, maar ik vroeg naar waar je op hoopt ;)
pi_181065797
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:33 schreef Myrr het volgende:
Wat ik vooral van een partner wil is dat we samen geweldige dingen kunnen doen, heerlijk kunnen eten en samen dik kunnen worden. En dat ik het huis naar hartelust mag inrichten.
Echt een vrouwen ding dit, wat ze dan niet vertellen maar wel in werking stellen zodra er een ring om de vinger zit. Arme gasten _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 augustus 2018 @ 21:36:24 #160
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_181065815
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Echt een vrouwen ding dit, wat ze dan niet vertellen maar wel in werking stellen zodra er een ring om de vinger zit. Arme gasten _O-
Kutwijven.
Fade to Black
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:36:40 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_181065822
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Echt een vrouwen ding dit, wat ze dan niet vertellen maar wel in werking stellen zodra er een ring om de vinger zit. Arme gasten _O-
Grappig dat je dat eruit pikt, ik keek naar het van harte het huis inrichten, daar heb je dan weer geld voor nodig EN een man die veel verdient.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181065839
Kan uit de OP niet opmaken of het vrijwillig kinderloze mannen zijn.
Van fok weet ik dat veel kerels helemaal geen kinderen willen.
pi_181065872
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:35 schreef Karina het volgende:

[..]

Is het niet zo dat hoogopgeleiden eerder in contact komen met andere hoogopgeleiden, op het werk, op een opleiding, etc.

Maar goed het kan net zo goed zijn dat laagopgeleide mannen geen kinderen WILLEN en daarom het vaakst zonder kind zijn.
Nouja er was een dingetje met veel ongewenste single vrouwen en die waren relatief vaak hoger opgeleid.

Vrouwen willen niet naar beneden daten en zijn dus op een - naar mijn idee - oppervlakkige manier kritisch.

Tuurlijk, hoger opgeleiden komen meer met elkaar in aanraken en lageropgeleiden ook, maar als het een beetje mengt dan gaan de hogeropgeleide mannen met de lageropgeleide vrouwen naar huis en de lageropgeleide mannen en de hogeropgeleide vrouwen blijven met zichzelf opgescheept.

Mja kan allemaal verder hoor wat jij zegt maar volgens mij zijn de groepen hogeropgeleide vrouw + lageropgeleide man de groepen die single blijven omdat zij als enige groepen het verdomme om met elkaar te matchen ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181065902
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Grappig dat je dat eruit pikt, ik keek naar het van harte het huis inrichten, daar heb je dan weer geld voor nodig EN een man die veel verdient.
Maar jij bent een topwijf dat overal het positieve in ziet. Vind ik wel mooi aan jou. Leuke vrouw ben je Karina. ^O^
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181065906
Volgens mij is een standaard in de biologie/mens dat een goeddeel van de mannen kinderloos sterft toch? 30 procent of zo? In religieuze samenlevingen is dat wel weer anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2018 21:40:39 ]
pi_181065918
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:30 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dat klopt, ik ken ook een hovenier van mijn leeftijd die een leuk huis heeft gekocht van 1 miljoen en in een van mijn posts staat ook dat iemand ondernemend moet zijn, en dat ook zonder diploma kan zijn uiteraard. Dus ja, de hovenier heb ik meegenomen. Moet hij wel vervroegd met pensioen kunnen want een krakkemikkige 50 jarige die zijn lichaam kapot heeft gewerkt is nadat je kinderen uit huis zijn wellicht weer wat minder. :@ :9
Dat bedoel ik :)

In mijn omgeving wonen bijna alle praktisch opgeleiden in mooie huizen. Terwijl de ''hoger opgeleiden'' (juristen, artsen, ICT'ers van rond de 30) vaak nog in appartementjes wonen, wonen die lui die op hun 20e als zelfstandig loodgieter zijn begonnen vaak al in een vrijstaand huis met losstaande schuur om al hun werkinstrumenten te kunnen opslaan.

Daarnaast zijn ze ook relatief vaker ondernemend omdat ze vaak een eigen (tuin) bedrijfje starten terwijl hoger opgeleiden weer eerder in loondienst gaan.

Maar dan nog is het de vraag: wat is ondernemend. Ik vind veel laag opgeleiden in mijn omgeving best ondernemend met eigen bedrijfjes enzo. Maar aan de andere kant gaan ze nooit ergens anders op vakantie dan de Costa del Sol.
pi_181065935
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:35 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

En wat doet dat af aan het gelukkige scenario dat je dan toch die vent tegenkomt die alle lasten op zich kan nemen? Verstandig dat je op minder rekent, maar ik vroeg naar waar je op hoopt ;)
Ik hoop dat ik samen blijf met mijn huidige partner die docent is.

In een volgende partner hoop ik niet direct op een miljonair of überhaupt dat hij voor mijn kinderen betaalt. Ik hoop eigenlijk dat hij zijn eigen kinderen heeft, dat lijkt me leuk indien de moeder geen wrok koestert ofzo. Bij dat soort signalen neem ik de benen. Gewoon een kerel die voor zichzelf kan zorgen en een beetje dezelfde ambities heeft als ik.

Ik heb liever iemand met eenzelfde inkomen als ik straks die hetzelfde wil doen als ik, dan iemand met unlimited money die continu aan het werk is.

Gewoon een financieel zorgeloos leven, zonder afhankelijkheid van elkaar en zonder Louboutains.
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:40:37 #168
9859 crew  Karina
Woman
pi_181065945
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar jij bent een topwijf dat overal het positieve in ziet.
Nou nee ik ben eigenlijk best zuur soms :')

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nouja er was een dingetje met veel ongewenste single vrouwen en die waren relatief vaak hoger opgeleid.

Vrouwen willen niet naar beneden daten en zijn dus op een - naar mijn idee - oppervlakkige manier kritisch.

Tuurlijk, hoger opgeleiden komen meer met elkaar in aanraken en lageropgeleiden ook, maar als het een beetje mengt dan gaan de hogeropgeleide mannen met de lageropgeleide vrouwen naar huis en de lageropgeleide mannen en de hogeropgeleide vrouwen blijven met zichzelf opgescheept.

Mja kan allemaal verder hoor wat jij zegt maar volgens mij zijn de groepen hogeropgeleide vrouw + lageropgeleide man de groepen die single blijven omdat zij als enige groepen het verdomme om met elkaar te matchen ;)
COnslusie is dus eigenlijk dat beide groepen gewoon kieskeurig zijn :P De hoogopgeleide vrouwen en de laagopgeleide mannen. Al denk ik dat breedgeschouderde bouwvakkers het best goed doen bij hoogopgeleide vrouwen hoor :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:40:59 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_181065959
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar jij bent een topwijf dat overal het positieve in ziet. Vind ik wel mooi aan jou. Leuke vrouw ben je Karina. ^O^
OH dankjewel ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181065963
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:40 schreef Karina het volgende:
Nou nee ik ben eigenlijk best zuur soms
Onzin
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:41:35 #171
9859 crew  Karina
Woman
pi_181065978
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Onzin
Wel laag opgeleid trouwens :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181066008
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou nee ik ben eigenlijk best zuur soms :')

[..]

COnslusie is dus eigenlijk dat beide groepen gewoon kieskeurig zijn :P De hoogopgeleide vrouwen en de laagopgeleide mannen. Al denk ik dat breedgeschouderde bouwvakkers het best goed doen bij hoogopgeleide vrouwen hoor :D
Ja, als toyboy :P Een bouwvakker heeft vrij snel kapotte gewrichten.

Ja, daar denk ik dan weer aan. :')
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:43:37 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_181066034
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:42 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja, als toyboy :P Een bouwvakker heeft vrij snel kapotte gewrichten.

Ja, daar denk ik dan weer aan. :')
NOu ja ik noemde het eerste de beste beroep wat ik kon bedenken :D Mag ook een ander beroep zijn waar je beetje gespierd van wordt :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181066044
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:40 schreef Karina het volgende:
COnslusie is dus eigenlijk dat beide groepen gewoon kieskeurig zijn De hoogopgeleide vrouwen en de laagopgeleide mannen. Al denk ik dat breedgeschouderde bouwvakkers het best goed doen bij hoogopgeleide vrouwen hoor
Als ze een beetje intelligentie uitstralen, het IQ verschil moet niet zo groot zijn dat je niet een goed gesprek op niveau kunt houden zegmaar... Ik denk niet dat die lageropgeleide die overblijven de kieskeurige zijn eerlijk gezegd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181066051
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:41 schreef Karina het volgende:

[..]

Wel laag opgeleid trouwens :D
Kapster?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181066064
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:40 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik samen blijf met mijn huidige partner die docent is.

In een volgende partner hoop ik niet direct op een miljonair of überhaupt dat hij voor mijn kinderen betaalt. Ik hoop eigenlijk dat hij zijn eigen kinderen heeft, dat lijkt me leuk indien de moeder geen wrok koestert ofzo. Bij dat soort signalen neem ik de benen. Gewoon een kerel die voor zichzelf kan zorgen en een beetje dezelfde ambities heeft als ik.

Ik heb liever iemand met eenzelfde inkomen als ik straks die hetzelfde wil doen als ik, dan iemand met unlimited money die continu aan het werk is.

Gewoon een financieel zorgeloos leven, zonder afhankelijkheid van elkaar en zonder Louboutains.
Klinkt an sich wel reeël allemaal.
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:44:44 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_181066073
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kapster?
Nou dat nou ook weer niet, zou wel handig zijn kan ik mijn eigen haar doen :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181066094
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou dat nou ook weer niet, zou wel handig zijn kan ik mijn eigen haar doen :P
:P
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:45:41 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_181066102
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ze een beetje intelligentie uitstralen, het IQ verschil moet niet zo groot zijn dat je niet een goed gesprek op niveau kunt houden zegmaar... Ik denk niet dat die lageropgeleide die overblijven de kieskeurige zijn eerlijk gezegd.
Overigens denk ik niet dat laagopgeleid per se betekent dat je dom bent. Misschien zou je moeten zeggen: domme mannen het vaakst zonder kind.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181066135
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Overigens denk ik niet dat laagopgeleid per se betekent dat je dom bent. Misschien zou je moeten zeggen: domme mannen het vaakst zonder kind.
Nee maar domme mannen zijn relatief vaak lager opgeleid, dus misschien valt het dan nog wel mee ja met die laagopgeleide mannen als je die als andere groep ziet als domme mannen ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:48:06 #181
9859 crew  Karina
Woman
pi_181066180
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee maar domme mannen zijn relatief vaak lager opgeleid, dus misschien valt het dan nog wel mee ja met die laagopgeleide mannen als je die als andere groep ziet als domme mannen ;)
Klopt natuurlijk wel of ze zijn gewoon lui. Of rijke ouders dan hoef je niet naar school _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181066181
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:44 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

Klinkt an sich wel reeël allemaal.
:)
pi_181066197
Bouwvakkers zijn vaak niet zo mooi gebouwd. Het soort werk dat ze doen creeërt niet het juiste soort esthethiek. Uiteraard wel een stuk mannelijker aangezicht dan de kantoorman maar een uitkeringstrekker met een fitnessverslaving is denk ik het optimum.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2018 21:48:50 ]
pi_181066283
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Overigens denk ik niet dat laagopgeleid per se betekent dat je dom bent. Misschien zou je moeten zeggen: domme mannen het vaakst zonder kind.
Niet mogelijk gezien de daling van het gemiddelde IQ.
pi_181066299
Nou ik ben laagopgeleid en 20 jaar maar heb al 3 kinderen
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:52:13 #186
9859 crew  Karina
Woman
pi_181066316
quote:
6s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:51 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

Niet mogelijk gezien de daling van het gemiddelde IQ.
Daarvan geef ik mobiel internetten de schuld :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181066336
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nou ik ben laagopgeleid en 20 jaar maar heb al 3 kinderen
Bij hoeveel verschillende moeders? Enneh, ken je ze ook?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181066364
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bij hoeveel verschillende moeders? Enneh, ken je ze ook?
bij 2 en de oudste is toevallig 2 jaar oud maar ze zeggen nog niet zoveel, en telkens als ik op bezoek ga dan wordt ik met een scheef oog aangekeken ja laat maar dan snap je
pi_181066398
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

bij 2 en de oudste is toevallig 2 jaar oud maar ze zeggen nog niet zoveel, en telkens als ik op bezoek ga dan wordt ik met een scheef oog aangekeken ja laat maar dan snap je
Oh, hmm, klinkt vreemd, je bent niet helemaal welkom?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181066429
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh, hmm, klinkt vreemd, je bent niet helemaal welkom?
Haha nee ben aan t grappen :+ Begin pas aan kids wanneer ik er financieel klaar voor ben
pi_181066456
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Haha nee ben aan t grappen :+ Begin pas aan kids wanneer ik er financieel klaar voor ben
Als jij de staatsloterij wint ga je ze gelijk maken? :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181066597
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als jij de staatsloterij wint ga je ze gelijk maken? :)
Nou het vrouwenaanbod is dan wel aanzienlijk hoger, dus eerst effe een paar golddiggers rondpompen en dan met een lekker normale vrouw kids maken denk ik... :P
pi_181066788
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:39 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Dat bedoel ik :)

In mijn omgeving wonen bijna alle praktisch opgeleiden in mooie huizen. Terwijl de ''hoger opgeleiden'' (juristen, artsen, ICT'ers van rond de 30) vaak nog in appartementjes wonen, wonen die lui die op hun 20e als zelfstandig loodgieter zijn begonnen vaak al in een vrijstaand huis met losstaande schuur om al hun werkinstrumenten te kunnen opslaan.

Daarnaast zijn ze ook relatief vaker ondernemend omdat ze vaak een eigen (tuin) bedrijfje starten terwijl hoger opgeleiden weer eerder in loondienst gaan.

Maar dan nog is het de vraag: wat is ondernemend. Ik vind veel laag opgeleiden in mijn omgeving best ondernemend met eigen bedrijfjes enzo. Maar aan de andere kant gaan ze nooit ergens anders op vakantie dan de Costa del Sol.
Ja, het zijn wel bepaalde types. Dylano en Vinchenzo op de geboortekaart. Dan maar een appartement. :P
pi_181066826
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Echt een vrouwen ding dit, wat ze dan niet vertellen maar wel in werking stellen zodra er een ring om de vinger zit. Arme gasten _O-
Was een grapje. Desnoods zou ik er liposuctie tegenaan gooien mocht het ooit zo ver komen. :'(
pi_181066949
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:14 schreef Myrr het volgende:

[..]

Was een grapje. Desnoods zou ik er liposuctie tegenaan gooien mocht het ooit zo ver komen. :'(
I know, jij blijft gewoon mega sexy.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 augustus 2018 @ 22:52:42 #196
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181067680
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:29 schreef the-eye het volgende:

[..]

Noem me gerust ouderwets maar een rok? :')
Really? :')
Die rok gaat nog wel. Maar dan die sokken eronder :r
De overhemd/blouse heeft een verkeerde cupmaat en de kleur past niet bij de rok. Dit ziet eruit als iemand die blind een graai in de wasmand heeft gedaan.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 23:08:52 #197
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181068019
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Nou het vrouwenaanbod is dan wel aanzienlijk hoger, dus eerst effe een paar golddiggers rondpompen en dan met een lekker normale vrouw kids maken denk ik... :P
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 07:54:18 #198
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_181072552
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:03 schreef Myrr het volgende:
Ah, wacht, topic gaat idd over kinderen. 8)7

Evengoed snap ik dat. Hoger opgeleiden hebben een langere levensverwachting, grotere kans op een goed 'nest', gezondere levensstijl. Als je als vrouw de keuze hebt, is het meer dan instinct. Andersom zijn mannen even 'oppervlakkig' hoor. Als je twee vrouwen hebt die precies hetzelfde zijn maar de een heeft cup a en de ander cup d dan is de rij achter cup d een stuk langer.
Uiteraard.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_181072664
Waarom wil jij een kind? Je kan jezelf nog niet eens opvoeden.
pi_181072672
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 02:36 schreef wollah het volgende:
Kinderen :')
Jezus kutkick.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:52:20 #201
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_181073126
Koop gewoon een realdoll en gooi jezelf weg aub.
pi_181073466
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:33 schreef Myrr het volgende:
En dat ik het huis naar hartelust mag inrichten.
Dat moet je een man laten doen, vrouwen zetten allerlei prullaria neer en kussens op de bank. |:( }:|
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')