abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:56:31 #151
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169993066
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 09:23 schreef Rokit het volgende:

[..]

Dat gebeurt snel, inderdaad... Ik doe echter mijn best om het zo te houden - zoals het is. Het is echt meer dan alleen 'een snauw of een keertje kortaf doen'. Anders zou ik nooit een topic openen.
schreeuwt zo ook weleens tegen je?
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:59:43 #152
466706 Rokit
Levensgenieter, kinda...
pi_169993109
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:56 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

schreeuwt zo ook weleens tegen je?
Nee, dat niet. Vaak probeerde ze heeeeel kalm te blijven. Echt zo'n 'bloed onder je nagels vandaan halen'-moment...
N.V.T.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:03:52 #153
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_169993181
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:53 schreef Rokit het volgende:

[..]

Ze appte ineens met een 'nog een antwoord' op het appje van vanochtend, dat ze alles te snel vond gaan. ''Woensdag vond ik het gezellig, vrijdagavond (na de seks) niet meer...''. Dat ging haar dus blijkbaar 'te snel'.

Ze gaf aan dat ze ruimte/tijd wou, en ik heb gezegd dat ik daar werkelijk niets mee kon.
Dat vond ze belachelijk (en/of wilde ze gewoon niet begrijpen). Hierop heb ik haar - passief agressief (oeps) - 'aangeboden' om heerlijk de tijd te nemen, en niet meer bij me aan te komen.
Oftewel, ze speelt een spelletje. Woensdag vond ze het nog gezellig, vrijdag (na de seks) niet meer. Volgens mij heb ik begrepen dat ze het nog voor de weg naar huis al niet meer gezellig was, en toen jullie thuis waren ze ineens over seks begon, en nu is 't weer allemaal moeilijk.

Joh, laat d'r lekker nadenken, gewoon lekker de tijd nemen meid, want je zegt dat je die nodig hebt (dit is haar 'afstoten' deel he), maar vroeg of laat komt er een 'aantrekken' deel. Dan gaat ze slijmen, zielig doen, huilen, bellen, appen, boos worden, je gedrag spiegelen, etc, alles om maar de reactie te krijgen waar zij op dat moment naar op zoek is.

Het punt is nu echter wel, dat je dat hebt geroepen, uit frustratie, maar de vraag is nu: meen je het echt? Want als je het niét echt meent, en je geeft uiteindelijk toch weer toe, dan geef je haar helemaal de macht want immers, je blaft wel veel, maar bijten doe je niet.

Ik zou nu, als je er echt klaar mee bent, ook nérgens meer op reageren. Op niets. Immers ,voor jou is het klaar, dus er valt niks meer te reageren. Dan zul je waarschijnlijk het hele scala aan reacties van haar kant voorbij zien komen in een poging een (gewenste) reactie van je te krijgen, maar dat hoeft niet, want jij bent er klaar mee.

Als je het echt meent, en je bent er klaar mee en het blijft uit, dan zul je over een paar maanden zien dat het beter is zo.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:08:24 #154
466706 Rokit
Levensgenieter, kinda...
pi_169993253
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oftewel, ze speelt een spelletje. Woensdag vond ze het nog gezellig, vrijdag (na de seks) niet meer. Volgens mij heb ik begrepen dat ze het nog voor de weg naar huis al niet meer gezellig was, en toen jullie thuis waren ze ineens over seks begon, en nu is 't weer allemaal moeilijk.

Joh, laat d'r lekker nadenken, gewoon lekker de tijd nemen meid, want je zegt dat je die nodig hebt (dit is haar 'afstoten' deel he), maar vroeg of laat komt er een 'aantrekken' deel. Dan gaat ze slijmen, zielig doen, huilen, bellen, appen, boos worden, je gedrag spiegelen, etc, alles om maar de reactie te krijgen waar zij op dat moment naar op zoek is.

Het punt is nu echter wel, dat je dat hebt geroepen, uit frustratie, maar de vraag is nu: meen je het echt? Want als je het niét echt meent, en je geeft uiteindelijk toch weer toe, dan geef je haar helemaal de macht want immers, je blaft wel veel, maar bijten doe je niet.

Ik zou nu, als je er echt klaar mee bent, ook nérgens meer op reageren. Op niets. Immers ,voor jou is het klaar, dus er valt niks meer te reageren. Dan zul je waarschijnlijk het hele scala aan reacties van haar kant voorbij zien komen in een poging een (gewenste) reactie van je te krijgen, maar dat hoeft niet, want jij bent er klaar mee.

Als je het echt meent, en je bent er klaar mee en het blijft uit, dan zul je over een paar maanden zien dat het beter is zo.
Ik voel me nu erg opgelucht, om eerlijk te zijn.

Het enige wat ik nogal kloten vindt - is dat het dus 'uitgegaan is' door een appje...
Maar goed, so be it.

Ik ga ook echt helemaal nergens meer op reageren, ze zoekt het maar uit.
N.V.T.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:13:03 #155
16180 CoolGuy
pi_169993341
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:08 schreef Rokit het volgende:

[..]

Ik voel me nu erg opgelucht, om eerlijk te zijn.

Het enige wat ik nogal kloten vindt - is dat het dus 'uitgegaan is' door een appje...
Maar goed, so be it.

Ik ga ook echt helemaal nergens meer op reageren, ze zoekt het maar uit.
Nee, het is niet uitgegaan door een appje. Het is uitgegaan door deze hele situatie, omdat het onhoudbaar was. Als het niet dit appje was geweest (wat heb je eigenlijk gestuurd waar zij op gereageerd heeft?) was het wel iets anders geweest.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:23:04 #156
466706 Rokit
Levensgenieter, kinda...
pi_169993482
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, het is niet uitgegaan door een appje. Het is uitgegaan door deze hele situatie, omdat het onhoudbaar was. Als het niet dit appje was geweest (wat heb je eigenlijk gestuurd waar zij op gereageerd heeft?) was het wel iets anders geweest.
Ik stuurde niets - ze kwam ineens zelf met ''Ohja trouwens..........''.

edit;
En ik bedoel eigenlijk - dat ik het nu heb uitgemaakt d.m.v. een WhatsAppje. Dat vind ik altijd zo laag...
N.V.T.
  dinsdag 4 april 2017 @ 13:36:06 #157
16180 CoolGuy
pi_169993690
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:23 schreef Rokit het volgende:

[..]

Ik stuurde niets - ze kwam ineens zelf met ''Ohja trouwens..........''.

edit;
En ik bedoel eigenlijk - dat ik het nu heb uitgemaakt d.m.v. een WhatsAppje. Dat vind ik altijd zo laag...
Prima. Dan deed ze dat. En stel nu dat ze dus weer even drama nodig heeft, dan gaat ze er nu dus heel rap achterkomen dat het niet het gewenste gevolg heeft. Als ze het wel daadwerkelijk echt meent, ook prima, dan ben je er alsnog van af.

Tja, dan had je dat anders moeten doen, maar dat heb je niet gedaan, dus terug kijken heeft geen zin.
pi_170045398
Een vrouw met stemmingswisselingen? :')

Zijn er meer van. Wen er vast maar aan. Je bent nog jong. :P
  vrijdag 7 april 2017 @ 14:41:03 #159
466706 Rokit
Levensgenieter, kinda...
pi_170064299
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 17:44 schreef Craptacular het volgende:
Een vrouw met stemmingswisselingen? :')

Zijn er meer van. Wen er vast maar aan. Je bent nog jong. :P
Ben blij dat ik 'van deze' af ben...
Het was een schat van een meid hoor - ik wil nu niet het internetheldje uithangen, maar voor mij was er niet mee om te gaan...
N.V.T.
  vrijdag 7 april 2017 @ 14:45:34 #160
16180 CoolGuy
pi_170064377
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 14:41 schreef Rokit het volgende:

[..]

Ben blij dat ik 'van deze' af ben...
Het was een schat van een meid hoor - ik wil nu niet het internetheldje uithangen, maar voor mij was er niet mee om te gaan...
Heeft ze zich nog laten horen?
  vrijdag 7 april 2017 @ 15:27:50 #161
466706 Rokit
Levensgenieter, kinda...
pi_170065034
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 14:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Heeft ze zich nog laten horen?
Yep, iets met dat het haar zo kwetst 'omdat ze om me geeft', en dat ik daar maar over na moest denken. Maar ik heb niet geantwoord.

Ik heb mijn weekend lekker vol gepland met hele vette dingen - en kijk er erg naar uit.
Natuurlijk, zal ze wel ooit weer in mijn hoofd binnensteken, maar dat zal wel wegvagen, I guess...
N.V.T.
  vrijdag 7 april 2017 @ 15:31:00 #162
16180 CoolGuy
pi_170065090
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 15:27 schreef Rokit het volgende:

[..]

Yep, iets met dat het haar zo kwetst 'omdat ze om me geeft', en dat ik daar maar over na moest denken. Maar ik heb niet geantwoord.

Kijk., daar komen de mind games. Uiteindelijk draait het toch om haar, want ZIJ is gekwetst want ZIJ geeft om jou en JIJ moet nu gaan nadenken hoe jij alsnog aan haar wensen kunt gaan voldoen.

Ik had al gezegd dat dit ging gebeuren. Ze gaat nu op de slachtoffer tour, maar als dat niet werkt, kan het zomaar zijn dat ze ineens met verwijten komt of weet ik veel wat, gewoon, iets anders dan de slachtofferrol om zo te proberen een reactie bij je los te weken.
  vrijdag 7 april 2017 @ 15:32:36 #163
466706 Rokit
Levensgenieter, kinda...
pi_170065130
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 15:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Kijk., daar komen de mind games. Uiteindelijk draait het toch om haar, want ZIJ is gekwetst want ZIJ geeft om jou en JIJ moet nu gaan nadenken hoe jij alsnog aan haar wensen kunt gaan voldoen.

Ik had al gezegd dat dit ging gebeuren. Ze gaat nu op de slachtoffer tour, maar als dat niet werkt, kan het zomaar zijn dat ze ineens met verwijten komt of weet ik veel wat, gewoon, iets anders dan de slachtofferrol om zo te proberen een reactie bij je los te weken.
Ja, ik merk het inderdaad... Normaliter is dat iets waar ik - bij haar - voor was 'gevallen'. Nu werkt dat niet - dus ze zal binnenkort wel flippen, of zo...

Wat boeit mij het ook.
N.V.T.
  vrijdag 7 april 2017 @ 15:34:11 #164
16180 CoolGuy
pi_170065166
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 15:32 schreef Rokit het volgende:

[..]

Ja, ik merk het inderdaad... Normaliter is dat iets waar ik - bij haar - voor was 'gevallen'. Nu werkt dat niet - dus ze zal binnenkort wel flippen, of zo...

Wat boeit mij het ook.
Nou, het boeit je omdat het je nog boeit. Ik bedoel, toen je dit topic begon en dat is heus nog niet zo lang geleden, toen wilde je haar nog begrijpen etc, sterker nog, je hebt verderop nog gezegd dat je het nog niet uit wilde maken want dat vond je wat overdreven, dus moet je nu niet doen alsof je er nu overheen bent, want dat is fake ;)
  vrijdag 7 april 2017 @ 15:35:31 #165
466706 Rokit
Levensgenieter, kinda...
pi_170065194
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 15:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, het boeit je omdat het je nog boeit. Ik bedoel, toen je dit topic begon en dat is heus nog niet zo lang geleden, toen wilde je haar nog begrijpen etc, sterker nog, je hebt verderop nog gezegd dat je het nog niet uit wilde maken want dat vond je wat overdreven, dus moet je nu niet doen alsof je er nu overheen bent, want dat is fake ;)
Nee, zo bedoel ik het niet - ik bedoel meer dat ik probeer mijn mindset zó op te stellen.
Ik kan natuurlijk niet weer mijn hele gesteldheid af laten hangen van de appjes die ze stuurt...
N.V.T.
  vrijdag 7 april 2017 @ 15:36:40 #166
16180 CoolGuy
pi_170065223
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 15:35 schreef Rokit het volgende:

[..]

Nee, zo bedoel ik het niet - ik bedoel meer dat ik probeer mijn mindset zó op te stellen.
Ik kan natuurlijk niet weer mijn hele gesteldheid af laten hangen van de appjes die ze stuurt...
Waarom kan ze je uberhaupt nog berichtjes sturen? Blokkeer dr gewoon, flikker d'r overal weg, des te eerder ga je verder met je leven.
  vrijdag 7 april 2017 @ 15:37:18 #167
466706 Rokit
Levensgenieter, kinda...
pi_170065235
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 15:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waarom kan ze je uberhaupt nog berichtjes sturen? Blokkeer dr gewoon, flikker d'r overal weg, des te eerder ga je verder met je leven.
Dat is beter, inderdaad...
Helpt me automatisch in mijn 'eroverheen komen'-proces.

:)
N.V.T.
  vrijdag 7 april 2017 @ 15:41:02 #168
16180 CoolGuy
pi_170065303
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 15:37 schreef Rokit het volgende:

[..]

Dat is beter, inderdaad...
Helpt me automatisch in mijn 'eroverheen komen'-proces.

:)
Ja, want uiteindelijk moet je toch verder, en dat gaat veel makkelijker als zij je niet continue kan appen etc. Zodra zij een ander slachtoffer heeft ben jij acuut niet meer interessant.
  vrijdag 7 april 2017 @ 15:51:34 #169
466706 Rokit
Levensgenieter, kinda...
pi_170065526
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 15:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, want uiteindelijk moet je toch verder, en dat gaat veel makkelijker als zij je niet continue kan appen etc. Zodra zij een ander slachtoffer heeft ben jij acuut niet meer interessant.
Yep...

Kreeg het er toevallig over met een vriend van me. Ik vind het nog steeds raar hoe 'snel' iets kan gaan/hoe vreemd het leven kan gaan. Ik blijf me erover verbazen - vorige week was er (nog) niets aan de hand :')...
N.V.T.
  vrijdag 7 april 2017 @ 15:52:47 #170
16180 CoolGuy
pi_170065553
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 15:51 schreef Rokit het volgende:

[..]

Yep...

Kreeg het er toevallig over met een vriend van me. Ik vind het nog steeds raar hoe 'snel' iets kan gaan/hoe vreemd het leven kan gaan. Ik blijf me erover verbazen - vorige week was er (nog) niets aan de hand :')...
Jawel, vorige week was er heel veel aan de hand alleen zag jij dat niet. Ook vorige week draaide het voor haar om haar, ipv om jullie.
  vrijdag 7 april 2017 @ 16:08:06 #171
466706 Rokit
Levensgenieter, kinda...
pi_170065944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 15:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jawel, vorige week was er heel veel aan de hand alleen zag jij dat niet. Ook vorige week draaide het voor haar om haar, ipv om jullie.
Ja, nou ja als het me niet verteld wordt - weet ik ook niet wat er speelt, nietwaar?
Maar goed - ik kan het nu proberen achter me te laten, en niet te reageren op haar appjes.
N.V.T.
  vrijdag 7 april 2017 @ 19:32:47 #172
401520 SebbeSwensje
Sebbe+Swensje=SebbeSwensje
pi_170070739
Sterkte maat. Een meid die niet het beste met je voor hebt moet je lekker links laten liggen.
Dit snap ik ook niet.
pi_170079891
Goed gehandeld TS. Veel geluk zonder haar / met een ander.
  zaterdag 8 april 2017 @ 10:00:29 #174
466706 Rokit
Levensgenieter, kinda...
pi_170082322
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 19:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
Sterkte maat. Een meid die niet het beste met je voor hebt moet je lekker links laten liggen.
Dankjewel. Yup, daar ben ik nu ook wel achter.
N.V.T.
  zaterdag 8 april 2017 @ 10:01:33 #175
466706 Rokit
Levensgenieter, kinda...
pi_170082339
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 02:02 schreef Pomtips het volgende:
Goed gehandeld TS. Veel geluk zonder haar / met een ander.
Vind ik ook, dankjewel Pomtips.
Het is alleen wel erg kwellend nu - al zal dat wel wegvagen...

En er zullen vast wel meer momenten komen dat ik haar zal missen,
maar ik weet, dat dit echt vele malen beter is.
N.V.T.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')