abonnement Unibet Coolblue
pi_169994889
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:00 schreef agter het volgende:

[..]

Dat maakt hem niet minder iemand die over een ander haar grenzen heen gaat. Een dader die zijn vriendin verkracht heeft.
Success met het vinden van een rechter die dit als verkrachting veroordeeld.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 4 april 2017 @ 15:08:16 #102
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_169995598
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 07:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze zou dit topic niet openen als ze het eigenlijk wel wilde.
Ik vraag me uberhaupt af waarom ze het topic opende. Niet om mee te doen met de discussie iig. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_169995706
quote:
18s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:08 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ik vraag me uberhaupt af waarom ze het topic opende. Niet om mee te doen met de discussie iig. :{
Nee dat vind ik niet gek. Als het voor haar gevoel echt tegen haar zin is geweest nu ze nuchter is, en er komen best een aantal van "ja dronken, eigen schuld", zou ik ook weer wegrennen.

Ik schrik er zelf ook van, als ik hier lees. Hoeveel kerels het ok vinden, want ze was dronken en zei ja. Als je een beetje een fatsoenlijke seksuele relatie hebt, dan zou dit imo echt niet gebeuren.

Daarnaast nog het nuchter moeten tegenstribbelen.. een Nee zou voldoende moeten zijn, en het wegvallen tijdens het gebeuren. Ik zou bang worden van mijn vriend als ik hoor dat hij zich even leuk vermaakt heeft met dingen die ik normaal niet wil, en dat ik er ook nog bij weg viel, en het me ook niet kan herinneren..
  dinsdag 4 april 2017 @ 15:48:22 #104
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169996369
Waar is TS gebleven?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:25:09 #105
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_169999484
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:14 schreef Fripsel het volgende:

Ik schrik er zelf ook van, als ik hier lees.
Mja dat heb ik met het merendeel van de reacties op Fok. :')
En als ik naar haar profiel kijk vermoed ik een kloon en kan ze weten hoe het er hier aan toe gaat.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_169999585
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:35 schreef ITrade het volgende:

[..]

Success met het vinden van een rechter die dit als verkrachting veroordeeld.
Jij vindt dit wel kunnen dan?
Make my day!
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:53:27 #107
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_170000265
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:29 schreef agter het volgende:

[..]

Jij vindt dit wel kunnen dan?
Zijn 1e reactie was toch 'wat hij deed is niet goed'?
Of een rechter het verkrachting noemt is een ander verhaal.

Bij een bedrijfsuitje van mijn man was zoiets tussen 2 collega's. Zij, stomdronken, belandt in bed met een collega die meer nuchter was. s' Ochtends schrikt ze zich de blubber naast wie ze wakker wordt en doet aangifte.
Hij wordt opgepakt, maar de politie heeft de zaak moeten laten gaan, want er was een andere collega op haar kamer die getuigde dat ze zich slapende hield, maar wel alle ehm aanmoedigende commentaren heeft gehoord van de aanggeefster.

Voor een strafzaak is het gewoon te weinig.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:54:10 #108
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_170000291
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:35 schreef ITrade het volgende:

[..]

Success met het vinden van een rechter die dit als verkrachting veroordeeld.
Dit is o.a. de reden waarom in Zweden het verkrachtingscijfer zo hoog is. Als een man zijn vrouw verkracht en dat regelmatig gebeurd geldt iedere keer als een aparte aangifte terwijl in Nederland alles samen onder 1 aanklacht valt.

En dit kan wel verkrachting zijn, wat denk je van de mensen die gedrogeerd worden met bijvoorbeeld GHB? Je bent niet bij bewustzijn dus je kunt ook niet duidelijk consent geven.

Maar in de rechtspraak is er ook onduidelijkheid over. Dit gaat over een beetje vergelijkbare zaak alhoewel dit meisje waarschijnlijk meer bij bewustzijn was dan TS.
吴 曼 迪
pi_170000459
Iets tegen iemands zin in doen is nooit goed, strafbaar of niet. Natuurlijk vervagen grenzen iets met alcoholgebruik. Maar er blijven grenzen en die moeten gerespecteerd worden. Sterkte met het dumpen.
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:03:43 #110
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_170000489
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:54 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dit is o.a. de reden waarom in Zweden het verkrachtingscijfer zo hoog is. Als een man zijn vrouw verkracht en dat regelmatig gebeurd geldt iedere keer als een aparte aangifte terwijl in Nederland alles samen onder 1 aanklacht valt.
Seks zonder condoom is in Zweden al verkrachting. Je achteraf bedenken ook.

quote:
En dit kan wel verkrachting zijn, wat denk je van de mensen die gedrogeerd worden met bijvoorbeeld GHB? Je bent niet bij bewustzijn dus je kunt ook niet duidelijk consent geven.
Niet vergelijkbaar want die toestemming zou door ts wel gegeven zijn

quote:
Ook daar is geen toestemming gegeven. Geen nee is niet automatisch een ja.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:10:41 #111
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_170000612
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:03 schreef Elpis het volgende:

[..]

Seks zonder condoom is in Zweden al verkrachting. Je achteraf bedenken ook.

[..]

Niet vergelijkbaar want die toestemming zou door ts wel gegeven zijn

[..]

Ook daar is geen toestemming gegeven. Geen nee is niet automatisch een ja.
Ik bedoel dat ook dat als je gedrogeerd bent je makkelijker ergens ja tegen zegt dan als je nuchter zou zijn. Wat is ja op zo'n moment, ja en nee heeft niet meer dezelfde betekenis. Hier had ik het over de gemeenschap in algemene zin, niet specifiek over de situatie van TS.

En die link gaf ik erbij omdat het volgens de rechter geen verkrachting was, de jongen werd alleen schuldig gevonden aan seks met iemand die ‘in staat van verminderd bewustzijn’ verkeerde.
吴 曼 迪
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:18:19 #112
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_170000758
Kan ts eens het tweede aangeven!
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:24:48 #113
466552 PenetrairDebat
Debatteer dan!
pi_170000882
Als het tweede inderdaad pijpen is, dan snap ik haar vriend wel.
Penetrair geagiteerd.
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:31:22 #114
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_170001034
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:24 schreef PenetrairDebat het volgende:
Als het tweede inderdaad pijpen is, dan snap ik haar vriend wel.
Alsof dat nog voorstelt wanneer je partner zo dronken is dat ze niks meer weet,
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:33:21 #115
466552 PenetrairDebat
Debatteer dan!
pi_170001091
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:31 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Alsof dat nog voorstelt wanneer je partner zo dronken is dat ze niks meer weet,
Handen gebruiken bij de haren!
Maar inderdaad, het zal hooguit een duif zijn die een stukje patat van de grond eet.
Penetrair geagiteerd.
  woensdag 5 april 2017 @ 00:48:34 #116
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170011626
Ik adviseer in ieder geval de jongeman gauw een einde aan deze relatie te maken en een volwassen vrouw te zoeken. Die "verantwoording nemen" begrijpt en verstaat. Als je strontbezopen dingen doet die je "eigenlijk" liever niet doet ... Tja, daarom zuip ik dus niet. Omdat ik niet in een dronken bui dingen wil doen die ik liever niet doe en waar ik dan later spijt van krijg.

Grow up !!

En aangifte doen?
1- Is dat echt gebeurd.
2- Was dat wel tegen haar wil? Of lag ze op bed op haar buik met haar kontje omhoog en lalde, kom, pak mij dan, neuk me in mijn kont, Vannacht wil ik je sletje zijn!
3- Zij was zo dronken dat ze het niet meer weet. WAT weet ze niet meer?
4- En de vriend: misschien was ie ook zo dronken dat ie niets meer weet. Of ie was niet dronken en weet ZEKER dat ie dat niet gedaan heeft. Of hij weet zeker dat alles er op duidde dat ze het dit keer heel graag wel wilde. In hoeverre is hij deskundig en mag (menselijker wijze ) van hem verwacht worden dat als beiden in beschonken toestand zijn hij wel verantwoordelijk moet zijn en zij niet.

Ik denk overigens ook dat het weer eens een flauwekul topic is van een "troll".

:B :B :B
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 5 april 2017 @ 00:53:53 #117
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170011672
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:03 schreef Elpis het volgende:

[..]

Seks zonder condoom is in Zweden al verkrachting. Je achteraf bedenken ook.

[..]

Niet vergelijkbaar want die toestemming zou door ts wel gegeven zijn

[..]

Ook daar is geen toestemming gegeven. Geen nee is niet automatisch een ja.
In Zweden is ook prostitutie verboden. Zelfs als de vrouw zegt, neen ik wilde het (voor X bedrag). Daar maakt de staat nu al uit wat volwassenen die met elkaar tot een overeenstemming komen, mogen. Lekker, moet je maar willen, zo een land. Dat Nederland maar asylzoekers uit Zweden opneemt, die hebben (ook!) echt redenen om te vluchten!

:N :N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170013360
TS is hem gepeerd ondertussen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')