abonnementen ibood.com bol.com
pi_169967473
Ik heb al een tijdje een vriend.
Verder allemaal leuk enzo, maar afgelopen weekend was ik echt heel erg dronken geworden. Hij weet van mij dat ik 2 dingen echt niet doe, een ding probeert hij nog wel eens, maar dan hou ik hem altijd meteen tegen.
Ik weet er zelf weinig meer van, ik viel ook iedere keer weg volgens hem, en tig keer uit bed geflikkerd.
Nu had ik gister erg veel pijn down there, en vroeg wat we gedaan hadden. Toen vertelde hij tussen neus en lippen door dat we ook anale seks hebben gehad. Volgens hem had ik daar expliciet om gevraagd.
In het begin van de relatie heb ik al eens gezegd dat nooit te willen doen.
Maar oke, ik wist het niet meer dus het zal wel zo zijn.
Nu vertelde hij me vanmorgen doodleuk dat hij nog iets had gedaan, iets waar ik hem normaal altijd in tegenhoud. Ik heb tegen hem gezegd dat ik het niet kon waarderen omdat hij weet dat ik het anders ook niet goed vind.
Nu zag hij het probleem niet, aangezien ik niet tegenstribbelde, iets wat ik anders dus wel deed.

Nu had ik veel te veel gedronken wat helemaal mijn fout was, maar ergens merk ik dat ik het toch vervelend vind dat hij mijn gevoel en grenzen op dat moment helemaal negeert.
pi_169967562
Flikker die gast de deur uit! Je bent compleet hulpeloos, hij weet dat je bepaalde dingen niet wil doen en tch doet ie het. Juridisch is het misschien wel verkrachting.
pi_169967597
Je vriend is dan best een klootzak en op deze manier is het verkrachting.

Maar aan de andere kant, je hebt ingestemd met seks, maar je was te dronken om je grenzen aan te geven?
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
pi_169967646
Leuke kerel! Ik zou zsm een gezamenlijke bankrekening openen, een kantoorbaantje nemen, huis kopen en tweenhalve kind verwekken!
They are minerals.
pi_169967670
Wat een mongool.... :{
pi_169967697
Tja, je hebt zelf ingestemd. Het hoort uiteraard niet, wat zei hij er zelf van?

[ Bericht 47% gewijzigd door JohnShooter op 03-04-2017 11:50:47 (de baas kwam eraan.) ]
pi_169967724
Sorry maar in mijn ogen regelrechte verkrachting.
  maandag 3 april 2017 @ 11:49:06 #8
466056 oganesson
ik heb mijn momenten
pi_169967729
Het feit dat iemand iets doet, omdat jij een zwak moment hebt, terwijl hij echt weet dat jij het nuchter niet wilt. En dus ook bewust een zwak moment kiest om die druk op te voeren. Klinkt niet als een heel erg fijn persoon.
En juist dit is de person waar jij je vertrouwd en veilig bij voelt en een relatie mee wilt / hebt?

Ik zou bij mezelf eens heel goed na gaan of je herhaling kan voorkomen. ZIj het met een goed duidelijk gesprek of wat drastischers.

Wat heeft hij nog meer gedaan dan trouwens?
pi_169967789
Vraag hem eens wat hij ervan zou vinden wanneer een vreemde jou op die manier zou behandelen...

Stel je voor dat je in het weekend te veel drinkt en in gesprek raakt met een ander. Hij neemt je mee en doet allerlei dingen met je en jij stribbelt niet tegen (want dat kun je niet). Dat jij zo behandeld wordt vindt jouw vriend okay, aangezien je niet tegenstribbelde?

Beetje apart dat hij niet eens begrip kan tonen voor hoe jij je voelt... :/
  maandag 3 april 2017 @ 11:51:51 #10
228500 Puala
Kluschick
pi_169967804
Wat walgelijk dat hij van zo'n kwetsbaar moment gebruik heeft gemaakt.
pi_169967903
Het is sowieso echt fout om het vertrouwen van een ander op deze manier te misbruiken...

Je hoort je veilig bij hem te voelen. Hij heeft jouw vertrouwen echt op een grove, schandalige manier beschadigd.

Vraag me af waarom jij het slechts vervelend vindt en niet eens boos wordt...
  maandag 3 april 2017 @ 12:00:32 #12
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_169968020
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:42 schreef The_Temp het volgende:
Flikker die gast de deur uit! Je bent compleet hulpeloos, hij weet dat je bepaalde dingen niet wil doen en tch doet ie het. Juridisch is het misschien wel verkrachting.
:')

Misschien was hij ook dronken?
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_169968048
Haha, wat een gast :')
Some things should be simple; even an end has a start
pi_169968052
Ben wel benieuwd naar het tweede ding trouwens!
Some things should be simple; even an end has a start
  maandag 3 april 2017 @ 12:05:31 #15
440936 Stompzinnig
Welkom op FOK!
pi_169968197
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:51 schreef kmkmmr het volgende:
Vraag hem eens wat hij ervan zou vinden wanneer een vreemde jou op die manier zou behandelen...

Stel je voor dat je in het weekend te veel drinkt en in gesprek raakt met een ander. Hij neemt je mee en doet allerlei dingen met je en jij stribbelt niet tegen (want dat kun je niet). Dat jij zo behandeld wordt vindt jouw vriend okay, aangezien je niet tegenstribbelde?

Beetje apart dat hij niet eens begrip kan tonen voor hoe jij je voelt... :/
Wat. :')
Als je zoveel zuipt dat je met een ander naar huis gaat ben je gewoon een slet.
Die lelijke dikkerd die mij ooit gepijpt heeft wat ik nuchter nooit zou laten gebeuren ga ik toch ook niet aanklagen voor verkrachting?
  maandag 3 april 2017 @ 12:08:21 #16
466056 oganesson
ik heb mijn momenten
pi_169968282
Hmm wellicht iets te overhaast gereageerd als moraalridder. Was hij net zo dronken als jij?
Kennelijk tolereer jij bewust zijn gepush op het anale vlak, anders blijft hij het niet proberen. Als hij net zo dronken was als een konijn en dus net zo helder dacht als jij. En vervolgens iets deed wat hij altijd al deed; proberen anale seks te hebben om te kijken of het nu wel mag.

En nu mocht het, dan heb je er toch ook weleen aandeel in!
pi_169968342
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 12:05 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Wat. :')
Als je zoveel zuipt dat je met een ander naar huis gaat ben je gewoon een slet.
Je mag er allerlei termen tegenaan gooien, maar meegaan met iemand betekent niet dat je toestemming geeft om verkracht te worden.

quote:
Die lelijke dikkerd die mij ooit gepijpt heeft wat ik nuchter nooit zou laten gebeuren ga ik toch ook niet aanklagen voor verkrachting?
En toch is het wel verkrachting als je niet in staat bent om te weten wat er allemaal gebeurt...
pi_169968363
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 12:08 schreef oganesson het volgende:
Kennelijk tolereer jij bewust zijn gepush op het anale vlak, anders blijft hij het niet proberen. Als hij net zo dronken was als een konijn en dus net zo helder dacht als jij. En vervolgens iets deed wat hij altijd al deed; proberen anale seks te hebben om te kijken of het nu wel mag.

En nu mocht het, dan heb je er toch ook weleen aandeel in!
Maar het hele probleem zit toch ook in 'om te kijken of het nu wel mag'? Waarom kan het niet gewoon eens gezegd worden dat ze dat niet wil en dat het dan gewoon klaar is? Waarom continu doorgaan met proberen :?
  maandag 3 april 2017 @ 12:13:54 #19
466056 oganesson
ik heb mijn momenten
pi_169968441
quote:
2s.gif Op maandag 3 april 2017 12:11 schreef vera166 het volgende:

[..]

Maar het hele probleem zit toch ook in 'om te kijken of het nu wel mag'? Waarom kan het niet gewoon eens gezegd worden dat ze dat niet wil en dat het dan gewoon klaar is? Waarom continu doorgaan met proberen :?
Oh hier ben ik het ook mee eens hoor! Maar het opvallende is, dat TS sugereerd dat dit wel vaker gebeurde en doet heel laks over het nee zeggen hierin (als ze nuchter was). Dit had ze duidelijker de kop in moeten drukken...
Ik zeg niet dat ze erom vroeg hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ze had hier sowieso al eerder duidelijk in moeten zijn.
pi_169968447
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 12:13 schreef oganesson het volgende:

[..]

Oh hier ben ik het ook mee eens hoor! Maar het opvallende is, dat TS sugereerd dat dit wel vaker gebeurde en doet heel laks over het nee zeggen hierin (als ze nuchter was). Dit had ze duidelijker de kop in moeten drukken...
Ik zeg niet dat ze erom vroeg hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ze had hier sowieso al eerder duidelijk in moeten zijn.
Duidelijk :) Eens.
pi_169968455
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 12:08 schreef oganesson het volgende:
Kennelijk tolereer jij bewust zijn gepush op het anale vlak, anders blijft hij het niet proberen.
:D :')

ja inderdaad, laten we de klootzakkerige eigenschap van iemand lekker bij een ander leggen

- oh ja, ik blijf het proberen omdat jij het toestaat hoor
- echt waar, komt door jou dat ik zo'n klootzak ben die het blijft proberen
- als je nee zei, was ik meteen gestopt, eerlijk waar
pi_169968478
Sjongejonge. Verkrachting? Serieus?
Het weerloze meisje wat geen enkele blaam treft en de grote boze meneer die het weer allemaal fout doet?

De randvoorwaarden zijn al anders:
Ze was zo zat als een aap. Daar heeft ze ten eerste zelf voor gezorgd. Ten tweede is het haar eigen vriend.
Daarbij was ze waarschijnlijk ook zo geil en nat als iets en heeft ze, in ieder geval volgens haar vriend, zelf om anale seks en 'het andere' gevraagd. Zal wel een cumshot ofzo zijn geweest. Nou nou, bel de politie alvast maar.
Gewoon twee zatte mensen die een keer ramharde goeie seks hebben gehad en daar nu spijt van hebben omdat ze niet alles meer kunnen herinneren.

De volgende keer moet hij inderdaad 5 keer vragen 'weet je het zeker?' Als zijn zatte, bloedgeile vriendin vraagt of hij haar hard in haar kleine kontje wil neuken.
  maandag 3 april 2017 @ 12:17:22 #23
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_169968523
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 12:15 schreef matigeuser het volgende:
Het weerloze meisje wat geen enkele blaam treft en de grote boze meneer die het weer allemaal fout doet?

Ze was zo zat als een aap. Daar heeft ze ten eerste zelf voor gezorgd. Ten tweede is het haar eigen vriend.
Daarbij was ze waarschijnlijk ook zo geil en nat als iets en heeft ze, in ieder geval volgens haar vriend, zelf om anale seks en 'het andere' gevraagd. Zal wel een cumshot ofzo zijn geweest. Nou nou, bel de politie alvast maar.
Gewoon twee zatte mensen die een keer ramharde goeie seks hebben gehad en daar nu spijt van hebben omdat ze niet alles meer kunnen herinneren.

De volgende keer moet hij inderdaad 5 keer vragen 'weet je het zeker?' Als zijn zatte, bloedgeile vriendin vraagt of hij haar hard in haar kleine kontje wil neuken.
Voor een matige user wel een bazenpost. _O_ ^O^
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  maandag 3 april 2017 @ 12:17:51 #24
462263 Elpis
Never lose hope
pi_169968532
quote:
Ten tweede is het haar eigen vriend.
Want binnen een relatie kan je niet verkracht worden? Juist hij zou moeten weten dat ze dit niet wilde. :{w
pi_169968563
quote:

Even een serieuze vraag he...

Stel, jij drinkt thuis wat met je vriendin. Je bent in een veilige omgeving, je laat je dus gaan. Je vertrouwt haar.

Vervolgens word je wakker met pijn aan kont, en bloed aan je vingers wanneer je daar voelt. Je gaat verhalen halen bij je vriendin, en die zegt dan doodleuk: je vroeg erom.

Dan knik jij en haal jij je schouders op?
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')