abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 11 april 2017 @ 23:37:00 #51
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_170159298
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:35 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dan doe jij vast iets niet goed tijdens de seks!
Misschien stink je uit je mond oid.
Misschien ben je een hork.
Ik denk het laatste, dus omdat zij je niet wil moest arme jij wel vreemdgaan want, je ego had een repelstreeltje nodig van iemand anders.
Nou veel plezier met liegen ^O^
Nou ja :')

Zo ben ik niet hoor :{w

Was gewoon een keer _O-
't gaat
pi_170237480
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 16:54 schreef breejeharrie het volgende:
Verstandig is het niet, maar:

- kleding contrasterend met haar haarkleur,
- kledingroller gebruiken zodat je alle haren kwijt bent,
- haar verplichten geen parfum te gebruiken, die geur douche je er echt niet af
- zelfde shampoo bij je hebben zodat je bij haar kan douchen met dezelfde geur
- nooit in je eigen auto meenemen of neuken (haren, geur, soppige zitting, vergeten slipje)
- hotel uit de route, niet tussen haar en jou in
- ga vaker overwerken, en dan vanaf werk ook echt naar huis bellen. Normaliseer het weg zijn
- nooit collega's, vrienden, vrienden van vrienden, etc. Er zijn 8 miljoen vrouwen in NL. Kies je een vrouw die jouw social circle kent, dan ben je dom en verdien je een scheiding waarin je alles verliest
- condooms, altijd. Thuiskomen met een SOA is niet uit te leggen
- ga vooraf bijhouden hoeveel en wat voor seks je thuis hebt. Hou dat tijdens het vreemdgaan exact hetzelfde

Nog wat vergeten.

- gebruik de juiste, smaak-en geur-arme condooms. Durex RealFeel of zo. Dat je pik niet naar glijmiddel ruikt
- handen extreem goed wassen. Vingers die naar muts ruiken zijn een dead give-away
- geen roker neuken als er bij je thuis niet wordt gerookt
- wees niet bang om kleding weg te gooien. Haar foundation of lippenstift op je shirt? Weggooien
- zorg dus dat je kleding extra bij je hebt
Dit zijn erg goede tips, maar als je al deze moeite doet om een ander te kunnen neuken moet je misschien nog eens goed kijken naar je leven en of je daarmee bent waar je wil zijn. Ook beperk je hiermee zeker de kans gepakt te worden, maar als je onverhoopt toch gepakt wordt is het wel gelijk duidelijk hoe ver je gaat voor je eigen verzetje. Dan weet je partner gelijk dat deze er niet op hoeft te vertrouwen dat je verandert.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:05 schreef Gajenixan het volgende:
Alleen losers gaan vreemd. Waarom zou je tips willen om te verbergen dat je een loser bent?
Jij loopt daar liever mee te koop? :D
pi_170241659
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:27 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dit zijn erg goede tips, maar als je al deze moeite doet om een ander te kunnen neuken moet je misschien nog eens goed kijken naar je leven en of je daarmee bent waar je wil zijn. Ook beperk je hiermee zeker de kans gepakt te worden, maar als je onverhoopt toch gepakt wordt is het wel gelijk duidelijk hoe ver je gaat voor je eigen verzetje. Dan weet je partner gelijk dat deze er niet op hoeft te vertrouwen dat je verandert.
Denken dat er 0% kans om gepakt te worden is naief, dus blijkbaar is dat risico het mensen waard. Het belerende is dus nergens voor nodig, mensen doen dit juist omdat het hun leven verbetert. Dat iemand eindverantwoordelijk is voor het geluk van een ander, dat is helemaal niet zo'n rotsvaste stelling als sommigen het brengen.
pi_170242856
En misschien wel de belangrijkste tip.
Als je maar lang genoeg buiten de deur eet, dan is het gewoon 100% zeker dat je een keer betrapt gaat worden door je partner :Y
pi_170244276
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 11:55 schreef breejeharrie het volgende:

[..]

Misschien doen mannen dit juist omdat vrouwen niet op een normale manier om kunnen gaan met veelwijverij?
Parenclubs kunnen anders prima leven van de stellen die elkaar neuken, mannen hun vrouw laten gangbangen of omgekeerd. Blijkbaar zijn er genoeg vrouwen waarbij het wel kan, maar ben je bij de verkeerde vrouw voor jou blijven zitten :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_170246039
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 april 2017 19:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Parenclubs kunnen anders prima leven van de stellen die elkaar neuken, mannen hun vrouw laten gangbangen of omgekeerd. Blijkbaar zijn er genoeg vrouwen waarbij het wel kan, maar ben je bij de verkeerde vrouw voor jou blijven zitten :)
Niets mis met mijn vrouw hoor. Noch met mijn vriendinnen.
pi_170261656
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 07:39 schreef breejeharrie het volgende:

[..]

Beetje vooraf nadenken, zo moeilijk is het allemaal niet. Ik koop alles in minstens twee stuks en zeg ook openlijk dat er reserve op werk ligt. Voor als ik koffie zou knoeien en er belangrijke klanten langskomen. En als je vragen krijgt waarom er een overhemd minder in de was is: daar was dus koffie overheen gegaan en is in de vuilnis gegooid.
Haha, daar prik je zo doorheen als je als vrouw niet al te dom bent. Maargoed, jouw vrouw zal er vast haar eigen avontuurtjes op nahouden als ze doet of haar neus bloedt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2017 16:48:02 ]
pi_170265986
Door zulke dingen ben ik weer blij dat ik "alleen" ben. Wat een stumpers lopen er rond...
pi_170278497
quote:
99s.gif Op zondag 16 april 2017 16:44 schreef Myrr het volgende:

[..]

Haha, daar prik je zo doorheen als je als vrouw niet al te dom bent. Maargoed, jouw vrouw zal er vast haar eigen avontuurtjes op nahouden als ze doet of haar neus bloedt.
Tuurlijk, hou jij die fantasie maar, dat dat heel transparant is. 😂

En nee, ze houdt er geen avontuurtjes op na. Wat ze trouwens gewoon mag van mij. Hell, haar laatste twee neukertjes heb ik uitgekozen voor haar.
pi_170278501
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 07:44 schreef breejeharrie het volgende:

[..]

Tuurlijk, hou jij die fantasie maar, dat dat heel transparant is. 😂

En nee, ze houdt er geen avontuurtjes op na. Wat ze trouwens gewoon mag van mij. Hell, haar laatste twee neukertjes heb ik uitgekozen voor haar.
Ik heb bijna medelijden met je vrouw.
pi_170278512
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 07:45 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ik heb bijna medelijden met je vrouw.
Dat is jouw goed recht. Kan je ook uitleggen waarom, en hoe je genoeg over onze relatie weet om daar een mening over te hebben?
pi_170278519
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 07:52 schreef breejeharrie het volgende:

[..]

Dat is jouw goed recht. Kan je ook uitleggen waarom, en hoe je genoeg over onze relatie weet om daar een mening over te hebben?
Omdat ik jou vaker heb gelezen.
pi_170278531
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 07:56 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Omdat ik jou vaker heb gelezen.
Sure. Maar weet je daarom wat over onze relatie? Dat is online het probleem, iedereen maakt aannames op basis van een zeer kleine hoeveelheid data. Jammer dat SexyLexy hier weg is, die had het fatsoen verder te vragen.
pi_170278561
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 08:01 schreef breejeharrie het volgende:

[..]

Sure. Maar weet je daarom wat over onze relatie? Dat is online het probleem, iedereen maakt aannames op basis van een zeer kleine hoeveelheid data. Jammer dat SexyLexy hier weg is, die had het fatsoen verder te vragen.
Sexylexy weg?
pi_170278612
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 08:14 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Sexylexy weg?
Die postte elke dag constant, zie haar al dagen niet meer.
pi_170284476
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:43 schreef breejeharrie het volgende:

[..]

Denken dat er 0% kans om gepakt te worden is naief, dus blijkbaar is dat risico het mensen waard. Het belerende is dus nergens voor nodig, mensen doen dit juist omdat het hun leven verbetert. Dat iemand eindverantwoordelijk is voor het geluk van een ander, dat is helemaal niet zo'n rotsvaste stelling als sommigen het brengen.
Als het je om de spanning te doen is snap ik het wel, maar als het je om de seks te doen is vind ik het gewoon nogal wat gedoe. Nu ben ik ook een persoon die op zijn rust gesteld is en stress vermijdt. Dus als ik zo een lijst zie denk ik "je bent er maar druk mee".

quote:
99s.gif Op zondag 16 april 2017 16:44 schreef Myrr het volgende:

[..]

Haha, daar prik je zo doorheen als je als vrouw niet al te dom bent. Maargoed, jouw vrouw zal er vast haar eigen avontuurtjes op nahouden als ze doet of haar neus bloedt.
De meeste mensen overschatten hun opmerkzaamheid nogal. Jij reageert nu ook in een topic over vreemdgaan. Dat is anders dan wanneer de persoon van wie je houdt en die je vertrouwt je iets vertelt.
pi_170302194
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:38 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Als het je om de spanning te doen is snap ik het wel, maar als het je om de seks te doen is vind ik het gewoon nogal wat gedoe. Nu ben ik ook een persoon die op zijn rust gesteld is en stress vermijdt. Dus als ik zo een lijst zie denk ik "je bent er maar druk mee".

Helemaal met je eens dat je het niet moet doen voor de ontspanning. Als je het goed wilt doen, dan gaat er een hoop energie en neurose inzitten. Dat moet het wel waard zijn, en voor mij zou het dat voor normale seks ook zeker niet waard zijn, daar krijg ik thuis meer dan genoeg van.

Gelukkig mag het nu met toestemming, dus daarmee is het hele probleem weg. Hoewel ook dan niet alle oplettendheid vervalt. Het is 1 ding om te mogen, het is een ander om dan die vrijheid te misbruiken. Dat ik het doe is voor mijn vrouw nog (net) okay. Maar ik moet wel het goede fatsoen hebben om haar daar niet meer lastig mee te vallen dan noodzakelijk. Dus opletten op de geurtjes, geen eindeloos chatten vanaf thuis, etc., dat zijn dingen waar ik nog steeds rekening mee hou.
pi_170302712
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:11 schreef breejeharrie het volgende:

[..]

Helemaal met je eens dat je het niet moet doen voor de ontspanning. Als je het goed wilt doen, dan gaat er een hoop energie en neurose inzitten. Dat moet het wel waard zijn, en voor mij zou het dat voor normale seks ook zeker niet waard zijn, daar krijg ik thuis meer dan genoeg van.

Gelukkig mag het nu met toestemming, dus daarmee is het hele probleem weg. Hoewel ook dan niet alle oplettendheid vervalt. Het is 1 ding om te mogen, het is een ander om dan die vrijheid te misbruiken. Dat ik het doe is voor mijn vrouw nog (net) okay. Maar ik moet wel het goede fatsoen hebben om haar daar niet meer lastig mee te vallen dan noodzakelijk. Dus opletten op de geurtjes, geen eindeloos chatten vanaf thuis, etc., dat zijn dingen waar ik nog steeds rekening mee hou.
Nog net oké voor je vrouw?
pi_170303160
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:43 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Nog net oké voor je vrouw?
Ja. Hoezo dat?
  woensdag 3 mei 2017 @ 12:49:48 #70
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_170653721
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 08:01 schreef breejeharrie het volgende:

[..]

Sure. Maar weet je daarom wat over onze relatie? Dat is online het probleem, iedereen maakt aannames op basis van een zeer kleine hoeveelheid data. Jammer dat SexyLexy hier weg is, die had het fatsoen verder te vragen.
💋
Sweet but not that sweet !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')