abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178234367
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 13:51 schreef Anthonie1 het volgende:
Daarmee bevestig je juist dat het een kwestie van houding is. Iemand 'domineren' tegen zijn of haar zin is gewoon agressie...
Klopt. Deels althans. Want wanneer ik zelf penetreer, dan is het voor mij onmogelijk mij onderdanig te voelen, zelfs al zou ik het willen. Dus houding bepaalt maar ten dele of je je dominant voelt of niet. Wanneer ik penetreer, ben ik ben degene die de controle over de zaak heeft. Sommige vrouwen zijn dan opvallend onderdanig. Andere vrouwen minder. Ik kan wel -kiezen- mij onderdanig te voelen wanneer ik geneukt wordt. Dus ja, ook dan is het een keuze. Niet iets wat mij overvalt. Maar ik kan er alleen voor kiezen wanneer ik passief ben. Niet wanneer ik actief ben.
pi_178234558
Moet je eens een vrouw proberen die zich seksueel agressief opstelt... lol.
pi_178234657
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 14:15 schreef Anthonie1 het volgende:
Moet je eens een vrouw proberen die zich seksueel agressief opstelt... lol.
Voel je je dan onderdanig?

Ikzelf niet, omdat ik mij denk ik niet erg aangetrokken voel tot agressieve personen.
pi_178234745
Niet dat ik er veel ervaring mee heb, maar die keren dat het gebeurde voelde ik mij aardig onderdanig. Lol.
pi_178241184
Maar hoe werkt dat nou precies? Je ben biseksueel neem ik aan? Hoe positioneer je jezelf naar de buitenwereld?
pi_178241315
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 18:43 schreef Anthonie1 het volgende:
Maar hoe werkt dat nou precies? Je ben biseksueel neem ik aan? Hoe positioneer je jezelf naar de buitenwereld?
Wat heeft dat er mee te maken?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')