abonnement Unibet Coolblue
pi_169965707
Ik vond buik en zijslapen in het begin ook eng. Nu slaapt ze overdag vaak op haar zij en 's nachts op haar rug. Maar dat is wel tussen ons in, dus onveilig :o :+
In het begin sliep ze ook vaak op mij. Dat was in de zomer, dus we sliepen alleen met een laken die ik dan niet helemaal over ons heen trok. Als ze bewoog werd ik meteen wakker.

Wat vervelend van de spruw Selvaria ;( Beterschap! En ik zag ook hele leuke foto's O+

M houdt ook van de maisboogjes. Ik vind ze zelf naar niets smaken :')

Frietjes zijn dan ook erg lekker Ikke :Y) Gewoon zeggen dat het een aardappelreepje was :7

Welkom Gogo!

Wat een lachebakkie Quoi :D

Spannende dingen inderdaad Arja! En inderdaad, lente O+ Gisteren was M ook druk bezig met gras plukken :P
pi_169965901
Quoi wauw! Zo ver is L nog niet, het zit er wel tegen aan. Tandjesleed is hier weer voorbij maar ik voel nog geen tand :?

Arja spannend met z'n tweeën weg!

L houdt van brood. Heel veel. Ik scheur het in stukjes, met korst er aan, en dan pakt hij een hele hand vol en stopt het zo in z'n mond :') de helft valt er dan uit en de rest kauwt hij weg. Korst is het lekkerst.
  maandag 3 april 2017 @ 10:53:25 #28
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169966368
Arja, wat heb jij gezellige dingen in het vooruitzicht!

Nazil, ik ben benieuwd wanneer de eerste tand zich aandient bij jou. Dat tijgeren achteruit is echt gek ineens. Hij kan zich nu heel hoog oprichten met zijn armen, waardoor hij dus vanzelf - met wat beenbewegingen - achteruit gaat. Dat leuke kleed dat ik heb is dus gewoon waardeloos nu, want waarom zou je daar dan op blijven :P

Max slaapt weer na het zwemmen en ik grijp mijn kans om te werken. Intussen gastouderbureau ingeschakeld om 1 dag vervanging te regelen (gastouder heeft enkel gebroken). De andere dag ruilt mijn vriend om zodat ik kan werken. Volgende week zien we dan wel weer. Ik ben alleen na het zwemmen (en takke-vroeg opstaan) óók moe :O
pi_169966877
Aah jullie babies eten allemaal al! Ik kan niet wachten tot Goedzakje mag eten, zo gezellig met z'n drietjes aan tafel.

Al die blije buitenspeelbabies! Wat een blije knapperds allemaal.

Misschien plaats ik vandaag ook even een fotootje.

Kan trouwens wel wat advies gebruiken.. Goedzakje is nu 60cm en 6.2 kilo. Hij zit daarmee bovenaan de gewichtscurve.

Hij drinkt nu 5 x 150 + 5 schepjes maar mag dus 5 x 180+6 drinken met zijn gewicht.
Ik heb echter niet het idee dat wat hij nu krijgt te weinig voor hem is. Heb ik gewoon een goedzakje dat niet aangeeft dat hij nog honger heeft of kan het heel goed dat hij gewoon genoeg heeft aan wat hij nu krijgt?
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 3 april 2017 @ 11:23:16 #30
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169967076
Ik zou gewoon naar jouw Goedzakje kijken, RF :Y

Hier klopt ook geen jottem van wat hij "zou mogen" hebben :P Natuurlijk houd ik het wel een beetje in de gaten dat hij niet veel te veel of veel te weinig krijgt, maar hij is blij. Als ze te weinig/teveel krijgen, laten ze echt wel van zich horen.

Leuk als je een fotootje plaatst!
pi_169967344
Je baby geeft doorgaans zelf heel goed aan wat hij nodig heeft, lekker volgen. :Y

Wij mogen vanmiddag weer een rondje huisarts doen. }:| Dokter gebeld om te overleggen over de spruw / het wederom slechte drinken en de eventuele pcm en hij wilde ons toch graag weer zien. Volgens mij is mijn linkerborst zo'n beetje opgedroogd door al dat slechte drinken aan die kant, en ook met de kolf komt er nauwelijks iets. ;(

Het stomme is dat het verder gewoon goed gaat hier, als in: ze is vrolijk en tevreden en slaapt best goed, dus ik zit helemaal niet te wachten op dat circus bij de ha weer, maar ja, die slechte plasluiers he. -O-
pi_169967761
Hé bah selvaria, dat wil je niet idd... Is domperidom/oxytocine een idee om je productie op te krikken? Sterkte iig :*

Hier een plakbaby die om de 2 uur wil drinken en alleen op mama wil liggen O+

S nachts slaapt ze vooral in haar bedje (tenzij ik in slaap val tijdens het (proberen te) laten boeren, dan slaapt ze op mij :') )

Sterkte met de gastouderperikelen quoi!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_169968205
Selv het houdt je wel bezig zeg. Tis nogal een gedoe om met baby en peuter op pad te gaan maar het is wel voor een goed doel. hopelijk kan je ha je verder helpen :*

Quoi heerlijk weekendje met knappe Max :*
Succes met het zoek naar vervanging , wat een gedoe zeg. Dat lijkt me dus het lastige van een go, die kan ineens uitvallen. Maar goed gelukkig staan daar een hoop voordelen tegenover
Wat knap dat Max zijn achteruit heeft gevonden.

Gogo welkom en nog gefeliciteerd

Arja wat staan er leuke dingen op het programma bij jullie O+ gezelligheid. Ik hoop met je mee voor mooi weer

RF mijn peuter dronk onder het gemiddelde en mijn baby drinkt boven het gemiddelde. Zolang hij tevreden is lijkt me dat je het super goed doet en ophogen niet per se nodig is ^O^

Mijn baby zit ineens op 3 flessen. Ik dacht dat dat nooit zou gebeuren bij ons hongerlapje maar zo ineens gaf hij aan die 4e (5e en soms 6e :7 ) fles niet meer te willen. Eten gaat ook ineens veel beter.
Grappig om te zien hoe goed hij kauwt op zijn eten. En dingen die minder lekker zijn floept hij zo weer naar buiten :D
Hij zat vanmorgen overeind op zijn knieën met zijn handjes aan de bad standaard :o hij gaat echt veel te snel. Als hij dat vaker gaat doen dan wordt het tijd om zijn bed omlaag te zetten ;( daar gaat mijn baby
pi_169968528
Thanks voor jullie advies!

selvaria: Wat vervelend! Hopelijk gaat het snel beter. :*
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 3 april 2017 @ 12:22:27 #35
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169968615
Selv wat rot zeg, hopelijk biedt de ha uitkomst.

Ikke, wat gaat het hard met je kleine grote baby!

Tombo plakbaby-boks! Hier een regeldag denk ik, want ze heeft eindelijk na 3 uur de borst losgelaten om even een dutje er bovenop te doen :P
Dag 10 vandaag, klopt dat een beetje met de regeldagstatistieken? :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 3 april 2017 @ 12:52:00 #36
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169969221
Nohhh, sterkte met de plakbabies Sylver en Tombola. Ook wel weer heerlijk, zo'n wormpje tegen je aan geplakt.

quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 12:05 schreef ikke_84 het volgende:
Mijn baby zit ineens op 3 flessen. Ik dacht dat dat nooit zou gebeuren bij ons hongerlapje maar zo ineens gaf hij aan die 4e (5e en soms 6e ) fles niet meer te willen. Eten gaat ook ineens veel beter.
Grappig om te zien hoe goed hij kauwt op zijn eten. En dingen die minder lekker zijn floept hij zo weer naar buiten
Hij zat vanmorgen overeind op zijn knieën met zijn handjes aan de bad standaard hij gaat echt veel te snel. Als hij dat vaker gaat doen dan wordt het tijd om zijn bed omlaag te zetten daar gaat mijn baby
Wow! Hulde! Ze geven het wel aan hè? Zo had ik nooit gedacht aan de 5 flessen te komen en daar zitten we nu ook op. Op naar de 4 (op zijn tempo).

En zijn bed omlaag :o Hier heb ik gister de mobiel met leuke poesjes eraan verplaatst naar een plek waar hij 'm er niet af kan slopen. Hij komt in "plank" houding echt hoog.

Snel gaan ze hè?

Er is trouwens vervanging gevonden voor morgen! Moet Max wel naar een vreemde gastouder :@ Maar goed, het is maar 1 dagje, voor de rest doen we knip-en-plakwerk en lossen we het zelf op.
pi_169969402
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 12:22 schreef Sylver_ het volgende:
Selv wat rot zeg, hopelijk biedt de ha uitkomst.

Ikke, wat gaat het hard met je kleine grote baby!

Tombo plakbaby-boks! Hier een regeldag denk ik, want ze heeft eindelijk na 3 uur de borst losgelaten om even een dutje er bovenop te doen :P
Dag 10 vandaag, klopt dat een beetje met de regeldagstatistieken? :P
Precies! :D

Hier had ze het met dag 11 :Y

Ze ligt nu, met speen, in de box te slapen, maar wel licht, wordt om de haverklap even wakker O+ Kan ik ook even lunchen :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_169969435
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 12:22 schreef Sylver_ het volgende:
Selv wat rot zeg, hopelijk biedt de ha uitkomst.

Ikke, wat gaat het hard met je kleine grote baby!

Tombo plakbaby-boks! Hier een regeldag denk ik, want ze heeft eindelijk na 3 uur de borst losgelaten om even een dutje er bovenop te doen :P
Dag 10 vandaag, klopt dat een beetje met de regeldagstatistieken? :P
Dat klopt precies en bij die van Tombo ook! Brave baby's 8-)

Bedankt voor de tips van de maisboogies, we hebben ze eindelijk in huis. Wat een bevalling.

Quoi, balen van de gastouder maar fijn dat jullie het zelf goed op kunnen lossen.

Selv, balen dat het nog niet zo lekker gaat qua voedingen -O- hoop dat de huisarts je weer verder kan helpen
pi_169969574
Hoera voor de brave baby's idd *O* :+

maisboogjes heb ik voor oudste toen ook overal gezocht, en toen lustte ze ze niet :') :( _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_169969717
En nu lust ze ze niet Mies? :+

Plakbaby's *;
Soms heel vermoeiend als ze niks anders doen maar ook zo heerlijk om z'n mini op je te hebben

Hopelijk heb je wat kunnen eten tombola :D

Fijn dat het opgelost is Quoi.
Hopelijk is je go snel weer op de been.
Het gaat echt snel ja }:| voor we het weten is het zomer en zijn ze alweer 1

Ik probeer mijn baby 'mama' te laten zeggen. Hij steekt nog net niet zijn middelvinger op :')
pi_169969768
Mijnes zegt alleen papa. Soort van. Eigenlijk is het bwawabapapa.

Ik heb een trollbaby. Bij ons en het kdv slaapt ze weinig overdag. Bij mijn schoonmoeder slaapt ze zo 2 - 2,5 uur achter elkaar. Snap er niets van. Misschien is het daar wel gewoon saai :+
pi_169969815
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 13:23 schreef Miezziej het volgende:
Mijnes zegt alleen papa. Soort van. Eigenlijk is het bwawabapapa.

Ik heb een trollbaby. Bij ons en het kdv slaapt ze weinig overdag. Bij mijn schoonmoeder slaapt ze zo 2 - 2,5 uur achter elkaar. Snap er niets van. Misschien is het daar wel gewoon saai :+
ze zegt gewoon barbapapa! :P
S. 2014
J. 2016
pi_169969824
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 11:50 schreef tombolafan het volgende:
Hé bah selvaria, dat wil je niet idd... Is domperidom/oxytocine een idee om je productie op te krikken? Sterkte iig :*
Mijn productie is wel oké op het moment geloof ik. Ze heeft vooral moeite met drinken aan de linkerkant, en die voelt bijna leeg. De rechterkant zit juist overvol, ik heb vandaag al twee keer mijn beha moeten vervangen doordat er een grote lekvlek ontstond tijdens het drinken links. _O- Ik stimuleer links zoveel mogelijk, maar ze drinkt daar echt moeizaam uit. Aan die kant heb ik ook veel meer pijn.

Sterkte met de regelplakbaby's! Het komt goed, die van mij van krap 9 weken doet tegenwoordig ineens 2 slaapjes overdag in ons bed boven. :o
pi_169969839
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 13:12 schreef tombolafan het volgende:
Hoera voor de brave baby's idd *O* :+

maisboogjes heb ik voor oudste toen ook overal gezocht, en toen lustte ze ze niet :') :( _O-
:') _O-

Wij hadden gisteren een verjaardag met drukke kinderen ook. M sliep er gewoon doorheen. :D

Selv, bij mij was het omgekeerd. Hij pakte rechts niet.
pi_169969942
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 13:26 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Mijn productie is wel oké op het moment geloof ik. Ze heeft vooral moeite met drinken aan de linkerkant, en die voelt bijna leeg. De rechterkant zit juist overvol, ik heb vandaag al twee keer mijn beha moeten vervangen doordat er een grote lekvlek ontstond tijdens het drinken links. _O- Ik stimuleer links zoveel mogelijk, maar ze drinkt daar echt moeizaam uit. Aan die kant heb ik ook veel meer pijn.

Sterkte met de regelplakbaby's! Het komt goed, die van mij van krap 9 weken doet tegenwoordig ineens 2 slaapjes overdag in ons bed boven. :o
er zijn heel wat moeders die maar uit een borst geven. Altijd links zeg maar. Fijn dat dat ook gaat ;) als ze wat groter worden kan het ook zijn dat het makkelijker gaat aan beide. Ze regelen het vaak zelf dan dat daar ook productie komt.
Schudden voor gebruik
pi_169970022
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 13:26 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Mijn productie is wel oké op het moment geloof ik. Ze heeft vooral moeite met drinken aan de linkerkant, en die voelt bijna leeg. De rechterkant zit juist overvol, ik heb vandaag al twee keer mijn beha moeten vervangen doordat er een grote lekvlek ontstond tijdens het drinken links. _O- Ik stimuleer links zoveel mogelijk, maar ze drinkt daar echt moeizaam uit. Aan die kant heb ik ook veel meer pijn.

Sterkte met de regelplakbaby's! Het komt goed, die van mij van krap 9 weken doet tegenwoordig ineens 2 slaapjes overdag in ons bed boven. :o
Oh, fijn dat iig rechts het goed doet! :*

quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 13:27 schreef Cygne het volgende:

[..]

:') _O-

Wij hadden gisteren een verjaardag met drukke kinderen ook. M sliep er gewoon doorheen. :D

Selv, bij mij was het omgekeerd. Hij pakte rechts niet.
Ja hier kon ze ook altijd overal doorheen slapen, gaat nu iets lastiger dan eerst :+ Ze slaapt af en toe wel boven gelukkig, komt vast goed. Nu is vooral mama nodig O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_169971340
Is er een reden waarom jullie maisboogies geven en niet gewoon maiswafels?
Puur omdat het makkelijker vast te houden is of zijn de ingrediënten anders?
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 3 april 2017 @ 14:47:26 #48
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169971414
Is heel ander spul, maisboogies zijn makkelijk af te happen en smelten meer in de mond.
Beetje als chipito chips :D
pi_169972167
Maïs fingers blijven plakken aan de handjes maiswafels niet :P
pi_169972529
Haha Tombo, voor niks stad en land afgezocht :D
Ik heb vriend op pad gestuurd :P hij komt zo thuis en dan gaan we het eens proberen.
Vandaag M. een halve boterham in haar hand gegeven en ze vond het fantastisch :D lekker afkluiven en genieten, ze kreunde er zelfs bij O+ zo lief!

Arja, wat een leuke plannen heb jij!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')