abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 april 2017 @ 12:30:02 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_169922910
AMSTERDAM - Noord-Korea’s staatsvijand nummer één leeft waarschijnlijk ondergedoken in Nederland.



Dat zegt een vertegenwoordiger van Chesin, een organisatie die vanuit Washington, Seoul, Tokio en Hongkong onderzoek doet naar bedreigde Noord-Koreanen. Hij schat de kans op zeker tachtig procent dat Kim Han-sol, neef van dictator Kim Jong-un, in ons land schuilt voor de dodelijke lange arm van Pyongyang.

Ook andere kenners achten het goed mogelijk dat Han-sol hier is. Zijn vader, de halfbroer van Kim Jong-un werd in februari vermoord met zenuwgas. De dictator ziet zijn familieleden als troonconcurrenten.

Volgens hoogleraar Koreastudies Remco Breuker bestaat het risico dat Noord-Koreaanse agenten met een werkvisum eenvoudig door heel Europa kunnen opereren. Dus ook in Nederland.

http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Nederland___.html

Van je familie moet je het hebben

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 1 april 2017 @ 19:32:42 #2
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169931393
Leuke reacties. Voor ONZ ofzo.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169931479
Hé die gast ken ik. Hij verblijft op camping Fort Oranje. Hoop maar dat ze dit niet lezen.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 1 april 2017 @ 19:56:51 #4
186611 Haags
pi_169931896
haha ja, in Nederland...
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 1 april 2017 @ 20:04:42 #5
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169932052
Han Solo :?
pi_169932195
Sympathiek om zoektips te geven aan een moordlustige gek ^O^
pi_169933432
Het lijkt me voor de veiligheid van deze jongen niet bepaald bevorderlijk dat dergelijke informatie naar buiten wordt gebracht. Voor je het weet hebben we hier ook dubieuze Noord-Koreanen rondlopen die langskomen om iemand om te leggen.

Sowieso.... hoe lang moet dat onmenselijke regime daar nog duren? Wanneer pakt de wereld eens een keer door en wordt deze dictator afgezet?
pi_169933797
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt me voor de veiligheid van deze jongen niet bepaald bevorderlijk dat dergelijke informatie naar buiten wordt gebracht. Voor je het weet hebben we hier ook dubieuze Noord-Koreanen rondlopen die langskomen om iemand om te leggen.

Sowieso.... hoe lang moet dat onmenselijke regime daar nog duren? Wanneer pakt de wereld eens een keer door en wordt deze dictator afgezet?
Gaat er helaas niet van komen. De wereld zit niet te wachten op 24 miljoen vluchtelingen die nauweijks kunnen schrijven etc, die de wereld niet kennen enz. Ze vind het wel best zo.
pi_169933855
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt me voor de veiligheid van deze jongen niet bepaald bevorderlijk dat dergelijke informatie naar buiten wordt gebracht.
Ja want de Noord-Koreaanse inlichtingendienst was nog echt niet op de hoogte. :')
pi_169934676
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 21:25 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ja want de Noord-Koreaanse inlichtingendienst was nog echt niet op de hoogte. :')
De Noord-Koreaanse inlichtingendienst haalt zijn informatie ook gewoon uit de Telegraaf hoor.

Als de informatie tenminste niet stond op de plekken waar ze gaten uitgeknipt hebben om doorheen te kijken.
pi_169934694
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 21:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De Noord-Koreaanse inlichtingendienst haalt zijn informatie ook gewoon uit de Telegraaf hoor.

Als de informatie tenminste niet stond op de plekken waar ze gaten uitgeknipt hebben om doorheen te kijken.
_O-
pi_169936738
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt me voor de veiligheid van deze jongen niet bepaald bevorderlijk dat dergelijke informatie naar buiten wordt gebracht. Voor je het weet hebben we hier ook dubieuze Noord-Koreanen rondlopen die langskomen om iemand om te leggen.

Sowieso.... hoe lang moet dat onmenselijke regime daar nog duren? Wanneer pakt de wereld eens een keer door en wordt deze dictator afgezet?
Verwacht jij niet dat er dan direct een nieuwe dictator opstaat?
Lijkt me doodeng...
  zaterdag 1 april 2017 @ 23:49:17 #13
451005 Grems
Clown World
pi_169937224
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 21:23 schreef pepefrog het volgende:

[..]

Gaat er helaas niet van komen. De wereld zit niet te wachten op 24 miljoen vluchtelingen die nauweijks kunnen schrijven etc, die de wereld niet kennen enz. Ze vind het wel best zo.
Als Ethiopiërs, Pakistanen en Somaliërs welkom zijn kunnen Noord-Koreanen er ook wel bij. Die hebben ten minste enige potentie.
pi_169939877
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 april 2017 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Verwacht jij niet dat er dan direct een nieuwe dictator opstaat?
Lijkt me doodeng...
Het valt me op dat we in dit soort discussies altijd angstig doen over de eventuele gevolgen (die helemaal geen vaststaand gegeven zijn), maar dat we wegkijken voor de gruweldaden die het huidige regime aanricht. De bevolking wordt onderdrukt, mensen worden om het minste of geringste weggestopt in werkkampen. Kim Jung-un deinst zelfs niet terug voor het vermoorden van zijn eigen familieleden; zie recent zijn halfbroer en eerder al een oom. Dus dan is het leven van een gewone burger daar al helemáál niks waard.

Ik vraag me af hoe Nederland er nu voor zou staan als de geallieerden in 1940-1945 hadden weggekeken op de manier waarop wij wegkijken als het gaat om bijvoorbeeld Noord-Korea en Zimbabwe en diverse andere dictaturen.
  zondag 2 april 2017 @ 04:03:29 #15
117098 Hathor
Effe niet
pi_169939882
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 04:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het valt me op dat we in dit soort discussies altijd angstig doen over de eventuele gevolgen (die helemaal geen vaststaand gegeven zijn), maar dat we wegkijken voor de gruweldaden die het huidige regime aanricht. De bevolking wordt onderdrukt, mensen worden om het minste of geringste weggestopt in werkkampen. Kim Jung-un deinst zelfs niet terug voor het vermoorden van zijn eigen familieleden; zie recent zijn halfbroer en eerder al een oom. Dus dan is het leven van een gewone burger daar al helemáál niks waard.

Ik vraag me af hoe Nederland er nu voor zou staan als de geallieerden in 1940-1945 hadden weggekeken op de manier waarop wij wegkijken als het gaat om bijvoorbeeld Noord-Korea en Zimbabwe en diverse andere dictaturen.
Das heel simpel, dan had jij deze post in het Duits gemaakt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_169940045
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 04:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Das heel simpel, dan had jij deze post in het Duits gemaakt.
En een booming economie.
  zondag 2 april 2017 @ 07:21:31 #17
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_169940091
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 04:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het valt me op dat we in dit soort discussies altijd angstig doen over de eventuele gevolgen (die helemaal geen vaststaand gegeven zijn), maar dat we wegkijken voor de gruweldaden die het huidige regime aanricht. De bevolking wordt onderdrukt, mensen worden om het minste of geringste weggestopt in werkkampen. Kim Jung-un deinst zelfs niet terug voor het vermoorden van zijn eigen familieleden; zie recent zijn halfbroer en eerder al een oom. Dus dan is het leven van een gewone burger daar al helemáál niks waard.

Ik vraag me af hoe Nederland er nu voor zou staan als de geallieerden in 1940-1945 hadden weggekeken op de manier waarop wij wegkijken als het gaat om bijvoorbeeld Noord-Korea en Zimbabwe en diverse andere dictaturen.
Waarom zou jij daar je zoon of dochter naar toe willen sturen?
Hebben we dan niets geleerd van al die mislukte missie's?

Ik denk niet dat het westen in deze de partij moet zijn om te gaan zorgen dat die dictatuur stopt.
En dat dat eerder een taak is voor landen zoals China, India en Japan. Ik denk dat westerse inmenging als een rode doek op een stier werkt. Die bevolking wordt zeer onderdrukt maar zal zich ook hevig verzetten, gewoon omdat dat aangeleerd gedrag is.
pi_169941031
quote:
7s.gif Op zondag 2 april 2017 07:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom zou jij daar je zoon of dochter naar toe willen sturen?
Hebben we dan niets geleerd van al die mislukte missie's?

Ik denk niet dat het westen in deze de partij moet zijn om te gaan zorgen dat die dictatuur stopt.
En dat dat eerder een taak is voor landen zoals China, India en Japan. Ik denk dat westerse inmenging als een rode doek op een stier werkt. Die bevolking wordt zeer onderdrukt maar zal zich ook hevig verzetten, gewoon omdat dat aangeleerd gedrag is.
Ben wel even klaar met interventies die alleen maar ellende opbrengen inderdaad. Als Noord-Korea bevrijd moet worden, laat ze dat in die regio lekker zelf doen. Vrijwel alle andere landen die we "bevrijd" hebben staan ons nu naar het leven en zorgen bovendien voor een eindeloze vloed vluchtelingen.
pi_169948892
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 04:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Das heel simpel, dan had jij deze post in het Duits gemaakt.
Da hast du völlig recht. :Y
pi_170355352
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 19:36 schreef vaduz het volgende:
Hé die gast ken ik. Hij verblijft op camping Fort Oranje. Hoop maar dat ze dit niet lezen.
Haha dat zou wat zijn
pi_170355539
We kunnen zijn hoofd naar NK sturen als blijk van goede wil.
Conscience do cost.
pi_170355576
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 19:36 schreef vaduz het volgende:
Hé die gast ken ik. Hij verblijft op camping Fort Oranje. Hoop maar dat ze dit niet lezen.
_O- _O-
pi_170355613
Ik sta er van te kijken dat KiM Jong Un net zo gek is als zijn vader , zal blijkbaar zo opgevoed zijn.
Dan is het treurig voor de dochter van Kim Jong Un als zij ook zo wordt opgevoed . Moet haar moeder toch ook niet echt willen.
pi_170355899
Ik geloof er niets van dat hij op Fort Oranje zit hahaha
  donderdag 20 april 2017 @ 16:11:10 #25
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170355983
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 april 2017 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Verwacht jij niet dat er dan direct een nieuwe dictator opstaat?
Lijkt me doodeng...
En dan nog, als er een andere opstaat. Wie zegt dat het niet gewoon dezelfde is? Ik zie het verschil niet hoor.
  donderdag 20 april 2017 @ 16:18:47 #26
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_170356155
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 16:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En dan nog, als er een andere opstaat. Wie zegt dat het niet gewoon dezelfde is? Ik zie het verschil niet hoor.
... and i shall call him.. mini-me!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 20 april 2017 @ 16:36:05 #27
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_170356415
Das mn buurman :o
Dit is gewoon raar :l
pi_170357864
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 16:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En dan nog, als er een andere opstaat. Wie zegt dat het niet gewoon dezelfde is? Ik zie het verschil niet hoor.
Ik vind deze beduidend meer welgevuld dan de anderen :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')