abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 april 2017 @ 13:34:58 #126
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169924080
horeca appelgebak Brrr

Ik koop ook nauwelijks meer gebak bij supermarkt/bakkers
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169924448
Superlang geleden, maar ik heb een broodje met haring in tomatensaus gegeten. :D Mijn vriend kende dat helemaal niet. Maar het is toch best een bekend iets?
pi_169924459
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 13:54 schreef Myraela het volgende:
Superlang geleden, maar ik heb een broodje met haring in tomatensaus gegeten. :D Mijn vriend kende dat helemaal niet. Maar het is toch best een bekend iets?
Zolang als ik me herinner bestaat dat, haring in tomatensaus in blik :Y Heb het wel eens gehad, was prima te doen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169924497
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 13:55 schreef Isabeau het volgende:
Zolang als ik me herinner bestaat dat, haring in tomatensaus in blik :Y Heb het wel eens gehad, was prima te doen :+
Ik had er toevallig een keer trek in. Mijn vader at dat vroeger echt heel erg vaak. Bedacht me dat ik ook in geen jaren meer een rolmops heb gegeten, dat hadden we vroeger ook standaard in huis.
pi_169924714
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 13:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die van Dudok is he-le-maal niet goddelijk!!
Dudok had ooit prachtproducten. Zat een topondernemer achter die echt stond voor wat ze maakten. Diegene heeft Dudok járen terug verkocht en zit nu achter koekela - wat absoluut een aanrader is.

Waarom die HEMA-appeltaarten van Dudok nog het imago van 10+ jaar terug hebben weet ik ook niet.
pi_169924729
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 april 2017 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dudok had ooit prachtproducten. Zat een topondernemer achter die echt stond voor wat ze maakten. Diegene heeft Dudok járen terug verkocht en zit nu achter koekela - wat absoluut een aanrader is.

Waarom die HEMA-appeltaarten van Dudok nog het imago van 10+ jaar terug hebben weet ik ook niet.
Ik denk dat iedereen elkaar napraat.
Maar ik mag niets zeggen want ik heb nog nooit appeltaart van Dudok gegeten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_169924739
Het is nog steeds niet droog. :(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169924757
Grappig, per stembureau de #1 politieke partij van afgelopen verkiezingen: https://maps.nrc.nl/tk2017dev/tk2017sb.php

En als ik zo door de buurten scroll toch echt het vooroordeel dat ik had zichtbaar. Rijke buurten stemmen vvd, de arme buurten pvv en veel middenklasse buurten sp, pvv of groen links cda.

[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 01-04-2017 14:19:52 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 1 april 2017 @ 14:11:26 #134
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169924801
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

In mijn horeca tijd vond mijn werkgever het raadzaam dat ik naar het SvH ging een paar cursussen doen. Eerste avond werd er bouillon gemaakt, of liever werd verteld hoeveel poeder je in zoveel liter water moest doen.
Ik ben er maar weggegaan en niet meer naar toe gegaan.
Als bescheiden Drent zeg ik het niet graag maar ik denk stiekem dat ik een aantal dingen wel beter kan als veel horeca bedrijven :@

Ik was laatst aangenaam verrast overigens in een buffetrestaurant, daar hadden ze echt zulke lekkere tomatensoep. Zelfgemaakt aldus de kok (al is het afwachten wat dat inhoudt) en nota bene vegetarisch :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169924803
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 april 2017 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Dudok had ooit prachtproducten. Zat een topondernemer achter die echt stond voor wat ze maakten. Diegene heeft Dudok járen terug verkocht en zit nu achter koekela - wat absoluut een aanrader is.

Waarom die HEMA-appeltaarten van Dudok nog het imago van 10+ jaar terug hebben weet ik ook niet.
Ik vond de koekela ook erg tegen vallen. Ik had een taart die zo ontzettend niet lekker en droog was, dat ik om iets anders heb gevraagd. En als je mij kent weet je dat ik nog liever iets wat niet zo lekker is naar binnen werk, dan dat ik ga klagen. Daarna lemon bars gehad en die waren ook wel lekker, maar wederom, die ene keer dat ik zelf lemon bars had gemaakt vond ik ze lekkerder. En ik ben helemaal geen super kok of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169924834
Alles wat ik ooit van minilot heb geproefd (en dat is alweeer geen professionele bakker) vond ik echt allemaal fantastisch. 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 1 april 2017 @ 14:13:20 #137
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169924840
Hier was ik gisteravond.

Het was ok.

http://www.tubantia.nl/en(...)n-enschede~a4a5c1b5/
pi_169924875
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Grappig, per stembureau de #1 politieke partij van afgelopen verkiezingen: https://maps.nrc.nl/tk2017dev/tk2017sb.php

En als ik zo door de buurten scroll toch echt het vooroordeel dat ik had zichtbaar. Rijke buurten stemmen vvd, de arme buurten pvv en veel middenklasse buurten sp, pvv of groen links.
Bij mijn stembureau hebben Denk en PVV vrijwel evenveel stemmen, daarna SP en GL
We have far more in common than that which devides us..
pi_169924900
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:

Bij mijn stembureau hebben Denk en PVV vrijwel evenveel stemmen, daarna SP en GL
Wel interessant, Denk & PVV bovenaan. Grote allochtonenbuurt met veel overlast? En daartussen de wereldverbeteraars (positief bedoeld) die dan GL en SP stemmen :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169924920
Oh wacht, shit. Waar ik GL zei was het CDA _O- Ik ben kleurenblind :@ Makes more sense. In H'veen dan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169924964
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 14:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel interessant, Denk & PVV bovenaan. Grote allochtonenbuurt met veel overlast? En daartussen de wereldverbeteraars (positief bedoeld) die dan GL en SP stemmen :7
Redelijk veel allochtonen (met koophuizen dat weer wel) maar overlast hoor ik eigenlijk nooit, behalve overlast van de feestzaal van de moskee. Maar die overlast heb ik ook heel erg en geen haar op mijn hoofd die op de PVV zou gaan stemmen. Maar je ziet hier heel duidelijk zo'n " andere kant van de spoorlijn" stemuitslag. Daar is het meteen D66 :D
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 april 2017 @ 14:37:20 #142
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_169925240
PVV/VVD in IJmuiden
PVV in Velsen-Noord
VVD in de rest van Velsen.
Zoals verwacht. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 1 april 2017 @ 14:51:48 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169925502
Hier structureel CDA / VVD om en om, in deze gemeente.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169925546
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 14:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond de koekela ook erg tegen vallen. Ik had een taart die zo ontzettend niet lekker en droog was, dat ik om iets anders heb gevraagd. En als je mij kent weet je dat ik nog liever iets wat niet zo lekker is naar binnen werk, dan dat ik ga klagen. Daarna lemon bars gehad en die waren ook wel lekker, maar wederom, die ene keer dat ik zelf lemon bars had gemaakt vond ik ze lekkerder. En ik ben helemaal geen super kok of zo.
Ik vond het ook een lichte overhypte tegenvallende actie toen helaas -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_169925696
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 12:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Soms hè, dan eet je iets van een bakker en terwijl je mond een orgasme krijgt denk je: waarom kunnen ze niet allemaal van dit soort goddelijke dingen maken!?!
Ik krijg al een mondorgasme als ik de naam appelkanjer hóór :D
pi_169925706
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 14:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond de koekela ook erg tegen vallen. Ik had een taart die zo ontzettend niet lekker en droog was, dat ik om iets anders heb gevraagd. En als je mij kent weet je dat ik nog liever iets wat niet zo lekker is naar binnen werk, dan dat ik ga klagen. Daarna lemon bars gehad en die waren ook wel lekker, maar wederom, die ene keer dat ik zelf lemon bars had gemaakt vond ik ze lekkerder. En ik ben helemaal geen super kok of zo.
Dat ben ik niet van koekela gewend, ik ben groot fan van hun spul!
pi_169925756
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vond het ook een lichte overhypte tegenvallende actie toen helaas -O-
Lein had de carrotcake en ik schaam me bijna om in herhaling te vallen, maar ik heb veel lekkerder carrotcakes geproefd incl die van mezelf :@ (was geloof ik een combinatierecept van ottolenghi (cake) en nigella (frosting)).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169925772
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 15:01 schreef Bluezz het volgende:

Ik krijg al een mondorgasme als ik de naam appelkanjer hóór :D
* Isabeau pakt agenda
Die dag dat ik Bloemendaal zou doen hè, is het dan mogelijk om...je weet wel...van die dingen... :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169925777
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 april 2017 15:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Dat ben ik niet van koekela gewend, ik ben groot fan van hun spul!
Ik ben fan van minilot 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169925861
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 15:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

* Isabeau pakt agenda
Die dag dat ik Bloemendaal zou doen hè, is het dan mogelijk om...je weet wel...van die dingen... :@
Dan ga ik ze bestellen *O* Ze komen uit Beverwijk, maar daar scheuren we dan wel ff naar toe O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')