abonnement Unibet Coolblue
pi_169917898
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:19 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

Azpi begon te stoken.

Wat een humor gozer.
Doe mij eens een plezier en leg nou eens uit wat je in godsnaam bedoelt. Ik zie de tranen rollen over je wangen, maar zie nou nog steeds niet in hoe ik je grap verpest zou hebben.
pi_169917911
Ik ken ons Bradje al een behoorlijke tijd, "vroeger, toen ik nog mod was", altijd was het wel een geschikte peer die na een goed gesprek altijd meer dan voor rede vatbaar was. Natuurlijk, het is geen perfecte persoonlijkheid, maar dat is niemand. Als je dat wel bent mag je je meteen even komen melden. Die uitspraak richting Praadje was in mijn ogen compleet onzinnig, Praadje is een tof mens en bedoelt alles altijd goed, nog nooit een kwaad woord uitgekomen voor zover ik het weet. Niet nodig, niet zinnig, geen verder commentaar op nodig, dat weet Brad ook wel na een goede nachtrust. (enig commentaar zou mogen komen vanuit Praadje zelf, en dat is er ook gewoon geweest) Maar er werd zowaar ook een adres gepost in de stream (wat bij benadering vast wel klopt) en dat gaat mij dan persoonlijk wel even te ver. Hij woont een paar dagen op zichzelf, laat die jongen gewoon even acclimatiseren en wennen aan het "op zichzelf wonen". Die livestreams doet hij voor de lol en verdient hij ook geen reet mee (zelfde wat betreft de vlogjes), hou het gewoon even leuk en loop niet constant te prikken/te duwen/lullige opmerkingen te maken. Ik ben er van overtuigt dat hij daar ook wel wat van opleeft en daardoor wat puikere content kan brengen :)
pi_169917913
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:59 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Jij volgt Braddie zeker pas sinds kort? :')

Hij zoekt geen werk. Dat heeft hij al meerdere keren gezegd. Hij 'zoekt' alleen om het UWV tevreden te houden, maar uiteindelijk slaat hij alles af, omdat het niet leuk is, te weinig verdient, te zwaar is of hij trekt het niet om dat werk meer dan 2 weken te doen.
Nee ik volg al heel lang maar ik had er echt nog vertrouwen in. Ik ben nogal naief blijkbaar en ik wilde hem graag met wat positieve tips een beetje op weg helpen. Ik dacht echt dat als hij zou merken dat er iemand in hem gelooft hij wel stappen zou ondernemen. My bad..
pi_169917921
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:42 schreef praadje het volgende:
Jammer dat hij niet meer stimuleerbaar is. Ik had gehoopt ooit een vlog te zien met de wekker op 7.00 uur en dan een vrolijke Braad die roept, 'goedemorgen, ik heb er zin in vandaag, even douchen en ontbijten en dan ga ik op pad. Vandaag heb ik twee sollicitaties dus ik ben echt benieuwd en ik heb er echt zin in. Dan zien we Braad de straat uitscheuren, de sollicitaties afwerken, even de markt over voor lekkere groenten en vlees. Naar huis en daar een heerlijke gezonde maaltijd klaarmaken en na het eten met een bak koffie ons vertelt hoe leuk die sollicitaties waren en dat hij er een heel posittief gevoel over heeft.
Zo'n vlog is er wel eens geweest
  zaterdag 1 april 2017 @ 00:03:49 #80
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169917946
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:42 schreef praadje het volgende:
Ik had gehoopt ooit een vlog te zien met de wekker op 7.00 uur en dan een vrolijke Braad die roept, 'goedemorgen, ik heb er zin in vandaag, even douchen en ontbijten en dan ga ik op pad.
Die was er toevallig laatst nog
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  † In Memoriam † zaterdag 1 april 2017 @ 00:03:58 #81
88815 The_Emotion
98.3
pi_169917950
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 april 2017 00:02 schreef LompeHork het volgende:
Ik ken ons Bradje al een behoorlijke tijd, "vroeger, toen ik nog mod was", altijd was het wel een geschikte peer die na een goed gesprek altijd meer dan voor rede vatbaar was. Natuurlijk, het is geen perfecte persoonlijkheid, maar dat is niemand. Als je dat wel bent mag je je meteen even komen melden. Die uitspraak richting Praadje was in mijn ogen compleet onzinnig, Praadje is een tof mens en bedoelt alles altijd goed, nog nooit een kwaad woord uitgekomen voor zover ik het weet. Niet nodig, niet zinnig, geen verder commentaar op nodig, dat weet Brad ook wel na een goede nachtrust. (enig commentaar zou mogen komen vanuit Praadje zelf, en dat is er ook gewoon geweest) Maar er werd zowaar ook een adres gepost in de stream (wat bij benadering vast wel klopt) en dat gaat mij dan persoonlijk wel even te ver. Hij woont een paar dagen op zichzelf, laat die jongen gewoon even acclimatiseren en wennen aan het "op zichzelf wonen". Die livestreams doet hij voor de lol en verdient hij ook geen reet mee (zelfde wat betreft de vlogjes), hou het gewoon even leuk en loop niet constant te prikken/te duwen/lullige opmerkingen te maken. Ik ben er van overtuigt dat hij daar ook wel wat van opleeft en daardoor wat puikere content kan brengen :)
Mooi gesproken
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_169917954
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 00:02 schreef praadje het volgende:

[..]

Nee ik volg al heel lang maar ik had er echt nog vertrouwen in. Ik ben nogal naief blijkbaar en ik wilde hem graag met wat positieve tips een beetje op weg helpen. Ik dacht echt dat als hij zou merken dat er iemand in hem gelooft hij wel stappen zou ondernemen. My bad..
Hallo user 332 die dat probeert :')
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_169917982
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 00:02 schreef praadje het volgende:

[..]

Nee ik volg al heel lang maar ik had er echt nog vertrouwen in. Ik ben nogal naief blijkbaar en ik wilde hem graag met wat positieve tips een beetje op weg helpen. Ik dacht echt dat als hij zou merken dat er iemand in hem gelooft hij wel stappen zou ondernemen. My bad..
Praadje heeft het eindelijk opgegeven
:)
pi_169918023
Ik mis de paints van Toto trouwens wel met al deze nieuwe gebeurtenissen :'(
:)
  zaterdag 1 april 2017 @ 00:07:45 #85
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169918062
quote:
Optyfen gauw.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169918063
quote:
Ik ga meteen jointje rollen _O_
pi_169918072
Gvd :')
  zaterdag 1 april 2017 @ 00:08:42 #89
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
  zaterdag 1 april 2017 @ 00:08:53 #90
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169918084
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd :')
pi_169918085
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169918090
quote:
Dat is het einde de livestream? wtf
pi_169918127
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 00:05 schreef BalotelliFan het volgende:

[..]

Praadje heeft het eindelijk opgegeven
Nee ik ga hem niet bashen ineens ofzo maar ik kijk nu wel met andere ogen en zal daar mijn tips/adviezen op afstemmen.
pi_169918150
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 00:02 schreef praadje het volgende:

[..]

Nee ik volg al heel lang maar ik had er echt nog vertrouwen in. Ik ben nogal naief blijkbaar en ik wilde hem graag met wat positieve tips een beetje op weg helpen. Ik dacht echt dat als hij zou merken dat er iemand in hem gelooft hij wel stappen zou ondernemen. My bad..
Hij is 26. Als je tussen de 18 en 27 bent hebben ze allerlei trajecten voor je. Gratis cursussen, opleidingen, werkervaringsplekken etc. Hij trekt al jaren Wajong, wat betekent dat hij alle hulp heeft zitten weigeren. Ik zou er niet van uitgaan dat hij iets met jouw advies doet _O-
  zaterdag 1 april 2017 @ 00:10:55 #95
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169918155
quote:
godver :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169918184
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 april 2017 00:10 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Hij is 26. Als je tussen de 18 en 27 bent hebben ze allerlei trajecten voor je. Gratis cursussen, opleidingen, werkervaringsplekken etc. Hij trekt al jaren Wajong, wat betekent dat hij alle hulp heeft zitten weigeren. Ik zou er niet van uitgaan dat hij iets met jouw advies doet _O-
Inderdaad. Hij zou makkelijk aan het werk kunnen. Werk zat op zijn leeftijd en niveau. Wel kut werk vaak
pi_169918199
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 april 2017 00:10 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Hij is 26. Als je tussen de 18 en 27 bent hebben ze allerlei trajecten voor je. Gratis cursussen, opleidingen, werkervaringsplekken etc. Hij trekt al jaren Wajong, wat betekent dat hij alle hulp heeft zitten weigeren. Ik zou er niet van uitgaan dat hij iets met jouw advies doet _O-
Nee dat denk ik nu ook niet meer nee.
pi_169918231
quote:
Hahahhaha. Dat kutplaatje van het uwv. _O_
pi_169918236
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 00:01 schreef Azpilicueta het volgende:
Doe mij eens een plezier
:{
pi_169918242
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 april 2017 00:14 schreef Mozy het volgende:

[..]

Hahahhaha. Dat kutplaatje van het uwv. _O_
Wel triest van mapima
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')