abonnement Unibet Coolblue
pi_170003346
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 16:24 schreef jogy het volgende:
Ik vind Negan een heerlijke klootzak spelen. (DIT is ook een geweldige easter egg uit Supernatural O+ ) maar stiekem is zijn manier (harde hand en geen genade) wel één van de meest efficiënte manieren om een post apocalyptische herbouw te kickstarten. Dus in dat aspect ben ik wel fan van hem en zijn manier.

Als er wereldwijd nog maar een paar miljoen mensen over zijn wil je toch eigenlijk niet beginnen op basis van een logge democratische bureaucratie. Gewoon een despotisme beginnen en zodra het allemaal weer een beetje op poten is en Negan gestorven is of oud en seniel wordt komt het uiteindelijk wel goed. Ook al duurt het 50/100 jaar.
Een van de redenen dat ik gewoon liever bij de doden hoor bij zo'n wereldwijde ramp. Ik geloof nooit dat wat een overblijft op de puinhoop van ons bestaan iets goeds is
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 4 april 2017 @ 21:16:04 #202
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_170005441
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 april 2017 00:29 schreef heywoodu het volgende:
Zombies hebben de wereld overgenomen, als je door wat gebrek aan logica je plezier af laat nemen heb je het volgens mij ook niet helemaal begrepen.
Dit slaat natuurlijk nergens op. De premise van TWD is dat het een fictieve variant op 'ons' universum is, maar dan met zombies. Dat wil niet meteen zeggen dat alles dan maar geoorloofd is.
2000 light years from home
  dinsdag 4 april 2017 @ 21:56:46 #203
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_170006872
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 20:05 schreef vipergts het volgende:

[..]

Een van de redenen dat ik gewoon liever bij de doden hoor bij zo'n wereldwijde ramp. Ik geloof nooit dat wat een overblijft op de puinhoop van ons bestaan iets goeds is
Ja, joh? Ik zou eigenlijk niet zo oorlogje gaan voeren zoals het nu gaande is, maar vooral doen waar ik zin in heb. Gaat vast wel iemand mee :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_170007290
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 21:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dit slaat natuurlijk nergens op. De premise van TWD is dat het een fictieve variant op 'ons' universum is, maar dan met zombies. Dat wil niet meteen zeggen dat alles dan maar geoorloofd is.
Als Rick opeens kan vliegen en lasers uit zijn ogen gaat schieten dan zeg je inderdaad ook niet 'ja maar zombies zijn toch ook niet echt?'. Suspension of disbelief blijft een lastig concept voor veel mensen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 4 april 2017 @ 23:27:44 #205
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_170009896
Wat een waardeloze aflevering. Het script en de regie leken wel iets van niveau basisschoolmusical.

Het gevecht in Alexandria was onoverzichtelijk en ongeloofwaardig. De 'good guys' maaiden wat in het rond en de 'bad guys' liepen als schietschijven rond en vielen bij bosjes. Vervolgens waren ze opeens allemaal pleite door 2 rookbommetjes.

Een aflevering van Bassie en Adriaan zit nog beter in elkaar.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 april 2017 @ 23:30:24 #206
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170009990
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 22:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als Rick opeens kan vliegen en lasers uit zijn ogen gaat schieten dan zeg je inderdaad ook niet 'ja maar zombies zijn toch ook niet echt?'. Suspension of disbelief blijft een lastig concept voor veel mensen. :P
Oh het is niet 'een lastig concept' of iets hoor, ik vind het alleen zo overdreven om over alles te zeuren en ik snap dan nooit dat mensen ondanks alleen maar negatief gedoe de serie schijnbaar tóch leuk vinden (als je het niet leuk vindt kijk je immers niet) :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170010107
Besluit genomen, ik geef TWD op. Gisteren de aflevering gemist en heb eigenlijk niet de moed om hem op te zoeken.

Veel plezier voor de liefhebbers gewenst :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_170010643
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 23:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Oh het is niet 'een lastig concept' of iets hoor, ik vind het alleen zo overdreven om over alles te zeuren en ik snap dan nooit dat mensen ondanks alleen maar negatief gedoe de serie schijnbaar tóch leuk vinden (als je het niet leuk vindt kijk je immers niet) :+
Ik ook niet, als ik een serie zo slecht vind stop ik met kijken. Bovendien vergeten sommige mensen volgens mij wel eens dat je tv en films vaak met een korrel zout moet nemen, het heet niet voor niets entertainment.
pi_170011314
Tegenvallende finale. Jammer, gemiste kans. Na een seizoen wat vooral in het teken stond van opbouw en toewerken naar een climax, viel het daadwerkelijke spektakel best wel vies tegen eigenlijk.

Al met al is dit seizoen best wel als een nachtkaars uitgegaan uiteindelijk. Sasha het loodje gelegd, maar daarnaast nauwelijks verrassende wendingen.
pi_170012539
Vond op zich het hele 'Sacha verhaal' wel mooi gedaan, verenigd met haar grote liefde etc, prachtig uitgewerkt maar had er maar 1 probleem mee; het hele karakter Sacha doet mij eigenlijk niets en vond ik ook niet echt een 'main character' in de serie.
Ik heb gewoon geen gevoel bij dat mens. Als het Maggie was geweest was het m.i. veel mooier en dramatischer geweest, na het grote verlies van Glenn, met Sacha heb ik gewoon niets.
Dus leuk zo'n dramatische verfilming met Abraham maar ik zat echt een beetje met een 'so ok, big deal, move on now' gevoel te kijken.

En inderdaad, hele seizoen werkt toe naar een mega climax, grote oorlog, meerdere keren het hele verhaal van 'we need more guns, more, more!'
Hoeveel medestanders heb je nodig? Nou, heel veel want Negan heeft blijkbaar een werkelijk enorme aanhang, dus totale inzet van zo ongeveer iedereen in heel Georgia en dan zijn ze daar en met een paar schoten is het halve zootje omver, Negan zelf bijna omver en ohja, nu gaan we écht oorlogje spelen, volgend seizoen dus.
Jammer.

Wat ik trouwens echt niet begrijp: waarom vertrekken ze niet gewoon?
Zo ongeveer alle stadjes in het land staan leeg nu, het kan toch nooit heel moeilijk zijn om gewoon op te stappen en in een andere staat een stadje zombie-vrij te maken?
ok, ze werden op meerdere plekken vastgezet op de wegen toen ze met hun campers vertrokken, big deal, dan gaan ze de eerste miles te voet.
Ze hebben toch geen tijdslimiet om een andere staat te bereiken? Pak je spullen, trek je schoenen aan, begin met wandelen en stop in Florida ofzo en begin daar opnieuw.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 5 april 2017 @ 09:05:22 #211
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170013287
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 21:56 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Ja, joh? Ik zou eigenlijk niet zo oorlogje gaan voeren zoals het nu gaande is, maar vooral doen waar ik zin in heb. Gaat vast wel iemand mee :P
Ja dat. De hele ganse mensheid is pleite, hele dorpen leeg buiten de zombie onzin en als je 4 jaar al hebt overleefd boeien die wezens ook niet meer heel erg. Mooi kasteeltje opzoeken en daar gaan chillen. Kippen houden en groente verbouwen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_170013654
Wel grappig al die meningen over deze finale. Ik hoor termen als "BESTE FINALE OOIT", ook van normaal kritische mensen. En mensen die normaal vol lof zijn vonden het waardeloos. Etc, zoveel verschillende meningen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 april 2017 @ 09:42:08 #213
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170013732
Het was juist ook wel geinig dat het steeds ging over 'meer wapens, meer wapens!' en dat het dan uitdraait op een kort vuurgevechtje omdat die vuilnisratten de boel naaien _O-

Nu zijn mensen daar weer teleurgesteld over, maar als het dan uiteindelijk een halve oorlog werd zouden mensen weer roepen "ja lekker voorspelbaar, dit zag je al van mijlenver aankomen met dat geroep om meer wapens dat het één megavuurgevecht zou worden :Z "
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 5 april 2017 @ 09:49:49 #214
46794 Berkery
Fat bastard
pi_170013855
quote:
10s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:05 schreef jogy het volgende:

Mooi kasteeltje opzoeken en daar gaan chillen. Kippen houden en groente verbouwen.
Of net als seizoen 3, een gevangenis opzoeken, maar nu eentje met een sterke muur en niet met dat kippengaas wat ze eerst hadden.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_170013928
Finale een beetje tegenvallen ten opzichte van vorige finales. Rick's gesprek met Negan was wel heerlijk, plus die tijger was de grootste baas van de aflevering.

Niet zo psyched om weer een seizoen in het Negan verhaal te zitten.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 april 2017 @ 09:57:14 #216
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170013967
Negan begint wel een beetje vermoeiend te worden inderdaad. Dat is zo iemand die een paar afleveringen leuk is maar dan is het wel weer genoeg met dat ietwat overdreven gedoe van hem :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170013977
Oja die rookbommetjes :')! Mijn god dat was ook triest zeg. 2 poefjes rook en iedereen is als sneeuw voor de zon verdwenen. Houdini is er niks bij.
(Y)
pi_170014081
Het was behoorlijk voorspelbaar de dood van Sascha. Als je het niet al aan zag komen in haar "dromen' met Abraham had je het moeten weten toen ze een flesje water vroeg.

Negan gaat dood, maar hoe. Ik stel me voor dat het net zo'n gore scene zal zijn als Glenn.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 april 2017 @ 10:11:30 #219
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170014126
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:07 schreef Craptacular het volgende:
Het was behoorlijk voorspelbaar de dood van Sascha. Als je het niet al aan zag komen in haar "dromen' met Abraham had je het moeten weten toen ze een flesje water vroeg.

Negan gaat dood, maar hoe. Ik stel me voor dat het net zo'n gore scene zal zijn als Glenn.
Ik hoop dat Negan in een vuurgevecht gewoon even snel een kogel tussen de oren krijgt of dat hij een keer door onoplettendheid door een walker gebeten wordt en dat dat het dan is :P

Hoewel het vast wel zo zal zijn dat al zijn handlangers uitgemoord worden en de grote boze baas als laatste overblijft zoals het in een film of serie hoort :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170014261
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:57 schreef chiren het volgende:
Oja die rookbommetjes :')! Mijn god dat was ook triest zeg. 2 poefjes rook en iedereen is als sneeuw voor de zon verdwenen. Houdini is er niks bij.
Je bent zelf triest.
pi_170014269
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:07 schreef Craptacular het volgende:
Het was behoorlijk voorspelbaar de dood van Sascha. Als je het niet al aan zag komen in haar "dromen' met Abraham had je het moeten weten toen ze een flesje water vroeg.

Negan gaat dood, maar hoe. Ik stel me voor dat het net zo'n gore scene zal zijn als Glenn.
Ze ging al dood in het stukje voor de intro begon. Headset op, zwetend in de kist, meezingend en langzaam stervend wegzakkend.
(Y)
  woensdag 5 april 2017 @ 10:23:44 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170014296
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik hoop dat Negan in een vuurgevecht gewoon even snel een kogel tussen de oren krijgt of dat hij een keer door onoplettendheid door een walker gebeten wordt en dat dat het dan is :P

Hoewel het vast wel zo zal zijn dat al zijn handlangers uitgemoord worden en de grote boze baas als laatste overblijft zoals het in een film of serie hoort :+
Lijkt me dan wel weer hilarisch als hij gewoon in de eerste minuut als openingshot van het nieuwe seizoen een kogel door zijn kneiter krijgt. Maar hoe dan ook zal volgend seizoen (bijna) zeker met veel geweld en oorlog beginnen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 april 2017 @ 10:24:39 #223
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170014308
quote:
10s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Lijkt me dan wel weer hilarisch als hij gewoon in de eerste minuut als openingshot van het nieuwe seizoen een kogel door zijn kneiter krijgt. Maar hoe dan ook zal volgend seizoen (bijna) zeker met veel geweld en oorlog beginnen.
Ja zoiets, niet een of andere epische scene en alles, maar gewoon dood omdat hij bij het wegrennen van een walker struikelt ofzo.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 5 april 2017 @ 10:25:40 #224
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170014326
quote:
10s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja zoiets, niet een of andere epische scene en alles, maar gewoon dood omdat hij bij het wegrennen van een walker struikelt ofzo.
_O-. struikelen en dan onhandig met zijn hoofd op een steen terecht komen en zijn nek breekt.

Ik wil het.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 5 april 2017 @ 10:29:38 #225
456432 Kamina
Tenacious!
pi_170014388
quote:
10s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja zoiets, niet een of andere epische scene en alles, maar gewoon dood omdat hij bij het wegrennen van een walker struikelt ofzo.
World War Z.
1 + 1 = blauw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')