abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169928861
registreer om deze reclame te verbergen
Een bekende van me kreeg vandaag te horen dat alle intertoys filialen vrijdagavond een bericht hebben gehad dat hij uit de verkoop moet tot dinsdag.

Ben blij dat ik hem al lekker aan het spelen ben *O*
  zaterdag 1 april 2017 @ 19:11:34 #27
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169930906
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 april 2017 17:09 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Een bekende van me kreeg vandaag te horen dat alle intertoys filialen vrijdagavond een bericht hebben gehad dat hij uit de verkoop moet tot dinsdag.

Ben blij dat ik hem al lekker aan het spelen ben *O*
Whehe same here
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 2 april 2017 @ 18:00:06 #28
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169952056
Mishima.. *zucht*

:')
  maandag 3 april 2017 @ 01:05:20 #29
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169963210
Anyway de japanse language track is ook uitgebracht!

https://store.playstation(...)_00-ADDCONTENT000022

quote:
Zodra je dit ge´nstalleerd hebt, kun je het geluid voor nieuw spellen instellen via het Config-menu op het titelscherm. Om het geluid van een al actief spel te aan te passen verander je de optie Language voor het opgeslagen spel van ENG in JPN in het menu Load Data. (Door je voortgang op te slaan bevestig je de wijziging.) Veel plezier!
Awesome dat je dus wel een al bestaand spel aan kan passen, maar ik speel hem.nu wel in het engels uit, ben toch al 30 uur bezig.

Darn maar hard op in japans op playthrough 2 ^_^
pi_169964792
Nice, ook een hoop andere gratis zooi te downloaden, waaronder een hogere moeilijkheidsgraad zie ik. Ik zit nu halverwege de 2e dungeon na 22 uur ofzo. Het micromanagen van mijn social life begint nu ook een beetje te lopen eindelijk, moest daar echt weer even inkomen.

Naast Nioh, Yakuza 0 en Horizon is dit by far de tofste PS4 game die ik gespeeld heb dit jaar. Deze game gaat zeker in mijn top 3 games allertijden komen ^O^
pi_169967612
Wachten op verzending door Bol.com :'(
  maandag 3 april 2017 @ 12:11:35 #32
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169968368
Ik zit al op 30 uur en 3e dungeon *schaam*
pi_169981700
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 01:05 schreef MMaRsu het volgende:
Anyway de japanse language track is ook uitgebracht!

https://store.playstation(...)_00-ADDCONTENT000022

[..]

Awesome dat je dus wel een al bestaand spel aan kan passen, maar ik speel hem.nu wel in het engels uit, ben toch al 30 uur bezig.

Darn maar hard op in japans op playthrough 2 ^_^
gedownload, Psn zegt installed, maar geen taal-optie in het menu?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_169983815
quote:
5s.gif Op maandag 3 april 2017 21:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

gedownload, Psn zegt installed, maar geen taal-optie in het menu?
Ik kan hem hem alleen aanpassen in de titlescreen onder config en als ik een nieuwe game opstart dan krijg ik Japanse stemmen. Bij mijn savegame werkt het niet en heb ik heel de optie ook niet.
pi_169984150
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 22:18 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik kan hem hem alleen aanpassen in de titlescreen onder config en als ik een nieuwe game opstart dan krijg ik Japanse stemmen. Bij mijn savegame werkt het niet en heb ik heel de optie ook niet.
daar zie ik ook geen optie, nergens. Erg apart. Misschien komt er een patch voor de game zelf nog?
pi_169984804
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 22:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

daar zie ik ook geen optie, nergens. Erg apart. Misschien komt er een patch voor de game zelf nog?
Gek idd, hier werkt het gewoon....
  dinsdag 4 april 2017 @ 00:49:35 #37
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169988059
Uhm bij mij werkt het ook gewoon?

Volgens mij moet je driehoekje of vierkantje doen bij load game? Het is mij al gelukt maar omdat je superveel ambient en fight stemmen mist van zowel je party members als de persona's waar je tegen vecht niet ondertiteld zijn hou ik het wel op engels, iig de eerste playthrough ;P.
pi_169988921
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 00:49 schreef MMaRsu het volgende:
Uhm bij mij werkt het ook gewoon?

Volgens mij moet je driehoekje of vierkantje doen bij load game? Het is mij al gelukt maar omdat je superveel ambient en fight stemmen mist van zowel je party members als de persona's waar je tegen vecht niet ondertiteld zijn hou ik het wel op engels, iig de eerste playthrough ;P.
Dat staat dan niet onderin. Maar ook bij New Game zie ik geen taaloptie. Opnieuw gedownload en geinstalleerd, maar nog steeds niets.
pi_169989142
Hmmm, bij mij verscheen ook een driehoekje in het Save scherm nadat ik de Japanse voice over had gedownload. Misschien dat de volgorde van downloaden/installeren iets uitmaakt?

Ik heb eerste het spel geinstalleerd, toen een new game opgestart en gesaved. Toen kwam de DLC en die heb ik gedownload. En toen had ik de Japanse stemmen onder het driehoekje in het Save scherm.
pi_169989165
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 08:43 schreef Morri2 het volgende:
Hmmm, bij mij verscheen ook een driehoekje in het Save scherm nadat ik de Japanse voice over had gedownload. Misschien dat de volgorde van downloaden/installeren iets uitmaakt?

Ik heb eerste het spel geinstalleerd, toen een new game opgestart en gesaved. Toen kwam de DLC en die heb ik gedownload. En toen had ik de Japanse stemmen onder het driehoekje in het Save scherm.
helaas, die volgorde heb ik ook gedaan. Ik heb een digitale versie van het spel, misschien dat het iets uitmaakt?

Vanavond maar verder zoeken, nou ja, 5 minuten, want ik wil verder spelen :+
pi_169989168
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 april 2017 08:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat staat dan niet onderin. Maar ook bij New Game zie ik geen taaloptie. Opnieuw gedownload en geinstalleerd, maar nog steeds niets.
Werkt de andere DLC (healing items & cards in de doos in je kamer en de nieuwe moeilijkheidsgraad) wel?

Bij mij is het echt vanuit de title screen, driehoekje, system, config en dan de bovenste optie.
pi_169989193
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 08:45 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Werkt de andere DLC (healing items & cards in de doos in je kamer en de nieuwe moeilijkheidsgraad) wel?

Bij mij is het echt vanuit de title screen, driehoekje, system, config en dan de bovenste optie.
hoogste moeilijkheidsgraad was hard? Niet op gelet daarna. Ik kijk vanavond weer, nu wordt het wat lastig op het werk :)
pi_169989222
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 08:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

hoogste moeilijkheidsgraad was hard? Niet op gelet daarna. Ik kijk vanavond weer, nu wordt het wat lastig op het werk :)
Je hebt nu ook Merciless er tussen staan als het goed is (indien gedownload), kan je in je oude savegame gewoon aanpassen.
pi_169989241
Gisteren de 2e dungeon doorlopen maar helaas af moeten leggen tegen de baas dankzij vervelende elemental attacks waar ik weak tegen was. Vanavond nog eens proberen maar dan mbv een Persona die niet weak is tegen voor of bliksem voor mijn main character.
pi_169989247
scott-pilgrim-waiting.jpg
pi_169989259
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 08:45 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik heb alle DLC gekregen. En ik heb dus ook een driehoekje in het Load screen om de taal te switchen.
Naar de moeilijkheidsgraad heb ik niet gekeken.
pi_169989306
Ik had trouwens maar 1 DLC: de japanse voice-over. Ik heb geen pre-orderbonus of iets dergelijks. maar een reviewcode. Dus geen bonus-DLC. Maar misschien dat ik daardoor enkele opties mis.
pi_169989348
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 08:54 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Gisteren de 2e dungeon doorlopen maar helaas af moeten leggen tegen de baas dankzij vervelende elemental attacks waar ik weak tegen was. Vanavond nog eens proberen maar dan mbv een Persona die niet weak is tegen voor of bliksem voor mijn main character.
Ik heb intussen 12,5 uur gespeeld en ben nog niet eens door de eerste.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn tijd om te spelen is helaas beperkt -O-
pi_169989403
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 09:00 schreef Pheno het volgende:
Ik had trouwens maar 1 DLC: de japanse voice-over. Ik heb geen pre-orderbonus of iets dergelijks. maar een reviewcode. Dus geen bonus-DLC. Maar misschien dat ik daardoor enkele opties mis.
Wanneer komt de review? :D
pi_169989450
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 09:00 schreef Pheno het volgende:
Al die DLC is gratis, zou je gewoon moeten kunnen downloaden:

https://store.playstation(...)es%3Aplatform~ps4%7C
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')