tong80 | vrijdag 31 maart 2017 @ 08:32 |
1 - Fawlty Towers 2 - The Wonder Years 3 - Hill street blues 4 - The Young ones 5 - Q & Q 6 - Keeping up expearences 7 - Catweazel 8 - Floris 9 - All in the family 10 - The Simpsons | |
vincenzo78 | vrijdag 31 maart 2017 @ 09:01 |
Heb je ook series van na 1825? Desondanks Fawlty Towers blijft gruwelijk. Slechts 10 afleveringen volgens mij, maar af en toe bekijk ik een nog een aflevering terug. De interactie tussen Basil en Manuel is verslavend. | |
Tja..1986 | vrijdag 31 maart 2017 @ 09:05 |
1. 24 2. Twin Peaks 3. Prison Break (maar waarschijnlijk omdat ik die nu kijk) 4. Unit 13 5. De Bokkenrijders (jeugdsentiment) 6. Friends | |
Copycat | vrijdag 31 maart 2017 @ 09:09 |
The Wire Sopranos Breaking Bad | |
Barney-Stinson | vrijdag 31 maart 2017 @ 09:12 |
1. That 70s show 2. Lost 3. Walking dead 4. Prison break 5. South park 6. Travelers 7. Under the dome 8. The 100 9. Scream 10. Suits | |
LurkJeRot | vrijdag 31 maart 2017 @ 09:13 |
Sopranos, Six feet under, Mad men, The league of gentlemen. | |
MPC60 | vrijdag 31 maart 2017 @ 09:15 |
De series waar ik op dit moment niet kan wachten tot het volgende seizoen begint: 1. Outcast 2. Westworld 3. Stranger Things All time top drie: 1. The Wire 2. Star Trek TNG 3. GoT | |
heywoodu | vrijdag 31 maart 2017 @ 09:16 |
1. Dexter 2. Game of Thrones 3. Walking Dead 4. Homeland 5. Family Guy 6. South Park 7. Fringe 8. The Big Bang Theory | |
dimmak | vrijdag 31 maart 2017 @ 09:27 |
1. Peaky Blinders 2. Game of Thrones 3. Taboo 4. Outcast 5. Stranger Things 6. The Walking Dead 7. Vikings 8. Narcos 9. Shameless 10. Suits Zal er waarschijnlijk nog een paar missen. | |
vincenzo78 | vrijdag 31 maart 2017 @ 09:32 |
Voor alle liefhebbers van The Wire...check de miniserie The Corner (6 afleveringen van een uur). Btw Tong eigenlijk moet je iets specificeren, gaat het om je favoriete series nu of all-time? | |
Hiddendoe | vrijdag 31 maart 2017 @ 10:20 |
Waarom is mijn lijst verwijderd? | |
Karina | vrijdag 31 maart 2017 @ 10:25 |
Geen series he Ik zal er ook een paar posten die ik leuk vind, nieuwe: Prison Break (komt er weer aan volgende week! ik ben benieuwd). Legends of Tomorrow Outsiders Gotham | |
marcb1974 | vrijdag 31 maart 2017 @ 10:25 |
1. Band of Brothers 2. The West Wing 3. Castle 4. La Piovra 5. Merlin 6. E.R. 7. Married With Children 8. NCIS 9. The Big Bang Theory 10. Vikings [ Bericht 3% gewijzigd door marcb1974 op 31-03-2017 13:51:05 ] | |
Whoopje | vrijdag 31 maart 2017 @ 13:08 |
In random volgorde: - the Blacklist - Game of Thrones - Stargate SG-1 en Atlantis - the Walking Dead - Criminal Minds - NCIS - Charmed (jeugdsentiment) - Vikings - the 100 - Law and Order SVU en CI | |
Forbry | vrijdag 31 maart 2017 @ 13:24 |
Breaking Bad Peaky Blinders True Detective | |
jogy | vrijdag 31 maart 2017 @ 18:11 |
Breaking bad Legion Fargo Black sails Battlestar gallactica (remake) Star trek (alles behalve original series) | |
Mutsaers__78 | vrijdag 31 maart 2017 @ 19:23 |
1. Walking dead 2. Corleone 3. Vikings 4. Black Sails 5. Fear the walking dead 6. The 100 7. GoT ... .... .... 43. Under the dome. Meer series heb ik nog niet gezien.... | |
The_Verve | vrijdag 31 maart 2017 @ 19:57 |
1. Seinfeld 2. The Sopranos 3. Breaking Bad 4. The Americans 5. Fargo 6. Sherlock 7. Boardwalk Empire 8. The Office (UK uiteraard) 9. Freaks and Geeks 10. House of Cards | |
tong80 | vrijdag 31 maart 2017 @ 20:00 |
Hoe kon ik The Office vergeten | |
vincenzo78 | vrijdag 31 maart 2017 @ 20:04 |
Hoe kan je Seinfeld vergeten? | |
tong80 | zaterdag 1 april 2017 @ 10:10 |
Ken wel shmoopy. Nickname uit die serie. | |
Buitendam | zaterdag 1 april 2017 @ 10:12 |
The Wire. De rest is kut. | |
kladderadatsch | zaterdag 1 april 2017 @ 14:55 |
- Breaking Bad - The Wire - Fargo - True Detective - Mad Men - Deadwood - Bloodline - Rectify - The Americans - The Night Of | |
AlwaysHappy | zaterdag 1 april 2017 @ 15:09 |
Zoveel series. Zoveel leuke series ook. Geen idee hoe ik dan moet kiezen, want uit elke categorie heb ik wel mijn favorieten. Maar in random order: - Gilmore Girls - The Good Wife / The Good Fight - The Newsroom - Grey's Anatomy - Veronica Mars - Everwood - Charmed - One Tree Hill - Game of Thrones - Fringe - Brothers & Sisters - Desperate Housewives - Person of Interest [ Bericht 1% gewijzigd door AlwaysHappy op 02-04-2017 15:28:40 ] | |
keci_siken | zondag 2 april 2017 @ 11:14 |
Goede lijst. Ik daar nog aan toe willen voegen: - Better Call Saul - Boardwalk Empire - House of Cards - Justified - The Knick - Mr. Robot - Narcos - Quarry - Six Feet Under - Sopranos - Stranger Things - Twin Peaks - West World | |
Dos37 | zondag 2 april 2017 @ 11:15 |
1. Sopranos 2. Breaking Bad 3. The Wire 4. Game of Thrones 5. Narcos | |
poker4lifee | zondag 2 april 2017 @ 11:19 |
1. Game of Thrones 2. The Wire 3. Breaking Bad 4 The Shield 5. Kingdom (anime) 6. Hunter x hunter 2011 (anime) 7. Code Geass (anime) 8. Erased (anime) 9. Death Note (anime) 10. Your lie in april (anime) 15. Taboo | |
ato | zondag 2 april 2017 @ 14:58 |
6 feet under Dexter Buffy the vampire Slayer Waking the dead ( de Engelse serie die in 2011 is geëindigd) Charmed Desperate housewives Gooische vrouwen All in the family Keeping up the/ schone schijn | |
mascara-klodder | donderdag 6 april 2017 @ 23:56 |
Top tip! Achter elkaar gekeken The Wire ook binnengehengeld. Binnenkort maar eens aan beginnen. Stond al langer op mijn lijstje. | |
probeer | vrijdag 7 april 2017 @ 00:42 |
Deze idd, plus: Rick & Morty Archer Frisky Dingo Rake (AUS) True detective Westworld Black Sails [ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 07-04-2017 00:52:29 ] | |
probeer | vrijdag 7 april 2017 @ 00:43 |
Black Sails! Die finale .... perfect gewoon. En de acteurs die Flint en Silver spelen verdienen een Emmy. Wat een uitmuntend acteerwerk; de interactie tussen die twee is echt briljant. En ook eentje voor de schrijvers. De serie met de sterkste karakterontwikkelingen die ik in lange tijd gezien heb. Edit: Ik zet de laatste aflevering nog een keer aan. [ Bericht 6% gewijzigd door probeer op 07-04-2017 00:50:46 ] | |
Berkery | vrijdag 7 april 2017 @ 11:28 |
TV / FOK! Serie Top 100 2016 | |
Kermit. | vrijdag 7 april 2017 @ 11:33 |
1. Oz 2. The Wire 3. Sopranos 4. Six Feet Under 5. The Shield | |
vincenzo78 | vrijdag 7 april 2017 @ 11:42 |
Persoonlijk vind ik The Wire te gruwelijk. De gelaagdheid van de hele serie is uitmuntend. De eerste paar afleveringen van het eerste seizoen is even op gang komen, maar daarna ben je hooked. Pas op dat je niet 15 uur achter elkaar kijkt. Ik heb verschillende fora wel eens gelezen dat Breaking Bad een soort van witte 'tegenhanger' is van The Wire. Ik vind het allebei topseries, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar The Wire en ik vind ze eigenlijk onvergelijkbaar, omdat er veel meer gelaagdheid zit in The Wire. | |
Kermit. | vrijdag 7 april 2017 @ 12:23 |
Breaking Bad is veel minder omdat er veel saaie side stories zijn over bijvoorbeeld Skyler en die gehandicapte zoon. | |
WodanIsGroot | vrijdag 7 april 2017 @ 12:28 |
Harry and the Hendersons keeping up appearances Golden girls Life goes on Full house The nanny Oh en OZ Lost Frasier Seinfeld Blackadder South Park Regular show Stargate sg1 The office(us) Hill street blues Game of Thrones Star trek (Picard en Janeway) [ Bericht 7% gewijzigd door WodanIsGroot op 07-04-2017 12:39:39 ] | |
vincenzo78 | vrijdag 7 april 2017 @ 12:37 |
Life Goes on is toch met Corky? | |
WodanIsGroot | vrijdag 7 april 2017 @ 12:38 |
Ja, wat een top serie. | |
vincenzo78 | vrijdag 7 april 2017 @ 12:46 |
Nou ja, top? Wel baanbrekend.. | |
waxmask | vrijdag 7 april 2017 @ 21:04 |
- Plons de Gekke Kikker - Tedy Ruxpin - Dr Snuggles - Mevrouw Ten Kate - Clowntje Flappie - Liegebeest - Merlina - Sendung mit der Maus | |
Reemi | vrijdag 7 april 2017 @ 21:10 |
Sons of Anarchy The Office (UK) Breaking Bad Prison Break The Following Sherlock The Missing Modern Family How I Met Your Mother | |
summer2bird | vrijdag 7 april 2017 @ 21:13 |
Breaking Bad Better call Saul The office Friends Modern Family Rick&Morty Death note Divorced Kees & Co Little house on the prairie | |
#ANONIEM | maandag 10 april 2017 @ 17:36 |
Series die ik nu volg; Game of Thrones Vikings The 100 Orange is the new Black Call the Midwife South Park Teen Mom OG ( Ja echt ) En van vroeger; The Tribe Dragonball Z The Simpsons The Nanny | |
mascara-klodder | woensdag 12 april 2017 @ 22:42 |
Als iets boeit dan kan ik achter elkaar doorkijken. Ben een echt binge-watcher Breaking Bad kwam ik niet verder dan de derde afl. Ik weet dat het een goede serie is maar het "pakte" me gewoonweg echt niet, kwam er niet in. |