Een wit-Rus of Roemeen kost niet zoveel.quote:
Niet kunnen is een groot woord, heeft meer met veiligheid te doenquote:Op zondag 2 april 2017 08:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Kanaaltunnel werkt ook zo. Passagiersrijtuig voor- of achterop omdat je op die open wagens kennelijk niet in de cabine kunt blijven zitten.
Wel verwacht dan? ICd rijdt niet eahquote:Op zondag 2 april 2017 08:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het is niet echt rustig in de trein van Hoofddorp naar Amsterdam Centraal.
Over krachten gesproken moet je die W-concept onderlossers waar Butter mee rijdt eens een krappe bocht zien/horen maken. Star aluminium onderstel hebben die dingen - indien Nederlandse auto en chauffeur mogen ze 38 ton aardappels laden volgens mij.quote:Op zaterdag 1 april 2017 23:04 schreef greavy het volgende:
[..]
Als je nu al trailers ziet waar de buik van "doorhangt" bij het hijsen, of alleen al van de lading... Ik betwijfel het inderdaad. De krachten komen ook veel meer op de trailers nu.
Weet ik veel zondagochtend 8:24 verwacht ik gewoon niet een goed gevulde sprinter.quote:
vrij logisch.quote:Op zondag 2 april 2017 10:12 schreef Zelfscanner het volgende:
NS denkt natuurijk vandaag: Waarom zouden wij geld uitgeven aan langere treinen als de reiziger gratis reist?
als de deuren tenminste dicht willenquote:Op zondag 2 april 2017 11:50 schreef MTL het volgende:
Oh, wees niet bevreesd, die tunnels zie ik in de eerste helft van mijn dienst ook nog wel
Zoals ze op andere dagen denken: "Waarom zouden wij geld uitgeven aan langere treinen als de reiziger betaalt voor zijn reis?"quote:Op zondag 2 april 2017 10:12 schreef Zelfscanner het volgende:
NS denkt natuurijk vandaag: Waarom zouden wij geld uitgeven aan langere treinen als de reiziger gratis reist?
quote:
Toch kan ik de NS qua beleid echt amper volgen. De ene keer zet men een hoeveelheid treinstellen in dat je een kanon kan afschieten. En de andere keer beknibbeld men zodanig op treinstellen dat je blij mag zijn dat je überhaupt mee kan. Vooral de Noordoost is iedere keer bal, zo lijkt het.quote:Op zondag 2 april 2017 12:29 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zoals ze op andere dagen denken: "Waarom zouden wij geld uitgeven aan langere treinen als de reiziger betaalt voor zijn reis?"
het is de warmte!quote:Op zondag 2 april 2017 14:42 schreef Jappie111 het volgende:
Nog geen 30 seconden later: Even een mededeling, we zullen zometeen enige tijd stoppen op Rotterdam Noord, dit heeft er mee te maken dat een spoorbrug in Gouda niet dicht wil.
HIj jinxte zichzelfquote:Op zondag 2 april 2017 14:42 schreef Jappie111 het volgende:
Nog geen 30 seconden later: Even een mededeling, we zullen zometeen enige tijd stoppen op Rotterdam Noord, dit heeft er mee te maken dat een spoorbrug in Gouda niet dicht wil.
Zo te lezen ben je in je eentje vanavond "De 1000 wordt opgeheven a.g.v. "problemen met de personeelsinzet". Weer iets nieuws op de HSL." Iedereen op het terras?quote:Op zondag 2 april 2017 11:50 schreef MTL het volgende:
Zo, als alles door gaat, ga ik vanavond even wat sandwichspul richting Eindhoven verplaatsen vanaf Amsterdam voor de opstart van de treindienst Eindhoven - Den Haag morgenochtend.
Amsterdam - Eindhoven via Utrecht is weer eens wat anders dan de hele dag tunnels kijken met dat materieel
Oh, wees niet bevreesd, die tunnels zie ik in de eerste helft van mijn dienst ook nog wel
Nu ook al? Ik sta op op Amsterdam Centraalquote:Op zondag 2 april 2017 15:49 schreef Maegrim het volgende:
Wel zwaaien he, ik zit te Amsterdam de Benelux te keren
Verschil moet er wezenquote:Op zondag 2 april 2017 16:27 schreef Salatrel het volgende:
Als jullie het werk ff opknappen ga ik met een biertje op balkon zitten.
Sta nu buiten bij het Ijquote:Op zondag 2 april 2017 16:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nu ook al? Ik sta op op Amsterdam Centraal
Wilde staking?quote:Op zondag 2 april 2017 15:34 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je in je eentje vanavond "De 1000 wordt opgeheven a.g.v. "problemen met de personeelsinzet". Weer iets nieuws op de HSL." Iedereen op het terras?
Ik achteraan de Pimpel op spoor 10aquote:
Hoe danquote:Op zondag 2 april 2017 16:44 schreef Maegrim het volgende:
24 man personeel te weinig ingeroosterd hier, daardoor ligt die 1000 serie eruit
Au. Alleen Amsterdam?quote:Op zondag 2 april 2017 16:44 schreef Maegrim het volgende:
24 man personeel te weinig ingeroosterd hier, daardoor ligt die 1000 serie eruit
Ja, dat idee had ik vandaag ook al. Ik stond in een bloedhete ICM3 (airco was waarschijnlijk ook te duur) waarin Herman Koch blijkbaar ook meereed om zijn boekenweekgeschenk voor te lezen. Werden er koptelefoons uitgeleend zodat je mee kon luisteren. . Voor dat soort onzin is dan blijkbaar wel geld. Ik zei tegen het meisje dat ze uitdeelde dat ik daar niet zo'n behoefte aan had, maar dat ik een zitplaats toch wel op prijs zou stellen. Dat was het verkeerde antwoord denk ik.quote:Op zondag 2 april 2017 10:12 schreef Zelfscanner het volgende:
NS denkt natuurijk vandaag: Waarom zouden wij geld uitgeven aan langere treinen als de reiziger gratis reist?
Ik ga niet naar 8a lopen om te zwaaien hoorquote:Op zondag 2 april 2017 17:23 schreef MTL het volgende:
[..]
Au. Alleen Amsterdam?
Ik kom met een uurtje even zwaaien
Ik ben vrij snel afgehaakt, maar de eerste minuten niet.quote:Op zondag 2 april 2017 18:23 schreef b2py het volgende:
Ik had het gezien in een aankondiging, kwam er meer uit dan een 1 miljard promotiepraatje?
Pff, flauw hoorquote:Op zondag 2 april 2017 18:23 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Ik ga niet naar 8a lopen om te zwaaien hoor
I know, kon 'm prima op routelint volgen. Even lekker rustig aan gedaan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |