Nice en welkom terug PP, CAF-sprinter ziet er stukken beter uit dan die dingen van nu, ik weet niet eens wie die meuk maakt, Alstom of Bombardier? Nog geen ervaring met NS-Flirt btw, zitten daar wc's in btw, in die Flirts?quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:55 schreef Prins_Pils het volgende:
De SNG op de Ring van Velim, foto via RailMagazine op Facebook
[ afbeelding ]
Ja die blijft wel open. Is namelijk ook een standplaats voor de railcateringquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:36 schreef FredvZ het volgende:
De Kiosk op spoor 1 in Rotterdam doet goede zaken zo te zien. Zou die morgen nog gewoon open zijn?
Zie nu ook SGM's vanaf het rangeerterrein voor de Hoekse Lijn in de tunnel verdwijnen
SGMm is van Talbot, SLT van Siemens (SLT-VI) en Bombardier (SLT-IV), FLIRT van Stadler.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:14 schreef bork het volgende:
[..]
Nice en welkom terug PP, CAF-sprinter ziet er stukken beter uit dan die dingen van nu, ik weet niet eens wie die meuk maakt, Alstom of Bombardier?
Jazeker, een groot rolstoeltoegankelijk toilet (net als in de GTW's) met mooie Mondriaan-achtige kunst.quote:Nog geen ervaring met NS-Flirt btw, zitten daar wc's in btw, in die Flirts?
Eigenlijk wel treurig dat die nog steeds in Velim getest wordt, dat ding had in 2013 in dienst moeten komen ofzo toch?quote:
'1 april'quote:Op zaterdag 1 april 2017 14:32 schreef b2py het volgende:
Lolwut!
http://www.treinreiziger.(...)ltunnel-naar-londen/
NS-abonnementen en dergelijke zijn ook niet geldig in de RET-bussen (had misschien leuk geweest, ter compensatie). Vanaf vandaag is het dus voor NS-reizigers over op RET-abonnementen of kortingsproducten, of voltarief op saldo.quote:Op zaterdag 1 april 2017 14:24 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Hoek van Holland ga je niet meer halen denk ik.
preciesquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:34 schreef Mr_Klaasje het volgende:
In het geval van Den Haag weet je het maar nooit. Ze zien zichzelf als het centrum van de wereld.
Ja dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:34 schreef Mr_Klaasje het volgende:
In het geval van Den Haag weet je het maar nooit. Ze zien zichzelf als het centrum van de wereld.
en Emmen, want tussen Hoogeveen en Emmen moet een goudgerande spoorlijn liggen natuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2017 16:09 schreef Salatrel het volgende:
Misschien dan gelijk doortrekken naar Hoogeveen die tunnel
Ik als Hoogevener zie wel wat in deze plannen , wanneer begint de bouw?quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en Emmen, want tussen Hoogeveen en Emmen moet een goudgerande spoorlijn liggen natuurlijk
Vandaag heeft Jan Mastwijk de eerste schop in de grond gestoken. Vermoedelijk is hij er over 100 jaar mee klaar, als hij er dan nog isquote:Op zaterdag 1 april 2017 19:22 schreef Pieterphgv het volgende:
[..]
Ik als Hoogevener zie wel wat in deze plannen , wanneer begint de bouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |